Nee.Op zaterdag 23 maart 2002 19:13 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Nee.
Meer details.. hebben jullie al een ONGEVERE datum, hoeveel personen is de bedoeling? Hoe lang?
Die dingen weten jullie toch wel al ongeveer?
Als jullie hem gaan houden dan mag het pas over een maand van mij.
Dan heb ik een dikke vette nieuwe comp en dan ben ik zeker weten van de partij!!!!!
Ik meld me dus aan als er wat gebeurd, lijkt me wel kewl!
Dan heb ik een dikke vette nieuwe comp en dan ben ik zeker weten van de partij!!!!!
Ik meld me dus aan als er wat gebeurd, lijkt me wel kewl!
hoe zo'n lanparty gaat 't eigenlijk worden?
Een FPS/RTS lan of een casemod lan of beide?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Gamen enzo..Op zondag 24 maart 2002 00:20 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
hoe zo'n lanparty gaat 't eigenlijk worden?
Das wel kewl kan ik met mijn net nieuwe pc'tje jullie er allemaal uitgamen met Legoracer e.d.Op zondag 24 maart 2002 00:32 schreef Phreak het volgende:
[..]
Gamen enzo..
SlijmbalOp zondag 24 maart 2002 11:54 schreef Snow_King het volgende:
[..]
Das wel kewl kan ik met mijn net nieuwe pc'tje jullie er allemaal uitgamen met Legoracer e.d.
Maar idd is een "geschatte" datum wel handig om te weten. Kheb namelijk ook een andere LAN in gedachte, maar Tweakers.net LAN gaat natuurlijk altijd voor
C:\>_
neee....Op zaterdag 23 maart 2002 19:07 schreef Phreak het volgende:
[..]
Ik doe ook mee met de organisatie van de LAN en ik kan je vertellen dat we ermee bezig zijn, enough?
geef mij 2 weken en ik heb het geregeld...
dus het kan best alleen dan moet er wel druk achter gezet worden.
Simpel de locatie is het probleem niet ..
Aparatuur naja ik bedoel he.. Do i need to say more ?
kosten: Gewoon iedereen laten inschrijven en dan verdelen.
eten: moet wel lukke...
Tuurlijk... Een lanparty voor 400+ man doe je ff in 2 weken...neee....
geef mij 2 weken en ik heb het geregeld...

Waarom? Heb je haast ofzo?dus het kan best alleen dan moet er wel druk achter gezet worden.
Zorg jij even voor een betaalbare locatie waar 400+ mensen hun computer kwijtkunnen, ze ook nog kunnen slapen, douchen, poepen. Lieft ook nog een beetje met een behoorlijke internetpijp. Vergeet je ook niet even 400+ stoelen en tafeltjes te regelen? En doe je dat ook even de vergunningen en de verzekeringen? Richt je dan ook even een stichting op zodat je niet persoonlijk aansprakelijk ben als iemand z'n nek breekt en het de schuld van de organisatie is?Simpel de locatie is het probleem niet ..
Tsja... Dit is nog het minste werk...Aparatuur naja ik bedoel he.. Do i need to say more ?
kosten: Gewoon iedereen laten inschrijven en dan verdelen.
eten: moet wel lukke...

* Moartn is blij dat [airwolf] niet in de organisatie zit
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
kun je het niet in de RAI houden ofzo? Lijkt me groot zat
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Te grootOp zondag 24 maart 2002 14:17 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Brabanthallen 's-Hertogenbosch?

Te duur, te groot, je mag er niet overnachten...Op zondag 24 maart 2002 14:17 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Die locatie moet zelfs nog geregeld worden 
Daarna pas overleg met HW sponsor over een datum
Begroting en shit mag ook nog gebeuren
En dan ook nog de legal troep: Je moet een stichting hebben voor dit soort dingen he. Vergunning en verzekering mogen ook niet ontbreken.
En dat lukt jou in 2 weken? Veel succes
Daarna pas overleg met HW sponsor over een datum
Begroting en shit mag ook nog gebeuren
En dan ook nog de legal troep: Je moet een stichting hebben voor dit soort dingen he. Vergunning en verzekering mogen ook niet ontbreken.
En dat lukt jou in 2 weken? Veel succes

Moet dit topique trouwens niet richting TFF?
Kan misschien best wel, alleen heb je geen goed ge-organiseerdeOp zondag 24 maart 2002 14:13 schreef Moartn het volgende:
Tuurlijk... Een lanparty voor 400+ man doe je ff in 2 weken...
Dat misschien niet, maar het zou handig kunnen zijn dat je ruim van te voren laat weten "wanneer" het is. Ik zit ook te kijken naar een andere LAN, maar die cancel ik gewoon als Tweakers.net LAN op hetzelfde moment is ofzow.Waarom? Heb je haast ofzo?
Servertje met ISDN lijntjeZorg jij even voor een betaalbare locatie waar 400+ mensen hun computer kwijtkunnen, ze ook nog kunnen slapen, douchen, poepen. Lieft ook nog een beetje met een behoorlijke internetpijp. Vergeet je ook niet even 400+ stoelen en tafeltjes te regelen? En doe je dat ook even de vergunningen en de verzekeringen? Richt je dan ook even een stichting op zodat je niet persoonlijk aansprakelijk ben als iemand z'n nek breekt en het de schuld van de organisatie is?
Idd.Tsja... Dit is nog het minste werk...

* Vinnie ook niet* Moartn is blij dat [airwolf] niet in de organisatie zit
eigenlijk moet je voor een plaats zorgen die een beetje in het midden van het land zit.
Hmm, hebben ze in de buurt van Sixflags Holland geen hallen? Kun je tenminste ook nog wat anders doen als je ff geen zin hebt in computeren
Hmm, hebben ze in de buurt van Sixflags Holland geen hallen? Kun je tenminste ook nog wat anders doen als je ff geen zin hebt in computeren
Dure grapOp zondag 24 maart 2002 14:31 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
... als je ff geen zin hebt in computeren

Campzone is op SixFlags HollandOp zondag 24 maart 2002 14:31 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
eigenlijk moet je voor een plaats zorgen die een beetje in het midden van het land zit.
Lijkt me de ideale locatie dusOp zondag 24 maart 2002 14:33 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Campzone is op SixFlags Holland
Geen wonder dat het daar zo fokking duur is. Maar ben benieuwd hoe duur Tweakers.net LAN zal zijn.
Maar gaat het echt door? Anders cancel ik het met Campzone gewoon.
Zit liever op de Tweakers.net LAN dan op dun dieje
Hij zal zeker komenOp zondag 24 maart 2002 14:35 schreef Vinnie het volgende:
Geen wonder dat het daar zo fokking duur is. Maar ben benieuwd hoe duur Tweakers.net LAN zal zijn.
Data weet ik niet

w00tOp zondag 24 maart 2002 14:37 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Hij zal zeker komen
Data weet ik niet
Schaam je!
Echt wel. Alleen was er vorig jaar iets gebeurd waardoor het niet doorging.
Maar daar weet jij natuurlijk niks vanaf
Maar daar weet jij natuurlijk niks vanaf

Hoe kan jij dat nou zeggen?Op zondag 24 maart 2002 15:01 schreef Mr_Blue het volgende:
gaat toch nie door dus
De crew is er momenteel nog mee bezig om het toch nog door te laten gaan (Als ik de roddels/berichten moet geloven) dus er zit werkelijk wel iets aan te komen.
Ja, SiX Flags.Op zondag 24 maart 2002 14:34 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Lijkt me de ideale locatie dus
Dat is 10KM van waar ik woon, dus dan kom ik ook wel als het daar is.
🌞🍃
voor 400+ man?
Allemaal PC
das 400x200watt = 80.000watt of 80Kw, waar haal je dat vandaan?
Allemaal op een fietsje en dan hard fietsen om genoeg stroom te bouwen?
Hoe wil je dat zo snel ff fixen?
Allemaal PC
Als het bij SixFlags gebeurd is het makkelijk. Het is daar in de polder en met veel wind.Op zondag 24 maart 2002 15:13 schreef Snow_King het volgende:
voor 400+ man?
Allemaal PC
Windmolentje neerzetten die gesponsord wordt door Nuon, en klaar is Kees (of wie het ook regeld).
/edit: Smile.
🌞🍃
jij d8 dat ze zo ff een windmolen neerzetten?Op zondag 24 maart 2002 15:19 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Als het bij SixFlags gebeurd is het makkelijk. Het is daar in de polder en met veel wind.
Windmolentje neerzetten die gesponsord wordt door Nuon, en klaar is Kees (of wie het ook regeld).
en dan nog is 80Kw een hoop
Op zondag 24 maart 2002 15:20 schreef Snow_King het volgende:
jij d8 dat ze zo ff een windmolen neerzetten?

die stroom is volgens mij niet zo'n probleem, daar kun je wel mobiele generators voor gebruiken.
Ik denk dat je meer met de beveiliging zit.
Zoveel cd-rom's zijn nogal aantrekkelijk
Je kunt beter CD's in het algemeen zeggenOp zondag 24 maart 2002 15:24 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
die stroom is volgens mij niet zo'n probleem, daar kun je wel mobiele generators voor gebruiken.
precies.Op zondag 24 maart 2002 15:29 schreef Vinnie het volgende:
[..]
Je kunt beter CD's in het algemeen zeggenMaar alleen hoeven het in principe niet alleen CD's te zijn. Ook de comps zelf moeten niet zomaar meegenomen kunnen worden, of iig gedeeltes ervan.
Ik denk dat je bij 400 man minimaal 25 "security people" nodig bent en die moet je ook nog allemaal onderbrengen.
Als je veel CD(ROMS) meeneemt lijkt het mij geen slecht plan om het in een kluisje te doen. Een beveiligings man kan nooit op al die cd's letten. Maar een computer jat je niet zo snel weg, daar zijn ze wel goed voor. 
Maar trouwens; als het er komt, dan mag je toch wel hoop ik CD-Roms kopieëren?
Maar trouwens; als het er komt, dan mag je toch wel hoop ik CD-Roms kopieëren?
🌞🍃
Jullie hebben het nu over details jongens. Zover zijn we nog lang niet.
denk dat zelfs wij dat nog wel regelen kunnen....Op zondag 24 maart 2002 14:13 schreef Moartn het volgende:
[..]
Tuurlijk... Een lanparty voor 400+ man doe je ff in 2 weken...
[..]
https://wren.co/join/Devian
Dream on...Op zondag 24 maart 2002 15:39 schreef Devian het volgende:
[..]
denk dat zelfs wij dat nog wel regelen kunnen....
Hoe wil jij in 2 weken tijd het volgende regelen?:
1. Plaats
2. Stroom
3. Security
4. Onderkomen voor overnachtingen
5. Voedsel
6. Interieur (Tafels en stoelen dus)
7. Verzekeringen
8. Rampenplan
9. Reclame
10. Verkoop van kaarten etc.
11. Servers
12. Bekabeling
En dan is er waarschijnlijk nog een heleboel wat ik niet heb genoemd, NO WAY dat jij dat in 2 weken kunt regelen.
[edit]zat een klein foutje in m'n test[/edit]
Regelen met een beetje mazzel wel, maar GOED regelen absoluut niet...Op zondag 24 maart 2002 15:43 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
En dan is er waarschijnlijk nog een heleboel wat ik niet heb genoemd, NO WAY dat jij dat in 2 weken kunt regelen.
heel simpel... discotheek huren dan heb je punt 1 t/m 6 al... en wij hebben lui in de crew die dat regelen kunnenOp zondag 24 maart 2002 15:43 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Dream on...
Hoe wil jij in 2 weken tijd het volgende regelen?:
1. Plaats
2. Stroom
3. Security
4. Onderkomen voor overnachtingen
4. Voedsel
5. Interieur (Tafels en stoelen dus)
6. Verzekeringen
7. Rampenplan
8. Reclame
9. Verkoop van kaarten etc.
10. Servers
11. Bekabeling
Jij praat er echt veel te simpel over.Op zondag 24 maart 2002 15:51 schreef Devian het volgende:
[..]
heel simpel... discotheek huren dan heb je punt 1 t/m 6 al... en wij hebben lui in de crew die dat regelen kunnen
dat doe ik ook, maar we gaan zelf ook een grotere lan organiseren en zoals alles nu op dit moment loopt gaat het gewoon heel soepel.Op zondag 24 maart 2002 17:01 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Jij praat er echt veel te simpel over.
het leuke bij ons is dat we veel geholpen worden door de lui van de discotheek, dus dat dingen die we anders wel zelf moeten regelen worden nu geregeld door die discotheek
discotheek + tafels en stoelen 
Ik weet niet naar wat voor een disco's jij doorgaans gaat, maar die waar ik kom heb je niet voldoende meubilair voor zoiets
maar er komt idd meer bij kijken dan sommige mensen hier denken.
Ik weet niet naar wat voor een disco's jij doorgaans gaat, maar die waar ik kom heb je niet voldoende meubilair voor zoiets
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
ik denk dat ik wel ff 2 maanden kan gaan pitten, want dit duurt nog wel ff als ik het zo lees

maar wel kewl idee!

maar wel kewl idee!
we hebben al 3 lan's georganiseerd zijn met een 4e bezig en we gaan beginnen aan een lan voor 300 man, hopen dat die vet gaat worden!Op zondag 24 maart 2002 17:37 schreef Renegade het volgende:
discotheek + tafels en stoelen
Ja dus ...Op zondag 24 maart 2002 17:40 schreef Snow_King het volgende:
ik denk dat ik wel ff 2 maanden kan gaan pitten, want dit duurt nog wel ff als ik het zo lees![]()
maar wel kewl idee!
Kdoe liever het tegenovergestelde, over bepaalde dingen meedenken/helpen enzo.
Niet dat ik persee een van de crew moet zijn ( zou wel leuk zijn
ik wil ook best helpen met dingen om het tot stand te brengen maar wat?Op zondag 24 maart 2002 20:24 schreef Vinnie het volgende:
[..]
Ja dus ...
Kdoe liever het tegenovergestelde, over bepaalde dingen meedenken/helpen enzo.
Niet dat ik persee een van de crew moet zijn ( zou wel leuk zijn) maar omdat ik het idee super vin wil ik er best wel wat moeite voor doen.
Dat valt dus te bespreken hieroOp zondag 24 maart 2002 20:39 schreef Snow_King het volgende:
[..]
ik wil ook best helpen met dingen om het tot stand te brengen maar wat?
Maar zullen wel ffkes moete wachten voordat er zo'n reply komt
We zijn al met een man of twintig crew bezig hoor!
Verwijderd
Nou, als het iets wordt wil ik ook best een steentje bijdragen. Ik ga nooit naar lan parties, maar de eerste keer moet er zijn toch? 
En heel misschien kan ik wel wat (5 tot 50) 10Mbits UTP 8 poorts hubs van CISCO regelen. Of nog leuker: 16 poorts routers van (kan niet op merk komen) die ook 10Mbits zijn.
Maar dat kan ik verder niet garanderen, aangezien ik nog maar even bij deze werkgever werk
Maar ik ben bijvoorbeeld ook beschikbaar voor de security, of transport ofzo.
MAW: ik ben wel bereid een steentje bij te dragen voor de lol
En heel misschien kan ik wel wat (5 tot 50) 10Mbits UTP 8 poorts hubs van CISCO regelen. Of nog leuker: 16 poorts routers van (kan niet op merk komen) die ook 10Mbits zijn.
Maar dat kan ik verder niet garanderen, aangezien ik nog maar even bij deze werkgever werk
Maar ik ben bijvoorbeeld ook beschikbaar voor de security, of transport ofzo.
MAW: ik ben wel bereid een steentje bij te dragen voor de lol
Bedankt voor al het aanbod, maar zoals Frank hierboven al zegt bestaat de crew op het moment uit zo'n 20 mensen, wat op het moment wel genoeg is. 
Als we op een bepaald moment nog hulp nodig hebben zul je dat snel genoeg merken
Btw: ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat hulp in de vorm van hardware of andere elektronische apperatuur bij voorbaat niet nodig zal zijn
Als we op een bepaald moment nog hulp nodig hebben zul je dat snel genoeg merken
Btw: ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat hulp in de vorm van hardware of andere elektronische apperatuur bij voorbaat niet nodig zal zijn
Dat snap ik best wel 
Maar voor andere dingen wil ik best wel meehelpen mits het nodig is, ik wil bijvoorbeeld niet anderen in de weg lopen.
Maar voor andere dingen wil ik best wel meehelpen mits het nodig is, ik wil bijvoorbeeld niet anderen in de weg lopen.
Als jullie nog een plaats zoeken; hier bij mij in huis wil 't wel.Op zondag 24 maart 2002 23:21 schreef Moartn het volgende:
MWAHAHAHAHA!
Nitrox woont in een huurhuis
[offtopic]Op zondag 24 maart 2002 23:52 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Als jullie nog een plaats zoeken; hier bij mij in huis wil 't wel.
MWAHAHAHAHA!
Nitrox woont in een huurhuis
Ehmmm... dit volg ik ff niet, sorry

p.s. je heb een icq-berichtje van me
huurhuis, klein huis, passen nooit 400 man in + computers en andere zooi.Op zondag 24 maart 2002 23:58 schreef Vinnie het volgende:
[..]
[offtopic]
Ehmmm... dit volg ik ff niet, sorry
p.s. je heb een icq-berichtje van me
Verwijderd
Beter van, dan ga ik deze maand ook niet slijmen bij de baasOp zondag 24 maart 2002 23:21 schreef Moartn het volgende:
Bedankt voor al het aanbod, maar zoals Frank hierboven al zegt bestaat de crew op het moment uit zo'n 20 mensen, wat op het moment wel genoeg is.
Maar in elk geval: een lanparty voor 400 personen en dan 20 mensen crew/beveiliging
Ik denk persoonlijk dat het aardig mee zal vallen met het betere klauw en jatwerk, maar ik woon dan ook in een gehucht in Drenthe
ughu, ughu ughu ughu, Emmen is geen gehuchtOp maandag 25 maart 2002 18:02 schreef Mecallie het volgende:
Ik denk persoonlijk dat het aardig mee zal vallen met het betere klauw en jatwerk, maar ik woon dan ook in een gehucht in Drenthe
* NitroX infinity is een trotse Emmenaar!
Om de boel op poten te zetten is 20 man iig genoeg.Op maandag 25 maart 2002 18:02 schreef Mecallie het volgende:
Maar in elk geval: een lanparty voor 400 personen en dan 20 mensen crew/beveiligingVolgens mij is dat 1 op de 20 is dat wel genoeg?
Misschien dat we laten nog wel meer mensen nodig hebben voor beveiliging/opbouw/afbouw/etc, maar dat weten we nu gewoon nog niet. Je hoort het tzt wel
tztOp maandag 25 maart 2002 19:29 schreef Moartn het volgende:
[..]
Om de boel op poten te zetten is 20 man iig genoeg.
Misschien dat we laten nog wel meer mensen nodig hebben voor beveiliging/opbouw/afbouw/etc, maar dat weten we nu gewoon nog niet. Je hoort het tzt wel
Te zijner tijd...Op maandag 25 maart 2002 19:32 schreef Vinnie het volgende:
[..]
tzt
80Kw = één 128A krachtstroom aansluiting, en dat heeft elk gebouw wat dit soort dingen vaker doet wel hoor...Op zondag 24 maart 2002 15:13 schreef Snow_King het volgende:
voor 400+ man?
Allemaal PC
(80000 / 220 / 3 = 121A/fase)
je hebt gelijkOp maandag 25 maart 2002 19:54 schreef Steven het volgende:
[..]
80Kw = één 128A krachtstroom aansluiting, en dat heeft elk gebouw wat dit soort dingen vaker doet wel hoor...
(80000 / 220 / 3 = 121A/fase)
Woei!Op maandag 25 maart 2002 20:19 schreef Snow_King het volgende:
[..]
je hebt gelijk
* Steven buigt even voor deze eerlijkheid
Behalven dan dat je de monitoren vergeet en de hoge inschakel stroom van pc's en monitors.
En verlichting en eventuele speakersets en natuurlijk die leuke gestapelde tv's waar iedereen je progress op kan volgen.Op maandag 25 maart 2002 23:02 schreef Big-Foot het volgende:
Behalven dan dat je de monitoren vergeet en de hoge inschakel stroom van pc's en monitors.
koffiezet-apparaten, wafelijzers, naaimachines voor de moeders die mee komen.
Nee ff serieus, er zijn een heleboel apparaten op een lanparty die stroom gebruiken.
Ik denk dat je behoorlijk wat stroom nodig bent en dan moet je ook nog denken aan back-up generatoren voor als de stroom uitvalt.
Nee ff serieus, er zijn een heleboel apparaten op een lanparty die stroom gebruiken.
Ik denk dat je behoorlijk wat stroom nodig bent en dan moet je ook nog denken aan back-up generatoren voor als de stroom uitvalt.
Daar wordt allemaal aan gedacht... We hebben een echte elektrotechnicus in de crew, dus maak je geen zorgen... Locatie is op het moment de eerste zorg... Stroom moet wel lukken...Op maandag 25 maart 2002 23:16 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Een heuse belgische zekers?Op maandag 25 maart 2002 23:38 schreef Moartn het volgende:
[..]
Daar wordt allemaal aan gedacht... We hebben een echte elektrotechnicus in de crew, dus maak je geen zorgen... Locatie is op het moment de eerste zorg... Stroom moet wel lukken...
Niks tegen belgen hoor
Ik weet niet hoe en wanneer de tweakers.net lan komt, maar in ieder geval als onze groep een geschikte locatie kan vinden zouden wij ook een lanparty willen houden voor +/- 120 Man. Maar ja dan is wel in het Oosten van het land en volgens mij wonen daar niet veel tweakers 
Wanneer we de locatie "krijgen" die we graag zouden willen kan je het volgende verwachten:
- 120 plaatsen 100Mbit met Gigabit backbone (per switch)
- 2 personen per tafel (85 cm ruimte per persoon)
- eet mogelijkheden in de hal zelf (sporthal) en op 100m loop afstand
- slaapplekken
- Geen internet (introweb moet de straalverbinding dit jaar hier nog klaar krijgen, maar ja daarvoor ga ik persoonlijk niet naar een lan).
- En we doen er alles aan om de prijs niet hoger dan 20(max) euro te krijgen.
Ik wil hier geen reclame maken voor de lan die wij misschien gaan houden, maar ja nieuws is altijd leuk om te horen.
Maar hoop dat de tweakers.net lan door gaat!
Wanneer we de locatie "krijgen" die we graag zouden willen kan je het volgende verwachten:
- 120 plaatsen 100Mbit met Gigabit backbone (per switch)
- 2 personen per tafel (85 cm ruimte per persoon)
- eet mogelijkheden in de hal zelf (sporthal) en op 100m loop afstand
- slaapplekken
- Geen internet (introweb moet de straalverbinding dit jaar hier nog klaar krijgen, maar ja daarvoor ga ik persoonlijk niet naar een lan).
- En we doen er alles aan om de prijs niet hoger dan 20(max) euro te krijgen.
Ik wil hier geen reclame maken voor de lan die wij misschien gaan houden, maar ja nieuws is altijd leuk om te horen.
Maar hoop dat de tweakers.net lan door gaat!
Dat is heel erg fijn voor je, maar wil je dit aub hier NIET plaatsen?Op dinsdag 26 maart 2002 14:34 schreef blijhoofd_bennie een heleboel niet relevante zooi

Dat je een LAN wil houden is altijd wel leuk, maar dan kun je toch wel een eigen topic over openen
Ik wilde juist gewoon in dit topic antwoorden, omdat het over een lanparty ging. Waarmee specifiek een nieuwe openen that's all.Op dinsdag 26 maart 2002 15:06 schreef Vinnie het volgende:
[..]
Dat is heel erg fijn voor je, maar wil je dit aub hier NIET plaatsen?
Dat je een LAN wil houden is altijd wel leuk, maar dan kun je toch wel een eigen topic over openen
En misschien kan ik tweakers.net nog aan bepaalde dingen helpen (zoals apparatuur en tafels), wanneer ze dit willen.
En over het algemeen wil ik ook wel graag bij de tweakers.net lanparty helpen
Ik neem iig mijn frituurpan meeOp maandag 25 maart 2002 23:16 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
De hele dag frituren (, en een beetje computeren) wat wil je nog mere
* Nielsz heeft er zin in!
Ik moet wel een beetje lachen om de mensen hier die denken dat ze "ook hun steentje bij kunnen dragen" met een 8 Poorts 10 mbit hubje

Dat is een 100 MBits netwerk met een weet ik hoeveel gigqabits backbone!
Dat is (zal) echt wel tot in de puntjes geregeld (worden) hoor 
Ik hoop dat het doorgaat en zal ZEKER komen!
Dat is een 100 MBits netwerk met een weet ik hoeveel gigqabits backbone!
Ik hoop dat het doorgaat en zal ZEKER komen!
Koolaa mien jong, koolaaOp dinsdag 16 april 2002 20:09 schreef ReV3rEnD het volgende:
wie zorgt voor de bier
Koolaa, ist slecht vor denn Tanden, Melk is ook nog eens goed voor denn botten!Op dinsdag 16 april 2002 22:06 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Koolaa mien jong, koolaa![]()
![]()
*Schopje* 
Ik ben wel schieuwnierig geworden of er al iets meer bekend is ondertussen

Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Zodra er meer bekend is, zullen we het wel horen...
lolOp donderdag 09 mei 2002 15:30 schreef Freakertje het volgende:
*Schopje*
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
We zijn nog steeds druk bezig... 
Binnenkort meer
Binnenkort meer
Verwijderd
Ik weet wel een goede lokatie denk ik... Komt mijzelf iig wel handig uit...
Jullie zeiden 400 personen. In de buurt van mijn huis (Hardenberg) staat de evenementenhal. als je daar 1 hal huurt lijkt me zat voor sowieso 400+ mensen. Krachtstroom is iig geen probleem. Helaas geen internet... Maar met 400 mensen in de zaal lijkt me dat geen supergroot probleem. Ik zou dan wel hopen dat leechen wel is toegestaan... Maar als jullie meer info hierover zouden willen kunnen de modjes oid me mailen neem ik aan....
Jullie zeiden 400 personen. In de buurt van mijn huis (Hardenberg) staat de evenementenhal. als je daar 1 hal huurt lijkt me zat voor sowieso 400+ mensen. Krachtstroom is iig geen probleem. Helaas geen internet... Maar met 400 mensen in de zaal lijkt me dat geen supergroot probleem. Ik zou dan wel hopen dat leechen wel is toegestaan... Maar als jullie meer info hierover zouden willen kunnen de modjes oid me mailen neem ik aan....
Ik meen me te herinneren dat er een hal in Hardenberg op ons mogelijke-locatielijstje stond...Op donderdag 09 mei 2002 17:58 schreef Acronymos het volgende:
Ik weet wel een goede lokatie denk ik... Komt mijzelf iig wel handig uit...
Wat leechen betreft: hoe wil je dat gaan tegenhouden met 500+ man dan?
Verwijderd
LolOp donderdag 09 mei 2002 18:07 schreef Moartn het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat er een hal in Hardenberg op ons mogelijke-locatielijstje stond...
Verwijderd
idd, we moeten wel allemaal GOTten daar als we aan het lannen zijn ehOp donderdag 09 mei 2002 18:10 schreef Acronymos het volgende:
[..]
LolJe hebt gelijk , maar ik denk niet dat er ook maar enige intentie was om dat tegen te houden.
Maar groot nadeel van die hal is en blijft het internet denk ik. Of je moet satteliet internet hebben & isdn puur om te msn/icq/irc/vul in wat je denkt/-en... Maar zo'n satteliet verbinding is natuurlijk ook $$$. Maar daar zal de organisatie zich wel mee bezig houden denk ik
Ik hoop echt dat het doorgaat
* Bolk is zeker van de partij
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Welke locaties hebben jullie dan nog meer op jullie lijstje staanOp donderdag 09 mei 2002 18:07 schreef Moartn het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat er een hal in Hardenberg op ons mogelijke-locatielijstje stond...
No commentOp donderdag 09 mei 2002 18:21 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Welke locaties hebben jullie dan nog meer op jullie lijstje staan![]()

Verwijderd
Ik denk dat we het vanzelf horen als de tijd rijp is....Op donderdag 09 mei 2002 18:21 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Welke locaties hebben jullie dan nog meer op jullie lijstje staan![]()
Eeehm, wat kunnen jullie wel vrijgeven over de lanparty danOp donderdag 09 mei 2002 18:27 schreef Moartn het volgende:
[..]
No comment![]()
Dat ze er mee bezig zijn.....Op donderdag 09 mei 2002 18:31 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Eeehm, wat kunnen jullie wel vrijgeven over de lanparty dan
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
Evenementenhal is geen optie als je een aardige toegangsprijs wil. Heb ik al gechecked. De heer van der Most (ook bekend van Bonte Wever te slagharen, het pretpark Kalkar, etc) is ontzettend duur.
We hebben andere locatiesop het oog, maar gemeentes zitten niet te springen om 400 tweakende mensen + computers. Neem dat maar van mij aan
We willen zeker niet zo'n uitglijder als volgend jaar maken,daarom zeggen we liever weinig dan teveel.
Indien we eenmaal een locatie rond hebben, kan het heeeeeel snel lopen.
[Edit]
We hebben trouwens wel wat meer nodig dan 80 kW hoor
Maargoed, ik in m'n eentje neem waarschijnlijk al 40 kW voor m'n rekening.
We hebben andere locatiesop het oog, maar gemeentes zitten niet te springen om 400 tweakende mensen + computers. Neem dat maar van mij aan
We willen zeker niet zo'n uitglijder als volgend jaar maken,daarom zeggen we liever weinig dan teveel.
Indien we eenmaal een locatie rond hebben, kan het heeeeeel snel lopen.
[Edit]
We hebben trouwens wel wat meer nodig dan 80 kW hoor
Wat een toeval: Ik ging toevallig bij Lieve Adjes kijken oif er misschien een topic was over de t.net lanparty 
Ik hoop echt dat het dit jaar wel wat wordt maar daar ga ik zeker van uit!
Wanneer denken jullie te gaan vertellen wanneer jullie ongeveer weten wat er gaat gebeuren
Ik hoop echt dat het dit jaar wel wat wordt maar daar ga ik zeker van uit!
Wanneer denken jullie te gaan vertellen wanneer jullie ongeveer weten wat er gaat gebeuren
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
www.pzz.nl (nee geen spam want het is al geweest)
Afgelopen weekend, in, juist hardenberg. Lees een beetje reports door van bezoekers en kom je toch tot de conclusie dat het misschien wel aan de dure kant was (catering was GOED maar wel duur) maar de sfeer die er hangt (waar we als organisatie wel voor gaan) komt helemaal tot zijn recht in die hal.
Superlokatie om je lan te houden!
//en idd, eerst zouden wij ook voor de Bonte Wever gaan (maar die staat er niet meer helemaal)
Afgelopen weekend, in, juist hardenberg. Lees een beetje reports door van bezoekers en kom je toch tot de conclusie dat het misschien wel aan de dure kant was (catering was GOED maar wel duur) maar de sfeer die er hangt (waar we als organisatie wel voor gaan) komt helemaal tot zijn recht in die hal.
Superlokatie om je lan te houden!
//en idd, eerst zouden wij ook voor de Bonte Wever gaan (maar die staat er niet meer helemaal)
Is een grote gymzaal dan niks. Zoeen waar 3 kleine zaaltjes inziten
Verwijderd
Bonte wever staat niets meer van overeind. Bovendien kon het daar niet gehouden worden aangezien je dan telkens aparte hallen moet afhuren, of de gehele bonte wever (en dan heb je geld nodigOp donderdag 09 mei 2002 19:36 schreef Saus het volgende: