maar ik vin dat darkrider wel erg opvallend weinig van zich laat horen hoor !!
maar goed moet die zelf maar weten word em zeker niet in dank afgenomen
[/agressie mode off]
Nederlandse vertaling:
Week 21 is begonnen ja, maar geloof jij dat er ook maar een bedrijf is dat op PINKSTERDAG bezorgd?
En doe ff gezond, als ik je had willen oplichten had ik die buisjes in 1e instantie al niet opgestuurd!
SorryOp maandag 20 mei 2002 22:09 schreef DarkRider het volgende:
WHAT THE FUCK MOET IK VERTELLEN!!
[/agressie mode off]
Nederlandse vertaling:
Week 21 is begonnen ja, maar geloof jij dat er ook maar een bedrijf is dat op PINKSTERDAG bezorgd?*hint hint* Ik krijg alles deze week, dus ergens eind deze week of misschien, als je blijft zeuren, begin volgende week heb jij die dingen op je deurmatje liggen. OK?
En doe ff gezond, als ik je had willen oplichten had ik die buisjes in 1e instantie al niet opgestuurd!
[ALi G mode]
DarkRider, respect!
[edit]
He Dark, ik heb nog wel van die A4 enveloppen met schuimvulling, neem ff contact met me op als je intresse hebt
Verwijderd
SorryOp maandag 20 mei 2002 22:09 schreef DarkRider het volgende:
WHAT THE FUCK MOET IK VERTELLEN!!
[/agressie mode off]
Nederlandse vertaling:
Week 21 is begonnen ja, maar geloof jij dat er ook maar een bedrijf is dat op PINKSTERDAG bezorgd?*hint hint* Ik krijg alles deze week, dus ergens eind deze week of misschien, als je blijft zeuren, begin volgende week heb jij die dingen op je deurmatje liggen. OK?
ik heb nog 1 vraagje en dat is moest je nu zelf dokken?
anders zal ik toch nog wel IETS bijbetalen ik vind het namelijk lullig als jij nu alles moet dokken
P.S. Zijn er nog meer mensen die er zo over denken?
ik heb ook geen zin omdat alleen te doen
Ik heb alle *blauwe* buisjes vergoed gekregen, de overige (3 of 4 geloof ik) moest ik wel betalen. Ik heb het ongemak veroorzaakt, dus verder zal ik ook niet moeilijk doen over de kosten. Op 1 voorwaarde dan: van af nu gewoon even allemaal geloven dat ik er echt aan werk, en dat het geregeld gaat worden. Ik ben sinds vrijdag nog niet thuis geweest, ik zal vanmiddag even kijken of ik ze heb. kHoop van wel natuurlijk
Maarreh nog even 1 ding over de (toekomstige) verpakking:
Ik denk dat ik ze nu gewoon in pvc-buisjes ga stoppen, zoals ik ook al met een aantal andere de 1e keer had gedaan. Ik denk dat schuimplastic niet veel helpt als ze gebogen worden, en ze breken alleen als ze gebogen worden. En als ze nu nog breken, dan is de PTT er echt met een vrachtwagen overheen gegaan. (En dan geef ik het ook op)
Is iedereen het hiermee eens?!
Verwijderd
Ik was er vanuit gegaan dat ik geen nieuwe zou krijgen omdat dit nou eenmaal het risico is om zomaar met een inkoop actie mee te doen.
Dus echt mijn complimenten. Ik denk dat menigeen dit niet had gedaan.
Mijn complimenten! Geweldig dat je de verantwoordelijkheid op je neemt en je best doet om het voor iedereen alsnog te regelen !!Op woensdag 22 mei 2002 11:04 schreef DarkRider het volgende:
Oke, iedereen gekalmeerd nu?
Ik heb alle *blauwe* buisjes vergoed gekregen, de overige (3 of 4 geloof ik) moest ik wel betalen. Ik heb het ongemak veroorzaakt, dus verder zal ik ook niet moeilijk doen over de kosten. Op 1 voorwaarde dan: van af nu gewoone even allemaal geloven dat ik er echt aan werk, en dat het geregeld gaat worden. Ik ben sinds vrijdag nog niet thuis geweest, ik zal vanmiddag even kijken of ik ze heb. kHoop van wel natuurlijk
Maarreh nog even 1 ding over de (toekomstige) verpakking:
Ik denk dat ik ze nu gewoon in pvc-buisjes ga stoppen, zoals ik ook al met een aantal andere de 1e keer had gedaan. Ik denk dat schuimplastic niet veel helpt als ze gebogen worden, en ze breken alleen als ze gebogen worden. En als ze nu nog breken, dan is de PTT er echt met een vrachtwagen overheen gegaan. (En dan geef ik het ook op)Oja, en ik zal er "Breekbaar" op zetten.
Is iedereen het hiermee eens?!
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Nou mensen, laten wij nu allemaal zo royaal zijn om een paar euro's over te storten op DarkRiders rekening, hij kon er tenslotte ook niet veel aan doen
Ik ziet ze wel verschijnen (hopelijk dit keer wel stevig verpakt
750e post in dit topic
Lijkt me wel handig om daar iets over te posten. Ik zou wel graag willen weten of ik met 30cm blacklight CCFL vergoed krijg...
Een standaard GoTter ;)
Lees! en gij zult het wetenOp woensdag 22 mei 2002 14:07 schreef _BladE2k_ het volgende:
Is al duidelijk wie de buisjes vergoed krijgen?
Lijkt me wel handig om daar iets over te posten. Ik zou wel graag willen weten of ik met 30cm blacklight CCFL vergoed krijg...
Ik vind het trouwens klasse van DarkRider dat hij het zo heeft kunnen oplossen. Mijn complimenten.
Daddy of 3 :)
denk ik tog dat die Coca Cola uit zun nek loopt te lullen want hij heeft hier nog nix gepost na jullie die TL buizen hebben ontvangen
En Dark vind het tog goed dat je het zo heb kunnen oplossen jij bent niet de schuldige
theworldforizabel.la
Huh? maar dan heb je dat hele mooie verhaal ervoor gemist!!! Nog ff de eerste 23 pagina's lezen hoor!!!Op woensdag 22 mei 2002 19:39 schreef OutSIdeR het volgende:
Ik heb dit topic vanaf blz 23 gelezen en naar aanleiding van dit topic [topic=492685/1/25]
denk ik tog dat die Coca Cola uit zun nek loopt te lullen want hij he
* FragFrog heeft definately nieuwe pc binnenkort, lekker patsen op LANs
Dus ff voor de duidelijkheid:
30 cm rood TricTrac
30 cm blauw m.tiehuis
30 cm blauw OverSoft
30 cm blacklight king.niek
30 cm Blacklight _BladE2k_
30 cm blauw FragFrog
30 cm blauw LeonM
30 cm blauw Agony
30 cm blauw Elkin Coppoolse
krijgen iets vergoed? (Info uit vorge pages gehaald)
In elk geval namens mij (en denk rest ook wel) complimenten dat je het spoetief afhandeld.
Het enige wat mij een beetje ontbrak is een plan van aanpak. Er bleek nog een beetje onduidelijkheid te zijn in den beginne. Maar niet iedereen heeft zoveel tijd he?
Thnx 4 de actie. Hopen op een betere de volgende keer!
Een standaard GoTter ;)
30 cm rood TricTrac
30 cm blauw m.tiehuis
30 cm blauw OverSoft
30 cm blacklight king.niek
30 cm blauw FragFrog
30 cm blauw Leon Melis
30 cm blauw Agony
30 cm blauw Elkin Coppoolse
30 cm Blacklight _BladE2k_
Zoiets dacht ik?
