Op donderdag 21 maart 2002 09:23 schreef xsence-ecs het volgende:
Het enigste dat de xbox mee heeft is dat bill gates erachter zit.. en hij nou eenmaal veel geld heeft uit te geven .. dus hij zou als het ware zelfs een drol heel erg aantrekkelijk kunnen maken voor mensen met al zijn geld.
Wat heel vies is van microsoft is dat zij veel software huizen omkopen om spellen te maken voor hun eigen console.
Ik als echte nintendo, sony en pc freak vind dat te ver gaan, de dreamcast is gestopt door microsoft, niet door sega.
microsoft is een virus.!
welk OS draai je?
Microsoft koopt zekers geen softwarehuizen om om games voor ze te maken. Microsoft heeft met de XBox gewoon de console met de beste SDK en de beste specs, daarom gaan veel softwarehuizen, die nog geen console-voorkeur hebben of daar niet veel waarde aan hechten, maar
wel aan de kwaliteit van de games, naar de XBox.
en je zegt het al, echte nintendo, sony, pc freak, beetje bevooroordeeld?
En Bill Gates kan dan veel geld hebben, maar wat denk je? dat bill een rekening heeft met daarop $90.000.000.000 ,- ??? Tuurlijk niet, Bill Gates heeft 40% van de aandelen van microsoft, en dat is meteen het grootste deel van zijn prive kapitaal (die 40% was een tijdje geleden zo, weet niet hoe dat nu is) Echt niet dat hij met prive vermogen gaat bijschieten om de XBox aan de man te brengen
Waar het om gaat is of JIJ die games leuk vindt, en of JIJ ze wilt spelen/kopen. Als ik nu toch besluit een XBox te kopen (geld...?) dan doe ik dat toch omdat ik dan HALO leuk vindt, en misschien wel DOA3 wil spelen... dan boeit het mij toch geen flikker of er van de PS2 meer verkocht zijn? damn, ik snap echt niet waarom mensen zich daar druk om gaan maken, wat de beste console is, en dat ook in de eerste we(e)k(en)
nfi