-= Radeon Topic - Deel 41 =-

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.005 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:26
Omdat de pro van club3d me errug leuk lijkt maar er geen info over kon vinden maar een vraagje gesteld bij club3d.
Het antwoord maakt me erg blij:
The ATI 8500 LE has 250/250 core memory speed, the 8500PRO version has the same speed as the original ATI Retail version. Both items are available.

You can probably see the dual RAMDAC is located on the left part near the cooling fan which is a square box metal like looks. Definetely we will not take this away from the card because it will not benefit the users in anyway. Clearly as you mentioned, Hercules pull this out because it is cheaper to produce the card this way.

Here is the example. As you see on the Hercules card there is not a square part, is a thin layer where is supposed to go.

Definetely for the price you have paid for as well as the configuration you have a bargain from us.

Please comment.

Best regards,
En nog een review over de "gecastereerde" kaarten van hercules en jetway.

Dus ik weet welke kaart ik koop voor slechts 230 euro's!

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Even 3DMark2001 gedraaid score 8230.

http://service.madonion.com/servlet/Index?pageid=/orb/componentcompare&projectType=6&cCriteria=1

Even bios geflashed naar Retail toch leuke score.... misschien nog Vmod later.......

Nog steeds geen Arti maar alleen bij Comanche 4 wat Caps...

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Op maandag 11 maart 2002 20:31 schreef DJkim het volgende:
Even 3DMark2001 gedraaid score 8230.

http://service.madonion.com/compare?2k1=2977731

Even bios geflashed naar Retail toch leuke score.... misschien nog Vmod later.......

Nog steeds geen Arti maar alleen bij Comanche 4 wat Caps...

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2029

Ik heb ook gemailed voor de Club3D 8500PRO, en ik denk dat het een goede kaart is ! Voor 230 euro is het echt een koopje, en Club3D gaat weer veel kopers trekken denk ik :P

Heeft iemand deze kaart al en heeft iemand hem al overgeclockt ? Misschien ga ik hem deze week nog kopen en ik zal het zeker laten weten wat hij kan doen hier :P

Dus iemand overclockresultaten / foto's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29488

Op maandag 11 maart 2002 22:14 schreef Wapzer het volgende:
Ik heb ook gemailed voor de Club3D 8500PRO, en ik denk dat het een goede kaart is ! Voor 230 euro is het echt een koopje, en Club3D gaat weer veel kopers trekken denk ik :P

Heeft iemand deze kaart al en heeft iemand hem al overgeclockt ? Misschien ga ik hem deze week nog kopen en ik zal het zeker laten weten wat hij kan doen hier :P

Dus iemand overclockresultaten / foto's ?
is dit een 275 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41187

Gigabyte MAYA AP64D-H Radeon 8500 is dat nou een goed kaartje. Het kost zo 365 euro.
Maar is hij nou beter als de gewone ati radeon reatil versie. Die is word nl ook niet meer gemaakt.
Is dis nu een goeie vervanger????
Je kan heb wel makkelijk naar 300/300 overklokken maar dat komt ook mede door de goeie grote koeling.
Maar 1 ding is zeker hij ziet er vet beter uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26375

Hmmmm 1600MHz en 8200... zie sig... er moet nog veel meer uit jouw pc gehaald kunnen worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44783

Waar wou je de pro van club 3d dan gaan halen?
Ik kan hem nergens vinden en hij staat ook niet in de pricewatch ik heb de powercolor radeon 8500 gekocht bij gistron en ik ben er hartstikke blij mee hij is echt snel maar kan me niet voorstellen dat die van club3d zo goedkoop is, zou die dan andere ns hebben of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:06

mvds

Totally awesome!

De Ati retail word nog gewoon gemaakt hoor, hij is zelfs bij sommige winkels op voorraad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die kaart bij die pc boer van mij (Power Electronics) is gewoon een 275/275 versie, maar er zit een tooltje bij om het geheugen op 300 te laten lopen. Geen extra cooling, het merkt was ie vergeten mee te mailen blijkbaar :(...

hij haald 8000 op win2k en xp1800+... met de standaard driver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 12 maart 2002 09:25 schreef Thund3rKn0L het volgende:
die kaart bij die pc boer van mij (Power Electronics) is gewoon een 275/275 versie, maar er zit een tooltje bij om het geheugen op 300 te laten lopen. Geen extra cooling, het merkt was ie vergeten mee te mailen blijkbaar :(...

hij haald 8000 op win2k en xp1800+... met de standaard driver...
Hmmm, ik ga liever voor de echte Ati 300/300 die eraan komt. Maar de vraag is wanneer. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34592

Even een vraagje tussendoor. Ik heb mijn televisie aangeschakeld op de tvout.
Nu kan ik vensters slepen van mijn monitor naar mijn televisie, maar als ik een film draai op mijn monitor en ik sleep het naar mijn tv dan zie ik in het venster een zwart scherm. Geen film dus!!!
Ik heb de player van de meegeleverde ati cdrom gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 12 maart 2002 09:35 schreef obsidian het volgende:

[..]

Hmmm, ik ga liever voor de echte Ati 300/300 die eraan komt. Maar de vraag is wanneer. :?
ja daar had ie ook wat van, alleen was de leverancier ervan nog niet bekend in nederland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
[quote]
Op zondag 10 maart 2002 23:03 schreef MeKnowHow het volgende:
Op zondag 10 maart 2002 22:54 schreef hiostu het volgende:

Dat jouw systeem zo l*llig presteert is niet mijn probleem! Je LE kaartje is denk ik dus toch niet zo optimaal als dat jij dacht! God wat zou ik graag een foto van jouw gezicht willen zien nadat je mijn compare url ziet! :7
Nou kom op dan !! Wil jou compare url-tje wel eens zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 12 maart 2002 09:56 schreef hetnet het volgende:

[..]

Nou kom op dan !! Wil jou compare url-tje wel eens zien.
die is u nu aan het foto soepen *D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 12 maart 2002 09:53 schreef Thund3rKn0L het volgende:

[..]

ja daar had ie ook wat van, alleen was de leverancier ervan nog niet bekend in nederland...
Dat soort verhalen ken ik. :) Die vallen in dezelfde categorie als "ja die hebben we, alleen nu even niet, bestel maar vast, dan krijg je hem zodra het binnenkomt." :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 12 maart 2002 10:08 schreef obsidian het volgende:

[..]

Dat soort verhalen ken ik. :) Die vallen in dezelfde categorie als "ja die hebben we, alleen nu even niet, bestel maar vast, dan krijg je hem zodra het binnenkomt." :)
het is geen verkooptruc, hij wist niet wanneer ze te bestellen zijn, want de leverancier van nederland was nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Op dinsdag 12 maart 2002 10:20 schreef Thund3rKn0L het volgende:

[..]

het is geen verkooptruc, hij wist niet wanneer ze te bestellen zijn, want de leverancier van nederland was nog niet bekend.
Maar nu je het toch over verkoop truc hebt......
Welke kaart koop je nou ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaZee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-05 22:12
Op dinsdag 12 maart 2002 09:47 schreef ·°|(V)ayDay|°· het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Ik heb mijn televisie aangeschakeld op de tvout.
Nu kan ik vensters slepen van mijn monitor naar mijn televisie, maar als ik een film draai op mijn monitor en ik sleep het naar mijn tv dan zie ik in het venster een zwart scherm. Geen film dus!!!
Ik heb de player van de meegeleverde ati cdrom gehaald.
display properties\settings\advanced\displays:
bij TV op "Primairy" klikken (is het ronde symbooltje met een punt erin) Als daar het "Vensters" symbooltje hebt aangeklikt staan, werkt het niet (Overlay werkt alleen op de primaire display ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 12 maart 2002 10:56 schreef hetnet het volgende:

[..]

Maar nu je het toch over verkoop truc hebt......
Welke kaart koop je nou ?
ik ga waarschijnlijk die kaart halen bij mijn pc boer (power electronics) als hij wat meer benches gedraaid heeft, hij haalde 8000 met de standaard driver... ik weet nog niet welk merk het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Laatst online: 29-05 02:10

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Als er een overklok tooltje bij zit dan zou dat betekenen dat het de Gigabyte kaart is, want daar zit VTuner bij, verder is er volgens mij geen kaart die dat beid, en anders was dat wel als een lopend vuurtje gegaan.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1734

zit er eigenlijk ook maar enig verschil tussen bv een club3d en een powercolor? Scheelt 30 euro in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:29

Milmoor

Footsteps and pictures.

Net een Club3d Pro besteld bij Yorcom, onder de volgende voorwaarden: 229 euro, dualhead, 275/275, 3.6 ns geheugen, beter mag natuurlijk. Het geheugen wist hij niet zeker en kon hij morgen pas controleren, dualhead was ik vergeten te vragen. Ik ben benieuwd hoe het afloopt.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:39
Op dinsdag 12 maart 2002 10:04 schreef Thund3rKn0L het volgende:

[..]

die is u nu aan het foto soepen *D :D
:), nou ik wil de URL zien, geen fotosoep! ;)

[edit]mn score is nu 6869 :)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34485

Hier heb je een tijdelijke compare url.
Mijn WIN XP systeem wil niet meer opstarten dus kan ik even de 6015 score compare url niet geven (komt volgens mij vanwege de REV 2 6043 driver). Jullie moeten het tijdelijk met mijn WIN2K en 6043 driver score doen!

http://service.madonion.com/compare?2k1=2984047

Zoals jullie het zien is het geen 3DMARK 2000 en geen photosoep |:(

-edit-
Het is en blijft maar een cheapo systeem met een onovergeklokt Radeon die optimaal presteert. Originele ATI kaart presteert toch beter dan een LE kaartje zo te zien.
Enough said! 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

The project id is not valid - please check the URL
:Z

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 12 maart 2002 17:09 schreef The_PyroPath het volgende:
The project id is not valid - please check the URL
:Z
Probeer het nog een keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie zelfs dat mensen met een WIN98 systeem met ongeveer dezelfde specs aan 6400 punten komen. Dus jullie zouden meer je best moeten doen. Een TB 1.33 of 1,4 moet makkelijk meer als 7000 punten halen. Dus niet meer de stoere vent hier uithangen *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Dit komt niet betrouwbaar over ...
zet er eens een werkende compare url neer
:)

