Kleutermods

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 543 views sinds 30-01-2008

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Op maandag 25 maart 2002 21:00 schreef BananeKoning het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, niemand wil toegeven dat zn mod van een lager niveau is dan die van een ander. Dus een classering is niet te doen.
Daar heb je idd geleik in, niet aan ged8 , of dat andere de klassering aangeven?, maar dan heb je dat misschien ook weer

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:05
Op maandag 25 maart 2002 20:58 schreef tofus het volgende:
Maar ik zou heel eerlijk gezegd ook geen andere manier weten om dit beter te doen. Misschien de poll uit deze thread halen, en er een aparte topic voor openenen? Of misschien zelfs wel op de tweakers.net homepage pleuren. Dan weet je in ieder geval wel zeker dat je doelgroep representatief is ;p
Jullie mogen zoveel polletjes (nee geen topics) aanmaken als jullie willen maar de uiteindelijke beslissing ligt toch bij de HGA('s), in dit geval Kaj. Dus niet dat polls de definitieve uitslag zou zijn ofzo.
Tevens zie ik nu nog steeds dat het opsplitsen van OCM als negatief wordt beschouwd, kijkend naar de poll. Er mag wel eerst een hele overgrote meerderheid zijn wil er iets gebeuren.

• Daan
Op maandag 25 maart 2002 21:01 schreef freezy17 het volgende:
Ik ben het er zeker mee eens dat niet iedereen zomaar zijn mod moet gaan aanprijzen op GoT. Wat is er nu interesant om een raampje, lampje en een laagje verf mod te zien. Ik vind het mooi om de mods van een ander te bekijken maar dan moet het wel bijzonder wezen.
Zoiets is er al, ongeveer:
[topic=303332].

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 20:58 schreef tofus het volgende:
Maar ik zou heel eerlijk gezegd ook geen andere manier weten om dit beter te doen. Misschien de poll uit deze thread halen, en er een aparte topic voor openenen? Of misschien zelfs wel op de tweakers.net homepage pleuren. Dan weet je in ieder geval wel zeker dat je doelgroep representatief is ;p
Op de frontpage is geen optie. Er zijn genoeg mensen die wel de frontpage lezen, maar nooit op het forum komen dus dan wel weer gaan stemmen, maar niet weten waarvoor.

• Xplosive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:47
Op maandag 25 maart 2002 20:17 schreef Cornholio2001 het volgende:
Ik ben persoonlijk niet voor een gescheiden OCM, want ik vindt het eigenlijk wel gezellig zo. Alle keesmodders en overclockers horen gewoon bij elkaar, omdat het een leuke combinatie is die goed te doen is tegelijk. Ik zou eerder kiezen voor een apart Elektronica forum, zoals ik al eerder zei. Ik denk dat daar veel beter op gereageerd gaat worden, en ik denk dat je daar dan ook andere leuke dingen kunt krijgen zoals het bouwen van eenvoudige robots, lcd's, andere knutselpraktijken, dingen aan de paralelle poort hangen, allemaal leuke dingen die eigenlijk niet in OCM thuishoren. Maar ook om de baybus vraagjes een plaats te geven. Dan is OCM meer waar het voor bedoeld was, de Keesmodders en Overclockers (of andersom >:) )

Laat de poll er maar komen
Hier ben ik het dus 100% mee eens. Ik ben namelijk vooral geinteresseerd in elektronica en volg hier dan ook vooral het extremebaybus topic. Mij lijkt het erg tof als er een apart elektro forum komt.

• tofus
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05-2014

tofus

it's all in the game

Op maandag 25 maart 2002 21:06 schreef BananeKoning het volgende:

[..]

Op de frontpage is geen optie. Er zijn genoeg mensen die wel de frontpage lezen, maar nooit op het forum komen dus dan wel weer gaan stemmen, maar niet weten waarvoor.
ik bedoelde ook eigenlijk een klein beetje de GoT homepage ;p

"Whoever undertakes to set himself up as judge in the field of truth and knowledge is shipwrecked by the laughter of the Gods." - Albert Einstein

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 21:15

Corn

Raar jongetje

Op maandag 25 maart 2002 21:01 schreef freezy17 het volgende:
Wat is er nu interesant om een raampje, lampje en een laagje verf mod te zien. Ik vind het mooi om de mods van een ander te bekijken maar dan moet het wel bijzonder wezen.
Hier sla je de plank precies mis. JIJ vindt het misschien wel niet interessant, andere mensen ook niet, maar GoT is er ook voor n00bs. Die mogen best wel een beetje eigenwaarde krijgen (niet teveel ;)) En dus moeten ze hun baybusje of weet ik veel wat voor minimalistisch modje gewoon kunnen plaatsen. Het is toch ook hun forum? Kritiek moet er zeker zijn, maar zeik nou niet iedereen af die een mod heeft die niet aan jouw verwachtingen voldoet. Want jouw eerste mod was waarschijnlijk ook niet zo heel erg geweldig. Of vindt je nog steeds dat die helemaal 1337 was? Waarschijnlijk niet. Omdat je gegroeit bent, je hebt meer kennis, meer ervaring. Maar andere mensen moeten ook die kans kunnen krijgen, en moeten niet meteen in het directe begin al verpest worden door een poster die toevallig net zijn dag niet heeft. Want op die manier wordt OCM nooit groter, en treed er vergrijzing op :o >:)

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

De poll moest toch maar een nieuw topic worden. niet iedereen op OCM leest deze topic, laat staat geheel GoT.

Verwijderd

Je kan m natuurlijk wel sticky aan top van OCM zetten zodat wel iedereen kan zien dat er een poll is en dat ook iedereen kan stemmen. Of erin gereplied kan/mag worden is niet aan mij, maar als ik moest kiezen, nee. Zet dan maar een linkje naar dit topic om je mening te geven imo.

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 14:16
FF iets voor iederen die hier zit te zaniken:

Doe het dan beter!! Laat dan ff zien dat jullie het dan wél kunnen! Ennuh, als wij die Lego mod's toch cool vinden, kijken wij daar toch lekker naar!

• Corn

Corn

Raar jongetje

Op maandag 25 maart 2002 21:14 schreef RuuddieBoy het volgende:
FF iets voor iederen die hier zit te zaniken:

Doe het dan beter!! Laat dan ff zien dat jullie het dan wél kunnen! Ennuh, als wij die Lego mod's toch cool vinden, kijken wij daar toch lekker naar!
Hoor jij mij daarover zaniken dan? Ik heb het er juist over dat iedereen wat vriendelijker moet doen tegen de nieuwkomers op het fijnste nederlandse forum

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Cornholio-> Ik vind mijn mod nog steeds erg l33t hoor. :P En het was m'n eerste, kun je nagaan.
En je usericon ken ik ergens van. >:)

Over splitsen: I said it before, and I'll say it again; voorlopig zie ik dit nog niet zitten.
Tenzij Phreak anders aangeeft (help, het groeit me boven het hoofd!-achtige dingen), blijven de forums in Harde Waren zoals ze zijn.

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 21:21 schreef Kaj. het volgende:
Cornholio-> Ik vind mijn mod nog steeds erg l33t hoor. :P En het was m'n eerste, kun je nagaan.

Over splitsen: I said it before, and I'll say it again; voorlopig zie ik dit nog niet zitten.
Tenzij Phreak anders aangeeft (help, het groeit me boven het hoofd!-achtige dingen), blijven de forums in Harde Waren zoals ze zijn.
Heel mooi Kaj, laten we het zo en ben ik ook weer tevreden :)

• Corn

Corn

Raar jongetje

Das jammer, maar ik snap de beslissing wel. Ik had het trouwens niet zo zeer over splitsen, maar meer over een forum erbij, voor Elektronica. Blijkbaar voel je er niet teveel voor, maar denk er maar eens rustig over na. Ken jij m'n icon? Ik wil heel erg graag weten van welke serie dat is

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 21:21 schreef Kaj. het volgende:

als "rolandwitvoet" een of ander leefbaar overclocking casemodding o: :+ wil kan ook net zo goed gaan rondpluizen op http://www.hardware.info :o ;) :P

Verwijderd

Mensen als de topicstarter himself maken GoT saai en doen mij weer een goed gevoel geven dat er toch ook nog mensen zijn (kleuter-modders) die wel nog beter dingen te doen hebben als de perfecte case mod te maken.

En het is mooi dat deze mensen willen laten zien wat zij voor mekaar heben gekregen, omdat ze er zelf toch nog best wel een beetje trots op zijn. :7

D'r zou al lang een slotje op deze hele draad mogen van mij... Maar jah, wie ben ik.. :+

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 21:31 schreef OnerA het volgende:
Mensen als de topicstarter himself maken GoT saai en doen mij weer een goed gevoel geven dat er toch ook nog mensen zijn (kleuter-modders) die wel nog beter dingen te doen hebben als de perfecte case mod te maken.

En het is mooi dat deze mensen willen laten zien wat zij voor mekaar heben gekregen, omdat ze er zelf toch nog best wel een beetje trots op zijn. :7

D'r zou al lang een slotje op deze hele draad mogen van mij... Maar jah, wie ben ik.. :+
volgens die gast een kleuter modder :+

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

lol :)
ik vind..
tja.. ergends heeft hij gelijk.maar als iedereen aleen maar dat soort dingen mag posten als hij het echt kan....tja...

dat is net zoiets.. Je komt me winkel niet in voordat je wat weet van mijn producten.

1 woord. : elite is zinloos :) hou het voor iedereen

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Verwijderd

Ik kan wel eens proberen om mijn neefje z'n armen en benen om te wisselen en een mooi schermpje in zijn rug te maken met een ccfltje erachter, dan ben ik oprecht een kleuter-modder! >:) :P :9

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 21:36 schreef OnerA het volgende:
Ik kan wel eens proberen om mijn neefje z'n armen en benen om te wisselen en een mooi schermpje in zijn rug te maken met een ccfltje erachter, dan ben ik oprecht een kleuter-modder! >:) :P :9
:D

• Corn

Corn

Raar jongetje

Op maandag 25 maart 2002 21:36 schreef OnerA het volgende:
Hehehe >:) Ik heb daar mijn broertje voor, zijn gezicht heb ik al een aantal keren met succes gemod
(Just kiddin')
Verwachte reactie: Pics Pics Pics!!! :D

Verwijderd

Nou resettim heeft de minimum eis al gezet waar een casemod aan moet voldoen. Dus als het niet 'beter' of 'orgineler' dan dat is 'mag' het hier niet worden laten zien van jou? Beetje vreemd, en dan begin je ook nog over een "Advanced Overclocking & Case Modding" terwijl je daar zelf niet eens 'mag' komen, jouw 'mod' stelt immers ook geen ruk voor.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ResseTTim is een prutser..das geen casemodder..maar een bowuer :D
casemodden vind ik puur je kast bewerken (dus egen extra voedingen en sjit.. :P ) maar jah..boeiend :)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Cornholio-> tjek je mail

Verwijderd

laat dat gewoon met rust !

zo kan een mens ideeen opdoen , door te kijken naar andere mods

• Corn

Corn

Raar jongetje

Op maandag 25 maart 2002 22:08 schreef Kaj. het volgende:
Cornholio-> tjek je mail
Bedankt!!!

• Daan
mast3r:
Mag ik je vragen wat uitgebreidere posts te maken, en dan ook nog met enige inhoud?
Het is geen chatroom hier.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:08

Phydomir

Dennis

Beetje rare post als ik het zo lees. Net alsof je jezelf te goed vind voor "simpele" mod's.

Ik zelf ben ook maar pas met modden begonnen. Had ik dan maar gelijk met water koeling moeten beginnen als Cm n00b...
Ik heb zelf ook niet zo'n hele ingewikkelde mod maar IK ben er trots op omdat ik iets heb gemaak wat ik mooi vind en wat verders niemand (precies) zo heeft.

IK heb er lol in gehad met het maken en daar gaat het hele casemodden toch ook over.
Dat je het aan andere laat zien en dat ze dan zeggen dat ze het ook mooi vinden vind ik leuk mee genomen. Maar anders was ik er net zo blij mee.

Dus niet zeuren als je alles te simpel vind. Want dan lees je het toch tekker niet.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

Volledig mee eens.Ben hier zelf niet zo lang, maar je post toch om andere mensen hun mening te vragen?Als je dan geen interesse heb lees je het niet.Het forum is voor iedereen om ideeën op te doen, en niet om alleen mods die je eigen mod overtreffen te zien. Als je n00bs buitensluit zullen het altijd n00bs blijven, als je ze helpt zullen ze misschien ooit jou wel eens helpen...

Verwijderd

ik denk dat ik het unlocken van mijn originele draad wel op zijn plaats is! :(

Deze draad gaat alleen over elkaar afzeiken!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-04 21:40

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

langtopicje...

maar nu even een vraag die ons allemaal zal boeien natuurlijk!!

Wat vind de Topic starter nou een "advanced" casemod?

dan bedoel ik dus, wat moet ie hebben of wat juist niet, een paintje of juist niet. een vet raampje of juist niet, een ccfletje of juist niet? ga zo maar door, dan wil ik wel eens weten wat een "advanced" casemod is...

Volgens mij kun je geen onderscheid maken tussen een casemod en een casemod... kom nou niet met het voorbeeld KAAS ! (je hebt 40+ maar je hebt ook jonge kaas bla bla bla) Een casemod vind ik een casemod! ala, je hebt mods in kartonnen dozen, er is zelfs een mod in een klomp schuim verpakt goed goed, dat zijn echt klote mods, NAAR MIJN MENING! tuurlijk! er zal altijd iemand zijn die zegt go wat orgineel of wat vet! dat noemen we altijd nog menings verschillen...

Okay kees motters! geef andwoordt op de bovenstaande vraag(en)! :) :)

enne topic starter.... ik vind dit best een advanced topic, er mag wel een slotje op :D

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

Psies als iemand denkt dat hij creatief bezig is geweest moet ie dat gewoon laten zien.
Ook al klad jeje hele pc onder met filtstift (mmmm :) )

Greetz!

Verwijderd

Hmmm..

Heb gisteren gereageerd, ergens op pagina 4, en ben de hele ochtend bezig geweest om alle lappen tekst door te lezen. Kom eigenlijk maar tot 1 conclusie...

Gaat nergens over dit... We zitten inmiddels op 10 paginaas replys, maar heb er maar weinig zinnigs tussen gezien. En ALS er dan wat zinnigs staat, wordt daar verder niet zo op in gegaan, en drijft het niveau weer terug naar elkaar afzeiken. Beetje jammer, want het LEEK toch een topic met potentie.
Phreak
Jullie mogen zoveel polletjes (nee geen topics) aanmaken als jullie willen maar de uiteindelijke beslissing ligt toch bij de HGA('s), in dit geval Kaj. Dus niet dat polls de definitieve uitslag zou zijn ofzo.
Tevens zie ik nu nog steeds dat het opsplitsen van OCM als negatief wordt beschouwd, kijkend naar de poll. Er mag wel eerst een hele overgrote meerderheid zijn wil er iets gebeuren.
Kaj
Zover als ik het kan inschatten heeft dit topic dus geen zin meer. Als er, in de ogen van de diehardtweaker, serieus iets moet worden gedaan, is het dus zaak om een betrouwbaar raportje, van een poll o.i.d., naar de heren te sturen. Op deze manier wellus/nietus spelen heeft denk ik weinig zin.

Persoonlijk zie er zowel de voordelen als de nadelen van in. Kweet ook niet of ik het er nou mee eens ben of niet.
Ik denk wel dat er in dit hele draadje een aantal zaken staan waar wellicht iets mee gedaan kan worden, maar over het algemeen draait het wederom om de etiquette van de GoT bezoeker. Dit is volgens mij op dit moment een hottopic, en moet denk ik toch wel serieus worden genomen.
Misschien een idee om dit draadje mee te nemen in het gesprek waar onderstaande link over gaat?
[topic=434979]

Ik hoop in ieder geval dat niet alle socalled TopUsers weglopen van GOT, want waar moeten wij leken dan onze info vandaan halen ;)

edit:

typo's

Verwijderd

Tsja...

Meestal staat er als topictitel wel zo iets als 'Mijn eerste mod'. En als je het niet interesseert, lees je het toch niet??

Ik bedoel maar, ik ben ook nog maar kort op het forum, en toch heb ik veeeeeel geleerd en gezien. (ook over OC & CM!!)

Toch vind ik dat de topicstarter een beetje kort door de bocht redeneert: Niet iedereen heeft geld om allerlei dure computers en / of onderdelen te kopen, en dus moet je dan een beetje improviseren om toch nog op een leuk resultaat te komen.

En als je dan iets hebt, mag je het wat mij betreft gerust laten zien :)

Verwijderd

het showen van (en leuke reacties krijgen op) je casemod is toch leuk? en waar kan je dat beter doen dan op GoT?!

ik vind casemodden meer een persoonlijke kwestie, origineel ofniet... het is jouw kees dus je zal gek zijn om je van mensen die het niet origineel vinden iets aan te trekken...correct me if i'm wrong maar mijn mod is ook niet origineel...so? ik heb er plezier aan gehad tijdens het modden en geniet er nu gewoon van...

naja meningen mag je natuurlijk uitbrengen, maar ik vind ook wel es een kees superlelijk en niet origineel...maar negatieve dingen posten? onee...de tijd die de persoon erin heeft gestoken word dan gecompenseerd met negatieve feedback,...dat doe ik mn mede-tweakers niet aan...

wacht maar op mn koffermod :) (ook al iss zelfs dat niet origineel meer, zeikerds :P)

:Y)

• RolandWitvoet
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
edit:
Dit ben ik begonnen te typen voor de post van No1Uno, zeker niet als reactie er op. No1Uno zegt hele ware dingen

Lezen is ook een hele kunst... wat ik simpele/standaard mods vindt heb ik al gemeld en het gaat me vooral om het oeverloze gejuich dat die mods opwekken.
Als je je eenvoudige mod (ik mag hopen dat je beseft wanneer je met iets advanced bezig bent en wanneer je een standaard-mod installeerd) wilt laten zien, prima, maar waarom ga je geen pagina opeisen bij een landelijk dagblad? of roep je de gemeenteraadsvergadering bij elkaar, of geef je een seminar er over bij Electrotechniek op de universiteit? of vraag op een kunstfestival spreektijd aan om te vertellen dat jij je eerste ravensburger hebt afgeschilderd, en dat schilderijtje heeft net zveel recht om in het louvre te hangen als ieder ander, want voor jou was dat best knap. Of denk je dan misschien "misschien is dat de juiste plaats er niet voor"?
Nee, jij vindt dat heel Nederland moet bewonderen dat jij een schakelaar in je kast hebt geplaatst, 2 plaatjes metaal groen hebt gekleurd of een gat heb gezaagd en daar een fan achter hebt gezet. En natuurlijk mag jij vinden dat "Overclockin & Case Modding" daar de plaats voor is.

Maar iemand die dadelijk wel dagen in de bibliotheek heeft gezetenen of weken in zijn schuur gestaan om net die ene extra graad koeling voor elkaar te krijgen, of zijn desktop PC in zijn jas te bouwen, die zal dit dan niet meer de juiste plek vinden om zijn creatie tussen de fanswitches te presenteren. En die gaan ergens anders naar toe.
Waarom hangen er geen Rembrands tussen de kleuterschool-tekeningen?, waarom kwam Einstein niet op de basisschool zijn wiskunde demonstreren?, waarom voetbalt Ajax niet gezellig mee met de lokale voetbalclub? Omdat dat onder hun niveau is, die zoeken mensen waar ze mee kunnen praten en die niet alleen vol bewondering toekijken en oeh en ahh roepen.

En hier plaatsen we dan de meest standaard mods (die natuurlijk veel groter in aantal zijn en waar helemaal niets mis mee is) maar we verwachten tegelijkertijd wel dat de top van Nederland hier ook hun creaties komt toelichten en iedeeën voor een volgende mod hier overleggen.

De unieke mods gaan we zo kwijtraken, later volgen dan ook de iets eenvoudiger mods (b.v. waterkoeling, dat is nog wel bijzonder, maar al lang geen unicum meer) en ook die gaan naar een site op hun niveau, en voordat je het weet hebben we hier alleen nog maar blowholes, raampjes, schakelaartjes en geverfde kappen.

Als ik dan vraag of het misschien tijd wordt om een extra forum te maken waar de advanced mods wel op hun niveau zitten dan wordt ik hier uitgemaakt voor zeikert, Pim Fortuyn en allerlei ander lelijks. Nou, goed, dan niet, maar kom dat niet straks klagen dat er nog maar zo weinig originele mods zijn. Je had de mensen met originele ideeën kunnen ondersteunen, maar dat wilde jullie niet, beginners toejuichen was een hoger doel.
Non-Windows OSsen en Advanced Servers & Networking kunnen wel (daar zijn ook geen messcherpe scheidingen), maar bij Case Modding mag er geen onderscheid komen tussen Advanced en Standaard. Waarom gooien we niet alles meteen in Stuffis Generalis?

Als ik zo de reacties hier zie dan ben ik bang dat het al te laat is, dat er geen vruchtbare bodem meer gecreëerd kan worden om originele mods tot bloei te laten komen. Het niveau is gewoon al te veel weg. Maar laat alsjeblieft zien dat ik me daar in vergis.

Ja, ik ben boos ja. Ik ben al die "zeikert!" en "je kunt er zelf ook niets van!"-reacties nu wel zat. Ik hoef toch geen kunstschilder te zijn om te mogen opmerken dat Rembrands niet tot hun recht komen in een kleuterschool (ook al zitten daar de Rembrands van de toekomst te vingerverven)? Als je je mening wilt geven, dan mag dat, mist je die onderbouwt. Loze en ongefundeerde opmerkingen plaatsen doe je maar in de chatboxen van HetNet.

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

Verwijderd

ik geef je groot gelijk en ben het enigzins wel met je eens...maar waarom lijven ReseTTim en oeloe (zoals eerder genoemd!) -en Enterprice mag erbij gerekend worden imho- dan wel hier op het forum posten,of zijn dat die verdwaalde rembrants?

no offense inculded :)

• Keida
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:13

Keida

wysiwyg

Op dinsdag 26 maart 2002 11:13 schreef RolandWitvoet het volgende:

Lezen is ook een hele kunst... wat ik simpele/standaard mods vindt heb ik al gemeld en het gaat me vooral om het oeverloze gejuich dat die mods opwekken.
Idd, bij vele, niet verregaande mods moet ik je hiermee gelijk geven. Maar ik denk nog steeds dat je maar 1 kant van de medaille bekijkt. Naast de vele toejuichingen (die natuurlijk alleen maar zijn bedoeld om die kleuters van jou een extra zetje in de goede richting te duwen)zijn er altijd kritische puntjes die aangedragen worden, zoals: "werk het hier en daar een beetje beter af", "goh zou je misschien niet rounded cables gebruiken", "misschien kun je je frontjes ook spuiten." Het gaat er in O&CM niet alleen om om mensen de kans te geven hun mod te laten zien, maar ook om er commentaar op te geven. En dan zijn de commentaren niet altijd van het kaliber W00t!, er is namelijk genoeg kritische blik op elke mod.

Wat een probleem kan zijn bij het maken van een "Advanced" deel, is het maken van een ordening, wanneer is iets advanced (zoals hierboven ook al geopperd werd).

Ik blijf erbij dat ik graag de verrichtingen van Co-n00bs op het gebied van CM-ding volg, en er zo van leer.

IJsdikte op de Elfstedentocht Check of zwemshort mag op camping in Frankrijk

• 911GT2
  • Laatst online: 09-08 07:02
Ik vind het onzin wat je zegt! |:( casemodding gaat om orginaliteit en iedereen intrepeteerd dat op zijn eigen manier... als je het zelf anders wil...start je toch je eigen forum op?! >:)

• RolandWitvoet
  • Niet online
Op dinsdag 26 maart 2002 11:20 schreef RixTeR het volgende:
ik geef je groot gelijk en ben het enigzins wel met je eens...maar waarom lijven ReseTTim en oeloe (zoals eerder genoemd!) -en Enterprice mag erbij gerekend worden imho- dan wel hier op het forum posten,of zijn dat die verdwaalde rembrants?
Is Oeloe een top-mod (oh, sorry, dat onderscheid mag er niet zijn ;))? Dezelfde Oeloe die watertandde bij een fanswitch?

Persoonlijk zit ik me ook al tijden af te vragen waarom DaBit en _Evert_ (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/448071) zich hier nog telkens opnieuw uitsloven om mensen die hun hele verhaal niet snappen (niet een detail over het hoofd zien, maar bijvoorbeeld bij een open koelsysteem doodleuk voorstellen om freon te gebruiken |:() tot in den treuren uit te leggen hoe het systeem precies werkt.
Om nog maar te zwijgen over de eenregelige "woot!" "ik snap er geen zak van :?" en " :9~ :9 "-reacties die er tussendoor komen alsof je tussen de pubers zit met je high-tech project.

Er komt een tijd dat ook die mensen beseffen dat er sites zijn waar ze wel op hun niveau hun bevindingen kunnen bespreken. Het leukste zou het natuurlijk zijn als 'die andere site' het "Advanced OCM"-forum ip GoT is, anders zijn we ze gewoon kwijt.

NE2000 3-9 augustus, Elburg Open-air lan-party, 5 jaar alweer! Computers, kamperen, kampvuur, activiteiten, schier-eiland, dropping, tap-eiland, lezingen, workshops, bands, gezelligheid. NE2000, de andere Lanparty

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 11:34 schreef 911GT2 het volgende:
Ik vind het onzin wat je zegt! |:( casemodding gaat om orginaliteit en iedereen intrepeteerd dat op zijn eigen manier... als je het zelf anders wil...start je toch je eigen forum op?! >:)
over dat intepreteren...met je eens, alleen ik kwam in bovenstaande post niet op het woord.
over dat eigen forum starten is pure stierenpoep, want geen enkel forum zal (in mijn ogen :7 ) zo goed bezocth worden als GoT...en dan nog, hij wil ook alleen maar zn standpunt duidelijk maken...so w00t?

i rest my case :Y)

• Jan Laros
  • Laatst online: 25-03 12:45

Jan Laros

Aerschtuner

Op dinsdag 26 maart 2002 11:20 schreef RixTeR het volgende:

no offense inculded :)
Je geeft em groot gelijk en bent het enigzins met em eens?????

Verwijderd

ja...lekker vaag ben ik weer bezig...sorry...toelichting:

ik geef hem groot gelijk dat als die mensen daadwerkelijk in de bieb hebben gezeten om hun casemod echt perfect te laten worden dat die dan gewoon snoeihard afgezeken worden

waar ik het enigzins mee eens ben, is dit:
Als ik zo de reacties hier zie dan ben ik bang dat het al te laat is, dat er geen vruchtbare bodem meer gecreëerd kan worden om originele mods tot bloei te laten komen. Het niveau is gewoon al te veel weg. Maar laat alsjeblieft zien dat ik me daar in vergis.
de bodem is gewoon bij een hoop mesen weg, die zeggen alleen mooie mod, klaar uit...geen uitleg waarom die persoon het mooi vind...en het niveau...jah het niveau...ik zat laatst in een topic te neuzen en de eerst reactie was op die CM die er in mijn ogen best leuk uitzag was

SUKKEL :Z

naderhand is dit geweizigd...maarja, ik bedoel om niet eens de moeite te nemen om te zeggen dat het misschien dan wel een domme mod was..gelijk flamen...ach ja...

laat ik mn bek maar weer houden voordat ik ga flamen ;(

khoop dat ik nu duidelijker overkom...
maar dat zal vast niet :Y)

edit:

paar tiebvautjes weggehaald ;)

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 11:13 schreef RolandWitvoet het volgende:
edit:
Dit ben ik begonnen te typen voor de post van No1Uno, zeker niet als reactie er op. No1Uno zegt hele ware dingen

Als je je eenvoudige mod (ik mag hopen dat je beseft wanneer je met iets advanced bezig bent en wanneer je een standaard-mod installeerd) wilt laten zien, prima, maar waarom ga je geen pagina opeisen bij een landelijk dagblad? of roep je de gemeenteraadsvergadering bij elkaar, of geef je een seminar er over bij Electrotechniek op de universiteit? of vraag op een kunstfestival spreektijd aan om te vertellen dat jij je eerste ravensburger hebt afgeschilderd, en dat schilderijtje heeft net zveel recht om in het louvre te hangen als ieder ander, want voor jou was dat best knap. Of denk je dan misschien "misschien is dat de juiste plaats er niet voor"?
Nee, jij vindt dat heel Nederland moet bewonderen dat jij een schakelaar in je kast hebt geplaatst, 2 plaatjes metaal groen hebt gekleurd of een gat heb gezaagd en daar een fan achter hebt gezet. En natuurlijk mag jij vinden dat "Overclockin & Case Modding" daar de plaats voor is.'
Lijkt me wel wat in zitten toch. De tekeningen van mijn kleine broertje hangen ook niet int louvre. Op zijn school hangen echter WEL de tekeningen van hem en zijn klasgenoten. Dus daar waat het nivo hetzelfde is.
Maar iemand die dadelijk wel dagen in de bibliotheek heeft gezetenen of weken in zijn schuur gestaan om net die ene extra graad koeling voor elkaar te krijgen, of zijn desktop PC in zijn jas te bouwen, die zal dit dan niet meer de juiste plek vinden om zijn creatie tussen de fanswitches te presenteren. En die gaan ergens anders naar toe.
Waarom hangen er geen Rembrands tussen de kleuterschool-tekeningen?, waarom kwam Einstein niet op de basisschool zijn wiskunde demonstreren?, waarom voetbalt Ajax niet gezellig mee met de lokale voetbalclub? Omdat dat onder hun niveau is, die zoeken mensen waar ze mee kunnen praten en die niet alleen vol bewondering toekijken en oeh en ahh roepen.

En hier plaatsen we dan de meest standaard mods (die natuurlijk veel groter in aantal zijn en waar helemaal niets mis mee is) maar we verwachten tegelijkertijd wel dat de top van Nederland hier ook hun creaties komt toelichten en iedeeën voor een volgende mod hier overleggen.

De unieke mods gaan we zo kwijtraken, later volgen dan ook de iets eenvoudiger mods (b.v. waterkoeling, dat is nog wel bijzonder, maar al lang geen unicum meer) en ook die gaan naar een site op hun niveau, en voordat je het weet hebben we hier alleen nog maar blowholes, raampjes, schakelaartjes en geverfde kappen.
Precies wat ik bedoelde met de opmerking : Ik hoop in ieder geval dat niet alle socalled TopUsers weglopen van GOT, want waar moeten wij leken dan onze info vandaan halen
Als ik dan vraag of het misschien tijd wordt om een extra forum te maken waar de advanced mods wel op hun niveau zitten dan wordt ik hier uitgemaakt voor zeikert, Pim Fortuyn en allerlei ander lelijks. Nou, goed, dan niet, maar kom dat niet straks klagen dat er nog maar zo weinig originele mods zijn. Je had de mensen met originele ideeën kunnen ondersteunen, maar dat wilde jullie niet, beginners toejuichen was een hoger doel.
Non-Windows OSsen en Advanced Servers & Networking kunnen wel (daar zijn ook geen messcherpe scheidingen), maar bij Case Modding mag er geen onderscheid komen tussen Advanced en Standaard. Waarom gooien we niet alles meteen in Stuffis Generalis?

Ja, ik ben boos ja. Ik ben al die "zeikert!" en "je kunt er zelf ook niets van!"-reacties nu wel zat. Ik hoef toch geen kunstschilder te zijn om te mogen opmerken dat Rembrands niet tot hun recht komen in een kleuterschool (ook al zitten daar de Rembrands van de toekomst te vingerverven)? Als je je mening wilt geven, dan mag dat, mist je die onderbouwt. Loze en ongefundeerde opmerkingen plaatsen doe je maar in de chatboxen van HetNet.
Relax Roland. Ik denk dat o.a. de toch wat beledigende topic titel niet positief bijdraagt aan een serieuze reactie.
Je punt is in ieder geval duidelijk, alleen nu ist zaak om dat punt ook te kunnen beargumenteren. En dan bedoel ik niet uitleggen zoals in deze draad, maar beargumenteren als in een bewijs overleggen dat dit de gemiddelde gedachtegang is van de gemiddelde tweaker. Dit zal vrij lastig worden omdat GoT nou eenmaal zo groot is geworden (Ik weet het, zit er nog maar kort, en ben zelf dus ook nieuw), en het overgrote deel dus GEEN Die Hard tweaker is.

Misschien is het een idee om, eventueel in samenwerking met de projectgroep die het algemene nivo van GoT omhoog moet halen als besproken in de boven gegeven link, een inventarisatie te doen, wat de wensen zijn van de GoT bezoekers.
Ik bedoel, als je dan geen zinhebt om te reageren, en je ideeen te geven, heb je immers ook geen recht van spreken, en kan je, neem ik aan, uit de topics die over de aanpasingen gaan geweerd worden. Dan heb je denk ik meer kans op een serieus gesprek, i.p.v. het geflame van dit topic.

Nou weet ik alleen niet of dit wel gewaardeerd gaat worden door de Mods. Dus bij deze de vraag richting de beleidsuitverenden.
Is het een idee, en zo ja, wie moet dat dan gaan regelen. Wij als gebruikers van GoT, of jullie als beheerders van GoT.

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:44

spacy

+++

hmm grote discussie,

ik ben zelf sinds kort begonnen met casemodden,
ik heb gezien dat je op dit forum veel ervaring kan opdoen,
maar dat jij simpele mods afkraakt vind ik jammer.

Het komt waarschijnlijk door de personen die het gebouwd hebben.
Inderdaad niet iedereen heeft hier dezelfde leeftijd, maar ik zie hier leeftijden waarvan ik nooit had gedacht dat die zo even een metalen kast onderhanden nemen waarnaar het resultaat er ook nog mag zijn.
bedenk wel dat het voor die personen om een laag budget (qua zakgeld) gaat.
anderen daartegen over gesteld, hebben op het mbo ofzo, al achter draaibanken gestaan, hebben goeie connecties met specialischte personen waar ze kennis weghalen, en hebben wel meer er aan te besteden.
Of hebben nu eenmaal andere ideëen over vormgeving.

Wat ik vooraal leuk vind is dat iedereen hier, met een origineel idee kan komen, en met de (detail) pics erbij kunnen we van elkaars fouten leren, maar ook leren hoe iets bijvoorbeeld wel kan.
kraak iemand nu niet direct af met z'n "eerste" casemod zou ik zeggen, maar geef hem wat onderbouwende comentaar mee.
als het inmiddels al de zoveelste casemod van die persoon is, is het niet vreemd dat je meer kwaliteit en originalieit verwacht :P

dit was dus puur over casemodding, voor de OC geldt hetzelfde dacht ik zo.

• Bestiole
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op dinsdag 26 maart 2002 11:36 schreef RolandWitvoet het volgende:
Persoonlijk zit ik me ook al tijden af te vragen waarom DaBit en _Evert_ (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/448071) zich hier nog telkens opnieuw uitsloven om mensen die hun hele verhaal niet snappen (niet een detail over het hoofd zien, maar bijvoorbeeld bij een open koelsysteem doodleuk voorstellen om freon te gebruiken |:() tot in den treuren uit te leggen hoe het systeem precies werkt.
Om nog maar te zwijgen over de eenregelige "woot!" "ik snap er geen zak van :?" en " :9~ :9 "-reacties die er tussendoor komen alsof je tussen de pubers zit met je high-tech project.
:Z Misschien dat die mensen ietsje meer geduld hebben, toleranter zijn, of misschien gewoon vriendelijker zijn?

Heb er schoon genoeg van, al dat egoïsme dat in de maatschappij opkomt. En zo kom jij over, egoïstisch.

Oh en ook niet erg tolerant :)

Natuurlijk is het tja "debiel" (of een of ander woord)om een-woordige reacties te geven op een casemod.
Wat maakt het nu uit ? Je moet je er gewoon niet aan storen. En die reacties zijn nooit 100% van de reacties.

Zoals eerder aangegeven, als iemand blij is met wat ie juist gemaakt heeft en dat het niet te lelijk is ga hem ook niet direct afkraken.

Tzou leuk wezen als heel de maatschappij zo dacht, ow je kan nog niet lezen, ow je begon pas gisteren ? Niet erg ga maar ergens anders leren lezen |:(

Geen kompleet voorbeeld, ik weet het :)

Conclusie : Wees duidelijker , zeik de mensen niet gratis af, stay and be cool.

Me, myself & I

• TDLofCC
  • Laatst online: 23-06 09:27
Op dinsdag 26 maart 2002 12:31 schreef Bestiole het volgende:

[..]

:Z Misschien dat die mensen ietsje meer geduld hebben, toleranter zijn, of misschien gewoon vriendelijker zijn?

Heb er schoon genoeg van, al dat egoïsme dat in de maatschappij opkomt. En zo kom jij over, egoïstisch.

Oh en ook niet erg tolerant :)

Natuurlijk is het tja "debiel" (of een of ander woord)om een-woordige reacties te geven op een casemod.
Wat maakt het nu uit ? Je moet je er gewoon niet aan storen. En die reacties zijn nooit 100% van de reacties.

Zoals eerder aangegeven, als iemand blij is met wat ie juist gemaakt heeft en dat het niet te lelijk is ga hem ook niet direct afkraken.

Tzou leuk wezen als heel de maatschappij zo dacht, ow je kan nog niet lezen, ow je begon pas gisteren ? Niet erg ga maar ergens anders leren lezen |:(

Geen kompleet voorbeeld, ik weet het :)

Conclusie : Wees duidelijker , zeik de mensen niet gratis af, stay and be cool.
Mooi gezegd ... petje af.
Hier ben ik het nou helemaal mee eens :)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

Verwijderd

kan een uitspraak beter...oh yeah die is goed :Y)

Verwijderd

idd.

Toch mis ik de pics van die gemodde kleuters...
>:)

• Tweakod3x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 12:51
Rolandwitvoet:
Je moet niet zo emmeren. Als mensen trots zijn op hun creatie en dat graag willen laten zien moet je ze hun gang laten gaan. Als je dat niet interesseert lees je er gewoon overheen toch?

Proud owner of the [CBJ]Lanhok!

• AMDtje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01 00:13
Als een jongetje van 14 3 maanden zakgeld besteed aan 2 fannetjes, is dat dan minder dan een gast van 25 die een waterkoeling in elkaar zet? Als het jongetje zn case verneukt, zit ie zonder, de gast koopt gewoon even een nieuwe... Het is idd een ander nivau, maar daarom niet minder knap.

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 11:14

bonzz.netninja

Niente baffi

wat een oeverloos gezeur zeg, zijn een paar mensen bang dat ze niet de credits krijgen die ze zouden verdienen? iets moet gecompenseert worden?

ik vindt het net zo leuk om te lezen hoe een beginnern iets leuks maakt, en problemen tegenkomt, als iemand die het helemaal al kan enzo, be one community, blabla

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 14:27 schreef bonzz.netninja het volgende:
wat een oeverloos gezeur zeg, zijn een paar mensen bang dat ze niet de credits krijgen die ze zouden verdienen? iets moet gecompenseert worden?

ik vindt het net zo leuk om te lezen hoe een beginnern iets leuks maakt, en problemen tegenkomt, als iemand die het helemaal al kan enzo, be one community, blabla
ja je moet ergens beginnen ik begon eerst ook met het mollen van moederborden, toen met hd's en later fannetjes aan te sluiten. Nu heb ik me er nog meer in verdiept. Aan Rolandwitvoet ---->>> je moet ergens beginnen, al is het simpel. Daarna kan je alles vanzelf opbouwen :)

• Daan
Roland: heb je er problemen mee als ik dit topic op slot doe? Iedereen gaat nu hetzelfde zeggen en het mag wel duidelijk zijn wat de meeste mensen hier denken.

Verwijderd

phreak, mag ik vragen wrom je dat vraagt? iedereen heeft dezelfde mening, en we wachten bij wijze van al jaren op een slotje ;) :P

• Daan
Op dinsdag 26 maart 2002 14:53 schreef RixTeR het volgende:
phreak, mag ik vragen wrom je dat vraagt? iedereen heeft dezelfde mening, en we wachten bij wijze van al jaren op een slotje ;) :P
Ik wil weten of hij nog wat laatste woorden uit wil spreken ;)

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 14:54 schreef Phreak het volgende:

[..]

Ik wil weten of hij nog wat laatste woorden uit wil spreken ;)
ik denk dat roland zegt :" neeeeeeeee :'( " ehehhhehe :P :+

Verwijderd

K begrijp dat mun vraagje als negatief beantwoord is :)

Ok... Ut was maar een idee toch :+

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 21:16 schreef Cornholio2001 het volgende:

[..]

Hoor jij mij daarover zaniken dan? Ik heb het er juist over dat iedereen wat vriendelijker moet doen tegen de nieuwkomers op het fijnste nederlandse forum
zo wil ik het hooren!
mij zul je de n00bs niet horen afkraken, ik probeer ze zoveel als het kan te helpen.

ik was ook ooit n00b, en dan poste ik hier iets dan kreeg ik een hele vlaag gez**k over me heen, dat was echt K*T.
ik probeer daarom zoveel mogelijk n00b's te helpen.
ik heb een FastFAQ( © by KingOfDos ) gemaakt, daarin staat wat je wel en niet mag doen, en een beetje hulp.

ik vind casemodden wel leuk maar ik doe vooral elektronica.
dus LCD's, schakelingen, en van dat soort dingen.

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 15:00 schreef KingOfDos het volgende:

[..]

zo wil ik het hooren!
mij zul je de n00bs niet horen afkraken, ik probeer ze zoveel als het kan te helpen.

ik was ook ooit n00b, en dan poste ik hier iets dan kreeg ik een hele vlaag gez**k over me heen, dat was echt K*T.
ik probeer daarom zoveel mogelijk n00b's te helpen.
ik heb een FastFAQ( © by KingOfDos ) gemaakt, daarin staat wat je wel en niet mag doen, en een beetje hulp.

ik vind casemodden wel leuk maar ik doe vooral elektronica.
dus LCD's, schakelingen, en van dat soort dingen.
ik ook *D

• enriqueeeee
  • Laatst online: 13-02 18:16

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Op maandag 25 maart 2002 14:23 schreef _sNaRs_ het volgende:
Op zich lijkt het me wel wat om casemodden en oc-en te scheiden. In casemodden kun je dan eindeloos doorblaten over ledjes vervangen, vingerverven en glowdingen maken..en in het oc-gedeelte wordt gepraat over de beste koeling, beste hardware, voltmods ed.

* enriqueeeee z'n voorkeur moge duidelijk zijn :D
dit lijkt mij ook wel goed ja zijn eigenlijk 2 verschllende dingen :)

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

Ik ga niet beginnen over beginners en advanced casemodding, want ik ben zelf geen CM-er. ik doe en beetje overclocken, ben aan het nadenken over waterkoeling maar that's it. Overigens vind ik dat beginnende CM-ers ook het respect moeten krijgen wat ze verdienen.

casemodding : aanpassen van je case
waterkoeling: je systeem koelen dmv water
overclocking: overclocken van je systeem

"duh" zal je denken, maar ik vind eigenlijk dat casemodding op zich (dus alle niveau's bij elkaar) een apart forum verdient.
OC en WC vind ik toch meer bij elkaar horen dan OC + WC + CM. Ok, bij CM verander je iets aan je systeem", maar bij OC en WC verander je iets in je system en het draagt ook nog iets bij in de snelheid/koelheid van je systeem.
Casemodding gaat meestal toch meer om uiterluik. Ja als er een koeler met 26 neonlichtjes, 18 spiegels en een subwoofer wordt ingebouwd doe je idd wat aan je koeling, maar daar gaat casemodding toch eigenlijk niet om.

daarnaast zie je soms door de bomen 't bos niet meer. tenminste, ik dan :) casemods, vragen over OC en WC-setups door elkaar....errrg onoverzichtelijk vind ik.

* Apie! ziet dus liever een apart OC + WC forum en een apart CM forum

just my €0,02

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 15:02 schreef Apie! het volgende:
Ik ga niet beginnen over beginners en advanced casemodding, want ik ben zelf geen CM-er. ik doe en beetje overclocken, ben aan het nadenken over waterkoeling maar that's it. Overigens vind ik dat beginnende CM-ers ook het respect moeten krijgen wat ze verdienen.

casemodding : aanpassen van je case
waterkoeling: je systeem koelen dmv water
overclocking: overclocken van je systeem

"duh" zal je denken, maar ik vind eigenlijk dat casemodding op zich (dus alle niveau's bij elkaar) een apart forum verdient.
OC en WC vind ik toch meer bij elkaar horen dan OC + WC + CM. Ok, bij CM verander je iets aan je systeem", maar bij OC en WC verander je iets in je system en het draagt ook nog iets bij in de snelheid/koelheid van je systeem.
Casemodding gaat meestal toch meer om uiterluik. Ja als er een koeler met 26 neonlichtjes, 18 spiegels en een subwoofer wordt ingebouwd doe je idd wat aan je koeling, maar daar gaat casemodding toch eigenlijk niet om.

daarnaast zie je soms door de bomen 't bos niet meer. tenminste, ik dan :) casemods, vragen over OC en WC-setups door elkaar....errrg onoverzichtelijk vind ik.

just my €0,02
ja das opzich ook wel maar dan moet phreak wel 2 forums gaan beheersen :P (en ik weet niet of hij daar wel tijd voor heeft, want de LCD faq is ook nog niet af :D :P :+ )

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 15:02 schreef mast3r het volgende:

[..]

ik ook *D
*D
vedder zeker niemand? de rest z**kt dus de n00b's af, germ arme n00b's.

• Apie!

Apie!

ik kan me ook wel voorstellen dat er een die-hard CM-er is die in staat is en bereid is om een forum te gaan beheren.

Blown past falling sands

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 15:02 schreef Apie! een heel verhaal met de volgende conclusie:
/me is het daar ook mee eens....
idee voor een poll :?

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 15:07 schreef KingOfDos het volgende:

[..]

*D
vedder zeker niemand? de rest z**kt dus de n00b's af, germ arme n00b's.
Was ut nie.. Ben ut nog :)
Maar probeer toch de noch ergere n00b's te helpen :)
Op dinsdag 26 maart 2002 15:08 schreef vwk het volgende:

[..]

Daar hak al iets over gevraagd aan de mods. Denk dat ze ut nie willen, anders was er wel gericht gerageerd....

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 15:08 schreef Apie! het volgende:
ik kan me ook wel voorstellen dat er een die-hard CM-er is die in staat is en bereid is om een forum te gaan beheren.
anders maak je zoiets:

- beginners CM
- ervaren CM

maar het probleem dat je dan weer krijgt is dat er veel minder wordt gepost in die ervaren CM. Waardoor die tenslotte verloren gaat :'(

• RolandWitvoet
  • Niet online
Nou Phreak, hier mijn laatste woorden dan: :)

Ik kraak geen simpele mods af, ik kraak de schijnheilige manier waarop wij met die mods omgaan af.
Verder dacht ik te verwoorden dat de gevorderde modders een extra forum op hun niveau wel zouden waarderen, maar de overgrote meerderheid vindt duidelijk van niet, pech voor de advanced modders dan dus maar.

dank u allen voor uw aandacht en tot volgende week op deze zender :)

• FMS
  • Niet online

FMS

Phreak, put an end to this insanity. (8>

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 15:10 schreef RolandWitvoet het volgende:
Nou Phreak, hier mijn laatste woorden dan: :)

Ik kraak geen simpele mods af, ik kraak de schijnheilige manier af waarop wij met die mod omgaan af.
Verder dacht ik te verwoorden dat de gevorderde modders een extra forum op hun niveau wel zouden waarderen, maar de overgrote meerderheid vindt duidelijk van niet, pech voor de advanced modders dan dus maar.

dank u allen voor uw aandacht en tot volgende week op deze zender :)
kort maar krachtig :z

• Apie!

Apie!

Op dinsdag 26 maart 2002 15:08 schreef vwk het volgende:

[..]

ik vond het na het lezen van de topicstarter al een idee voor een poll :)

overigens vraag ik me af of het scheiden van het forum in 2 verschillende zoveel meerwerk met zich meebrengt. Ik bedoel, de posts die je normaal in OC + CM zou hebben die worden nu alleen verspreidt in 2 verschillende lijkt me :? het aantal posts blijft gelijk (toch?)

Blown past falling sands

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 15:06 schreef mast3r het volgende:

[..]

ja das opzich ook wel maar dan moet phreak wel 2 forums gaan beheersen :P (en ik weet niet of hij daar wel tijd voor heeft, want de LCD faq is ook nog niet af :D :P :+ )
als ze dan toch (lite)modjes gaan zoeken >:)

ik zou het wel willen maar of het er ooit van komt(dat merk ik dan wel).
de kans dat je op GoT (lite)mod wordt is zeer klein(1 op de 2000 gebruikers denk ik), maar de kans is er wel.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op maandag 25 maart 2002 22:01 schreef xerix het volgende:
Nou resettim heeft de minimum eis al gezet waar een casemod aan moet voldoen. Dus als het niet 'beter' of 'orgineler' dan dat is 'mag' het hier niet worden laten zien van jou? Beetje vreemd, en dan begin je ook nog over een "Advanced Overclocking & Case Modding" terwijl je daar zelf niet eens 'mag' komen, jouw 'mod' stelt immers ook geen ruk voor.
wat ik in mijn sig, was als grapje bedoeld. jullie moeten niet alles zow letterlijk nemen.. maar het valt gewoon op standaard dingen zijn raampje, lampje, kleurtje...
Op maandag 25 maart 2002 22:03 schreef gitaarwerk het volgende:
ResseTTim is een prutser..das geen casemodder..maar een bowuer :D
casemodden vind ik puur je kast bewerken (dus egen extra voedingen en sjit.. :P ) maar jah..boeiend :)
uhm ik wil ff op het casemodduh trug komen, op het eerste gah ik maar niet op reageren...

ik heb dus al 3 !! casemodz en ik zag de case en daar was ik helemaaal weg van en kreeg vette ideeen.

dit zijn mijn 3 casemods:
Afbeeldingslocatie: http://www.coolcasegallery.net/images/cc_1028_1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.coolcasegallery.net/images/cc_1028_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.coolcasegallery.net/images/cc_1458_1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.coolcasegallery.net/images/cc_1458_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.coolcasegallery.net/images/cc_1587_1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.coolcasegallery.net/images/cc_1587_2.jpg
Op dinsdag 26 maart 2002 11:36 schreef RolandWitvoet het volgende:
Is Oeloe een top-mod (oh, sorry, dat onderscheid mag er niet zijn ;))? Dezelfde Oeloe die watertandde bij een fanswitch?
uhm... hij heeft wel vaker rare trekjes :D laten we beginnuh met ledjez...

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dellen/foto's/kamer2.JPG

waarom denkje dat ie anderz deze foto zou maken in het donker..

nog ff verderz ontopic... elke bewerkte case == casemod, al is er weinig aan gedaan. het is en blijft een modification. uit bepaalde casemods haal ik ideeen op van ow dat is slim, bijv die stealth resevoir. en zow heb je nog meer dingen waar ik en vele andere er wat mee kunnuh, het lijkt nix maar het kan ook voor de ander iets groots zijn, voor de 1 een oplossing voor de ander gewoon een grapje..

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

hee resettim hoe kom je aan dat geld :P ?

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op dinsdag 26 maart 2002 15:25 schreef mast3r het volgende:
hee resettim hoe kom je aan dat geld :P ?
ik kreeg eerst zakgeld en kleedgeld per maand dat bedroeg fl 325,= incl studie financiering.. dat kleedgeld ging soms naar me pc, maar weer de andere maand ging ik dan weer meteen fl 200,= uitgeven.. en dus vandaar het geld.. nu krijg ik nog meer in de maand, stage + studie fin. maar nix van me vader meer...

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 15:30 schreef ReseTTim het volgende:

[..]

ik kreeg eerst zakgeld en kleedgeld per maand dat bedroeg fl 325,= incl studie financiering.. dat kleedgeld ging soms naar me pc, maar weer de andere maand ging ik dan weer meteen fl 200,= uitgeven.. en dus vandaar het geld.. nu krijg ik nog meer in de maand, stage + studie fin. maar nix van me vader meer...
offtopic:
wil je even maste_3@hotmail.com toevoegen dan kunnen wel ideeen uitwisselen :P

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op dinsdag 26 maart 2002 15:32 schreef mast3r het volgende:

[..]

offtopic:
wil je even maste_3@hotmail.com toevoegen dan kunnen wel ideeen uitwisselen :P
ok, maar nu heb ik geen tijd.. moet nu echt aan me werk, want kheb gisteren nix gedaan en vandaag ook nog niet |:( |:(

• Vincent17
  • Laatst online: 19-07 00:20
dit zijn mijn 3 casemods:
wo0t!!! >:)

• Jan Laros
  • Laatst online: 25-03 12:45

Jan Laros

Aerschtuner

Waar wacht je nog op Phreak?

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op dinsdag 26 maart 2002 15:36 schreef Mephisto het volgende:
Waar wacht je nog op Phreak?
hij w8 nergens op hij is away namelijk:

.casemodden staat in zijn ICQ..

Verwijderd

Op dinsdag 26 maart 2002 15:37 schreef ReseTTim het volgende:

[..]

hij w8 nergens op hij is away namelijk:

.casemodden staat in zijn ICQ..
terwijl phreak nog zoveel te doen heeft :z

• Daan
Ik was ff met een "simpel" modje bezig, namelijk het spuiten van de Linux server. Maar dat zien jullie allemaal nog wel in een ander topic verschijnen :)

Dank u voor het participeren in deze draad.

[/discussion]
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.