Toon posts:

Huiskamer :/

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 15:46 schreef Mr.Durden het volgende:

[..]

En terecht imo. Ik heb het gelezen en wil je eigenlijk maar 1 ding vragen: Denk je nu dat je stoer bent :?

Beetje op lopen scheppen over flamen, terwijl ze nergens over gaan. Jij loopt daar een onzin uit te kramen, die helemaal nergens op slaat, onder het mom van: ik ben een tweaker en jullie Fokkers zijn dom. Sorry hoor, maar ik vind je posts een hoog |:( gehalte vertonen. Maar nogmaals, het gaat hier niet om jou. Neem het op met de bemiddelaar als het je zo dwars zit, dit offtopic gezever doet je reputatie geen goed.

Ik ben het eens met OProg, kijk eerst of je zelf misschien wel fout zou kunnen zitten en mail dan naar de bemiddelaar ipv jezelf hier belachelijk te maken (wat je in mijn ogen echt aan het doen bent).
Jij bent de persoon die hier onzin uitkraamt.
Ik zat idd vaag te lullen, maar dat heb ik al vaker verteld nu.
En ik probeerde absoluut niet stoer te doen ofzo want zo zielug ben ik niet.
Ik probeerde alleen maar duidelijk te maken dat ik boos was op de fokkers en het was meer om effe de mening van de GoTTers in die zaak te horen.
Maar dan zijn er een paar van die MOD wannabees op GoT aanwezig die er alles om doen om je maar zo diep mogelijk de grond in te trappen en zo hard mogelijk af te laten gaan er vervolgens ook modjes bij gaan halen met het verhaaltje "Kijk, hij flamed, hij is stout nu moet hij een ban"
Dit zijn de mensen die zitten te slijmen bij de modjes om maar een goede naam te krijgen.
Mijn reputatie kan me trouwens al helemaal niks schelen, want ik ben op dit topic om te discuseren over tweak dingen en mijn reputatie kan me niks schelen.
Maar ik wil er wel bij zeggen dat de mensen die altijd naar modjes lopen om je een slotje of een ban te laten krijgen juist de personen zijn die hun eigen reputatie bij andere GoTTers niet echt omhoog halen.

Zo, nu ben ik hier klaar ik ga nergens meer op in.
Veel plezier nog met het verzinnen van een beleid en maak er wat van.
Die ban opzich kan me niet veel schelen, maar de manier waarop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom heffen ze die huiskamer niet op...
als iedreen et nivo te laag vind enz..

en dit is gewoon kansloos, read my topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/446981/1?limit=25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
toch nog ff een reactie:

Waar ik nu helemaal niet goed van word zijn die k*t verdachtmakingen dat als je het eens bent met de modjes je een wannabe mod bent en loopt te slijmen. F*ck *ff. Sorrie voor mijn taalgebruik maar ik word er zo ziek van.... Ik voel me hierdoor persoonlijk aangevallen ja, en niet omdat ik mod wil worden maar omdat ik het gewoon vaak eens ben met de modjes..... waarom zou ik in vredesnaam niet gewoon uit eigen overtuiging dat beleid kunnen steunen?

Get a life, gebruik gewoon echte eargumenten, maar blaat niet zo hard.

en de huiskamer is een extra waarin men gezellig kan ouewhoeren over minder serieuze zaken, maar net zoals in de huiskamer in mijn huis gelden er wel een aantal regels. Wie die overtreedt kan sancties verwachten.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 15:59 schreef Alfredt het volgende:
toch nog ff een reactie:

Get a life, gebruik gewoon echte eargumenten, maar blaat niet zo hard.
Lees de zin die hier staat gequote zelf hardop en voor hem dan zelf uit.

[edit]
Echt mijn laatste reactie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 22 maart 2002 16:01 schreef gamer2001 het volgende:

[..]

leuk he, het gedeelte met argumenten weglaten.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:17

Klippy

Still Game

Op vrijdag 22 maart 2002 15:42 schreef bazs2000 het volgende:

[..]

