Ook Friaco begint in de uren te snijden...

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 285 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 21:47 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

volgens mij ben jij degene die het niet begrijpt. Het capacitiet probleem was een fabeltje van kpn, dat heeft onderzoek uitgewezen. maar zelfs de uitrol van deze 'internet nummers' is met een jaar vertraagd'
Welk onderzoek ???? of heb je het zelf onderzocht ??
Ja de vertraging, ok dat sneller gemogen, mee eens.
Ook de OPTA vond de eerser gestelde termijn niet haalbaar..
En kpn vraagt nog steeds teveel voor niet gemaakte kosten. De grootste fout van de overheid was kpn het vaste netwerk te 'geven'
'geven' buiten het feit dat de overheid heel wat aandeeltjes KPN hiervoor in de plaats heeft gekregen.
Kijk dat deze nu minder waard zijn, maar deze hebben ook op dik 70 euro gestaan, lijkt me iig niet voor niets.

Het 'gegeven' net kan je niet meer vergelijken met de netten die er nu liggen, aangezien in 198* het net voor 98% voor spraak gebruikt werd...

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 21:45 schreef xxxMaverick het volgende:
ik blijf me verbazen over hoe naief mensen kunenn zijn

1 friaco is nooit onbeperkt geweest de fair use zat er altijd al
Ik heb het persoonlijk nagevraagd of ik zoveel moch downloaden als ik wil, en daar werd een volmondig "Ja" op geantwoord. Wie is er dan naief, als men realistisch was geweest had men "ja, maar onder voorwaarden" moeten zeggen.
2 Ook bv adsl gebruikers worden op de vingers getikt als je absurd veel download en misbruik maakt van dienst...
Je vergelijk adsl met isdn? Daar zit een terrabyte verschil in :P
Dat 1 uur gedoe is zot, optreden tegen zwaardere gebruikres dan 6 uur per dag compleet terecht
Waarom? kom eens met argumenten.

Verwijderd

grrr, verkeerde knoppie |:(

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Ik ben zelf Friaco gebruiker...en ik vind het wel goed eigenlijk.

Ik maak gemiddeld 3 uur per dag, maar er zijn ook van die megolen die 'm de hele nacht open houden voor File Sharing enzo....Mensen die extreem veel uren maken moeten maar aangesproken of desnoods gekicked worden.

Ik zie niet staan dat ik Max 1 uur per dag kan/mag internetten, het wordt gevraagd of aangeraden.

Daar betaal ik geen 30€ voor iig en lijkt me meer dan logisch dat ik meer uren draai voor 30€.

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 22:07 schreef twan_kogels het volgende:

[..]

Ik heb het persoonlijk nagevraagd of ik zoveel moch downloaden als ik wil, en daar werd een volmondig "Ja" op geantwoord. Wie is er dan naief, als men realistisch was geweest had men "ja, maar onder voorwaarden" moeten zeggen.
[..]

Je vergelijk adsl met isdn? Daar zit een terrabyte verschil in :P
[..]

Waarom? kom eens met argumenten.
Je mag blijkbaar zoveel downloaden als je wil, alleen mag dit maar 4 uur per dag ofzo.......
Beetje vaag wel...

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

Gewoon effe goed kijken hoeveel uren je ECHT wilt gaan maken. Ik heb goed gerekend en gekeken hoeveel ik online zit, dus ik ga zeker wel voor de 24/7 ISDN die meer dan 100E per maand kost. Duur? Een weekend online is iets van 50E, maal 4? juist..valt dus allemaal wel mee, maar kan begrijpen dat niet iedereen zoveel bereid is te betalen.
Maar dat dacht je van de kosten delen met de rest van de familie? :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik blijf zolang bij FRIACO als het kan. Ik gebruik FRIACO *MAXIMAAL* 4 uur per dag. En dat is echt maximaal. En dan gebruik ik het alleen om wat sites (GoT :) ) te lezen, eventueel wat nieuwe updates etc te downloaden of een spelletje te spelen. Ik ga niet als een mongool nachten lang MP3s leechen ofzo... ik vind dat ik zelf erg Fair ben.. FRIACO stelt mij 14 uur per dag flatfee internet ter beschikking, hiervan gebruiik 4 uur.. dat is nog geen 29% van de beschikbare connectie tijd! Daarnaast veroorzaak ik ook geen bergen data traffic!

Moet ik dan de dupe worden omdat de marketing afdeling van FRIACO faalt om meer ZakenNet abbo's te verkopen? Da's toch NIET FAIR of wel?

Van mij mogen ze overigens het abbo geld wel iets verhogen - daar zou ik geen bezwaar tegen hebben. Maar ga niet de boel belazeren door iedereen te begrenzen tot 1 uur ofzo..

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 22:18 schreef CheS het volgende:

[..]

Je mag blijkbaar zoveel downloaden als je wil, alleen mag dit maar 4 uur per dag ofzo.......
Beetje vaag wel...
Het kan nog vager :) Wat in hemelsnaam hebben ze tegen mensen die snachts zitten te downloaden? Ze zeggen uitdrukkelijk geen datalimiet. Dan blijft het "teveel mensen" probleem (niet in 1 keer inbellen) over. Maar hoeveel % van de leden gaat snachts surfen of heeft uberhaupt z'n computer aan staan. 'snachts zijn er echt geen inbelproblemen, half nederland slaapt dan.

Verwijderd

gvd
eindelijk een beetje zinnig download abbo gevonden, knijpen ze m dicht :(

dat 24/7 ISDN voor 119 E is dat ook fair use? eens zoeken...

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 23:00 schreef KnetterGek het volgende:
gvd
eindelijk een beetje zinnig download abbo gevonden, knijpen ze m dicht :(

dat 24/7 ISDN voor 119 E is dat ook fair use? eens zoeken...
kent wel een fair use... niet in tijd online maar in dataverkeer.

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:43
Als Fiasco dat nu ook een deed.. Fair use op DATA... Ik genereer met dat irc van me bijna geen data op 't netwerk.. Ik sta daarin tegen wel best veel ingebeld (LET OP: Als ik ingebeld sta zit ik ook achter pc, dus ik sta niet nutteloos 't netwerk te vertragen!!).

Ik zou een data limiet nuttiger vinden.. maar jah. dat helpt niet tegen de telefoon tikken :'(

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 23:18 schreef Sahi_NL het volgende:
Als Fiasco dat nu ook een deed.. Fair use op DATA... Ik genereer met dat irc van me bijna geen data op 't netwerk.. Ik sta daarin tegen wel best veel ingebeld (LET OP: Als ik ingebeld sta zit ik ook achter pc, dus ik sta niet nutteloos 't netwerk te vertragen!!).

Ik zou een data limiet nuttiger vinden.. maar jah. dat helpt niet tegen de telefoon tikken :'(
idd en daarom is LaDot ook duurder.. kan je langer online zijn maar daarvoor moet wel ff diep in de portemonne getast worden.

Verwijderd

Ik denk dat duidelijk mag zijn dit bericht van FriAco mag worden ontvangen als een voortijdige melding van stop-zetting van hun diensten. Wellicht gaan ze hierna nog wel verder voor alleen zakelijke gebruikers en dan met een strenge controle of iets dergelijks.

En dan was ik nog wel zo blij dat ik niet meteen bij @work ging en uiteindelijk voor FriAco koos na de slechte reacties op de @work dienst. Ik ging er dan ook vanuit dat FriAco in elk geval niet diezelfde fout zou maken, mooi niet dus... :(

Dus zelfs na al die goede voorbeelden van hoe het NIET moet/kan [superweb, @work] gaat onze FriAco met precies het zelfde bootje ten onder, behoorlijk dom... |:(

anyway, I'll enjoy it while it lasts...

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Was al aardig pist toen ik las dat Friaco stopte met gebruiker aanmeldingen.. maar nu ik dit leest kan ik de frustratie best begrijpen... ;( , en verder zijn er geen goedkope tussen oplossingen??

