Grandia II op PC uit!!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 387 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
Op zondag 17 maart 2002 17:07 schreef RaceAap_NL het volgende:

[..]

Hou dat maar ff voor jezelf m8 anders is er straks een slotje ofso

Maaruh heeft iemand een tip om dat oog te verslaan want hij heeft me net weer afgemaakt :'(
heb je je magic al equipped? ;)
zoja, 1 oog afmaken, KOOP VAN TEVOREN HERBS EN REVIVE POTIONS :)

daarna focussen op main body, heeft maar 12000HP

edit:
100e post btw ;)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Verwijderd

ik heb net zo'n monster in die grotten verslagen, ben nu in dat stadje naar boven gegaan

hele dag zitten spelen... dik verslavend..

• Eeruku
woohooo

ik heb net de ECHTE badguy gezien >:) hij ziet er ZOOO CEWL UIT!! ik heb er een plaatje van gemaakt

mogelijke spoiler

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-01 09:46

westergas

rikkie_pc

Dit spel gaat nu een paar dagen mee en ik geloof dat we wel kunnen concluderen dat dit spel ongelofelijk ROELT .

Geeees nooit ged8 dat ik ooit het woordje "roelt" daadwerkelijk zou gebruiken maarjah dit is wel een speciale gelegenheid 8-)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 12:35 schreef wacko het volgende:
Ik heb 'm gisteren ook 'gekocht', ben nu bij die Cave Minotaur. Gaat niet zo lekker :( nog maar even wat van die magic troep proberen, heb ik volgens mij ook nog niet gebruikt.
simpel, gewoon blijven doorhakken, dan kan die minotaur nx doen.

je laat gewoon eerst iedereen zijn of haar special move(s) doen, dan ga je met dat wijf verder met magic (fre) en met die andere 2 gewoon combo's blijven doen.

ben er ook net voorbij. sim-pel :)

Verwijderd

ik heb net die soort dwarf verslagen nu... dat je aan die klif staat... gewoon doorslashen :P

Verwijderd

Op vrijdag 15 maart 2002 20:53 schreef 3CLipZ het volgende:
omg... zoo cewl :)

ik battle nu tegen een of andere gast met zon grote axe, bij die cliffs..

hij kicked mn ass de hele tijd :'(
gewoon doorslayen en dat wijf iedereen dmv herbs enzo heelen...

ook al sim-pel :)

ben daar nu ook overigens...

• Eeruku
Op zondag 17 maart 2002 20:56 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

gewoon doorslayen en dat wijf iedereen dmv herbs enzo heelen...

ook al sim-pel :)

ben daar nu ook overigens...
haha, als je ff verder had gelezen zag je dat ik al iets verder was :+
Op zondag 17 maart 2002 18:53 schreef 3CLipZ het volgende:
woohooo

ik heb net de ECHTE badguy gezien >:) hij ziet er ZOOO CEWL UIT!! ik heb er een plaatje van gemaakt

mogelijke spoiler

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 19:05 schreef w3sTErGaS het volgende:
Dit spel gaat nu een paar dagen mee en ik geloof dat we wel kunnen concluderen dat dit spel ongelofelijk ROELT .

Geeees nooit ged8 dat ik ooit het woordje "roelt" daadwerkelijk zou gebruiken maarjah dit is wel een speciale gelegenheid 8-)
kewl icon :)

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 19:05 schreef w3sTErGaS het volgende:

Ik vind het ook nog steeds leuk dit spelen :)
Nog helemaal geen ged8en gehad van dat het saai begon te worden.

Ik weet nu dat dit soordt RPG mijn gamez zijn :P

Het doet me een beetje denken aan "Secret of mana" van de SNES...

Ik had een review gelezen dat dit spel als eind cijfer een 10 kreeg.

Elleen was wel het nadeel dat je het spel in 30 uur hebt uitgespeeld :( ,ik hoop dat mijn eind nog langer niet in zich is.

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 20:57 schreef 3CLipZ het volgende:

[..]

haha, als je ff verder had gelezen zag je dat ik al iets verder was :+
[..]
naja... voor de volgende met die vraag... ik had wel ged8 dat je er al voorbij zou zijn, want zo moeilijk die gast niet..

maar anyways.. voor de volgende dus :)

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 21:39 schreef pr0t0type het volgende:

[..]

Elleen was wel het nadeel dat je het spel in 30 uur hebt uitgespeeld :( ,ik hoop dat mijn eind nog langer niet in zich is.
10 vind ik overdreven hoog.

ik zelf schrijf reviews voor gamers4ever.net. ben nu met grandia2 review bezig, denk dat ie zal uitkomen om en nabij de 8. vooral sound/sfeer zal een hoge sore krijgen!

sound in deze game is eindelijk weer een prima te noemen (goede sound is iets wat we in tijden al neit meer gezien hebben (echt sfeervolle sound dan he...)).

• westergas

westergas

rikkie_pc

Op zondag 17 maart 2002 21:52 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

ik zelf schrijf reviews voor gamers4ever.net. ben nu met grandia2 review bezig, denk dat ie zal uitkomen om en nabij de 8. vooral sound/sfeer zal een hoge sore krijgen!

sound in deze game is eindelijk weer een prima te noemen (goede sound is iets wat we in tijden al neit meer gezien hebben (echt sfeervolle sound dan he...)).
Tja de sound...
dat vindt ik nou gek genoeg het enige nadeel aan het spel.
Die happy deuntjes als je in een stad zit vindt ik echt ranzig! En af en toe is er gewoon helemaal geen sound, veel te stil gewoon. Iets meer gesproken text had ook wel gemogen. Misschien komt het omdat Final Fantasy VII nog in mijn geheugen zit, die had echt goeie muziek!

Ik wou er al niet over beginnen omdat het zo'n koel spel is maar toen ik je post zag moest ik toch ff reageren.

• westergas

westergas

rikkie_pc

Op zondag 17 maart 2002 20:58 schreef OrkBozz het volgende:

[..]

kewl icon :)
Jah he?

offtopic:
Zo dus wh40k bestaat nog? hehehe da's een tyd geleden 8-)

Verwijderd

heb net dfe tongue of valmar verslagen. best taai, maar het beste is om meteen al je special moves op het middelste gedeelte, en dan met bommen op de koppen.

ff voor degene die daar nu vastzitten... :)

misschien is het een id om met z'n alleen een doorloop van het spel te maken? ze zijn er wel, maar die zijn voor DC en in het engels...

Verwijderd

Op zondag 17 maart 2002 21:52 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

Tja dat vind ik ook wel een beetje hoog, maar had het wel gelezen, en verder moet ik nog zeggen dat ik de filmpjes een beetje erg een lage kwaliteiten hebben.

Verwijderd

Ik ben nou al een stuk verder, Roan is weg, heb nou een soort cyborg er bij gekregen.

zit nu op een eilandje, moet Melfice zoeken.

Ik heb warp boots, die zijn echt wel vet!

Verwijderd

oei oei oei, dit zijn er vet uit, die meot ik hebben :P

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:34
Op zondag 17 maart 2002 21:39 schreef pr0t0type het volgende:

[..]

30 uur vind ik wel waar voor je geld hoor. Bijna alle nieuwe spellen speel je in 10/20 uur uit tegenwoordig :(

The devil is in the details.

Verwijderd

Ik heb hem vanmiddag als het goed is. Het is dus een soort Final Fantasy zo te zien en te lezen en FF roelz!

Lang gewacht op zoiets. Anachronox vind ik ook vet, maar mist net vaak ff het 1 en ander.

Worden weer lange dagen ;)

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 11:57 schreef -]MaRc0[- het volgende:

[..]

30 uur vind ik wel waar voor je geld hoor. Bijna alle nieuwe spellen speel je in 10/20 uur uit tegenwoordig :(
Ik heb eigelijk ook niks te klagen, had toch een iso.

Maar voor de gene die hem niet hebben raad ik hem zeer aan om te kopen!

• Eeruku
OMG...

ik moet nu tegen melfice battelen.. die gast is STERK!! kolere...

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Hmm, ik heb dat oog in 1x verslagen :) was wel een meevallertje na al die verhalen hier ;)

Ik ga nu op weg, op zoek naar het zwaard van Granas.

In die cathedral vielen me de toch best wel goede graphics op. Als Millenia daar staat, in de schaduw van Valmar's moon... hmm.

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:42
Op zondag 17 maart 2002 18:53 schreef 3CLipZ het volgende:
woohooo

mogelijke spoiler
mwah is niet de "echte" badguy :) dus geen echte spoiler.

hover over deze spoiler om te weten wie et is :)

[url="http://dat is de broer van ryudo moet je uiteindelijk wel tegen vechten en is zeker lastig"]spoiler[/url]

heb het spel btw op de DC uitgespeeld en wil em nu alleen voor de PC hebben omdat ik em kewl vind en op et moment nix te doen heb :)
vooral ff kijken ofk nog nieuwe dingen kan vinden.

maar dit spel owned zekers wel! :D battle system vind ik een van de beste die ik gezien heb!

• Eeruku
Op maandag 18 maart 2002 15:59 schreef Jaguar645 het volgende:

[..]

[url="http://dat is de broer van ryudo moet je uiteindelijk wel tegen vechten en is zeker lastig"]spoiler[/url]

heb het spel btw op de DC uitgespeeld en wil em nu alleen voor de PC hebben omdat ik em kewl vind en op et moment nix te doen heb :)
vooral ff kijken ofk nog nieuwe dingen kan vinden.

maar dit spel owned zekers wel! :D battle system vind ik een van de beste die ik gezien heb!
erm.. jij = LOL

op dat plaatje IS de gast uit je spoiler :+

• Jaguar645
Op maandag 18 maart 2002 16:07 schreef 3CLipZ het volgende:

[..]

erm.. jij = LOL

op dat plaatje IS de gast uit je spoiler :+
der staat toch ook bij hover over deze spoiler om te weten wie et op dat plaatje is??
of benk blind aan et worden ;) :+

Verwijderd

jammer dat ik nu slecht sta voor school. eerst huiswerk, dan weer lekker verder!!! :)

ik ga maar weer verder met mn huiswerk... :(

• Eeruku
Op maandag 18 maart 2002 15:59 schreef Jaguar645 het volgende:

[..]

leek me dat je t over de echte badguy had :)

• Jaguar645
Op maandag 18 maart 2002 16:22 schreef 3CLipZ het volgende:

[..]

leek me dat je t over de echte badguy had :)
als je het verhaal kent dan weet je dat het eigenlijk GEEN bad guy is :)
en dat is juist het mooie aan het hele verhaal er zitten goeie wendingen in die het verhaal goed levend houden :)

• Eeruku
Op maandag 18 maart 2002 16:28 schreef Jaguar645 het volgende:

[..]

als je het verhaal kent dan weet je dat het eigenlijk GEEN bad guy is :)
en dat is juist het mooie aan het hele verhaal er zitten goeie wendingen in die het verhaal goed levend houden :)
ALS je t verhaal kent jah :+
* Eeruku moet melph nog verslaan

Verwijderd

hehe eidelijk die gast met zijn axe neer bij die clifs

argh ik heb 3× naar dat rot verhaal moeten luisteren

• Jaguar645
Op maandag 18 maart 2002 16:32 schreef 3CLipZ het volgende:

[..]

ALS je t verhaal kent jah :+
* Jaguar645 moet melph nog verslaan
hehe maak je borst maar nat :)
die gozer gebruikt een paar zeer irritante moves :(

Verwijderd

hoe kan ik spells gebruiken met ryudo?

ik heb met dat wizard book een spell (hele maal geupgrade naar *max) en deze dan ge-equipped bij skillequip.

maar wara kan ik em dan kiezen? of kan dit alleen tegen (eind)basen? of moet ik hier nog een speciale abbilitie voor hebben?

plz help me, anders heb ik voor nx dat hele ding zitten te uppen (met millenia kon ik wel magic casten, gewoon bij de moves en dan naar rechts scrollen. bij ryudo is dit niet... :?)

bvd

edit: meot nu van die oogballen achterna rennen...

• GZ
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Hoor ik daar "The Wailing Soul Smash" ???

Wat een fantastische move is dat toch: "DIEEEE".

edit:
Sun crusher, je moet zorgen dat er een mana egg bij je equipment van R. zit. Die boeken zijn "slechts" om de status van je mannetje te verhogen. Zoals 50% extra strength

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 19:26 schreef GolbeZeromus het volgende:
Hoor ik daar "The Wailing Soul Smash" ???

Wat een fantastische move is dat toch: "DIEEEE".

edit:
Sun crusher, je moet zorgen dat er een mana egg bij je equipment van R. zit. Die boeken zijn "slechts" om de status van je mannetje te verhogen. Zoals 50% extra strength
ik heb wel een manaegg... hoe voeg ik die dan toe aan de equipment van ryudo?

edit: zullen we anders "het gorte vragen/antwoorden topic Grandia"2" openen?

en dan hier verde rgaan over het verhaal enzo... maar dan hebben we daar alle vragen en antwoorden mooi bij meaar...

Verwijderd

laat maar.. ik heb het a;l... koeoeoel!

edit: domdomdom. ik het nog helemaal geen attack spell. alleen een earth spell die je met 10-50% kan sterker maken als je die spell cast |:( en die heb ik helemaal zitten upgraden |:(

naja... ik kan iig wel magic nu! thnx!

edit2: flying tenseiken/tenseiken smash (*max) roeleren (waar i nu ben iig nog wel...).

• GZ

GZ

!!

Waar heb je nou verkeerd gedaan dan :?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

nx... ik kan nu magic, ik heb nu 2 boeken (adventure, wizard geloof ik). maar ik kan nog geen attack spells leren (dus speels waarmee ik de enemy kan attacken (bv firestorm ofzo)). ik kan alleen spells zoals sterker worden, meer hp, sterkere attacks (die ik nog niet heb). en nu daht ik dat er 1 een attack spell was, terwijl het een spell was, waarmee je een attackspell kan "upgraden". naja... je snapt het zo wel denk ik :)

klopt het dat ryudo alleen zwaarden kan? en wanneer krijg je een boek, waarmee je nieuwe "attackspells" kan leren? heb er wel zin in namelijk :P

Verwijderd

huh? zijn die boeken neit om spells mee te leren? ik kan namlijk alleen van dat soort spells kopen als wat je ze3i, waarmee je strenght +50 kan doen enzo.

hoe krijg ik dan dat soort attcks? moet ik dan naar powerup, een mana egg kiezen, en dan hier een spell "zichtbaar (dus dat de ---- weg gaan)" maken?

• GZ

GZ

!!

50% more Strenghtis geen attack spell of iets dergelijks, daar sla je gewoon harder mee. Dus ipv dat je 100 puntren schade doe, doe je er 150 bij een normale combo.

• Eeruku
whoei.. gaat relaxed nu :)

flying kenseiken doet 2200 DMG :9~
ben nu bij die "windhoos" waar de granasaber zou liggen :)

damn.. eerst 2 slangewijven van 12000 HP tegelijk.. daara een TIO clone van (naar eigen schatting) 30000 HP ...
ZOO MOEILIJK!!

Verwijderd

ik vind het alleen wel verrot dat je alleen kan saven op bepaalde momenten en dat je txt kan skippen (het duurt nu best lang, al die dialogen steeds...).. maja... je kan neit alles hebben...

• GZ

GZ

!!

Ik vond het spel eigenlijk te makkelijk, omdat je veel te veel savepunten hebt en vooral omdat je altijd gratis kunt recoveren.

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-01 15:00
nou ik zal wel een n00b zijn maar ik krijg die millenia niet te pakken, eerst gooit ze 10x stram ofzow, nou niks aan het handje dus hak ik haar met die special move een aantal keer. maar ze wil maar niet dood, met 20 potions en steeds alle moves geprobeerd, maar gewoon niet dood te krijgen. als ik 1000 potions nodig heb vind ik dit spel wel behoorlijk saai, dat gevecht moet toch een keer afgelopen zijn :(

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• KaMiKaZe
ff gekeken op een site en dit blijkt dus een bug te zijn
ze moet op een gegeven moment stun gooien en dan is het gevecht voorbij :(

buggy port dit

Verwijderd

klopt.. bij mij deed ze dit ook de eerste x niet. ik neem aan dat je gesaved heb wanneer je het dorpje weer inkwam?

2de keer deed ze het wel. doe wel alleen combo's op haar (dus nog neit de tenseiken slash..).

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 23:04 schreef GolbeZeromus het volgende:
Ik vond het spel eigenlijk te makkelijk, omdat je veel te veel savepunten hebt en vooral omdat je altijd gratis kunt recoveren.
maar, ik kan nu dus alleen speleln, als ikw eet dat ik de hele middag heb :).

ik heb een vreemde afwijking:
-ik zeg bij mezelf, dat ik stop bij het volgende savepoint.
-eenmaal daar aangekomen (meestal na +/- 20 mins.), komt er weer een wending in het verhaal of ben ik vlak bij een boss. deze wil ik dan verslaan, of ik wil weten hoe het verder gaat.
-en dat gata dan zo maar door :) totdat het alweer in de vroege uurtjes loopt :) (in het weekend dan...)

maar kan ik nou magic spells "kopen" bij de mana-eggs?

edit: met magic lukt nu, maar kan ryudo naderhand ook meer moves leren dan die 3 tenseikens?

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 07:31 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

maar, ik kan nu dus alleen speleln, als ikw eet dat ik de hele middag heb :).

ik heb een vreemde afwijking:
-ik zeg bij mezelf, dat ik stop bij het volgende savepoint.
-eenmaal daar aangekomen (meestal na +/- 20 mins.), komt er weer een wending in het verhaal of ben ik vlak bij een boss. deze wil ik dan verslaan, of ik wil weten hoe het verder gaat.
-en dat gata dan zo maar door :) totdat het alweer in de vroege uurtjes loopt :) (in het weekend dan...)

maar kan ik nou magic spells "kopen" bij de mana-eggs?

edit: met magic lukt nu, maar kan ryudo naderhand ook meer moves leren dan die 3 tenseikens?
Je moet ff bij Powerups kijken, daar kan jij je Special moves upgraden, doe je op het zelfde schermpje (rot Left of rot Right, dan kom je in het schermpje waar jij je spels kan upgraden, maar let wel op dat jij je rot left en right niet heb ingesteld hebt op de toets A,S want dan doet ie het op een of andere manier niet...
Bij mij Dan!

Verwijderd

ik speel gewoon met mn gamepad, originele config kwa keys.

maar, je kan dus neit meer dan 3 special moves bij ryudo... heb nu namelijk al die ------ vol...

wel vettige moves trouwens...

• Eeruku
Op dinsdag 19 maart 2002 16:37 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
ik speel gewoon met mn gamepad, originele config kwa keys.

maar, je kan dus neit meer dan 3 special moves bij ryudo... heb nu namelijk al die ------ vol...

wel vettige moves trouwens...
later in het spel wel..

* Eeruku heeft de 4e >:)
die leer van melfice btw... is iig dezelfde move :D

Verwijderd

mijn chars zijn nu level 27,27,27 en 28

best veel HP

1800,1700,1000 en 1500

btw dat oog was een makkie wat een zwakkeling

gewoon eerste die andere oogjes neer slaan hebben maar 3000 hp ;) en dan dat grote oog

• Noper
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01 14:08

Noper

That's a noper...

Echt onwijs gaaf spel, enige nadeel is idd dat je de tekst niet kan skippen, en dat AI bij mij raar doet. Zodra ik een character "power up" zet dan klap ik bij een gevecht terug naar windows. Iemand al een oplossing hiervoor gevonden?

Verwijderd

heb ik geen last van dat ie terug gaan naar windows (.me hoopt dat, dat zo blijft)

Verwijderd

Ff een vraagje? Zijn die seeds (power, swiftness, enz)permanent of wat kun je uberhaupt mee?

btw... ik heb al een heletijd geleden 3 poff nuts aan dat pikachu eekhoorntje gevoerd en dan loopt hij maar heel ff met me mee, maar ik blijf die nootjes vinden.

Verwijderd

ik denk dat dat swiftness enzo tijdelijk is

en wat je met die puf noten moet snap ik oook niet ik had die ook aan zoeen eekhoorn geval gegeven maar toen liep die effe achter me aan en toen nix

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 18:04 schreef Neo666 het volgende:
ik denk dat dat swiftness enzo tijdelijk is

en wat je met die puf noten moet snap ik oook niet ik had die ook aan zoeen eekhoorn geval gegeven maar toen liep die effe achter me aan en toen nix
Als het tijdelijk is, waarom kan ik het dan niet eten tijdens een gevecht?

Zou je helemaal teug kunnen reizen om dat beest een nootje te geven en dattie met je mee gaat o.i.d.

Ik heb net de warp knive gevonden... handig zwaardje. :)

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-12-2025
-

[ Voor 99% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 10:50 ]

Verwijderd

tja ik vind het ook best jammer dat DC niet echt wat geworden is.

ik heb net wat leuke spullen gevonden, nieuwe axe en armor

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 16:58 schreef 3CLipZ het volgende:

[..]

later in het spel wel..

/me heeft de 4e >:)
die leer van melfice btw... is iig dezelfde move :D
maar... komt er dan gewoon zo'n ----- bij? of meot je andere weg doen?

edit: ik heb tenseiken slash *max, flying tenseiken **** en die 3de ook ****.

verder heb ik die 2 earthmagic dingen (quake en die daarboven) *max (echt sterk.. iets van 4x 1200 dmg bij quake... :)) en allheal *max :), en nog wat meer...

Edit2: wat von iedereen nou zo moeilijk aan the eye of valmar? ik heb em gewoon in 1x gehaald... gewoon blijven hakken en magic, en alleen op the eye concentreren, af en toe roan en die elana op die vliegende dingetjes.

maar het balngrijkste is: gewoon blijven hakken! en ryudo de allheal *max leren...

Verwijderd

ik heb 4 characters van level 29 ff nog terzijde.
CHAPTER 1

1a. Witt Forest
1b. Carbo Village
1c. The Black Forest
1d. Garmia Tower
1e. Carbo Village (2nd visit)
1f. Inor Mountains
1g. Agear Town
1h. Durham Cave & Agear Town (2nd visit)
1i. Baked Plains
1j. Liligue City
1k. Liligue Cave
1L. Liligue City (2nd visit) & Skyway
1m. Lumir Forest
1n. Mirumu Village
1o. Mysterious Fissure
1p. Mirumu Village (2nd visit)
1q. Aira's Space
1r. St. Heim Mountains
1s. St. Heim Papal State
1t. St. Heim Mountains Pilgrim Road
1u. Raul Hills
1v. Cyrum Kingdom
1w. Cyrum Castle Secret Passage & Cyrum Castle
1x. Underground Plant
1y. Cyrum Kingdom (2nd visit)
1z. The 50/50 and Ceceile Reef

CHAPTER 2

2a. Garlan Village
2b. Grail Mountain
2c. Garlan Village (2nd visit)
2d. Ghoss Forest West
2e. Nanan Village
2f. Ghoss Forest East
2g. The Great Rift
2h. Demon's Law
2i. Valmar's Body
2j. St. Heim Papal State (2nd visit)
2k. Valmar's Moon
2l. Cyrum Kingdom (3rd visit)
*2S* RAUL HILLS SPECIAL STAGE
2m. Cyrum Kingdom South & Birthplace of the Gods
2n. New Valmar
2o. New Valmar Room of Chaos
na 9 uur spelen ben ik nu pas bij 1s. Kwa lengte zit het dus schijnbaar wel goed!

Verwijderd

1r. St. Heim Mountains daar zit ik na 8 uur spelen,

Ik vind het wel echt niet moeilijk,

ik heb wel vrij veel HP denk ik, 1800,1700,1000 en 1500

• wacko
Ik ben bij 1z, 14 uur spelen ofzo.
Characters zijn zo rond level 28-29.

Verwijderd

Hijs EINDELIJK klaar met downloaden na tig dagen, heb eindelijk een stukkie gespeeld 8-) Vraagje: Is er een manier om de text wat sneller te laten verschijnen? Want vaak is een zin al helemaal uitgesproken maar de text nog niet helemaal :( :)

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 20:57 schreef wacko het volgende:
Ik ben bij 1z, 14 uur spelen ofzo.
Characters zijn zo rond level 28-29.
zo'n laag level? kan bijna niet! sla je veel monsters over? ik heb namelijk iedereen level 28 na 9 uur spelen (1s dus)... :? vaagjes...

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 21:06 schreef DMaarten het volgende:
Hijs EINDELIJK klaar met downloaden na tig dagen, heb eindelijk een stukkie gespeeld 8-) Vraagje: Is er een manier om de text wat sneller te laten verschijnen? Want vaak is een zin al helemaal uitgesproken maar de text nog niet helemaal :( :)
vaak is er ook geen spraak, maar dat kan iig niet (dat versnellen). wel minpuntje vinnik...

Verwijderd

" Ik ben bij 1z, 14 uur spelen ofzo.
Characters zijn zo rond level 28-29."

snap ik ook nie, ik speel nu 8 uur en ben level 28

Verwijderd

mischien volgen zij alleen de paden, en gingen ze bv daar in dat bos neit al die paddestoelen omslashen, kon je ook wel 1/2 levels stijgen (allemaal van die snakes enzo). Of in die grotten...

meerstal als je 2richtingen op kan, moet je eerst de kant op wara je wijzer NIET naartoe wijst. daar ligt (bijna) altijd een schat. dat ff uitmoorden, schat buiten, en dan de andere kant op, in totaal ook wel weer 2 levels ofzo...

• Eeruku
Op dinsdag 19 maart 2002 21:54 schreef Neo666 het volgende:
" Ik ben bij 1z, 14 uur spelen ofzo.
Characters zijn zo rond level 28-29."

snap ik ook nie, ik speel nu 8 uur en ben level 28
en ik speel 12 uur en ben pas bij lvl 35-37

ik loop gewoon langs een hoop enemys :+

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:34
Op dinsdag 19 maart 2002 22:10 schreef 3CLipZ het volgende:

[..]

en ik speel 12 uur en ben pas bij lvl 35-37

ik loop gewoon langs een hoop enemys :+
35-37 in 12 uur is anders wel meer dan 28-29 in 14 uur :P

The devil is in the details.

Verwijderd

na 10 uur spelen ben ik level 31 :D

Verwijderd

dat doe je lekker dan!

i vindt het wel jammer dat je nx van je betere wapens ziet/merkt. wel dat je emer damage doet, maar in de filmpjes zie je dr nx van...

• Eeruku
Op woensdag 20 maart 2002 06:57 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
dat doe je lekker dan!

i vindt het wel jammer dat je nx van je betere wapens ziet/merkt. wel dat je emer damage doet, maar in de filmpjes zie je dr nx van...
jawel hoor :?

bij mij veranderen de graphics van mn zwaard bijvoorbeeld gewoon :)

Verwijderd

huh? wanneer dan? in de combat? veranderd je armor ook dan? volgens mij is wel mn hoofdbanaan weg nu...

Verwijderd

ik ben nu bij cyrum's kingdom. cathedral ziet er wel leuk uit, maar die cyrum's kingdom ziet er echt LEUK uit. morge is er feest daar :) wel jamemr dat je er geen betere zwaarden/wapens kan helen. had alles al...

edit: 10 uur bezig, allemaal level 30/31 :) moet alleen de flying tenseiekn nog naar max halen.

Verwijderd

1x. Underground Plant <-- daar zit ik nu

ik vind het slep veel te gemakkelijk eigenlijk
soms alleen een beetje probleempje met een boss
maar voor de rest, 1 tremor erop en een howslash en alles is dood

• wacko
Hmm, ik zit nu op alles 31+. Ik heb inderdaad wel eens "wat" vijanden overgeslagen, maar toch heb ik niet ècht heel veel moeite met eindbazen enzo. Gewoon kwestie van goede wapens, magic en powerups enzo.

Nu wordt het wel wat moeilijker op de Grail Mountain, daar wil ik nu ook even flink levelen. Vlakbij een savepunt, gewoon af en toe terugkomen om te recoveren :)

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 16:30 schreef Neo666 het volgende:
1x. Underground Plant <-- daar zit ik nu

ik vind het slep veel te gemakkelijk eigenlijk
soms alleen een beetje probleempje met een boss
maar voor de rest, 1 tremor erop en een howslash en alles is dood
howslash, waar krijg je die? is dat een spell? bij welke egg zit ie dan?

Verwijderd

wie weet hoe ik kan winnen met armpje drukken? of win ik zoiezo al, als elena zegt dat er haar uit zn neus groeit? maar die vent zegt dat ie nx weet, maar moet ik echt winnen, dat ik zijn arm naar beneden druk? het lukt me namelijk niet...

• Eeruku
Op woensdag 20 maart 2002 17:27 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
wie weet hoe ik kan winnen met armpje drukken? of win ik zoiezo al, als elena zegt dat er haar uit zn neus groeit? maar die vent zegt dat ie nx weet, maar moet ik echt winnen, dat ik zijn arm naar beneden druk? het lukt me namelijk niet...
niet nodig ^^[edit]
koop een drankje :D

Verwijderd

koop een drankje? waarvoor?

edit: als ik naar de juice tent ga, moet ik dan een drankje voor strength kopen (power-up?), maar ze zeggen daar dat de juice nog neit klaar is... :?

Verwijderd

White Armageddon is wel een handig spreukje. :)

En volgens mij zijn die seeds(power, swiftness, enz) permanent.

• Eeruku
als je verder gaat lopen zegt elena dat ze moe is toch :?
en je moet het naamloze drankje hebben :P

Verwijderd

armpje drukken kun je niet winnen,

het was howlslash die zit in chaos egg en mist egg

is een sterkere versie van howl

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 17:34 schreef Yoozd het volgende:
White Armageddon is wel een handig spreukje. :)

En volgens mij zijn die seeds(power, swiftness, enz) permanent.
ja dies wel vet ja, ja ik denk ook dan die nuts permanent zijn

Verwijderd

Hmm, ik voel me nu net een beetje Ryudo, Ik vind Elina en Melinia wel leuk, Ryudo heeft namelijk een hart voor Elina & Melinia....

Julie zouden later in het spel wel het zelfde denken.

En ik word helemaal opgezogen in het verhaal. echt leuk gewoon..

Verwijderd

ok! ik ben een heel stuk verder! claws of valmar al verslagen, zo'n zsoort borg dr bij, ben nu op dat eilandje, wara je een andere weg moet vinden om weer bij die boot te komen.

echt wwreed spel! van de holy egg heb ik elke spell max :)

howlslash *max is ook wel fijn, maar ray all (ofzo, zon bliksem ding die millenia ook op jou dee, toen je dr voor het eerst tegen kwam voor dat kerkje in het eerste stadje nog...) *max is beter :)

en quake ook :)

KOEL, BRUUT en VET spel! :P

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 20:34 schreef pr0t0type het volgende:
Hmm, ik voel me nu net een beetje Ryudo, Ik vind Elina en Melinia wel leuk, Ryudo heeft namelijk een hart voor Elina & Melinia....

Julie zouden later in het spel wel het zelfde denken.

En ik word helemaal opgezogen in het verhaal. echt leuk gewoon..
ik nu ook! zat echt te balen toen roan wegging. had em helemaal zelf getrained tot war machine :)

maja, nu toch wel weer zo'n leuk grietje dr bij, die je al bevelen opvolgt ;) >:)

Verwijderd

kweet ook sinds kort wara de knoppen van de camera-draai functie zitten. ook erg handig :D

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-01 14:15
ik heb m nu ook :)
merk alleen dat ik heel vaak m'n voices en sound effects verlies :( heel irritant.
verder zijn de filmpjes echt :r
begrijp niet dat ze die dingen standaart windows avi hebben gemaakt en geen divx of van mij part met bink. dit ziet er echt niet uit.

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 20:45 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
kweet ook sinds kort wara de knoppen van de camera-draai functie zitten. ook erg handig :D
Die knopjes moet je niet vergeten als item selector te gebruiken.

Verwijderd

Effe een domme vraag...op zich ziet dit spel er waanzinnig uit maar ik krijg het niet voor elkaar te saven...... toch lastig om dan een adventure uit te spelen... kan iemand mij daar een klein beetje mee helpen...alle andere controls heb ik inmiddels wel zo'n beetje ontdekt denk ik........

Verwijderd

saven?? dan moet je gewoon zoeen soort piramide kegel achtig iets in het spel zoeken met al die kleuren. En dan op action key duwen.

Ik zit nu ook op dat eiland dan dat ik die gast met die claws heb verslagen, wat een meitje was dat :P

• Eeruku
whoeiii

ik zit nu in de core op valmar's moon >:)

lvl 41+ iedereen :)

daar zitten echt WEINIG savepoints btw.. :(

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 23:47 schreef 3CLipZ het volgende:
whoeiii

ik zit nu in de core op valmar's moon >:)

lvl 41+ iedereen :)

daar zitten echt WEINIG savepoints btw.. :(
Hmm ik zit op LVL 41
Ik had de Divine Sword gevonden, wat een groot ding zeg!

Ik zit nu in valmars lichaam, ik moet me ff voor doam als virus..

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-01 15:33

Bloodclot

Jawier!

Op dinsdag 19 maart 2002 17:54 schreef Neo666 het volgende:
mijn chars zijn nu level 27,27,27 en 28

best veel HP

1800,1700,1000 en 1500

btw dat oog was een makkie wat een zwakkeling

gewoon eerste die andere oogjes neer slaan hebben maar 3000 hp ;) en dan dat grote oog
Mijn chars zijn nu net over lvl 30 heen. Maar ze hebben lang niet zoveel HP als jij hebt.
hoogste heeft 1300 ofzo.
Wat heb je hiervoor gedaan?

Ik heb net de Claw of valmar gekilled en de eerste meeting met Melfice.... damn die move wil ik ook! :P

bijna 13 uur gespeeld.

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 01:11 schreef Bloodclot het volgende:

[..]

Mijn chars zijn nu net over lvl 30 heen. Maar ze hebben lang niet zoveel HP als jij hebt.
hoogste heeft 1300 ofzo.
Wat heb je hiervoor gedaan?
Hij heeft waarschijnlijk met z'n spellbooks de hp opgewaardeert.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-01 15:33

Bloodclot

Jawier!

ik probeer ook steeds dat te doen. maar ik krijg allen een [foute lingo modus] HHHNNG![/foute lingo modus]. op welke knop ik ook druk. of moet ik het in battles doen?

• KaMiKaZe
kan ik die seeds en nuts terugkopen
heb ze helaas verkocht in een winkel ;(

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 22:26 schreef pr0t0type het volgende:

[..]

Die knopjes moet je niet vergeten als item selector te gebruiken.
ja dt wist ik al. zjin gewoon de l- en r- triggers op mn gamepad. speelt heerlijk!

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 23:04 schreef Neo666 het volgende:
saven?? dan moet je gewoon zoeen soort piramide kegel achtig iets in het spel zoeken met al die kleuren. En dan op action key duwen.

Ik zit nu ook op dat eiland dan dat ik die gast met die claws heb verslagen, wat een meitje was dat :P
ja, idd erg simpel.

gewoon eerst al je sterke spells, dan zijn die klauwen wel door, dan allemaal special moves op claws of valmar. echt ez :)

tot nu toe waren ze allemaal neit zo moeilijk, behalve toen ik melfice tegen kwam, maar daar kon je gewoon nx doen. zal wel bij het verhaal horen...
Pagina: 1 2 3 4 Laatste