Introductie Xbox geflopt

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 253 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Het is Telegraaf stijl, maar dit is toch wel heel voorbarig dacht ik zo. http://www.telegraaf.nl/digilink/teksten/digi.box.xbox.spelcomputer.introductie.html

Het is toch onzin als in de eerste uren van verkoop nog niet veel gekocht is, de introductie meteen geflopt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, echt de telegraaf weer..

Veels te vroeg om te zeggen of een launch geflopt is of niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hoezo is et geen flop? Een introductie is geslaagd als er veel verkocht wordt op die eerste dag. Dit zegt uiteraard nog weinig over de toekomst, maar ik ben et wel met de Telegraaf eens.

* Glitch leest zijn reply nog eens en ziet dat dit de eerste keer was dat hij iets positiefs had over de Telegraaf :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 23:12
Ik denk dat de belachelijk hoge prijs van dat ding toch een grote drempel is voor mensen, en ja natuurlijk dat akkafietje met die beschadigde DVD's die het apparaat uitkomen maken hem niet populairder.

Kben overigens nog niet echt onder de indruk van de games die uitkomen voor de Xbox, alleen HALO lijkt me wel cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 16:18 schreef Glitch83 het volgende:
Hoezo is et geen flop? Een introductie is geslaagd als er veel verkocht wordt op die eerste dag. Dit zegt uiteraard nog weinig over de toekomst, maar ik ben et wel met de Telegraaf eens.

/me leest zijn reply nog eens en ziet dat dit de eerste keer was dat hij iets positiefs had over de Telegraaf :o
Yep, ik ben het ook eens met ze eens :P
Echte fans zouden in hun slaapzak voor de winkel liggen, maar niemand te zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Laatst online: 12:37
Tsja als de media gaan berichten dat een spelcomputer flopt.. of dreigt te floppen zullen minder mensen zullen minder mensen hem kopen en komt de voorspelling uit.
Kijk maar naar de Atari Jaguar. Er werd vanaf het begin door veel bladen gezegt dat het beter was af te wachten. Nou grote flop dus... (maar 'k heb wel 30 spellen >:) )

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heheh ik had gisteren bij mediamarkt in A'dam gezien hoe ze al die Xboxjes naar binnen aan het tillen waren. Ik stonden er 4 bespeelbare Xboxjes, waar zeg maar 2 mensen bij stonden :P. Toen heb ik ff een 15 min Halo lopen spelen. Opzich wel een lachu gamae. Ziet er niet speciaal uit ofzo (als je tenminste een geforce 3 en een PC gewend bent). Vooral die texturen vallen me vies tegen, maar ja het is dan ook op een low quality TV beeldscherm. De wagentje waarin je kan zitten valt btw dus echt niet te besturen he, wat een bagger is dat.

Maar to the point.... Ik denk idd dat er niet veel mensen warm lopen voor Bill's speeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Op donderdag 14 maart 2002 16:26 schreef Sjawarmaman het volgende:
Heheh ik had gisteren bij mediamarkt in A'dam gezien hoe ze al die Xboxjes naar binnen aan het tillen waren. Ik stonden er 4 bespeelbare Xboxjes, waar zeg maar 2 mensen bij stonden :P. Toen heb ik ff een 15 min Halo lopen spelen. Opzich wel een lachu gamae. Ziet er niet speciaal uit ofzo (als je tenminste een geforce 3 en een PC gewend bent). Vooral die texturen vallen me vies tegen, maar ja het is dan ook op een low quality TV beeldscherm. De wagentje waarin je kan zitten valt btw dus echt niet te besturen he, wat een bagger is dat.

Maar to the point.... Ik denk idd dat er niet veel mensen warm lopen voor Bill's speeltje
Billspeeltje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De echte fans hebben hem gereserveerd en gaan dus niet als gekken sochtends vroeg voor de stoep liggen :)

Dit is typisch weer een telegraaf bericht, van een domme, on wetende journalist zonder maar enige kennis van de gameswereld of waar dan ook van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 19:17

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

typisch Telegraaf vinnik dit...

ik kan me niet herinneren dat er ooit bij welke console dan ook van die echte Amerikaanse toestanden zijn geweest, zoals mensen die in slaapzakjes voor de deur zitten, of hun tentje al weken van te voren hebben opgezet...

Nederlanders zijn volgens mij gewoon wat nuchterder in die dingen. Het lijkt mij heel sterk dat de X-box een flop wordt, maarjah... time will tell

* Ruud2001 gaat vanavond iig lekker gamen op zijn splinternieuwe X-box *D

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperPotato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 21:58
-

[ Voor 99% gewijzigd door SuperPotato op 18-03-2017 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begrijp niet hoe ze dit nu al kunnen zeggen......

De Xbox heft vast wel potentie om met de Sony Ps2 mee te komen ondanks dat er nu bagger spellen op de markt zijn...Gotham is waaaardeloos je moet de hele tijd in nauwe straatjes jagen en de besturing sucked netzoals Halo wat er trouwens wel redelijk uitziet.

Rallisport of iets in die trend is ook wel lollig alleen rijd je de hele tijd tegen een onzichtbare muur aan als je maar iets van de baan afschuift.

Het spel wat ik wel leuk vind is DOA 3 , fantastiche graphics (oa water spiegeling of de ramen die in 10000 stukjes uit elkaar vliegt) , alleen de besturing is toch weer matig omdat die controller gigantisch groot en lomp is en dat toch de knoppies bijna tegen elkaar aanzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Op donderdag 14 maart 2002 16:37 schreef Ruud2001 het volgende:

* Ruud2001 gaat vanavond iig lekker gamen op zijn splinternieuwe X-box *D
Laat ook ff weten of tie krasjes maakt op je DVD's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De lokale gameswinkel heeft er 1 verkocht (tot nu toe)...lijkt me wat weinig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja je moet niet vergeten dat dit niet zo maar n speeltje is,maar n speeltje van Bill Gates,als t zo niet lukt gooit ie zun portemonne nog verder open totdat de Xbox een succes is

En met die krasjes...t betrof om 200 mensen in Japan,over dit probleem in Amerika heb ik nog niks gehoord,ik denk niet dat dat probleem hier voor zal doen.

maarja ze zullen t wel weer gebruiken om de Xbox af te kraken..

Zodra de media zegt dat t een flop is,valt r de komende maanden weinig meer te redden voor de xbox,t massale publiek schikt daarvan af,opzich heel logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Op donderdag 14 maart 2002 16:55 schreef MrRudi het volgende:
De lokale gameswinkel heeft er 1 verkocht (tot nu toe)...lijkt me wat weinig :?
Gave icon en ondetitel! Maar verraad je hier niets iets te veel mee, het is obvious, ok, maar voor de nietswetende gamer die blanko aan MGS2 wil beginnen misschien beetje zonde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op donderdag 14 maart 2002 17:36 schreef Ares het volgende:

[..]

Gave icon en ondetitel! Maar verraad je hier niets iets te veel mee, het is obvious, ok, maar voor de nietswetende gamer die blanko aan MGS2 wil beginnen misschien beetje zonde?
tja... en de nietwetende gamer was het niet eens opgevallen ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op donderdag 14 maart 2002 16:46 schreef Glitch83 het volgende:

[..]

Laat ook ff weten of tie krasjes maakt op je DVD's ;)
Tja, lijkt me sterk.. ik ga 'm niet op z'n kantje zetten natuurlijk... ben geen Japanner ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem in ieder geval niet halen.

Edit: modjes: muhahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Eric
  • Laatst online: 25-03 09:11
Ik wacht ook nog lekker op de gamecube, die is tenminste een stuk goedkoper en ik wil straks graag Zelda en Mario Kart spelen en die komen niet uit op de X-box :P

i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even ter informatie hoor!!

€ 480,- is nog altijd een stuk goedkoper als de ps2 met zijn 1500 piek bij de launch hoor!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 12:18
Nog even over de gekraste dvd's. Dit komt alleen voor in de Thomson DVD-spelers. De Xbox gebruikt voor 85%+ philips dvd's en die hebben dat probleem niet.
Let's make things better Thomson >:).

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nou, met Philips weet je het ook niet meer dezer dagen, voor je het weet sta je in 1 of andere toren omdat dat ding niet goed werkt.
Tsja, het zou schitterend zijn als de X-box mislukt.
Maarja, het zal wel weer loslopen, maar ik kan nog hopen...

Trouwens als jullie denken dat ik anti-microsoft ben, moet je baas horen, die denkt dat microsoft een complot is tussen de amerikaanse overheid en de nasa ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 18:48 schreef didaaf het volgende:
Even ter informatie hoor!!

€ 480,- is nog altijd een stuk goedkoper als de ps2 met zijn 1500 piek bij de launch hoor!!!
1199,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er 1tje vanmiddag gekocht om 13.00 uur bij mediamarkt, kreeg er 2 Games bij :7
Thuis meteen op een echte monitor aangesloten.
Het beeld is echt super !!!!!!!!! Het was eigelijk en beetje een inpulsiefe aankoop (beetje erg zelfs), volgens de verkoper kan je er binnenkort ook mee internetten>:)
O,ja het spel halo rulzzzzz.
Het eerst minpuntje vind ik het geluid wat de Xbox maakt.
(blower bagger :? )
oja en 2 controllers!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op donderdag 14 maart 2002 19:54 schreef Thufir_Hawat het volgende:
Nou, met Philips weet je het ook niet meer dezer dagen, voor je het weet sta je in 1 of andere toren omdat dat ding niet goed werkt.
Tsja, het zou schitterend zijn als de X-box mislukt.
Maarja, het zal wel weer loslopen, maar ik kan nog hopen...

Trouwens als jullie denken dat ik anti-microsoft ben, moet je baas horen, die denkt dat microsoft een complot is tussen de amerikaanse overheid en de nasa ;)
Ooit economie gehad :?

Meer concurrentie, lijdt tot betere producten, lijdt tot lagere prijzen, etc. Het is toch alleen maar mooi als er bijvoorbeeld een topper op de PS2 uitkomt, waardoor de X-box weer in de "tegen-aaval" moet om een nog groter topper op de markt te brengen. Door deze strijd zullen naar mijn mening spellen alleen maar beter worden en is de gamer uiteindelijk toch gediend bij het slagen van de X-box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Op donderdag 14 maart 2002 16:20 schreef CyberTijn het volgende:
Ik denk dat de belachelijk hoge prijs van dat ding toch een grote drempel is voor mensen, en ja natuurlijk dat akkafietje met die beschadigde DVD's die het apparaat uitkomen maken hem niet populairder.
Tel daarbij het feit dat er voor de winkelier amper marge kan draaien op de verkoop van de box zelf (van wat ik heb gehoord maar 10-20 euro) dan kan ik me voorstellen dat sommige winkeliers niet meer zo happig zijn als het succes uitblijft. En als er van die 1000 verkochte box'jes ook maar 10 terug komen omdat de klant blijft klagen. Dan is het *poef*en weg al je winst!
Waarschijnlijk is dat ook de reden dat sommige retailers in Japan niet zo happig zijn. De marge op de hardware zelf is ook bij de grote retailers flinterdun en als de verkoop van software achterblijft is het al gauw "Ende und Aus"

Ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken...

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:30

Sick Nick

Drop the top!

Op donderdag 14 maart 2002 20:39 schreef Ruud2001 het volgende:

[..]

Ooit economie gehad :?

Meer concurrentie, lijdt tot betere producten, lijdt tot lagere prijzen, etc. Het is toch alleen maar mooi als er bijvoorbeeld een topper op de PS2 uitkomt, waardoor de X-box weer in de "tegen-aaval" moet om een nog groter topper op de markt te brengen. Door deze strijd zullen naar mijn mening spellen alleen maar beter worden en is de gamer uiteindelijk toch gediend bij het slagen van de X-box
Ik heb toevallig wel economie gehad, en jouw spiraal gaat uit van een positieve werking. Echter kan het ook de andere kant opslaan, beide bedrijven moeten steeds goedkoper spellen uitbrengen. Dit kan 2 dingen betekenen:
- De kwaliteit blijft gelijk en prijs daalt, met draait verlies, minder winsten voor nieuwe ontwikkelingen en dus slechtere spellen als gevolg.
- De kwaliteit daalt meteen omdat men geen verliezen wil draaien.

Beide mogelijkheden levert dus aan het eind van de rit kutspellen voor beide consoles op :+

Zo, mijn bijdrage met de negatieve kant van het verhaal >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij (klein filiaal FRS) hebben er vandaag 2 verkocht. Ik had wel meer verwacht eigenlijk, aangezien je bij de FRS er een 2e controller gratis bij krijgt.... maarja.. we zien het allemaal wel. Als hij 350 euro had gekost dan was ie van mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je krijgt (als frs-medewerker) toch 20% korting, 479,00 euro is toch 95,80 euro korting = 383,20 euro....

is toch aardig in debuurt van je 350 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ik ben gisteren naar die Xbox perspresentatie geweest en ik zag daar toch wel hele interessante dingen. Goed, ik ben een PC gewend, dus de besturing van de games vind ik sucken met zo'n joypad. Maar het was wel heel tof om te zien waar dat apparaat toe in staat is.

Hij is een stuk krachtiger dan de Gamecube of de playstation II. Zuiver omdat er betere hardware in zit.

De party die met de officiële launch gepaard ging was wel ontzettend gaaf om mee te maken. Een hoop bekende Nederlanders, gratis drank en net zo veel op de Xbox spelen als je nodig dacht te hebben. :)

Hier kan je de foto's zien...
http://213.73.168.207:8080/plaatjes

(is wel een trage host (quicknet))

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 20:25 schreef Bill_Gates het volgende:
Hoe doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 22:45 schreef CrazyTaxi het volgende:
je krijgt (als frs-medewerker) toch 20% korting, 479,00 euro is toch 95,80 euro korting = 383,20 euro....

is toch aardig in debuurt van je 350 euro :)
haha ja was het maar zo... we krijgen namelijk geen korting op hardware... daar baal ik echt van.. maar tis wel begrijpelijk, anders zou ik de consoles voor 380 kunnen inkopen, en voor 430 verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 16:20 schreef CyberTijn het volgende:

Kben overigens nog niet echt onder de indruk van de games die uitkomen voor de Xbox, alleen HALO lijkt me wel cool.
en daar zou ook een pc versie voor komen (pcgameplay no 72/73 geloof ik... stond news bericht in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Laatst online: 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Op donderdag 14 maart 2002 20:25 schreef Bill_Gates het volgende:

Je kan de Xbox alleen maar aansluiten op een PC monitor dmv third party's. Microsoft zelf zal geen stekkertjes maken om je xbox op de PC-monitor aan te sluiten.

Op dit moment zijn die stekkertjes nog niet op de markt.
volgens de verkoper kan je er binnenkort ook mee internetten>:)
O,ja het spel halo rulzzzzz.
Het eerst minpuntje vind ik het geluid wat de Xbox maakt.
(blower bagger :? )
oja en 2 controllers!!!!!!
Je krijgt dacht ik 1 controller als je een Xbox koopt, maar goed.

Internetten kan pas in 2003 of 2004 in Nederland. Dus dat is nog een redelijk tijdje wachten.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 22:06 schreef Demolition-Man het volgende:
Wij (klein filiaal FRS) hebben er vandaag 2 verkocht. Ik had wel meer verwacht eigenlijk, aangezien je bij de FRS er een 2e controller gratis bij krijgt.... maarja.. we zien het allemaal wel. Als hij 350 euro had gekost dan was ie van mij!
Kut 3rd party controller is dat!. Dat ding kun je echt niet normaal mee gamen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man de Xbox maakt echt geen meer herrie dan de PS2 :) Is zelfs kalmer soms..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha x-box krachtiger dan Gamecube?
haha sorry laat me niet lachen

een antieke 700 mhz celeron CISC cpu verslaat nooit een 400 mhz PowerPC RISC cpu!

en de ati-graphics chipset is ook beter...

microsoft sucks ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Laatst online: 27-08 20:50

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Op vrijdag 15 maart 2002 11:43 schreef XE het volgende:

een antieke 700 mhz celeron CISC cpu verslaat nooit een 400 mhz PowerPC RISC cpu!

microsoft sucks ass
We'll see, koop ze waarschijnlijk allebei :)

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:15
Op vrijdag 15 maart 2002 11:45 schreef skullsplitter het volgende:

[..]

We'll see, koop ze waarschijnlijk allebei :)
Hehe ik denk ik ook, alle drie de consoles :9 :P

(Alleen effe wachten met XBOX-je)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga dinsdag naar de VIP try-out party van de Game Cube en dan zal ik wel ff een vergelijking trekken tussen Xbox en Game Cube.

Ik zit er nog over na te denken welke van de 2 ik zou kopen. Ik ben namelijk meer een liever hebber van de echte Mario nostalgie :) Maar zulke spellen als DOA3 zijn echt om te smullen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 06:06

microsoft sucks ass
Regelrechte flame, en daarbij geef je geen argumenten bij je loze opmerkingen. |:(

Het feit dat de Gamecube geen DVD heeft gaat ze nekken, dat is mijn voorspelling. Of ie nu goedkoper is of niet, hij is niet genoeg goedkoper om een aparte dvd-speler te bekostigen.

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 15 maart 2002 12:48 schreef Hitpoint het volgende:
Ik ga dinsdag naar de VIP try-out party van de Game Cube en dan zal ik wel ff een vergelijking trekken tussen Xbox en Game Cube.

Ik zit er nog over na te denken welke van de 2 ik zou kopen. Ik ben namelijk meer een liever hebber van de echte Mario nostalgie :) Maar zulke spellen als DOA3 zijn echt om te smullen :P
Ah, laat het zeker even weten van de tryout. Ben wel benieuwd.

Als je van de Mario-garde bent, dan lijkt de keus me eenvoudig... DOA3 is leuk, maar Soul Calibur 2 wordt denk ik nog leuker, en die komt op alle platformen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:13
omg je komt dit ook overal tegen he!
sorry, maar ik neem de TELEGRAAF al jaren niet meer serieus.

ik heb op 2 andere forums al mijn reactie geplaatst hierover. het komt hier op neer:
TELEGRAAF :r
XBOX *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Laatst online: 30-01-2024

microsoft sucks ass
|:(

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeee, RelaXXing, ook op gamers.nl zie ik? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Dat nieuwsbericht van de telegraaf slaat als een drum op een lulstel.
Er zijn echt VEEL mensen die de xbox als pre-order 2 dagen van tevoren al in huis hadden. Bart Smit weet ik dat ze ze zowiezo eerder verstuurd hebben en aantal andere zaken ook.
Tel daar nog eens het feit bij dat waarschijnlijk een aantal mensen het apparaat uit de USA geimporteerd hebben waar die zelfs met verzendkosten enzo nog dik 50 euro goedkoper is (prijs in de usa zonder verzendkosten is 130 euro goedkoper!).
En dus lag er niemand voor de winkels.

Ten tweede we leven nog altijd hier in NL en voor de meeste mensen geldt dan dat ze ff wachten tot de prijs zakt aangezien nederlands niet graag veel geld uitgeven :).

Intertoys had zijn spul niet echt in orde (geen halo, heel weinig tot geen advanced scart cables enzo).

Kortom heel wat mensen hadden hun xbox al een paar dagen van tevoren. En zo duur is ie nu ook weer niet in vergelijking met de ps2 bij de launch.

Xbox is een hele mooie machine en kwa specs zal ie wel superieur zijn op het moment.
Als ik nu een console zou moeten kopen zou ik de xbox kopen, gewoon vanwege het feit dat de games op de nintendo sinds de N64 niet meer echt aanspreken en dat ik er geen dvd's in kan afspelen, maar alleen die mini dvd's.
Maar net zoals de meesten heb ik nu op het moment geen 550 euro om alle zooi die ik wil hebben te kopen :) dus helaas. Nog ff wachten... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meeste mensen haalden hem eerder of later op.. maar sorcerer zegt dat de meeste mensen wachten totdat de prijs zakt, DAN IS DIE INTRODUCTIE TOCH GEFLOPT JOH ?|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:50

Wom

microsoft sucks ass
Vandaar dat iedereen ook een ATI videokaart heeft !

Als het je om MS te doen is , zeg dat dan gewoon...

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gaat niet om microsoft (alhoewel ik microsoft wel vind zuigen)
maar ik heb op de xbox gespeeld, en dat ding is misschien net iets beter als de dreamcast die ik al 2 jaar thuis heb staan...
veel te lomp ook... en het joypad-design is van de dreamcast gejat (of het lijkt er TOEVALLIG sprekend op?)

ach ja, doet wat je wil, geef maar veel te veel geld uit aan een xbox en erger je erop omdat microsoft na een jaar er niks meer in ziet en kapt met de support en spellen ervoor.

ik heb ze alledrie gezien en erop gespeeld: gamecube komt eerst, dan ps2, dan dreamcast en dan xbox...

tis gewoon een 4e rangs console...

en tja gamecube vs. ps2? welcome to the third place?

hehe NINTENDO GAMECUBE: welcome to the FIRST place...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
De macro heeft hem staan voor € 349,- (natuurlijk ex btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Laatst online: 08-09 21:43
Op vrijdag 15 maart 2002 17:28 schreef XE het volgende:
het gaat niet om microsoft (alhoewel ik microsoft wel vind zuigen)
maar ik heb op de xbox gespeeld, en dat ding is misschien net iets beter als de dreamcast die ik al 2 jaar thuis heb staan...
veel te lomp ook... en het joypad-design is van de dreamcast gejat (of het lijkt er TOEVALLIG sprekend op?)

ach ja, doet wat je wil, geef maar veel te veel geld uit aan een xbox en erger je erop omdat microsoft na een jaar er niks meer in ziet en kapt met de support en spellen ervoor.

ik heb ze alledrie gezien en erop gespeeld: gamecube komt eerst, dan ps2, dan dreamcast en dan xbox...

tis gewoon een 4e rangs console...

en tja gamecube vs. ps2? welcome to the third place?

hehe NINTENDO GAMECUBE: welcome to the FIRST place...
Wat een gelul |:(

Alleen de specs van de XBOX gaan die van de PS2 en Dreamcast al ver voorbij.
Waar baseer jij jezelf in godsnaam op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 16:06

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Wat wel zo is, dat de PS2 veel beter verkocht is in het begin, overal uitverkocht.
Dat had je met de XboX niet. Als er weer een nieuwe Nintendo komt zal het ook weer zo'n klapper worden.

Het probleem is dat Sony en Nintendo al meer aanhangers had waardoor het meteen rages zijn. De Xbox moet zich eerst nog bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Klopt, volgens mij moet Microsoft gewoon veel meer aan marketing gaan doen. Toen ik mijn vrienden vertelde dat ik een X-box gekocht hadden, wist bijna de helft niet wat het was en toen ik het uitlegde zeiden ze: "Oh, een soort Playstation dus..."

Ik denk dat dit voorbeeld wel genoeg zegt. De X-box moet goedkoper worden en er moet meer reclame gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 16:14 schreef PWM het volgende:
Het is Telegraaf stijl, maar dit is toch wel heel voorbarig dacht ik zo. http://www.telegraaf.nl/digilink/teksten/digi.box.xbox.spelcomputer.introductie.html

Het is toch onzin als in de eerste uren van verkoop nog niet veel gekocht is, de introductie meteen geflopt is.
die Telegraaf journalist is vast Ps2 fan.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op maandag 18 maart 2002 13:10 schreef Ruud2001 het volgende:
Klopt, volgens mij moet Microsoft gewoon veel meer aan marketing gaan doen. Toen ik mijn vrienden vertelde dat ik een X-box gekocht hadden, wist bijna de helft niet wat het was en toen ik het uitlegde zeiden ze: "Oh, een soort Playstation dus..."

Ik denk dat dit voorbeeld wel genoeg zegt. De X-box moet goedkoper worden en er moet meer reclame gemaakt worden.
die doos wordt voorlopig heus niet goedkoper hoor! microsoft maakt al verlies op elke box!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil er wel eentje hebben eigenlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Op vrijdag 15 maart 2002 13:57 schreef mbvisiontt het volgende:

[..]
Het feit dat de Gamecube geen DVD heeft gaat ze nekken, dat is mijn voorspelling. Of ie nu goedkoper is of niet, hij is niet genoeg goedkoper om een aparte dvd-speler te bekostigen.
Voor het prijsverschil van €280 ((xbox: €479 + DVDkit: €50) - Gamecube: €249) kun je een anders een mooie DVD speler kopen hoor.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op maandag 18 maart 2002 13:27 schreef daFubar het volgende:

[..]

die doos wordt voorlopig heus niet goedkoper hoor! microsoft maakt al verlies op elke box!!! >:)
die doos is nu al meerdere plaatsen goedkoper hoor... en ik geloof dat er morgen bij de Makro een winstpakker ofzoiets uitkomt voor de X-box en dat zal dan ook wel weer 10tallen euro's schelen. Maarjah, aan jouw icon te zien, boeit het je toch niet wat de X-Box kost, want je wil waarschijnlijk toch de Cube. Gokje hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Op maandag 18 maart 2002 15:00 schreef D³ het volgende:

[..]

Voor het prijsverschil van €280 ((xbox: €479 + DVDkit: €50) - Gamecube: €249) kun je een anders een mooie DVD speler kopen hoor.
HOEZEE! :)
Op maandag 18 maart 2002 15:05 schreef Ruud2001 het volgende:

[..]

Maarjah, aan jouw icon te zien, boeit het je toch niet wat de X-Box kost, want je wil waarschijnlijk toch de Cube. Gokje hoor ;)
joh :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me simpel genoeg: Vergeet brakke XboX ('k hoop dat ik hiermee niemand op z'n teentjes trap) en wacht op de Cube en koop er een DVD-spelertje bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op maandag 18 maart 2002 15:15 schreef IndigoDelFuego het volgende:
Lijkt me simpel genoeg: Vergeet brakke XboX ('k hoop dat ik hiermee niemand op z'n teentjes trap) en wacht op de Cube en koop er een DVD-spelertje bij
* Ruud2001 voelt zich op zijn teentjes getrapt :+

wat vind je er brak aan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de Xbox nu nog niet echt bijzonder, vind de meeste spellen niet echt boeiend. Hopenlijk komt er over een jaartje ofzow kewle spellen en dan is natuurlijk de prijs van de Xbox gedaald naar 300 euros.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 08:52
Die prijs van dat ding is gewoon veel te hoog. En dan ook alleen nog in NL.
Rij naar Duitsland en je hebt em voor 100 euro minder.
Dat scheelt lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik heb de XBOX bij Discovery gezien en net nog ff die filmpjes bekeken van DOA3 en PGR maar die XBOX heeft wel sublieme graphics, dat kun je niet ontkennen. Uiteindelijk is het een kwestie van persoonlijke smaak, maar ik wil toch echt wel zo'n XBOX hebben, met DVD-uitbreiding erbij natuurlijk :9

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Die DVD support kan me aan mijn reet roesten, als ie maar spellen draait, en dat doet ie PRIMA!

Ik heb net een DVDspeler aangeschaft, dus dat drukt de pret niet. Ik wordt ook wel erg moe van deze discussie: "X-box is beter, nietes, de Gamecube. Ach, we hebben altijd onze PS2 nog..."

Kom op. Je koopt er een of niet. Prijzen dalen wel degelijk.

En als ie na een paar dagen niet bevalt, dan breng je je concole (kies er maar een uit de drie) toch gewoon terug?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocco
  • Laatst online: 10-09 20:03

Rocco

nightlife

Mensen die denken dat de Xbox wegens de specs beter is dan de PS2 lees eerst dit eens :

http://users.skynet.be/xsuw/ps2vsxbox1.html

Only time will tell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Op maandag 18 maart 2002 20:25 schreef Rocco het volgende:
Mensen die denken dat de Xbox wegens de specs beter is dan de PS2 lees eerst dit eens :

Only time will tell...
Hoe VAAK ga je dit nu posten?
Bovendien is het een verslag van likmevesje, en al ZOU die technisch gezien beter zijn, qua qualiteit en gameplay neemt de X-box mijn keus in.

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocco
  • Laatst online: 10-09 20:03

Rocco

nightlife

Sorry, ik ben nu eenmaal gevoelig voor gladde talk. Misschien koop ik daarom zo vaak bij Tell Sell....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

"new lubricant...."

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symphony-X
  • Laatst online: 07-09 10:26
Op maandag 18 maart 2002 20:25 schreef Rocco het volgende:

Only time will tell...
Het is idd zoŽn beetje de 6 keer dat ik dit tegen kom in een discussie over consoles.. De laatste zin is echter wel zinnig.

" Play the violent strings of my symphony "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Op maandag 18 maart 2002 20:47 schreef Symphony-X het volgende:

[..]

Het is idd zoŽn beetje de 6 keer dat ik dit tegen kom in een discussie over consoles.. De laatste zin is echter wel zinnig.
Als je Time verving door Games helemaal...

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 05-08 20:22
ik ga iig geen xbox kopen

reden

- heb al een goeie pc
- heb al een zooi consoles (waaronder de ps2)
- heb nu een cyberhome dvd speler *D
- ik speel voornamelijk shooters en rpg's en die
sucken op consoles (in besturing)
- de Xbox is te duur
- verhalen over beschadigingen aan dvd's
- games spreken me niet echt aan
- kijken wat de gamecube doet

denk dat veel mensen met dezelfde argumenten zitten om de xbox niet te kopen, voor de kleinere kids is een gamecube denk ik leuker en goedkoper (de n64 wordt ook nog steeds redelijk verkocht om z'n pokemon games), en ik vind persoonlijk de visie van big N wel goed, geen toeters en bellen maar puur gamen :)

I rest my case

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
Op maandag 18 maart 2002 20:48 schreef skullsplitter het volgende:

[..]

Als je Time verving door Games helemaal...
idd het zijn voornamelijk de games die de console maken,
MS kan leunen op brede support, voorlopig heb ik daar nog maar weinig van gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Op maandag 18 maart 2002 21:37 schreef Bamibal het volgende:

[..]

idd het zijn voornamelijk de games die de console maken,
MS kan leunen op brede support, voorlopig heb ik daar nog maar weinig van gezien
*proest*

Sorry, maar er staan wel degelijk geniale titels op stapel....

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
Op maandag 18 maart 2002 21:41 schreef skullsplitter het volgende:

[..]

*proest*

Sorry, maar er staan wel degelijk geniale titels op stapel....
ik zeg toch voorlopig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21

microsoft sucks ass
Op de 3drealms website was enkele weekjes geleden een topic of dnf op de gamecube uit zou komen of niet, GB baas van 3dr zij dat de cube maar 24MB ram heeft en dat dit dus te weinig was om max payne te porten zonder half de engine te herschrijven, hetzelde gaat gelden voor DNF, btw ps2 gaat dnf ook niet kunnen draaien dus consoles sucken bigg ass, na de megadrive waren er gewoon geen consoles die aan een pc konden tippen, dat geldt nu voor altijd 8-) aangezien de hardware ontwikkellingen te snel gaan om alles op de cheape doosjes te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 15:15 schreef IndigoDelFuego het volgende:
of koop goede gamepad voor pc, install grandia2 op pc, neem luie stoel achter je pc... :+

pc roels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, cosoles EN pc's rulen, waneer gaan julie pc freaks dat nou eens begrijpen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Op maandag 18 maart 2002 22:00 schreef Kremers het volgende:
Nee, cosoles EN pc's rulen, waneer gaan julie pc freaks dat nou eens begrijpen....
NU pas ja, vorige console gen vond ik maar niets....

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 10-09 12:45
Op maandag 18 maart 2002 21:48 schreef corpseflayer het volgende:

[..]

Op de 3drealms website was enkele weekjes geleden een topic of dnf op de gamecube uit zou komen of niet, GB baas van 3dr zij dat de cube maar 24MB ram heeft en dat dit dus te weinig was om max payne te porten zonder half de engine te herschrijven, hetzelde gaat gelden voor DNF, btw ps2 gaat dnf ook niet kunnen draaien dus consoles sucken bigg ass, na de megadrive waren er gewoon geen consoles die aan een pc konden tippen, dat geldt nu voor altijd 8-) aangezien de hardware ontwikkellingen te snel gaan om alles op de cheape doosjes te draaien.
En waarom is dnf dan wel aangekondigd voor de gc :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4
  • Laatst online: 12-08 01:50

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Ik blijf me altijd afvragen waarom die PC-noobs zo blijven zeiken in dit soort topics. Alsof er geen flames genoeg komen van console liefhebbers onderling, persoonlijk heb ik ook liever een peecee, maar er gaat niks boven een beetje console spelen op z'n tijd.

BTW die flamewars worden onderhand wel errug offtopic...zelfde als wat ik nu dus heb lopen typen...

En of de introductie wel of niet is geflopt is maar de vraag, de verkoopresultaten zullen het uitwijzen...

Vond het alleen wel apart (maar ook begrijpelijk) dat de vooraf aangekondigde verkoop van de Xbox door Fame in Amsterdam om 00:00 uur werd afgeblazen vanwege de eerdere verkoop door andere zaken....vind ik persoonlijk wel een blamage voor de Xbox launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Nintendo GameCube

MPU ("Micro Processing Unit")
Custom IBM Power PC "Gekko"

Manufacturing Process
0.18 micron IBM Copper Wire Technology

Clock Frequency
485 MHz

CPU Capacity
1125 Dmips (Dhrystone 2.1)

Internal Data Precision
32-bit Integer & 64-bit Floating-point

External Bus
1.3 GB/second peak bandwidth

32-bit address space

64-bit data bus

162 MHz clock

Internal Cache
L1: Instruction 32KB, Data 32KB (8 way)

L2: 256KB (2 way)

System LSI
Custom ATI/Nintendo "Flipper"

Manufacturing Process
0.18 micron NEC Embedded DRAM Process

Clock Frequency
162 MHz

Embedded Frame Buffer
Approx. 2 MB

Sustainable Latency: 6.2ns (1T-SRAM)

Embedded Texture Cache
Approx. 1 MB

Sustainable Latency: 6.2 ns (1T-SRAM)

Texture Read Bandwidth
10.4 GB/second (Peak)

Main Memory Bandwidth
2.6 GB/second (Peak)

Pixel Depth
24-bit Color, 24-bit Z Buffer

Image Processing Functions
Fog, Subpixel Anti-aliasing, 8 Hardware Lights, Alpha Blending, Virtual Texture Design, Multi-texturing, Bump Mapping, Environment Mapping, MIP Mapping, Bilinear Filtering, Trilinear Filtering, Ansitropic Filtering, Real-time Hardware Texture Decompression (S3TC)
Real-time Decompression of Display List, HW 3-line Deflickering filter

Audio Processing
(Incorporated into the System LSI)

Sound Processor
Custom Macronix 16-bit DSP

Instruction Memory
8KB RAM + 8KB ROM

Data Memory
8KB RAM + 4KB ROM

Clock Frequency
81 MHz

Performance
64 simultaneous channels, ADPCM & PCM encoding

Sampling Frequency
48KHz

Performance

Floating-point Arithmetic Capability
10.5 GFLOPS (Peak)

(MPU, Geometry Engine, HW Lighting Total)

Real-world polygon
6 to 12 million polygons/second (Peak)

(Assuming actual game conditions with complex models, fully textured, fully lit, etc.)

System Memory "Splash"
40 MB

Main Memory
24 MB MoSys 1T-SRAM

Approximately 10ns Sustainable Latency

A-Memory
16 MB 81 MHz DRAM

Disc Drive
CAV (Constant Angular Velocity) System

Average Access Time
128ms

Data Transfer Speed
16Mbps to 25Mbps

Media
3-inch Nintendo GameCube Disc based on Matsushita's Optical Disc Technology

Capacity
Approx. 1.5GB

Input/Output
4 Controller Ports
2 Memory Card Slots
Analog AV Output
Digital AV Output
2 High-Speed Serial Ports
High-speed Parallel Port
Power Supply
AC Adapter DC12V x 3.5A
Dimensions
4.3"(H) x 5.9"(W) x 6.3"(D)

Daarnaast vind ik de Xbox launch aardig geflopt. Ik ben nu bij enkele winkels na gaan vragen, en Intertoys, E-Plaza en Bart Smit hebben tot op heden (hier in Rotterdam) nog geen Xbox verkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
nou, ik moet zeggen, ik vind de GC errug tegenvallen. Ik heb er ff op gespeeld, en het ziet er wel aardig uit ok, maar verder, XBox is echt stukken beter. En in de winkel waar ik op de gamecube gespeeld heb was er dus echt niemand die ook maar een beetje interesse toonde in dat machien, dus ik denk dat je gewoon nog helemaal nix kan zeggen over floppen of niet, de tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Op dinsdag 19 maart 2002 12:52 schreef K-Mile het volgende:
offtopic:
nou, ik moet zeggen, ik vind de GC errug tegenvallen. Ik heb er ff op gespeeld, en het ziet er wel aardig uit ok, maar verder, XBox is echt stukken beter. En in de winkel waar ik op de gamecube gespeeld heb was er dus echt niemand die ook maar een beetje interesse toonde in dat machien, dus ik denk dat je gewoon nog helemaal nix kan zeggen over floppen of niet, de tijd zal het leren.
FutureZone Rotterdam, vorige week:

"Hoeveel Xbox consoles hebben jullie verkocht?"
"Uhm...10 :( "
"Ah...das weinig >:) En hoeveel GameCube reserveringen hebben jullie binnen?"
"Nou, al meer dan 30, het halve boekje staat al vol."
" *D "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Op dinsdag 19 maart 2002 13:28 schreef ilyc het volgende:

[..]

FutureZone Rotterdam, vorige week:

"Hoeveel Xbox consoles hebben jullie verkocht?"
"Uhm...10 :( "
"Ah...das weinig >:) En hoeveel GameCube reserveringen hebben jullie binnen?"
"Nou, al meer dan 30, het halve boekje staat al vol."
" *D "
And your point is?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan best zijn dat ie hard flopt. Mijn zus werkt in de bart smit en ze hadden vrij veel X-Boxen ingekocht en maar eentje verkocht in 2 weken :) En dat is serieus zo. Ik denk dat ie niet echt gaat verkopen zoals de PS2 maar only time will learn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Op dinsdag 19 maart 2002 22:59 schreef skullsplitter het volgende:

[..]

And your point is?
Dat de Cube schijnbaar populairder is dan de Xbox. Doh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op woensdag 20 maart 2002 00:19 schreef Dark_Insaniac het volgende:
Het kan best zijn dat ie hard flopt. Mijn zus werkt in de bart smit en ze hadden vrij veel X-Boxen ingekocht en maar eentje verkocht in 2 weken :) En dat is serieus zo. Ik denk dat ie niet echt gaat verkopen zoals de PS2 maar only time will learn :)
Da vinnik wel heel knap aangezien ie nog geen week uit is :?

Persoonlijk denk ik dat M$ meer aan marketing moet doen en de prijs omlaag moet doen. Nederlanders zijn over het algemeen wel gevoelig voor vette kortingen 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
Op maandag 18 maart 2002 21:48 schreef corpseflayer het volgende:

[..]

veel blabla, maar het draait er gewoon om hoe je de software schrijft voor de hardware
heb je rogue squadron 2 gezien? ok, gameplay gaar en niet-origineel, maar dat steekt toch echt VERRRRRRRR boven max payne uit visueel ;) (als iemand hier zegt van niet ga ik em vierkant uitlachen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeldKoe
  • Niet online
Op woensdag 20 maart 2002 10:23 schreef Ruud2001 het volgende:

[..]

Da vinnik wel heel knap aangezien ie nog geen week uit is :?

Persoonlijk denk ik dat M$ meer aan marketing moet doen en de prijs omlaag moet doen. Nederlanders zijn over het algemeen wel gevoelig voor vette kortingen 8-)
meer aan marketing? ik word doodgegooid met xbox reclames overal, nee met die marketing zit het wel goed
denk dat het o.a. komt doordat de xbox weinig exclusieve zooi heeft, het meeste komt ook uit op andere machines en omdat de meeste consolegamers de xbox gewoon niet zo aanspreekt, het heeft niet die console 'sfeer', moeilijk uit te leggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van het weekend in Engeland (Leeds) geweest, en overal waar je keek Xbox posters, stapels lege Xbox dozen, controllers en de hele mikmak en staaapels spellen.
Kom ik in NL zie ik 4 Xbox doosjes en 1 rekje met spellen staan bij zowel Bart Smit als Intertoys. Verstopt tussen de PC games en de PSX(2) spullen.

Trek je conclusies...

PS: Ik ben nog niet in Rotterdam geweest deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Wat een gelul iedereen gaat blaten op basis van getalletjes, speel gewoon op x-box en ervaar zelf hoe goed het is, boeit mij het nou dat dat ding 400 euro kost, boeit mij het nou dat een spelletje 70 euro kost, ik wil gewoon een goed spel en het roest me geen reet als ik daar voor moet betalen, simpel.

Meeste mensen die commentaar op x-box hebben blaten op basis van crappy screenshots, ik heb gister Dead or alive 3 gespeelt, no way dat PS2 of die kubus daar ooit aan gaat tippen qua graphics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 10:34 schreef raptorix het volgende:
Wat een gelul iedereen gaat blaten op basis van getalletjes, speel gewoon op x-box en ervaar zelf hoe goed het is, boeit mij het nou dat dat ding 400 euro kost, boeit mij het nou dat een spelletje 70 euro kost, ik wil gewoon een goed spel en het roest me geen reet als ik daar voor moet betalen, simpel.

Meeste mensen die commentaar op x-box hebben blaten op basis van crappy screenshots, ik heb gister Dead or alive 3 gespeelt, no way dat PS2 of die kubus daar ooit aan gaat tippen qua graphics
het gaat mij niet om de graphics maar om de gameplay
En dat is het verschil tussen de mensen de ene gaat voor gameplay en de andere voor graphics (ik zeg nu niet dat de xbox geen gameplay heeft maar dat ie niet mijn type gameplay heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Op woensdag 20 maart 2002 11:49 schreef Gamegod het volgende:

[..]

het gaat mij niet om de graphics maar om de gameplay
En dat is het verschil tussen de mensen de ene gaat voor gameplay en de andere voor graphics (ik zeg nu niet dat de xbox geen gameplay heeft maar dat ie niet mijn type gameplay heeft)
Ja precies dus mijn punt, gameplay is niet afhankelijk van hardware/fabrikant maar van de software bakkers, dat mensen nu al de x-box afbranden op basis van de gameplay van de games vind ik onzin, en geloof mij maar dat de games op de x-box qua gameplay niet onder zullen doen voor die van andere consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gormandize
  • Laatst online: 10-09 12:53
Als het alleen om gameplay ging bleef iedereen Pong of Pac-Man spelen...
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 17:15
Er zouden iets van 3500 Xbox verkocht zijn, weet niet of dat goed of slecht is, maar lijkt mij niet echt geweldig.

(Zie gamers.nl, nieuws van gisteren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
Op woensdag 20 maart 2002 13:38 schreef Albinoraptor het volgende:
Er zouden iets van 3500 Xbox verkocht zijn, weet niet of dat goed of slecht is, maar lijkt mij niet echt geweldig.

(Zie gamers.nl, nieuws van gisteren)
LOL dat lijkt me echt onzin, ik weet dat verkoop niet super is gegaan maar 3500 is wel erg aan lage kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Laatst online: 12:38

Tijntje

Hello?!

Ik heb er zelf ook een gekocht en ik ben er echt wel tevreden over. De lancering is iets minder maar dat komt omdat hij teveel met de PC word geasocieerd. Zelf heb ik Halo en PGR en vooral over de eerste ben ik erg te spreken. Ik wil er wel bij zeggen dat ik geen Microsoft fan ben maar ik moet toch zeggen (schrijven) dat ik sta te kijken wat ze hebben neer gezet. De controllers liggen lekker in de hand de force feedback is subliem. De Xbox zelf vind ik er persoonlijk ook heel mooi uitzien. OK er is nog niet zoveel spel aanbod maar dat heeft tijd nodig.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Pagina: 1 2 Laatste