Afkorting voor HuisKamer, een apart deel van GoT waar de l33t mensen mogen komenOp dinsdag 26 maart 2002 12:02 schreef apereet het volgende:
Wat is de HK nou weer?
En count me in voor die shirtjes!
Kosten boeit me nix, hebbuh!!!!
Verwijderd
Afkorting voor HuisKamer, een apart deel van GoT waar de l33t mensen mogen komenOp dinsdag 26 maart 2002 12:02 schreef apereet het volgende:
Wat is de HK nou weer?
Verwijderd
En hoe weet je of je daar wel in mag komen?Op dinsdag 26 maart 2002 12:08 schreef P4R_TgUy het volgende:
Afkorting voor HuisKamer, een apart deel van GoT waar de l33t mensen mogen komen(ik dus niet
)
Verwijderd
mooi heb je de originele files??Op dinsdag 26 maart 2002 12:39 schreef mymind* het volgende:
Hey, dat ontwerp van de achterkant is van mij ! Lachen dat ze ineens weer bovendrijven
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
check voor je gaat gillen 'ik wil ook een shirt'Op dinsdag 26 maart 2002 11:50 schreef hellfire_ultd het volgende:
[..]
* Hellfire heeft het topic even snel doorgelezen, maar geen reactie meer van Type gezien
Hoe zit het ermee, Type? Heb je je oom al gevraagd of hij ze wil gaan drukken en naar de prijzen?
Of heb je het per ongeluk alleen in de HK gepost? In dat geval heb ik het niet kunnen lezen (geen HK toegang en zo
)
en ook zijn quote in de eerste post van dit topic:TYPE schrijft hierin:
dus ik heb me er vandaag toe gezet -met knallende koppijn- mijn oom te bellen, en te informeren. Bleek dat ik niet eens HOEFDE te bellen, want de telefoon ging over, en mijn oom moest mijn vader spreken
Ik heb'm dus ff aan de foon gehad, maar hij druk geen t-shirts meer
...al mensen begonnen te roepen "ik wil ook een OCM shirt" maar dat ga ik niet allemaal bijhouden...
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Heb jezelf intresseOp woensdag 27 maart 2002 23:09 schreef y2kbug het volgende:
bij ons in de buurt zit ook een winkeltje wat van alles en nog wat bedrukt ik geloof dat ze ook shirts doen
dus misschien kunnen we daar ook wat organiseren eventueel
van prijzen enzo heb ik geen enkel idee maar als er interresse is kan ik er wel navraag naar doen
Verwijderd
Beetje een onnozelle reply.. als je naar die erboven kijkt staan er zowiezo al richt prijzen...Op woensdag 27 maart 2002 23:28 schreef gjrebels het volgende:
[..]
Heb jezelf intresse, dan ga je het toch vragen!
Verwijderd
Verwijderd
...tenzij dit echt het geval is natuurlijk - moet er wel goed uitzien...Op donderdag 28 maart 2002 19:09 schreef Masta-T het volgende:
Was het de vorige keer neit afgeketst omdat de beoogde resolutie niet gehaald kon worden?
het moederbord wordt dan een blauwe onherkenbare waas....
GEEF!Op donderdag 28 maart 2002 18:54 schreef Spanky het volgende:
Tim, je snapt natuurlijk wel dat je minstens een T-shirt voor mij moet reserveren !
:-)
http://flickr.com/photos/itommy/
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
misschien moet je verder kijken dan je neus lang is!!Op zaterdag 30 maart 2002 17:39 schreef cheezo het volgende:
count me in voor zo'n shirtje!
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
Verwijderd
Het spaart wel een hoop gezeik, maar je zult er dan wel meer voor moeten betalen. Lijkt mij namelijk dat een bedrijf dat 30 T-shirts voor €240 kan verkopen dit eerder doet dan 1 voor €10.Op zaterdag 30 maart 2002 17:51 schreef ernst het volgende:
spaart het niet een hoop gezeik als de definitieve ontwerpen gewoon ff worden upgeload zodat iedereen naar de lokal T Shirt-print-boer () kan ?
thx resettim, hoef ik hem zelf nit meer te postenOp zondag 31 maart 2002 18:53 schreef ReseTTim het volgende:
ACTIE KAN DOOR GAAN, ALLEEN MOET JE DAN HIER WEZEN!!
[topic=454627/1]
daar kan een jongen, jassen, sweaters en overhemden gedrukt krijgen. dus kijk ff...
Verwijderd
zo wens ik niet aangesproken te wordenOp woensdag 03 april 2002 23:36 schreef ReseTTim het volgende:
HEY PIKKIES, de actie gaat door hoor!!
ok ok, respect voor elkaar. maareh de mensen die een T-shirt willen moeten ff op de link boven deze reactie klikkenOp donderdag 04 april 2002 11:09 schreef InfraC het volgende:
[..]
zo wens ik niet aangesproken te worden
Verwijderd
[zeur mode]Op donderdag 04 april 2002 11:15 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
ok ok, respect voor elkaar. maareh de mensen die een T-shirt willen moeten ff op de link boven deze reactie klikken
ik kan voor 12,0 euro shirts laten drukken((evt) met individuele nicknaam achterop) voor dubberlzijdig en mouwen bedrukt wordt het 17,50 euro en voor eenzijdig 10,0 euro, onder de 51 shirts enkel wit/grijsmelee , daarboven allerlei kleuren beschikbaar , met supercows[dpc] hebben we ook die shirts, goede kwaliteit, zeer snelle levering(bij 50+ shi9rts hooguit een 5 dagen, bij minder 2 dagen max) , bovenstaande bedragen komt nog wat verzend bij(van mij naar jou, bij vooruitbetaling styuren ze gratis op) ook sweaters zin mogelijk(en overhemden, en evt jassen)Op donderdag 04 april 2002 22:56 schreef lama het volgende:
kheb ff overwegingen gedaan, hieronder alles dus duidelijk, dbase is nog steeds nietmogelijk helaas, dus toch via mail..:
je kunt een van de volgende dingen bestellen:
[list]een zwart t-shirt met op de vorkant de p4-henk(meer intresse voor p4 als voor p3) en achterop de tweaketekst
een wit, grijsmelee, geel, oranje of ecru shirt met eigen logo en tekstboel erop
een witte, grijsmelee of gele sweater met eigen logo en tekst erop
een wit overhemd met eigen logo en tekstboel erop
[/list]
helaas is eigen nick op zwarte shirts niet mogelijk wegens andere druktechniek(zeefdrukken, hoge zetkosten), hiervan moeten er ook inimaal 50 besteld worden.
prijzen staan helemaal bovenaan dit topic.
zwarte sweaters kunnen ook besteld worden, bij onvoldoende belangstelling kunnen jullie altijd andere kleur kiezen, dezen (zwart) worden ook bedrukt met p4-henk voor en tekst achter op