De andere topic was te lang en te onzinnig geworden. Gelieve hier geen zinloze posts te plaatsen, ik wil graag dat deze topic toegankelijk blijft voor iedereen.
Wat is de W&L meeting?
Een bijeenkomst van W&L-ers, in real life dus. Meestal houdt dat in dat we ergens wat gaan drinken, iets gaan eten, en daarna al dan niet in verschillende groepen in cafe's gaan hangen - dit alles natuurlijk onder het voeren van pittige inhoudelijke discussies of intrigerende persoonlijke gesprekken. Om het korter te zeggen: gewoon gezellig.
Wie mogen komen?
In principe iedereen die wil komen. Je hoeft geen 500 posts op W&L te hebben, hoewel het natuurlijk wel voor de hand ligt dat je in ieder geval in de onderwerpen W en L geinteresseerd bent.
Geef je hier op en maak alle anderen gelukkig met je aanwezigheid.
Waar is het?
Tot nu toe was het altijd in Utrecht. Dat ligt het centraalst, en is heel toevallig ook het handigst voor de organisatoren. Gezien het feit dat mensen uit heel het land komen ligt Utrecht echter wel weer voor de hand.
Wanneer is het?
Zaterdag 20 April.
Hoe geef ik me op?
Gewoon hier even posten.
Zaterdag 20 april
Deze mensen kunnen deze dag:
Morgoth
FCA
Captain Proton
xxfile
StratoS_V2.0
Sandalf
Sapman
Duur
Lord Daemon
Gnoom
Absolyte
Mietje
ChristiaanVerwijs
MaDLiVe
Elvhenk
Duinkonijn
Ortep
Ecteinascidin
Diadem
Deze mensen kunnen deze dag helaas niet, al zouden ze wel willen komen
el_marcianito
Wat is de W&L meeting?
Een bijeenkomst van W&L-ers, in real life dus. Meestal houdt dat in dat we ergens wat gaan drinken, iets gaan eten, en daarna al dan niet in verschillende groepen in cafe's gaan hangen - dit alles natuurlijk onder het voeren van pittige inhoudelijke discussies of intrigerende persoonlijke gesprekken. Om het korter te zeggen: gewoon gezellig.
Wie mogen komen?
In principe iedereen die wil komen. Je hoeft geen 500 posts op W&L te hebben, hoewel het natuurlijk wel voor de hand ligt dat je in ieder geval in de onderwerpen W en L geinteresseerd bent.
Waar is het?
Tot nu toe was het altijd in Utrecht. Dat ligt het centraalst, en is heel toevallig ook het handigst voor de organisatoren. Gezien het feit dat mensen uit heel het land komen ligt Utrecht echter wel weer voor de hand.
Wanneer is het?
Zaterdag 20 April.
Hoe geef ik me op?
Gewoon hier even posten.
Zaterdag 20 april
Deze mensen kunnen deze dag:
Morgoth
FCA
Captain Proton
xxfile
StratoS_V2.0
Sandalf
Sapman
Duur
Lord Daemon
Gnoom
Absolyte
Mietje
ChristiaanVerwijs
MaDLiVe
Elvhenk
Duinkonijn
Ortep
Ecteinascidin
Diadem
Deze mensen kunnen deze dag helaas niet, al zouden ze wel willen komen
el_marcianito
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?