[topic=447095]
Hoe zit er nu eigelijk mee
Hoe zit er nu eigelijk mee
🌞🍃
T.net was van plan om een LANparty te organiseren wat helaas wegens omstandigheden niet door gingOp vrijdag 22 maart 2002 17:29 schreef DataBeest het volgende:
Hoe bedoel je?
Nooit geweten dat dat er was. Ik ben ook wel benieuwd waarom het niet is doorgegaan.Op vrijdag 22 maart 2002 17:32 schreef Lampie het volgende:
Databeest, er was al een plan om een keer een T.net Lanparty te houden
//edit:
Grr
Die henk-a-holic is weer eerder![]()
🌞🍃
Check de links van Robin maar even.Op vrijdag 22 maart 2002 17:38 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Nooit geweten dat dat er was. Ik ben ook wel benieuwd waarom het niet is doorgegaan.
Volgens mij bestaat die nogOp vrijdag 22 maart 2002 22:15 schreef Blue-eagle het volgende:
Er is zelfs een speciaal forum voor (of is die alweer weg?)
Ik wist het welOp vrijdag 22 maart 2002 22:33 schreef Phreak het volgende:
[..]
Yup
Op vrijdag 22 maart 2002 22:38 schreef Blue-eagle het volgende:
[..]
Ik wist het wel
Zit er al vooruitgang in de zaken? Of mogen we dat nog niet weten?
Even geduld A.U.B.Op vrijdag 22 maart 2002 21:57 schreef Phreak het volgende:
We zijn er mee bezig
* Jive wacht spannend mee met jouOp vrijdag 22 maart 2002 22:55 schreef bopitje het volgende:
ok wacht wel gespannen af.
Erm, hier zegt een mod dat jullie er mee bezig zijn, verder zegt de HGM van de softe goederen daar nix van en aan de andere kant sluiten 2 Spielerij modjes het andere topic waar het over gaat?Op vrijdag 22 maart 2002 21:57 schreef Phreak het volgende:
We zijn er mee bezig
just wait and we'll see zullen we maar zeggen ?! jammer dat het van vorig jaar niet doorging, vind het al knap genoeg dat ze het nou wel weer aandurven.Op zaterdag 23 maart 2002 04:22 schreef PromWarMachine het volgende:
[..]
Erm, hier zegt een mod dat jullie er mee bezig zijn, verder zegt de HGM van de softe goederen daar nix van en aan de andere kant sluiten 2 Spielerij modjes het andere topic waar het over gaat?
Hoe zit 't nou?
Deze plek is te koop.
Ik doe ook mee met de organisatie van de LAN en ik kan je vertellen dat we ermee bezig zijn, enough?Op zaterdag 23 maart 2002 04:22 schreef PromWarMachine het volgende:
[..]
Erm, hier zegt een mod dat jullie er mee bezig zijn, verder zegt de HGM van de softe goederen daar nix van en aan de andere kant sluiten 2 Spielerij modjes het andere topic waar het over gaat?
Hoe zit 't nou?
Nee.Op zaterdag 23 maart 2002 19:07 schreef Phreak het volgende:
enough?
🌞🍃
Verwijderd
Nee.Op zaterdag 23 maart 2002 19:13 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Nee.
Meer details.. hebben jullie al een ONGEVERE datum, hoeveel personen is de bedoeling? Hoe lang?
Die dingen weten jullie toch wel al ongeveer?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Gamen enzo..Op zondag 24 maart 2002 00:20 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
hoe zo'n lanparty gaat 't eigenlijk worden?
Een FPS/RTS lan of een casemod lan of beide?
Das wel kewl kan ik met mijn net nieuwe pc'tje jullie er allemaal uitgamen met Legoracer e.d.Op zondag 24 maart 2002 00:32 schreef Phreak het volgende:
[..]
Gamen enzo..
SlijmbalOp zondag 24 maart 2002 11:54 schreef Snow_King het volgende:
[..]
Das wel kewl kan ik met mijn net nieuwe pc'tje jullie er allemaal uitgamen met Legoracer e.d.
C:\>_
neee....Op zaterdag 23 maart 2002 19:07 schreef Phreak het volgende:
[..]
Ik doe ook mee met de organisatie van de LAN en ik kan je vertellen dat we ermee bezig zijn, enough?
Tuurlijk... Een lanparty voor 400+ man doe je ff in 2 weken...neee....
geef mij 2 weken en ik heb het geregeld...
Waarom? Heb je haast ofzo?dus het kan best alleen dan moet er wel druk achter gezet worden.
Zorg jij even voor een betaalbare locatie waar 400+ mensen hun computer kwijtkunnen, ze ook nog kunnen slapen, douchen, poepen. Lieft ook nog een beetje met een behoorlijke internetpijp. Vergeet je ook niet even 400+ stoelen en tafeltjes te regelen? En doe je dat ook even de vergunningen en de verzekeringen? Richt je dan ook even een stichting op zodat je niet persoonlijk aansprakelijk ben als iemand z'n nek breekt en het de schuld van de organisatie is?Simpel de locatie is het probleem niet ..
Tsja... Dit is nog het minste werk...Aparatuur naja ik bedoel he.. Do i need to say more ?
kosten: Gewoon iedereen laten inschrijven en dan verdelen.
eten: moet wel lukke...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Te grootOp zondag 24 maart 2002 14:17 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
kun je het niet in de RAI houden ofzo? Lijkt me groot zat
Te duur, te groot, je mag er niet overnachten...Op zondag 24 maart 2002 14:17 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
kun je het niet in de RAI houden ofzo? Lijkt me groot zat
Kan misschien best wel, alleen heb je geen goed ge-organiseerdeOp zondag 24 maart 2002 14:13 schreef Moartn het volgende:
Tuurlijk... Een lanparty voor 400+ man doe je ff in 2 weken...
Dat misschien niet, maar het zou handig kunnen zijn dat je ruim van te voren laat weten "wanneer" het is. Ik zit ook te kijken naar een andere LAN, maar die cancel ik gewoon als Tweakers.net LAN op hetzelfde moment is ofzow.Waarom? Heb je haast ofzo?
Servertje met ISDN lijntjeZorg jij even voor een betaalbare locatie waar 400+ mensen hun computer kwijtkunnen, ze ook nog kunnen slapen, douchen, poepen. Lieft ook nog een beetje met een behoorlijke internetpijp. Vergeet je ook niet even 400+ stoelen en tafeltjes te regelen? En doe je dat ook even de vergunningen en de verzekeringen? Richt je dan ook even een stichting op zodat je niet persoonlijk aansprakelijk ben als iemand z'n nek breekt en het de schuld van de organisatie is?
Idd.Tsja... Dit is nog het minste werk...
* Vinnie ook niet* Moartn is blij dat [airwolf] niet in de organisatie zit
Dure grapOp zondag 24 maart 2002 14:31 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
... als je ff geen zin hebt in computeren
Campzone is op SixFlags HollandOp zondag 24 maart 2002 14:31 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
eigenlijk moet je voor een plaats zorgen die een beetje in het midden van het land zit.
Hmm, hebben ze in de buurt van Sixflags Holland geen hallen? Kun je tenminste ook nog wat anders doen als je ff geen zin hebt in computeren
Lijkt me de ideale locatie dusOp zondag 24 maart 2002 14:33 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Campzone is op SixFlags Holland
Hij zal zeker komenOp zondag 24 maart 2002 14:35 schreef Vinnie het volgende:
Geen wonder dat het daar zo fokking duur is. Maar ben benieuwd hoe duur Tweakers.net LAN zal zijn.
Maar gaat het echt door? Anders cancel ik het met Campzone gewoon.
Zit liever op de Tweakers.net LAN dan op dun dieje
w00tOp zondag 24 maart 2002 14:37 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Hij zal zeker komen
Data weet ik niet
Hoe kan jij dat nou zeggen?Op zondag 24 maart 2002 15:01 schreef Mr_Blue het volgende:
gaat toch nie door dus
Ja, SiX Flags.Op zondag 24 maart 2002 14:34 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Lijkt me de ideale locatie dus
🌞🍃
Als het bij SixFlags gebeurd is het makkelijk. Het is daar in de polder en met veel wind.Op zondag 24 maart 2002 15:13 schreef Snow_King het volgende:
voor 400+ man?
Allemaal PC
das 400x200watt = 80.000watt of 80Kw, waar haal je dat vandaan?
Allemaal op een fietsje en dan hard fietsen om genoeg stroom te bouwen?
Hoe wil je dat zo snel ff fixen?
🌞🍃
jij d8 dat ze zo ff een windmolen neerzetten?Op zondag 24 maart 2002 15:19 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Als het bij SixFlags gebeurd is het makkelijk. Het is daar in de polder en met veel wind.
Windmolentje neerzetten die gesponsord wordt door Nuon, en klaar is Kees (of wie het ook regeld).
Op zondag 24 maart 2002 15:20 schreef Snow_King het volgende:
jij d8 dat ze zo ff een windmolen neerzetten?
Je kunt beter CD's in het algemeen zeggenOp zondag 24 maart 2002 15:24 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
die stroom is volgens mij niet zo'n probleem, daar kun je wel mobiele generators voor gebruiken.
Ik denk dat je meer met de beveiliging zit.
Zoveel cd-rom's zijn nogal aantrekkelijk
precies.Op zondag 24 maart 2002 15:29 schreef Vinnie het volgende:
[..]
Je kunt beter CD's in het algemeen zeggenMaar alleen hoeven het in principe niet alleen CD's te zijn. Ook de comps zelf moeten niet zomaar meegenomen kunnen worden, of iig gedeeltes ervan.
🌞🍃
denk dat zelfs wij dat nog wel regelen kunnen....Op zondag 24 maart 2002 14:13 schreef Moartn het volgende:
[..]
Tuurlijk... Een lanparty voor 400+ man doe je ff in 2 weken...
[..]
https://wren.co/join/Devian
Dream on...Op zondag 24 maart 2002 15:39 schreef Devian het volgende:
[..]
denk dat zelfs wij dat nog wel regelen kunnen....
Regelen met een beetje mazzel wel, maar GOED regelen absoluut niet...Op zondag 24 maart 2002 15:43 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
En dan is er waarschijnlijk nog een heleboel wat ik niet heb genoemd, NO WAY dat jij dat in 2 weken kunt regelen.
heel simpel... discotheek huren dan heb je punt 1 t/m 6 al... en wij hebben lui in de crew die dat regelen kunnenOp zondag 24 maart 2002 15:43 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Dream on...
Hoe wil jij in 2 weken tijd het volgende regelen?:
1. Plaats
2. Stroom
3. Security
4. Onderkomen voor overnachtingen
4. Voedsel
5. Interieur (Tafels en stoelen dus)
6. Verzekeringen
7. Rampenplan
8. Reclame
9. Verkoop van kaarten etc.
10. Servers
11. Bekabeling
En dan is er waarschijnlijk nog een heleboel wat ik niet heb genoemd, NO WAY dat jij dat in 2 weken kunt regelen.
Jij praat er echt veel te simpel over.Op zondag 24 maart 2002 15:51 schreef Devian het volgende:
[..]
heel simpel... discotheek huren dan heb je punt 1 t/m 6 al... en wij hebben lui in de crew die dat regelen kunnen
dat doe ik ook, maar we gaan zelf ook een grotere lan organiseren en zoals alles nu op dit moment loopt gaat het gewoon heel soepel.Op zondag 24 maart 2002 17:01 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Jij praat er echt veel te simpel over.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
we hebben al 3 lan's georganiseerd zijn met een 4e bezig en we gaan beginnen aan een lan voor 300 man, hopen dat die vet gaat worden!Op zondag 24 maart 2002 17:37 schreef Renegade het volgende:
discotheek + tafels en stoelen
Ik weet niet naar wat voor een disco's jij doorgaans gaat, maar die waar ik kom heb je niet voldoende meubilair voor zoiets
maar er komt idd meer bij kijken dan sommige mensen hier denken.
Ja dus ...Op zondag 24 maart 2002 17:40 schreef Snow_King het volgende:
ik denk dat ik wel ff 2 maanden kan gaan pitten, want dit duurt nog wel ff als ik het zo lees![]()
maar wel kewl idee!
ik wil ook best helpen met dingen om het tot stand te brengen maar wat?Op zondag 24 maart 2002 20:24 schreef Vinnie het volgende:
[..]
Ja dus ...
Kdoe liever het tegenovergestelde, over bepaalde dingen meedenken/helpen enzo.
Niet dat ik persee een van de crew moet zijn ( zou wel leuk zijn) maar omdat ik het idee super vin wil ik er best wel wat moeite voor doen.
Dat valt dus te bespreken hieroOp zondag 24 maart 2002 20:39 schreef Snow_King het volgende:
[..]
ik wil ook best helpen met dingen om het tot stand te brengen maar wat?
Verwijderd
Als jullie nog een plaats zoeken; hier bij mij in huis wil 't wel.Op zondag 24 maart 2002 23:21 schreef Moartn het volgende:
Btw: ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat hulp in de vorm van hardware of andere elektronische apperatuur bij voorbaat niet nodig zal zijn
[offtopic]Op zondag 24 maart 2002 23:52 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Als jullie nog een plaats zoeken; hier bij mij in huis wil 't wel.
MWAHAHAHAHA!
Nitrox woont in een huurhuis
huurhuis, klein huis, passen nooit 400 man in + computers en andere zooi.Op zondag 24 maart 2002 23:58 schreef Vinnie het volgende:
[..]
[offtopic]
Ehmmm... dit volg ik ff niet, sorry
p.s. je heb een icq-berichtje van me
Verwijderd
Beter van, dan ga ik deze maand ook niet slijmen bij de baasOp zondag 24 maart 2002 23:21 schreef Moartn het volgende:
Bedankt voor al het aanbod, maar zoals Frank hierboven al zegt bestaat de crew op het moment uit zo'n 20 mensen, wat op het moment wel genoeg is.
