Don't Speak, Just Think
Verwijderd
Maar dit is mijn mening
Verwijderd
Don't Speak, Just Think
Verwijderd
ik vind zelf de xbox controller niet fijn, en de spellen komen of ook op de gamecube of op de pc.
misschien lijkt een xbox krachtiger maar ik ben van mening dat tegen het eind van het jaar de spellen op de gamecube grafisch van betere kwaliteit zullen zijn als de xbox
komt bij dat nintendo meestal betere gameplay heeft dan wie dan ook, en RARE is ook heel goed in spellen met vette gameplay
zo krijg je klassiekers als zelda, starfox, mario, donkeykong racing samen met vette games als Resident Evil, Final Fantasy en ga zo maar door
en het is ook nog eens goedkoper
trek je eigen conclusie maar
Verwijderd
..vooral nu ik een paar keer met de XBox heb gespeeld en hij eigenlijk best wel tegenvalt. (en tel daar de vastlopers, bekrasde dvd's en de dure prijs bij op)
vastlopenOp dinsdag 26 maart 2002 12:54 schreef ViperVR het volgende:
Grafics van de X-Box zien er wel een stuk gelikter uit. Maar k heb gehoord dat hij steeds vastloopt.
ik heb de GC nog niet in het echt gezien, maar de filmpjes die ik gezien heb, vond ik niet echt indrukwekkend... ik kan me niet voorstellen dat een spel als waveracer ofzo iemand echt lang kan boeien
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Verwijderd
maar van dat soort spellen vervelen snelOp dinsdag 26 maart 2002 12:59 schreef Ruud2001 het volgende:
[..]
vastlopenIk weet niet waar je dit vandaan hebt, maar ik heb 'm nu bijna 2 weken en hij is nog geen 1 keer vastgelopen
ik heb de GC nog niet in het echt gezien, maar de filmpjes die ik gezien heb, vond ik niet echt indrukwekkend... ik kan me niet voorstellen dat een spel als waveracer ofzo iemand echt lang kan boeien
Verwijderd
Verder kan je over de vraag GC of XBOX pas beslissen als de GC hier een maand op de markt is. Dan gaan we wel zien hoe dat gaat lopen. Hoop voor Nintendo dat alles goed gaat.
Verwijderd
ik denk dat de GC veel beter verkocht gaat worden dan de x-boxOp dinsdag 26 maart 2002 13:12 schreef Cra5hKrE8OR het volgende:
De xbox loopt nu al op zijn tenen, vast wel... Er is op dit moment nog geen een game uit die gebruikt maakt van FSAA. Verder zitten er veel nieuwe technologieen aan te komen die er allemaal tot op heden leuk uit zien.
Verder kan je over de vraag GC of XBOX pas beslissen als de GC hier een maand op de markt is. Dan gaan we wel zien hoe dat gaat lopen. Hoop voor Nintendo dat alles goed gaat.
XBox spellen lopen niet vast.
Slechts een handjevol XBox drives maken krassen, en dan doet het nog geen schade.
De XBox is een echte console. De hardware binnenin mag uit de PC-wereld stammen, maar als je hem aanzet is het compleet anders. Geen Windows, maar een eigen console interface.
De XBox is grafisch het sterkst, daarom zijn multi-platform spellen zoals SSX Tricky en Tony Hawks Pro Skater op XBox mooier dan op de PS2, en die is weer mooier dan de Gamecube.
De XBox is nu al stukken goedkoper te krijgen bij diverse Gameshops en MediaMarkten. Door de ingebouwde harddisk hoef je geen losse memory card te kopen. (De cards die je kunt kopen om spellen over te zetten tussen 2 Xboxen vatten 8 Megabyte, in tegenstelling tot 4 Megabit van de Nintendo cards)
Ik zou een Xbox kopen. Of een PS2.
Yeah well. The Dude abides.
Ondertussen is ie geloof ik ook teruggeweest met zijn X-Box. Zal volgende keer als ik hem zie eens vragen of ie het nu wel doet.
In the beginning there was nothing,and even that exploded!
Klopt. En dat om een aantal redenen:Op dinsdag 26 maart 2002 13:14 schreef OrkBozz het volgende:
[..]
ik denk dat de GC veel beter verkocht gaat worden dan de x-box
- Breder publiek (X-Box mikt voornamelijk op tieners en iets ouderen, de GC mikt ook op kids)
- Lagere prijs
- Lekkere nononsense overzichtelijke console.
- Spellen zijn 'vriendelijker'. HALO en andere geweldspellen zijn puur voor pubers. Ouderen (25 of 30+ ofzo) en kinderen houden meer van Mario en wat 'blijere' spellen.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
De XBox mag dan nog geen gebruik maken van FSAA, maar hij slurpt bijna wel alle bandbreedte v/h geheugen in 1 keer op, en tevens pusht hij de videochip en processor al tot z'n limits bij een spel zoals Halo.Op dinsdag 26 maart 2002 13:12 schreef Cra5hKrE8OR het volgende:
De xbox loopt nu al op zijn tenen, vast wel... Er is op dit moment nog geen een game uit die gebruikt maakt van FSAA. Verder zitten er veel nieuwe technologieen aan te komen die er allemaal tot op heden leuk uit zien.
Dit is zeker geen goed teken als je 't mij vraagt.., ...rara waar komen die vastlopers toch vandaan
En de GameCube zal hier wel goed gaan lopen, daar ben ik van overtuigd.
Verwijderd
Ik kwam na een rekensommetje uit op 500 gulden voor een jaar online kunnen spelen en het spel zelf en mogeliojkheid van 1 karakter...das dus echt onzin als t bij de xbox ook zo gaat lopen hoeft t online gebeuren niet echt..
maarja ik hoor wel mensen zeggen dat de xbox op je netwerk kan waardoor je je breedband verbinding kan gebruiken op je box
Als er 4 spelers zijn schokt het soms een beetje ja. In tegenstelling tot de Gamecube, de enige console waar Tony Hawk's Pro Skater 3 in sommige levels al begint te schokken in gewone single player.Op dinsdag 26 maart 2002 13:41 schreef BlueEyeZ het volgende:
[..]
De XBox mag dan nog geen gebruik maken van FSAA, maar hij slurpt bijna wel alle bandbreedte v/h geheugen in 1 keer op, en tevens pusht hij de videochip en processor al tot z'n limits bij een spel zoals Halo.
Ik heb er nog geen enkele gezien, ook niet in Gotham Racing. Misschien de console op een goed geventileerde plaats neerzetten?Dit is zeker geen goed teken als je 't mij vraagt.., ...rara waar komen die vastlopers toch vandaan
Ik denk het ook, ja. Europeanen hebben nu eenmaal een hekel aan Microsoft. In tegenstelling tot de US, waar er meer XBoxen verkocht zijn dan Gamecubes, en dat bij een hogere prijs.En de GameCube zal hier wel goed gaan lopen, daar ben ik van overtuigd.
Verwijderd
Verwijderd
Xbox versus Gamecube wint de xbox op gebied van specificaties (veel sneller en toekomst gericht (ondersteuning voor HDTV en breedband oa)). Waar het natuurlijk omdraait is de soort spellen die je wilt spelen. Nintendo heeft de nadruk gelegd op de wat jongere doelgroep terwijl de Xbox een doelgroep heeft van 16 - 26 jaar.
Ik vind het trouwens ook wel geinig dat je audio's cd's kan rippen naar de HD van de Xbox en dan via je versterker kan afspelen. Leuk voor als je een feestje geeft of tijdens het spelen van een spel naar je eigen muziek wilt luisteren.
De keus ligt bij jou...
Verwijderd
De X-box lijkt het krachtigste met al die specs, maar niets is minder waar. Volgens tests is de PS2 vele malen sneller qua benchmarks etc.. En ik denk ook wel dat de Game Cube beter benchmarks kan halen dan de X-box omdat de xbox een verdelde pc is en een GC speciaal voor spellen is gemaakt net zoals de PS2.
Ook vind ik de controller lomp. Veel te groot en te veel knoppen.
De spellen voor de GC spreken mij ook meer aan dan die van de x-box. X-box spellen zijn opgepoetste pc spellen. Het arcade gevoel heeft de xbox niet. En Nintendo juist wel.
Daarnaast is de GC vele malen goedkoper en de spellen zijn 9 euro goedkoper
Verwijderd
haha PS2 mooiere graphics dan Gamecube?Op dinsdag 26 maart 2002 13:14 schreef Biff het volgende:
De XBox is grafisch het sterkst, daarom zijn multi-platform spellen zoals SSX Tricky en Tony Hawks Pro Skater op XBox mooier dan op de PS2, en die is weer mooier dan de Gamecube.
Ik zou een Xbox kopen. Of een PS2.
geloof je het zelf...
en over wie er zegt dat FSAA nog niet eens een aan staat voor de huidige xbox spellen? omdat de xbox anders gaat haperen natuurlijk. anders haddden ze hem wel aangezet, t is niet echt een kwestie van programmeren namelijk...
de xbox kan maar 4 pixels per cycle anti-aliasen, en daarbij geen nieuwe genereren (whoehahaha zielig), komt bij dat het ram langzamer is dan ps2 en cube, en dat de xbox 32 bits is en ps2 en cube 128 bits.
vergelijk maar eens: uit een ps1, vergelijkbaar met 486DX-33Mhz, komen beste vette graphics, en dat kunnen ze dus niet op zo'n 486.
zelfde met de xbox
over een jaar heb je extreem vette spellen op ps2 en gamecube en dan staat de xbox nog steeds stil waar ie nu is
Ho stop. Volgens één test op één Belgische homepage zijn bepaalde bruggen tussen enkele discrete onderdelen binnenin de XBox minder snel dan die in de PS2 - wat op een paar feitelijke fouten in het verhaal na gedeeltelijk klopt, maar wat compleet irrelevant is. De belangrijke onderdelen zijn namelijk weer veel sneller op de XBox - en dat kun je eenvoudig zien. De multi-platform spellen zijn een stuk mooier.Op dinsdag 26 maart 2002 14:03 schreef Hitpoint het volgende:
Volgens tests is de PS2 vele malen sneller qua benchmarks etc..
En als je mij niet gelooft, zoek anders eens na wat gerenommeerde publicaties als C'T of Anandtech daarover gezegd hebben. Of zoals John Carmack het stelt:
While commenting on the Xbox port of Doom 3, Carmack stated that PS2 would not be able to handle Doom 3 graphics without "sacrifices", while Xbox port will look just as good as the PC counterpart.
Verwijderd
Gamecube heeft ook HDTV en breedband support...Op dinsdag 26 maart 2002 13:56 schreef TheGladiator het volgende:
Xbox versus Gamecube wint de xbox op gebied van specificaties (veel sneller en toekomst gericht (ondersteuning voor HDTV en breedband oa)). Waar het natuurlijk omdraait is de soort spellen die je wilt spelen. Nintendo heeft de nadruk gelegd op de wat jongere doelgroep terwijl de Xbox een doelgroep heeft van 16 - 26 jaar.
gammele motivatie dus
Niet helemaal. De Gamecube ondersteunt alleen de mode 480i van HDTV, terwijl de XBox en PS2 de echte HDTV-modes 1080i, 720 en 480 ondersteunen.Op dinsdag 26 maart 2002 14:19 schreef XE het volgende:
[..]
Gamecube heeft ook HDTV en breedband support...
gammele motivatie dus
De Gamecube heeft een seriële aansluiting voor een nog te verschijnen en los te kopen breedbandadapter die 27 Mbit/s haalt - de XBox heeft 100 Mbit/s al ingebouwd.
De Gamecube is ontworpen met één doel - om goedkoop te produceren te zijn. Hardwarematig is het echt de minste van de drie, zijn kracht zit in de spellen.
Verwijderd
en als je dat nodig hebt om te multiplayeren; crappy crappy!
en over HDTV; gamecube ondersteund 480 . zonder i dus
en dat is dus de i van interlaced
en als ze gaan interlacen halen ze die 1080 ook.
pss echt ik vind t grappig die mensen die alleen geloven wat macrokut zegt
Oh, nu gooien we het weer over deze boeg. En wederom sla je de plank mis. Halo om maar eens iets te noemen gebruikt slechts een fractie van die bandbreedte.Op dinsdag 26 maart 2002 14:52 schreef XE het volgende:
hmm welk kabel abo heb jij dat je 100mbit/s haalt?
en als je dat nodig hebt om te multiplayeren; crappy crappy!
Maar het kan wel. De Gamecube zal het nooit kunnen. Zoals zovele dingen.
Nee hoor, de GC gaat niet hoger dan 480.en over HDTV; gamecube ondersteund 480 . zonder i dus
en dat is dus de i van interlaced
en als ze gaan interlacen halen ze die 1080 ook.
Hmm, moet ik dan geloven wat jij zegt? Ik heb volgens mij nog geen enkele post van jouw gezien zonder feitelijke fouten. Maar wel zeer gezouten meningen over van alles en nog wat.pss echt ik vind t grappig die mensen die alleen geloven wat macrokut zegt
Maar jôh als jij nou vooral eens een Gamecube koopt, en doe dan meteen zo'n 16384 van die miniatuur Nintendo memory cards erbij, en een breedband adapter die weet ik veel wanneer uitkomt, dan ben je al bijna aan de mogelijkheden van een XBox. Jammer dat je dan al meer geld uitgegeven hebt, en de nadelen zoals zwaar inferieure graphics en de zeer beperkte ruimte op mini-DVDs, en het niet kunnen afspelen van DVDs nooit meer helemaal op te heffen zijn, maar ja je kunt niet alles hebben.
1 Veel originelere spellen. Games als Halo en dergelijke kan je ook voor PC kopen (je zou kunnen zeggen dat het een rip off is). Ook de X-Box heeft nog geen eigen figuurtje, zoals Nintendo, Mario heeft. Wijst ook weer dat ze niet echt origineel zijn.
2 Adviesprijs X-Box (uit mijn hoofd): 469 euro
Adviesprijs Gamecube: 259 euro
Is 210 euro verschil, toch wel 450 gulden.
3 Iedereen denkt dat snelheid kwaliteit is, maar dan heb je het mis. Feitje: X-Box heeft een processor van 750 mhz en de Gamecube van 485.5 mhz en de PS2 maar 266 mhz. Verder heeft de X-Box ook 64 MB RAM en de Gamecube 75 MB RAM.
4 Het is gewoon een ontzettende hype van de X-Box. Veel reclame, grote stand op de E3 en ga zo maar doorerwijl Nintendo nauwelijks reclame heeft (op tv heb ik het over).
5 Wat ook al genoemd is de vele vastlopers. Maar wat Microsoft heeft willen doen is van de PC een gameconsole willen maken. Ik vind dat je dan net zogoed een computer kan kopen voor dat geld. 469 euro is meer dan 1000 piek. En daar kan je echtwel een pc van samenstellen dat nog sneller is.
Zelf denk ik dat het project X-Box gedoemd is te falen. Microsoft doet weinig voor de gamesmarkt (paar spellen). Maar hebben toch totaal geen ervaring. Kijk naar Nintendo, 23 jaar ervaring (vanaf 1979). Ze hebben geleerd van hun fouten bij de Nintendo 64 bijvoorbeeld. Het programmeren was moeilijk voor het systeem, het lijkt opgelost te zijn met de Gamecube.
Dus ik zeg Gamecube, en o ja, als je denkt dat nintendo alleen maar voor je kleine neefje is door de kiddy computerspellen, dan heb je het mis.q
Voldoende argumenten denk ik zo
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Verwijderd
geloof wat je wil geloven
ik wil wel eens zien wie er over een jaar weer een nieuwe console moet kopen
Verwijderd
er zijn nog meerOp dinsdag 26 maart 2002 15:15 schreef AxzZzel het volgende:
Ik zou voor de Gamecube gaan. Waarom?
1 Veel originelere spellen. Games als Halo en dergelijke kan je ook voor PC kopen (je zou kunnen zeggen dat het een rip off is). Ook de X-Box heeft nog geen eigen figuurtje, zoals Nintendo, Mario heeft. Wijst ook weer dat ze niet echt origineel zijn.
2 Adviesprijs X-Box (uit mijn hoofd): 469 euro
Adviesprijs Gamecube: 259 euro
Is 210 euro verschil, toch wel 450 gulden.
3 Iedereen denkt dat snelheid kwaliteit is, maar dan heb je het mis. Feitje: X-Box heeft een processor van 750 mhz en de Gamecube van 485.5 mhz en de PS2 maar 266 mhz. Verder heeft de X-Box ook 64 MB RAM en de Gamecube 75 MB RAM.
4 Het is gewoon een ontzettende hype van de X-Box. Veel reclame, grote stand op de E3 en ga zo maar doorerwijl Nintendo nauwelijks reclame heeft (op tv heb ik het over).
5 Wat ook al genoemd is de vele vastlopers. Maar wat Microsoft heeft willen doen is van de PC een gameconsole willen maken. Ik vind dat je dan net zogoed een computer kan kopen voor dat geld. 469 euro is meer dan 1000 piek. En daar kan je echtwel een pc van samenstellen dat nog sneller is.
Zelf denk ik dat het project X-Box gedoemd is te falen. Microsoft doet weinig voor de gamesmarkt (paar spellen). Maar hebben toch totaal geen ervaring. Kijk naar Nintendo, 23 jaar ervaring (vanaf 1979). Ze hebben geleerd van hun fouten bij de Nintendo 64 bijvoorbeeld. Het programmeren was moeilijk voor het systeem, het lijkt opgelost te zijn met de Gamecube.
Dus ik zeg Gamecube, en o ja, als je denkt dat nintendo alleen maar voor je kleine neefje is door de kiddy computerspellen, dan heb je het mis.q
Verwijderd
1. Er zijn al nieuw memory cards op de markt van dezlefde grootte als de xbox en ps2.Op dinsdag 26 maart 2002 15:13 schreef Biff het volgende:
Maar jôh als jij nou vooral eens een Gamecube koopt, en doe dan meteen zo'n 16384 van die miniatuur Nintendo memory cards erbij, en een breedband adapter die weet ik veel wanneer uitkomt, dan ben je al bijna aan de mogelijkheden van een XBox. Jammer dat je dan al meer geld uitgegeven hebt, en de nadelen zoals zwaar inferieure graphics en de zeer beperkte ruimte op mini-DVDs, en het niet kunnen afspelen van DVDs nooit meer helemaal op te heffen zijn, maar ja je kunt niet alles hebben.
2. Voor een xbox heb je ook een memory nodig (als je tenminste vrienden hebt)
3. Zwaar inferieure graphics... overdrijven is ook een kunst he
4. Oeioeioei, wat is het toch kut dat er 'maar' 1.5 GB op een schijfje past. Dat noem ik echt een vet nadeel. Ken jij al spellen dan die volledige 9 GB van de xbox benutten.
5. Wat moet je met een dvd-speler in een console. Het IS trouwens een CONSOLE. GEEN multimedia-apparaat! Daar hebben we de pc al voor.
Verwijderd
Verwijderd
Verder kan je volgens mij nog niet echt speculeren over snelheden van consoles over een jaar, wel is het overdreven om een xbox te gaan afzeiken over vastlopers, terwijl ik er nog geen een heb gezien. Heb al wel meerdere keren een PS2 zien hangen, dus dat zegt ook niks. Als een console hangt, dan ligt dat puur aan de spellen, of soms aan de temp, maar daar kun je zelf wat aan doen.
Verwijderd
enne online gamen is toch zo'n ontzettend overgehypte rage...
of het nou cpu tegenstanders zijn of mensen ergens ter wereld... who will notice the difference? (mits de ai enigszins goed is). met mensen online gamen krijg je ook alleen maar gecheat en samenwerkingen enzo. sucks
speel ik liever in mijn huiskamer met 4 man tegen elkaar, kun je iemand tenminste op zijn pens slaan als ie je afknalt
Verwijderd
of schoppenOp dinsdag 26 maart 2002 15:34 schreef XE het volgende:
voordat ik met mijn pc aan het gamen ben als je een nieuw spel hebt heb ik al geen zin meer...
of het nou cpu tegenstanders zijn of mensen ergens ter wereld... who will notice the difference? (mits de ai enigszins goed is). met mensen online gamen krijg je ook alleen maar gecheat en samenwerkingen enzo. sucks
speel ik liever in mijn huiskamer met 4 man tegen elkaar, kun je iemand tenminste op zijn pens slaan als ie je afknalt
afleiden zodat jij ff kan killen
klok----klepel....Op dinsdag 26 maart 2002 15:25 schreef rodebal het volgende:
PSX 3 wins1000x sneller dan PSX 2. hahah hebben ze verklaard in een congres. Dus een of andere wetenschapper heeft zich verlult dat processorsnelheid om de half jaar verdubbelt.. dat wordt dus nu in het tegendeel bewezen..
PSX3 1000 keer zo snel, ja leuke marketingkreet. Wanneer gaan ze hem uitbrengen dan 2025?
En dewetenschapper heeft DAT nooit beweerd, wel dat elke ANDERHALF jaar de hoeveelheid transistoren op een processor zal verdubbelen. Dhr Moore schreef dat ooit, en tot nog toe heeft de beste man redelijk gelijk.
NOFI, pleegt men dan te zeggen......
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Verwijderd
en ik heb ook op de xbox stuk of 5 spellen gedaan en ps2 stuk of 20...
en gamecube is voor mij gewoon verslavender...
addictive gameplay is the magic N-word
Op dinsdag 26 maart 2002 15:34 schreef XE het volgende:
Als ze zouden kloppen wel jaOp dinsdag 26 maart 2002 15:15 schreef AxzZzel het volgende:
Xbox heeft een 733 MHz processor.3 Iedereen denkt dat snelheid kwaliteit is, maar dan heb je het mis. Feitje: X-Box heeft een processor van 750 mhz en de Gamecube van 485.5 mhz en de PS2 maar 266 mhz. Verder heeft de X-Box ook 64 MB RAM en de Gamecube 75 MB RAM.
En die van de PS2 is 294.912 MHz
De Gamecube heeft trouwens ook 'slechts' 40 MB RAM.
Ok, dat gaan we eens even proberen, we pakken de specs van de xbox en we pakken de goedkoopste prijzen uit pricewatch:Ik vind dat je dan net zogoed een computer kan kopen voor dat geld. 469 euro is meer dan 1000 piek. En daar kan je echtwel een pc van samenstellen dat nog sneller is.
Intel Celeron 733 MHz: 73 euro
64MB PC100 SDRAM: 16 euro (nu betwijfel ik ten zeerste dat dit geheugen de 6.4 GB/s gaat halen, maar vooruit, het gaat om het idee)
Asus V8200 GeForce3 Ti200: 182 euro
Creative Labs SBLive 5.1 (OEM): 35 euro
Seagate 10GB (U Series 5, 5400rpm): 90 euro
Cyberdrive DVD 12x40: 50 euro
Jeetje, wat zie ik nu... na al deze onderdelen die bij elkaar lang niet aan de performance van de xbox zullen komen hebben we nog maar 23 euro te besteden om onder de prijs van de xbox te blijven... maar we hoeven tenslotte alleen nog maar een netwerkadapter, een moederbord, een toetsenbord, muis en een fatsoenlijke behuizing
Verwijderd
nintendo legt niet de nadruk op de jongere doelgroep zoals je hier schrijft. Ik heb op de CubeClub party vernomen dat Nintendo een breed publiek wil trekken. Kijk maar wat er gebeurd is met de N64 'kiddie-console'. En zijn Resident Evil en Primal Fury kiddie games? Don't think so. En geruchten gaan er ook al dat Metal Gear 2 op de Cube komt. Ridge Racer en Soul Caliber komen iig welOp dinsdag 26 maart 2002 13:56 schreef TheGladiator het volgende:
en de xbox is ook maar voor één doel ontworpen - om de consumenten te bezeiken.Op dinsdag 26 maart 2002 14:25 schreef Biff het volgende:
[..]
Niet helemaal. De Gamecube ondersteunt alleen de mode 480i van HDTV, terwijl de XBox en PS2 de echte HDTV-modes 1080i, 720 en 480 ondersteunen.
De Gamecube heeft een seriële aansluiting voor een nog te verschijnen en los te kopen breedbandadapter die 27 Mbit/s haalt - de XBox heeft 100 Mbit/s al ingebouwd.
De Gamecube is ontworpen met één doel - om goedkoop te produceren te zijn. Hardwarematig is het echt de minste van de drie, zijn kracht zit in de spellen.
Wat nou als je geen HD wil. MS: Pech gehad.
Ik hoef geen internet. MS: je zult toch die netwerkkaart moeten kopen.
Ik heb al een dvd spelen. MS: Nou en, dan heb je er nu toch 2.
Verwijderd
ik geef toe het ziet er best netjes uit die spellen maar ze zijn echt minder qua gameplay.
komt nog eens bij dat de graphics van de gamecube ook nog ietsje mooier zijn, en zeker over een jaar
Must .....go..... buy..... cube...Op dinsdag 26 maart 2002 15:52 had XE een erg hypnotiserende icon:
GohOp dinsdag 26 maart 2002 15:52 schreef XE het volgende:
maar ja praten tegen de xboxers heeft geen zin...
ik geef toe het ziet er best netjes uit die spellen maar ze zijn echt minder qua gameplay.
komt nog eens bij dat de graphics van de gamecube ook nog ietsje mooier zijn, en zeker over een jaar
Verwijderd
helaas kun je nu niet met cijfertjes gaan gooien
maar ja als jij van die kromme poten hebt dat een xbox controller bij jou er wel goed in past?
Ik heb redelijk grote handen, en hij ligt gewoon perfect in de hand, dus ik snap niet waar je het over hebt.Op dinsdag 26 maart 2002 15:57 schreef XE het volgende:
haha xbox en gameplay?
helaas kun je nu niet met cijfertjes gaan gooien
maar ja als jij van die kromme poten hebt dat een xbox controller bij jou er wel goed in past?
Aangezien je zelf wel geen x-box hebt vraag ik me af waar je je op baseert
Overigens ben ik wel degelijk zeer kritisch op de xbox, met name Halo vind ik qua gameplay zwaar sux, aan begin vond ik het wel aardig maar het spel wordt snel saai en vervelend.
Echter games als PGR zijn zeer goed en ook DOA 3 verdient een top rating.
Verwijderd
xbox allemaal hypen met die gare specs
maar gameplay? haperende spellen, CRASHENDE spellen, iets wat ik echt zwaar schandalig vind voor een console game..
verder moet het een console blijven en niet zo multimedia geval..daar heb ik al een pc voor
geef mij maar een ps2 of NGC
daarvan weet ik tenminste dat ik kwaliteit heb.. kan ik van microsoft niet zeggen
Op dinsdag 26 maart 2002 16:05 schreef Notorious het volgende:
1 ding waarom kijkt iemand in hemelsnaam naar die specs?
maar gameplay? haperende spellen, CRASHENDE spellen, iets wat ik echt zwaar schandalig vind voor een console game..
verder moet het een console blijven en niet zo multimedia geval..daar heb ik al een pc voor
daarvan weet ik tenminste dat ik kwaliteit heb.. kan ik van microsoft niet zeggen
Verwijderd
grappig mannetje
PGR is gewoon precies als MSR alleen nog suckiere gfx, en MSR draait op een dreamcast
zegt dat nog niet genoeg?
je lult alle kanten op eerst gaat het om de gameplay en als gameplay goed is begin je plotseling te balken over de graphix, als je niks zinnigs te zeggen hebt hou dan lekker je snater.Op dinsdag 26 maart 2002 16:14 schreef XE het volgende:
haha as if!
grappig mannetje
PGR is gewoon precies als MSR alleen nog suckiere gfx, en MSR draait op een dreamcast
Ja, eigenlijk wel.Op dinsdag 26 maart 2002 15:59 schreef . w o u t e r . het volgende:
Ik dacht dat ruzie maken over consoles iets was voor kleine kinderen?
Respecteer elkaar nou gewoon eens voor de spelcomputer die iemand kiest. Hij/zij zal hem toch voor bepaalde reden hebben gekozen... dat welles nietes gedoe de hele tijd. Get over it.
Verwijderd
Op dinsdag 26 maart 2002 16:17 schreef . w o u t e r . het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Respecteer elkaar nou gewoon eens voor de spelcomputer die iemand kiest. Hij/zij zal hem toch voor bepaalde reden hebben gekozen... dat welles nietes gedoe de hele tijd. Get over it.
eerste post waarin je een beetje gelijk hebtOp dinsdag 26 maart 2002 16:14 schreef XE het volgende:
haha as if!
grappig mannetje
Hou eens even op over die crashende spellen, want we kunnen hier wel gaan lullen over verhalen van (imo) niet bestaande vrienden waarbij de Xbox elke minuut vastloopt, maar dit hele verhaal heb ik nog nergens in een enigszins betrouwbare bron gezien. Gewoon een broodje-aap verhaal waaraan gc mensen zich vastklampen als je het mij vraagt. Geef mij eerst maar eens duidelijke filmpjes of een goede bron waarin ik het kan zien, want 'vrienden' waarbij hij vastloopt slaat écht helemaal nergens op.Op dinsdag 26 maart 2002 16:05 schreef Notorious het volgende:
1 ding waarom kijkt iemand in hemelsnaam naar die specs?
Begrijp me niet verkeerd, want ik ga ook misschien een gamecube kopen, maar veel van deze overdreven fans lullen echt in het wilde weg, ik dacht eerst ook 'die nintendo 64 wordt vet!!' niet dus!!
De XBox 32 bit, ja en de PSX was 1024 bitOp dinsdag 26 maart 2002 14:16 schreef XE het volgende:
[..]
haha PS2 mooiere graphics dan Gamecube?
geloof je het zelf...
en over wie er zegt dat FSAA nog niet eens een aan staat voor de huidige xbox spellen? omdat de xbox anders gaat haperen natuurlijk. anders haddden ze hem wel aangezet, t is niet echt een kwestie van programmeren namelijk...
de xbox kan maar 4 pixels per cycle anti-aliasen, en daarbij geen nieuwe genereren (whoehahaha zielig), komt bij dat het ram langzamer is dan ps2 en cube, en dat de xbox 32 bits is en ps2 en cube 128 bits.
vergelijk maar eens: uit een ps1, vergelijkbaar met 486DX-33Mhz, komen beste vette graphics, en dat kunnen ze dus niet op zo'n 486.
zelfde met de xbox
over een jaar heb je extreem vette spellen op ps2 en gamecube en dan staat de xbox nog steeds stil waar ie nu is
De XBox is ook 128 bit net zoals de anderen.
En over die controllers, dat ze te groot zijn, er komt ook een kleinere (en dus lichtere) versie en ik denk dat die het goed zal gaan doen
The devil is in the details.
Verwijderd
ja vast, ik heb PGR gespeeld en heb MSR zelf op de dreamcast, en ik vond de graphics van PGR niet beter dan MSR.Op dinsdag 26 maart 2002 16:39 schreef Shagura het volgende:
[..]
eerste post waarin je een beetje gelijk hebtAlleen zijn de graphx van PGR wel heel vet want volgens mij heb jij alleen van die trailers op je pc'tje gezien en daaraan leidt jij elke keer af dat de gamecube beter is qua graphx
. Die autootjes in PGR zijn trouwens echt onhandelbaar (zal wel natuurgetrouw zijn ofzo, maar dat boeit mij niet.)
[..]
1. De PSX was al 32 bit
2. GC en PS2 zijn ook 128 bit
3. XBox is (met 32 bit) veel sneller dan de andere met 128 bit
The devil is in the details.
De graphics van PGR zijn ook niet ontzettend bijzonder, daarvoor moet je bijvoorbeeld maar eens DOA 3 zien, echter voor een race spel vind ik dit veel minder belangrijk.Op dinsdag 26 maart 2002 16:55 schreef XE het volgende:
[..]
ja vast, ik heb PGR gespeeld en heb MSR zelf op de dreamcast, en ik vond de graphics van PGR niet beter dan MSR.
Ten eerste klopt dit waarschijnlijk niet en ten tweede zit er meer in de Xbox dan een paar bitsHoe kan dat nou weer?!?!
1. De PSX was al 32 bit
Een computer met meer bits kan met grotere getalletjes werken.Op dinsdag 26 maart 2002 17:01 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Hoe kan dat nou weer?!?!
1. De PSX was al 32 bit
Zo'n big deal is dat niet.In het begin had je dat spelcomputers naar 4-8-16-32 gingen, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat dat zo doorgaat... zegt trouwens ook erg weinig over de prestaties.
Magoed, als je het geld er voor over hebt kun je een Xdoos kopen, persoonlijk lijkt mij de Spellenkubes een betere keuze omdat de prijs haast de helft van de xdoos is doordat de kubes geen veredelde DVD speler is maar als je DVD wilt kijken kun je beter een echte DVD speler kopen, dan heb je meer kwaliteit maar een andere reden voor de kubes is dat er steeds meer spellen leveranciers ook voor dit ding kiezen, denk maar aan Square... En een leuk iets van de kubes is dat je je GBA als controler kunt gaan gebruike en dat er extra mini spellen dan beschikbaar zijn...
De specs van een console zeggen echt niet alles, ik zelf vind kwaliteit beter dan even te zien wat er onder de kap zit, en Nintendo heeft wel ervaring met kwaliteit, ik geloof dat ze zo'n beetje een eeuw bestaan, en natuurlijk begin jaren 80 met hun portable LCD spelletjes...
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
'Ook niet', duhOp dinsdag 26 maart 2002 15:22 schreef XE het volgende:
tja bifi-boy, jouw berichten kloppen anders ook niet, maar goed.
Nou als je vervolgens gewoon eens aanwijst wat er dan niet klopt aan de feiten ipv zo'n algemene opmerking hier. En gaarne weerleggen met feiten ipv weer een mening of een of andere botte opmerking.
Verwijderd
Dat komt omdat de GC in nederland nog niet uit is...maar als ie er een maal is komen er gelijk een stuk of 20 spellen tegelijk met de GC uitOp dinsdag 26 maart 2002 12:50 schreef Daedalus18 het volgende:
ik heb voor de X-Box veel meer spelen gezien, en voor de gamecube eigenlijk helemaal niks... ik zou kiezen voor de x-box, alleen is het wel een nadeel dat ie ook van microsoft is
Kan zijn, maar desondanks heeft de GC eronder te lijden. Spellen zoals Madden en All-Star Baseball hebben versimpelde save opties op de Nintendo versies omdat het anders niet zou passen op de standaard kaarten.Op dinsdag 26 maart 2002 15:26 schreef Fred_Perry het volgende:
[..]
1. Er zijn al nieuw memory cards op de markt van dezlefde grootte als de xbox en ps2.
En die heeft tenminste standaard 8 Megabyte.2. Voor een xbox heb je ook een memory nodig (als je tenminste vrienden hebt)
De ATI Flipper chip zuigt ivgl met de Nvidia NV2A. Daar kan ik niks aan doen.3. Zwaar inferieure graphics... overdrijven is ook een kunst he
Tja, de Gamecube versies besparen nu al op filmpjes en extra's. Kijk maar naar een SSX Tricky, waar de developer diaries en de behind de scenes videobeelden compleet gestript zijn. De XBox versie van Silent Hill heeft een complete extra episode, zo'n 4 uur spelen extra.4. Oeioeioei, wat is het toch kut dat er 'maar' 1.5 GB op een schijfje past. Dat noem ik echt een vet nadeel. Ken jij al spellen dan die volledige 9 GB van de xbox benutten.
De makers van de Q (Gamecube + DVD) zien dat kennelijk anders. Helaas is dat idee maar zwak uitgevoerd, want de Q kan niet eens DVDs herkennen als hij in Gamecube-mode staat, en omgekeerd. Hij geeft een foutmelding en je moet hem met de hand omzetten. XBox en PS2 hebben wel volwaardige DVD-spelers. Waarom niet als je toch al een DVDROM gebruikt, zou ik zeggen?5. Wat moet je met een dvd-speler in een console. Het IS trouwens een CONSOLE. GEEN multimedia-apparaat! Daar hebben we de pc al voor.
Verwijderd
Duh het is van microsoftOp dinsdag 26 maart 2002 12:54 schreef ViperVR het volgende:
Grafics van de X-Box zien er wel een stuk gelikter uit. Maar k heb gehoord dat hij steeds vastloopt.
-->
Hou op hou op hou opOp dinsdag 26 maart 2002 17:57 schreef Neo666 het volgende:
[..]
Duh het is van microsoft
Verwijderd
Verwijderd
voor online te spelen heb je echt geen 100 mbit/s nodig, @home of chello is toch ook maar 10 mbit/s en gecapt op 512 kb/s bij mij dus eigenlijk is het maar 0.5 mbit/s, Stel je voor 100 Mbit/s op je pc dan flipt je hele harddisk uit dan ie helemaal niet aan, HD haalt maybe 7 Mbit(om het zo maar effe te noemen)Op dinsdag 26 maart 2002 14:25 schreef Biff het volgende:
[..]
1: De Xbox is een veredelde pc
2: De Xbox is van Microsoft, dus hij loopt vast
3: De Xbox is van Microsoft, dus ze schoppen iedere concurrent van de baan omdat ze te veel geld hebben.
4: De Xbox maakt krassen op DVD's
5: De Xbox heeft slechtere hardware dan de ps2
6: De Xbox is te duur
7: De Xbox heeft geen gameplay
Nu ga ik deze standpunten proberen te weerleggen.
1: oooooh, hij heeft aanspreekbare hardware met namen die voor de pc ook worden gebruikt, Oooooh. De Harddisk is verrekte handig en zo hoef je dus geen overmaat aan mislukte memory cards te kopen. Verder is het programmeren voor de Xbox juist zo makkelijk, omdat het gebaseerd is op de hardware van een pc en kunnen de developers er alles uit halen.
2: Heb ik nog nergens op en betrouwbare bron gezien, dus je lult totdat ik echt bewijs heb
3: Hier heb ik nog geen voorbeeld van en het lijkt me ook sterk, maar ik zou het juist 'leuk' (behoorlijk achterbaks) vinden als micro$oft ineens square omkocht zodat FF alleen nog maar op de Xbox uit zou komen
4: In Japan waren er 126 meldingen (las ik in een post), dit is minder dan 0,1%, dus waar lul je over? Verder krijg je gewoon je geld terug en het gebeurt alleen bij bepaalde DVD drives.
5: Dat is volgens 1 belgische (!
6: Hij kost veel geld, maar voor alles wat je krijgt is hij echt niet duur. Bill Gates heeft zelfs gezegd dat ze verlies op de Xboxen maken (lijkt me sterk maar ok). De ps2 was bij de launch nog duuder en daar hoorde je ook niet zo veel mensen klagen.
7: Een van de belangrijkste punten imo. Kijk naar de spellen zou ik zeggen en Nintendo is daar inderdaad master in
Verwijderd
dat was gewoon effe voor de LOL. omdat over het algemeen systemen van Microsoft nog wel eens willen vast lopen. wel vaker dan "wel eens"Op dinsdag 26 maart 2002 18:01 schreef Shagura het volgende:
[..]
Hou op hou op hou op![]()
(dit is dus dikke bullshit en geef mij maar eerst eens even harde bewijzen, voordat je dit soort lulkoek uitkraamt)
Verwijderd
"En gaarne weerleggen met feiten ipv weer een mening of een of andere botte opmerking."
"De ATI Flipper chip zuigt ivgl met de Nvidia NV2A. Daar kan ik niks aan doen."
wat een feiten en helemaal geen meningen uit jij toch!
<font color=red>ItSnows: Officiele Waarschuwing voor flamen richting een user</font>
En als je nu in de toekomst een snellere verbinding thuis krijgt? Als MS er een 5 Mbit kaartje in had gehangen en over een jaar is er 40 Mbit beschikbaar, loopt iedereen te schelden op MS. Ze hebben dus gewoon vooruit gedachtOp dinsdag 26 maart 2002 18:09 schreef Neo666 het volgende:
[..]
voor online te spelen heb je echt geen 100 mbit/s nodig, @home of chello is toch ook maar 10 mbit/s en gecapt op 512 kb/s bij mij dus eigenlijk is het maar 0.5 mbit/s, Stel je voor 100 Mbit/s op je pc dan flipt je hele harddisk uit dan ie helemaal niet aan, HD haalt maybe 7 Mbit(om het zo maar effe te noemen)
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Je braat nu over bits he en geen bytes! 7Mbit voor een harddisk?! Wat voor een heb jij?! zeker een uit 1970. Ik weet niet precies wat een harddisk tegenwoordig haalt (scsi en IDE) (ligt dit aan dat udma 133/66 en het aantal toeren of niet?), maar dit is zeker 100 keer meer dan 7 mbit.Op dinsdag 26 maart 2002 18:09 schreef Neo666 het volgende:
[..]
voor online te spelen heb je echt geen 100 mbit/s nodig, @home of chello is toch ook maar 10 mbit/s en gecapt op 512 kb/s bij mij dus eigenlijk is het maar 0.5 mbit/s, Stel je voor 100 Mbit/s op je pc dan flipt je hele harddisk uit dan ie helemaal niet aan, HD haalt maybe 7 Mbit(om het zo maar effe te noemen)
Verwijderd
ok, nou even dit euvel voorgoed de wereld uithelpen,Op dinsdag 26 maart 2002 12:54 schreef ViperVR het volgende:
de XBOX CRASHT NIET <----------
ik heb er zelf 1 en ik heb er geen enkel probleem mee gehad.
FLAMEWAROp dinsdag 26 maart 2002 18:22 schreef XE het volgende:
2 uitspraken van bifi the gay microsucking boy:
"En gaarne weerleggen met feiten ipv weer een mening of een of andere botte opmerking."
Nee, maar een aansluiting heb je wel nodig. De XBox heeft em, de Nintendo nog niet. En als hij uitkomt zal hij weer extra geld kosten.Op dinsdag 26 maart 2002 18:09 schreef Neo666 het volgende:
[..]
voor online te spelen heb je echt geen 100 mbit/s nodig, @home of chello is toch ook maar 10 mbit/s en gecapt op 512 kb/s bij mij dus eigenlijk is het maar 0.5 mbit/s,
Dat hij nooit zo snel zal zijn als die van de XBox is slechts een bijkomend nadeel.
Ach kom 7 Mbit, een beetje moderne HD kan sustained meer dan 15-20 MByte per seconde lezen en schrijven, en dan heb ik het nog niet eens over transfers naar zijn cache.Stel je voor 100 Mbit/s op je pc dan flipt je hele harddisk uit dan ie helemaal niet aan, HD haalt maybe 7 Mbit(om het zo maar effe te noemen)
Verwijderd
ps2 sux and gamecube swollows
duz niet zeiken speel eerst een op zo'n ding dan pas moeten jullie gaan zeuren
want ik heb halo gespeelt liep perfect was supermooi[ik was alleen geen controler gewant maja] en speel maar een bv grand theft auto 3 op de ps2 dat hakkelt wie de ziekte
nog 1 ding diegene die zeggen dat xbox zuigt omdat de chips van microsoft zullen niet als laatste lachen want dat zal de xbox 2 zijn die krijgen ships van amd uitgelult
Op dinsdag 26 maart 2002 18:34 schreef stealth-evil het volgende:
Xbox simly rulez
ps2 sux and gamecube swollows
duz niet zeiken speel eerst een op zo'n ding dan pas moeten jullie gaan zeuren
want ik heb halo gespeelt liep perfect was supermooi[ik was alleen geen controler gewant maja] en speel maar een bv grand theft auto 3 op de ps2 dat hakkelt wie de ziekte
nog 1 ding diegene die zeggen dat xbox zuigt omdat de chips van microsoft zullen niet als laatste lachen want dat zal de xbox 2 zijn die krijgen ships van amd uitgelult
Nou, weer niks teveel gezegd zie ik. Dit antwoord is weer zeer typisch.Op dinsdag 26 maart 2002 18:22 schreef XE het volgende:
Ik had je gevraagd uit te leggen wat er mis is met wat ik zeg als je weer eens doordraait, zoals nu. Ik kan nu wel elke keer kwantificeren dat een ouderwetse 162 Mhz 0.18 micron chip zonder pixel of vertex shader die 2.6 GB/s trekt naar het geheugen van de Gamecube geen enkele concurrentie is voor het grafische monster in de XBox, maar dan worden de berichten wat lang."De ATI Flipper chip zuigt ivgl met de Nvidia NV2A. Daar kan ik niks aan doen."
Mischien kun je een beetje rustig doen, of wil je graag een OWOp dinsdag 26 maart 2002 18:22 schreef XE het volgende:
Rebuilding knowledge database
Verwijderd
Ik denk dat het komt daar het feit dat wij veel te lekker zijn gemaakt door al die speculaties (super graphics, harddisk en de goeie specs van het doosje) rondom de x-box het afgelopen half jaar. Vooral Halo DOA3 en Project Gotham hebben lekker in de picture gezet met super game trailers en goeie previews.
Daardoor heeft de consument een te hoge verwachting van de xbox gekregen. Kijk maar in de search en tik maar eens halo in en kijk naar de meningen van GoTers over Halo toen ie nog niet gereleased was. Of de X-Box precies hetzelfde verhaal.
En 14 maart toen de xbox gereleased werdt kon de xbox de zeer hoge verwachtingen niet waarmaken, met gevolg dat de xbox wordt afgekraakt (ook door mij
En waarom de GameCube niet word afgekraakt is omdat na de N64 de consument geen vertrouwen meer had in Nintendo daardoor is de verwachting van de Cube laag. En nu blijkt dat de Cube hele aardige spellen heeft en nog gaat releasen is opeens een groot deel heel enthousiast. Zonder dat de meesten hier ooit een GameCube hebben aangeraakt (ik heb er trouwens wel mee gestoeid
Dit is mijn theorie van de afgekraakte Xbox versus de GameCube
Zelf ben ik geen anti-xdoos mannetjeOp dinsdag 26 maart 2002 20:04 schreef Hitpoint het volgende:
*knip*
Deze reden heb ik hier niet vaak vermeld gezien, dus ben ik zo vrij met je van mening te verschillen dat dit een belangrijke reden is voor het gezeur over de XBox.Op dinsdag 26 maart 2002 20:04 schreef Hitpoint het volgende:
Je ziet hier veel anti-xbox fanatenincluding me.
Ik denk dat het komt daar het feit dat wij veel te lekker zijn gemaakt door al die speculaties (super graphics, harddisk en de goeie specs van het doosje) rondom de x-box het afgelopen half jaar. Vooral Halo DOA3 en Project Gotham hebben lekker in de picture gezet met super game trailers en goeie previews.
Wat ik wel veel zie valt voornamelijk te verdelen in de categoriën misverstanden, zoals dat spelen op de XBox meer dan andere consoles te vergelijken zou zijn met gamen op de PC, of dat spellen op de XBox vast zouden lopen, of dat alle XBoxen krassen maken op DVDs, drogredeneringen, zoals dat Microsoft op een of andere manier een verwerpelijk bedrijf zou zijn in vergelijking met Sony of Nintendo, of dat spellen op andere consoles over de gehele linie beter zouden zijn wat betreft de onvatbare kwalificering gameplay, en meningen, zoals de controllers die te groot zouden zijn, en een prijs die te hoog zou liggen.
Rebuilding knowledge database
leuk dat jij al een beslissing voor iedereen neemt en voor iedereen denkt! Heel heel goed!Op dinsdag 26 maart 2002 19:38 schreef uppie83 het volgende:
Final beslissing : Gamecube , loopt niet vast, heeft echt geen slechter beeld (want die games die ik voor de x-flop heb gezien zijn echt niet zo mooi als ze beweren), end goedkoper ook de games en het is niet van MS.
Kijk alsjeblieft ook even naar de argumenten die iedereen aandraagt. Neem niet alles wat een gamecube voorstander zegt klakkeloos aan en voor de 600ste en (hopelijk) laatste keer Hij loopt niet vast! Shit he wat heb ik een hekel aan slechte argumenten en dit soort posts.
De Xbox heeft genoeg exclusieve games en sommige games die ik op een pc kan spelen vind ik leuker op een console (waaronder thps3). Verder heeft de Xbox wel idd minder exclusieve games dan de gamecubeOp dinsdag 26 maart 2002 20:08 schreef White Dust het volgende:
[..]
Zelf ben ik geen anti-xdoos mannetjemaar ik ben iemand die naar prijs/kwaliteit verhouding gaat kijken en dan staat de kubes boven de doos... tja, en dat de doos een DVD heeft telt voor mij niet mee omdat de kwaliteit van console-DVD meestal lager ligt dan echte stand-alone DVD spelers... niet dat die doos me niet leuk lijkt maar de spellen die op de doos komen (The Elder Scrolls III: morrowind en Legacy of Kain: Blood Omen 2) komen ook op peesee....
Alhier een vrij typisch anti-Xbox verhaal. 4 beweringen, waarvan er 2 niet kloppen (de impliciete bewering dat de XBox wél vastloopt, en dat de Gamecube even hoogwaardige graphics heeft als de XBox), een niet ter zake doet (dat de XBox van MS komt), en een goeie reden (De Gamecube is cheap).Op dinsdag 26 maart 2002 19:38 schreef uppie83 het volgende:
Final beslissing : Gamecube , loopt niet vast, heeft echt geen slechter beeld (want die games die ik voor de x-flop heb gezien zijn echt niet zo mooi als ze beweren), end goedkoper ook de games en het is niet van MS.
graphx zijn niet helemaal een mening. Je kan een 'tekenstijl' leuk vinden of niet, maar scherpte en veel effecten zijn vaak toch redelijk feitelijk. En zodra jij mij nou 1 keer laat zien waar jij vandaan hebt hoe, waarom en vooral of (zo ja hoe vaakOp dinsdag 26 maart 2002 20:31 schreef uppie83 het volgende:
Nee dat de prijs hoger ligt is een feit, net zoals dat de X-box wel degelijk vaker vastloopt. Of je het wel of niet mooier vind ok, das een mening.
Maar ja, dit is voor ieder persoonlijk. Koop wat het best bij je past.
Ik hoop alleen dat er een nieuwe "Panzer Dragoon" uitkomt op de GC (wishfull thinking). Dat heeft de DC helaas niet mogen meemaken.
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Dat dacht ik dus ook toen ik een n64 kocht, totdat ik erachter kwam dat hier ALLEEN van die kiddy nintendo spellen op uitkwamenOp dinsdag 26 maart 2002 20:48 schreef udenjpg het volgende:
Ach, iedere console heeft zijn goede en slechte punten. Mijn mening is dat de GC meer het 'SNES gevoel' geeft als de andere consoles, mede door de 'kinderachtige' grafix.
Maar ja, dit is voor ieder persoonlijk. Koop wat het best bij je past.
Ik hoop alleen dat er een nieuwe "Panzer Dragoon" uitkomt op de GC (wishfull thinking). Dat heeft de DC helaas niet mogen meemaken.