Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
There is no magic.
nu welOp donderdag 14 maart 2002 17:19 schreef The Will het volgende:
Pics werken niet echt geloof ik.
Hoop dat het spel hier ergens in de winkel komt (zal wel weer niet)
There is no magic.
Verwijderd
check die maar eens...
komt ook op de geweldige gamecube (die ik volgende week dinsdag in mijn handen mag houden op de cubeclub party in utrecht!
Verwijderd
echt 1 van de beste games van de laatste tijd
Maaruh ik ga weer spelen
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Vanaf nu weer over dit spellen hebben anders is ie HEEL SNEL DICHT.
Eindelijk weer es een leuke (hoop ik) RPG!
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Maar ik vindt hem op de console wat fijner spelen, maar de graphics zijn wel erg mooi op de pc
39
Mooie graphics, leuke gameplay. Wel lineair, maar goed, dat is bij bijna elke RPG
Leen ik je me FFX demo, gaat ie Grandia II'en..Op vrijdag 15 maart 2002 07:21 schreef 3CLipZ het volgende:
hmm, probeer em net te spelen.. zijn die filmpjes bij iedereen zo lelijk
Leen em me maar es, kijken of ie echt zo goed is als je zegt...
Signature?
Verwijderd
Jah die filmpjes zien er NIET uit, zijn trouwens gewoon avi files die je met je media player af kunt spelenOp vrijdag 15 maart 2002 07:21 schreef 3CLipZ het volgende:
hmm, probeer em net te spelen.. zijn die filmpjes bij iedereen zo lelijk
Ik vindt het er wel leuk uitzien (voor een rpg) en ik denk dat ik hier uren en uren achter ga zitten
Zoals?Op vrijdag 15 maart 2002 16:23 schreef pr0t0type het volgende:
Er zitten echt zwaar vervelende BUGS in![]()
Even site checken
Verwijderd
Ga maar eens naar een wapen winkeltje, en laat je ff een training uit leggen, dan moet he op een gegeven moment je spell boek zoeken, dan kan je op een vage manier niet de boek kiezen,waardoor je dus vast zit, en niet meer uit de trainig kan komen, of ik zet tijdens een gevecht de AI aan, waardoor later de AI vast blijf zitten, en dus ook niks meer doet, heel vaag en irri, maar het is verder echt een super strak spel! is het kopen wel waard, (Niet dat ik da doe).Op vrijdag 15 maart 2002 16:38 schreef w3sTErGaS het volgende:
[..]
Zoals?
ik had hem vanmorgen binnen 2 cd's, zit nu al vanaf 11uur vanmorgen te spelen, echt verslavend, en
ik zit nu op level 22 heb 4 mensen in mn party.
ik battle nu tegen een of andere gast met zon grote axe, bij die cliffs..
hij kicked mn ass de hele tijd
Verwijderd
Die gast is super cool! vet sterk! later joint ie je team.Op vrijdag 15 maart 2002 20:53 schreef 3CLipZ het volgende:
omg... zoo cewl
ik battle nu tegen een of andere gast met zon grote axe, bij die cliffs..
hij kicked mn ass de hele tijd
maar het is wel irir als je verliest van hem, moet je all die verhalen weer opnieuw aan horen
maar dit vind ik echt een Super RPG!!!
zeker een super RPG, die special van main char doet al 650DMG hier ^^Op vrijdag 15 maart 2002 20:57 schreef pr0t0type het volgende:
[..]
Die gast is super cool! vet sterk! later joint ie je team.
maar het is wel irir als je verliest van hem, moet je all die verhalen weer opnieuw aan horen
maar dit vind ik echt een Super RPG!!!
met 9HP over die gast gekilled
Hopelijk isie ook zo goed als hij lijkt
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
maar ik zit nu erges vast... in dat stadje voor die skyway moet je in de tunnel in het midden, maar ben ik maar nu sta ik voor een altaar waar je bolletjes "aan met steken"
weet iemand hier hoe dat moet
Verwijderd
maar indeed wil ik hem graag hebben... keek er al een tijdje naar uit toen hij op de dreamcast kwam maar had geen zin om zo'n rammelbak te kopen...
Verwijderd
Je moet drie bolletjes zoeken om de portal te activeren.Op zaterdag 16 maart 2002 09:33 schreef 3CLipZ het volgende:
dat is ie zeker
maar ik zit nu erges vast... in dat stadje voor die skyway moet je in de tunnel in het midden, maar ben ik maar nu sta ik voor een altaar waar je bolletjes "aan met steken"
weet iemand hier hoe dat moet![]()
zijn verdeeld vlakbij de drie bolletkes die moeten oplichten, zat zelf in het begin ook te zoeken.
Ik zit nu vast bij zo'n beest met ogen om zich heen, (Baas)
hij is gewoon niet te verslaan...
(ik ben net wakker en ik weet niks anders te zeggen
The devil is in the details.
(code 421 trouwens...
Gelukkig geen last van gehad.Op vrijdag 15 maart 2002 20:49 schreef pr0t0type het volgende:
[..]
Ga maar eens naar een wapen winkeltje, en laat je ff een training uit leggen, dan moet he op een gegeven moment je spell boek zoeken, dan kan je op een vage manier niet de boek kiezen,waardoor je dus vast zit, en niet meer uit de trainig kan komen, of ik zet tijdens een gevecht de AI aan, waardoor later de AI vast blijf zitten, en dus ook niks meer doet, heel vaag en irri, maar het is verder echt een super strak spel! is het kopen wel waard, (Niet dat ik da doe).
Het is een S U P E R spel IMO
Ik wou je nog vertellen waar je het kon halen. maarja als je de DC een rammelbak noemt dan verdien je zo'n spel nietOp zaterdag 16 maart 2002 10:12 schreef ReV3rEnD het volgende:
waar kan ik hem downlo.... kopen ?
maar indeed wil ik hem graag hebben... keek er al een tijdje naar uit toen hij op de dreamcast kwam maar had geen zin om zo'n rammelbak te kopen...
damn, ik zit nu ook bij die baas... bijna NIET TE DOENOp zaterdag 16 maart 2002 10:51 schreef pr0t0type het volgende:
[..]
Je moet drie bolletjes zoeken om de portal te activeren.
zijn verdeeld vlakbij de drie bolletkes die moeten oplichten, zat zelf in het begin ook te zoeken.
Ik zit nu vast bij zo'n beest met ogen om zich heen, (Baas)
hij is gewoon niet te verslaan...
Verwijderd
Ik verwacht dat dit spel z'n geld waard is.
Verwijderd
koekblik danOp zaterdag 16 maart 2002 11:37 schreef Aakab het volgende:
[..]
Ik wou je nog vertellen waar je het kon halen. maarja als je de DC een rammelbak noemt dan verdien je zo'n spel niet
Hoort dit?
Zo ja, ok.
Zo nee, valt dat ergens in stellen of ligt het gewoon aan mijn computer?
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
ja dusOp zaterdag 16 maart 2002 14:26 schreef Famoso het volgende:
Bij mij zien de schaduwen er heel vreemd uit, als een soort blok om de mannetjes heen.
Hoort dit?
Zo ja, ok.
Zo nee, valt dat ergens in stellen of ligt het gewoon aan mijn computer?
Verwijderd
~
~~
Watch out
:
Millenia gaat dood behehehehehehe
bijna lopen te janken toen ik ehm op me DC speelde
veel beter als SOA imo
Ik las hem al voor de helft en daar ben ik niet zo blij mee
Op zaterdag 16 maart 2002 11:22 schreef w3sTErGaS het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van gehad.
Het is een S U P E R spel IMO
Shit toch wel, bij de uitleg over "block" exit ie naar windows zonder error.
Verwijderd
Ik las hem compleet en daar ben ik helemaal niet blij meeOp zaterdag 16 maart 2002 16:09 schreef w3sTErGaS het volgende:
Kan er de volgende x misschien iets meer ruimte tussen het woordje "spoiler" en de daarwerkelijke spoiler?
Ik las hem al voor de helft en daar ben ik niet zo blij mee
meestal gaat het van
*** SPOILER ***
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
plaats spoiler hier
Dat werkt tenminste wel aardig
nee, je moet em anders doen, anders zou je er nooit normaal overheen kunnen scrollen...Op zaterdag 16 maart 2002 16:32 schreef DMaarten het volgende:
[..]
Ik las hem compleet en daar ben ik helemaal niet blij mee![]()
meestal gaat het van
*** SPOILER ***
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
plaats spoiler hier
Dat werkt tenminste wel aardig
stop et in een linkje ofzow ...
misschien zoiets
[url="http://PLAATS SPOILER HIER"] X [/url]
Verwijderd
Hoe versla je dieOp zaterdag 16 maart 2002 11:21 schreef pr0t0type het volgende:
En mellina Rules
Die heeft geen HP ofso en doet alleen maar stram
/me ff nie snap
En heb je (veel) random encounters in dit spel? Want bij bijvoorbeeld Final Fantasy 8 had je om de 3 sec een ventje aan je broek hangen
The devil is in the details.
Ja, dat heb ik ook, heb het even opgezocht, maar ze hoort paralyze te casten ofzo.. Beetje vaagOp zaterdag 16 maart 2002 16:55 schreef RaceAap_NL het volgende:
[..]
Hoe versla je die
Die heeft geen HP ofso en doet alleen maar stram(en toen moest ik ff boodschappen doen
)
/me ff nie snap
Verwijderd
Ze maakt je na die stram gewoon afOp zaterdag 16 maart 2002 17:52 schreef Timpie het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook, heb het even opgezocht, maar ze hoort paralyze te casten ofzo.. Beetje vaag
Dan moet je gvd weer opnieuw
Verwijderd
Dat is eigenlijk een veel betere oplossingOp zaterdag 16 maart 2002 16:41 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
nee, je moet em anders doen, anders zou je er nooit normaal overheen kunnen scrollen...
stop et in een linkje ofzow ...
misschien zoiets
[url="http://PLAATS SPOILER HIER"] X [/url]
Verwijderd
Die heb ik al verslagen, maar later kom je weer bij een baas, maar dat is een grote gore oogbal, met meer ogen om zich heen.. vet IRI!Op zaterdag 16 maart 2002 14:06 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
damn, ik zit nu ook bij die baas... bijna NIET TE DOEN
Wat bedoel julie trouwens met die spoiler?
gast... over die baas heb ik hem... de eerste 4 ogen waren easy... magre's burst doet 1200DMG op iedere enemy in de battleOp zaterdag 16 maart 2002 18:37 schreef pr0t0type het volgende:
[..]
Die heb ik al verslagen, maar later kom je weer bij een baas, maar dat is een grote gore oogbal, met meer ogen om zich heen.. vet IRI!
Wat bedoel julie trouwens met die spoiler?
om ook maar je vragen te beantwoorden -> met magic coins kan in je "powerup" (bij optie scherm) je special attacks upgraden
en als je 1 oog neerknalt btw kunne ze geen deltaburst meer doen..
Verwijderd
Maar dat zijn toch de special coins?Op zaterdag 16 maart 2002 20:24 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
gast... over die baas heb ik hem... de eerste 4 ogen waren easy... magre's burst doet 1200DMG op iedere enemy in de battle
om ook maar je vragen te beantwoorden -> met magic coins kan in je "powerup" (bij optie scherm) je special attacks upgraden
en als je 1 oog neerknalt btw kunne ze geen deltaburst meer doen..
ik bedoel mijn spells upgraden, of kan dat later pas?
want er zijn nog heel wat opties, die ik niet kan kiezen.
Ik zal het trouwens ff voor de 13e keer proberen te verslaan.
misschien later in et spel idd...
mijn chars zijn allemaal lvl 23 op roan na, die is 21
lijkt me bestwel laag eigenlijk,,, hoe zijn die van jou ?
Verwijderd
Mijn lvls zijn : 24,25,23,25Op zaterdag 16 maart 2002 20:32 schreef 3CLipZ het volgende:
hmm je hebt gelijk jah.. dat zijn special coins..
misschien later in et spel idd...
mijn chars zijn allemaal lvl 23 op roan na, die is 21
lijkt me bestwel laag eigenlijk,,, hoe zijn die van jou ?
ik kan die #@# oog bal maar niet verslaan,
en trouwens wie heeft? burst van de mannetjes?
Mareg heeft geen burst of zo iets?
ik hoop niet dat ik iet heb overgeslagen
over hem hebben we t toch ?
[edit]
en deze move ->
alleen dan 1200DMG per monster per hit
Tip van de dag: Praat eens met die mannetjes in de wapenwinkels (niet die achter de toonbank maar die gasten die ernaast staan) die leggen ALLES uit.Op zaterdag 16 maart 2002 20:29 schreef pr0t0type het volgende:
[..]
Maar dat zijn toch de special coins?
ik bedoel mijn spells upgraden, of kan dat later pas?
want er zijn nog heel wat opties, die ik niet kan kiezen.
Ik zal het trouwens ff voor de 13e keer proberen te verslaan.
Idd. Die met die vraagtekens boven hun hoofd. Zelf is er op zich ook makkelijk achter te komen.Op zaterdag 16 maart 2002 21:00 schreef w3sTErGaS het volgende:
[..]
Tip van de dag: Praat eens met die mannetjes in de wapenwinkels (niet die achter de toonbank maar die gasten die ernaast staan) die leggen ALLES uit.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Take out 1 eyeball bat then go after the Tendrils. Hammer then Tendrils hard
one at a time, o take out the weaker one then take out the other. After that
get rid of the other 3 Eyeball Bats. Finally use your magic and whatever SP
you may have left on the Eye. It'll be tough but you'll manage, he's
considerably weaker and easier to defeat without help. This method just takes
longer but if you're not strong enough, there's no way you would be able to
stand up to the barrage of attacks that he dishes out with the help.
Verwijderd
Ik ben lang al niet zo'n winkeltje tegen gekomen,Op zaterdag 16 maart 2002 21:16 schreef GolbeZeromus het volgende:
[..]
Idd. Die met die vraagtekens boven hun hoofd. Zelf is er op zich ook makkelijk achter te komen.
ik durf al bijna niet meer met ze te praten om dat ik bang ben dat ik dan weer op een gegeven moment weer vast zit.
Trouwens ik ben helemaal weer terug gaan lopen, net voor de baas, bleek dat ik heel veel Items heb overgeslagen
maar ik moet nu zo weg, en probeer het vanavond wel weer verder
ziehier het resultaat.. WOOHOO!!
Het is eigenlijk dezelfde manier als specials upgraden. Het is hetzelfde scherm. In de DC versie iig.
Verwijderd
Ik zit nu bij mn zus op de computer, ik wil naar huis!!!
ik wil weer spelen.
Verwijderd
of kan dat later pas?
iso maken en daemontools instalerenOp zondag 17 maart 2002 10:12 schreef w3sTErGaS het volgende:
Met dit spel leest ie constant dingen van cd2. Dit vertraagt de boel echt gigantisch (misschien een hardware probleempje) Is er een manier om cd2 op je hd te zetten en ervoor te zorgen dat grandia hem herkent alsof het gewoon de cd is? Ik heb wel eens van zo'n programmatje gehoord maar ben het ff vergeten.
idd, www.daemon-tools.comOp zondag 17 maart 2002 10:27 schreef Timpie het volgende:
[..]
iso maken en daemontools instaleren
Verwijderd
of is het gewoon een bug dat ik niet mijn spels kan kopen?
Je kan je magic coins ALTYD gebruiken (mist je een egg hebt) Ga naar power up en dan naar magic et voila.Op zondag 17 maart 2002 11:30 schreef pr0t0type het volgende:
Weet iemand nou waneer ik mijn magic coins kan gebruiken?
of is het gewoon een bug dat ik niet mijn spels kan kopen?
Verwijderd
Ja ik ben tenslotte een Nederlander he
Verwijderd
Ik heb 4 mana eggsOp zondag 17 maart 2002 11:35 schreef w3sTErGaS het volgende:
[..]
Je kan je magic coins ALTYD gebruiken (mist je een egg hebt) Ga naar power up en dan naar magic et voila.
Nou dan ben ik er overuit dat er dus echt een zwaar vervelende BUG is het spel zit
Want als ik de trainig doe ik het huisje voor spels, zit ik vast in de trainig spels, omdat ik dan een boek moet kiezen die niet verchijnt
ik kan dus ook niet ij powerups de spels upgrade vinden.
Verwijderd
Ik had Roteren op A,S.
Dan kan je op een of andere vage manier niet in je spels scherm komen, ik had dus ff het roteren weer standaard op ,HOME,PGUP gezet, en nu kan ik die optie wel weer kiezen... stomme bug zeg!
idd, daar kwam ik toen ook achterOp zondag 17 maart 2002 12:17 schreef pr0t0type het volgende:
Nou zeg!!
ik heb kan nu allemaal in nieuwe komen die ik daarvoor ook al had kunnen gebuiken!
Geen wonder dat ik die ook bal niet kon verslaan!
Verwijderd
Verwijderd
luekOp zondag 17 maart 2002 12:29 schreef Neo666 het volgende:
:D:D:P Ik ben Grandia 2 nu aan het donwloaden, 2 cd's wel maar met 6kb/s maar ja ben al 2 dagen bezig heb cd1 bijna nog 30 mb
maar je hebt wel beide cds nodig om te installen
dus geen optie om een small install te kiezen en gelijk te spelen
cave minotaur?? waar zit datOp zondag 17 maart 2002 12:35 schreef wacko het volgende:
Ik heb 'm gisteren ook 'gekocht', ben nu bij die Cave Minotaur. Gaat niet zo lekkernog maar even wat van die magic troep proberen, heb ik volgens mij ook nog niet gebruikt.
erg cool spel vooral tijdens de gevechten, juist niet chaotisch zoals iemand hier zei.
skies of arcadia hebben we ook maar vond ik minder leuk dan dit.
btw, geen random encounters in Grandia, je ziet de vijandjes rond huppelen als je rondloopt. dus je kan min of meer zelf kiezen of je vecht of niet. dat vind ik een _heel_ stuk beter dan zoals met FF om de seconde moeten vechten als je iets zoekt
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
Verwijderd
ik ben nou in het stad, waar je het zwaard moet zoeken,
en millenia en reyudo een beetje zitten te sjansen
maar je komt op een gegeven moment bij zon waarzegster met zo'n slangetje, dus ik d8 leuk ff mn toekomst voorspellen
klaptie telkens terug naar windows als je met hem gaat praten.
ik was al bang als het een quest wast
En ik moet zeggen dat het spel er echt sfeervol uit ziet,
lekker een tentje op zetten, of even lekker hapje eten bij de INN, ff door de stad heen in een bootje.
Bwah, vlak in het begin. Dat beest dat die medal van dat jochie had afgepakt.Op zondag 17 maart 2002 13:32 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
cave minotaur?? waar zit dat
Ben er intussen al voorbij
Ik vind de manier van vechten en encounters wel heel cool, die random encounters van FF7/8 waren soms wel irritant. Nu kun je nog vluchten als je er ff geen zin in hebt
Verwijderd
Wel een ziek persoon die dit stuk van het spel verzonnen heeft trouwens
Verwijderd
Verwijderd
Hou dat maar ff voor jezelf m8 anders is er straks een slotje ofsoOp zondag 17 maart 2002 16:56 schreef Neo666 het volgende:
ik heb nog 2 servers gevonden nu ook bijna klaar met cd 2 nog 1-2 uurtjes en dan gamen maar
![]()
Maaruh heeft iemand een tip om dat oog te verslaan want hij heeft me net weer afgemaakt
Verwijderd
dat weet ik ..maar je kan je knoppen niet configgenOp zondag 17 maart 2002 16:50 schreef 3CLipZ het volgende:
staat een config progje in je startmenu voor toch
badass port