Zodra er meer bekend is, zullen we het wel horen...
lolOp donderdag 09 mei 2002 15:30 schreef Freakertje het volgende:
*Schopje*
Ik ben wel schieuwnierig geworden of er al iets meer bekend is ondertussen
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
We zijn nog steeds druk bezig... 
Binnenkort meer
Binnenkort meer
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
Ik weet wel een goede lokatie denk ik... Komt mijzelf iig wel handig uit...
Jullie zeiden 400 personen. In de buurt van mijn huis (Hardenberg) staat de evenementenhal. als je daar 1 hal huurt lijkt me zat voor sowieso 400+ mensen. Krachtstroom is iig geen probleem. Helaas geen internet... Maar met 400 mensen in de zaal lijkt me dat geen supergroot probleem. Ik zou dan wel hopen dat leechen wel is toegestaan... Maar als jullie meer info hierover zouden willen kunnen de modjes oid me mailen neem ik aan....
Jullie zeiden 400 personen. In de buurt van mijn huis (Hardenberg) staat de evenementenhal. als je daar 1 hal huurt lijkt me zat voor sowieso 400+ mensen. Krachtstroom is iig geen probleem. Helaas geen internet... Maar met 400 mensen in de zaal lijkt me dat geen supergroot probleem. Ik zou dan wel hopen dat leechen wel is toegestaan... Maar als jullie meer info hierover zouden willen kunnen de modjes oid me mailen neem ik aan....
Ik meen me te herinneren dat er een hal in Hardenberg op ons mogelijke-locatielijstje stond...Op donderdag 09 mei 2002 17:58 schreef Acronymos het volgende:
Ik weet wel een goede lokatie denk ik... Komt mijzelf iig wel handig uit...
Wat leechen betreft: hoe wil je dat gaan tegenhouden met 500+ man dan?
Verwijderd
LolOp donderdag 09 mei 2002 18:07 schreef Moartn het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat er een hal in Hardenberg op ons mogelijke-locatielijstje stond...
Verwijderd
idd, we moeten wel allemaal GOTten daar als we aan het lannen zijn ehOp donderdag 09 mei 2002 18:10 schreef Acronymos het volgende:
[..]
LolJe hebt gelijk , maar ik denk niet dat er ook maar enige intentie was om dat tegen te houden.
Maar groot nadeel van die hal is en blijft het internet denk ik. Of je moet satteliet internet hebben & isdn puur om te msn/icq/irc/vul in wat je denkt/-en... Maar zo'n satteliet verbinding is natuurlijk ook $$$. Maar daar zal de organisatie zich wel mee bezig houden denk ik
Ik hoop echt dat het doorgaat
* Bolk is zeker van de partij
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Welke locaties hebben jullie dan nog meer op jullie lijstje staanOp donderdag 09 mei 2002 18:07 schreef Moartn het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat er een hal in Hardenberg op ons mogelijke-locatielijstje stond...
No commentOp donderdag 09 mei 2002 18:21 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Welke locaties hebben jullie dan nog meer op jullie lijstje staan![]()

Verwijderd
Ik denk dat we het vanzelf horen als de tijd rijp is....Op donderdag 09 mei 2002 18:21 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Welke locaties hebben jullie dan nog meer op jullie lijstje staan![]()
Eeehm, wat kunnen jullie wel vrijgeven over de lanparty danOp donderdag 09 mei 2002 18:27 schreef Moartn het volgende:
[..]
No comment![]()
Dat ze er mee bezig zijn.....Op donderdag 09 mei 2002 18:31 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Eeehm, wat kunnen jullie wel vrijgeven over de lanparty dan
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
Evenementenhal is geen optie als je een aardige toegangsprijs wil. Heb ik al gechecked. De heer van der Most (ook bekend van Bonte Wever te slagharen, het pretpark Kalkar, etc) is ontzettend duur.
We hebben andere locatiesop het oog, maar gemeentes zitten niet te springen om 400 tweakende mensen + computers. Neem dat maar van mij aan
We willen zeker niet zo'n uitglijder als volgend jaar maken,daarom zeggen we liever weinig dan teveel.
Indien we eenmaal een locatie rond hebben, kan het heeeeeel snel lopen.
[Edit]
We hebben trouwens wel wat meer nodig dan 80 kW hoor
Maargoed, ik in m'n eentje neem waarschijnlijk al 40 kW voor m'n rekening.
We hebben andere locatiesop het oog, maar gemeentes zitten niet te springen om 400 tweakende mensen + computers. Neem dat maar van mij aan
We willen zeker niet zo'n uitglijder als volgend jaar maken,daarom zeggen we liever weinig dan teveel.
Indien we eenmaal een locatie rond hebben, kan het heeeeeel snel lopen.
[Edit]
We hebben trouwens wel wat meer nodig dan 80 kW hoor
Wat een toeval: Ik ging toevallig bij Lieve Adjes kijken oif er misschien een topic was over de t.net lanparty 
Ik hoop echt dat het dit jaar wel wat wordt maar daar ga ik zeker van uit!
Wanneer denken jullie te gaan vertellen wanneer jullie ongeveer weten wat er gaat gebeuren
Ik hoop echt dat het dit jaar wel wat wordt maar daar ga ik zeker van uit!
Wanneer denken jullie te gaan vertellen wanneer jullie ongeveer weten wat er gaat gebeuren
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
www.pzz.nl (nee geen spam want het is al geweest)
Afgelopen weekend, in, juist hardenberg. Lees een beetje reports door van bezoekers en kom je toch tot de conclusie dat het misschien wel aan de dure kant was (catering was GOED maar wel duur) maar de sfeer die er hangt (waar we als organisatie wel voor gaan) komt helemaal tot zijn recht in die hal.
Superlokatie om je lan te houden!
//en idd, eerst zouden wij ook voor de Bonte Wever gaan (maar die staat er niet meer helemaal)
Afgelopen weekend, in, juist hardenberg. Lees een beetje reports door van bezoekers en kom je toch tot de conclusie dat het misschien wel aan de dure kant was (catering was GOED maar wel duur) maar de sfeer die er hangt (waar we als organisatie wel voor gaan) komt helemaal tot zijn recht in die hal.
Superlokatie om je lan te houden!
//en idd, eerst zouden wij ook voor de Bonte Wever gaan (maar die staat er niet meer helemaal)
Is een grote gymzaal dan niks. Zoeen waar 3 kleine zaaltjes inziten
Verwijderd
Bonte wever staat niets meer van overeind. Bovendien kon het daar niet gehouden worden aangezien je dan telkens aparte hallen moet afhuren, of de gehele bonte wever (en dan heb je geld nodigOp donderdag 09 mei 2002 19:36 schreef Saus het volgende: