Op vrijdag 22 maart 2002 14:21 schreef raptorix het volgende:
/me pom

Dus omdat zij het blijkbaar te leuk vinden moet ik maar oprotten? Lekkere redenatie zeg. Ik post 1 keer in de week wat in de HK, vind ik al genoeg.Op vrijdag 22 maart 2002 14:19 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook.
Dat gezeur altijd over de HK. Hun vinden het daar leuk blijkbaar. Als jij het niet leuk vind ga je gewoon naar de rest van het forum en verder niet meer zeuren, want je hebt dan geen last meer van ze.
Als je niets nuttigs te melden hebt, ga dan lekker buitenspelen, voor nu heb je een 24uurs ban aan je broek.Op vrijdag 22 maart 2002 14:21 schreef raptorix het volgende:
* Floor-is pom
Bericht hierboven
Ik kom gewoon nooit in de HK, dan erger ik mij er ook niet aan.Op vrijdag 22 maart 2002 14:20 schreef MREn het volgende:
[..]
Beetje leuke topics in de HK is wel leuk, maar 15 topics over 'ik neem dit' en nu weer 'mijn ... is kapot' verziekt het toch aardig voor mij, of vind jij het wel leuk en aardig?
🌞🍃
Als je het niet aanpakt gaat het van kwaad tot erger, dat hebben we in het verleden wel gezien. Topics als : 'Ik ben wakker, wie nog meer' en 'Heb jij een fietsbel ja/nee' zijn gewoon te dom voor woorden en niet lollig.Op vrijdag 22 maart 2002 14:30 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Ik kom gewoon nooit in de HK, dan erger ik mij er ook niet aan.
Maarja, ik zal me er dan ook verder niet mee bemoeien.
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Da's k*t voor je (was ook mijn reply in je threadOp vrijdag 22 maart 2002 14:36 schreef Bamibal het volgende:
mijn magnetron is echt kapot
Bericht hierboven
niet kunnen zien, in een keer was de thread wegOp vrijdag 22 maart 2002 14:42 schreef Floris het volgende:
[..]
Da's k*t voor je (was ook mijn reply in je thread)
Verwijderd
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Verwijderd
Sorry hoor, maar dit vind ik dus echt diep triest.Op vrijdag 22 maart 2002 14:28 schreef Floris het volgende:
[..]
Als je niets nuttigs te melden hebt, ga dan lekker buitenspelen, voor nu heb je een 24uurs ban aan je broek.
We hebben je al genoeg gewaarschuwd ondertussen (ik lees: 12 notes)
Ik quote: (dit zijn dus de topictitels van alle afzonderlijke topics):Op vrijdag 22 maart 2002 14:57 schreef Lighteye het volgende:
Uhm ik heb wat gemist, om wat voor soort posts gaat het eigenlijk, iemand zo lief om het ffies uit te leggen
Ik stap over op CYRIX !!!
Ik blijf bij AMD!
Ik stap over op AMD!!
Ik stap over op Intel!!
Ik stap over op station Driebergen-Zeist
en zo ging het dus nog wel ff doorIk stap over op Fokzine.net
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Vind je?Op vrijdag 22 maart 2002 15:00 schreef gamer2001 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit vind ik dus echt diep triest.
Omdat hij *pom zegt een ban geven?
Slaat echt helemaal nergens meer op.
GoT is toe aan nieuwe goeie Modjes (nofi anders krijg ik straks ook nog een ip ban ofzo).
Maar dit kan gewoon niet zo.
Ik ga een mail naar bemiddelaar sturen
Verwijderd
Ik zie daar wel lol van in.Op vrijdag 22 maart 2002 15:01 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Ik quote: (dit zijn dus de topictitels van alle afzonderlijke topics):
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
en zo ging het dus nog wel ff door
Waarom zou jij een mail naar de bemiddelaar sturen? Het gaat toch niet om jou of wel soms?Op vrijdag 22 maart 2002 15:00 schreef gamer2001 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dit vind ik dus echt diep triest.
Omdat hij *pom zegt een ban geven?
Slaat echt helemaal nergens meer op.
GoT is toe aan nieuwe goeie Modjes (nofi anders krijg ik straks ook nog een ip ban ofzo).
Maar dit kan gewoon niet zo.
Ik ga een mail naar bemiddelaar sturen
Bericht hierboven
Hmmjah, maar jij hebt ook niet voor niets al een keer een tik op je vingers gehad n.a.v. een actie van jou in de HK.Op vrijdag 22 maart 2002 15:03 schreef gamer2001 het volgende:
[..]
Ik zie daar wel lol van in.
't is toch de huiskamer.
Laat ze toch.
Jij word er toch niks slechter van?
Bericht hierboven
Verwijderd
Kom op zeg, een geintje op zn tijd is leuk, en er staan ook best wel eens leuke topics in de HK, maar dit vind ik echt basischool-niveau.Op vrijdag 22 maart 2002 15:03 schreef gamer2001 het volgende:
[..]
Ik zie daar wel lol van in.
't is toch de huiskamer.
Laat ze toch.
Jij word er toch niks slechter van?
Hij had al een heel aantal notes voor "offtopic gaan" en "onzin posten".Op vrijdag 22 maart 2002 15:04 schreef Ecteinascidin het volgende:
Errrhmmm?
Floris, heb je raptorix nu een ban gegegen vanwege zijn "Pom" in dit topic of zit er nog een achterliggende gedachte achter? (lees: hij heeft 10 topics in de HK met troep aangemaakt en trekt in LA aandacht?)
Motivatie dus?
Bericht hierboven
Hallo zeg!Op vrijdag 22 maart 2002 15:04 schreef Ecteinascidin het volgende:
pom.
Bericht hierboven
Verwijderd
Ja en ik ben momenteel ook gebant.Op vrijdag 22 maart 2002 15:04 schreef Floris het volgende:
[..]
Hmmjah, maar jij hebt ook niet voor niets al een keer een tik op je vingers gehad n.a.v. een actie van jou in de HK.
Ik denk niet dat je de bemiddelaar moet hebben als het gaat over het niveau van "de modjes", maar de GoT-raad.Op vrijdag 22 maart 2002 15:07 schreef gamer2001 het volgende:
[..]
Ja en ik ben momenteel ook gebant.
Waarom ik naar bemiddelaar o.i.d ga mailen is omdat het niveau van modjes de grond in zakt.
Je kan niks geen lolletje meer maken of je hebt een ban.
Je kan je eigen topic nog niet lezen of er hangt al een slotje aan.
De kwaliteit gaat achteruit.
En das gewoon mijn visie op de zaak dus ga me hier geen ban o.i.d voor geven.
Bericht hierboven
Verwijderd
Geen lol? Whaha, had je vrijdagnacht twee weken terug eens moeten kijkenOp vrijdag 22 maart 2002 15:07 schreef gamer2001 het volgende:
[..]
Waarom ik naar bemiddelaar o.i.d ga mailen is omdat het niveau van modjes de grond in zakt.
beetje relaxt man, tis gewoon een kritische nootOp vrijdag 22 maart 2002 15:07 schreef Floris het volgende:
[..]
Hallo zeg!
Wat zijn we nou aan het doen hier?
Gewoon een beetje treiteren of heb je ook nog een punt?
Dat is dan jammer, maar de modjes voeren een bepaald beleid uit over een forum dat van tevoren is vastgesteld. Als jij daarover heengaat heb je dus blijkbaar niet begrepen hoe je je moet gedragen naar dat beleid. En dat is echt geen een of andere dictatorschap. Als je dat dan niet bevalt, kan ik je alleen maar aanraden om naar Fok! ofzo te gaan.Op vrijdag 22 maart 2002 15:07 schreef gamer2001 het volgende:
[..]
Verwijderd
Ik heb een conversatie met raptorix via de mail, het valt allemaal best wel mee, hij ziet in dat het een verkeerde opmerking op het verkeerde moment was. En inderdaad, gecombineerd met een aantal "zachte waarschuwingen" was dit de druppel om hem nu tijdelijk te bannen.Op vrijdag 22 maart 2002 15:10 schreef Ecteinascidin het volgende:
[Blah]
Bericht hierboven
Verwijderd
Bij fok! ben ik ook lid, maar dat niveau is wel heel erg laag.Op vrijdag 22 maart 2002 15:10 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Dat is dan jammer, maar de modjes voeren een bepaald beleid uit over een forum dat van tevoren is vastgesteld. Als jij daarover heengaat heb je dus blijkbaar niet begrepen hoe je je moet gedragen naar dat beleid. En dat is echt geen een of andere dictatorschap. Als je dat dan niet bevalt, kan ik je alleen maar aanraden om naar Fok! ofzo te gaan.
JupOp vrijdag 22 maart 2002 15:13 schreef gamer2001 het volgende:
het is idd een techforum.
Nou, maar om over dingen van alledag te kunnen praten, de SG is er voor een hoog niveau, de HK voor een wat lager niveau. Er dient echter sprake te zijn van enig niveau...Maar ik geloof dat de HK een forum is om een beetje lol te maken enzo.
Wij proberen het schoon te houden, als jij dat de grond in trappen noemt, dan mag dat. Dat is iig niet onze bedoeling.Maar als alles al door de modjes in de grond getrapt word..
Nou aan dit soort rages die het compleet onoverzichtelijk maken, die leuke threads helemaal wegdrukken en eigenlijk helemaal nergens over gaan, dat bijvoorbeeld.Waar ergeren jullie je aan zeg.
Tjonge jonge.
Hmm, da's niet goed, misschien moet je ff draaien? Anders verbrand je nog aan één kantIk word hier echt gaar van!
Bericht hierboven
wat lol voor jou is, is irritatie voor een ander! DAT moet je ff goed beseffen. Die grens is misschien niet altijd makkelijk, maar in dit geval moet je jezelf maar eens afvragen of anderen dat ook allemaal wel leuk vinden. Net als met al die rages, een bepaald groepje vindt het misschien leuk, maar een veel groter deel die tegen die troep moet aankijken (sorry, het is echt vervuiling wat dat betreft) vindt het irritant. Het is een mooi staaltje van kuddegedrag die alleen maar users irriteert, en als het niet gestopt was, dan was het alleen maar nog erger uit de hand gelopen.Op vrijdag 22 maart 2002 15:13 schreef gamer2001 het volgende:
Maar ik geloof dat de HK een forum is om een beetje lol te maken enzo.
Maar als alles al door de modjes in de grond getrapt word..
Waar ergeren jullie je aan zeg.
Tjonge jonge.
Ik word hier echt gaar van!
Nieuwe mensen kunnen niet in de HK, nieuwe mensen horen hier ook helemaal niet te komen voor de HK, die komen voor een techforum.Op vrijdag 22 maart 2002 15:15 schreef gamer2001 het volgende:
[..]
Bij fok! ben ik ook lid, maar dat niveau is wel heel erg laag.
In het onzin forum gewoon een topic met de naam "HOI [deel 6]"
Als je zulke dingen op slot gooit op GoT vind ik het normaal, maar zoals het nu gaat werkt gewoon afschrikwekkend voor nieuwe mensen.
Bericht hierboven
Ik maak me er geeneens druk om, maar iemand geband zien worden voor "pom" doet me geen goed. Probeer je voor te stellen dat je zoiets ziet en daarmee ook begrijpt dat je gewoon de volgende kan zijn. Zoveel willekeur straalt het namelijk wel uit.[b]Op vrijdag 22 maart 2002 15:13 schreef Floris het blaverhaal[b]
Hmm je hebt een punt, een volgende keer zal ik het duidelijker onderbouwen.Op vrijdag 22 maart 2002 15:17 schreef Ecteinascidin het volgende:
[..]
Ik maak me er geeneens druk om, maar iemand geband zien worden voor "pom" doet me geen goed. Probeer je voor te stellen dat je zoiets ziet en daarmee ook begrijpt dat je gewoon de volgende kan zijn. Zoveel willekeur straalt het namelijk wel uit.
Gamer2001, discussie gaat hier niet over jou ban, die waarschijnlijk WEL terecht is.
Bericht hierboven
Verwijderd
Een beetje lol = leuk, 18 nutteloze topics na één goedbedoelde parodie op het 'ik heb een intel'-topic vind ik persoonlijk erg zinloos.Op vrijdag 22 maart 2002 15:13 schreef gamer2001 het volgende:
Maar ik geloof dat de HK een forum is om een beetje lol te maken enzo.
Maar als alles al door de modjes in de grond getrapt word..
Waar ergeren jullie je aan zeg.
Tjonge jonge.
Ik word hier echt gaar van!
Dat klopt, en daar vallen deze threads dus ook allemaal onder. En als je Fok! niks vindt, ga er dan ook niet klieren en flamen en dan trots hier zeggen (om maar ff op jouw ban terug te komen).Op vrijdag 22 maart 2002 15:15 schreef gamer2001 het volgende:
[..]
Bij fok! ben ik ook lid, maar dat niveau is wel heel erg laag.
In het onzin forum gewoon een topic met de naam "HOI [deel 6]"
Als je zulke dingen op slot gooit op GoT vind ik het normaal, maar zoals het nu gaat werkt gewoon afschrikwekkend voor nieuwe mensen.
Amen. Couldn't have said it better myself.Op vrijdag 22 maart 2002 15:19 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Dat klopt, en daar vallen deze threads dus ook allemaal onder. En als je Fok! niks vindt, ga er dan ook niet klieren en flamen en dan trots hier zeggen (om maar ff op jouw ban terug te komen).
En deze stortvloed aan deze rages staat daar gelijk aan wmb, en vele anderen met mij, en is dus dan ook terecht gesloten.
Ik ben rustig, met raptorix is het dan ook allang opgelost.Op vrijdag 22 maart 2002 15:19 schreef Kjev het volgende:
OK.. Rustig Floris, rustig.
Raptorix heeft inderdaad ook enkele van dit soort threads in de HK geopend, dus ik kan me voorstellen dat je daar iets aan doet.
Ik vind dit soort dingen niet kunnen (hoewel je onzin binnen zekere grenzen toe moet laten). Ik vraag me sowieso wel vaker af hoe diep mensen, die vaak overdag heel normaal en intelligent zijn, op GoT kunnen zinken.
Bericht hierboven
Volgens mij is het geen willekeur, Iemand die 2 keer een boete gehad heeft voor te snel rijden is hem ook gewoon de derde keer kwijt, terwijl een ander er soms gewoon met een simpele waarschuwing vanaf komt.Op vrijdag 22 maart 2002 15:17 schreef Ecteinascidin het volgende:
[..]
Ik maak me er geeneens druk om, maar iemand geband zien worden voor "pom" doet me geen goed. Probeer je voor te stellen dat je zoiets ziet en daarmee ook begrijpt dat je gewoon de volgende kan zijn. Zoveel willekeur straalt het namelijk wel uit.
Gamer2001, discussie gaat hier niet over jou ban, die waarschijnlijk WEL terecht is.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
jaaaah laten we allerlei fora afgaan en kijken hoe men daar reageert.Op vrijdag 22 maart 2002 15:21 schreef LuNaTiC het volgende:
Wedden trouwens dat als je datzelfde geintje op Fok doet, dat er ook een paar gesloten worden
Verwijderd
Meestal onder invloed van een paar biertjes ofzo ja.Op vrijdag 22 maart 2002 15:19 schreef Kjev het volgende:
OK.. Rustig Floris, rustig.
Raptorix heeft inderdaad ook enkele van dit soort threads in de HK geopend, dus ik kan me voorstellen dat je daar iets aan doet.
Ik vind dit soort dingen niet kunnen (hoewel je onzin binnen zekere grenzen toe moet laten). Ik vraag me sowieso wel vaker af hoe diep mensen, die vaak overdag heel normaal en intelligent zijn, op GoT kunnen zinken.
Hmm mag er nverder niks aan toevoegen in het bericht zelf dus maar ff hier......Op vrijdag 22 maart 2002 15:22 schreef Alfredt het volgende:
<font color=red>[Florisbreak] hij heeft ook positieve notes :)</font>
Verwijderd
is goed laten we bij FOK beginnen, dan naar computeridee, hardwareinfo, etc.......Op vrijdag 22 maart 2002 15:24 schreef Webgoodie het volgende:
[..]
jaaaah laten we allerlei fora afgaan en kijken hoe men daar reageert.![]()
![]()
Bericht hierboven
Verwijderd
niet nog strengerOp vrijdag 22 maart 2002 15:26 schreef Floris het volgende:
Dat ons banbeleid strakker is geworden, dat klopt, dat zal in de toekomst waarschijnlijk zelfs nog strakker worden. (Als ik zo naar het GoT-Veranderingen forum kijk iig wel)
Nouja je weet nu wel beter wanneer je te ver gaat en waa rniet.Op vrijdag 22 maart 2002 15:25 schreef gamer2001 het volgende:
[..]
Meestal onder invloed van een paar biertjes ofzo ja.
Ik betrap mezelf er ook weleens op dat ik vaag zit te blaaten.
Onderandere in het topic waar ik dus ben geband.
In de HK is daar een ander beleid voor en dat is IMHO duidelijk genoeg aangegeven. (FAQ's enzo)Maar als dat de modjes niet bevalt dan sturen ze toch de persoon die het deed een mailtje dat ie moet kappen (een OW) en als deze persoon daar niet naar luistert Ban je hem.
Het zijn dan ook 2 verschillende sites met een heel ander beleid.Ik heb in het Fok! topic waar ik naar verwees wel geflamed, maar op fok! krijg ik geen ban en op GoT wel.
Naja.
Je kan mailen met de bemiddelaar, maar als het niet jouw zaak is, denk ik dat hij er wat minder waarde aan zal hechten.Vergeten enzo, maar volgende keer als ik op zo'n manier geband word of iemand die *pom zegt een ban zie krijgen ga ik hogere machten mailen.
Bericht hierboven
Verwijderd
precies.Op vrijdag 22 maart 2002 15:30 schreef LiquidSilver het volgende:
Misschien als het banbeleid wat minder streng word dat we wat minder gefrustreerde users krijgen?
Paar duidelijke regels lijkt mij veel beter dan 30 FAQ's en weet ik wat vor ongeschreven regels.
Tja zodra men mazen gaat misbruiken moet beleid nu eenmaal aangescherpt worden.... dat is het nadeel ervan en de reden waarom dat niet werkt. Maar in principe zou dat het mooist zijn ja.Op vrijdag 22 maart 2002 15:30 schreef LiquidSilver het volgende:
Paar duidelijke regels lijkt mij veel beter dan 30 FAQ's en weet ik wat vor ongeschreven regels.
Nou dit soort topics is natuurlijk niet echt fijn voor de mensen die vooral voor de techfora hier zitten. Als je op een gegeven moment in de Active Topics kijkt, en er zijn een stuk of wat van dit soort onzin topics, dan vraag je je toch af wat voor forum dit is.Op vrijdag 22 maart 2002 15:30 schreef LiquidSilver het volgende:
Misschien als het banbeleid wat minder streng word dat we wat minder gefrustreerde users krijgen?
Working on itPaar duidelijke regels lijkt mij veel beter dan 30 FAQ's en weet ik wat vor ongeschreven regels.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
Oei, een fake copyright.Op vrijdag 22 maart 2002 15:33 schreef Alfredt het volgende:
[..]
Helaas pindakaas (c) A. Thomas
Wie heeft gezegd dat je GoT met FOK! mag vergelijken? Ik vind beide toch wel van zeer verschillende aard (eufemisme).Sterker nog, ik kreeg een ban omdat ik zij dat ik het niet eens wat met het Fok! beleid.
Ik heb in het Fok! topic waar ik naar verwees wel geflamed, maar op fok! krijg ik geen ban en op GoT wel.
Verwijderd
http://gathering.tweakers.net/~acm/active.phpOp vrijdag 22 maart 2002 15:34 schreef blackd het volgende:
[..]
Nou dit soort topics is natuurlijk niet echt fijn voor de mensen die vooral voor de techfora hier zitten. Als je op een gegeven moment in de Active Topics kijkt, en er zijn een stuk of wat van dit soort onzin topics, dan vraag je je toch af wat voor forum dit is.
Die jij nou ook eens normaal...Op vrijdag 22 maart 2002 15:35 schreef gamer2001 het volgende:
[..]
Oei, een fake copyright.
Pas maar op dat je geen ban krijgt.
Verwijderd
Nee, maar ik kreeg een ban omdat ik op Fok! zat te flamen.Op vrijdag 22 maart 2002 15:35 schreef BlueAngelGoT het volgende:
[..]
Wie heeft gezegd dat je GoT met FOK! mag vergelijken? Ik vind beide toch wel van zeer verschillende aard (eufemisme).
Ja die ken ik jahOp vrijdag 22 maart 2002 15:40 schreef Mr.Durden het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/~acm/active.php.
Goed alternatief als je die fora niet wilt tegen komen in active Topics
Eindelijk ziet iedereen dat er eens iets gebeurt aan de 'bijna' onhoudbare situatie.Op vrijdag 22 maart 2002 15:23 schreef LiquidSilver het volgende:
Goh, beetje stress ofzo?
Ik zie alleen maar mensen gebanned worden de laatste tijd
Dat is mooi dat jij met nog een aantal mensen daar een naam aan kunnen geven, maar dit doet niet terzake.Jullie houden de sfeer er lekker in.
Soms merk ik echt dat de meeste modjes die hier lang aan het werk zijn toch wel 'van hun PC houdende' figuren zijn. Sommige mensen noemen dat anders.....
Daar gaat het niet om, het is de bedoeling dat er een aantal zaken gaan veranderen op dit forum, want zo kan het niet langer doorgaan.En de goeie mods lopen daar gezellig achteraan. Want stel je voor dat 1 mod het niet eens is, oeioei.
Doe nou gewoon ff rustig. Die topics zijn al lang weg.
1x in de maand.En iedereen die nu gaat ropen dat het niveau in HK hoger moet omdat 1x in de maand zoiets gebeurd komt niet veel in HK. Want het zijn meestal bepaalde users die zoeits doen. En daarvan blijven er steeds minder over. Naar mijn mening worden ze vaak wat snel verwijderd, maar goed.
Ik vind mensen die elk twijfelachtig topic in SU gaan zetten erger....
Hier spreek je jezelf tegen lijkt mij.Zoveel 'rages'zie ik nou ook weer niet. En ze duren meestal ook niet lang. Beetje afwisseling, niks mis mee toch.
Die 'Ik stap over' topics waren misschien wat extreem ja. En ook triest van sommige mensen om een aantal topics te openen, maar om nu weer te blaten dat het niveau hoger moet... Geef een paar mensen een OW, temp ban ofze en klaar.
Nee, de afgelopen tijd is het wel duidelijk geworden dat dit niet meer genoeg is, er komen steeds meer mensen bij die denken dat ze alles maar kunnen uitspoken op dit forum.Als somige mensen het dan nog niet door hebben krijgen ze een ban, zo is het toch al, dus wat is het probleem?
Je bent een engel, je wilt niet weten hoelang ik al naar deze link op zoek ben.Op vrijdag 22 maart 2002 15:40 schreef Mr.Durden het volgende:
http://gathering.tweakers.net/~acm/active.php.
Goed alternatief als je die fora niet wilt tegen komen in active Topics
Verwijderd
Ja, de saaie mensen die alleen maar serieus kunnen doen.Op vrijdag 22 maart 2002 15:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Die jij nou ook eens normaal...
Als je een ban/OW krijgt moet je gewoon de fout bij jezelf zoeken. Er zijn zat mensen die volop posten en nooit tegen een NOW/OW/Ban aanlopen
Stiekem is dat een troll, maar OK.Op vrijdag 22 maart 2002 15:44 schreef gamer2001 het volgende:
[..]
Ja, de saaie mensen die alleen maar serieus kunnen doen.
Zolang je je aan de regels houdt wel ja.Lol maken is gezond en in de huiskamer moet dat gewoon kunnen.
We zijn strengEn als je maar iets verkeerd zegt krijg je al een ban.
Goed dat je dat inziet.En daar bedoel ik niet mijn eigen ban mee, want dat was grotendeels mijn eigen schuld.
Blijf je nou doorgaan over dat /me verhaal?Hiermee bedoel ik een ban krijgen omdat je *pom zegt.
Zie je nou hoe ontzettend erg het allemaal wel niet is?Prima, nou ja ik moet toch es aan het werk
Groetjes en prettig weekend,
Bericht hierboven
Lol moet idd kunnen, maar het moet wel fatsoenlijk blijven. Dit soort topics openen is gewoon, zoals gezegd, forumvervuiling en is irritant voor de 'serieuze mensen'.Op vrijdag 22 maart 2002 15:44 schreef gamer2001 het volgende:
[..]
Lol maken is gezond en in de huiskamer moet dat gewoon kunnen.
Dat is dacht ik al uitgelegd?En als je maar iets verkeerd zegt krijg je al een ban.
En daar bedoel ik niet mijn eigen ban mee, want dat was grotendeels mijn eigen schuld.
Hiermee bedoel ik een ban krijgen omdat je *pom zegt.
Verwijderd
En terecht imo. Ik heb het gelezen en wil je eigenlijk maar 1 ding vragen: Denk je nu dat je stoer bentOp vrijdag 22 maart 2002 15:41 schreef gamer2001 het volgende:
[..]
Nee, maar ik kreeg een ban omdat ik op Fok! zat te flamen.
Waar bemoeien de GoT modjes zich dan in vredes naam mee?
Ik zat toch daar te flamen en niet hier?
En omdat ik er naar verwees krijg ik een ban
Het moet niet veel gekker worden hier.
(de persoon de me een ban heeft gegeven was BTW kees)
Nee, de mensen die weten waar de grens ligt..Op vrijdag 22 maart 2002 15:44 schreef gamer2001 het volgende:
[..]
En dat kan ook...Lol maken is gezond en in de huiskamer moet dat gewoon kunnen.
Dan moet je wel iets heel fouts doenEn als je maar iets verkeerd zegt krijg je al een ban.
Dat pom was alleen maar de druppel...En daar bedoel ik niet mijn eigen ban mee, want dat was grotendeels mijn eigen schuld.
Verwijderd
onze moraalridderOp vrijdag 22 maart 2002 15:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee, de mensen die weten waar de grens ligt..
[..]
En dat kan ook...
[..]
Dan moet je wel iets heel fouts doen
[..]
Dat pom was alleen maar de druppel...
Wat ben jij nou aan het doen dan? Je zit te provoceren, je lokt een flame uit bij OProg, is dat nou wat je wilt? (Wij noemen dat overigens een troll, dat je het even weet)Op vrijdag 22 maart 2002 15:48 schreef firstwollie het volgende:
[..]
onze moraalridder
hard aan het studeren om modje te worden
Bericht hierboven
nee lol binnen de grenzen van waar het kan en op een normale manier.... maar dit topic heeft wat mij betreft zijn langste tijd wel weer gehad, het is weer eens geeindigd in een anti mod (laat GoT nu maar lekker alles toestaan) gebeuren..... jammerOp vrijdag 22 maart 2002 15:44 schreef gamer2001 het volgende:
[..]
Lol maken is gezond en in de huiskamer moet dat gewoon kunnen.
En als je maar iets verkeerd zegt krijg je al een ban.
En daar bedoel ik niet mijn eigen ban mee, want dat was grotendeels mijn eigen schuld.
Maar het is wel een goede methode om even af te koelen. Een weekban is weer teveel van het goede, aangezien het niet om zware vergrijpen ging, maar om dat *pom verhaal + zijn notes IMHO.Op vrijdag 22 maart 2002 15:50 schreef Erazzzer het volgende:
Ik vind zelf de 24u-Ban een beetje onzin, dat is gewoon dagje wachten en je kan weer verder alles verzieken.
Als je nou gewoon die 24u-ban verwijderd en daarvoor een weekban gebruikt lijkt me veel effectiever.
Verwijderd
ik denk dat jij enorm aan het provoceren bent, niet alleen in dit topic maar ook in dat topic wat hier net onder stond over die gozer die zijn topic niet meer kan lezen, jij bent een beetje star en onbuigzaam lijkt mijOp vrijdag 22 maart 2002 15:50 schreef Floris het volgende:
[..]
Wat ben jij nou aan het doen dan? Je zit te provoceren, je lokt een flame uit bij OProg, is dat nou wat je wilt? (Wij noemen dat overigens een troll, dat je het even weet)
Verwijderd
Jij bent de persoon die hier onzin uitkraamt.Op vrijdag 22 maart 2002 15:46 schreef Mr.Durden het volgende:
[..]
En terecht imo. Ik heb het gelezen en wil je eigenlijk maar 1 ding vragen: Denk je nu dat je stoer bent
Beetje op lopen scheppen over flamen, terwijl ze nergens over gaan. Jij loopt daar een onzin uit te kramen, die helemaal nergens op slaat, onder het mom van: ik ben een tweaker en jullie Fokkers zijn dom. Sorry hoor, maar ik vind je posts een hooggehalte vertonen. Maar nogmaals, het gaat hier niet om jou. Neem het op met de bemiddelaar als het je zo dwars zit, dit offtopic gezever doet je reputatie geen goed.
Ik ben het eens met OProg, kijk eerst of je zelf misschien wel fout zou kunnen zitten en mail dan naar de bemiddelaar ipv jezelf hier belachelijk te maken (wat je in mijn ogen echt aan het doen bent).
Verwijderd
Verwijderd
Lees de zin die hier staat gequote zelf hardop en voor hem dan zelf uit.Op vrijdag 22 maart 2002 15:59 schreef Alfredt het volgende:
toch nog ff een reactie:
Get a life, gebruik gewoon echte eargumenten, maar blaat niet zo hard.
leuk he, het gedeelte met argumenten weglaten.Op vrijdag 22 maart 2002 16:01 schreef gamer2001 het volgende:
[..]
Lees de zin die hier staat gequote zelf hardop en voor hem dan zelf uit.
Nee dat is niet elke dag. De onzin valt best mee in HK hoor. De aanleiding van dit topic was de 'Ik stap over..' topics en zoeits gebeurd echt niet elke dag.Op vrijdag 22 maart 2002 15:42 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
1x in de maand.
Dan ben jij hier ook maar 1x in de maand zeker.
Dit gebeurt de laatste tijd vrijwel iedere dag.
[..]
Ik spreek mezelf niet tegen.Hier spreek je jezelf tegen lijkt mij.
Het beleid is in jouw ogen te star en de modjes zijn te hard, maar je bent wel van mening dat er een aantal mensen OW's moeten krijgen of gebanned moeten worden.
En ja, het niveau zou hoger moeten kunnen.
[..]
Sorry hoor, maar jij moet niks zeggen als je er niet eens in komt!Op vrijdag 22 maart 2002 15:57 schreef unknownjim het volgende:
waarom heffen ze die huiskamer niet op...
als iedreen et nivo te laag vind enz..
en dit is gewoon kansloos, read my topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/446981/1?limit=25
Zoals hierboven mij al is gezegd, kom dan met argumenten!Op vrijdag 22 maart 2002 16:01 schreef gamer2001 het volgende:
[..]
Lees de zin die hier staat gequote zelf hardop en voor hem dan zelf uit.
Jaja, lekkere discussie als je zo niet reageert.[edit]
Echt mijn laatste reactie
Verwijderd
Jij zeurt gewoon omdat je met je zatte kop het fatsoen niet had om andere fora met rust te laten en daarvoor een 24hrs ban hebt mogen ontvangen.Op vrijdag 22 maart 2002 15:31 schreef gamer2001 het volgende:
[..]
precies.
amen
En nu ga ik.
Verwijderd
Oké, er zijn dagen dat het minder is, maar ik zie naar mijn mening nog te veel topics verschijnen met een goede titel maar die beginnen met "Op vrijdag 22 maart 2002 16:04 schreef LiquidSilver het volgende:
Nee dat is niet elke dag. De onzin valt best mee in HK hoor. De aanleiding van dit topic was de 'Ik stap over..' topics en zoeits gebeurd echt niet elke dag.
Ook hier heb je gedeeltelijk gelijk.Ik spreek mezelf niet tegen.
Ik zeg tegen de moderators dat ze wat milder moeten zijn en dat de users wat beter moeten opletten. Doen ze dat niet dan krijgen ze gewoon hun ban.
Maar nu is het zo dat iedereen voor alles wat een moderator niet netjes vind een OW of tempban krijgt.
En de moderators zeggen dat ze harder moeten optreden, omdat niet meer geluisterd word. Misschien is dat zo bij sommige users, maar bij de meesten niet.
Dat was mij ook al opgevallen, maar waarom dat is dat snap ik niet.Ik zie hier het volgende gebeuren:
Eerst was het in HK relaxte sfeer. Toen kwamen er opeens meer regels. Daardoor werden sommige users wat geïrriteerd en gingen wat meer onzin posten.
Tja, de grote hoeveelheid moderators (Inclusief de lite-mods) dragen niet toe aan de overzichtelijkheid van het geheel.Daardoor kwamen er weer nieuwe moderators en werd je nog beter in de gaten gehouden. Veel topics op slot. Users worden kwaad daarover en laten dit merken aan moderators. Die gaan dardoor weer wat harder optreden, komen weer nieuwe regels daardoor gaan mensen proberen om net binnen de regels te blijven, waardoor veel topics net op het randje zijn, de regels worden weer verscherpt etc.
Laatst ben ik begonnen met het maken van een FAQ-pagina, maar dit gaat nog veel tijd in beslag nemen, het zal nog wel een tijd duren voordat deze klaar is.Door dat gemierenneuks worden de nieuwe users niet blij want die kunnen onmogelijk al die 30 FAQ's gaan lezen voordat ze mogen posten. En dan moeten moeten ze ook nog eerst de half werkende search gebruiken.
En de 'oudere' users worden daar ook gestoord van denk ik.
Verwijderd
Verwijderd
ofcourseOp zaterdag 23 maart 2002 16:23 schreef -KOD- het volgende:
Lunatic, ik had een tempban voor 2 weken... die is al een tijdje voorbij, ik had gemaild naar Grrrrrene en ICQ bericht gestuurd maar so far niks... geen reply etc... beetje jammer.
Kunnen we weer vriendjes zijn![]()
🌞🍃
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq