kewl meningsverschil over mijn picsOp dinsdag 19 maart 2002 21:46 schreef nealzie het volgende:
[..]
nee die een na laatste,origineel!!
hee jongens ik moet
morgen wil ik eigenlijk op VATSIM vliegen

ik ben benieuwd
en anders maak ik maar gewoon wat pics en zeg ik dat het vatsim is

ik ben benieuwd
Hee, je mag helemaal niet landen! ldg inhibited!
betrapt!
nou hij doet het beter dan ik want ik krijg die ILS nooit te pakke gvdOp dinsdag 19 maart 2002 22:45 schreef nealzie het volgende:
Hee, je mag helemaal niet landen! ldg inhibited!betrapt!
Twee bugjes zichtbaar:Op dinsdag 19 maart 2002 22:45 schreef nealzie het volgende:
Hee, je mag helemaal niet landen! ldg inhibited!betrapt!
* hij geeft steeds een T.O INHIBIT en Ldg INHIBIT aan.
* op de bovenste pic heb ik landing lights aan maar in de cockpit staat van niet
ik land gewoon handmatig, en dat is nog nooit misgegaan!Op dinsdag 19 maart 2002 22:49 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
nou hij doet het beter dan ik want ik krijg die ILS nooit te pakke gvd
Hoe zit het met de ILS op Kai Tak, loopt die nou ook met een boogje? Of is er geen ILS?
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
2 maar?Op dinsdag 19 maart 2002 22:49 schreef rdluca het volgende:
[..]
Twee bugjes zichtbaar:
* op de bovenste pic heb ik landing lights aan maar in de cockpit staat van niet
is er wel maar niet in fs2002Op dinsdag 19 maart 2002 22:50 schreef ND het volgende:
Hoe zit het met de ILS op Kai Tak, loopt die nou ook met een boogje? Of is er geen ILS?
Volgens mij geen ILS omdat je niet recht aan komt vliegenOp dinsdag 19 maart 2002 22:50 schreef ND het volgende:
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
er is wel ils, maar je moet dus hadmatig de glidslope invliegen ergens halverwegeOp dinsdag 19 maart 2002 22:50 schreef ND het volgende:
tampert, kriminalpolizei
Ow, maar toch denk ik dat de meeste pilots handmatig gaan omdat ILS establishen misschien telang duurtOp dinsdag 19 maart 2002 22:53 schreef Evilernie het volgende:
[..]
er is wel ils, maar je moet dus hadmatig de glidslope invliegen ergens halverwege
Bugje 1: dat hoort zo (ik neem aan dat je tijdens start en landing bedoelt en niet tijdens de vlucht?). Zie blz. 27 van manual 5Op dinsdag 19 maart 2002 22:49 schreef rdluca het volgende:
[..]
Twee bugjes zichtbaar:
Bugje 2: volgens mij betekent dat juist dat ze aan staan. Als je parking brake ingeschakeld is, geeft hij dat ook dar weer.
Bugje 1: your right!Op dinsdag 19 maart 2002 22:58 schreef biobak het volgende:
[..]
Bugje 1: dat hoort zo (ik neem aan dat je tijdens start en landing bedoelt en niet tijdens de vlucht?). Zie blz. 27 van manual 5
Bugje 2: volgens mij betekent dat juist dat ze aan staan. Als je parking brake ingeschakeld is, geeft hij dat ook dar weer.
maar ik snap niet waarom die, als ik bij take off autobrakes op max heb, vol in rejected take off gaat
Bugje 2: hij gaf eerst aan dat de landinglights aanstonden terwijl er geen lights brandden, on/off gedaan en daarna deed die het wel goed.
Bugje 1: Ik heb daar alleen last van als ik de throttle op m'n joystick beweeg tijdens de start (Wingman Extreme Digital, zonder FF).Op dinsdag 19 maart 2002 23:07 schreef rdluca het volgende:
[..]
Bugje 1: your right!
maar ik snap niet waarom die, als ik bij take off autobrakes op max heb, vol in rejected take off gaat
Bugje 2: hij gaf eerst aan dat de landinglights aanstonden terwijl er geen lights brandden, on/off gedaan en daarna deed die het wel goed.
Ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar werk je voor de start de checklist af die in de Take-off Memo verschijnt? Flaps, autobrake, to config test etc.
Bugje 2: Zou bugje kunnen zijn idd. Ik ga er vanuit dat je het aantal lights in FS2002 op 8 hebt staan.
Wat is die "lights" optie eik?Op dinsdag 19 maart 2002 23:19 schreef biobak het volgende:
[..]
Bugje 1: Ik heb daar alleen last van als ik de throttle op m'n joystick beweeg tijdens de start (Wingman Extreme Digital, zonder FF).
Ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar werk je voor de start de checklist af die in de Take-off Memo verschijnt? Flaps, autobrake, to config test etc.
Bugje 2: Zou bugje kunnen zijn idd. Ik ga er vanuit dat je het aantal lights in FS2002 op 8 hebt staan.
Bugje 1 :): heb de hele checklist afgewerkt en to config test ok. Misschien dat het te maken heeft met me Wingman.Op dinsdag 19 maart 2002 23:19 schreef biobak het volgende:
[..]
Bugje 1: Ik heb daar alleen last van als ik de throttle op m'n joystick beweeg tijdens de start (Wingman Extreme Digital, zonder FF).
Bugje 2: uh, nee. Bedankt

Euh, gokje: de hoeveelheid lichteffecten die je videokaart tegelijkertijd weergeeft. Hoe meer, hoe trager tenzij je bijv. een GeForce kaart hebt met T&L aan boord.Op dinsdag 19 maart 2002 23:20 schreef Bolk het volgende:
[..]
Wat is die "lights" optie eik?
Ik weet het niet zeker, maar als je het aantal lights lager dan 8 hebt staan, mis je lichteffecten op de PSS airbus.
Bugje 1: Probeer de sensitivity/null zone van je throttle anders eens bij te stellen. Staat ergens onder de settings een optie sensitivities.Op dinsdag 19 maart 2002 23:25 schreef rdluca het volgende:
[..]
Bugje 1 :): heb de hele checklist afgewerkt en to config test ok. Misschien dat het te maken heeft met me Wingman.
Bugje 2: uh, nee. Bedankt
Op dinsdag 19 maart 2002 23:31 schreef biobak het volgende:
[..]
Euh, gokje: de hoeveelheid lichteffecten die je videokaart tegelijkertijd weergeeft. Hoe meer, hoe trager tenzij je bijv. een GeForce kaart hebt met T&L aan boord.
Ik weet het niet zeker, maar als je het aantal lights lager dan 8 hebt staan, mis je lichteffecten op de PSS airbus.

Ja maar dat heb ik al een keer tegen je gezegt, maar toen reageerde je nietOp dinsdag 19 maart 2002 23:41 schreef Robin Shrine het volgende:
[..]
Wat dom van mij, heb lights op 3 staan met onderstaand systeem
Ennuh ikke heeft nu ook weer WinXP
Eerst ff een tijdje met me nieuwe 40gig hdd bezig geweest maar alles werkt nu
Nu alleen alles nog weer installen
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Ik heb ook een GeForce3 (een classic, op 230/530 MHz) en ik merk geen grote verschillen tussen 3 en 8 lights. Het is allebei traagOp dinsdag 19 maart 2002 23:41 schreef Robin Shrine het volgende:
[..]
Wat dom van mij, heb lights op 3 staan met onderstaand systeem
Ik heb wel 0.7 fps winst geboekt door SEE-SELF op 0 te zetten in je FS2002.cfg. De VC wordt dan achter je panels vandaan gevist (zoom maar eens in of zet je stoeltje hoger bij het VFR panel, dan verschijnt er een 2e panel achter je panel). Meer info op het PSS forum.
"Bugje" 1. Ik kan bevestigen dat dat zo hoort. Ik heb de ITVV video van de A320 en daar zie je ook die INHIBIT melding staan.Op dinsdag 19 maart 2002 22:58 schreef biobak het volgende:
[..]
Bugje 1: dat hoort zo (ik neem aan dat je tijdens start en landing bedoelt en niet tijdens de vlucht?). Zie blz. 27 van manual 5
Het probleem met de rejected take-off heeft vrijwel zeker met je joystick te maken, deze conflicteert (
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Voor degenen die hem nog niet kennen: http://people.zeelandnet.nl/johd/index2/index2.html is de site van Johan Dees, de maker van de PSS airfiles. Op zijn site vond ik een link naar de volgende site: http://anthonyjhicks.com/ajh/media.nsf/albums/flightsimulator waar een leuk filmpje van een 747-400 simulator opstaat.
Zeker leuk zo'n filmpje in een echte sim.Op woensdag 20 maart 2002 01:25 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die hem nog niet kennen: http://people.zeelandnet.nl/johd/index2/index2.html is de site van Johan Dees, de maker van de PSS airfiles. Op zijn site vond ik een link naar de volgende site: http://anthonyjhicks.com/ajh/media.nsf/albums/flightsimulator waar een leuk filmpje van een 747-400 simulator opstaat.
Goedemorgen iedereen
Dat filmpje is echt tegek zeg ..Op woensdag 20 maart 2002 07:38 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Zeker leuk zo'n filmpje in een echte sim.
Goedemorgen iedereen
Alleen e kregen we veel commentaar.
Maar wat is die hoge toon die je steeds hoord?
Want hopelijk zijn die niet van de motoren want die hoor je toch niet zo erg veel als je in een vliegtuig zit .
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
dat filmpje is echt cool!
Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR
Verwijderd
Wat is dat voor een AFGRIJSELIJK lelijke berg in die Kai Tak scenery??? Die met die rood-witte blokjes? Ziet dat er in het echt ook zo akelig uit?
Trouwens, in dat screenshot waar je die berg van dichtbij en bovenaf bekijkt, lijkt het wel alsof je moiré ziet: alsof je die texture uit een magazine hebben gescand of zo. Lelijk. Yak.
Ik snap sowieso niet dat iemand hiervoor geld wil uitgeven...
Ik blijf de steden in FS toch maar akelig leijk vinden: al die rechte blokken op een rijtje met NIETS er tussenin... Hadden we maar en Athlon 20000 en een GeForce 25... Ik ben toch echt wel HEEEEEEEL benieuwd hoe FS er over 5 of 10 jaar uitziet. Als ik kijk naar de graphics van nu en van tien jaar terug én als ik bednek dat de techniek zich verdubbeld (als je begrijpt wat ik bedoel) dan staat ons nog heel wat moois te rwachten!
Trouwens, in dat screenshot waar je die berg van dichtbij en bovenaf bekijkt, lijkt het wel alsof je moiré ziet: alsof je die texture uit een magazine hebben gescand of zo. Lelijk. Yak.
Ik blijf de steden in FS toch maar akelig leijk vinden: al die rechte blokken op een rijtje met NIETS er tussenin... Hadden we maar en Athlon 20000 en een GeForce 25... Ik ben toch echt wel HEEEEEEEL benieuwd hoe FS er over 5 of 10 jaar uitziet. Als ik kijk naar de graphics van nu en van tien jaar terug én als ik bednek dat de techniek zich verdubbeld (als je begrijpt wat ik bedoel) dan staat ons nog heel wat moois te rwachten!
Dat rood met wit is het checkerboardOp woensdag 20 maart 2002 09:44 schreef hellogoodbye het volgende:
Wat is dat voor een AFGRIJSELIJK lelijke berg in die Kai Tak scenery??? Die met die rood-witte blokjes? Ziet dat er in het echt ook zo akelig uit?
Je komt daar namelijk o aan vliegen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| [=][=] [=][=] - - - ============== | | /|\ | |
[=] de berg plus checkerboard
== de runway
---- glidescope
Dus je moet op het laatste in de daling een scherpe bocht naar rechts maken, en je moet dat doen als je bij dat checkerboard bent
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Ik denk dat dat de motoren van de simulator zelf zijn als ie bewegingen maakt.Op woensdag 20 maart 2002 08:50 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Maar wat is die hoge toon die je steeds hoord?
Want hopelijk zijn die niet van de motoren want die hoor je toch niet zo erg veel als je in een vliegtuig zit .
Verwijderd
http://pcflight.ch/
Zie5t er best aardig uit, waarschijnlijk heb je minstens een 4 Gigahertz nodig om het te spelen en geforce 10 maar goed.
Zie5t er best aardig uit, waarschijnlijk heb je minstens een 4 Gigahertz nodig om het te spelen en geforce 10 maar goed.
bij sommige scenerys begin ik tussen de huizen of de bomen in plaats van een luchthaven.waar zou dat aan kunnen liggen?
Is dat extra add-on scenery of de standaard fs2002 scenery?Op woensdag 20 maart 2002 11:33 schreef cgok het volgende:
bij sommige scenerys begin ik tussen de huizen of de bomen in plaats van een luchthaven.waar zou dat aan kunnen liggen?
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
het zijn extra addonOp woensdag 20 maart 2002 11:45 schreef achappey het volgende:
[..]
Is dat extra add-on scenery of de standaard fs2002 scenery?
Dan heb je de scenery niet goed geinstalleerd blijkbaar en zet hij je op de extra scenery plek neer in de default scenery van FS2002, vermoed ik.Op woensdag 20 maart 2002 11:52 schreef cgok het volgende:
[..]
het zijn extra addon
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
w00tOp woensdag 20 maart 2002 10:14 schreef pilotincommand het volgende:
ik denk dat ik toch nog eens die kennis ga bellen die piloot is en allemaal shit vet goedkoop kan krijgen
Verwijderd
w00t, je icoontje doet het weerOp woensdag 20 maart 2002 14:56 schreef KIMBLE het volgende:
ik ook
wat moet het wezen danOp woensdag 20 maart 2002 15:03 schreef pilotincommand het volgende:
Nou, wat zeggen jullie ervan?
gewoon wat scenery ofzo
Verwijderd
Ik bedoel de nieuwe Switserland scenery 3...Op woensdag 20 maart 2002 15:04 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
wat moet het wezen dan
gewoon wat scenery ofzo
ziet er mooi uit maar dat is toch oud nieuws ofnieOp woensdag 20 maart 2002 15:06 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Ik bedoel de nieuwe Switserland scenery 3...

Verwijderd
Stond gister al op simflight.com, maar ik zeg het maar even..Op woensdag 20 maart 2002 15:07 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ziet er mooi uit maar dat is toch oud nieuws ofnie
heb je msn?Op woensdag 20 maart 2002 15:14 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Stond gister al op simflight.com, maar ik zeg het maar even..
Verwijderd
Ja, vraag maar aan Kimble. BTW, ik heb m nog niet helaas hoor.Op woensdag 20 maart 2002 15:24 schreef nealzie het volgende:
[..]
heb je msn?
Hier weer eens wat foto's
Alaskan Winds DeHavilland DHC-6.

Zo dan nu een paar van s nachts.

Zo en dan nu met de landings lichten aan
Alaskan Winds DeHavilland DHC-6.
Zo dan nu een paar van s nachts.
Zo en dan nu met de landings lichten aan
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Das zeker paywareOp woensdag 20 maart 2002 16:09 schreef KIMBLE het volgende:
net ff weer een app op kai tak gemaakt
[afbeelding]
* The_FrankO wilt ook graag een mooie kai tak
ja dat is payware maar op flightsim.com staat een hele mooie freewareOp woensdag 20 maart 2002 16:13 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Das zeker paywareofniet
* The_FrankO wilt ook graag een mooie kai tak
wat een *************** ik kan weer eens niet inloggenOp woensdag 20 maart 2002 16:14 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ja dat is payware maar op flightsim.com staat een hele mooie freeware
Verwijderd
Ja, moet je gewoon 10 keer achterelkaar proberen. Uiteindelijk lukt het wel.Op woensdag 20 maart 2002 16:23 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
wat een *************** ik kan weer eens niet inloggen![]()
![]()
Ik ben nog steeds bezig dus dat schiet niet echt opOp woensdag 20 maart 2002 16:35 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Ja, moet je gewoon 10 keer achterelkaar proberen. Uiteindelijk lukt het wel.
`Dit vind ik zelf een van de rare planes van uit de 2de WW
Avia B-534 IV. series
Czechoslovak Air Force, 1936.

Avia B-534 IV. series
Czechoslovak Air Force, 1936.
Zo deze mensen krijgen wat te eten dus ik ook 

Tot vanavond
Tot vanavond
Verwijderd
ik heb nu het programmatje ai traffic, maar het werkt volgens mij niet, want ik zie helemaal geen vliegtuigen die ik gekozen heb
met welke programma's werken jullie om ai traffic te veranderen? en het moet ook niet te moeilijk zijn
met welke programma's werken jullie om ai traffic te veranderen? en het moet ook niet te moeilijk zijn
Dat heeft niets met lelijk te maken. Hij is door Airbus ontworpen om alle Airbus onderdelen binnen Europa te verplaatsen, aangezien niet alle Airbus fabrieken bij elkaar staan..Het schijnt een behoorlijk dure kist te moeten zijn.. zowel in aanschaf als in onderhoud dus ik kan me voorstellen dat veel bedrijven liever even HeavyLift inschakelen om wat groots te vervoeren dan zelf zo'n Beluga te moeten kopen. Aangezien HeavyLift zelf beschikt over grote Russische transportbakken hebben ze weinig interesse om zo'n Beluga aan te schaffen.Op dinsdag 19 maart 2002 21:05 schreef The_FrankO het volgende:
Robin Shrine vette pic's ik wil alleen niet je fps weten
Is de super transport van airbus al in gebruik of niet want ik zie allen de airbus livery of wil geen een maatschappij dat ding hebben omdat hij zo lelijk is
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Kimble > Ik zie jouw altijd vliegen met een 737 of een Airbus. Vlieg je weleens met een Boeing 747? Zo nee, Waarom niet?
* Nd Is nieuwsgierig waarom Kimble, een flightsim fanaat, geen grote vliegtuigen vliegt
* Nd Is nieuwsgierig waarom Kimble, een flightsim fanaat, geen grote vliegtuigen vliegt
ik vind kleine planes wat leukerOp woensdag 20 maart 2002 18:11 schreef ND het volgende:
Kimble > Ik zie jouw altijd vliegen met een 737 of een Airbus. Vlieg je weleens met een Boeing 747? Zo nee, Waarom niet?
die grote zijn zo lomp ik heb liever een 737/757 ofzo
* KIMBLE vind die veel leuker
Neuj, simulators hoor je niet hoor. Misschien dat het microfoontje van de camera en de speakers van die sim een beetje ruzie haddenOp woensdag 20 maart 2002 10:11 schreef biobak het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de motoren van de simulator zelf zijn als ie bewegingen maakt.
Zijn dat nou newbies in die simulator? Die ouwe gozer moet alles voordoen (engines in reverse enzo)
Zeker vette plaatjes voor de contest.Op woensdag 20 maart 2002 18:12 schreef pilotincommand het volgende:
Misschien voor de contest? (Als we daar nog aan doen dan):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
?
Wie wil er nou in de jury?
Ik heb geen tijd ik ben aan het project
geluk
Ik wil wel in de jury maar ik weet niet hoe dat zit met het nomineren enzoOp woensdag 20 maart 2002 18:35 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Zeker vette plaatjes voor de contest.
Wie wil er nou in de jury?
Ik heb geen tijd ik ben aan het project
geluk
En kan ik zelf dan wel winnen
Daar zit wat in en een mooi verhaalOp woensdag 20 maart 2002 17:55 schreef tazzman het volgende:
[..]
Dat heeft niets met lelijk te maken. Hij is door Airbus ontworpen om alle Airbus onderdelen binnen Europa te verplaatsen, aangezien niet alle Airbus fabrieken bij elkaar staan..Het schijnt een behoorlijk dure kist te moeten zijn.. zowel in aanschaf als in onderhoud dus ik kan me voorstellen dat veel bedrijven liever even HeavyLift inschakelen om wat groots te vervoeren dan zelf zo'n Beluga te moeten kopen. Aangezien HeavyLift zelf beschikt over grote Russische transportbakken hebben ze weinig interesse om zo'n Beluga aan te schaffen.
Wel type is dat want dan ga ik hem ff downloadenOp woensdag 20 maart 2002 18:02 schreef nealzie het volgende:
of deze?
http://www.airliners.net/open.file?id=178860
Stond dit vliegtuig een paar jaar geleden niet een keer vast op schiphol daardat de maatschappij falliet was
ja hoor,Op woensdag 20 maart 2002 18:45 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik wil wel in de jury maar ik weet niet hoe dat zit met het nomineren enzo
En kan ik zelf dan wel winnen![]()
je kan het dan niet alleen doen want, anders is het niet eerlijk snap et vous?
wij noteren voor de jury:
* The_Frank0
* nog iemand??????
Maar zo'n Boeing 747-400 is tocg gewoon "Masterfull" ?Op woensdag 20 maart 2002 18:13 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
ik vind kleine planes wat leuker
die grote zijn zo lomp ik heb liever een 737/757 ofzo
* KIMBLE vind die veel leuker(en er zijn betere panels voor)
opzich wel maar de panel ervoor (pss) is niks in tervergelijking met de PIC 767/757 bijv, die is zoveel meer realistischerOp woensdag 20 maart 2002 18:54 schreef ND het volgende:
[..]
Maar zo'n Boeing 747-400 is tocg gewoon "Masterfull" ?
Als je zo nodig groot wil vliegen waarom, dan niet met de Airbus A380???Op woensdag 20 maart 2002 18:54 schreef ND het volgende:
[..]
Maar zo'n Boeing 747-400 is tocg gewoon "Masterfull" ?
die is een stuk groter
Heb je traffic in het spel wel op 100% staan?Op woensdag 20 maart 2002 17:50 schreef J-063 het volgende:
ik heb nu het programmatje ai traffic, maar het werkt volgens mij niet, want ik zie helemaal geen vliegtuigen die ik gekozen heb
En van welke maker heb jij dat tooltje want ik zoek nog steeds naar een goede maar ik krijg op deze vraag na drie keer gesteld te hebben geen antwoord hint
edit
dutchplanet was zo behulp zaam door te zeggen dat hij het niet wist
/edit
herstel: je hebt 1x antwoord gehad van mij.Op woensdag 20 maart 2002 18:59 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Heb je traffic in het spel wel op 100% staan?
En van welke maker heb jij dat tooltje want ik zoek nog steeds naar een goede maar ik krijg op deze vraag na drie keer gesteld te hebben geen antwoord hint
Ik zei:"ik heb het niet, misschien een ander die je kan helpen".
Kimble streeft naar realisme (zoals de meesten hier) en vandaar dat ie nog niet vliegt met een A380, omdat daar nog geen realistisch panel/plane voor te vinden is. Waar blijft Dreamfleet, PIC en PSS?Op woensdag 20 maart 2002 18:56 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Als je zo nodig groot wil vliegen waarom, dan niet met de Airbus A380???
die is een stuk groter
yep en ik denk ook nie dat ik met een a380 ga vliegenOp woensdag 20 maart 2002 19:05 schreef Robin Shrine het volgende:
[..]
Kimble streeft naar realisme (zoals de meesten hier) en vandaar dat ie nog niet vliegt met een A380, omdat daar nog geen realistisch panel/plane voor te vinden is. Waar blijft Dreamfleet, PIC en PSS?
* KIMBLE blijft bij zn 737/757
jaOp woensdag 20 maart 2002 19:09 schreef Robin Shrine het volgende:
Je bedoelt de PIC 767 omgebouwd tot 757?
de 767 cockpit is bijna hetzelfde als de 757
Er gaat hier iest helemaal mis, of jullie lezen halfOp woensdag 20 maart 2002 19:05 schreef Robin Shrine het volgende:
[..]
Aan Kimble en Robin Shrine en andere
mijn opmerking van de A380 sloeg op de opmerking van "ND" die zei: 747-400 masterfull.
Waarop ik zei:"waarom dan niet met een A380 die is nog groter dan de 747-400.
Is dit nou duidelijk genoeg????
Ik heb niet gereageerd op de realy van DF, PIC en PSS
oke
Verwijderd
Ik heb net ff de PSS Airbus geinstalleerd
(soortement van eh... trial version, za'k maar zegguh)
maar ik heb geen overhead... Je moet toch op Numpad 5 drukken? Ik heb gedrukt, vastgehouden, Ctrl-R erbij, niets werkt: er komt gewoon geen overhead tevoorschijn.
???
Ja, ik weet het: dat kan gebeuren als je met 'demo's' klungelt, maar ik probeer graag iets voordat ik het koop. Ik heb een review gelezen en de manual al doorgebladerd, en het lijkt me toch wel leuk voor de variatie, zo'n Airbus.Dus ff serieus antwoorden graag. En niet net doen alsof jullie nooit stealware uitproberen.
maar ik heb geen overhead... Je moet toch op Numpad 5 drukken? Ik heb gedrukt, vastgehouden, Ctrl-R erbij, niets werkt: er komt gewoon geen overhead tevoorschijn.
???
Ja, ik weet het: dat kan gebeuren als je met 'demo's' klungelt, maar ik probeer graag iets voordat ik het koop. Ik heb een review gelezen en de manual al doorgebladerd, en het lijkt me toch wel leuk voor de variatie, zo'n Airbus.Dus ff serieus antwoorden graag. En niet net doen alsof jullie nooit stealware uitproberen.
Eh Duchtplanet, dat weten we toch! Kimble en ik hebben heus wel gelezen wat je schreef en lezen niet half. We lezen zelfs zo goed dat we jouw "advies" nu aan het bespreken zijn.Op woensdag 20 maart 2002 19:11 schreef dutchplanet het volgende:
[..]
Er gaat hier iest helemaal mis, of jullie lezen half
mijn opmerking van de A380 sloeg op de opmerking van "ND" die zei: 747-400 masterfull.
Waarop ik zei:"waarom dan niet met een A380 die is nog groter dan de 747-400.
Is dit nou duidelijk genoeg????
Ik heb niet gereageerd op de realy van DF, PIC en PSS
oke
graag geen boze smilies en verwijten posten over half lezen enzo, dankje
probeer views/cockpit/overhead in fs manuOp woensdag 20 maart 2002 19:12 schreef hellogoodbye het volgende:
Ik heb net ff de PSS Airbus geinstalleerd
???
ene...ik heb geen stealware, ik ben een backup voor mensen
Ik ben blij dat jullie heel lezenOp woensdag 20 maart 2002 19:13 schreef Robin Shrine het volgende:
[..]
Eh Duchtplanet, dat weten we toch! Kimble en ik hebben heus wel gelezen wat je schreef en lezen niet half. We lezen zelfs zo goed dat we jouw "advies" nu aan het bespreken zijn.
graag geen boze smilies en verwijten posten over half lezen enzo, dankje
en dat het misverstand uit de wereld is
Peace bro
O kan ik een backup van jouw zijn danOp woensdag 20 maart 2002 19:14 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
probeer views/cockpit/overhead in fs manu
ene...ik heb geen stealware, ik ben een backup voor mensen
neeOp woensdag 20 maart 2002 19:17 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
O kan ik een backup van jouw zijn dan
wij zijn backups van mensen die het gekocht hebbe, maar we hebben een deal dat we het wel zelf mogen gebruiken omdat we een backup van hun zijn
Verwijderd
hoe geraak je aan extra simcharts van jepessen via het internet?
ik zoek er net zoals die voorbeelden die bij fs2002 zitten.
Kimble, hier sluit ik me volledig bij aan. Wij zijn geen stealers, maar fungeren puur als backup voor mensen die payware gekocht hebben in ruil voor een keertje neuzen op mijn server 
Je moest eens weten hoeveel wij kopen, ondankds dat we overal aan kunnen komen. Dan sluit ik me ook weer aan bij Rico, om juist de mensen die verantwoordelijk zijn voor de PSS/DF/PIC planes te steunen zodat zij geld naar loon krijgen.
Je moest eens weten hoeveel wij kopen, ondankds dat we overal aan kunnen komen. Dan sluit ik me ook weer aan bij Rico, om juist de mensen die verantwoordelijk zijn voor de PSS/DF/PIC planes te steunen zodat zij geld naar loon krijgen.
kopenOp woensdag 20 maart 2002 19:22 schreef Lifshitz het volgende:
hoe geraak je aan extra simcharts van jepessen via het internet?
ja, en ik ben van plan de PIC ook te kopen want het is gewoon een heerlijk plane , en het verdient zn prijsOp woensdag 20 maart 2002 19:22 schreef Robin Shrine het volgende:
Kimble, hier sluit ik me volledig bij aan. Wij zijn geen stealers, maar fungeren puur als backup voor mensen die payware gekocht hebben in ruil voor een keertje neuzen op mijn server
Verwijderd
Hier wat plaatjes van het echte Sint Maarten. Ik landde op rwy 09, maar doet men in het echt nooit, vanwege de bergen ervoor, waardoor je te steil moet dalen. (Het lukt wel, daar niet van, maar realistisch is het niet) Volgende keer maar een low approach rwy 09 proberen, jammer alleen dat die frames zo laag zijn, hebben jullie daar ook zo'n last van?
http://www.airliners.net/open.file?id=186073&WxsIERv=R3VsZnN0cmVhbSBBZXJvc3BhY2UgRy0xMTU5QyBHdWxmc3RyZWFtIElW&WdsYXMg=UHJpdmF0ZQ%3D%3D&QtODMg=U3QuIE1hYXJ0ZW4gLSBQcmluY2VzcyBKdWxpYW5hIChTWE0gLyBUTkNNKQ%3D%3D&ERDLTkt=TmV0aGVybGFuZHMgQW50aWxsZXM%3D&ktODMp=QXByaWwgMjAwMQ%3D%3D&WNEb25u=Sm9lIFByaWVz&xsIERvdWdsY=TjEyTlo%3D&MgTUQtODMgKE=SXQgbG9va3MgYXMgaWYgdGhlIHBlb3BsZSBhcmUgd29yc2hpcHBpbmcgdGhlIGFpcnBsYW5lLCBlc3BlY2lhbGx5IHRoZSBndXkgd2l0aCBoaXMgaGFuZHMgdXAgKG9uIHRoZSByaWdodCkgc2F5aW5nICJ3ZSdyZSBub3Qgd29ydGh5LCB3ZSdyZSBub3Qgd29ydGh5Ig%3D%3D&YXMgTUQtODMgKERD=ODgxNw%3D%3D&NEb25uZWxs=MjAwMS0wOC0zMQ%3D%3D&static=yes
http://www.airliners.net/open.file?id=225010&WxsIERv=Qm9laW5nIDc0Ny0zMTI%3D&WdsYXMg=Q29yc2Fpcg%3D%3D&QtODMg=U3QuIE1hYXJ0ZW4gLSBQcmluY2VzcyBKdWxpYW5hIChTWE0gLyBUTkNNKQ%3D%3D&ERDLTkt=TmV0aGVybGFuZHMgQW50aWxsZXM%3D&ktODMp=T2N0b2JlciAyOCwgMjAwMQ%3D%3D&WNEb25u=QnJpYW4gU3RldmVuc29uIC0gT3JsYW5kby9UYW1wYSBBdmlhdGlvbiBQaG90b2dyYXBoeQ%3D%3D&xsIERvdWdsY=Ri1HU0VY&MgTUQtODMgKE=SGVhZGluJyBmb3IgdGhlIG1vdW50YWlucyBsaWtlIGEgQnVzY2ggYmVlci4uLmFuZCBibG93aW5nIGRpcnQgb2ZmIHRoZSBydW53YXkgaW4gdGhlIHByb2Nlc3Mh&YXMgTUQtODMgKERD=ODA3&NEb25uZWxs=MjAwMi0wMy0xOA%3D%3D&static=yes
http://www.airliners.net/open.file?id=222258&WxsIERv=Qm9laW5nIDc0Ny0zMTI%3D&WdsYXMg=Q29yc2Fpcg%3D%3D&QtODMg=U3QuIE1hYXJ0ZW4gLSBQcmluY2VzcyBKdWxpYW5hIChTWE0gLyBUTkNNKQ%3D%3D&ERDLTkt=TmV0aGVybGFuZHMgQW50aWxsZXM%3D&ktODMp=RmVicnVhcnkgMTksIDIwMDI%3D&WNEb25u=VGltIExpZ2Fz&xsIERvdWdsY=Ri1ISkFD&MgTUQtODMgKE=&YXMgTUQtODMgKERD=NTQ2Mg%3D%3D&NEb25uZWxs=MjAwMi0wMy0wOQ%3D%3D&static=yes
http://www.airliners.net/open.file?id=200087&WxsIERv=TWNEb25uZWxsIERvdWdsYXMgTUQtOC4uLiAoREMtOS04Li4uKQ%3D%3D&WdsYXMg=QldJQQ%3D%3D&QtODMg=U3QuIE1hYXJ0ZW4gLSBQcmluY2VzcyBKdWxpYW5hIChTWE0gLyBUTkNNKQ%3D%3D&ERDLTkt=TmV0aGVybGFuZHMgQW50aWxsZXM%3D&ktODMp=TWFyY2ggMjcsIDIwMDE%3D&WNEb25u=SGlyb21pY2hpIE1peWFnYWtp&xsIERvdWdsY=&MgTUQtODMgKE=VGFraW5nIG9mZiBmcm9tIHRoZSBQcmluY2Vzcy4gTW9zdCBiZWF1dGlmdWwgYWlycG9ydD8%3D&YXMgTUQtODMgKERD=MTgwMDQ%3D&NEb25uZWxs=MjAwMS0xMS0wOQ%3D%3D&static=yes
http://www.airliners.net/open.file?id=186073&WxsIERv=R3VsZnN0cmVhbSBBZXJvc3BhY2UgRy0xMTU5QyBHdWxmc3RyZWFtIElW&WdsYXMg=UHJpdmF0ZQ%3D%3D&QtODMg=U3QuIE1hYXJ0ZW4gLSBQcmluY2VzcyBKdWxpYW5hIChTWE0gLyBUTkNNKQ%3D%3D&ERDLTkt=TmV0aGVybGFuZHMgQW50aWxsZXM%3D&ktODMp=QXByaWwgMjAwMQ%3D%3D&WNEb25u=Sm9lIFByaWVz&xsIERvdWdsY=TjEyTlo%3D&MgTUQtODMgKE=SXQgbG9va3MgYXMgaWYgdGhlIHBlb3BsZSBhcmUgd29yc2hpcHBpbmcgdGhlIGFpcnBsYW5lLCBlc3BlY2lhbGx5IHRoZSBndXkgd2l0aCBoaXMgaGFuZHMgdXAgKG9uIHRoZSByaWdodCkgc2F5aW5nICJ3ZSdyZSBub3Qgd29ydGh5LCB3ZSdyZSBub3Qgd29ydGh5Ig%3D%3D&YXMgTUQtODMgKERD=ODgxNw%3D%3D&NEb25uZWxs=MjAwMS0wOC0zMQ%3D%3D&static=yes
http://www.airliners.net/open.file?id=225010&WxsIERv=Qm9laW5nIDc0Ny0zMTI%3D&WdsYXMg=Q29yc2Fpcg%3D%3D&QtODMg=U3QuIE1hYXJ0ZW4gLSBQcmluY2VzcyBKdWxpYW5hIChTWE0gLyBUTkNNKQ%3D%3D&ERDLTkt=TmV0aGVybGFuZHMgQW50aWxsZXM%3D&ktODMp=T2N0b2JlciAyOCwgMjAwMQ%3D%3D&WNEb25u=QnJpYW4gU3RldmVuc29uIC0gT3JsYW5kby9UYW1wYSBBdmlhdGlvbiBQaG90b2dyYXBoeQ%3D%3D&xsIERvdWdsY=Ri1HU0VY&MgTUQtODMgKE=SGVhZGluJyBmb3IgdGhlIG1vdW50YWlucyBsaWtlIGEgQnVzY2ggYmVlci4uLmFuZCBibG93aW5nIGRpcnQgb2ZmIHRoZSBydW53YXkgaW4gdGhlIHByb2Nlc3Mh&YXMgTUQtODMgKERD=ODA3&NEb25uZWxs=MjAwMi0wMy0xOA%3D%3D&static=yes
http://www.airliners.net/open.file?id=222258&WxsIERv=Qm9laW5nIDc0Ny0zMTI%3D&WdsYXMg=Q29yc2Fpcg%3D%3D&QtODMg=U3QuIE1hYXJ0ZW4gLSBQcmluY2VzcyBKdWxpYW5hIChTWE0gLyBUTkNNKQ%3D%3D&ERDLTkt=TmV0aGVybGFuZHMgQW50aWxsZXM%3D&ktODMp=RmVicnVhcnkgMTksIDIwMDI%3D&WNEb25u=VGltIExpZ2Fz&xsIERvdWdsY=Ri1ISkFD&MgTUQtODMgKE=&YXMgTUQtODMgKERD=NTQ2Mg%3D%3D&NEb25uZWxs=MjAwMi0wMy0wOQ%3D%3D&static=yes
http://www.airliners.net/open.file?id=200087&WxsIERv=TWNEb25uZWxsIERvdWdsYXMgTUQtOC4uLiAoREMtOS04Li4uKQ%3D%3D&WdsYXMg=QldJQQ%3D%3D&QtODMg=U3QuIE1hYXJ0ZW4gLSBQcmluY2VzcyBKdWxpYW5hIChTWE0gLyBUTkNNKQ%3D%3D&ERDLTkt=TmV0aGVybGFuZHMgQW50aWxsZXM%3D&ktODMp=TWFyY2ggMjcsIDIwMDE%3D&WNEb25u=SGlyb21pY2hpIE1peWFnYWtp&xsIERvdWdsY=&MgTUQtODMgKE=VGFraW5nIG9mZiBmcm9tIHRoZSBQcmluY2Vzcy4gTW9zdCBiZWF1dGlmdWwgYWlycG9ydD8%3D&YXMgTUQtODMgKERD=MTgwMDQ%3D&NEb25uZWxs=MjAwMS0xMS0wOQ%3D%3D&static=yes
Verwijderd
Ik weet waar ik volgend jaar heen ga hehehe..Op woensdag 20 maart 2002 20:05 schreef The_FrankO het volgende:
is wel vet als je op dat strand zit daar
Ik ben een keer op ko samuii geweest in thailand. Daar hadden ze de rwy ook op die manier alleen kwam daar alleen een ATR, ook wel vet hoor zo;n prop. De departer hal is alleen een riete hutjeOp woensdag 20 maart 2002 20:06 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Ik weet waar ik volgend jaar heen ga hehehe..
echt super is dat
heb ie pics?Op woensdag 20 maart 2002 20:08 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik ben een keer op ko samuii geweest in thailand. Daar hadden ze de rwy ook op die manier alleen kwam daar alleen een ATR, ook wel vet hoor zo;n prop. De departer hal is alleen een riete hutje
echt super is dat
Van zo'n vakantie moet je wel pics hebben
nopeOp woensdag 20 maart 2002 20:10 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
heb ie pics?
edit
Ik heb wel een pic van het vliegtuig alleen is die heel onscherp
Je staat daar ook echt maar 2 meter van de rwy af als ze landen echt mooi is dat
Halooooooo zeg, wat een gigantische linksOp woensdag 20 maart 2002 20:02 schreef pilotincommand het volgende:
Hier wat plaatjes van het echte Sint Maarten. Ik landde op rwy 09, maar doet men in het echt nooit, vanwege de bergen ervoor, waardoor je te steil moet dalen. (Het lukt wel, daar niet van, maar realistisch is het niet) Volgende keer maar een low approach rwy 09 proberen, jammer alleen dat die frames zo laag zijn, hebben jullie daar ook zo'n last van?
Zo kan het ook:
http://www.airliners.net/open.file?id=186073
http://www.airliners.net/open.file?id=225010
http://www.airliners.net/open.file?id=222258
http://www.airliners.net/open.file?id=200087
heey, ik dacht, daar ga ik ff op replyen, maar inmiddels was ik het vergeten (ik wordt oud
) maarja, jij doet het gelukkig...
uhm, in die balk eronder kan je alle info er over lezen...Op woensdag 20 maart 2002 18:45 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik wil wel in de jury maar ik weet niet hoe dat zit met het nomineren enzo
En kan ik zelf dan wel winnen![]()
[..]
Daar zit wat in en een mooi verhaal
[..]
Wel type is dat want dan ga ik hem ff downloaden
Stond dit vliegtuig een paar jaar geleden niet een keer vast op schiphol daardat de maatschappij falliet was
Verwijderd
Weet iemand hoe onderstaande kan? Ik heb AA hardware matig aangezet en in FS niet. Het treed alleen op als ik bijvoorbeel de parking brakes of de fps in beeld zet. (die rode tekst.) het gebeurt bij elk panel. Als ik AA hardware matig uitzet is het over, maar is de kwaliteit niet zo goed meer.. Ik heb al verschillende drivers geprobeerd..Iemand nog een idee? Voor specs.. zie signature..

HELP!! Want ik weet NIET waar het aan ligt!

HELP!! Want ik weet NIET waar het aan ligt!
Dit topic is gesloten.