Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
dit is een andere actie idd die ik heb lopen, dit zijn echte HK shirts...Op donderdag 21 maart 2002 21:59 schreef ReseTTim het volgende:
dit is btw het HK topic ervan:
[eventuele actie] HK Shirts
even deze topics gescheiden, aangezien in de HK al mensen begonnen te roepen "ik wil ook een OCM shirt" maar dat ga ik niet allemaal bijhouden...
ik heb een oom met een drukkerij, en kan misschien dus wel regelen dat hij shirts kan drukken
morgen ga ik hem bellen voor prijzen en mogelijkheden, en dan post ik dat hier en in de HK
verder zal ik met topicstarter deze actie dan doornemen, en even kijken hoe het gaat gebeuren met betalen/doorsturen enzow...
ABit nf7-s barton 2500+ Geforce4 ti4680
dat spul werkt alleen op witte t-shirts, geloof meOp donderdag 21 maart 2002 22:01 schreef Cornholio2001 het volgende:
* NitroX infinity heeft nog van dat folie liggen om het zelf te maken. Is best wel lollig imho
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Ik denk dat ik het morgen wel kan lezen...
uhm bij de 150 posts moet je het al kunnuh lezen jij hebt er ong. 400, je moet ff uitloggen en opnieuw inloggen of ff een mailtje sturen..Op donderdag 21 maart 2002 22:05 schreef freebie het volgende:
Helaas, je hebt geen leestoegang tot dit forum. Kijk hier voor meer informatie.
Ik denk dat ik het morgen wel kan lezen...
heb jij nog de originele files??Op donderdag 21 maart 2002 22:05 schreef ajampaniki het volgende:
Daar gaan we weer. Ik was toen degene die het idee had om die shirts te laten drukken maar dat was een beetje in een fiasco uitgelopen. Maar als ze gedrukt worden zou ik er graag eentje hebben, maat "zo-groot-mogelijk"
Je moet ook 120 dagen geregged zijn.Op donderdag 21 maart 2002 22:06 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
uhm bij de 150 posts moet je het al kunnuh lezen jij hebt er ong. 400, je moet ff uitloggen en opnieuw inloggen of ff een mailtje sturen..
Verwijderd
[quote]
Op donderdag 21 maart 2002 22:06 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
uhm bij de 150 posts moet je het al kunnuh lezen jij hebt er ong. 400, je moet ff uitloggen en opnieuw inloggen of ff een mailtje sturen..
[/quote]
nee hoor, je moet ook nog 60 dagen geregistreerd staan!
-edit-
inderdaad 120 ja, naja dan nog maar twee maanden wachten
Ja, ik heb nog hoge resolutie file.
Geïnteresseerd ? Mail me
u have mail..Op donderdag 21 maart 2002 22:11 schreef Sharkbyte het volgende:
Hmm, 't is al een maand of 3 geleden dat ik op GoT gepost heb. En nu zie ik toevallig een topic hier staan met 1 van mijn tekeningen (die eerste).
Ja, ik heb nog hoge resolutie file.
Geïnteresseerd ? Mail me
btw als het echt doorgaat moeten we ff kijken hoe we het gaan doen want ik sta nu bij me vader zon 265 euro schuld dit ivm ik een 3com switch wou kopen en een monitor die nog niet helemaal heb afbetaald.. kortom eerst w88 op me salaris die deze week kan binnenkomen of die er al is..
maarja eerst afwachten van Type en daarna kijken we verderz.,.
Op donderdag 21 maart 2002 22:26 schreef FragFrog het volgende:
sjomaar ff vraagje tussendoor: waar kun je zien hoeveel posts je al hebt? Ik kom dat andere topic wel in, maar hoeveel of hoelang???
druk es hierop...
+3 behulpzaam...
Of ik mis iets...
Wel gaaf design....
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
was een hype een poos terug, all your base are belong to us.Op donderdag 21 maart 2002 22:30 schreef martkrui het volgende:
Misschien hebben mijn eigen dampen m'n hersenen aangetast, maar volgens mij is het niet echt een engelse zit wat daar staat: All your case are belong to us. Zou dat niet iets moeten zijn van :All your cases belong to us ?
Of ik mis iets...
Kwam van een japans videospel wat slecht vertaald was naar engels. All your base are belong to us was 1 van die slecht vertaalde zinnen.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
hoeveel gaan ze ongeveer kosten
en persoonlijk vind ik het niet echt een case mod
Eeuwig dankbaarOp donderdag 21 maart 2002 22:26 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
[afbeelding]
druk es hierop...
+3 behulpzaam...
is al gezegd:Op donderdag 21 maart 2002 22:53 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
Dat OCM-Shirt is zeer
Ik wil er wel een..
Hoe duur gaat het ongeveer worden?
Op donderdag 21 maart 2002 22:03 schreef Type het volgende:
ik heb een oom met een drukkerij, en kan misschien dus wel regelen dat hij shirts kan drukken morgen ga ik hem bellen voor prijzen en mogelijkheden, en dan post ik dat hier en in de HK
Verwijderd
Op donderdag 21 maart 2002 22:53 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
Dat OCM-Shirt is zeer
Ik wil er wel een..
Hoe duur gaat het ongeveer worden?
Ach jaOp donderdag 21 maart 2002 22:58 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
is al gezegd:
[..]
Ik moest maar eens naar mn nest gaan
Verwijderd
hehehe... NO RIGHTS FOR THE ADMIN!Op donderdag 21 maart 2002 23:01 schreef Phreak het volgende:
Ben ik de enige die die pics niet kan zien?
Kan iemand ze ff naar ergens anders uploaden?
ik zie ze hier wel... vaag...
Verwijderd
1 keer XL of 1 XXL ??Op donderdag 21 maart 2002 23:11 schreef -DEVON- het volgende:
Ik ben ook zeer geintresseerd! 1xXL!
ik dacht ik zeg 't maar even
1 maal XLOp donderdag 21 maart 2002 23:12 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
1 keer XL of 1 XXL ??
ik dacht ik zeg 't maar even
(discussie zal al wel gevoerd zijn maar beetje olie opt vuur
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Een mobo met golden orb is niet echt meer state of the art
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
nu gaan we afw88 op morgen en dan als het allemaal kunnuh waar maken moeten we maar een site maken voor de bestelling enzow...
daarom heb ik het weer voortgezet...Op donderdag 21 maart 2002 23:21 schreef Foxke het volgende:
Ik wil er ook weer 1
De vorgige keer ook al besteld. Jammer dat et toen niet door is gegaan
count me in zodra ze er komen, maar dat zien we dan wel...
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.
Ik wil er ook wel eentje als het mogelijk is en dan maatje xl denk ik
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
dat jullie dat ff begrijpen tis eerst kijken of er nog intresse is, of de drukker het kan drukken en dan kijken we verder..
btw ik bedenk met net die T.net T-Shirts en Sweaters weet iemand toevallig waar die gemaakt zijn?? want die zijn volgensmij wel van goede kwaliteit..
[edit]
kheb een mailtje net naar Femme gestuurd om te kijken waar de T.net t-shirts gedrukt zijn...
ennuh wat betreft dat plaatje als Sharkbyte nog de originele logo heeft waar je elke mobo onder kan zetten dan zow ik zow mijn P4 kunnuh pakken en daar een shotje van laten maken met 6 mpixel TIFF formaat..
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
maar ik zou dit tshirt ook wel willen hebben
Verwijderd
BTW, dat t.net logo aan de vookant is ook leuk om zelf uit je kast te dremelen. Dat logo heb ik nu ook op mijn kast maar dan geschilderd!
WOOTTT!
Count me in!
1x XXL
Wel de T.net T-Shirt dan he!
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
'k Zou ook wel een t-shirt willen hebben met een GoT error er op, die van die hacker
(Maar dan mag wel een plaatje van een ruiger mobo gebruikt worden
Kunnen ze niet via de Tweak-shop verkocht worden? Is wat makkelijker, denk ik.
Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...
1x XXL that is
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
dit was ik ook van plan!! dit omdat ik dan bijv. ook via de Dbase, stikker vellen kan maken zodat ik alleen op de print knop hoef te drukken en dan auto de adressen eruit komen..Op vrijdag 22 maart 2002 11:35 schreef j_iscool het volgende:
Ik wil er misschien ook wel 1, maar is het niet veel makkelijker om ff een databeesje te maken, ik zit nu op school dus ik kan nu niet proggen, maar als ik thuis ben wil ik wel ff iets zimpels in elkaar zetten!
eerst kijken of het valt te drukken en of het betaalbaar is...
Ok, er is dus wel intresse denk ik.Op vrijdag 22 maart 2002 11:38 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
dit was ik ook van plan!! dit omdat ik dan bijv. ook via de Dbase, stikker vellen kan maken zodat ik alleen op de print knop hoef te drukken en dan auto de adressen eruit komen..
eerst kijken of het valt te drukken en of het betaalbaar is...
Het lijkt mij namelijk vrij nutteloos als iedereen hier nu nog gaat zeggen hoeveel ie er wil enzo, omdat dat lastig is met administratie enzo.
nou maar hopen dat het dus wel doorgaat, want hij blijft er
stomme typos
lastig met de administratie?? ik heb nix genoteerd en wat hier gepost is gah ik ook niet noteren... want dan moet ik strax achter iemand zijn kondt nalopen om aan zijn adres enzow te hebben...Op vrijdag 22 maart 2002 11:43 schreef j_iscool het volgende:
[..]
Ok, er is dus wel intresse denk ik.
Het lijkt mij namelijk vrij nutteloos als iedereen hier nu nog gaat zeggen hoeveel ie er wil enzo, omdat dat lastig is met administratie enzo.
nize iconOp vrijdag 22 maart 2002 11:45 schreef spacy_ het volgende:
Cool fannetje [afbeelding] Shirtje!!
Dat rijmtXXL pas ik wel =)
dat bedoel ik, er is intresse, dus lijkt het me steeds nuttelozer om te zeggen hoeveel iemand er wil en welke maat, straks komt er nog een slotje op :(Op vrijdag 22 maart 2002 11:47 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
lastig met de administratie?? ik heb nix genoteerd en wat hier gepost is gah ik ook niet noteren... want dan moet ik strax achter iemand zijn kondt nalopen om aan zijn adres enzow te hebben...
iddOp vrijdag 22 maart 2002 11:53 schreef j_iscool het volgende:
[..]
dat bedoel ik, er is intresse, dus lijkt het me steeds nuttelozer om te zeggen hoeveel iemand ewr wil en welke maat, straks komt er nog een slotje op :(
stop maar met posten van ik heb intresse
als iemand nog ID-en heeft kan je ze wel hiero plaatsen..
cool bedacht wil er ook wle eeeenOp donderdag 21 maart 2002 21:59 schreef ReseTTim het volgende:
op de HK is iemand bezig die dus T-shirts kan laten drukken en misschien wil hij het ook voor ons doen..
ik heb het dus over deze shirts
[afbeelding]
btw de dank van de voorkant gaat uit naar Sharkbyte
dit wordt waarschijnlijk dan de voorkant, tenminste in het logo
[afbeelding]
[afbeelding]
achterkant
is hier nog intresse voor dit T-shirt en hebben de makers van deze ontwerpen nog de originele files van beschikbaar?
dit is btw het HK topic ervan:
[eventuele actie] HK Shirts
[edit]
fotoz ff op endoria gehost..
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
HINT!!Op vrijdag 22 maart 2002 13:06 schreef enriqueeeee het volgende:
[..]
cool bedacht wil er ook wle eeeen
lees eerst misschien ff deels het topic door...
ik ben hier niet bekend hoor, maar die t-shirts zien er wel
Toen waren beige computers heel gewoon.
Verwijderd
Verwijderd
Lees alles maar post gewoon te weinig.
Wil wel graag zo'n shirt hebben eigenlijk
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
wanneer komt de bestelsite online ?
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
9~
dSLR: Nikon D5300;
Verwijderd
Verwijderd
Maar is er al wat bekend over de prijzen de de maten en of het doorgaat natuurlijk.
Verwijderd
(hoewel dat all your case nou niet persee hoeft, rest is wel tof)
Ik heb nog geen HK-acces
(geen interesse in ook denk ik, in de andere topics heb ik al genoeg te lezen
Ik heb nl ook wel interesse
maar ik heb natuurlijk wel intresse he, in een mmetje
ik hoop btw echt dat deze o zo vette shirts wel komen deze keer, heb het de vorige keer ook al de mist in zien gaan.
Wèh zedde gij??
the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@
Verwijderd
yes,Op maandag 25 maart 2002 18:48 schreef MrE het volgende:
Ik zat vandaag te denken of er eventueel ook iemand is die jassen met een klein geborduurd tweakerslogo (niet Henk) zouden kunnen regelen.
daar zat ik aan te denken....... zo`n mooi tweakers logo dat je op je jas kan naaien ,kewl
* Hellfire heeft het topic even snel doorgelezen, maar geen reactie meer van Type gezienOp donderdag 21 maart 2002 22:03 schreef Type het volgende:
[..]
ik heb een oom met een drukkerij, en kan misschien dus wel regelen dat hij shirts kan drukken
morgen ga ik hem bellen voor prijzen en mogelijkheden, en dan post ik dat hier en in de HK
verder zal ik met topicstarter deze actie dan doornemen, en even kijken hoe het gaat gebeuren met betalen/doorsturen enzow...
Hoe zit het ermee, Type? Heb je je oom al gevraagd of hij ze wil gaan drukken en naar de prijzen?
Of heb je het per ongeluk alleen in de HK gepost
Wat is de HK nou weer?Op dinsdag 26 maart 2002 11:50 schreef hellfire_ultd het volgende:
Of heb je het per ongeluk alleen in de HK gepost
De HK staat ook wel bekend als de huiskamer, het kloppende hart van tweakers.Op dinsdag 26 maart 2002 12:02 schreef apereet het volgende:
[..]
Wat is de HK nou weer?
Wèh zedde gij??