WHOEPS, de online resultbrowser ligt plat... niet jouw fout, soz :D

Maar weer editten... wat is dat PC Mark 2002 eigenlijk? Die staat ineens bij de ORB, daar zullen ze wel mee aan het knoeien zijn en dan gaat de 3dmark2001 ORB ook mee de afgrond in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-05 21:04
Op dinsdag 12 maart 2002 17:24 schreef MeKnowHow het volgende:
Ik zie zelfs dat mensen met een WIN98 systeem met ongeveer dezelfde specs aan 6400 punten komen. Dus jullie zouden meer je best moeten doen. Een TB 1.33 of 1,4 moet makkelijk meer als 7000 punten halen. Dus niet meer de stoere vent hier uithangen *D
Tja ik haal ook een score van 8044 hoor. Maar je systeem is niet 650 Mhz, maar 800. En dat scheelt wel een beetje hoor! En met die bus snelheid, zit je AGP bus op een hogere frequentie dan normaal, en dat scheelt ook heel veel. Dus in principe heb je gelogen eerder, over je specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hapchu het is een P3-650. Dat mijn processor d.m.v. een hoger fsb is overgeklokt had ik toen er niet bij verteld. Ik heb er niet over gelogen en mijn Radeon is ook niet overgeklokt. Dat staat er ook heel duidelijk bij. Nu niet meteen terug trekken. Je had het gewoon niet verwacht dat een P3 een score van 6000 met 3DMARK2001 kon halen :Z

- p.s. -
Mag ik jouw compare url van 8044 punten ook even bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 17:41 schreef MeKnowHow het volgende:
Hapchu het is een P3-650. Ik heb er niet over gelogen en mijn Radeon is ook niet overgeklokt. Dat staat er ook heel duidelijk bij. Nu niet meteen terug trekken. Je had het gewoon niet verwacht dat een P3 een score van 6000 met 3DMARK2001 kon halen :Z

- p.s. -
Mag ik jouw compare url van 8044 punten ook even bekijken?
Tss... P3-650 is geen P3-650@806 ...
6000 is dan wel lekker, maar de 5000 haalde ik ook al met m'n 800mhz Athlon (FSB 100, lang geen 112 ook)... en dan icm een Radeon8500LE op de standaard 250/250mhz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
leuk zeg, ik heb mijn Radeon SDR +DVI & Tv-out een beetje ge-oced en hij loopt nu bijna even snel als een 32mb DDR Radeon. :)
Dit is leuk, maar ik moet weten wat een veilige frequentie is voordat ik nieuwe cooling erop moet zetten.
Weet iemand wat ik moet invoeren bij search ?

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 12 maart 2002 17:51 schreef Chello200 het volgende:
leuk zeg, ik heb mijn Radeon SDR +DVI & Tv-out een beetje ge-oced
Wat is een beetje "ge-oced"? Wat heb je er allemaal aan verandert dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Mijn SDR gaat al heel snel flippen. Meer dan 166/170 gaat er echt niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Niet online
Op dinsdag 12 maart 2002 17:51 schreef Chello200 het volgende:
leuk zeg, ik heb mijn Radeon SDR +DVI & Tv-out een beetje ge-oced en hij loopt nu bijna even snel als een 32mb DDR Radeon. :)
Dit is leuk, maar ik moet weten wat een veilige frequentie is voordat ik nieuwe cooling erop moet zetten.
Weet iemand wat ik moet invoeren bij search ?
D'r zijn nooit vooraf gestelde barrieres bij overclocken... ieder rammetje is anders, iedere core is anders. Gewoon proberen totdat je artifacts krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ik haal met edonkey denderend op de achtergrond een kleine 8000 punten met een LE

XP 1700+
512 MB DDR 2100 Ram
Epox 8KHA+
Radeon 8500 LE (eigenlijk SunRich 3rd party) @ 250/250
Driver 6025
WinXP

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
http://service.madonion.com/compare?2k1=2816949

Oh en dat "respect" onder je nic, tja als je mijn username niet eens goed wilt schrijven, haal dat dan maar weg.

En ja ik weet dat het een quote is van Ali G.

En ok, ik moet toegeven, het is een nette score voor zo een systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Op dinsdag 12 maart 2002 18:02 schreef hiostu het volgende:
En ok, ik moet toegeven, het is een nette score voor zo een systeem.
vinnik ook, maar hij was dus 800+ en geen 650. en dat stond er niet duidelijk bij. en trouens, bij P3/celeron systemen ligt de bottleneck vanaf zo'n 700mhz bij het mem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 10:26

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Weet iemand eigenlijk al wat de releasedate van de RV250 is? Ik had ergens gelezen dat het rond 18 maart zou zijn (een paar maanden geleden) maar daarna heb ik er nix meer over gelezen...
Rond m'n verjaardag (15 april) ga ik denk ik een LAN houden, ook om te vieren dat de laatste schoolexamens klaar zijn, maar dan wil ik wel een fatsoenlijke videokaart :D

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jah sorry dat ik zo dom was om dat er niet bij te vermelden jongens :) By the way waar zijn we aan het lullen man? :) Het is maar een computer >:)

Peace on earth :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

http://service.madonion.com/compare?2k1=2984628

das mijn compare url voor je even wilt kijken

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap0stah
  • Laatst online: 25-05-2024
hep nu zelf ook een radeon 8500 maar nu speel ik nogal veel counterstrike maar nu draait dat niet egt lekker nog wapens beetje vervormd en beetje tearing in het beeld (vsync staat wel aan, anisotropicsh filter uit en AA uit)

nu hep ik de 9009 drivers en 9008, 9012/13 hep ik geprobeerd
kan alles wel downloaden met me isdn
maar zijn er luitjes bij wie het wel super draait en die mij ff kunnen vertellen welke drivers ze gebruiken

a7v266 ex
xp1800
win98

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb vsync juist UIT staan. Ik had ook een patch gedownload (ati_fix) en TRUEFORM uitgezet. Sindsdien gaat het supersnel en mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap0stah
hoe zet je trueform dan uit ?

staat nie in geavanceerde eigenschappen... of kijk ik nie goed ?

welke drivers gebruik je dan btw ?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2029

Op dinsdag 12 maart 2002 15:33 schreef Joost E. Boere het volgende:
Net een Club3d Pro besteld bij Yorcom, onder de volgende voorwaarden: 229 euro, dualhead, 275/275, 3.6 ns geheugen, beter mag natuurlijk. Het geheugen wist hij niet zeker en kon hij morgen pas controleren, dualhead was ik vergeten te vragen. Ik ben benieuwd hoe het afloopt.
Kijken wie hem eerder binnenkrijgt, morgen krijgt hij ze binnen! Ik heb hem gisteravond besteld, 229 euro is een goede deal :) We gaan ook wel kijken wie de beste score haalt, en welke het beste overclockt :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 12 maart 2002 19:35 schreef Wapzer het volgende:

[..]

Kijken wie hem eerder binnenkrijgt, morgen krijgt hij ze binnen! Ik heb hem gisteravond besteld, 229 euro is een goede deal :) We gaan ook wel kijken wie de beste score haalt, en welke het beste overclockt :7
Ik ga deze ook waarschijnlijk halen... en ik heb een tb 1333mhz, ga hem niet bij Yorcom halen, maar bij een zaak bij mij in de buurt, dus ik doe ook ff lekker mee met de wedstrijd *D

ps: dat van die 275/300mhz kaartje was dus Bullshit |:(, en het was wel een B-merk, alleen hij vond van niet :(
Nu zeg ik niet dat Club3D slecht is want die kaart blaasde flink bij hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48536

Een beetje quote (met wat toevoegingen :))

Die radeon die ze verkopen bij de bij de winkel waar ik mijn nieuwe pc wil kopen (ATi Radeon 8500 64Mb +tvout OEM) is 290 euro. Dis de enige radeon 8500 die ze daar verkopen :(
Wel redelijke prijs voor een oem versie? Ik weet niet of elke oem weer anders is? denk het haast wel...

Ik krijg de oude (4 jaar) dell 17" monitor(max res 1248 bij 1024), haalt deze de kwaliteit achteruit en zoja is het beter een nieuwe te kopen:(? Ik heb nu een 4mb kaartje, dus kan nouwelijks spellen spelen, maar ik zet zoiezo de resolutie nooit hoger dan 1024 bij nogwat nu, dus ik weet niet of ik met zo'n radeon nou de hele tijd op 2058 bij 1638 ga gamen als ik nieuwe pc heb.....

Einde van quote

Zijn er nu wel mensen die willen reageren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap0stah
Op dinsdag 12 maart 2002 20:04 schreef kippetjuh het volgende:
Een beetje quote (met wat toevoegingen :))

Die radeon die ze verkopen bij de bij de winkel waar ik mijn nieuwe pc wil kopen (ATi Radeon 8500 64Mb +tvout OEM) is 290 euro. Dis de enige radeon 8500 die ze daar verkopen :(
Wel redelijke prijs voor een oem versie? Ik weet niet of elke oem weer anders is? denk het haast wel...

Ik krijg de oude (4 jaar) dell 17" monitor(max res 1248 bij 1024), haalt deze de kwaliteit achteruit en zoja is het beter een nieuwe te kopen:(? Ik heb nu een 4mb kaartje, dus kan nouwelijks spellen spelen, maar ik zet zoiezo de resolutie nooit hoger dan 1024 bij nogwat nu, dus ik weet niet of ik met zo'n radeon nou de hele tijd op 2058 bij 1638 ga gamen als ik nieuwe pc heb.....

Einde van quote

Zijn er nu wel mensen die willen reageren?
denk dat die resolutie wel beetje hoog is om te gamen maarja
tja kweetnie hoe dat scherm is maar als je een brak scherm hebt komt dat de radeon natuurlijk niet ten goede maar dat telt natuurlijk voor alle kaarten
maar voor games kan de resolutie van die dell wel hoor :)

en als het een built by ati kaart is die zijn over het algemeen duurder ja 290 is natuurlijk stuk meer als zon hercules maar die heeft dan ook geen dual monitor oa

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 12 maart 2002 20:20 schreef ap0stah het volgende:

en als het een built by ati kaart is die zijn over het algemeen duurder ja 290 is natuurlijk stuk meer als zon hercules maar die heeft dan ook geen dual monitor oa
OEM is toch juist gemaakt door andere bedrijven als ATI?
LE is toch door ati gemaakt en dus duurder?
maakt het ook uit voor de speed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41582

Op vrijdag 08 maart 2002 07:33 schreef John_Hoek het volgende:
Quote:

neem RTCW: ik zie geen verschil
Soulreaver2: ik zie geen verschil
Renegade: ik zie geen verschil
UT: ik zou het maar niet gebruiken, artefacts, maar even staat wel leuk.
SS: vergrootglas is nodig om het te zien, behalve in sommige model.
HL, misschien nog wel het beste voorbeeld.

Door veel polygonen te gebruiken is trueform minder hard nodig, maar misschien is het een goede vervanger en voor ATI kaarten een snellere manier dan de convencionele.

Maar tot nou stelt trueform geen reet voor en is in mijn ogen geen volwaardige oeverweging waard, de aniso performance heeft veel meer inpact, maar staat al jaren in de schaduw van FSAA en Trueform, heel vreemd...

Unquote:

Yep, Edward, je hebt volledig gelijk. In de meeste nieuwe spellen zie je truform niet zo goed. Maar wel in de oudere, zoals Halflife, Quake en Unreal Tournament.

Hoe dit komt? heel logisch. Doordat we een radeon 8500 kaart hebben, zetten we gelijk in alle spellen alle details op (ultra)max reso, poligons op max, kleurdiepte op max etc. etc. Doe ikzelf ook... ;)

Echter Truform is met name bedoelt om 3D objects met minder poligonen hardwarematig te upgraden naar meerdere, waardoor er alles ronder uitziet. Dat is het mooie van deze techniek, heb je een oud spel waar minder poligons in worden gebruikt, kan je toch betere beelden krijgen. heb je een nieuw spel dat extreem zwaar is voor je radeon 8500 volgend jaar, dan schakel je gewoon terug naar een minder zware instelling (minder poligons etc) en met truform blijft het er toch lekker uitzien. En met veel poligons in een spel valt het effect van truform gewoon grotendeels weg.

Probeer maar eens RTCW met weinig poligons (dus niet op Ultra)in te stellen maar wel met truform aan. Blijft het er tch redelijk rond en strak uitzien. Zet je dan truform uit, dan ziet het er allemaal hoekig uit.

Maar je framerate schiet wel omhoog als je minder poligons laat berekenen door software en truform aanzet.... ;)
Waar vind die instellingen? Heb nooit ergens trueform zien staan ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap0stah
Op dinsdag 12 maart 2002 20:24 schreef kippetjuh het volgende:

[..]

OEM is toch juist gemaakt door andere bedrijven als ATI?
LE is toch door ati gemaakt en dus duurder?
maakt het ook uit voor de speed?
ik dacht dat ati ook oem kaartjes had gemaakt en dan zeg maar het oem zonder de doos

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik dacht dat ati ook oem kaartjes had gemaakt en dan zeg maar het oem zonder de doos
huh? dus ik krijg er voor die 290 euro geen doos bij met boekjes :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap0stah
uhm tja dat zeg ik nie maar als het een built by ati is wel neem ik aan

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber
  • Laatst online: 16:19

star-saber

Ryzen

ik lees overal dat stotteren opgelost is als fastwrite in bios uitgezet wordt

het staat bij mij ook uit maar in windows staat het weer aan volgens powerstrip en sisoft sandra.

als ik het uitzet in powerstrip dan loopt alles soepel

iemand een idee hoe dit kan dat de bios setting geen effect heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De computerzaak hier bij ons is failliet. Hij had nog een aantal built by ati radeons vorige week. Ze gaan een sale houden zaterdag. Misschien kan ik nog een radeon op de kop tikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39866

Op dinsdag 12 maart 2002 20:30 schreef AMDLover het volgende:

[..]

Waar vind die instellingen? Heb nooit ergens trueform zien staan ofzo
Precies, ik lees hier wel over Trueform in bv Quake2 maar geen idee hoe ik zoiets zou moeten aanzetten. Misschien bedoel je Quake3, nou dan heb ik nog geen idee. Bij RTCW en Renegade heb ik wel een dergelijke instelling gevonden maar ik heb mijn Radeon8500 nog niet op mooiere beelden kunnen betrappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lezzz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-10-2013

Lezzz

Nunc id vides - Nunc ne vides

Over TruForm: bij Half-Life heb ik gemerkt dat het automatisch wordt ingesteld bij versie 1.1.0.8. Voor Quake 1 en 2 heb je een patch nodig:

Quake 1: http://www.3dcenter.de/downloads/quake-truform.php

Quake 2: http://www.3dcenter.de/downloads/quake2-truform.php.

En als je zelf de "sterkte" wil instellen, gebruik je het best Radeonator of zo.

A pc is like a work of art; it's never finished

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
Op dinsdag 12 maart 2002 22:33 schreef HeerVanHasselt het volgende:

[..]

Precies, ik lees hier wel over Trueform in bv Quake2 maar geen idee hoe ik zoiets zou moeten aanzetten. Misschien bedoel je Quake3, nou dan heb ik nog geen idee. Bij RTCW en Renegade heb ik wel een dergelijke instelling gevonden maar ik heb mijn Radeon8500 nog niet op mooiere beelden kunnen betrappen.
De quake2 truform, is te gebruiken na het installeren van een patch. Deze is echter niet gemaakt door Id, maar door iemand van rag3d.

Voor Half-life en counterstrike moet je in je config files iets editen.

TruquakeII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lezzz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-10-2013

Lezzz

Nunc id vides - Nunc ne vides

De quake2 truform, is te gebruiken na het installeren van een patch. Deze is echter niet gemaakt door Id, maar door iemand van rag3d.
Hat is alleen jammer dat sommige dingen er raar uit gaan zien, zoals medikits met "overdruk" (wel grappig, daar niet van). Maar goed, het is een bekend probleem met TruForm; je moet een instelling zien te vinden waarbij niet alles opgeblazen eruit ziet. Het is wishful thinking dat die oude spellen nog een "echte" patch daarvoor krijgen, maar de volgende generatie spellen zou best wel eens écht gebruik van TruForm kunnen gaan maken. Blijven hopen...

A pc is like a work of art; it's never finished

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap0stah
zou trueform het probleem van mijn wapens in cs kunnen oplossen alle wapens zien eruit of ze opgeblazen zijn :/

kheb net zon beetje alle drivers geprobeerd maar over al hetzelfde

en op 1024x786 75 fps lijkt me ook nie egt ok met een xp1800 en radeon8500 :( op win98

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48781

Ik heb dit in in mijn CS config staan. Zo staat Truform dus uit:
ati_subdiv "0.0"
ati_npatch "0.0"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Op dinsdag 12 maart 2002 22:33 schreef HeerVanHasselt het volgende:

[..]

Dan moet je in Renegade maar eens in de derde persoon kijken (F-toets) MET en ZONDER Truform. Je ziet dan op je eigen persoon goed dat Truform wel degelijk werkt.

De programmeurs van games leren nu steeds beter om om te gaan met Truform. Werden in Serious Sam 1 ook de wapens opgeblazen totdat ze dildo-achtige vormen kregen, nu leren ze steeds beter om die wapens uit te sluiten van Truform-gebruik en zich te richten op de onderdelen die het wel kunnen gebruiken.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50803

Yes net bios geflashed naar een retail en draaien met de hap lol. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ok, ik heb even een eerlijk oordeel nodig van Radeon 8500 owners. Ik zit dus nu te twijfelen tussen een Ti4400 en een Radeon 8500 (De echte van ATI dus).

Ik hoorde dat die 8500 wat leuke features extra heeft die eigenlijk alleen maar nuttig zijn in oudere spellen, nu speel ik geen oudere spellen dus dat voordeel valt voor mij weg. Wat blijft er dan nog over? De snelheid is goed, maar hij heeft erg veel problemen als je FSAA aanzet toch?

Als dat echt zo is, is misschien de Ti4400 een betere kaart voor mij.

Mensen die me hierin kunnen adviseren? Ik geef liever niet meer geld uit dan nodig is, maar ik stel wel hele hoge eisen aan beeldkwaliteit. (liefst met FSAA+tri-filtering enz. aan dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is er btw ergens een benchmark test van die Club3D te vinden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Op woensdag 13 maart 2002 09:14 schreef obsidian het volgende:
Ok, ik heb even een eerlijk oordeel nodig van Radeon 8500 owners. Ik zit dus nu te twijfelen tussen een Ti4400 en een Radeon 8500 (De echte van ATI dus).

Als dat echt zo is, is misschien de Ti4400 een betere kaart voor mij.

Mensen die me hierin kunnen adviseren? Ik geef liever niet meer geld uit dan nodig is, maar ik stel wel hele hoge eisen aan beeldkwaliteit. (liefst met FSAA+tri-filtering enz. aan dus)
Of dit een echt advies is ? nouja mischien heb je der wat aan.

Je hebt het over echte Ati ? Wat is nou echt, dacht je nou echt dat er veel verschil in zit ! tussen bv een ECHTE Ati(zoals jij zegt), en een Hercules, Club3D, Power Color Ati, of Gigabyte Ati, nee denk het niet. Zelde chip, zelfde geheugen, alles zit op zelfde plek.

Welke GF ti4400 wou je dan hebben, dat zijn ook allemaal kloon kaartjes >:) assus ontwikkeld ook niks maakt ook niks, plakt alleen zijn naam erop. (ik zie nooit kaartjes van NVidia zelf)En Hercules Power Color, club3D, Gigabyte doen het zelfde (wat zie ik nu allemaal dezelde namen en nu zijn het geen kloon kaartjes) :+

Wat ik eigenlijk wil zeggen waarom ze dat doen, omdat de vraag niet aan kunnen, en het verkoop apparaat niet willen opbouwen in europa en azi, daar zijn al verkoop kanalen zat, en gebruiken ze die dus dat is veel goedkoper, vandaar dus.

Nu ff genoeg erover, bestel een ECHTE Ati kaart en geef in je mededeling onderaan al aan dat, je hem wilt kunnen ruilen voor, b.v een Gf4 ti4400. Als er problemen mee zijn. (wat dat ook mag wezen) Ook als je niet tevreden bent met de ECHTE Ati kaart. (en ga anders gewoon voor een Gf4 kaart is ook erg :9~ hoor.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Thanks, al heb ik er idd erg weinig aan. En ik zei echte ati kaart omdat ik dus de retail met dual monitor en 275/275 bedoelde. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Hmm, toch maar eens denken over de aanschaf van een R8500. Ze zijn goed te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:18
Op dinsdag 12 maart 2002 21:53 schreef MeKnowHow het volgende:
De computerzaak hier bij ons is failliet. Hij had nog een aantal built by ati radeons vorige week. Ze gaan een sale houden zaterdag. Misschien kan ik nog een radeon op de kop tikken :)
hmm, dat is op zich wel leuk. kan je wat lekkere hardware voor een redelijke prijs op de kop tikken.

welke zaak is het, en waar zit ie?

thanks voor de tip (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 13 maart 2002 11:15 schreef DarkChylde het volgende:

[..]

hmm, dat is op zich wel leuk. kan je wat lekkere hardware voor een redelijke prijs op de kop tikken.

welke zaak is het, en waar zit ie?

thanks voor de tip (8>
Hmmm zelfs de website is weg.
www.JRplatform.com en het is in Boxtel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 13 maart 2002 13:12 schreef MeKnowHow het volgende:

[..]

regel me ff een radeon8500 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
Op dinsdag 12 maart 2002 17:53 schreef MeKnowHow het volgende:

[..]

Wat is een beetje "ge-oced"? Wat heb je er allemaal aan verandert dan? :)
Oh sorry :D
Uhm ipv 153/153 is ie naar 198/182,3 :) hij loopt stabiel omdat rage3d tweaker niet hoger wilt ! :(
Ik heb al een increase van 400 punten in 3dmark 2001 SE !

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:18
Op woensdag 13 maart 2002 13:12 schreef MeKnowHow het volgende:

[..]

he, sh*it, da's jammer. is een beetje ver uit de buurt van amstedam. maar, ik wens jou wel veel plezier met het shoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Laatst online: 11-03 13:34

Bluppy2

Hip!

Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/i/200203/img1016028638_0.jpg

nuff said :) :)

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
ik denk erover om een radeon 8500 te kopen.
ik twijfel tussen de volgende:

poit of view radeon 8500 275/275 128 MB
ati radeon 8500 275/275

dus het is eigenlijk of een slechter merk, of minder geheugen.....

wat is slimmer???

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44783

128 mb haalt niet veel verschil uit dus zou gewoon de Ati kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 13 maart 2002 16:23 schreef bluppy2 het volgende:
[afbeelding]

Ehhh, oh ja? Wat wil je hiermee zeggen dan? Dat iedereen op 16 bit kleur moet gaan gamen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
heeft iemand enig idee hoe point of view is als merk?

en is het verschil retail/le van €75,- z'n geld waard?
in het geval dat ik toch voor de le zou gaan, ik zag nu dat de hercules nog weer een stuk goedkoper is, waarom?
en kun je de kaart altijd opschroeven naar 275/275 en flashen, of lukt dat soms?

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

[afbeelding]

Neej hiermee kan je duidelijk zeggen dat de GF4 sneller is en in 1600x1200 4X Fsaa niet meer mogelijk is met de Radeon 8500 |:(

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap0stah
Op woensdag 13 maart 2002 01:55 schreef avicenna het volgende:
Ik heb dit in in mijn CS config staan. Zo staat Truform dus uit:
ati_subdiv "0.0"
ati_npatch "0.0"
ah idd heb nu ati_subdiv op 0 gezet (was 2) en me wapens zien er normaal uit nu ja
npatch heb ik gewoon op 1 laten staan veranderde niks
na mijns ziens

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
[afbeelding]

Nou, je zegt dat een kaart die meer dan 2,5x meer kost sneller is dan de radeon8500. Tja ik ga dus echt nooooit een kaart van over de 500 euro kopen.

Als je dan een prijs kwaliteit berekening doet kom je op het volgende neer:

Even de volgende prijzen in acht genomen:
Geforce4 ti4600 -> 500 euro
Radeon800 -> 200 euro

Resolutie 1024*768

500/6680 = 0.075
200/3078 = 0.065

De Radeon8500 is dus op die resolutie, goedkoper dan de geforce4. Gezien per 3dmark punt. Een verschil van 15%.

En dan nog te bedenken dat smoothvision programmable is en in de toekomst nog verbeterd zal worden en waarschijnlijk dus sneller worden.

Tevens zou ik deze test nog eens willen zien, alleen dan ook nog met Aniso aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
Op woensdag 13 maart 2002 17:48 schreef ap0stah het volgende:

[..]

ah idd heb nu ati_subdiv op 0 gezet (was 2) en me wapens zien er normaal uit nu ja
npatch heb ik gewoon op 1 laten staan veranderde niks
na mijns ziens
Ati n_patch zet alleen Truform aan. Alleen als de subdiv op 1 staat doet truform dus niet. Je zou dan toch eigenlijk een key kunnen binden aan die waarde. Dan zou je die in het spel gewoon met een knop hoger of lager kunnen zetten. Of zie ik dat verkeerd (ken HL niet zo heel goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
[afbeelding]

das gephotoshopped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 13 maart 2002 17:58 schreef hiostu het volgende:

[..]

Ati n_patch zet alleen Truform aan. Alleen als de subdiv op 1 staat doet truform dus niet. Je zou dan toch eigenlijk een key kunnen binden aan die waarde. Dan zou je die in het spel gewoon met een knop hoger of lager kunnen zetten. Of zie ik dat verkeerd (ken HL niet zo heel goed).
Ja dit is mogelijk. Je moet het dan in je CONFIG.CFG in je cstrike directory het toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

uhm, ik had dat regeltje onder dat plaatje dat 4x FSAA werd uitgeschakeld door de drivers niet gezien.. Maar toch is de performance van een Radeon 8500 niet zoveel lager als een geforce 4...

dat plaatje is niet gefotosoept en komt van:
Gamers.nl
die de review van GameSpy heeft gehaald.. toch een btrouwbare bron denk ik zo...
de conclusie is dan ook:
De 4600 is bijna in alle benchmarks sneller dan de 8500, maar is ook een stuk duurder. Gamers met een 17" monitor en gamers die in 1024x768 spelen kunnen het beste gaan voor de 8500 die voordeliger is en in de genoemde resolutie goed mee kan komen met de 4600. Ben je de ultieme hardcore gamer met de ultieme bankrekening, dan kan je het beste gaan voor de 4600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Voorlopig zie ik alleen nog maar een 16 bit vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
Op woensdag 13 maart 2002 18:07 schreef MeKnowHow het volgende:

[..]

Ja dit is mogelijk. Je moet het dan in je CONFIG.CFG in je cstrike directory het toevoegen.
Hoe kun je dan precies aangeven in een "bind" commando dat die waarde met 1 verhoogd of verminderd moet worden. En moet er dan nog een vid_restart of zoiets achteraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje NL
  • Laatst online: 12-05 19:58
Probeer maar eens RTCW met weinig poligons (dus niet op Ultra)in te stellen maar wel met truform aan. Blijft het er tch redelijk rond en strak uitzien. Zet je dan truform uit, dan ziet het er allemaal hoekig uit.
maakt niks uit, ik zie dus echt geen verschil.

Reality beats fiction by far!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Tja, zoals ik eerder al zei, die bench is op 16 bit kleur en niemand werkt nog met 16 bit kleur. Ten tweede vertrouw ik die bench niet aangezien de Radeon 8500 een gigantische performance loss meemaakt als FSAA aangezet word. En aangezien ie maar net mee kan komen met de Ti500 op sommige punten, en dat de Ti4600 tot 50% sneller is dan de Ti500 denk ik dat deze bench een grote hoop BS is.
Note: The radeon drivers automatically disable 4x FSAA at resolutions over 1024x768x16 in DirectX mode
Whoehahahahahaha! Oftewel de Ti4600 blaast de Radeon nog steeds weg al heeft hij zelf de FSAA nog aanstaan en de Radeon niet meer. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
Wie gebruikt hier Rage3D Tweaker om zijn radeon te oc'en ?

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2211

Quote:
... P3-650 is geen P3-650@806 ...
6000 is dan wel lekker, maar de 5000 haalde ik ook al met m'n 800mhz Athlon (FSB 100, lang geen 112 ook)... en dan icm een Radeon8500LE op de standaard 250/250mhz.

Unquote:

Dan mag JIJ mij wel eens uitleggen wat ik verkeerd doe.... :?

Ik heb een AMD TB 1000Mhz op een Abit KT7 mainboard met PC133-2-2-2 mem en alle settings op max. speed. (ram, agp, pci etc. etc.) En Mijn Radeon 8500 loopt op 295/295MHZ!!!

Toch haal ik maar rond de 5400 -5600 punten met 1024x768x32 x24bits en 2xFSAA aan.

Ik weet het.... Ik ben maar een sukkel ;)

(Maar kan wel wat programmaregeltjes in elkaar flansen...)

Ps. Edward2:
-----------

In RTCW blijft Truform slecht te zien. Ik zie ook eigenlijk niet echt verschil in de levels zelf. Waar mijn gevoel zegt waar het wel werkt is bij de tussenliggende intro's/movies. Dan lijken met name armen en ellebogen ronder gebogen met minder scherpe hoeken. Ik denk dat de makers van RTCW er niet teveel gebruik van hebben gemaakt...

Maar het kan misleiding zijn toch.... |:(

----------------------------------------
Wat betrefd Truform in oudere spellen:

Halflife ; update naar laatste patch 1.1.08

Quake en Quake 2 ; met inofficiele truformpatch

Idem voor Unreal en unreal tournament ; inofficiele patch

Quake 3; officiele patch (weet ik niet zeker; speel het toch nooit..)

Veel spellen zijn gebaseerd op de Quake of Unrealconsole, en daar werken in principe die patches ook mee. Helaas krijg ik het niet aan de praat in Undying (gebaseerd op de unreal console)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Op woensdag 13 maart 2002 20:27 schreef John_Hoek veel tekst
je moet ook niet met fsaa benchen maar met de standaard waarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje NL
Ben ff TRUQUAKE aan het proberen, winquake.exe doet het wel, maar truquake deed het niet, zat om glide2x.dll te zeiken, toen gildewrappers gedraait, en nu doet ie het nog niet :? wie ow wie kan mij helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

als je de review bekijkt zie je dat er ook benches in 32bit zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje NL
Op woensdag 13 maart 2002 20:55 schreef E-MANs het volgende:
Ben ff TRUQUAKE aan het proberen, winquake.exe doet het wel, maar truquake deed het niet, zat om glide2x.dll te zeiken, toen gildewrappers gedraait, en nu doet ie het nog niet :? wie ow wie kan mij helpen
Draai WinXP en combinatie met de 6043 drivers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Laatst online: 01-06 21:57

MartNL

&nbsp;

Op woensdag 13 maart 2002 20:05 schreef Chello200 het volgende:
Wie gebruikt hier Rage3D Tweaker om zijn radeon te oc'en ?
Ik gebruik hem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Op woensdag 13 maart 2002 20:59 schreef bluppy2 het volgende:
als je de review bekijkt zie je dat er ook benches in 32bit zijn...
Ik ben vandaag te lui om te kijken.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Is er eigenlijk nu al een lijste met do's en dont's voor de Radeon 8500? FSAA wel of niet gebruiken? Welke filtering kan je het beste gebruiken voor performance en kwaliteit? Welke dingen moet je in de registry aanpassen?

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le_Freak !
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-03 13:25
Goede vraag :)

Dat zou ik nou ook weleens willen weten.

Specs

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.