Als we op een bepaald moment nog hulp nodig hebben zul je dat snel genoeg merken
Btw: ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat hulp in de vorm van hardware of andere elektronische apperatuur bij voorbaat niet nodig zal zijn
ughu, ughu ughu ughu, Emmen is geen gehuchtOp maandag 25 maart 2002 18:02 schreef Mecallie het volgende:
Ik denk persoonlijk dat het aardig mee zal vallen met het betere klauw en jatwerk, maar ik woon dan ook in een gehucht in Drenthe
Om de boel op poten te zetten is 20 man iig genoeg.Op maandag 25 maart 2002 18:02 schreef Mecallie het volgende:
Maar in elk geval: een lanparty voor 400 personen en dan 20 mensen crew/beveiligingVolgens mij is dat 1 op de 20 is dat wel genoeg?
tztOp maandag 25 maart 2002 19:29 schreef Moartn het volgende:
[..]
Om de boel op poten te zetten is 20 man iig genoeg.
Misschien dat we laten nog wel meer mensen nodig hebben voor beveiliging/opbouw/afbouw/etc, maar dat weten we nu gewoon nog niet. Je hoort het tzt wel
Te zijner tijd...Op maandag 25 maart 2002 19:32 schreef Vinnie het volgende:
[..]
tzt
80Kw = één 128A krachtstroom aansluiting, en dat heeft elk gebouw wat dit soort dingen vaker doet wel hoor...Op zondag 24 maart 2002 15:13 schreef Snow_King het volgende:
voor 400+ man?
Allemaal PC
das 400x200watt = 80.000watt of 80Kw, waar haal je dat vandaan?
Allemaal op een fietsje en dan hard fietsen om genoeg stroom te bouwen?
Hoe wil je dat zo snel ff fixen?
je hebt gelijkOp maandag 25 maart 2002 19:54 schreef Steven het volgende:
[..]
80Kw = één 128A krachtstroom aansluiting, en dat heeft elk gebouw wat dit soort dingen vaker doet wel hoor...
(80000 / 220 / 3 = 121A/fase)
Woei!Op maandag 25 maart 2002 20:19 schreef Snow_King het volgende:
[..]
je hebt gelijk
En verlichting en eventuele speakersets en natuurlijk die leuke gestapelde tv's waar iedereen je progress op kan volgen.Op maandag 25 maart 2002 23:02 schreef Big-Foot het volgende:
Behalven dan dat je de monitoren vergeet en de hoge inschakel stroom van pc's en monitors.
Daar wordt allemaal aan gedacht... We hebben een echte elektrotechnicus in de crew, dus maak je geen zorgen... Locatie is op het moment de eerste zorg... Stroom moet wel lukken...Op maandag 25 maart 2002 23:16 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
koffiezet-apparaten, wafelijzers, naaimachines voor de moeders die mee komen.
Nee ff serieus, er zijn een heleboel apparaten op een lanparty die stroom gebruiken.
Ik denk dat je behoorlijk wat stroom nodig bent en dan moet je ook nog denken aan back-up generatoren voor als de stroom uitvalt.
Een heuse belgische zekers?Op maandag 25 maart 2002 23:38 schreef Moartn het volgende:
[..]
Daar wordt allemaal aan gedacht... We hebben een echte elektrotechnicus in de crew, dus maak je geen zorgen... Locatie is op het moment de eerste zorg... Stroom moet wel lukken...
Dat is heel erg fijn voor je, maar wil je dit aub hier NIET plaatsen?Op dinsdag 26 maart 2002 14:34 schreef blijhoofd_bennie een heleboel niet relevante zooi
Ik wilde juist gewoon in dit topic antwoorden, omdat het over een lanparty ging. Waarmee specifiek een nieuwe openen that's all.Op dinsdag 26 maart 2002 15:06 schreef Vinnie het volgende:
[..]
Dat is heel erg fijn voor je, maar wil je dit aub hier NIET plaatsen?
Dat je een LAN wil houden is altijd wel leuk, maar dan kun je toch wel een eigen topic over openen
Ik neem iig mijn frituurpan meeOp maandag 25 maart 2002 23:16 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
koffiezet-apparaten, wafelijzers, naaimachines voor de moeders die mee komen.
Nee ff serieus, er zijn een heleboel apparaten op een lanparty die stroom gebruiken.
Ik denk dat je behoorlijk wat stroom nodig bent en dan moet je ook nog denken aan back-up generatoren voor als de stroom uitvalt.
Koolaa mien jong, koolaaOp dinsdag 16 april 2002 20:09 schreef ReV3rEnD het volgende:
wie zorgt voor de bier
Koolaa, ist slecht vor denn Tanden, Melk is ook nog eens goed voor denn botten!Op dinsdag 16 april 2002 22:06 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Koolaa mien jong, koolaa![]()
![]()
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq