de remedeer die kun je idd weglaten, maar in CTF hoort een sniper-riffle en een translocator.
Verwijderd
Die had ik al gelezen. Wat maakt het voor verschil? Ik reageerde alleen op wat jij over DR zei. Niet over de andere admins.Op vrijdag 03 mei 2002 12:52 schreef ThaBunny het volgende:
[..]
Ehhhm ja maarre lees ff mijn andere posts die NA deze post kwamenEn daarna pas reageren, en ja ik was er bij toen genius ging cheaten, maar ik stop maar, lees mijn voorgaande posts maar en kom dan nog maar ff trug op mijn reply
Helemaal mee eensOp vrijdag 03 mei 2002 14:11 schreef Artwido het volgende:
de remedeer die kun je idd weglaten, maar in CTF hoort een sniper-riffle en een translocator.
Verwijderd
Constant snipen is WEL ok.. Dat is gewoon een vorm van back-up geven..
Het hoort gewoon bij CTF.
Verwijderd
Back-up geven aan de flagcarrier door te snipen is ok. Maar de hele match back-up geven aan je team door elke vijand neer te snipen die je ziet is gewoon lame.Op vrijdag 03 mei 2002 14:15 schreef [DI][DeadlY] het volgende:
Constant snipen is WEL ok.. Dat is gewoon een vorm van back-up geven..
er word weer eens lekker geflamed vandaag
dus...
Verwijderd
Mee eensOp vrijdag 03 mei 2002 14:06 schreef FraGGoFieL het volgende:
[..]
Als je het hele spel bezig bent de lamers te bestrijden blijft d'r niet veel meer over voor gewoon spelen.
En de redeemer MISbruiken kan idd niet, het GEbruiken is het probleem. De redeemer is gewoon een lame wapen, het vereist vrijwel geen skills en het is veel te sterk.
Waarom maken ze de tweakers server niet net zo als elke andere UT server van hoge kwaliteit? Dus:
- Redeemer uit
- Geen mensen die constant lopen de snipen en als ze dit wel doen wordt er wat van gezegt. Als ze dan niet stoppen worden ze gekicked.
- Insta en NW eerlijk verdelen
- Geen cheatende/lamende admins
Gewoon normaal spelen zonder gezeik...
Dan hou ik m'n gezeik ook voor me
Die keer dat ik 3 potjes aan 't spele was me admin stuff was ik een beetje errug blij enzow. ik heb ook gezegd dat ik ging spelen. 1 keer heb ik midden in 't spel NW aangezet omdat 't van iedereen moest (en UT er 2 keer uitnaaide en ik 't ff zat was). Als iedereen dat geflame ff voor zich wil houden: dank u. mensen die flink flamen krijgen bij mij eerder een admin kickban. snipen en translocater horen verder iid bij ctf, alleen als iemand constant gaat snipen of translocaten issut ook niet goed. (als ie er goed in is tenminste). ik kan best hele potjes snipen, maar ik mis ook vaak (dan scheelt het weer
) En DR is geen n00b. alleen hij heeft (net als ik) iets tegen mensen die alleen maar met de sniper rifle en translocater rondlopen.
(en ja: ik weet wat enter is
)
(en ja: ik weet wat enter is
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Verwijderd
*ugh* genius heeft gesprokenOp vrijdag 03 mei 2002 14:28 schreef GeniusDex het volgende:
Die keer dat ik 3 potjes aan 't spele was me admin stuff was ik een beetje errug blij enzow. ik heb ook gezegd dat ik ging spelen. 1 keer heb ik midden in 't spel NW aangezet omdat 't van iedereen moest (en UT er 2 keer uitnaaide en ik 't ff zat was). Als iedereen dat geflame ff voor zich wil houden: dank u. mensen die flink flamen krijgen bij mij eerder een admin kickban. snipen en translocater horen verder iid bij ctf, alleen als iemand constant gaat snipen of translocaten issut ook niet goed. (als ie er goed in is tenminste). ik kan best hele potjes snipen, maar ik mis ook vaak (dan scheelt het weer) En DR is geen n00b. alleen hij heeft (net als ik) iets tegen mensen die alleen maar met de sniper rifle en translocater rondlopen.
(en ja: ik weet wat enter is)
meer nw? ik vind 't wel goed zo. insta en nw zijn eerlijk verdeeld. meestal als ik binnenkom staat NW aan. ik vraag of de meerderheid insta wil, en dan wissel ik aan het eind van het potje (of het potje daarna als ik te langzaam was). dan zet iemand anders hem wel weer trug (soms ik) als iedereen nw wil. ik denk dat er zo iets van 60 of 70 % nw wordt gespeeld, en de rest insta (en iAS rulez nog steedsOp vrijdag 03 mei 2002 14:26 schreef ThaBunny het volgende:
[..]
Mee eensAlleen ik wil meer NW
![]()
![]()
![]()
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
Verwijderd
Ja idd, het moet eigenlijk ook eerlijk verdeeld zijn, het is geen aanval dat je dat moet doen. Ik hou alleen meer van NW dan insta. Maar het moet gewoon eerlijk verdeeld zijnOp vrijdag 03 mei 2002 14:32 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
meer nw? ik vind 't wel goed zo. insta en nw zijn eerlijk verdeeld. meestal als ik binnenkom staat NW aan. ik vraag of de meerderheid insta wil, en dan wissel ik aan het eind van het potje (of het potje daarna als ik te langzaam was). dan zet iemand anders hem wel weer trug (soms ik) als iedereen nw wil. ik denk dat er zo iets van 60 of 70 % nw wordt gespeeld, en de rest insta (en iAS rulez nog steeds![]()
)
ik heb Gerco vanochtend al ICQ berichtje gestuurd, dus als ie ICQ aanzet issut snel weer online denk ikOp vrijdag 03 mei 2002 14:31 schreef ThaBunny het volgende:
[..]
*ugh* genius heeft gesprokenWeet je ook wanneer de server er weer is
het is zo ook goed verdeeld vind ik. als ik binnenkom kun je meestal rekenen op de vraag of iedereen insta wilOp vrijdag 03 mei 2002 14:34 schreef ThaBunny het volgende:
[..]
Ja idd, het moet eigenlijk ook eerlijk verdeeld zijn, het is geen aanval dat je dat moet doen. Ik hou alleen meer van NW dan insta. Maar het moet gewoon eerlijk verdeeld zijn
Edit: maar weet je ook wanneer de server er weer is?
Verwijderd
Op vrijdag 03 mei 2002 14:35 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
ik heb Gerco vanochtend al ICQ berichtje gestuurd, dus als ie ICQ aanzet issut snel weer online denk ik
btw: ik heb gerco de URL van het AS bonuspack gegeven

Maar nu weet ik nog steeds niet waarom de server down is.
Handig, maar zet dan wel ff allow download uit op de server anders gaat iedereen van de server downloaden en voor de verbinding is dat niet erg superOp vrijdag 03 mei 2002 14:38 schreef GeniusDex het volgende:
btw: ik heb gerco de URL van het AS bonuspack gegeven![]()
unreal://ut.tweakers.netOp vrijdag 03 mei 2002 14:42 schreef YpS het volgende:
hoe kan ik connecten met de UT server ???
eventueel plakken in je open location
Maar momenteel is de server down.
Waarom? dat vraag ik al een paar keer maar krijg geen antwoord.
Verwijderd
Op vrijdag 03 mei 2002 14:36 schreef ThaBunny het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mooi zo, ik kan de server trouwens niet vinden bij find internet games en dan UT servers. Ik kom er dus alleen in via open location. Wat is nou de volledige servernaam? (incl rare tekens enzo) Want dan kan ik voortaan ook zien hoeveel mensen erin zitten welk level enz. zonder in het spel te komen. Bvd
Je kan toch gewoon ut.tweakers.net bij je UT-favorieten zetten?
als of er nog niet genoeg maps kunnen worden gekozen op die serverOp vrijdag 03 mei 2002 14:38 schreef GeniusDex het volgende:
btw: ik heb gerco de URL van het AS bonuspack gegeven![]()
dus...
ik denk dat 100mbit dat wel trekt hoorOp vrijdag 03 mei 2002 14:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Handig, maar zet dan wel ff allow download uit op de server anders gaat iedereen van de server downloaden en voor de verbinding is dat niet erg super
en ik denk ook wel dat gerco bonuspack op de site erbij gaat zetten enzow
Verwijderd
ehm...Op vrijdag 03 mei 2002 14:18 schreef [DI][DeadlY] het volgende:
[..]
DR is geen n00b en kicks jou arse (@DM)

(@NWOp vrijdag 03 mei 2002 14:18 schreef [DI][DeadlY] het volgende:
DR is geen n00b en kicks jou arse (@DM)
Verwijderd
Euhm dus?
Zijn hier nog echt mensen die van hun 'overwinning' screenshots maken? Jemig.. En die ene keer wil zeggen dat jij altijd wint van DR? Ennuh, wil die 'overwinning' zeggen dat je beter bent dan DR? Nee, je bent beter dan de n00bs die daar ook rondlopen.. Jij hebt echt niet 30 keer DR doodgeknalt hoor..
:Z:Z
Zijn hier nog echt mensen die van hun 'overwinning' screenshots maken? Jemig.. En die ene keer wil zeggen dat jij altijd wint van DR? Ennuh, wil die 'overwinning' zeggen dat je beter bent dan DR? Nee, je bent beter dan de n00bs die daar ook rondlopen.. Jij hebt echt niet 30 keer DR doodgeknalt hoor..
Verwijderd
Idd, ik ownde jou gister trouwens ook met NW in CTF én DM FraggofielOp vrijdag 03 mei 2002 15:08 schreef tha_snail het volgende:
[..]
(@NW)
Verwijderd
lolOp vrijdag 03 mei 2002 15:08 schreef tha_snail het volgende:
[..]
(@NW)
Daar heb ik jmmrgenoeg geen screenshot van gemaakt...
Eigenlijk zei di-deadly dat DR 7of9's arse zou kicken en niet de mijne, maar laat ik ff eerlijk zijn.
7of9 zit bij mij in de klas en hij kicked mij arse in DM, dus die deadly moet gewoon ff stoppen met 'een wit voetje' (lol) proberen te halen bij DR en gewoon z'n mond houden
Verwijderd
LOL net alsof ik dat wil.. Ik heb gewoon veel met DR gespeeld, en ik HEB al een wit voetje bij hemOp vrijdag 03 mei 2002 15:13 schreef FraGGoFieL het volgende:
[..]
lol
Daar heb ik jmmrgenoeg geen screenshot van gemaakt...
Eigenlijk zei di-deadly dat DR 7of9's arse zou kicken en niet de mijne, maar laat ik ff eerlijk zijn.
7of9 zit bij mij in de klas en hij kicked mij arse in DM, dus die deadly moet gewoon ff stoppen met 'een wit voetje' (lol) proberen te halen bij DR en gewoon z'n mond houden
Verwijderd
Het lijkt me sterk dan ik alleen maar n00bs afgeknald heb omdat we maar met z'n 4-en waren. DR ('de master'), een gast die 1 frag minder had dan DR en een gast die 7 frags minder had. Ze liggen dus nogal dicht bij elkaar wat laat zien dat er geen vette n00bs tussen zaten die ik alleen mij gefragt zou hebben.Op vrijdag 03 mei 2002 15:09 schreef [DI][DeadlY] het volgende:
Euhm dus?
Ik zou best wel een keer 1on1 met DR willen spelen. Ik heb alleen geen snelle internetverbinding thuis (deze screenie heb ik gemaakt toen ik op een LAN-party op de T-server ging spelen.
Juist en in dat potje zoog ik noggal hardOp vrijdag 03 mei 2002 15:19 schreef FraGGoFieL het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dan ik alleen maar n00bs afgeknald heb omdat we maar met z'n 4-en waren. DR ('de master'), een gast die 1 frag minder had dan DR en een gast die 7 frags minder had. Ze liggen dus nogal dicht bij elkaar wat laat zien dat er geen vette n00bs tussen zaten die ik alleen mij gefragt zou hebben.
Ik zou best wel een keer 1on1 met DR willen spelen. Ik heb alleen geen snelle internetverbinding thuis (deze screenie heb ik gemaakt toen ik op een LAN-party op de T-server ging spelen.
edit: ik had FraGGoFieL verkeerd begrepen
Verwijderd
Heb ik niks van gemerktOp vrijdag 03 mei 2002 15:15 schreef FraGGoFieL het volgende:
[..]
dat was bij 7of9 thuis 's middags, onze in-game ping was 100 tot 300. Toen ik op een LAN-party met ADSL speelde heb ik jou geowned(NW dus)
Verwijderd
Het werd niet opeens nacht oid zodat de ping weer goed wasOp vrijdag 03 mei 2002 15:26 schreef ThaBunny het volgende:
[..]
Heb ik niks van gemerktnaar mijn weten heb ik elk potje bovenaan gestaan op een paar na 2e als bluerazorboven me stond.
Verwijderd
Ik heb 's nachts niet gespeeldOp vrijdag 03 mei 2002 15:29 schreef FraGGoFieL het volgende:
[..]
Het werd niet opeens nacht oid zodat de ping weer goed was
Verwijderd
Volgens mij begrijpen we elkaar niet helemaalOp vrijdag 03 mei 2002 15:32 schreef ThaBunny het volgende:
[..]
Ik heb 's nachts niet gespeeld
Jij zegt toch dat je toen elk potje bovenaan hebt gestaan?
En ik zeg dat dat kwam door m'n ping. Die is niet opeens het volgende potje beter geworden.
is ut.tweakers.net al weer up dan?
dus...
Nope, * GeniusDex heeft * Gerco een ICQ bericht gestuurd en zo gauw dat * Gerco online is, wordt de server gefix0r3dOp vrijdag 03 mei 2002 15:51 schreef P3PP3R het volgende:
is ut.tweakers.net al weer up dan?
Verwijderd
LOLOp vrijdag 03 mei 2002 15:47 schreef DataBeest het volgende:
Wat ook leuk is, om 1vs1 te spelen tegen GoTters..
[url=http://www.endoria.net/upload/index.php/1139391262][afbeelding]
He bahOp vrijdag 03 mei 2002 15:47 schreef DataBeest het volgende:
Wat ook leuk is, om 1vs1 te spelen tegen GoTters..
[afbeelding]
Verwijderd
bunny, 1on1....nw liefst (we kunnen ook insta spelen, maar kben een beetje verveeld van insta, want ik zit ook in insta clan)
uiteraard als ik een goede ping heb...(dus s'ochtends tot 11.00, of s'nachts na 11.00)
je kan me altijd vinden op #gods-ut (irc.quakenet.org)..altijd behalve vanavond....kprobeer ook een leven buiten mijn computer te maken
oh, btw, RD is wel n00b
m3 rul3zzzzzz
lol, kan het nog kinderachtiger....haha
maar mijn redenen voor RD n00b zijn anders dan jullie denken.....
uiteraard als ik een goede ping heb...(dus s'ochtends tot 11.00, of s'nachts na 11.00)
je kan me altijd vinden op #gods-ut (irc.quakenet.org)..altijd behalve vanavond....kprobeer ook een leven buiten mijn computer te maken
oh, btw, RD is wel n00b
m3 rul3zzzzzz
Verwijderd
Ahhhhhhh is goed jongen, alleen ik haat die chatruimtes. Mail me fftjes op lauretmichiel@hotmail.com of MSN Messenger, of ICQ natuurlijk.Op vrijdag 03 mei 2002 18:27 schreef GT_7of9 het volgende:
bunny, 1on1....nw liefst (we kunnen ook insta spelen, maar kben een beetje verveeld van insta, want ik zit ook in insta clan)
oh, btw, RD is wel n00b
m3 rul3zzzzzz
trouwens de server draait weer.. heb er net een potje gespeeld, niet echt druk
Verwijderd
Jongens jongens en nog eens jongens..
p_slagter@hotmail.com voor MSN.. Nodig mij uit voor 1 on 1, en DAN zien we wel verder wie n00b is..
Case closed
p_slagter@hotmail.com voor MSN.. Nodig mij uit voor 1 on 1, en DAN zien we wel verder wie n00b is..
Case closed
Verwijderd
lolol ik stond voor en toen moest je wegOp vrijdag 03 mei 2002 21:52 schreef [DI][DeadlY] het volgende:
Jongens jongens en nog eens jongens..
Case closed
Verwijderd
Toevallig, dat potje was mijn beste score tot nu toeOp vrijdag 03 mei 2002 15:06 schreef FraGGoFieL het volgende:
[..]
ehm...
Verwijderd
lolol, mijn pa stond te kijken. Dat is niet erg, maar wel als je weet dat hij het niet leuk vind dat ik UT zo veel speelOp vrijdag 03 mei 2002 22:08 schreef ThaBunny het volgende:
[..]
lolol ik stond voor en toen moest je wegMaar we maken hem morgen wel af
Magoed, we zien wel
hee ik zie instagibOp vrijdag 03 mei 2002 23:07 schreef Blerk_NKK het volgende:
[..]
Toevallig, dat potje was mijn beste score tot nu toe
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Verwijderd
hahahaha lolol Mijn pa achter me stond ook te kijken en zei: 'lekker schieten he? Ga je vanavond nou weer de hele avond lekker schieten? Er is nu zo'n mooie zorro film op tv'Op zaterdag 04 mei 2002 10:23 schreef [DI][DeadlY] het volgende:
[..]
lolol, mijn pa stond te kijken. Dat is niet erg, maar wel als je weet dat hij het niet leuk vind dat ik UT zo veel speel![]()
Magoed, we zien wel
Ik kan niet spelen met toeschouwers!!
Verwijderd
Zenet een lekker i-potje Face gehad.
Is wel boring hoor op defence staan op Face, maar heb het toch niet goed gedaan hebben 1 cap tegen gehad.
Is wel boring hoor op defence staan op Face, maar heb het toch niet goed gedaan hebben 1 cap tegen gehad.
Is de robot skin (Xan Mark) geblokkeerd op de server? Elke keer als ik die kies word ik weer de standaard Male Soldier. Beetje jammer.
potje van net:

en dat terwijl ik geen hol van insta kan

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Verwijderd
Haal de volgende keer eerst die votemenu weg voordat je een screenshot maaktOp zaterdag 04 mei 2002 17:15 schreef m.m het volgende:
potje van net:
[afbeelding]
Ja en niemand mijn naam (niet dat ik heel goed ben maar gaat om het princiepe!!Op zaterdag 04 mei 2002 17:46 schreef SnArK het volgende:
[..]
Haal de volgende keer eerst die votemenu weg voordat je een screenshot maaktNu kan niemand mijn super score zien
Ik speelde nog maar 7 minuten...
Het is FRIET!
Daar speelde ik baggerOp zaterdag 04 mei 2002 17:15 schreef m.m het volgende:
potje van net:
[afbeelding]
jaja, je kan het gewoon niet hoorOp zaterdag 04 mei 2002 17:57 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
Daar speelde ik bagger
maar goed, eindelijk weer eens een andere map dan die irri k*t maps (Face, LavaGiant, Deck16) die zo populair zijn...
Verwijderd
Als het maar geen insta is vind ik het bestOp zaterdag 04 mei 2002 18:14 schreef KoeKk het volgende:
[..]
jaja, je kan het gewoon niet hoor![]()
maar goed, eindelijk weer eens een andere map dan die irri k*t maps (Face, LavaGiant, Deck16) die zo populair zijn...
Wie wil er trouwens fftjes een ptoje 1 vs 1? MSN me ff of via icq lauretmichiel@hotmail.com (NW spelen natuurlijk)
Verwijderd
Er is op dit moment een slechte verbinding 
HEt is niet alleen deze UT server.
Er lijkt wel iets op de AMSIX te zijn :
---
C:\>tracert ut.tweakers.net
Bezig met het traceren van de route naar ut.tweakers.net [130.161.36.97]
via maximaal 30 hops:
1 60 ms 60 ms 61 ms du-ams-212.access.nl.demon.net [195.11.247.212]
2 50 ms 70 ms 70 ms cow-1.access.nl.demon.net [195.11.247.129]
3 60 ms 60 ms 60 ms ams-backbone-1-ge-0-0-0.router.demon.net [158.15
2.0.98]
4 61 ms 70 ms 60 ms amsix-border-1-at-1-2-0.router.demon.net [158.15
2.0.205]
5 * * * Time-out bij opdracht.
6 * * * Time-out bij opdracht.
7 * * * Time-out bij opdracht.
8 140 ms 191 ms 150 ms tudelft-router.Customer.surf.net [145.41.17.22]
9 100 ms 361 ms 60 ms vulcanus.its.tudelft.nl [130.161.36.97]
De trace is voltooid.
---
via maximaal 30 hops:
2.0.98]
2.0.205]
De trace is voltooid.
ik zeg heel ff dat ik uit respect om 8 uur 't spel 2 mins op pause laat staan (ik hou de TV ernaast)
Verwijderd
zo ik heb ook maar ff wat screenshotjes gemaakt

al heb ik wel mooiere overwinningen gehad hoor

Ja niet normaal wordt er helemaal gestoord van.Op zaterdag 04 mei 2002 19:17 schreef Deeper het volgende:
Er is op dit moment een slechte verbinding
---
via maximaal 30 hops:
2.0.98]
2.0.205]
De trace is voltooid.
C:\Documents and Settings\Jordan>tracert ut.tweakers.net
Tracing route to ut.tweakers.net [130.161.36.97]
over a maximum of 30 hops:
1 22 ms 23 ms 23 ms e165001.upc-e.chello.nl [213.93.165.1]
2 24 ms 28 ms 23 ms V201.hm00rs02.brain.upc.nl [212.142.31.33]
3 28 ms 23 ms 22 ms Gig15-0.hm00rt03.brain.upc.nl [212.142.31.217]
4 26 ms 23 ms 23 ms srp8-0.hm00rt01.brain.upc.nl [212.142.32.65]
5 26 ms 30 ms 29 ms srp0-0.am00rt02.brain.upc.nl [212.142.32.2]
6 25 ms 31 ms 27 ms srp0-0.am00rt06.brain.upc.nl [212.142.32.44]
7 25 ms 29 ms 32 ms nl-ams-rd-01-pos-4-0.chellonetwork.com [213.46.1
61.53]
8 31 ms 30 ms 29 ms nl-ams-ri-03-pos-4-0.chellonetwork.com [213.46.1
61.62]
9 * * * Request timed out.
10 * * * Request timed out.
11 * 30 ms 29 ms PO0-0.AR5.Delft1.surf.net [145.145.162.6]
12 32 ms 31 ms 30 ms vulcanus.its.tudelft.nl [130.161.36.97]
Trace complete.
Het is FRIET!
Op zaterdag 04 mei 2002 19:05 schreef pietervl het volgende:
Op verzoek van Tha_Snail(zie linkerbovenhoek)
[plaatje]
Edit: ik heb er genoeg van elke keer samen met GeniusDex de enige te zijn in de nieuwe assault levels, dus iedereen ff hiero http://unreal.gdries.com/packs/ de nieuwe assault levels downloaden en single player gaan oefenen
gewoon ff assault maps doornemen, paar keer spelen dat je weet wat je moet doenOp zaterdag 04 mei 2002 20:26 schreef tha_snail het volgende:
[..]
Thanks
was totale 0wnage
Edit: ik heb er genoeg van elke keer samen met GeniusDex de enige te zijn in de nieuwe assault levels, dus iedereen ff hiero http://unreal.gdries.com/packs/ de nieuwe assault levels downloaden en single player gaan oefenen![]()
En zet er nu eens de data + tijden bij.Op zaterdag 04 mei 2002 19:37 schreef giertank het volgende:
zo ik heb ook maar ff wat screenshotjes gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je hebt hier vast daaageen over gedaan.
🌞🍃
Verwijderd
Wáááááát....
21 MB@64kbps
Das niet leuk.....

21 MB@64kbps
Das niet leuk.....
Op zaterdag 04 mei 2002 20:26 schreef tha_snail het volgende:
[..]
Thanks
was totale 0wnage
Edit: ik heb er genoeg van elke keer samen met GeniusDex de enige te zijn in de nieuwe assault levels, dus iedereen ff hiero http://unreal.gdries.com/packs/ de nieuwe assault levels downloaden en single player gaan oefenen![]()
ik download nu 204 MB @ 32kbps, nog ergerOp zaterdag 04 mei 2002 21:40 schreef Deeper het volgende:
Wáááááát....
21 MB@64kbps
Das niet leuk.....
![]()
[..]
[21 MB @ 3,8 Mbit] of [204 MB @ 3,8 Mbit], die paar minuten verschil 
Waar woon je Deeper dan kom ik het wel even op een cd'tje langsbrengen
Op zaterdag 04 mei 2002 22:47 schreef tha_snail het volgende:
[21 MB @ 3,8 Mbit] of [204 MB @ 3,8 Mbit], die paar minuten verschil
Het is FRIET!
Verwijderd
Ja idd 1tje waar hij dominating is van een hele tijd terug, Heb al een hele tijd geen instagib op die map gespeeltOp zaterdag 04 mei 2002 21:02 schreef DataBeest het volgende:
[..]
En zet er nu eens de data + tijden bij.
Nja tis wat rustig op ut.tweakers.net , waar blijft nou iedereen
Het is FRIET!
Verwijderd
Maar waarschijnlijk is het verschil dat jij een kabel/adsl verbinding hebt en ik maar een dial-up verbinding 
En mijn telefoonrekening wordt er zo echt niet minder op
En mijn telefoonrekening wordt er zo echt niet minder op
Op zaterdag 04 mei 2002 21:43 schreef GeniusDex het volgende:
[..]
ik download nu 204 MB @ 32kbps, nog erger
Er zitten wel een paar leuke maps bij.
Maar je moet ze echt wel even oefenen voordat je weet wat je nu eigelijk doen moet.
In één map kwam ik opeens allemaal enge beesten tegen die over de grond naar mij toe kropen.
Maar je moet ze echt wel even oefenen voordat je weet wat je nu eigelijk doen moet.
In één map kwam ik opeens allemaal enge beesten tegen die over de grond naar mij toe kropen.
Verwijderd
Hmmmmmmmmz lekker potje was met LL aan het OWNEN! En dat nog wel met instagib terwijl ik met NW 5 keer beter ben
Edit: FraggoFiel een beetje jammer dat je over je ping ging praten
Op zondag 05 mei 2002 00:33 schreef ThaBunny het volgende:
[afbeelding]
Het is FRIET!
dat was idd erg irri.Op vrijdag 03 mei 2002 12:04 schreef GT_7of9 het volgende:
[..]
2. die geniusdex heeft 3 potjes ut verneukt omdat hij het zomaar leuk vond om naar insta te veranderen, midden in het spel, en daarna bij insta op de helft weer terug veranderen enzo.... (en hier zijn ook meer mensen met mij eens bv MadMax
"Wie beheert die ut.tweakers.net server eigenlijk? Ik krijg een beetje het idee dat het een paar newbies zijn die dat doen aangezien het altijd geklooi is op die server......:Z" )
Ik vind dat die Fraggofiel een beetje overdreven zeikt, hij lult DR verrot, dat slaat helemaal nergens op, die gast is een goeie gast, hij heeft nooit iets misdaan en alles wat Fraggofiel doet is zeuren terwijl hij zelf compleet stinkt in UT
ik ben er vanaf a.s. donderdag weer, want ik zit nog een tijdje op een LAN... (5 personen met 1 ISDN verbinding hier gaat niet lekker UTen), maar dan ga ik weer jullie "ass kicken" of zoiets onzinnigs...
Verwijderd
Aan je ping lag het niet...............Op zondag 05 mei 2002 00:47 schreef Jox444 het volgende:
[..]
Ediy: LIGT DE SERVER NU ALWEER PLAT!?! (oeps caps
Edit ff die "ediy"Op zondag 05 mei 2002 00:57 schreef ThaBunny het volgende:
Ediy: LIGT DE SERVER NU ALWEER PLAT!?! (oeps caps
En jup, et ligt nogal plat
een beetje??Op zaterdag 04 mei 2002 21:36 schreef ThaBunny het volgende:
[afbeelding]
Het scheelde weinig, maar ook een beetje oneerlijk ivm ping
als het andersom was had ie gewonnen
dus...
Verwijderd
zal toch niet lang duren voordat de server weer draait? er moet ge-Owned worden door ondergetekende!

Verwijderd
Hehehehe eerst Ajax luisteren en dan zal ik je ass proberen te kickenOp zondag 05 mei 2002 12:56 schreef Mr._J het volgende:
zal toch niet lang duren voordat de server weer draait? er moet ge-Owned worden door ondergetekende!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan beter gaan zuipen in de stad vanmiddagOp zondag 05 mei 2002 12:56 schreef Mr._J het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Quidquid latine dictum sit, altum videtur" (Whatever is said in Latin sounds profound)
Verwijderd
jaja ik geef toe er zitten wat oudere bijOp zaterdag 04 mei 2002 21:02 schreef DataBeest het volgende:
[..]
En zet er nu eens de data + tijden bij.
maar als er insta gespeeld word win ik toch wel ZEER regelmatig alleen de laatste tijd staat ie veel op NW en daar ben ik minder goed in
Verwijderd
MUhahahaHAHAHAHA dat zal ik ook zeker oen. Fraggahollic moet vanavond even meemaken dat ik een can-of-WHOOPASSS opentrek. Ook ik 0 lag, en super ping.Op zondag 05 mei 2002 13:19 schreef ArieProductions het volgende:
[..]
Je kan beter gaan zuipen in de stad vanmiddag
zie je in de stad Piet!
Verwijderd
HAHAHAHA LOL doe je best misschien lukt het je wel........Op zondag 05 mei 2002 13:32 schreef Mr._J het volgende:
[..]
MUhahahaHAHAHAHA dat zal ik ook zeker oen. Fraggahollic moet vanavond even meemaken dat ik een can-of-WHOOPASSS opentrek. Ook ik 0 lag, en super ping.
zie je in de stad Piet!
neeOp zondag 05 mei 2002 14:21 schreef ThaBunny het volgende:
Iemand alweer een idee wanneer de server weer terug is?
Op irc reageert ookal niet echt iemand
Dit topic is gesloten.