ééééh niet allemaal tegelijk
confuzer :
Dus je geloofd in evolutie, big bang etc.?
evolutie sluit ik niet uit nee , maar Big Bang vind ik erg onlogisch
Typisch weer iemand die de moderne wetenschap probeerd te combineren met zijn geloof.
en wat is daar mis mee dan ?
Het is toch echt of het een of het ander.
geen kritische kijk hebt op de huidige wetenschap, ben je geen christen meer.
sorry hoor maar wie ben jij om dat te bepalen??
discussie hierover is al eerder geweest en toen werd al aangetoond dat religie niks tegen wetenschap heeft en het zelfs aanmoedigt
Ik heb meer geloof in mensen die wel in de huidige wetenschap geloven en zeggen dat er een hogere macht is, die dingen bewust stuurt. Dit valt vrijwel nooit te bewijzen, dus kan het...
euhmmm... tja wat is het verschil dan ?
geen God maar wel een hogere macht ofzow ???
jij 'gelooft' dus in mensen die 'geloven' in wetenschap en daarbij 'geloven' dat een hogere macht het aanstuurt...
ik raak jouw logica hier effe kwijt *?*
Cap. Proton..
Occham onwetenschappelijk??? Hij zou zich in zijn graf omdraaien...
ik heb het niet over Ocham ik heb het over jou
En wie is er hier nu onwetenschappelijk? Degene die allerlei onlogische, vaga aannames doet
of degene die helder tegen de zaak aankijkt zonder die aannames te doen? Lijkt me duidelijk...
voorlopig zijn big bang en evolutie ook nog steeds vage aannames
dat maakt jou hypocriet
omdat jij mij beschuldigt dat ik geloof in vage aannames en dat wil aantonen dmv andere vage aannames waarin jij gelooft
(die overigens niet eens mijn aannames tegenspreken)
ik heb het over de oorzaak en jij over een methode
en die methodes zijn wel interressant maar het schept geen duidelijkheid over de oorzaak
En sowieso, geloven is per definitie niet wetenschappelijk, want als het geloof wetenschappelijk wordt is het geen geloof meer. Dus jammer Flamez, maar voorlopig ben jij dat.
BS... zie m'n reply op confuzer
owja, en wat is die materie dan.
achtergrond,aanwijzingen,bewijzen,overeenkomsten van en voor religie
Jij hebt zelfs nog nooit van occham gehoort, dus wat dat betreft liggen wij toch echt voor in kennis.
stoer voor jou dat jij ocham kent
En wij zeggen alleen dingen die bewezen kunnen worden, terwijl juist voor de gelovige geldt dat hij het moet hebben van napraten aangezien er geen enkel bewijs is voor zijn stellingen
gaan we weer... het standaard ontkenningspraatje
zie m'n topic six million ways to deny
het zou inderdaad beter zijn als jouw posts ook maar een keer het niveau van Xeet zouden hebben.
ik ben een tweaker, geen professor in genealogie,natuurkunde of biologie
ik heb verder dezelfde mening als Xetar
maar op aandringen van sire praat ik in duidelijke taal
Ach so... dus dan kunnen die bisschoppen de rapporten nog even zo buigen dat ze weer netjes in het gat in e bijbel passen...
heb jij bewijs voor deze 'beschuldiging' ?
nee! valt het dan wetenschappelijk bekeken niet onder laster
als het team rapporteerd dat er een natuurlijke verklaring voor is,dan is de zaak afgedaan
conclusie : geen wonder
volgens mij heb jij het idee dat elk huilend mariabeeldje dat je op SBS6 actienieuws ziet tot wonder word verklaard
als een sensatie journalist het een wonder noemt wil dat niet zeggen dat de kerk het ook vind..
dan ga ik nu een aftreksel van een tv programma doorlezen. Zitten volgens mij wel heel veel stappen tussen, met in elke stap mogelijkheden tot manipulatie, maar goed
en dan zeggen dat ik overal een conspiracy achter zoek haha
maar ik heb de uitzending gezien en het
transcript is correct..
op een enkel foutje na en soms een reactie die aan een ander word toegeschreven
en nu over sylvia Brown ...
ik had niet anders verwacht dan dat je de stukjes eruit zou halen met de meeste potentie voor twijfel
en je daarmee je gelijk zou proberen te halen.
maar daarbij negeer je andere stukjes die je niet kan verklaren met je 'sluwe tante theorie' <BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>1. CALLER: Hi. I'm just calling, I dream very often about my mother, and I dreamt about her last night, but I was woken up by the phone. I just wanted to know how she was doing?
BROWNE: Was your mother a very small, petite woman?
caller: (in het transcript staat king maar das een foutje ): She was small, but had, like, a stomach.
BROWNE: Well, yes -- no, but I mean small boned, short. You have to realize, honey, I'm tall, so short.
CALLER: Yes. Yes, she was short.
BROWNE: Yes. And she had a very nervous habit of rubbing her two fingers around her mouth when she got nervous.
sylvia doet dit exact na en de caller ziet dat dus via de tv.
CALLER: Yes, she did.
BROWNE: Yes, she used to play with her mouth.
CALLER: Yes.
2. CALLER: Hello. Yes, I have a question for Sylvia, my son died four years ago tomorrow.
KING: How old was he?
CALLER: He was 18. I would like to know if he is in heaven, and I would like to know if he knew just how much I really loved him.
BROWNE: Oh, of course.
let op het volgende
KING: Sylvia said he was 18 before you said he was 18 -- all right, but go ahead.
BROWNE: But this looks like it was a trauma death.
CALLER: It was.
BROWNE: Yes. Now, what was wrong with the head and the whole frontal part?
CALLER: He was ran over by a pickup truck.
BROWNE: Right.
CALLER: And it almost decapitated him.
BROWNE: Yes, yes. But thank God that he didn't even know what hit him. He really didn't.
3.CALLER: Hi. This is Seth.
I was wondering, if I'm going to have the career that I'm working for right now?
BROWNE: Well, you are going to go into performing arts.
CALLER: Yes. Oh, wow that is -- oh, wow, that is it.
BROWNE: I know honey. I'm psychic.
CALLER: I'm just so excited, because I enjoy doing so it much.
BROWNE: I know. You've got to get into media work.
CALLER: Media.
BROWNE: Yeah, which is performing arts.
CALLER: OK.
4. CALLER: Hi. I have a question.
My sister passed away about eight years ago, and she had down syndrome.
BROWNE: Yes.
CALLER: I was just wondering, is she normal now?
BROWNE: Absolutely. We're all normal, and we're all 30.
KING: What happens?
BROWNE: I don't know why we're 30.
KING: Everybody is 30, and there's no disease?
BROWNE: No disease.
CALLER: So she does not have down syndrome anymore?
BROWNE: No, no down syndrome. No, and she also had something wrong with her heart.
CALLER: Yes, she does.
BROWNE: Yes, it was like a hole in her heart.
CALLER: You got it.
BROWNE: I know.
CALLER: Do you feel anything else around me?
BROWNE: Yes. There is a larger framed woman that passed over that comes around too.
CALLER: Yes, that was my mother. Is she OK? Is she happy?[/quote]hier noemt ze zonder aanleiding de correcte leeftijd,ziektes,beroepskeuze,specifiek zenuwtrekkie
deze zijn niet te verklaren met je 'sluwe tante theorie'
dus je hebt of
1. niet alles gelezen
2. niet begrepen wat er staat
3. je wil het gewoon niet aanvaarden
en nu nog effe een leuke voor degene die menen dat de kerk veel slachtoffers heeft gemaakt
6.000.000 joden + nog wat zigeuners,homofielen,en gehandicapten
zijn vermoord in de naam van Evolutie
zij zouden een slecht bijprodukt zijn
en een gevaar voor de verdere ontwikkeling van het menselijke ras
de evolutionisten maken in 5 jaar meer dooien dan de kerk in 2000 jaar
wie is het gevaarlijkst ???