En is kpn aantrekelijk met Het Net , dus 10% korting op je belminuten.. :? , ok het zal nooit zo goedkoop zijn als flatflee... ;(

Ik denk er toch maar over om homotime te houden, totdat er iets beters komt.. en ik blijf nu lekker elke nacht online tot 31 maart, daarna zal de pc s`nachts weer uitgaan en kan ik weer eens fijn :Z

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:56

Sebje

Makelaartje

van PRIJS OMLAAG DOEN hebben ze volgens mij in internetland nog nooit gehoord... |:( . Maak dat zakennet goedkoper, en het wordt nog succesvol ook!

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Overdag is gewoon erg duur, ze moeten gewoon meer klanten voor dat abo hebben of het is afgelopen, ik zag het al wel aankomen.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Op woensdag 13 maart 2002 13:55 schreef hervaz het volgende:
Overdag is gewoon erg duur, ze moeten gewoon meer klanten voor dat abo hebben of het is afgelopen, ik zag het al wel aankomen.
Ja maar omdan een beetje de ThuisNet gebruikers te 'dwingen' om maar 1 uur per dag van hun flatfee abbo gebruik te maken is natuurlijk absurd.

De NS heeft moeite om de kosten van de Intercity treinen te dekken - weet je wat, we vragen alle mensen in de stoptrein om de volgende halte uit te stappen.... |:( |:(

Kijk, dat ze zeggen - we gaan het abbo duurder maken, daar kan ik best inkomen en zou ik niet erg vinden. Zoals ik al zei, ik wilde best tot 60 Euro in de maand betalen.. maar die limiet van 1 uur is gewoon echt van de pot gerukt.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Weer een beetje goed nieuws

Aan al onze ongeruste ThuisNet-abonnees,

Het verzoek van FRIACO om fair use policy op ThuisNet toe te passen heeft bij een aantal ThuisNet abonnees wat vragen opgeroepen, die wij hierbij graag willen beantwoorden.

In onze e-mail van 12 maart jl is de zinsnede 'Probeer gemiddeld niet meer dan ruim een uur per dag internet op te gaan' enigszins door een aantal Friaco - klanten onjuist geïnterpreteerd. Wij hebben hiermee geen maximum gesteld aan het gebruik.

FRIACO zal excessief gebruik van ThuisNet moeten indammen om alle overige gebruikers te beschermen. Er zijn ThuisNetters die dagelijks meer dan 100 keer inbellen of per week langer dan 5.000 minuten op Internet zitten. Daarmee blokkeren zij een redelijke toegang voor overige ThuisNetters. Daar zullen we wat aan moeten doen. Laat dus niet onnodig Uw Internetverbinding open staan en stel het inbellen ook in alle redelijkheid in. FRIACO blijft dringend behoefte houden aan ZakenNetters om de verhouding tussen beide gebruikersgroepen in balans te brengen.

Wij zijn dan ook van mening dat de dienst ter beschikking wordt gesteld als ThuisNet en niet op een dusdanige manier
(mis)gebruikt wordt ten koste van de gewone klant die voor een vast bedrag het Internet op wil.

het FRIACO team

Verwijderd

Ik kreeg em ook net jah. Ik bel 1 hoogstens 2x in meer echt niet. 5000 minuten = ehhhhhhhhh... 83.3 uur damd zolang zit ik nooit in 1 week. Dat is meer als 10 uur per dag...

Verwijderd

Kreeg em ook net, wilde net een nieuw topic openen.

Gelukkig ff hier gekeken :)

83 uur inetten is gewoon verbinding continue open laten staat zo'n beetje.
11 uur per dag is ook beetje ziek. Dus 11 uur ACTIEF inetten.
En films downloaden ben ik ook mee gestopt, neem m'n HD elke week wel ff mee naar vriend die ADSL heeft :D

Maarja, gelukkig blijft FRIACO redelijk.

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 03:01

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Op woensdag 13 maart 2002 17:33 schreef Jansoe het volgende:
Weer een beetje goed nieuws

Aan al onze ongeruste ThuisNet-abonnees,

Het verzoek van FRIACO om fair use policy op ThuisNet toe te passen heeft bij een aantal ThuisNet abonnees wat vragen opgeroepen, die wij hierbij graag willen beantwoorden.

In onze e-mail van 12 maart jl is de zinsnede 'Probeer gemiddeld niet meer dan ruim een uur per dag internet op te gaan' enigszins door een aantal Friaco - klanten onjuist geïnterpreteerd. Wij hebben hiermee geen maximum gesteld aan het gebruik.

FRIACO zal excessief gebruik van ThuisNet moeten indammen om alle overige gebruikers te beschermen. Er zijn ThuisNetters die dagelijks meer dan 100 keer inbellen of per week langer dan 5.000 minuten op Internet zitten. Daarmee blokkeren zij een redelijke toegang voor overige ThuisNetters. Daar zullen we wat aan moeten doen. Laat dus niet onnodig Uw Internetverbinding open staan en stel het inbellen ook in alle redelijkheid in. FRIACO blijft dringend behoefte houden aan ZakenNetters om de verhouding tussen beide gebruikersgroepen in balans te brengen.

Wij zijn dan ook van mening dat de dienst ter beschikking wordt gesteld als ThuisNet en niet op een dusdanige manier
(mis)gebruikt wordt ten koste van de gewone klant die voor een vast bedrag het Internet op wil.

het FRIACO team
Zal niet misstaan in een nieuw topic.

2k op west bij Pv Output

Verwijderd

Ik had zelf eerst wanadoo hometime.
Ik kreeg een brief. dat er een andere voorwaarde inkwam. zodat ik 80 uur pm kon internetten, en dat dei gemiddelt was. ook stond er een statistiec bij hoeveel ik er op zat kwam neer op ongeveer 380 uur :D gemiddeld. maar ja. het probleem is dat veel mensen net als ik hun modem verbinding open laten terwijl die niet nodig is. en daarvoor heeft friaco dus bij 15 min inactief dat je eruit word gegooit. maar je zet gewoon een ping proggie aan. en dat gaat ook weer niet op. friaco gaat misschien ook maatreggelen nemen zodat je niet meer zoals nu 1 op 1 inbelt maar 1 op 5 DAMN. als iedereen nou netjes zijn modem uitzet en niet veel internet zal de dienst blijven bestaan. Ik vind het onzin want ze bieden een dienst aan en waarom mag je er dan geen gebruik van maken

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 18:54 schreef itstim het volgende:
Ik had zelf eerst wanadoo hometime.
Ik kreeg een brief. dat er een andere voorwaarde inkwam. zodat ik 80 uur pm kon internetten, en dat dei gemiddelt was. ook stond er een statistiec bij hoeveel ik er op zat kwam neer op ongeveer 380 uur :D gemiddeld. maar ja. het probleem is dat veel mensen net als ik hun modem verbinding open laten terwijl die niet nodig is. en daarvoor heeft friaco dus bij 15 min inactief dat je eruit word gegooit. maar je zet gewoon een ping proggie aan. en dat gaat ook weer niet op. friaco gaat misschien ook maatreggelen nemen zodat je niet meer zoals nu 1 op 1 inbelt maar 1 op 5 DAMN. als iedereen nou netjes zijn modem uitzet en niet veel internet zal de dienst blijven bestaan. Ik vind het onzin want ze bieden een dienst aan en waarom mag je er dan geen gebruik van maken
Dat disconnecten heeft geen enkele zin.
Zelf heb ik ook FRIACO en gooi de lijn dicht als ik stop met inetten, maar kan WinRoute ook zo instellen dat ie elke minuut mail checked en continue verbinding heeft.
Mocht ik er dan afgekicked worden, belt WR opnieuw in. Met ISDN merk je daar dan helemaal nixx van.

Dus...

Ik zou zeggen, verander iets aan de houding van je klanten.

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:03

Scatman_II

R9500 Pro >:)

ach ja... met 5000mins kan ik leven... :)

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Verwijderd

Ik was even een beetje aan het mailen met de support desk en kreeg het volgende

Is reeds in het verleden gebeurd daarom trek ik de zaak verder door , wat de gebruikers in kwestie doen weet ik daar ik diverse keren waarschuwingen heb gedaan omtrent het 1600+ inbellen e.d.

Paul

Ik had er dus op aangedrongen dat ze de heavy users moesten waarschuwen en eventueel kicken. Zodat de normale mensen daar niet onder lijden zoals bij wanadoo.
Maar 1600 keer inbellen is toch ziek :r dan ben je echt gestoord.

• Scatman_II

Scatman_II

1600x in 1 maand??? Lijkt me best wel veel... per week nog meer natuurlijk :P

Verwijderd

Mischien was het toch meer een waarschuwende melding in plaats van een paniek reactie op de grote drukte. Ind elk geval weet ik dat ik niet behoor tot die 5000 minuten-gebruikers. HOOGuit 3 uur per dag dus dat lijkt me redelijk.

Deze 5000+ minuten internetters dachten voorheen gewoon gebruik te maken van een betaalde dienst en dat is te accepteren. NU weten deze mensen dus dat hun internetbeleleid vervelende gevolgen voor iedereen kan hebben en lijkt me het vrij redelijk dat ze hun 'beleid' aan gaan passen...!

4 uur per dag (door de week) is toch genoeg voor iedereen lijkt me, niet?

Verwijderd

Helemaal mee eens alleen ik denk niet dat iedere friaco user dit ziet ;(

• klown
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:57

klown

geek

van 18.00 - 22.00 zou je al op 4 uur zitten, dat is voor veel mensen nog niet genoeg, ik bedoel...veel tweakers zitten van 18.00 - een uur of 1, 2 fysiek 8er hun pc...en dan is vaak internetverbinding ook nodig, en dan zit je al gauw op 7 uur per dag, toch :9
of zijn jullie van die light-users :9

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:43
Ik doe hier aan deze kant met meerdere gebruikers op m'n verbinding (let wel 1 pc.. of netwerkje.. dus geen mensen buiten 't gezin). Ik sta dus best wel wat uurtjes ingebeld, maar toch kan ik mezelf niet tot de heavy Users rekenen.

En: bij geen gebruik: Verbinding weg!! Ik download zowieso geen films, af en toe een cd'tje...
Tja, nu kan ik hier een vraag plaatsen aan de mensen die van 18:00 tot 7:59 inbellen om dat te stoppen.. maar jah, wie ben ik |:(

Verwijderd

Op woensdag 13 maart 2002 22:45 schreef Sahi_NL het volgende:
Tja, nu kan ik hier een vraag plaatsen aan de mensen die van 18:00 tot 7:59 inbellen om dat te stoppen.. maar jah, wie ben ik |:(
Ik zal je eerlijk vertellen, ik was zoiemand.
De eerste, pak-em-beet, 4 dagen had ik verbinding van 18:00 tot 7:59 en de volledige zaterdag en zondag (kreeg gegevens op vrijdag :)).
Maar op een gegeven moment gaat die lol er vanaf en zie je zelf ook in dat het geen enkele zin heeft om je verbinding open te houden.

Ik denk dat over een week of 2 de meeste abo's gewoon normaal gaan inetten. Het nieuwe is er dan af en ze hebben door dat je met ISDN geen films kan downen :D.

• Scatman_II

Scatman_II

Op woensdag 13 maart 2002 23:34 schreef Blackwater het volgende:

[..]

Ik zal je eerlijk vertellen, ik was zoiemand.
De eerste, pak-em-beet, 4 dagen had ik verbinding van 18:00 tot 7:59 en de volledige zaterdag en zondag (kreeg gegevens op vrijdag :)).
Maar op een gegeven moment gaat die lol er vanaf en zie je zelf ook in dat het geen enkele zin heeft om je verbinding open te houden.

Ik denk dat over een week of 2 de meeste abo's gewoon normaal gaan inetten. Het nieuwe is er dan af en ze hebben door dat je met ISDN geen films kan downen :D.
Idd, alles lijkt leuk en aardig, totdat je doorkrijgt dat je downstream niet groter is geworden :)

Maareh, volgens mij gaat het nog wel even door hoor, dat Friaco..

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op woensdag 13 maart 2002 21:00 schreef Jansoe het volgende:
Ik was even een beetje aan het mailen met de support desk en kreeg het volgende

Is reeds in het verleden gebeurd daarom trek ik de zaak verder door , wat de gebruikers in kwestie doen weet ik daar ik diverse keren waarschuwingen heb gedaan omtrent het 1600+ inbellen e.d.

Paul

Ik had er dus op aangedrongen dat ze de heavy users moesten waarschuwen en eventueel kicken. Zodat de normale mensen daar niet onder lijden zoals bij wanadoo.
Maar 1600 keer inbellen is toch ziek :r dan ben je echt gestoord.
trap die lui er dan af, problem solved

Verwijderd

Op donderdag 14 maart 2002 18:31 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

trap die lui er dan af, problem solved
Ja dat heb ik dus ook terug gestuurd denk dat dat ook wel gata gebeuren als ze hun gebruik niet aanpassen maar ik vind dat echt super ziek !!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik vind dat mailtje van FRIACO bijzonder redelijk.. 83 uur per week, dat haal ik echt niet .. :) Ik internet inderdaad ongeveer 4 uur per dag MAXIMAAL. Vandaag zal het niet meer dan 30 minuten zijn, was bezig met andere dingen. Neuh ik weet wel zeker dat ik niet degene ben die bij FRIACO de lijnen loopt te blokkeren!

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 21:47 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]
De grootste fout van de overheid was kpn het vaste netwerk te 'geven'
En hier ben ik het nu compleet mee eens. Het netwerk had van de staat moeten blijven. Iedere aanbieder had dan moeten dokken voor het gebruik van het netwerk.

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-07 16:15

ZeroCode

Woopie

Dit is gewoon niet te geloven, ik word gewoon zwaar genaaid... 60 piek per maand voor 31 uur internet.. Dat is 1,93 per uur.... ( 0,9 euro) Egt afzetterij dus... Ik ga meteen opzeggen, dit kan gewoon niet...

:'(

suxxxx

• buiter
  • Laatst online: 12-08 20:24
Op zondag 17 maart 2002 22:39 schreef ZeroCode het volgende:
Dit is gewoon niet te geloven, ik word gewoon zwaar genaaid... 60 piek per maand voor 31 uur internet.. Dat is 1,93 per uur.... ( 0,9 euro) Egt afzetterij dus... Ik ga meteen opzeggen, dit kan gewoon niet...

:'(

suxxxx
Hallo zijn we wakker??
Ik bedoel Friaco heeft al gezegd dat ze met dat ene mailtje niet hebben bepaald hoeveel je online mag zijn!!
Het gaat er gewoon dat je pas inbelt wanneer je online gaat en ga er weer af wanneer de verbinding niet meer nodig is!!!

Ivo Buiter

Verwijderd

Maar het is wel duidelijk waar Friaco naartoe wil want zij hebben net als Wanadoo ook last van die gehate telefoontikken van die k*t KPN!!!!
Ik ben zelf geen Friaco user (nog steeds Wanadon't :( ) maar het gaat met Friaco dezelfde kant op als Wanadoo Hometime.
Zolang KPN nog steeds bestaat zal het wel nooit van de grond komen dat flatfree internet of het is asociaal duur (Ladot is ISDN flat-free voor € 141 per maand en dat is nog goedkoop!)
En dan zitten de users met kabel/ADSL te schelden dat ze brieven krijgen omdat ze meer als 200GB per maand downen.....
Zucht... we hebben ff plezier gehad en gevoeld wat flat-free is maar niet voor lang.
Lang leve de KPN!!! ik :r echt op die gasten!!!!! ;(

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-07 16:15

ZeroCode

Woopie

Op zondag 17 maart 2002 23:27 schreef buiter het volgende:

[..]

Hallo zijn we wakker??
Ik bedoel Friaco heeft al gezegd dat ze met dat ene mailtje niet hebben bepaald hoeveel je online mag zijn!!
Het gaat er gewoon dat je pas inbelt wanneer je online gaat en ga er weer af wanneer de verbinding niet meer nodig is!!!

Ivo Buiter
Ik weet niet maar je weet heus wel waar ze naartoe gaan, dus uren bepalen. WIJ gebruikers gebruiken teveel, het is simpel en het bedrijf maakt mega verlies dus is het toch wel duidelijk. Je gaat net als bij wannadoo gewoon een aantal uren krijgen en daar ben ik het gewoon niet mee eens. Ik zeg per 1 april het gewoon op... Ik weet nu al dat ik gezeur krijg, ik internet zo'n 4 a 7 uur per dag... Dat vinden zij teveel dat weet ik nu al...

• klown
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:57

klown

geek

Op maandag 18 maart 2002 21:54 schreef ZeroCode het volgende:

[..]

Ik weet niet maar je weet heus wel waar ze naartoe gaan, dus uren bepalen. WIJ gebruikers gebruiken teveel, het is simpel en het bedrijf maakt mega verlies dus is het toch wel duidelijk. Je gaat net als bij wannadoo gewoon een aantal uren krijgen en daar ben ik het gewoon niet mee eens. Ik zeg per 1 april het gewoon op... Ik weet nu al dat ik gezeur krijg, ik internet zo'n 4 a 7 uur per dag... Dat vinden zij teveel dat weet ik nu al...
Jah, precies, ik zit ook op zolang per dag ongeveer achter de computer, te internetten (noujah...nu hometime stopt wel van 19.00-7.15 O+) En denk ook dat ze 7 uur per dag te veel zullen vinden, maar 7 uur is toch best logisch, ik bedoel van 18.00-1.00 en dan zit je al op 7 uur, er zijn veel mensen 's avonds vrij en gaan even internetten, dan is het logisch dat een beetje internetter 7 uren per dag internet, misschien hadden ze gewoon even over de kosten moeten nadenken in verhouding tot het abonnementsgeld :Y)

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Op maandag 18 maart 2002 17:08 schreef pinolief het volgende:
Maar het is wel duidelijk waar Friaco naartoe wil want zij hebben net als Wanadoo ook last van die gehate telefoontikken van die k*t KPN!!!!
Ik ben zelf geen Friaco user (nog steeds Wanadon't :( ) maar het gaat met Friaco dezelfde kant op als Wanadoo Hometime.
Zolang KPN nog steeds bestaat zal het wel nooit van de grond komen dat flatfree internet of het is asociaal duur (Ladot is ISDN flat-free voor € 141 per maand en dat is nog goedkoop!)
En dan zitten de users met kabel/ADSL te schelden dat ze brieven krijgen omdat ze meer als 200GB per maand downen.....
Zucht... we hebben ff plezier gehad en gevoeld wat flat-free is maar niet voor lang.
Lang leve de KPN!!! ik :r echt op die gasten!!!!! ;(
Leuk beargumenteerd, maar als KPN er niet meer is komt er een ander bedrijf voor in de plaats wat hetzelfde doet.
Want ook dit nieuwe bedrijf moet de kwaliteit waarborgen en ook nog eens (pas op vies woord !!) winst maken op hun aktiviteiten.

Of heb je liever het US systeem? slechtere lijnkwaliteit en dito service.
Internetten wordt dan wel een 'Casema oude stijl' beleving, alleen langzamer....

Dan heb ik toch liever een stabiele lijn die het doet als ik hem nodig heb.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

T zat er al aan te komen :( maar ik vind t zo brak om nou 1 uurtje te gaan innetten per dag voor 66 piek per maand >:(.

Ik zit per dag 4 hooguit 5 uurtjes 8ter internet met friaco. beetje inetten gamen, weinig dlen overigens.
Dat lijkt me nog weinig. Als ze friaco gaan limiteren ben ik weg. zucht waarom kan is dit in andere landen in europa nooit of nauwelijks een probleem |:(

Verwijderd

Er zijn ThuisNetters die dagelijks meer dan 100 keer inbellen of per week langer dan 5.000 minuten op Internet zitten. OMFG!!!! die verpesten het dus echt voor de rest |:( :r

die mogen ze van mij meteen afsluiten. :r
Pagina: 1 2 Laatste