Iemand had mij vlak voor ik ging bestellen, nog gemaild.. maar ik weet even niet meer wie... iig die zijn ook besteld
Euh, NIET???Op zaterdag 25 mei 2002 03:15 schreef DarkRider het volgende:
nee / nee
dat zou je toch krijgen? wa's er tussen gekomen?
belde gisteren ook met de yorcom... vragen waar mn HD bleef... geld al week terug overgemaakt enzo... "Ja, goed dat u ons meelt, we hadden namelijk de bestelling niet ontvangen"... my ass, heb "U heeft besteld" formulier uitgeprint voor me liggen... stomme site
Joh heb gewoon ff geduld, iedere dag blijven posten waar ze nou blijven is ook niet alles!Op zaterdag 25 mei 2002 17:16 schreef FragFrog het volgende:
[..]
Euh, NIET???
dat zou je toch krijgen? wa's er tussen gekomen?
blaat
Verwijderd
zooww doe ff normaal, hij kan er toch ook niks aan doen...Op maandag 27 mei 2002 21:12 schreef King.Niek het volgende:
heb je ze nu al ik word namelijk echt f*ck*ng ongeduldig
Hij heeft het ook alleen af te wachten...
En dan beetje op hem zitten schelden... Geen stijl..
Verwijderd
Inkoop actie is in maart begonnen nu bijna juni vind dat we nu wel eens een werkend tl,tje mogen hebben!!!Op maandag 27 mei 2002 21:40 schreef OnlyMe het volgende:
[..]
zooww doe ff normaal, hij kan er toch ook niks aan doen...
Hij heeft het ook alleen af te wachten...
En dan beetje op hem zitten schelden... Geen stijl..Wacht gewoon nog ff... Ze komen echt wel
Wees blij dat ie heeft kunnen regelen dat we die kapotte cfl's gewoon opnieuw krijgen! Tsskk... Vind dit wel heel ondankbaar...
Verwijderd
Wie nooit iets doet maakt geen fouten. Lijkt me op jou wel van toepassing.
Verwijderd
Beste dark hoe is het met de stand van zaken?
kunnen we de buisjes nog verwachten dit jaar?
dank u
Verwijderd
Ik denk eigenlijk dat hij het een beetje zat is om elke dag te moeten zeggen dat de buisjes er nog niet zijn en dat hij hoopt dat ze komen en dat jullie het meteen horen als ze er zijn.Op woensdag 29 mei 2002 19:18 schreef King.Niek het volgende:
zeg nu iemand nog iets ofzow want ik wil gewoon weten of ik me geld gewoon heb verknald of dat ik er nog iets voor krijg
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Verwijderd
Je kan wel steeds zeuren dat DarkRider iets van zich moet laten horen maar wat moet hij dan zeggen als hij de buisjes nog niet heeft?Op woensdag 29 mei 2002 19:18 schreef King.Niek het volgende:
zeg nu iemand nog iets ofzow want ik wil gewoon weten of ik me geld gewoon heb verknald of dat ik er nog iets voor krijg
Het is voor DarkRider gewoon afwachten en hij kan het ook niet sneller laten gaan want hij is nou eenmaal afhankelijk van een bedrijf.
Wees nou maar blij dat hij er nog zoveel moeite voor doet en ze komen vanzelf wel.
Heb gewoon vertrouwen in DarkRider.
Verwijderd
Snap niet waar je je mee bemoeit heb je weleens meegedaan? of kom je hier een beetje ouwewijven?Op dinsdag 28 mei 2002 21:01 schreef SuiCid4L_MaNiaC het volgende:
Als je zelf van je luie reet was afgekomen en er om was gefietst naar de lokale elektroboer had je ze dus al in Maart gehad.
Wie nooit iets doet maakt geen fouten. Lijkt me op jou wel van toepassing.
Verwijderd
ik denk dat laatsteOp woensdag 29 mei 2002 20:28 schreef crx het volgende:
[..]
Snap niet waar je je mee bemoeit heb je weleens meegedaan? of kom je hier een beetje ouwewijven?
1e keer: Problemen bij leverancier -> KAN je nix aan doen. Wat er niet is kan je ook niet kopen.
NU: Ook hij moet ze ontvangen, KAN net zoals de vorige met vertraging gaan. Ook hier: wat er niet is kan je niet opsturen.
Dus gel*l tegen hem heeft geen nut, mja als ik hem was en je zou moeten w8en op je buisje omdat ie kapot is, dan had ik je het geld wel teruggestort en dan had je er alsnog na kunnen fluiten.
Met ALLE inkoopacties kan iets mis gaan, maar kijk dan wel WAAR het misgaat
Je bent wel erg kortzichtig als je niet ziet dat hij er zelf erg weinig aan kan doen
Een standaard GoTter ;)
Verwijderd
ja ik heb ze niet verkeerd ingepakt maar hijOp donderdag 30 mei 2002 11:58 schreef _BladE2k_ het volgende:
Denk je echt dat HIJ daar iets aan kan doen???
En nu dus weer gewoon normaal verder...
De blauwe zijn van het nieuwe type!
Ik ga ze dinsdag versturen.. heb nog een proefwerk enzo..
en wacht op me vader want die ging ff wat kartonnen buizen regelen waar ze ciliders mee vervoeren enzo..
Ik heb hier ook wel die luchtzakjes... en wil ze best daarin versturen! Maar ik wacht liever ff tot dinsdag!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, eindelijkOp zaterdag 01 juni 2002 17:29 schreef DarkRider het volgende:
Ja ik heb ze in me handen!
De blauwe zijn van het nieuwe type!
Ik ga ze dinsdag versturen.. heb nog een proefwerk enzo..
en wacht op me vader want die ging ff wat kartonnen buizen regelen waar ze ciliders mee vervoeren enzo..
Ik heb hier ook wel die luchtzakjes... en wil ze best daarin versturen! Maar ik wacht liever ff tot dinsdag!
Wel goed verpakken dit keer heh? En duidelijk breekbaar op de verpakking zetten!
Darkie bedankt, darkie bedankt, darkie darkie darkie bedankt
(y)! (k)
[/MSN stijl]
HEEL NETJES! Eindelijk, maar je hebt het wel goed afgehandeld!
Verwijderd
er staat breekbaar op de verpakking dus misschien dat het daarom langer duurt?Op donderdag 06 juni 2002 15:49 schreef FragFrog het volgende:
Daar sluit ik me bij aan, heb je ze al eindelijk verstuurd???
ik heb ook geen verstand van post verzenden dussss......
Of misschien wacht dark nog even tot hij een geschikte verpakking heeft om die dingen te versturen. Ik vind het best, als ze maar heel aankomenOp donderdag 06 juni 2002 21:09 schreef King.Niek het volgende:
[..]
er staat breekbaar op de verpakking dus misschien dat het daarom langer duurt?![]()
Beginnen we nou alweer? Hij stuurt ze heus wel op, zodra hij een verpakking heeft voor die dingen. Heb nou eens geduld!Op vrijdag 07 juni 2002 13:51 schreef OverSoft het volgende:
dark laat nou iets van je horen!
Verwijderd
Geduld raakt ten einde als jij 6 maand wachten wil is het jou zaak, bemoei je niet met ons!Op vrijdag 07 juni 2002 14:05 schreef LeonM het volgende:
[..]
Beginnen we nou alweer? Hij stuurt ze heus wel op, zodra hij een verpakking heeft voor die dingen. Heb nou eens geduld!
Verwijderd
daar sluit ik me totaal bij aanOp vrijdag 07 juni 2002 17:30 schreef crx het volgende:
[..]
Geduld raakt ten einde als jij 6 maand wachten wil is het jou zaak, bemoei je niet met ons!
Verwijderd
ik kan nu echt niet meer wachten
wanneer kan ik ze nu verwachten je zou ze vorige week dinsdag al opsturen daar heb ik niks van gemerkt
Verwijderd
Meel 'em anders ff, misschien heeft 'ie ff niet zoveel tijd en checkt hij alleen maar z'n meel zo af en toe.Op zondag 09 juni 2002 21:19 schreef King.Niek het volgende:
zeg darkrider ga je nog reageren of hoe zit dat?
ik kan nu echt niet meer wachten
wanneer kan ik ze nu verwachten je zou ze vorige week dinsdag al opsturen daar heb ik niks van gemerkt![]()
Verwijderd
heb ik net gedaanOp zondag 09 juni 2002 21:23 schreef Emphelator het volgende:
[..]
Meel 'em anders ff, misschien heeft 'ie ff niet zoveel tijd en checkt hij alleen maar z'n meel zo af en toe.
boeie, niet iedereen woont in arnhem...Op zondag 09 juni 2002 21:48 schreef pouw0174 het volgende:
ik wil niet lullig doen maar bij display electronica in arnhem en in nog wel meer plaatsen kosten ze 13€ de 30cm versie en je mag hem gelijk meenemen
en nou vind ik dat dit TE LANG duurt! hij moet g*dverd*omme eens opschieten!
Verwijderd
Laat ze maar lekker zeuren Darkrider, en doe rustig aan.
Zijn maar een stapeltje opgehitste nerdjes hierrrrrr
Verwijderd
Zie maar een nerd en dat ben jij!Op dinsdag 11 juni 2002 19:05 schreef FuTaL het volgende:
help Darkrider er gaan hier mensen dood omdat hun CCFLetje niet hebben! Schiet op plz!!!!
Laat ze maar lekker zeuren Darkrider, en doe rustig aan.
Zijn maar een stapeltje opgehitste nerdjes hierrrrrr
Verwijderd
Verwijderd
Jammer voor niks zo,n ding besteld
Er staat BREEKBAAR op in vette, 78 pt letters, ongeveer 4 keer over de heel verpakking.
Nu ff iets voor iedereen die zich aangesproken voelt:
Als je nog 1 keer zegt dat ik je oplicht, of iets waar daar naar wijst/op lijkt, dan hou ik ze zelf... de jouwe dan. (Ja, dan licht ik je op.)
BITE ME
is al goed joh, heb ik'm toch nog op tijd voor de DPC lan
hmmz, kan'm net zo goed in mn nieuwe servermod zetten, alleen nog ff raampje erin maken in dat geval
btw, waarom reageer je niet op ICQ? heb je daar meerdere keren op aangesproken, nooit enig reactie
Verwijderd
Helaas weer kapot
Maar hij was wel goed verpakt dus het is niet jouw fout. De post zal wel te ruig zijn.
iig bedankt voor het regelen van een oplossing voor de vorige.
Ik heb ze gewoon afgegeven op de balie bij de TPG hier
van te voren thuis nog geschud om te kijken als er toevallig iets kapot was .. maar dat was niet het geval..
toen ik ze afgegeven had bij de TPG . pakte die kerel ze op en liet ze volgens mij wel in een bak *vallen*.. of ik heb het verkeerd gehoord.. als ik jou was was ik naar de ptt bij jou in de buurt gegaan.. en had ik het verhaalt hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Voordat ik naar de TPG ging had ik nog een postbode aangesproken op heo ze er mee omgingen en hij zei dat ze behandeld zouden worden als pakjes? en dus niet via de sorteercentra van Zwolle gingen.
Ik vind dit wel erg erg jammer...
Postbodes van tegenwoordig
btw... dark... nogmaals dank
Verwijderd
hij doet het perfect alleen 1 minpuntje hij geeft niet zoveel licht maar dat komt omdat het een blacklight is
thank you so much! goed ingepakt!
Verwijderd
Ik zal je eens vertellen heo het zit met de post tegenwoordig. Ik klus een beetje bij, bij de NPD en moet daar de vrachtwages laden. Breekbaar op de pakketten schrijven helpt geen ruk. Er komen zoveel pakjes voorbij waar breekbaar op staat dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Zelfs op pakjes die niet eens breekbaar zijn wordt het op geplakt. B.v een lading riemgespen...helemaal vol met fel oranje tape met dikke letters breekbaar. Als iedereen dat doet dan zien wij dus niet wat er breekbaar is en wat wel. We gaan zo voorzichtig mogelijk met pakjes om maar je kan niet alles voorkomen. Zeker niet als je niet eens meer weet wat breekbaar is en wat niet.Op donderdag 06 juni 2002 21:09 schreef King.Niek het volgende:
[..]
er staat breekbaar op de verpakking dus misschien dat het daarom langer duurt?![]()
Kortom.....mensen plak aub alleen breekbaar op de doos als het echt breekbaar is dan voorkom je een hoop ellende voor anderen
btw voordat mensen gaan blaaten dat je met alle pakjes goed uit moet kijken. Kom dan maar eens in 2 uur 12 ton aan pakjes in een vrachtwagen laden, wedde dat het je niet lukt als je elk pakje in de watten legt....
De beste mannier om je pakje voorzichtig behandeld te krijgen is om het in een doos van elektronisch apparatuur te doen. b.v een doos van een monitor, computer, stereotoren....daar zijn we heel voorzichtig mee
Verwijderd
Voor mij hetzelfde verhaal!Op donderdag 13 juni 2002 12:08 schreef Agony het volgende:
He Darkrider! Ik heb hem binnen!
Helaas weer kapot
Maar hij was wel goed verpakt dus het is niet jouw fout. De post zal wel te ruig zijn.
iig bedankt voor het regelen van een oplossing voor de vorige.
Helemaal heel, ik kan me niet voorstellen dat die dingen nog breken
edit:
OOOOOH wat issie mooi
Verwijderd
Hmmmz, inpaktip: Zorg dat de eerste laag verpakking dempend is. Ik weet niet wat voor buisjes het zijn, maar ik denk bij buisjes aan hard kunststof. Tja, dan is het geen wonder dat het breekt, dat hele bubbeltjesgedoe helpt dan niet meer. Tip dus voor de volgende keer. Beter is nog van die wokkels. Als er een inkoopactie komt, in de toekomst, dan wil ik wel proberen een enorme zak van die schuimplastieke wokkeldingen te regelen. Normaliter hebben we hier een kuub van die dingen liggen.Op woensdag 12 juni 2002 18:35 schreef DarkRider het volgende:
Ze zijn ingepakt. Verstuurd weet ik niet, gebeurt vandaag/gister/morgen. (Doe'k niet zelf) Ingepakt in ong. 1,5 cm bubbeltjegrut en in dat plastic buisje dat jullie allemaal wel kennen.
Er staat BREEKBAAR op in vette, 78 pt letters, ongeveer 4 keer over de heel verpakking.
Nu ff iets voor iedereen die zich aangesproken voelt:
Als je nog 1 keer zegt dat ik je oplicht, of iets waar daar naar wijst/op lijkt, dan hou ik ze zelf... de jouwe dan. (Ja, dan licht ik je op.)
BITE ME
Oh ja, regel anders een koeriersdienst als je veel pakketten hebt. Die rijden voor je het hele land door voor 500 pleuro/ dag. Als je veel CCFL's hebt, is dat wel gunstig. En die lui gaan beter om met pakketten dan de NPD of de TPG.
Verwijderd
als ik me niet vergis is de NPD een koeriersdiens net als TNT, Van Gend en Loos en nog een zooi van die bedrijven. Of weet jij anderen die speciaal met een bussie komen rijden voor je?Oh ja, regel anders een koeriersdienst als je veel pakketten hebt. Die rijden voor je het hele land door voor 500 pleuro/ dag. Als je veel CCFL's hebt, is dat wel gunstig. En die lui gaan beter om met pakketten dan de NPD of de TPG.
Verwijderd
Ik zou zeggen, neem de gouden gids ter hand en kijk onder de K van koeriersdiensten. Daar staan genoeg kleine koeriersdiensten die wél de moeite doen om voorzichtig met jouw pakketten om te gaan. En ja, die komen idd met een bussie rijden voor je.Op vrijdag 14 juni 2002 13:00 schreef nitraat het volgende:
[..]
als ik me niet vergis is de NPD een koeriersdiens net als TNT, Van Gend en Loos en nog een zooi van die bedrijven. Of weet jij anderen die speciaal met een bussie komen rijden voor je?
Die grote jongens die jij opnoemt, evenals NPD, hebben een groot logistiek proces waar alles alleen maar draait om zoveel mogelijk pakketten per dag te verwerken. Dat komt de kwaliteit (in dit geval het 'handle-with-care'-gehalte) van de dienst niet ten goede.
Verwijderd
Dit is toch niet ONS probleem, als wij wat versturen moeten wij ervan uit kunnen gaan dat het heel aankomt. Dan moeten er maar meer loodsen geopend worden met meer werknemers... Wij betalen toch voor die pakjes.Op vrijdag 14 juni 2002 01:43 schreef nitraat het volgende:
[..]
Ik zal je eens vertellen heo het zit met de post tegenwoordig. Ik klus een beetje bij, bij de NPD en moet daar de vrachtwages laden. Breekbaar op de pakketten schrijven helpt geen ruk. Er komen zoveel pakjes voorbij waar breekbaar op staat dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Zelfs op pakjes die niet eens breekbaar zijn wordt het op geplakt. B.v een lading riemgespen...helemaal vol met fel oranje tape met dikke letters breekbaar. Als iedereen dat doet dan zien wij dus niet wat er breekbaar is en wat wel. We gaan zo voorzichtig mogelijk met pakjes om maar je kan niet alles voorkomen. Zeker niet als je niet eens meer weet wat breekbaar is en wat niet.
Kortom.....mensen plak aub alleen breekbaar op de doos als het echt breekbaar is dan voorkom je een hoop ellende voor anderen
btw voordat mensen gaan blaaten dat je met alle pakjes goed uit moet kijken. Kom dan maar eens in 2 uur 12 ton aan pakjes in een vrachtwagen laden, wedde dat het je niet lukt als je elk pakje in de watten legt....
De beste mannier om je pakje voorzichtig behandeld te krijgen is om het in een doos van elektronisch apparatuur te doen. b.v een doos van een monitor, computer, stereotoren....daar zijn we heel voorzichtig mee
Verwijderd
Het is duidelijk dat jij eens een keertje daar zou moeten gaan werken. Moet je eens voorstellen, waarom heb je bv van die fel oranje tape waar breekbaar op staat?? Juist ja, zodat het breekbare pakje op valt en zodat wij daar voorzichtiger dan normaal meer kunnen zijn. Nu moet jij je eens inbeelden dat er 4000 pakjes liggen waarvan meer dan de helft die oranje tape heeft en waarvan slechts een procent of 5 echt breekbaar is.Op vrijdag 14 juni 2002 13:19 schreef jtiegelaar het volgende:
[..]
Dit is toch niet ONS probleem, als wij wat versturen moeten wij ervan uit kunnen gaan dat het heel aankomt. Dan moeten er maar meer loodsen geopend worden met meer werknemers... Wij betalen toch voor die pakjes.
Hoe moeten wij weten welke dat is? Nu moet je niet denken dat we lopen te gooien en smijten met die dingen hoor en ik durf rustig een monitor of iets dergelijks te versturen met de NPD, want dat staat tenminste duidelijk op de doos.
Ik vind dat mensen die onterrecht breekbaar op een doos plakken (bv waar riemgespen/werkkleding/boeken ed) een boete zouden moeten krijgen.
Waar ik maar net op wil wijzen is dat je erover na moet denken hoe je je pakket het meest op laat vallen. Breekbaar erop schrijven is niet echt een optie meer omdat iedereen dat te kunst en te keur doet, schrijf er liever opvallend op wat erin zit, dat heeft meer effect.
Btw, als iets kostbaar en breekbaar is, dan kan je het het ook beter laten verzekeren voor een prikkie. Bij de TPG dan. Bij de NPD is het standaard verzekerd als ik me niet vergis.
Om de CCFL moet eerst een harde laag zitten, omdat je anders het buisje kaput knijpt. (En dat willen we niet, toch
Wil je de CCFL in deze verpakking slopen, dan heb je:
(1) Er een olifant opgezet (of je moeder)
(2) Geprobeerd of ze buigbaar waren (net als je buigbare geodriehoek breekt ook het CCFL-tje als je te ver probeert te gaan)
(3) ze door de TPG laten bezorgen.
In geval 1 en 2, jammer voor jou. In geval 3: neem de CCFL + verpakking naar je lokale brievenboer en ga daar even zeuren.
As I said before, I give up.
Michel en Agony, het spijt me wel heel erg voor jullie. Ga asjeblieft ff langs een (groot) postkantoor en vraag wat ze voor je kunnen doen.
Verwijderd
Wat nu? Ik kan er zelf niks aan doen, hij komt zo bij mij de deur binnen... Ik hoop dat het nog iets kan worden en een reactie krijg...
Same here.. ik zag al weer zow zwarte veeg op het papier en vreesde het ergste.. en ja hoor, weer 4 stukken ccfl en een zwaar geknikt buisje..
Ik vind dit zeer triest van die f@#%#@$ing lame-asses van PTT/whatsoever
maargoed, point is, kan er nog niet van genieten, helaas...
Een standaard GoTter ;)
Ik weet niet wat de PTT met julie CCFL's heeft gedaan, maar zoals die van mij was verpakt is het gewoon onmogelijk dat ze breken!
PS, DarkRider, je hebt je best gedaan, bedankt!
Deze wat ik nu heb is precies in de breedte geknakt. Ik denk dat die van mij dus WEL door 1 of ander (sorteer?) machine is gegaan
Misschien degenen die ook gebroken buisjes hebben dit kunnen bevestigen? Wie weet kunnen we het op een manier misschien op nalatigheid gooien of iets dergelijks?
In elk geval is er dan een oorzaak...
Een standaard GoTter ;)
Verwijderd
confirmOp zaterdag 15 juni 2002 21:45 schreef _BladE2k_ het volgende:
Wat me opviel, net zoals de vorige, is dat ze 'op formaat' zijn geknikt. Bij de 'iets groter dan de A4 onveloppe' is hij me precies op het randje van een A4 in de lengte geknakt.
Deze wat ik nu heb is precies in de breedte geknakt. Ik denk dat die van mij dus WEL door 1 of ander (sorteer?) machine is gegaan
Misschien degenen die ook gebroken buisjes hebben dit kunnen bevestigen? Wie weet kunnen we het op een manier misschien op nalatigheid gooien of iets dergelijks?
In elk geval is er dan een oorzaak...
Upload eens wat pics als dat kan?
En lees de eerdere posts van mijn door.
Verwijderd
Hij lag gewoon weer doormidden. Terwijl de verpakking er nog niet beschadigd uit zag. Echt K@T dit. Nou ja, pech gehad. Probeer nog wel ff wat bij het postkantoor.Op zondag 16 juni 2002 22:34 schreef OverSoft het volgende:
ik snap niet dat ie nog kapot kan gaan met hoe die nu ingepakt was, ptt SUX ASS
Gemiddeld 50000 inwoners hier dus..?
Verwijderd
misschien wel gierig maar wel eerlijk
En bij mijn weten, het is haast geen toeval, is dit oorzaak van een sorteermachine...
P.S. Agony, kan jij ook ff kijken? neem een a4 enveloppe (of een a4 papiertje) en kijk of hij op een 'grens' is gebroken. Zo ja, dan zou dit weer een geval van 'sorteermachinebeschadiging' kunnen zijn...
Een standaard GoTter ;)
Verwijderd
ik vind dat jij wel heel zielig doetOp vrijdag 21 juni 2002 23:08 schreef OnlyMe het volgende:
En gaat er nu nog iets gebeuren of is Darkrider hard aant onderhandelen met stuut???
dark heeft zijn best gedaan je hebt 2 buisjes gehad helaas beide misgegaan ga gewoon bij het postkantoor zeuren en niet bij dark