Inkoopactie Mini-TL buisjes @ Stuut en Bruin

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 1.652 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
Maar een CCFL zelf is toch maar 3 euro ofzo :? Tis toch de inverter die het zo duur maakt :?

Enneh, ik sluit mij aan bij FragFrog, we moeten gewoon niet zo afreageren op DarkRider, hoewel ik dat zelf ook een beetje heb gedaan uit frustratie, mijn excuses hiervoor Dark! :*

Misschien dat S&B die dingen voor ons wilt vergoeden, of nieuwe wilt leveren voor een zacht prijsje, omdat we al zoveel bij hun hebben bestelt :)

Verder, Dark, laat eens wat meer van je horen :) Ik wordt er altijd zo zenuwachtig van als er iets misgaat en de potentiele dader niet meer komt opdagen ;) :P

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-07 20:28
ik laat telkens wat van me horen..

ik ben bezig met het oplossen ..

alleen jullie zijn een beetje aan het vooruitdenken en zeggen dingen wat niet waar zijn en allerlei andere dingen..

• daredevil__2000
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-06 15:05
Het probleem is al opgelost.

• zwahiel
  • Laatst online: 13:25

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op zondag 12 mei 2002 19:26 schreef DarkRider het volgende:
gewoon erin proppen en hij doet het weer! :)

blauwe ccfls zijn kut dingen :(

30 cm rood TricTrac
30 cm blauw m.tiehuis
30 cm blauw OverSoft
30 cm blacklight king.niek
30 cm blauw FragFrog
30 cm blauw Leon Melis
30 cm blauw Agony
30 cm blauw Elkin Coppoolse

Is Kapot
werkt ja, ik moet ze alleen met mijn stomme kop niet in de 5v stoppen maar in de 12v anders krijg ik natuurlijk geen licht! :)

Afbeeldingslocatie: http://www.wielgoesonline.net/media/Image4.gif

Wel tof hoor, ze doen 't allebei, ik weet niet hoe ze naar anderen getransporteerd zijn, maar bij mij zijn ze keurig in een PVC buisje dichtgetaped en met karton erin aangekomen :) Nix kapot, thanx Darkrider :) Mooi :9~ :9

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• LeonM
Op zondag 12 mei 2002 23:31 schreef LeonM het volgende:
Maar een CCFL zelf is toch maar 3 euro ofzo :? Tis toch de inverter die het zo duur maakt :?

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:00
Op dinsdag 14 mei 2002 19:07 schreef LeonM het volgende:

[..]
Euh, 6 euro meen ik, maar inderdaad was het maar ongeveer de helft. Als DarkRidder niks voor elkaar kan krijgen vind ik het dan ook niet zo'n enorm probleem om er dan zelf maar 1tje te kopen. Maar 't zou natuurlijk wel een stuk leuker zijn als we ze gewoon vervangen krijgen :)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 23:48 schreef zwahiel het volgende:

[..]

maar bij mij zijn ze keurig in een PVC buisje dichtgetaped en met karton erin aangekomen :) Nix kapot, thanx Darkrider :) Mooi :9~ :9
karton? niet gezien hij is dan ook in 2 stukken

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 19:40 schreef FragFrog het volgende:

[..]

Euh, 6 euro meen ik, maar inderdaad was het maar ongeveer de helft. Als DarkRidder niks voor elkaar kan krijgen vind ik het dan ook niet zo'n enorm probleem om er dan zelf maar 1tje te kopen. Maar 't zou natuurlijk wel een stuk leuker zijn als we ze gewoon vervangen krijgen :)
nou...... ik vind dat anders knap lullig 6 euro is toch bijna 13 gulden dat heb ik dan dus gewoon vergooid omdat die domme dark niet kan inpakken nou mooi niet !

Verwijderd

Hier sluit ik me helemaal bij aan laat hem waar wat regelen!

• FragFrog
Bedenk dan ook gelijk dat je met deze actie zo ongeveer 5 euro goedkoper uit was dan anders, dus het totaal maakt niet zo gek veel uit 8-)

En om nou DarkRidder voor euro'tje of 60 op te laten draaien, terwijl hij toch belangeloos deze actie op touw heeft gezet... Vind't allemaal nogal lullig eerlijk gezegd :)

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:28
Op dinsdag 14 mei 2002 22:25 schreef FragFrog het volgende:
Bedenk dan ook gelijk dat je met deze actie zo ongeveer 5 euro goedkoper uit was dan anders, dus het totaal maakt niet zo gek veel uit 8-)

En om nou DarkRidder voor euro'tje of 60 op te laten draaien, terwijl hij toch belangeloos deze actie op touw heeft gezet... Vind't allemaal nogal lullig eerlijk gezegd :)
ja, maar hij heeft ook ons geld laten storten, ons 2 maanden laten wachten en ons kapotte buisjes gestuurd

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

mensen rustig, ik denk dat DarkRider er heus wel iets op vind hoor!

Jullie hoeven niet met z'n allen te gaan lopen schreeuwen en flamen, want dat helpt toch niets!

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 15:07

TricTrac

=;-)

Vind die uitlatingen zoals "domme darkrider" en "laat hem er maar voor opdraaien" dus ook nergens op slaan

Wees blij dat er van zulke acties zijn. Deze is dan wat minder goed verlopen tot nu toe maar dat kan je moeilijk allemaal Dark's kant opschuiven.
Die levering... Kon dark niks aan doen... Misschien had ie wat beter moeten informeren maar dat is dan ook alles wat ie had kunnen doen.
Heb gewoon ff geduld. Je kan niet van 'm verwachten dat ie dit ook in 1 dag fixt. Dark vind er vast wel wat op. En ookal is mijn 30cm rood kapot... Ben zowiezo al blij met m'n 10cm blacklight... Ik zie het allemaal wel aan wat dark van plan is.
Het zal wel goed komen allemaal. En ook al zouden we van S&B niks terug krijgen om de 1 of andere reden... Vind ik niet dat je Dark voor die kapotte dingen op moet laten draaien.. dat is iets waar ie dan zelf over moet beslissen..

Verwijderd

We hebben nu een week gewacht hij mag nu wel eens met een oplossing komen en niet van die korte replys geven waar je niks aan hebt!

Verwijderd

zijn die dingen nog te koop + hardware waarmee je ze aan kan zetten???

• FragFrog
Op woensdag 15 mei 2002 16:54 schreef narfpower het volgende:
zijn die dingen nog te koop + hardware waarmee je ze aan kan zetten???
Euh, in ongeveer elke electronica zaak :?

En anders bestellen bij bijvoorbeeld Stuut&Bruin :)

Verwijderd

probleem is wij hebben in ons dorp niks aan elektronica alleen zooi!! en als ze iets hebben is het 80% duurden.

Verwijderd

dat vind ik dus echt gezeik allemaal bijvoorbeeld dat ie zelf mag beslissen of ie er voor opdraaid
hij kan niet inpakken dan moet ie daar maar voor opdraaien tis niet onze schuld

Verwijderd

iemand een online winkel waar ze deze dingen verkopen +die transformator of wat het ook is die er bij zit om dat ding te laten branden???!!!

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 20:25 schreef narfpower het volgende:
iemand een online winkel waar ze deze dingen verkopen +die transformator of wat het ook is die er bij zit om dat ding te laten branden???!!!
stuut&bruin

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 20:22 schreef King.Niek het volgende:
dat vind ik dus echt gezeik allemaal bijvoorbeeld dat ie zelf mag beslissen of ie er voor opdraaid
hij kan niet inpakken dan moet ie daar maar voor opdraaien tis niet onze schuld
ook niet zijn schuld dat zo'n knakker van de PTT een kutdag heeft en met zij'n zakken post gooit alsoff het z'n schoonmoeder is...

Verwijderd

ook niet zijn schuld dat zo'n knakker van de PTT een kutdag heeft en met zij'n zakken post gooit alsoff het z'n schoonmoeder is...

Hij hoefde er maar tegen aan te blazen en je kon hem al weggooien zo slecht verpakt , maar laat hem nou maar eens met een oplossing op de proppen komen!

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 20:28 schreef SuiCid4L_MaNiaC het volgende:

[..]

als ie het beter had ingepakt behalve dat standaar stukkie zacht plastic met een envelop was het goed overgekomen

• Pascal Saul
Nou meer als de 75% is wel goed overgekomen.

Nou ik het geregeld..

week 21 krijg ik ze ofzo..

• OverSoft
Op donderdag 16 mei 2002 14:00 schreef DarkRider het volgende:
Nou meer als de 75% is wel goed overgekomen.

Nou ik het geregeld..

ofzo...

uhuh, komt heel overtuigend over...

Verwijderd

Op woensdag 15 mei 2002 20:27 schreef King.Niek het volgende:

[..]

stuut&bruin
is geen online winkel....

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Op donderdag 16 mei 2002 15:30 schreef _AscII_ het volgende:

[..]

is geen online winkel....
je moet hun mailen of bellen!

Dan leveren ze gewoon aan je als particulier! Zo heeft DarkRider het ook gedaan!

• FragFrog
Op donderdag 16 mei 2002 14:00 schreef DarkRider het volgende:
Nou meer als de dan 75% is wel goed overgekomen.

Nou ik heb het geregeld..

Nou nou, dat is zeer, zeer goed nieuws :D

[blader-in-agenda-mode]
week 21... volgende week dus... mooizo :)
[/blader-in-agenda-mode]

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 19:42 schreef FragFrog het volgende:

[..]

Nou nou, dat is zeer, zeer goed nieuws :D

[blader-in-agenda-mode]
week 21... volgende week dus... mooizo :)
[/blader-in-agenda-mode]
percies daar ben ik erug blij mee
P.S. nu wel goed verpakken >:)

Verwijderd

en als je nog een blauwe over hebt, ik betaal je :D

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-08 13:37
Heb ze te koop voor 15 euro kompleet met voeding 30cm kleur blauw en groen mail maar voor meer info

Verwijderd

zeg dark heb je die buisjes al binnen?
ik word namelijk nogal ongeduldig :P

• FragFrog
* FragFrog wordt ook beetje ongeduldig :)

Wanneer hebben we ze eik? begin of eind van de week?

Verwijderd

dark kan je niet meer reageren ofzow?
zijn je typ vingers eraf gehakt?

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 12:44 schreef King.Niek het volgende:
dark kan je niet meer reageren ofzow?
zijn je typ vingers eraf gehakt?
Week 21 is net begonnen, en hij zou ze deze week krijgen, dus je moet gewoon nog ff wachten (hoe moeilijk het ook is).

• LeonM
kick

Verwijderd

daarom kan ie nog wel reageren

Verwijderd

geef maar een gros

Verwijderd

opgelicht :P

• LeonM
Op maandag 20 mei 2002 20:27 schreef SeVeN het volgende:
opgelicht :P
Ga nou niet van dit soort kreten schreeuwen, DarkRider heeft zelf het initiatief genomen om dit te doen, en hij maakt er zelf nieteens winst op.

Het is al vervelend genoeg voor hem en voor ons dat het zo is afgelopen!

• FragFrog
Euh, 't is nog nie afgelopen hoor :)

Da's het pas wanneer IK mn buisje binnen heb >:)

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 21:24 schreef FragFrog het volgende:
Euh, 't is nog nie afgelopen hoor :)

Da's het pas wanneer IK mn buisje binnen heb >:)
Niet zo egoistisch he :P

• FragFrog
Op maandag 20 mei 2002 21:26 schreef Emphelator het volgende:

[..]

Niet zo egoistisch he :P
Wie? Ik? nooooooit O-)

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-08 15:08
Ik heb verder niet meegedaan aan deze inkoopactie...

maar ik vin dat darkrider wel erg opvallend weinig van zich laat horen hoor !!

maar goed moet die zelf maar weten word em zeker niet in dank afgenomen >:)

• Pascal Saul
WHAT THE FUCK MOET IK VERTELLEN!!

[/agressie mode off]

Nederlandse vertaling:
Week 21 is begonnen ja, maar geloof jij dat er ook maar een bedrijf is dat op PINKSTERDAG bezorgd? }:O *hint hint* Ik krijg alles deze week, dus ergens eind deze week of misschien, als je blijft zeuren, begin volgende week heb jij die dingen op je deurmatje liggen. OK?

En doe ff gezond, als ik je had willen oplichten had ik die buisjes in 1e instantie al niet opgestuurd! |:(

• LeonM
Op maandag 20 mei 2002 22:09 schreef DarkRider het volgende:

[/agressie mode off]

Nederlandse vertaling:
Week 21 is begonnen ja, maar geloof jij dat er ook maar een bedrijf is dat op PINKSTERDAG bezorgd? }:O *hint hint* Ik krijg alles deze week, dus ergens eind deze week of misschien, als je blijft zeuren, begin volgende week heb jij die dingen op je deurmatje liggen. OK?

En doe ff gezond, als ik je had willen oplichten had ik die buisjes in 1e instantie al niet opgestuurd! |:(
Sorry ;(

[ALi G mode]
DarkRider, respect!

[edit]
He Dark, ik heb nog wel van die A4 enveloppen met schuimvulling, neem ff contact met me op als je intresse hebt :)

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 22:09 schreef DarkRider het volgende:

[/agressie mode off]

Nederlandse vertaling:

Sorry
ik heb nog 1 vraagje en dat is moest je nu zelf dokken?
anders zal ik toch nog wel IETS bijbetalen ik vind het namelijk lullig als jij nu alles moet dokken :7

P.S. Zijn er nog meer mensen die er zo over denken?
ik heb ook geen zin omdat alleen te doen :)

• Pascal Saul
Oke, iedereen gekalmeerd nu?

Ik heb alle *blauwe* buisjes vergoed gekregen, de overige (3 of 4 geloof ik) moest ik wel betalen. Ik heb het ongemak veroorzaakt, dus verder zal ik ook niet moeilijk doen over de kosten. Op 1 voorwaarde dan: van af nu gewoon even allemaal geloven dat ik er echt aan werk, en dat het geregeld gaat worden. Ik ben sinds vrijdag nog niet thuis geweest, ik zal vanmiddag even kijken of ik ze heb. kHoop van wel natuurlijk :9

Maarreh nog even 1 ding over de (toekomstige) verpakking:
Ik denk dat ik ze nu gewoon in pvc-buisjes ga stoppen, zoals ik ook al met een aantal andere de 1e keer had gedaan. Ik denk dat schuimplastic niet veel helpt als ze gebogen worden, en ze breken alleen als ze gebogen worden. En als ze nu nog breken, dan is de PTT er echt met een vrachtwagen overheen gegaan. (En dan geef ik het ook op) |:( Oja, en ik zal er "Breekbaar" op zetten.

Is iedereen het hiermee eens?! *D

Verwijderd

He Darkrider, SUPER!!! Ik had ook een blauwe ccfl die door midden lag. En ik had de hoop al opgegeven omdat je deze hele actie natuurlijk zelf hebt opgezet.

Ik was er vanuit gegaan dat ik geen nieuwe zou krijgen omdat dit nou eenmaal het risico is om zomaar met een inkoop actie mee te doen.

Dus echt mijn complimenten. Ik denk dat menigeen dit niet had gedaan.

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op woensdag 22 mei 2002 11:04 schreef DarkRider het volgende:
Oke, iedereen gekalmeerd nu?

Ik heb alle *blauwe* buisjes vergoed gekregen, de overige (3 of 4 geloof ik) moest ik wel betalen. Ik heb het ongemak veroorzaakt, dus verder zal ik ook niet moeilijk doen over de kosten. Op 1 voorwaarde dan: van af nu gewoone even allemaal geloven dat ik er echt aan werk, en dat het geregeld gaat worden. Ik ben sinds vrijdag nog niet thuis geweest, ik zal vanmiddag even kijken of ik ze heb. kHoop van wel natuurlijk :9

Maarreh nog even 1 ding over de (toekomstige) verpakking:
Ik denk dat ik ze nu gewoon in pvc-buisjes ga stoppen, zoals ik ook al met een aantal andere de 1e keer had gedaan. Ik denk dat schuimplastic niet veel helpt als ze gebogen worden, en ze breken alleen als ze gebogen worden. En als ze nu nog breken, dan is de PTT er echt met een vrachtwagen overheen gegaan. (En dan geef ik het ook op) |:( Oja, en ik zal er "Breekbaar" op zetten.

Is iedereen het hiermee eens?! *D
Mijn complimenten! Geweldig dat je de verantwoordelijkheid op je neemt en je best doet om het voor iedereen alsnog te regelen !!

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

• LeonM
GEWELDIG!

Nou mensen, laten wij nu allemaal zo royaal zijn om een paar euro's over te storten op DarkRiders rekening, hij kon er tenslotte ook niet veel aan doen :)

Ik ziet ze wel verschijnen (hopelijk dit keer wel stevig verpakt ;)) Doe ze in noppenschuim, en schrijf er duidelijk: "BREEKBAAR, VOORZICHTIG BEHANDELEN!!!!!!" op, liefst met een dikke zwarte stift :)

edit:
750e post in dit topic :)

• _BladE2k_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07 13:18
Is al duidelijk wie de buisjes vergoed krijgen?
Lijkt me wel handig om daar iets over te posten. Ik zou wel graag willen weten of ik met 30cm blacklight CCFL vergoed krijg...

Een standaard GoTter ;)

• FragFrog
Mooizo, zie'k mn buisje eind deze week hopelijk wel verschijnen :D

* FragFrog heeft natuurlijk al de hele tijd lopen roepen dat't wel goed zou komen :z

En nog mooi op tijd voor DPC-LAN2 :D

Nu alleen nog nieuwe pc voor die tijd hebben...

• LeonM
Op woensdag 22 mei 2002 14:07 schreef _BladE2k_ het volgende:
Is al duidelijk wie de buisjes vergoed krijgen?
Lijkt me wel handig om daar iets over te posten. Ik zou wel graag willen weten of ik met 30cm blacklight CCFL vergoed krijg...
Lees! en gij zult het weten ;)

Verwijderd

jeej joepie joepie !!!!!!! :D :D *D
ben je al thuis zijn ze er
joepie joepie joepie :D :D *D

• QuasaR
  • Laatst online: 04-08 16:03

QuasaR

One ring to rule them all

Ik denk dat het nog wel een paar daagjes zal duren voordat hij ze binnen heeft.

Ik vind het trouwens klasse van DarkRider dat hij het zo heeft kunnen oplossen. Mijn complimenten.

Daddy of 3 :)

• OutSIdeR
  • Laatst online: 17:35

OutSIdeR

theworldforizabel.la

Ik heb dit topic vanaf blz 23 gelezen en naar aanleiding van dit topic [topic=492685/1/25]
denk ik tog dat die Coca Cola uit zun nek loopt te lullen want hij heeft hier nog nix gepost na jullie die TL buizen hebben ontvangen
En Dark vind het tog goed dat je het zo heb kunnen oplossen jij bent niet de schuldige

theworldforizabel.la

• FragFrog
Op woensdag 22 mei 2002 19:39 schreef OutSIdeR het volgende:
Ik heb dit topic vanaf blz 23 gelezen en naar aanleiding van dit topic [topic=492685/1/25]
denk ik tog dat die Coca Cola uit zun nek loopt te lullen want hij he
Huh? maar dan heb je dat hele mooie verhaal ervoor gemist!!! Nog ff de eerste 23 pagina's lezen hoor!!! >:) >:) >:)

* FragFrog heeft definately nieuwe pc binnenkort, lekker patsen op LANs B-)

• Pascal Saul
In principe krijgt iedereen die mij op tijd gemaild heeft, hem opnieuw opgestuurd. Iedereen weer blij en vrolijk! :)

• _BladE2k_
Hoi,

Dus ff voor de duidelijkheid:

30 cm rood TricTrac
30 cm blauw m.tiehuis
30 cm blauw OverSoft
30 cm Blacklight _BladE2k_
30 cm blauw FragFrog
30 cm blauw LeonM
30 cm blauw Agony

krijgen iets vergoed? (Info uit vorge pages gehaald)

In elk geval namens mij (en denk rest ook wel) complimenten dat je het spoetief afhandeld.
Het enige wat mij een beetje ontbrak is een plan van aanpak. Er bleek nog een beetje onduidelijkheid te zijn in den beginne. Maar niet iedereen heeft zoveel tijd he? :)

Thnx 4 de actie. Hopen op een betere de volgende keer!

Een standaard GoTter ;)

• Pascal Saul
Uhm.. dat lijstje is later aangevuld geloof ik.. ff zien

30 cm rood TricTrac
30 cm blauw m.tiehuis
30 cm blauw OverSoft
30 cm blauw FragFrog
30 cm blauw Leon Melis
30 cm blauw Agony
30 cm Blacklight _BladE2k_

Zoiets dacht ik?
Iemand had mij vlak voor ik ging bestellen, nog gemaild.. maar ik weet even niet meer wie... iig die zijn ook besteld :)

• FragFrog
Is goed... Heb je die buisjes al binnen / verstuurd eigenlijk? M.a.w., wanneer komen ze nu eindelijk >:)

Verwijderd

dat wil ik ook wel eens weten

• Pascal Saul
nee / nee

• FragFrog
Op zaterdag 25 mei 2002 03:15 schreef DarkRider het volgende:
nee / nee
Euh, NIET???

dat zou je toch krijgen? wa's er tussen gekomen?

belde gisteren ook met de yorcom... vragen waar mn HD bleef... geld al week terug overgemaakt enzo... "Ja, goed dat u ons meelt, we hadden namelijk de bestelling niet ontvangen"... my ass, heb "U heeft besteld" formulier uitgeprint voor me liggen... stomme site :Y)

• LeonM
Op zaterdag 25 mei 2002 17:16 schreef FragFrog het volgende:

[..]

Euh, NIET???

dat zou je toch krijgen? wa's er tussen gekomen?

blaat
Joh heb gewoon ff geduld, iedere dag blijven posten waar ze nou blijven is ook niet alles!

Verwijderd

heb je ze nu al ik word namelijk echt f*ck*ng ongeduldig

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 21:12 schreef King.Niek het volgende:
heb je ze nu al ik word namelijk echt f*ck*ng ongeduldig
zooww doe ff normaal, hij kan er toch ook niks aan doen...

Hij heeft het ook alleen af te wachten...

En dan beetje op hem zitten schelden... Geen stijl.. :r Wacht gewoon nog ff... Ze komen echt wel

Verwijderd

Op maandag 27 mei 2002 21:40 schreef OnlyMe het volgende:

[..]

zooww doe ff normaal, hij kan er toch ook niks aan doen...

Hij heeft het ook alleen af te wachten...

En dan beetje op hem zitten schelden... Geen stijl.. :r Wacht gewoon nog ff... Ze komen echt wel
Inkoop actie is in maart begonnen nu bijna juni vind dat we nu wel eens een werkend tl,tje mogen hebben!!!

• TricTrac

TricTrac

=;-)

Anders zorg je in het vervolg zelf maar voor zo'n inkoop actie... vin' 't nu wel een beetje aso worden hoor...

Wees blij dat ie heeft kunnen regelen dat we die kapotte cfl's gewoon opnieuw krijgen! Tsskk... Vind dit wel heel ondankbaar...

Verwijderd

IK maak zelf wel uit wat ik type !als jij 3 jaar wachten wil is dat jouw zaak tsssssssk.

Verwijderd

Als je zelf van je luie reet was afgekomen en er om was gefietst naar de lokale elektroboer had je ze dus al in Maart gehad.
Wie nooit iets doet maakt geen fouten. Lijkt me op jou wel van toepassing.

Verwijderd

goed............. laat ik het ff netjes doen

Beste dark hoe is het met de stand van zaken?
kunnen we de buisjes nog verwachten dit jaar?
dank u :o

Verwijderd

zeg nu iemand nog iets ofzow want ik wil gewoon weten of ik me geld gewoon heb verknald of dat ik er nog iets voor krijg

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op woensdag 29 mei 2002 19:18 schreef King.Niek het volgende:
zeg nu iemand nog iets ofzow want ik wil gewoon weten of ik me geld gewoon heb verknald of dat ik er nog iets voor krijg
Ik denk eigenlijk dat hij het een beetje zat is om elke dag te moeten zeggen dat de buisjes er nog niet zijn en dat hij hoopt dat ze komen en dat jullie het meteen horen als ze er zijn.

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 19:18 schreef King.Niek het volgende:
Je kan wel steeds zeuren dat DarkRider iets van zich moet laten horen maar wat moet hij dan zeggen als hij de buisjes nog niet heeft? :?
Het is voor DarkRider gewoon afwachten en hij kan het ook niet sneller laten gaan want hij is nou eenmaal afhankelijk van een bedrijf.
Wees nou maar blij dat hij er nog zoveel moeite voor doet en ze komen vanzelf wel.

Heb gewoon vertrouwen in DarkRider.

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 21:01 schreef SuiCid4L_MaNiaC het volgende:
Als je zelf van je luie reet was afgekomen en er om was gefietst naar de lokale elektroboer had je ze dus al in Maart gehad.
Wie nooit iets doet maakt geen fouten. Lijkt me op jou wel van toepassing.
Snap niet waar je je mee bemoeit heb je weleens meegedaan? of kom je hier een beetje ouwewijven?

Verwijderd

Op woensdag 29 mei 2002 20:28 schreef crx het volgende:

[..]

Snap niet waar je je mee bemoeit heb je weleens meegedaan? of kom je hier een beetje ouwewijven?
ik denk dat laatste

Verwijderd

Ben blij dat ik niet de enige ben wat zo denkt!

• _BladE2k_
Mja, ik vind het nog geen reden om hem af te zeiken, ook al moet je w8en.. Denk je echt dat HIJ daar iets aan kan doen???

1e keer: Problemen bij leverancier -> KAN je nix aan doen. Wat er niet is kan je ook niet kopen.

NU: Ook hij moet ze ontvangen, KAN net zoals de vorige met vertraging gaan. Ook hier: wat er niet is kan je niet opsturen.

Dus gel*l tegen hem heeft geen nut, mja als ik hem was en je zou moeten w8en op je buisje omdat ie kapot is, dan had ik je het geld wel teruggestort en dan had je er alsnog na kunnen fluiten. :r

Met ALLE inkoopacties kan iets mis gaan, maar kijk dan wel WAAR het misgaat |:(
Je bent wel erg kortzichtig als je niet ziet dat hij er zelf erg weinig aan kan doen |:(

Een standaard GoTter ;)

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 11:58 schreef _BladE2k_ het volgende:
Denk je echt dat HIJ daar iets aan kan doen???
ja ik heb ze niet verkeerd ingepakt maar hij

• TricTrac

TricTrac

=;-)

Loop nou toch is niet zo te zeuren en laat het gewoon zoals het nu is... binnenkort krijgen jullie gewoon weer een nieuw cflletje dus hou dan ook op met zanikken... wees blij dat je een nieuwe cfl krijgt...

En nu dus weer gewoon normaal verder...

• FragFrog
Ej Dark, heb je onderhand die buisjes al binnen?

Dat zou toch oorpsronkelijk maandag worden, wat is daarvan terechtgekomen?

* FragFrog wacht nog wel ff :z

• Pascal Saul
Ja ik heb ze in me handen!
De blauwe zijn van het nieuwe type!

Ik ga ze dinsdag versturen.. heb nog een proefwerk enzo..
en wacht op me vader want die ging ff wat kartonnen buizen regelen waar ze ciliders mee vervoeren enzo..

Ik heb hier ook wel die luchtzakjes... en wil ze best daarin versturen! Maar ik wacht liever ff tot dinsdag!

• LeonM
Op zaterdag 01 juni 2002 17:29 schreef DarkRider het volgende:
Ja ik heb ze in me handen!
De blauwe zijn van het nieuwe type!

Ik ga ze dinsdag versturen.. heb nog een proefwerk enzo..
en wacht op me vader want die ging ff wat kartonnen buizen regelen waar ze ciliders mee vervoeren enzo..

Ik heb hier ook wel die luchtzakjes... en wil ze best daarin versturen! Maar ik wacht liever ff tot dinsdag!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, eindelijk :) :) :)

Wel goed verpakken dit keer heh? En duidelijk breekbaar op de verpakking zetten!

Darkie bedankt, darkie bedankt, darkie darkie darkie bedankt :P

• FragFrog
Mooizo, dinsdag versturen dus :)

Mag ook wel eens een keertje he ;)

en idd wel "heel erg super breekbaar" op de verpakking dit keer >:)

• OverSoft
[MSN stijl]
(y)! (k) ;)
[/MSN stijl]

HEEL NETJES! Eindelijk, maar je hebt het wel goed afgehandeld!

Verwijderd

YES YES YES
dan zal ik ze nu snel hebben

• FragFrog
Whoei, krijg echt alles tegelijk binnen ineens :D

afgelopen week koelblok en mobo, volgende week proc, geheugen, voeding en TL buisjes :D

* FragFrog rulez volgende 10 LAN's, 't is maar dat je het weet >:)

Verwijderd

zijn ze al onderweg?
hoe heb je ze verpakt?

Verwijderd

zijn ze al onderweg?
ik kan echt niet meer wachten

• FragFrog
Daar sluit ik me bij aan, heb je ze al eindelijk verstuurd???

Verwijderd

Op donderdag 06 juni 2002 15:49 schreef FragFrog het volgende:
Daar sluit ik me bij aan, heb je ze al eindelijk verstuurd???
er staat breekbaar op de verpakking dus misschien dat het daarom langer duurt? :?
ik heb ook geen verstand van post verzenden dussss......

• LeonM
Op donderdag 06 juni 2002 21:09 schreef King.Niek het volgende:

[..]

er staat breekbaar op de verpakking dus misschien dat het daarom langer duurt? :?
ik heb ook geen verstand van post verzenden dussss......
Of misschien wacht dark nog even tot hij een geschikte verpakking heeft om die dingen te versturen. Ik vind het best, als ze maar heel aankomen :)

• OverSoft
dark laat nou iets van je horen!

• LeonM
Op vrijdag 07 juni 2002 13:51 schreef OverSoft het volgende:
dark laat nou iets van je horen!
Beginnen we nou alweer? Hij stuurt ze heus wel op, zodra hij een verpakking heeft voor die dingen. Heb nou eens geduld!

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 14:05 schreef LeonM het volgende:

[..]

Beginnen we nou alweer? Hij stuurt ze heus wel op, zodra hij een verpakking heeft voor die dingen. Heb nou eens geduld!
Geduld raakt ten einde als jij 6 maand wachten wil is het jou zaak, bemoei je niet met ons!

Verwijderd

Op vrijdag 07 juni 2002 17:30 schreef crx het volgende:

[..]

Geduld raakt ten einde als jij 6 maand wachten wil is het jou zaak, bemoei je niet met ons!
daar sluit ik me totaal bij aan

Verwijderd

zeg darkrider ga je nog reageren of hoe zit dat?
ik kan nu echt niet meer wachten
wanneer kan ik ze nu verwachten je zou ze vorige week dinsdag al opsturen daar heb ik niks van gemerkt :? :(

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 21:19 schreef King.Niek het volgende:
zeg darkrider ga je nog reageren of hoe zit dat?
ik kan nu echt niet meer wachten
wanneer kan ik ze nu verwachten je zou ze vorige week dinsdag al opsturen daar heb ik niks van gemerkt :? :(
Meel 'em anders ff, misschien heeft 'ie ff niet zoveel tijd en checkt hij alleen maar z'n meel zo af en toe.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste