Dat nieuwsbericht van de telegraaf slaat als een drum op een lulstel.
Er zijn echt VEEL mensen die de xbox als pre-order 2 dagen van tevoren al in huis hadden. Bart Smit weet ik dat ze ze zowiezo eerder verstuurd hebben en aantal andere zaken ook.
Tel daar nog eens het feit bij dat waarschijnlijk een aantal mensen het apparaat uit de USA geimporteerd hebben waar die zelfs met verzendkosten enzo nog dik 50 euro goedkoper is (prijs in de usa zonder verzendkosten is 130 euro goedkoper!).
En dus lag er niemand voor de winkels.
Ten tweede we leven nog altijd hier in NL en voor de meeste mensen geldt dan dat ze ff wachten tot de prijs zakt aangezien nederlands niet graag veel geld uitgeven

.
Intertoys had zijn spul niet echt in orde (geen halo, heel weinig tot geen advanced scart cables enzo).
Kortom heel wat mensen hadden hun xbox al een paar dagen van tevoren. En zo duur is ie nu ook weer niet in vergelijking met de ps2 bij de launch.
Xbox is een hele mooie machine en kwa specs zal ie wel superieur zijn op het moment.
Als ik nu een console zou moeten kopen zou ik de xbox kopen, gewoon vanwege het feit dat de games op de nintendo sinds de N64 niet meer echt aanspreken en dat ik er geen dvd's in kan afspelen, maar alleen die mini dvd's.
Maar net zoals de meesten heb ik nu op het moment geen 550 euro om alle zooi die ik wil hebben te kopen

dus helaas. Nog ff wachten...