Ps. Wil naar huis...
Heeft iemand ze door de bus gekregen, of allemaal bezorgt?
(aangezien ik niet thuis ben, ben ik benieuwd of ze al op de mat liggen of dat het bij de buurtjes ligt
)
(aangezien ik niet thuis ben, ben ik benieuwd of ze al op de mat liggen of dat het bij de buurtjes ligt
Verwijderd
Door de busOp dinsdag 07 mei 2002 14:28 schreef MauriX het volgende:
Heeft iemand ze door de bus gekregen, of allemaal bezorgt?
(aangezien ik niet thuis ben, ben ik benieuwd of ze al op de mat liggen of dat het bij de buurtjes ligt)
AAARGGGGHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
ik heb ze net getest en het blijkt dat er 1tje kapot is.
Foto

Op de achtergrond, mijn NAPA
Wat nu Darkrider? Draadje terugstoppen en proberen?
Foto
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Die van mij zit in een soort kunstof strip, op zich redelijk sterk, maar halverwege was't plastic "wit" geworden, alsof het verbogen was
En ongeveer precies op die plaats was mn buisje ook stuk
Darkridder: leuke actie, maar volgende keer "breekbaar" op enveloppen misschien?
verder: alle kapotte dingen verzamelen en geld/buisjes terugvragen?
* FragFrog is nog steeds niet echt blij
Maar zit wel lekker op LAN
En ongeveer precies op die plaats was mn buisje ook stuk
Darkridder: leuke actie, maar volgende keer "breekbaar" op enveloppen misschien?
verder: alle kapotte dingen verzamelen en geld/buisjes terugvragen?
* FragFrog is nog steeds niet echt blij
Maar zit wel lekker op LAN
Uit quote van DarkRider:Op dinsdag 07 mei 2002 15:16 schreef PASware het volgende:
AAARGGGGHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Foto
[afbeelding]
Bij de 30cm blauw. De draadjes kunner er uit zijn.. gewoon oud model ofzo die nieuwe zijn gevulcaniseerd.. Gewoon beetje lijm tissen proppen
Daddy of 3 :)
Oh ooohh van al deze berichten wordt ik niet vrolijk....
Nu maar hopen dat die van mij nog heel zijn.
Ik heb vandaag nog niets binnen gehad.
Nu maar hopen dat die van mij nog heel zijn.
Ik heb vandaag nog niets binnen gehad.
Ik hoop dat mijn blacklight heel aan komt.
Joris Overzier kun je het laten weten wanneer je mijn blacklight binnen heb gekregen??
Ik heb je een mailtje gestuurd met daarin mijn gsm nummer.
Joris Overzier kun je het laten weten wanneer je mijn blacklight binnen heb gekregen??
Ik heb je een mailtje gestuurd met daarin mijn gsm nummer.
Verwijderd
Zo te zien ben ik niet de enige die 'em nog niet heeft gehad (en de postbode is al langsgeweest 
Dan zal 'ie morgen (hopelijk heel) wel komen
Dan zal 'ie morgen (hopelijk heel) wel komen
Verwijderd
shit die van mij is er ook net in 2 stukken
hoe moet dat nu verder?
bij mij dus ook
waarom stond er geen breekbaar op?) hoe moet dit nu verder?
hoe moet dat nu verder?
bij mij dus ook
Verwijderd
Die van mij ook in twee stukken gevonden net!!!! 
Errug K*T dit
Errug K*T dit
edit:
Ik vond ze wel errug slecht verpakt overigens. Schuin in een enveloppe die niet eens goed dicht zat.
Ik vond ze wel errug slecht verpakt overigens. Schuin in een enveloppe die niet eens goed dicht zat.
Verwijderd
Die blauwe CCFLs zijn klotedingen. Bij die van mij zaten beide kanten los. Met een beetje veilwerk en een soldeerbout aan de slag gegaan en nu doet ie et 
Het effect is tjill. Alleen de blacklight heeft niet echt een goed effect vind ik.
Plaatjes komen later
Het effect is tjill. Alleen de blacklight heeft niet echt een goed effect vind ik.
Plaatjes komen later
edit:
Ow ja de verpakking was perfect. Netjes in een PVC buisje. Kon niks mee mis gaan imho.
Mijn complimenten Darkridewwwwwww
Ow ja de verpakking was perfect. Netjes in een PVC buisje. Kon niks mee mis gaan imho.
JEETJE! Daar baal ik van! Ik dacht dat ik ze toch er stevig had ingepakt! zo erg breekbaar leken ze niet als ze in het hoesje zaten! Ik zal de schade wel eens opnemen
kijken wat ik kan doen
Wat doet de PTT er mee?
kijken wat ik kan doen
Wat doet de PTT er mee?
Euh, laat ook maarOp dinsdag 07 mei 2002 17:40 schreef DarkRider het volgende:
kijken wat ik kan doen
Wat doet de PTT er mee?
Maarre, aangezien ik niet de enige ben wat nu wel blijkt, had jij al gedacht aan regelingen? Winkel bellen enzo?
* FragFrog gokt dat de PTT wel nix zal vergoeden
Als ik weet wat er allemaal kapot is? als het veel blauwe zijn kan ik ze wel de schuld geven die zaten lost verpakt..
de 30cm
de 30cm
Verklaring
Waarom geen breekbaar.
Ik zat net ff te denken waar ik het er niet op had gezet!
Het pakketje wat ik binnen kreeg was gewoon een normaal pakketje. ZONDER BREEKBAAR EROP. Dus ik heb er verder ook helemaal niet bij nagedacht. Ze waren immers zo geod verpakt.
Waarom geen breekbaar.
Ik zat net ff te denken waar ik het er niet op had gezet!
Het pakketje wat ik binnen kreeg was gewoon een normaal pakketje. ZONDER BREEKBAAR EROP. Dus ik heb er verder ook helemaal niet bij nagedacht. Ze waren immers zo geod verpakt.
Verwijderd
Ik denk dat de PTT er behoorlijk ruig mee omgaat. Want die van mij zat in een plastic "behuizing" Maar toch lag die doormidden en half uit de "behuizing".
Het gaat hier om een blauwe.
Het gaat hier om een blauwe.
Die van mij ook alle lampies getest en ze komen met vlag en wimpel er doorheen 
Ze waren BTW wel TE goed verpakt bij mij
Ik weet niet of m'n inverters het doen, maar het zal wel 
DarkRider, bedankt!!!
en ik heb medeleven met diegene die nu langer moeten w88, omdat ze stuk zijn
Ze waren BTW wel TE goed verpakt bij mij
DarkRider, bedankt!!!
Ik heb alle 6 stuks ontvangen en ze werken allemaal.
Alleen was mn envelop al opengescheurd bij aankomst.
DarkRider nogmaals bedankt.
Alleen was mn envelop al opengescheurd bij aankomst.
DarkRider nogmaals bedankt.
Daddy of 3 :)
Ik heb ze ook...
Maar Darkrider, ik vind dat je ze wel behoorlijk slecht hebt op gestuurd. Die dingen zijn vet breekbaar. Ik had verwacht dat je ze in zo'n bruine enveloppe deed met een beetje noppenplastic. Het zat gewoon in een normale enveloppe in een dun buisje...
Maar van mij doet het. Bedankt Donkererijder!
Maar van mij doet het. Bedankt Donkererijder!
Verwijderd
edit:
nee zullen we ruilen met lampen dan?
Nou die van mij was dus ook 30cm blauw, en hij is dus in meerdere stukken gebroken. Er lagen ook nog wat glas scherfen in de envelop.
De invertor ziet er nog goed uit, maar die zat ook goed verpakt.
Ik ga wel ff wat pics uppen, ze komen er zo aan
De invertor ziet er nog goed uit, maar die zat ook goed verpakt.
Ik ga wel ff wat pics uppen, ze komen er zo aan
Dit zijn dus de pics, Darkrider zij tegen mij dat het ook mogelijk was om het deel wat nog heel is van het buisje nog gewoon te gebruiken. Volgens hem had ik dan gewoon een kortere CCFL. Maar volgens mij kan dat dus nooit heh
Brakke pics:

De CCFL gebroken in de verpakking

Uit de verpakking

De inverter lijkt in orde, was stevig verpakt
Brakke pics:
De CCFL gebroken in de verpakking
Uit de verpakking
De inverter lijkt in orde, was stevig verpakt
Verwijderd
de inverter is bij mij ook in orde maar dat buisje dat vind ik echt niet goed hoor
2 stukken
hoe gaat dit verder dark?
moet ik mijn buisje terug sturen en invertor houden?
en krijg ik wel een nieuwe weer?
hoe gaat dit verder dark?
moet ik mijn buisje terug sturen en invertor houden?
en krijg ik wel een nieuwe weer?
Daarom heb ik een pic gemaakt van dat ding in de verpakkingOp dinsdag 07 mei 2002 22:27 schreef King.Niek het volgende:
ik weet ook niet hoe anderen het doen maar ik laat um in de verpakking zitten straks krijg je geen garantie als je hem eruit heb gehaald
Verwijderd
keej danOp dinsdag 07 mei 2002 22:34 schreef LeonM het volgende:
[..]
Daarom heb ik een pic gemaakt van dat ding in de verpakking
Yo,
Kep mijn 2 buisjes ook ontvangen.. naja what's left of it.
Mijn 30 cm CCFL ligt volgens mij in 10 stukken en zitten nog restanten 'buisjes' in de enveloppe.
Ook is duidelijk te zien aan de verpakking van de 30 cm CCFL dat ie bovenaan (ong. 5 cm) geknakt is geweest.
Hoe gaan we dit nu doen? Ik ben zo te horen niet de enige en ik word er nu niet eg vrolijk van.....
Mijn 30 cm CCFL ligt volgens mij in 10 stukken en zitten nog restanten 'buisjes' in de enveloppe.
Ook is duidelijk te zien aan de verpakking van de 30 cm CCFL dat ie bovenaan (ong. 5 cm) geknakt is geweest.
Hoe gaan we dit nu doen? Ik ben zo te horen niet de enige en ik word er nu niet eg vrolijk van.....
Een standaard GoTter ;)
Verwijderd
niemand is er blij mee alleen de invertors zijn goed ik ben zwaar kwaad niet op iemand maar op het feit dat ze allemaal kapot zijn ik verwacht dus ook wel dat er nieuwe zullen komenOp dinsdag 07 mei 2002 23:04 schreef _BladE2k_ het volgende:
Yo,
Die van mij zat toch wel redelijk goed verpakt, is echt behoorlijk wat kracht voor nodig geweest om kapot te maken, en zo ruig moet je nu eenmaal niet met dingen omgaan IMHOOp dinsdag 07 mei 2002 23:32 schreef King.Niek het volgende:
[..]
wat laat maar?
en de ptt heeft het toch ook niet verkeerd ingepakt ofwel?
lama sloeg op quote, zoek zelf maar ff
Darkrider: misschien n id om site te maken, net zoals die van je inkoop maar dan met wat er kapot is?
En dan allemaal buisjes terugsturen en duimen maar
* FragFrog rekent op een goede afloop
Mijn TL Lampies werken gewoon, ook al had 1 blauwe 1 draadje eruit, ik heb het draadje terug gestopt en hij werkt gewoon [ Blauw is mooooooi ]
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
dan heb jij gelukOp dinsdag 07 mei 2002 23:53 schreef PASware het volgende:
Mijn TL Lampies werken gewoon, ook al had 1 blauwe 1 draadje eruit, ik heb het draadje terug gestopt en hij werkt gewoon [ Blauw is mooooooi ]
Verwijderd
Ik ook 
[edit2]
never mind, net geprobeerd, werkt gewoon...mooi zo.
[/edit2]
edit:
Hoeveel van die TL's kan ik op één molex aansluiten? Lukt dat met twee buisjes?
Hoeveel van die TL's kan ik op één molex aansluiten? Lukt dat met twee buisjes?
[edit2]
never mind, net geprobeerd, werkt gewoon...mooi zo.
[/edit2]
ik kijk ff hoeveel er kapot zijn
wat ik hoor zijn het telkens de blauwe klopt dat?
Verwijderd
Al id-en Dark voor de mensen waar het niet helemaal goed gegaan is?
Ik overigens wel bedanken voor het snelle versturen nadat jij ze binnen had... Werkt bij mij gelukkig wel. En voor de anderen, ik rouw met jullie mee...
Ik overigens wel bedanken voor het snelle versturen nadat jij ze binnen had... Werkt bij mij gelukkig wel. En voor de anderen, ik rouw met jullie mee...
Hey goed en slecht nieuws 
Ik heb ze allebij "heel" binnen gekregen. blouw en black
maar de blouwe is helaas kapot. hij brand maar voor een stukje en en af en toe valt ie helemaal weg. Ik heb gekeken onder de rubber hoesjes maar de draadjes zitten wel gewoon goed vast gesoldeerd.
Wat moet ik nou doen dark? Hij is dus gewoon kapot zonder verdere zichtbare schaden dus het duidelijk niet jou of mijn fout. Dus dit zouden ze toch gewoon moeten vergoeden niet?
Verder wil ik je wel ff bedanken dat je alles zo snel opgestuurd hebt. Al liet de verpakking wel wat te wensen over
Mijn envelop was al ingescheurt.
Ik heb ze allebij "heel" binnen gekregen. blouw en black
maar de blouwe is helaas kapot. hij brand maar voor een stukje en en af en toe valt ie helemaal weg. Ik heb gekeken onder de rubber hoesjes maar de draadjes zitten wel gewoon goed vast gesoldeerd.
Wat moet ik nou doen dark? Hij is dus gewoon kapot zonder verdere zichtbare schaden dus het duidelijk niet jou of mijn fout. Dus dit zouden ze toch gewoon moeten vergoeden niet?
Verder wil ik je wel ff bedanken dat je alles zo snel opgestuurd hebt. Al liet de verpakking wel wat te wensen over
Mijn envelop was al ingescheurt.
Ik zat net te denken kan het niet zijn dat ik gewoon de verkeerde voedings modules gekregen heb?
Want het lijkt wel of hij gewoon niet genoeg stroom krijgt op de een of andere manier, want hij blijft in het midden gewoon wit terwijl hij aan de buitenkand wel gewoon oplicht.
En als ik op de site van DIL Elektronika (www.dil.nl) kijk dan zie ik dat je twee soorten modules hebt 1 voor buisjes van 10cm en 1 voor buisjes van 30 cm.
Want het lijkt wel of hij gewoon niet genoeg stroom krijgt op de een of andere manier, want hij blijft in het midden gewoon wit terwijl hij aan de buitenkand wel gewoon oplicht.
En als ik op de site van DIL Elektronika (www.dil.nl) kijk dan zie ik dat je twee soorten modules hebt 1 voor buisjes van 10cm en 1 voor buisjes van 30 cm.
Ik heb de mijne ook vandaag binnen gekregen, en hij is niet kapot(lucky me!)
Darkrider, nog bedankt!!
Darkrider, nog bedankt!!
ja, KUT, mijne ook net binnen, en mijn moeder:
"Het lijkt wel offie kapot is?"
Ik denk: oooooo neeeeee....
En ja hoor, 30cm blauw in 3 stukken
Ik baal hier wel van, dit was ECHT slecht ingepakt hoor!
Kwil eik wel iets regelen met dat we nieuwe krijgen ofzow, want nou heeft iedereen geld weg gegooid!
"Het lijkt wel offie kapot is?"
Ik denk: oooooo neeeeee....
En ja hoor, 30cm blauw in 3 stukken
Kwil eik wel iets regelen met dat we nieuwe krijgen ofzow, want nou heeft iedereen geld weg gegooid!
Verwijderd
nee, die van mij is een blacklight kats in 2 stukkenOp woensdag 08 mei 2002 00:26 schreef DarkRider het volgende:
[quote
[/quote]
IDD mijne was ook zeer slecht ingepakt!!!! Alleen een enveloppe, dat was het. Die van mij is nog wel goed, maar ik kan me voorstellen dat er veel stuk zijn. Slecht ingepakt Darkrider
[/quote]
IDD mijne was ook zeer slecht ingepakt!!!! Alleen een enveloppe, dat was het. Die van mij is nog wel goed, maar ik kan me voorstellen dat er veel stuk zijn. Slecht ingepakt Darkrider
Verwijderd
ik ben ff een paar dagen weg kom zaterdag weer dus als er een regeling word getroffen moet je wel ff wachten
thnx
thnx
zow kunnen we dalijk op iedereen gaan wachten...Op woensdag 08 mei 2002 15:14 schreef King.Niek het volgende:
ik ben ff een paar dagen weg kom zaterdag weer dus als er een regeling word getroffen moet je wel ff wachten
thnx
misschien dat ie je een smsje kan sturen ofzow, maar ik wil dit natuurlijk zow snel mogelijk opgelost hebben
Mijn 30 cm is ook door midden... me blacklight van 10 cm is wel ok ... ;'(
Vin het allemaal een beetje vaag dat ie gebroken is als ie in dat plastike buisje zit... ? Vin het wel raar
Weg geld
Vin het allemaal een beetje vaag dat ie gebroken is als ie in dat plastike buisje zit... ? Vin het wel raar
Weg geld
Ja denk ut dus ff niet, je krijgt heus wel een nieuwe hoorOp woensdag 08 mei 2002 22:28 schreef trictrac het volgende:
Mijn 30 cm is ook door midden... me blacklight van 10 cm is wel ok ... ;'(
Weg geld
Verwijderd
kunnen we die dingen terug sturen hoe gaat het nou verder dit pik ik natuurlijk niet! doe maar een voorstel darkrider , jij hebt ze niet goed ingepakt dus je bent verantwoordelijk!
Ja Dark, laat ff wat van je horen! Want als ik op ICQ iets zeg ga je ook steeds offlineOp donderdag 09 mei 2002 12:02 schreef m.tiehuis het volgende:
kunnen we die dingen terug sturen hoe gaat het nou verder dit pik ik natuurlijk niet! doe maar een voorstel darkrider , jij hebt ze niet goed ingepakt dus je bent verantwoordelijk!
LEON ik reageer telkens
alleen ontvang ik niks van jou daarna meer
en ik ben vaak invis
ik wil graag weten wat er kapot is
mail me maar ff
en ik ben vaak invis
mail me maar ff
Verwijderd
Devil
Jesus Christ looks like me
Door Devil - donderdag 21 maart 2002 19:34
--------------------------------------------------------------------------------
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op donderdag 21 maart 2002 19:31 schreef Emphelator het volgende:
wat zegt mij dat de bestelling dan ook heel aankomt bij mij?
tis niet zo dat ik je niet vertrouw DarkRider maar ik wil gewoon zekerheid
Stuut en Bruin weet hoe breekbaar ze zijn en verpakt ze ECHT goed. Verder heb ik laatst gelezen dat iemand hem tog kapot ontving, toen heeft hij gebeld met stuutenbruin en meteen zonder gezeur een nieuwe opgestuurd gekregen.
Ik denk dat je geen enkele risico loopt om een niet werkende CCFL te krijgen, aangezien stuutenbruin echt een voortreffelijke service heeft.
Nou laar maar zien zal ik zeggen he!
quote:
edit:
want ik heb misschien ook wel interesse
Stuut en Bruin weet hoe breekbaar ze zijn en verpakt ze ECHT goed. Verder heb ik laatst gelezen dat iemand hem tog kapot ontving, toen heeft hij gebeld met stuutenbruin en meteen zonder gezeur een nieuwe opgestuurd gekregen.
Ik denk dat je geen enkele risico loopt om een niet werkende CCFL te krijgen, aangezien stuutenbruin echt een voortreffelijke service heeft.
idd, zorg maar dat we nieuwe krijgen!Op donderdag 09 mei 2002 12:02 schreef m.tiehuis het volgende:
Hey ik heb ze nog steeds niet hoe kan dat???
specs: Sun Workstation Server Router Laptop
Verwijderd
Ik heb ze gister ontvangen, en de staat: Heel!!! 
Ik moest gister werken dus ik kwam thuis en er lag een envelop voor mij.
Ik wist dat daar m'n CCFL in moest zitten en hij was heel.
Alleen kon ik 'em gister niet testen want ik ging gelijk door naar Stadhuisplein
Maar hier ff een pic:

Een 30 cm groene CCFL.
PS. Ik zag dat er een heleboel kapot waren gegaan, das flink balen.
Ik moest gister werken dus ik kwam thuis en er lag een envelop voor mij.
Ik wist dat daar m'n CCFL in moest zitten en hij was heel.
Alleen kon ik 'em gister niet testen want ik ging gelijk door naar Stadhuisplein
Maar hier ff een pic:
Een 30 cm groene CCFL.
PS. Ik zag dat er een heleboel kapot waren gegaan, das flink balen.
edit:
In mijn enthousiasme was ik je helemaal vergeten te bedanken Darkrider.
Bedankt!
In mijn enthousiasme was ik je helemaal vergeten te bedanken Darkrider.
Bedankt!
Sorry, mijn excuses dat ik zo uitviel op je, ik heb iig nog een keer gemailt naar webmaster@darkrider.nl met pics dit keer.Op donderdag 09 mei 2002 12:17 schreef DarkRider het volgende:
LEON ik reageer telkens
en ik ben vaak invis
mail me maar ff
Yeah, lampje doet het! Bedankt Dark! 
Kvinnet wel sneu voor de mensen die al lang gewacht hebben en dan is het lampje kapot.
PS: je hebt niet toevallig nog een 10cm rood liggen?
Kvinnet wel sneu voor de mensen die al lang gewacht hebben en dan is het lampje kapot.
Ik heb hier nog een 10cm rode liggen en een 20cm rode... werkt alleen niet meer angezien het er 1 van 30 hoort te zijn...Op donderdag 09 mei 2002 20:07 schreef uVo het volgende:
Yeah, lampje doet het! Bedankt Dark!
Toch wel enigsinds lolOp donderdag 09 mei 2002 21:20 schreef trictrac het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een 10cm rode liggen en een 20cm rode... werkt alleen niet meer angezien het er 1 van 30 hoort te zijn...
Mensen iedereen moet mailen wat er kapot is naar
webmaster@darkrider.nl
Wie het gedaan heeft alvast bedankt!
UvO kan wel weer bestellen.. aangezien er toch wat kapot zijn
webmaster@darkrider.nl
Wie het gedaan heeft alvast bedankt!
UvO kan wel weer bestellen.. aangezien er toch wat kapot zijn
Verwijderd
staat er nu nogOp vrijdag 10 mei 2002 19:59 schreef LeonM het volgende:
** hier stond onzin **
Verwijderd
ben zwaar blij dat ik erg ongeduldig ben en er zelf naar een elektroboer omgereden ben. Zuigt voor iedereen wiens lampie kapoet is
Verwijderd
ben dur al weerOp woensdag 08 mei 2002 15:16 schreef OverSoft het volgende:
[..]
zow kunnen we dalijk op iedereen gaan wachten...
misschien dat ie je een smsje kan sturen ofzow, maar ik wil dit natuurlijk zow snel mogelijk opgelost hebben
moet dat dan?Op zaterdag 11 mei 2002 14:17 schreef m.tiehuis het volgende:
Ja al iets wijzer darkrider ,ik heb je al gemaild maar nog geen antwoordt weer gehad!
Verwijderd
Zal fijn zijn als je iets duidelijker was hoe het nou verder gaat met die kapotte lampen ,dat er niet weer weken over heen gaan
Verwijderd
Los het ff op een normale, snelle en soepele manier op.
Bijvoorbeeld S&B bellen.
Gho zie ik opeens mijn naam hier langskomen.Op donderdag 09 mei 2002 12:42 schreef m.tiehuis het volgende:
Devil
quote:
edit:
Ik vraag me af hoe de post het voor elkaar krijgt om die dingen door midden te krijgen, want toen ik ze kreeg zaten ze stevig in pvc buisjes.
Maar darkrider moet gewoon even stuutenbruin bellen, dan komt het heus wel in orde.
Ik ben alleen bang dat stuutenbruin niet vergoed als het Darkriders schuld is dat ze stuk zijn. Als ze heel bij hem zijn aangekomen treft stuutenbruin geen blaam. En ze moeten wel heel bij hem zijn aangekomen, want stuut verpakt ze zo dat je ze uit het pvc buisje moet halen om te zien wat voor kleur het is.
Als hij ze vervolgens in een gare verpakking opstuurt, dan is het zijn schuld en niet die van stuutenbruin.
edit:
Hmm ik zag dus net een pic van een gebroken buisje in de verpakking. Als hij ze echt zo opgestuurt heeft, dan kun je gewoon van te voren verwachten dat het stukgaat. We hebben het hier over ccfl's die al breken als je ze ietsje te strak vastplakt in je kast. Dan kun je tog verwachten dat een flinterdun plastic hoesje nooit genoeg is?
Hij had ze in pvc buisjes moeten doen, de enige manier waarop ze dan te slopen zijn is als de postbode er met zijn bestelbus overheen rijd.
Hmm ik zag dus net een pic van een gebroken buisje in de verpakking. Als hij ze echt zo opgestuurt heeft, dan kun je gewoon van te voren verwachten dat het stukgaat. We hebben het hier over ccfl's die al breken als je ze ietsje te strak vastplakt in je kast. Dan kun je tog verwachten dat een flinterdun plastic hoesje nooit genoeg is?
Hij had ze in pvc buisjes moeten doen, de enige manier waarop ze dan te slopen zijn is als de postbode er met zijn bestelbus overheen rijd.
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Verwijderd
door devil:
[/edit]
Precies een flinterdun stukje plastic om een balkje van 30cm vind je het raar dan dat het spul kapot gaat vind het leuk dat die zo,n inkoopactie houdt maar dan kan hij op z,n minst het spul toch goed inpakken
[/edit]
Precies een flinterdun stukje plastic om een balkje van 30cm vind je het raar dan dat het spul kapot gaat vind het leuk dat die zo,n inkoopactie houdt maar dan kan hij op z,n minst het spul toch goed inpakken
Dat plastic verpakkinkje is best stevig hoorOp zaterdag 11 mei 2002 16:09 schreef Devil het volgende:
[..]
Gho zie ik opeens mijn naam hier langskomen.
Ik vraag me af hoe de post het voor elkaar krijgt om die dingen door midden te krijgen, want toen ik ze kreeg zaten ze stevig in pvc buisjes.
Maar darkrider moet gewoon even stuutenbruin bellen, dan komt het heus wel in orde.
Ik ben alleen bang dat stuutenbruin niet vergoed als het Darkriders schuld is dat ze stuk zijn. Als ze heel bij hem zijn aangekomen treft stuutenbruin geen blaam. En ze moeten wel heel bij hem zijn aangekomen, want stuut verpakt ze zo dat je ze uit het pvc buisje moet halen om te zien wat voor kleur het is.
Als hij ze vervolgens in een gare verpakking opstuurt, dan is het zijn schuld en niet die van stuutenbruin.
edit:
Blijkbaar niet stevig genoeg.Op zaterdag 11 mei 2002 16:31 schreef LeonM het volgende:
[..]
Dat plastic verpakkinkje is best stevig hoor
15 euro...Op zaterdag 11 mei 2002 16:45 schreef ispierings het volgende:
Mag ik vragen wat jullie er nu voor betaalt hebben?
Want hier kan ik ze bij de lokale electroboer voor nog geen 15 piek kopen. En dan krijg je er al meteen een stevige verpakking bij waar ie eventueel in opgestuurd kan worden.
edit:
euro's of course
Ben ik ff blij dat ik uit Doetinchem kom 
PS: Dark er is nog steeds een vacature!
PS: Dark er is nog steeds een vacature!
Verwijderd
Ik zou ook wel graag willen weten wat nu te doen, één heeft het overleefd en de ander is gewoon dwars door midden 
Terwijl de verpakking best stevig was...
maar ik w8 het wel af
Terwijl de verpakking best stevig was...
maar ik w8 het wel af
Verwijderd
waarom meelt dark niet terug?
ik wil zowiezo een nieuw buisje of mijn geld terug
ik denk dat dard dat ook wel snapt nou jah we zien vanzelf wel weer
agreed, geld terug OF nieuw buisje(s)!Op zaterdag 11 mei 2002 23:13 schreef King.Niek het volgende:
waarom meelt dark niet terug?
eventuele verzendkosten (die van het eventueel terugsturen van de buisjes) willen we natuurlijk ook vergoed hebben, anderz hadden we ze net zo goed zelf kunnen bestellen bij S&B!
Verwijderd
Ben ik het helemaal mee eens! Ik hoop dat het dit keer dan wel wat sneller gaat!Op zondag 12 mei 2002 03:54 schreef OverSoft het volgende:
[..]
agreed, geld terug OF nieuw buisje(s)!
eventuele verzendkosten (die van het eventueel terugsturen van de buisjes) willen we natuurlijk ook vergoed hebben, anderz hadden we ze net zo goed zelf kunnen bestellen bij S&B!
Geld terug hoef ik nieteens, ik wil liever gewoon een CCFLOp zondag 12 mei 2002 03:54 schreef OverSoft het volgende:
[..]
agreed, geld terug OF nieuw buisje(s)!
Verwijderd
Is het dan niet ff makkelijk om ff in een post om te sommen wie er allemaal wat stuk heeft en hoeveel en evt wat ze er nu voor terug willen zien. Dat scheelt een hoop gepost en alles word er wat overzichtelijker van.
Verwijderd
lijkt me een goed idOp zondag 12 mei 2002 12:41 schreef Mr_Hiney het volgende:
Is het dan niet ff makkelijk om ff in een post om te sommen wie er allemaal wat stuk heeft en hoeveel en evt wat ze er nu voor terug willen zien. Dat scheelt een hoop gepost en alles word er wat overzichtelijker van.
maar...... we moesten darkrider ook meelen dus als hij nou ff zon post maakt zijn we al een eind verder
Verwijderd
geweldig!Op zondag 12 mei 2002 13:40 schreef m.tiehuis het volgende:
Is gebeurd [topic=492685/1/40] denk dat de titel wel duidelijk is
ik kom net terug van een weekie kamp, zie ik me pakkie liggen 
Aleen eentje is er kaduk! Niet doormidden of zo, maar er zit een kabeltje los, wat er normaal gesproken toch aan moet zitten, bij die witten CFL's...
Die blacklight zit wel ok!
Ik weet niet of ie zo ook werkt, ik ben ff bezig met een kabeltje voor me pc...
Nice, nice!
Aleen eentje is er kaduk! Niet doormidden of zo, maar er zit een kabeltje los, wat er normaal gesproken toch aan moet zitten, bij die witten CFL's...
Die blacklight zit wel ok!
Ik weet niet of ie zo ook werkt, ik ben ff bezig met een kabeltje voor me pc...
Nice, nice!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
gewoon erin proppen en hij doet het weer! 
blauwe ccfls zijn kut dingen
30 cm rood TricTrac
30 cm blauw m.tiehuis
30 cm blauw OverSoft
30 cm blacklight king.niek
30 cm blauw FragFrog
30 cm blauw Leon Melis
30 cm blauw Agony
30 cm blauw Elkin Coppoolse
Is Kapot
30 cm rood TricTrac
30 cm blauw m.tiehuis
30 cm blauw OverSoft
30 cm blauw FragFrog
30 cm blauw Leon Melis
30 cm blauw Agony
Is Kapot
In dat andere topic staat ook nog:Op zondag 12 mei 2002 19:26 schreef DarkRider het volgende:
gewoon erin proppen en hij doet het weer!
30 cm rood TricTrac
30 cm blauw m.tiehuis
30 cm blauw OverSoft
30 cm blauw FragFrog
30 cm blauw Leon Melis
30 cm blauw Agony
Is Kapot
30 cm Blacklight _BladE2k_
10 cm blauw cyberbetica
30 cm blauw LeonM
10 cm blauw cyberbetica ken ik niet!
30 cm rood TricTrac
30 cm blauw m.tiehuis
30 cm blauw OverSoft
30 cm blauw FragFrog
30 cm blauw LeonM
30 cm blauw Agony
Is Kapot
30 cm rood TricTrac
30 cm blauw m.tiehuis
30 cm blauw OverSoft
30 cm blauw FragFrog
30 cm blauw LeonM
30 cm blauw Agony
Is Kapot
Verwijderd
percies ik wil ook wel eens weten hoe dat nu verder gaat ik ga echt niet akkoord met een beetje overleg en dan een stop ik wil een nieuw tletje zienOp zondag 12 mei 2002 20:59 schreef OverSoft het volgende:
en wat doen we nou?
Hele lijst... hopelijk heeft iedereen met kapotte CCFL ook dit topic in de gaten gehouden...
Maar laten we met zn allen wel liev blijven voor DonkereRidder. Van wat ik begreep heeft hij zelf voor iig de blauwe CCFL's een verpakking moeten bedenken, en die van mij zat erg goed verpakt. Had het zelf waarschijnlijk net zo gedaan. Denk daar ook eens aan, in plaats van gelijk boos op hem te worden
Verder: het zou onderhand wel leuk zijn als je eens wat van je liet horen Dark, vooral over hoe je gesprek met S&B is afgelopen. Ik neem aan dat ze wel begrip kunnen opbrengen, zeker aangezien ze zelf die dingen ook niet goed verpakt naar jou hebben gestuurd.
Maar laten we met zn allen wel liev blijven voor DonkereRidder. Van wat ik begreep heeft hij zelf voor iig de blauwe CCFL's een verpakking moeten bedenken, en die van mij zat erg goed verpakt. Had het zelf waarschijnlijk net zo gedaan. Denk daar ook eens aan, in plaats van gelijk boos op hem te worden
Verder: het zou onderhand wel leuk zijn als je eens wat van je liet horen Dark, vooral over hoe je gesprek met S&B is afgelopen. Ik neem aan dat ze wel begrip kunnen opbrengen, zeker aangezien ze zelf die dingen ook niet goed verpakt naar jou hebben gestuurd.