Toon posts:

486 Wat moet ik ermee??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een 486 met een Advanced Micro Devices (AMD :P) 40Mhz processor + 8Mb geheugen en hd van 400 mb gekregen.
Wat moet ik ermee (behalve een koetje opzetten }:O )??
Ik heb geen kabel dus als prixy/firewall heb ik er niks aan.

Ps. ik zoek er nog een cd-rom speler voor (2de hands) wie heeft nog iets liggen?????

Verwijderd

hmmpf

mp3 player van maken? met dosamp dan.

irri icoontje BTW

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:10
linux gaan uitproberen?

Verwijderd

Topicstarter
MP3 Speler goed id, alleen dat mn normale pc er naast staat en ook mp3-tjes afspeelt
Linux boeit me niet echt, maar ga ik toch eens over nadenken
Misschien nog iets anders tof???

ps. welke van de 27 icoontjes vind jij irri?

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
_QW_: nog geen kabel? Gauw jij! :P >:)

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Topicstarter
Kneps > ben me een beetje gek, ff aanslutkosten en 100 piek in de maand dokken, ik heb namelijk altijd de kans het huis uit gekickt te worden, en als dat niet gebeurd ben ik hier binnen 4/5 maanden otch pleitte

Verwijderd

iets met ajax.

maar ff over die compu. als je in een 1 kamer apartement woont heeft het weinig zin. Maar stel nou dat je meerdere kamers hebt dan kan je bv die 486 in de huiskamer bij stereo zetten en daar je mp3's afspelen.

Verwijderd

Topicstarter
Woon bij me ouders, en die worden al gek van mn broertje en mij dus overal pc's en andere apparaten die muziek afspelen zorgt ervoor dat ik nog eerder gekickt werd.

ps. heb iets van 10 Ajax icoontjes
maar sommige zijn idd klote

Verwijderd

hehe

een uh uh uh er blijft zo weinig over als je geen vaste verbinding hebt

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Kneps > ben me een beetje gek, ff aanslutkosten en 100 piek in de maand dokken, ik heb namelijk altijd de kans het huis uit gekickt te worden, en als dat niet gebeurd ben ik hier binnen 4/5 maanden otch pleitte[/quote]89 piek in de maand, en als je voor 31 augustus een installatie-afspraak had gemaakt (like me :P) dan had je de eerste 2 maanden gratis gekregen. Maargoed, als je toch binnenkort pleite bent... :)

(Of neem een satelliet abonnement... je betaalt je d'r de pleuris aan, maar zo'n schotel kun je wel meenemen als je verhuist >:) ;))

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

weg smijten dat oude ding ;)

Verwijderd

Koop er gewoon ff een netwerk kaartje in.. ga een beetje prutsen met netwerk. maak er toch maar wel een proxy server van, maar dan met modem. is echt geinen.. (vindt ik).

thnx

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Een 486@40MHz?
Da's geen koe, da's een kadaver!!

Een cliche is ooit origineel begonnen

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een nieuwe passie gevonden, Retro Games, Test Drive, DOOM, Operation Wolf, Indiana Jons and the temple of Doom, enz enz.
Dus als iemand nog linkjes naar dit soort spellen heeft, plz post ze

Een blokje is een blokje, dus het beestje leeft nog, en weg smijten al helemaal niet, is nog te leuk om mee te spelen :P

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:49
Misschien toch een beetje zonde van het stroomverbruik om zo'n inefficiente koefabriek neer te zetten?

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-06 23:05

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Nah, ik heb dus ook nog zo'n oud beestje staan (486 80 Mhz) en ik was na een bezoek aan de casemods site van plan om er een soort draagbaar pjoetertje van te maken door hem in te bouwen in zo'n gereedschaps koffer van de GAMMA.

Functioneel? Mja... het houdt je van de straat.;)

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-06 09:59

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

89 per maand, weet je niet dat je met die bak dus aan internet-sharing kunt doen ???
dus met de buren 45 piek per maand,
enz enz heb ik ook, onderbuurmeisje surft alleen maar een beetje dus genoeg bandbreedte over voor 45 piek per maand
(+ ftp en webserver)

kijk maar onder soepkip
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/41092

Beste film ooit

Verwijderd

Met welk programma kan je er een mooie mp3 jukebox van maken?
Pagina: 1