Jij bent de persoon die hier onzin uitkraamt.Op vrijdag 22 maart 2002 15:46 schreef Mr.Durden het volgende:
[..]
En terecht imo. Ik heb het gelezen en wil je eigenlijk maar 1 ding vragen: Denk je nu dat je stoer bent
Beetje op lopen scheppen over flamen, terwijl ze nergens over gaan. Jij loopt daar een onzin uit te kramen, die helemaal nergens op slaat, onder het mom van: ik ben een tweaker en jullie Fokkers zijn dom. Sorry hoor, maar ik vind je posts een hooggehalte vertonen. Maar nogmaals, het gaat hier niet om jou. Neem het op met de bemiddelaar als het je zo dwars zit, dit offtopic gezever doet je reputatie geen goed.
Ik ben het eens met OProg, kijk eerst of je zelf misschien wel fout zou kunnen zitten en mail dan naar de bemiddelaar ipv jezelf hier belachelijk te maken (wat je in mijn ogen echt aan het doen bent).
Ik zat idd vaag te lullen, maar dat heb ik al vaker verteld nu.
En ik probeerde absoluut niet stoer te doen ofzo want zo zielug ben ik niet.
Ik probeerde alleen maar duidelijk te maken dat ik boos was op de fokkers en het was meer om effe de mening van de GoTTers in die zaak te horen.
Maar dan zijn er een paar van die MOD wannabees op GoT aanwezig die er alles om doen om je maar zo diep mogelijk de grond in te trappen en zo hard mogelijk af te laten gaan er vervolgens ook modjes bij gaan halen met het verhaaltje "Kijk, hij flamed, hij is stout nu moet hij een ban"
Dit zijn de mensen die zitten te slijmen bij de modjes om maar een goede naam te krijgen.
Mijn reputatie kan me trouwens al helemaal niks schelen, want ik ben op dit topic om te discuseren over tweak dingen en mijn reputatie kan me niks schelen.
Maar ik wil er wel bij zeggen dat de mensen die altijd naar modjes lopen om je een slotje of een ban te laten krijgen juist de personen zijn die hun eigen reputatie bij andere GoTTers niet echt omhoog halen.
Zo, nu ben ik hier klaar ik ga nergens meer op in.
Veel plezier nog met het verzinnen van een beleid en maak er wat van.
Die ban opzich kan me niet veel schelen, maar de manier waarop..