1x in de maand. :?
Dan ben jij hier ook maar 1x in de maand zeker. :?
Dit gebeurt de laatste tijd vrijwel iedere dag.
[..]
Nee dat is niet elke dag. De onzin valt best mee in HK hoor. De aanleiding van dit topic was de 'Ik stap over..' topics en zoeits gebeurd echt niet elke dag.
Hier spreek je jezelf tegen lijkt mij.
Het beleid is in jouw ogen te star en de modjes zijn te hard, maar je bent wel van mening dat er een aantal mensen OW's moeten krijgen of gebanned moeten worden. :?

En ja, het niveau zou hoger moeten kunnen.
[..]
Ik spreek mezelf niet tegen.
Ik zeg tegen de moderators dat ze wat milder moeten zijn en dat de users wat beter moeten opletten. Doen ze dat niet dan krijgen ze gewoon hun ban.
Maar nu is het zo dat iedereen voor alles wat een moderator niet netjes vind een OW of tempban krijgt.
En de moderators zeggen dat ze harder moeten optreden, omdat niet meer geluisterd word. Misschien is dat zo bij sommige users, maar bij de meesten niet.

Ik zie hier het volgende gebeuren:
Eerst was het in HK relaxte sfeer. Toen kwamen er opeens meer regels. Daardoor werden sommige users wat geïrriteerd en gingen wat meer onzin posten. Daardoor kwamen er weer nieuwe moderators en werd je nog beter in de gaten gehouden. Veel topics op slot. Users worden kwaad daarover en laten dit merken aan moderators. Die gaan dardoor weer wat harder optreden, komen weer nieuwe regels daardoor gaan mensen proberen om net binnen de regels te blijven, waardoor veel topics net op het randje zijn, de regels worden weer verscherpt etc.

Ik zeg nu gewoon doe die regels wat minder streng. De meeste users kunnen zelf heel goed bepalen wat goed is en wat niet.
Hou wat usernotes bij als iemand echt een paar keer te ver gaat en ZEG DAT OOOK DUIDELIJK AAN DIE USER. Als hij dan niet luisterd, dan krijgt 'ie gewoon een ban.
Maar daar zijn niet zoveel mensen met kruisjes voor nodig om bij elke scheet een opmerking te maken!

als ik tegenwoordig in een techtopic kijk zie ik stedds ieamnd schreeuwen je topictitel is niet goed, geen begroeting onder je naam, je hebt een ! te veel etc.

Door dat gemierenneuks worden de nieuwe users niet blij want die kunnen onmogelijk al die 30 FAQ's gaan lezen voordat ze mogen posten. En dan moeten moeten ze ook nog eerst de half werkende search gebruiken.
En de 'oudere' users worden daar ook gestoord van denk ik.

Zoiets zie ik ok in HK gebeuren de laatste tijd. Overal word een opmerking over gemaakt.

En ik zal het eerlijk zeggen, in sommige fora zijn nu nieuwe moderators of lite-mods of hoe heten die lui, die hun taak naar mijn menig wel ERG overdrijven!

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Op vrijdag 22 maart 2002 15:57 schreef unknownjim het volgende:
waarom heffen ze die huiskamer niet op...
als iedreen et nivo te laag vind enz..

en dit is gewoon kansloos, read my topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/446981/1?limit=25
Sorry hoor, maar jij moet niks zeggen als je er niet eens in komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 22 maart 2002 16:01 schreef gamer2001 het volgende:

[..]

Zoals hierboven mij al is gezegd, kom dan met argumenten!
Dat jij bepaalde mensen (en je noemt ze niet) uitmaakt voor wannabe-mod vind ik niet normaal. Ze hebben dezelfde mening als de mods, mag dat niet?

In dit topic gaat het over het algemeen of deze troep in de HK wel of niet geaccepteerd wordt. Daarbij speelt imho je gezonde verstand en je normen en waarden een grote rol, of deze regels nou wel of niet in de FAQ staan. Misschien dat hier wat mis zit?
[edit]
Echt mijn laatste reactie :+
Jaja, lekkere discussie als je zo niet reageert.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 22 maart 2002 15:31 schreef gamer2001 het volgende:

[..]

precies.
amen
En nu ga ik.
Jij zeurt gewoon omdat je met je zatte kop het fatsoen niet had om andere fora met rust te laten en daarvoor een 24hrs ban hebt mogen ontvangen.

Liquidsilver:

NOG minder streng? Laat ik eens kijken of ik het goed heb, je krijgt na tal van OW's een bannetje voor een week, gedraag je je daarna nog niet, dan mag je alsnog een fout maken voordat je er definitief afgegooid wordt? En dan moet NOG minder streng? We zijn hier het justitieel apparaat in Nederland niet hoor...

[Edit]

/me moet veel sneller typen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat het is met die Huiskamer maar elke keer is er wel weer een topic wat is het niveau weer laag.
Maar volgens mij is het nooit veel hoger geweest :?.
Op enkele uit schieters na dan ;).

edit : En als je het te laag vind gewoon niet reageren in dat topic misschien :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Op vrijdag 22 maart 2002 16:04 schreef LiquidSilver het volgende:
Nee dat is niet elke dag. De onzin valt best mee in HK hoor. De aanleiding van dit topic was de 'Ik stap over..' topics en zoeits gebeurd echt niet elke dag.
Oké, er zijn dagen dat het minder is, maar ik zie naar mijn mening nog te veel topics verschijnen met een goede titel maar die beginnen met " :+ ".
Of de topics van "ik ga zometeen een biertje drinken".
Ja, dus, en wat hebben wij aan de wetenschap dat er iemand een biertje gaat drinken?

Dit stel ik dus als voorbeeld. :)
Ik spreek mezelf niet tegen.
Ik zeg tegen de moderators dat ze wat milder moeten zijn en dat de users wat beter moeten opletten. Doen ze dat niet dan krijgen ze gewoon hun ban.
Maar nu is het zo dat iedereen voor alles wat een moderator niet netjes vind een OW of tempban krijgt.
En de moderators zeggen dat ze harder moeten optreden, omdat niet meer geluisterd word. Misschien is dat zo bij sommige users, maar bij de meesten niet.
Ook hier heb je gedeeltelijk gelijk.
Maar er worden vaker NOW's uitgedeeld dan OW's hoor.
En een NOW is niet meer dan een milde tik op de vingers.
Toch wil ik opmerken dat er teveel users te laks zijn met het naleven van de regels, is dat bij sommige de leeftijd ofzo?
Ohja, die sommige users waar jij het over hebt zie ik als groot aantal die-hard HK-posters.
Ik zie hier het volgende gebeuren:
Eerst was het in HK relaxte sfeer. Toen kwamen er opeens meer regels. Daardoor werden sommige users wat geïrriteerd en gingen wat meer onzin posten.
Dat was mij ook al opgevallen, maar waarom dat is dat snap ik niet.
Als ik geirriteerd raak over een bepaald beleid hier dan ga ik ook niet meer posten, en zeker niet meer onzin.
Daardoor kwamen er weer nieuwe moderators en werd je nog beter in de gaten gehouden. Veel topics op slot. Users worden kwaad daarover en laten dit merken aan moderators. Die gaan dardoor weer wat harder optreden, komen weer nieuwe regels daardoor gaan mensen proberen om net binnen de regels te blijven, waardoor veel topics net op het randje zijn, de regels worden weer verscherpt etc.
Tja, de grote hoeveelheid moderators (Inclusief de lite-mods) dragen niet toe aan de overzichtelijkheid van het geheel.
Maar het is wel nodig, er gebeurt teveel dat niet goed is, daarom is er een grotere mod-force nodig.
Wanneer er minder onzin word gepost en de topics zien er over het algemeen beter uit dan zijn al die extra mods ook niet meer nodig.
Ik zie dit dan ook als een noodzakelijk kwaad.

[OT]

Het stuk dat ik heb weggelaten hoef ik niets op te zeggen omdat ik het daar grotendeels me eens ben. ;)
Door dat gemierenneuks worden de nieuwe users niet blij want die kunnen onmogelijk al die 30 FAQ's gaan lezen voordat ze mogen posten. En dan moeten moeten ze ook nog eerst de half werkende search gebruiken.
En de 'oudere' users worden daar ook gestoord van denk ik.
Laatst ben ik begonnen met het maken van een FAQ-pagina, maar dit gaat nog veel tijd in beslag nemen, het zal nog wel een tijd duren voordat deze klaar is.
Het doel was een duidelijk geheel van de FAQ's.

Nu is het te onoverzichtelijk om allemaal door te nemen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy

Klippy

Still Game

Nog even op bezs2000:

De meeste diehard HK-posters zoals jij ze noemt weten echt wel hoe de regeltjes zijn. En het onzingehalte daarvan vind ik wel meevallen. Ik zie de laatste tijd vooral dat sommige users die ik nooit in HK zie vage dingen zitten te posten.

Die die-hard HK-posters, weet niet of ik daar ook bij hoor, dragen misschien niet echt bij aan het niveau op GoT, maar het is geen irritant gedrag waar dit topic over gaat. Ik kan me daar zelf best mee amuseren soms en vind dat dat ook moet kunnen, niet altijd zo serieus. daarvor is het de HK.
De meeste mensen weten de grenzen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om nog effe terug te komen over dat gedoe van mensen die altijd gauw lopen te zeuren op mede tweakers.
Ik vind dat gewoon scheinheilig gedrag.
Als je zelf geen Modje bent en je vind een topic niet leuk dan lees je dat topic toch gewoon lekker niet?
Waarom zou je je zo druk maken om een topic waarin jou niks word gevraagd.
Maar dan moeten ze altijd direct naar SU lopen en klagen dat iemand stout is.
Dit vind ik gewoon zielig en kinderachtig!
Ik heb nu ik weer HK toegang heb mijn eigen topics nog eens doorgelezen en de modjes hadden in dit geval gelijk dat ze me een ban gaven.
Gewoon me eigen schuld, dikke bult.
Maar ik vind het zo sneu dat er mensen zijn die bij het minste of geringste modjes gaan waarschuwen.
Ik mag zulk volk niet en ik denk dat een hoop tweakers het met me eens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Die discussie over SU-posters heb ik nu al zo vaak gevoerd, daar moet je maar eens ff de search op loslaten. Ik heb weinig zin om dat in dit geval opnieuw mn hele mening te posten, maar het komt er op neer dat SU-posters op zich niet erg zijn, zolang het niet te gek wordt. Je kan overdrijven, en zodra dat opvalt wordt iemand daar op aangesproken.

ALs je gewoon zelf netjes gedraagt en je een beetje houd aan de regels op het forum en wat algemene normen en waarden, dan heb je ook weinig kans dat je 'gepakt' wordt. In dit geval geef je zelf al aan dat je ban terecht was, dan vind ik ook niet dat je moet zeuren op die users. Als ik gepakt wordt voor te hard rijden kan ik ook wel op de politie gaan schelden, maar feit is dat het wel gewoon mn eigen schuld is.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lunatic, ik had een tempban voor 2 weken... die is al een tijdje voorbij, ik had gemaild naar Grrrrrene en ICQ bericht gestuurd maar so far niks... geen reply etc... beetje jammer.

Kunnen we weer vriendjes zijn :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op zaterdag 23 maart 2002 16:23 schreef -KOD- het volgende:
Lunatic, ik had een tempban voor 2 weken... die is al een tijdje voorbij, ik had gemaild naar Grrrrrene en ICQ bericht gestuurd maar so far niks... geen reply etc... beetje jammer.

Kunnen we weer vriendjes zijn :) ;)
ofcourse :o (ik had al een vriendelijk excuusmailtje naar je geschreven, helaas heb ik daar niks meer van gehoord (het was namelijk mijn fout, excuses daarvoor)).

Ik zal eens ff iemand een schop geven om je te unbannen :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heheh thank u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
TJEEMZ
Ik keek net toch ook eens in de HK, en idd, het is er echt heeel diep gedaald. Tjonge jonge. Dat ze dat nog leuk vinden.

* kamerplant is helemaal verbaast. :o

🌞🍃

Pagina: 1 2 Laatste