Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
is de meeting niet nutteloos? volgens morgoth heeft niemand er problemen mee in een groep te zijn die twijfeld aan het eigen bestaan, wat mij echter verschrikkelijk lijkt. hoe kan je een discussie voeren als je niet bestaat? hoe kan je naar een meeting gaan als je niet bestaat?
ze doen het wel, conclusie: ze bestaan.
dus kan WL wel opgedoekt worden aangezien het vaagste filosofische gezwam dan overbodig verklaard is
dit was trouweens om mede te delen dat ik zeer veel fotos verwacht en onder het motto van /kick
dus kan WL wel opgedoekt worden aangezien het vaagste filosofische gezwam dan overbodig verklaard is
dit was trouweens om mede te delen dat ik zeer veel fotos verwacht en onder het motto van /kick
Nha het was gezellig en der zijn veel foto`s gemaaktOp zaterdag 20 april 2002 21:28 schreef ParaDot het volgende:
is de meeting niet nutteloos? volgens morgoth heeft niemand er problemen mee in een groep te zijn die twijfeld aan het eigen bestaan, wat mij echter verschrikkelijk lijkt. hoe kan je een discussie voeren als je niet bestaat? hoe kan je naar een meeting gaan als je niet bestaat?
morgoth heeft leuke quotes nog
ow ja het eten was om te
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
[topic=473994/1/999]
Daar is de after-meeting topic. Daar reageren svp.
Daar is de after-meeting topic. Daar reageren svp.
Dit topic is gesloten.
![]()