Op vrijdag 22 maart 2002 15:23 schreef LiquidSilver het volgende:
Goh, beetje stress ofzo?
Ik zie alleen maar mensen gebanned worden de laatste tijd

Eindelijk ziet iedereen dat er eens iets gebeurt aan de 'bijna' onhoudbare situatie.
Jullie houden de sfeer er lekker in.
Soms merk ik echt dat de meeste modjes die hier lang aan het werk zijn toch wel 'van hun PC houdende' figuren zijn. Sommige mensen noemen dat anders.....
Dat is mooi dat jij met nog een aantal mensen daar een naam aan kunnen geven, maar dit doet niet terzake.
En de goeie mods lopen daar gezellig achteraan. Want stel je voor dat 1 mod het niet eens is, oeioei.
Doe nou gewoon ff rustig. Die topics zijn al lang weg.
Daar gaat het niet om, het is de bedoeling dat er een aantal zaken gaan veranderen op dit forum, want zo kan het niet langer doorgaan.
Ik mag aannemen dat jij dit ook inziet.
En iedereen die nu gaat ropen dat het niveau in HK hoger moet omdat 1x in de maand zoiets gebeurd komt niet veel in HK. Want het zijn meestal bepaalde users die zoeits doen. En daarvan blijven er steeds minder over. Naar mijn mening worden ze vaak wat snel verwijderd, maar goed.
Ik vind mensen die elk twijfelachtig topic in SU gaan zetten erger....
1x in de maand.

Dan ben jij hier ook maar 1x in de maand zeker.

Dit gebeurt de laatste tijd vrijwel iedere dag.
Zoveel 'rages'zie ik nou ook weer niet. En ze duren meestal ook niet lang. Beetje afwisseling, niks mis mee toch.
Die 'Ik stap over' topics waren misschien wat extreem ja. En ook triest van sommige mensen om een aantal topics te openen, maar om nu weer te blaten dat het niveau hoger moet... Geef een paar mensen een OW, temp ban ofze en klaar.
Hier spreek je jezelf tegen lijkt mij.
Het beleid is in jouw ogen te star en de modjes zijn te hard, maar je bent wel van mening dat er een aantal mensen OW's moeten krijgen of gebanned moeten worden.
En ja, het niveau zou hoger moeten kunnen.
Als somige mensen het dan nog niet door hebben krijgen ze een ban, zo is het toch al, dus wat is het probleem?
Nee, de afgelopen tijd is het wel duidelijk geworden dat dit niet meer genoeg is, er komen steeds meer mensen bij die denken dat ze alles maar kunnen uitspoken op dit forum.
Dat is een van de redenen dat de regulars in het leven zijn geroepen.
Als ik sommige mensen grootse troep zie posten dan kijk ik weleens in de topics waar zij eerder in gereageerd hebben.
En geloof me, soms wordt je daar niet vrolijk van.
Wanneer ik zoiemand tegen kom dan zet ik dit in SU.
Dan is het aan de mods om te bepalen wat zij met deze mensen gaan doen.
Soms zou het modereer beleid nog harder mogen van mij, maar aan de andere kant zie ik dan weer in dat dat niets zou helpen.
LA zou dan overstromen van de klachten en er ontstaat weer een user-mods oorlog zoals die vorig jaar ook al is geweest.
Nee, hier moeten andere dingen gebeuren.
Vele topics geven al aan dat het de verkeerde kant op gaat, users geven op deze manier de signalen die idereen ziet.
Tot zover mijn mening.
Een beste lap text mag ik wel zeggen.

Je bent een engel, je wilt niet weten hoelang ik al naar deze link op zoek ben.
Cheatah heeft in november vorig jaar al eens een topic gestart hierover maar ik kon het nergens meer vinden.