Het downloaden gaat inderdaad prima van die server.
Verwijderd
Zo heb nu eindelijk mijn eigen acount. Ben weer begonnen met thief werd gek van dat potionsellen. Ga nu ff lekker mijn thief levelen en mijn merchant even alleen gebruiken om rares en- als ik geld nodig -heb pots te sellen. yoyland ....i'm back......
doe ik nu alweer een paar daagjes, gaat erg relax, me archer begint nu een interessant level te krijgen, dus die vind wel eens dolls, cards enz. Die schop ik allemaal naar me merchant en die selled het. Me geld komt dan netjes bij me merchant terecht, zodat Preddie niet overstroomd van het geld dat die ontvangt van de overige items. Ookal heeft die nu ook al stiekemweg 15k bij elkaar gesprokkeld, zelfs na het kaalplukken van de meer-waardige items heeft zelfs Preddie een leuk budget. Wat ik alleen maar gebruik voor eventuele teleport/ redz in te kopen, maar ook dat doe ik meestal met me merchant.Op zondag 17 maart 2002 22:48 schreef --N9-- het volgende:
Zo heb nu eindelijk mijn eigen acount. Ben weer begonnen met thief werd gek van dat potionsellen. Ga nu ff lekker mijn thief levelen en mijn merchant even alleen gebruiken om rares en- als ik geld nodig -heb pots te sellen. yoyland ....i'm back......
BF1: Don-Panio
nu al addicted?Op zondag 17 maart 2002 22:48 schreef JoostW het volgende:
Ik zit erin..Mijn god..
)
Verwijderd
Je raakt er idd snel verslaafd aan, al speel ik het nu iets minder omdat ik EINDELIJK de MOHAA 1.1 patch heb
.
Ik wil jullie hierbij even officieel mededelen dat ik jullie persoonlijk verantwoordelijk stel voor het wegnemen van mijn priveleven, het verpesten van mijn relatie en het totaal verkloten van mijn sociaal leven! 
Dank jullie wel hoor. En nu weer even wat beesten afslachten!
Verwijderd
JEEJ, ik hoor net dat ik de eerste 2 uur vrij heb, dat betekent maar 4 uur school, woohoo
Jezus SlaX waar zit jij op school? Daar wil ik ook naar toe 
En obsidian, geen dank hoor! That you may become just as addicted as we are
En obsidian, geen dank hoor! That you may become just as addicted as we are
There is no magic.
Vraagje, is het al mogelijk om je uiterlijk te veranderen zonder allerlei dingen te moeten kopen (duuuuur!). Eigen skins voor je pupke enzo? Ik zit in een clan en aangezien dat levensbalkje van je party-genoten en de map niet altijd 100% werken wil ik graag mijn party-genoten makkelijk kunnen herkennen. Is daar iets voor?
Niet dat ik weet, je kan iig niet zelf skins maken voor je char, dus dat gaat waarschijnlijk niet lukken.
There is no magic.
Maar dat is als het goed is wel een feature van het spel toch? Of zit dat nog niet in de beta?
Ik zou niet weten of het een functie van een spel gaat worden, maar het zit iig niet in de beta. Opzich wel jammer, eigenlijk moet iedereen uit onze party Henk op z'n buik hebben staan 
Edit: Damn, typo heaven
Edit: Damn, typo heaven
There is no magic.
Zou wel makkelijk zijn ja, dat je zelf de kleuren kan bepalen van je kleding. Dan kan je jouw maten wat makkelijker herkennen en weet je wanneer je wel en niet moet gaan schelden op een looter. (djees wat heb ik een hekel aan die mensen, die stelen je spullen en kills waar je bij staat)
Ik zie het vaak gebeuren. Staan er mensen in het veld niks te doen, en op het moment dat er iemand aan het killen is, gaan ze er snel naartoe lopen om te kijken of er wat te jatten valt.
Helaas werkt het player killen nog niet in de Beta.
Samen met de lag is dat toch wel een van de grootste ergernissen van het spel.
Ik zie het vaak gebeuren. Staan er mensen in het veld niks te doen, en op het moment dat er iemand aan het killen is, gaan ze er snel naartoe lopen om te kijken of er wat te jatten valt.
Helaas werkt het player killen nog niet in de Beta.
Samen met de lag is dat toch wel een van de grootste ergernissen van het spel.
Looters zijn idd ontiegelijk klote, maar ik heb er geen zin dat wanneer PK'en kan, dat je dan allemaal van die PK'ers krijgt.
Btw wil iemand nog iets kopen waar je niks mee kan voor 20k ?
There is no magic.
Tja, PK-ers zijn ook klote ja. Maar je bedoelt of er iemand is die zijn zeur verdiende (tering wat gaat dat langzaam zeg) geld aan jou wil doneren?Op maandag 18 maart 2002 09:12 schreef The Will het volgende:
Looters zijn idd ontiegelijk klote, maar ik heb er geen zin dat wanneer PK'en kan, dat je dan allemaal van die PK'ers krijgt.
Nee hoor, Snow en ik hebben een rare gevonden, waar je (nu nog) niks mee kan, die een tijdje geleden nog 20k waard was, dus of iemand hem wil kopen 
Anders laat ik me Merch wel een dag aanstaan ofzo.
Anders laat ik me Merch wel een dag aanstaan ofzo.
There is no magic.
Tja, binnenkort heb ik ook een merch in mijn party (mijn party ja, ik ben party-leader) Is wel erg makkelijk om aan geld en spullen te komen.
Nog 4 tot 6 leveltjes en ik kan eindelijk ook potions sellen en ander spul.Op zondag 17 maart 2002 22:48 schreef --N9-- het volgende:
Als ik vaak genoeg doe hoeft een mighty niet zo heel veel voor te stellen.
Als je op den duur zo'n 2k per ronde maakt.
Hoef je het maar max 150x te doen, en daar zit je zo op.
Maar hoeveel ga je spelen ?Op maandag 18 maart 2002 08:21 schreef SlaX het volgende:
Je raakt er idd snel verslaafd aan, al speel ik het nu iets minder omdat ik EINDELIJK de MOHAA 1.1 patch heb.
Want anders kan er beter iemand in die veel speelt en graag in de party wil.
nieuwe patch.... ben benieuwd.
plzplzplz laat firewall niet vernkeukt zijn
plzplzplz laat firewall niet vernkeukt zijn
)
dat dacht ik dus ook, maar het is zooooooooooooooooo SAAAAAI om Redz te verkopen, lekker met je archer op zoek naar Rares en die me merchant laten sellen gaat volgens mij niet sneller ofzo, maar is wel veel leuker.Op maandag 18 maart 2002 10:04 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Nog 4 tot 6 leveltjes en ik kan eindelijk ook potions sellen en ander spul.
Als ik vaak genoeg doe hoeft een mighty niet zo heel veel voor te stellen.
Als je op den duur zo'n 2k per ronde maakt.
Hoef je het maar max 150x te doen, en daar zit je zo op.
Ik ga zo ook weer effe ragnarokkeren. Ik moet The Will uiteraard wel voor blijven. Owja, als mensen denken van "Djeez, die spijbeld ook elke dag", das niet waar, want ik heb nu eenmaal (nu nog wel), maar 2 dagen per week school. Als daarlijk een nieuw vak van start gaat, dan niet meer....
Mij voorblijven met wat? Ik zal waarschijnlijk vandaag erg weinig spelen omdat ik die Karvodailnirol kwijt wil raken, dus me Merchant staat de hele dag aan.
There is no magic.
ik vraag niet om cheats!!!
Wie weet of er werkende cheats zijn voor RO?
ik vraag dit omdat er veel online spellen zijn die verpest worden door cheats
Wie weet of er werkende cheats zijn voor RO?
ik vraag dit omdat er veel online spellen zijn die verpest worden door cheats
Je mag niet cheaten

Ja er zijn voor RO een aantal bots, en andere proggies. De ergste bot is geloof ik maar door 1 persoon gebruikt, namelijk door Scythe, deze bot doet _alles_ voor je, maar dan ook echt alles: Hij laat je rond lopen, dichtstbijzijnde monster valt ie aan, healt je automatisch, pakt items op en dan maakt die loot regel niks meer uit, zo ben ik dus me Mighty kwijt geraakt
Dan heb je ook nog een proggie wat ervoor zorgt, dat wanneer je HP 1 bereikt, hij automatisch een potion drinkt. Die is dus iets minder extreem, maar nog steeds cheaten.
En verder zijn er nog tal van kleine botjes die het vermelden niet waard zijn.

Ja er zijn voor RO een aantal bots, en andere proggies. De ergste bot is geloof ik maar door 1 persoon gebruikt, namelijk door Scythe, deze bot doet _alles_ voor je, maar dan ook echt alles: Hij laat je rond lopen, dichtstbijzijnde monster valt ie aan, healt je automatisch, pakt items op en dan maakt die loot regel niks meer uit, zo ben ik dus me Mighty kwijt geraakt
Dan heb je ook nog een proggie wat ervoor zorgt, dat wanneer je HP 1 bereikt, hij automatisch een potion drinkt. Die is dus iets minder extreem, maar nog steeds cheaten.
En verder zijn er nog tal van kleine botjes die het vermelden niet waard zijn.
There is no magic.
Er zijn bots, ik heb er niet zoveel last van.
Vergelijk ze met de Miner voor RuneScape.
Die ging automatisch voor je minen.
(Werkte wel lekker
)
Vergelijk ze met de Miner voor RuneScape.
Die ging automatisch voor je minen.
(Werkte wel lekker
Jaaaaah, eindelijk een optie om meer mensen in je party te hebben. Nu 12 ipv 8, en meer anti-loot opties enzo. Nice!
Kunnen er nu 12 in je party? Relext, wanneer komt de optie om iemand anders team-leader te maken? Dan kan mijn mage namelijk ook ff in de party.
There is no magic.
Geen id, maar dat stond nu net op de FP van Ragnarok, de volgende update zal die wijzigingen bevatten, plus nog een hele zooi. Ook dingen waar mensen minder blij mee zullen zijn denk ik. Verlaging van stats enzo.Op maandag 18 maart 2002 12:03 schreef The Will het volgende:
Kunnen er nu 12 in je party? Relext, wanneer komt de optie om iemand anders team-leader te maken? Dan kan mijn mage namelijk ook ff in de party.
Verlaging van stats? Hoezo dat dan?
There is no magic.
Sommige wapens en spreuken waren te sterk en andere te zwak. Alles word uitgebalanceerd.Op maandag 18 maart 2002 12:07 schreef The Will het volgende:
Verlaging van stats? Hoezo dat dan?
Mighty Staff bijvoorbeeld..
doet -5 SP per elke slag..
doet -5 SP per elke slag..
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Omdat er binnenkort weer ruimte vrij komt, lijkt het me handig dat iedereen die in de party wil zich ff meld. 
Dat wil niet zeggen dat je erin komt, gewoon de gene die eerst aan de beurd is.
Maar!
Als je soms eens een half uurtjes speelt of na 2dagen kapt, moet je niet bij ons aan komen.
We willen gewoon mensen die veel spelen, anders kan er beter iemand anders in.
Maar!
Als je soms eens een half uurtjes speelt of na 2dagen kapt, moet je niet bij ons aan komen.
M'n broertje wil er graag bij, hij is volgens mij ook de eerste in deze thread die het vroeg. (maar geweigerd werd)Op maandag 18 maart 2002 12:59 schreef M@NIC het volgende:
Omdat er binnenkort weer ruimte vrij komt, lijkt het me handig dat iedereen die in de party wil zich ff meld.
Maar!
Wat voor party is het? Lekker gevarieerd? Allemaal beginners? Delen jullie geld/items/exp?
We zijn niet echt een party als in: We lopen overal samen rond enzo. Over het algemeen gaat iedereen gewoon solo.
Wat we wel doen, is elkaar supporten door items goedkoper te sellen, thanks to Preddie en Nocte met hun discount Mercs, geld lenen, weet ik veel wat.
Niet _echt_ veel beginners, ik weet niet precies welk lvl iedereen is, maar ik geloof dat ik met 23/16 het laagste level heb, en dan heb ik het even niet over de second chars.
Edit: XP-sharing staat over het algemeen uit omdat dat niet lekker werkt. Enige wanneer die aan staat is wanneer we (proberen) Orcs mollen
Wat we wel doen, is elkaar supporten door items goedkoper te sellen, thanks to Preddie en Nocte met hun discount Mercs, geld lenen, weet ik veel wat.
Niet _echt_ veel beginners, ik weet niet precies welk lvl iedereen is, maar ik geloof dat ik met 23/16 het laagste level heb, en dan heb ik het even niet over de second chars.
Edit: XP-sharing staat over het algemeen uit omdat dat niet lekker werkt. Enige wanneer die aan staat is wanneer we (proberen) Orcs mollen
There is no magic.
Pfffffffffff.....Op maandag 18 maart 2002 13:36 schreef The Will het volgende:
Kom niet bij mij aan zeuren voor lvl 10 discount
Reds wel
toch....?
Edit: Ow ja, en ik wil me Merchant af en toe wel ergens een dagje neerzetten om alle zooi te verkopen
Edit: Ow ja, en ik wil me Merchant af en toe wel ergens een dagje neerzetten om alle zooi te verkopen
There is no magic.
Hm... heb 5min ff gezocht naar een bot...dat ding is gewoon overal te krijgen 
En als je naar die functies ook kijkt
En als je naar die functies ook kijkt

Het zijn nu bijna allemaal mid-lvl chars geloof ik. Ik denk dat mijn mage met 37/27 het hoogste is, maar de rest zit daar niet zo ver onder. Geld regelt iedereen zelf makkelijk genoeg, dus dat is ook geen probleem. Er zijn een paar mensen met max discount, en die verkopen items door aan de party zonder winst. (15z pots, dank u, dank u
)
Enige wat nog mist is een overcharge merc en een acco
)
Ja die bot is _echt_ ziek, net als die RPG die laatst langs kwam hier waar je alleen het proggie hoefde te draaien om experience te krijgen.
Wat is er nou leuk aan om alles voor je te laten doen
Edit: M@NIC heeft toch een aco
Wat is er nou leuk aan om alles voor je te laten doen
Edit: M@NIC heeft toch een aco
There is no magic.
Eeuh....Op maandag 18 maart 2002 13:45 schreef smurv het volgende:
Het zijn nu bijna allemaal mid-lvl chars geloof ik. Ik denk dat mijn mage met 37/27 het hoogste is, maar de rest zit daar niet zo ver onder. Geld regelt iedereen zelf makkelijk genoeg, dus dat is ook geen probleem. Er zijn een paar mensen met max discount, en die verkopen items door aan de party zonder winst. (15z pots, dank u, dank u)
En die overcharge Merchant kan ik opzich nog wel maken, die kan net venden, dus als ik die ga levellen, hebben we er een overcharge Merchant bij 
Moet ik er natuurlijk wel een keer zin in hebben...
Moet ik er natuurlijk wel een keer zin in hebben...
There is no magic.
zo dan?Op maandag 18 maart 2002 13:45 schreef smurv het volgende:
)
Op maandag 18 maart 2002 13:51 schreef smurv het volgende:
[..]
zo dan?![]()
Aco is leuk, monsters healen en blessen enzo....
ItSnows:

Woei nieuwe patch, werd er in een keer afgekickt zonder waarschuwing ofzow, aardig 
Edit:
Edit:
Op maandag 18 maart 2002 13:54 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Aco is leuk, iedereen monsters healen en blessen enzo....
There is no magic.
SlaX zoals je misschien al wel hebt gemerkt (of niet natuurlijk) hebben we je uit de party gekickt. Dit omdat je maar erg weinig online bent (en SlaXius ook niet), althans niet zodat wij het merken. Ik ben iig het hele weekend online geweest, ja zelfs de nacht van zondag op zaterdag, dus je kan niet zeggen dat je er toen was
en ik heb je _niet_ gezien.
Je hebt zelf ook al aangegeven dat je het een stuk minder speelt omdat je MoH nu hebt. Er is unaniem besloten dat we een ander, die wel vaak online is, een kans te geven door jou er uit te schoppen. Jammer maar dat is wel zo eerlijk.
Om Smurv maar te quoten: Je bent de zwakste schakel! Tot ziens
Niet al te lullig bedoeld hoor
Je hebt zelf ook al aangegeven dat je het een stuk minder speelt omdat je MoH nu hebt. Er is unaniem besloten dat we een ander, die wel vaak online is, een kans te geven door jou er uit te schoppen. Jammer maar dat is wel zo eerlijk.
Om Smurv maar te quoten: Je bent de zwakste schakel! Tot ziens
There is no magic.
Natuurlijk zijn de healing skill en Warp portal de manier om van novice-jes af te komen, tot PK komt.Op maandag 18 maart 2002 15:21 schreef The Will het volgende:
Woei nieuwe patch, werd er in een keer afgekickt zonder waarschuwing ofzow, aardig
Edit:
[..]
![]()
Verwijderd
JIJ begon met MIJ vragen te stellen over ICQOp maandag 18 maart 2002 08:23 schreef obsidian het volgende:
Ik wil jullie hierbij even officieel mededelen dat ik jullie persoonlijk verantwoordelijk stel voor het wegnemen van mijn priveleven, het verpesten van mijn relatie en het totaal verkloten van mijn sociaal leven!
Voor de goede orde: zaterdag van 7 uur s morgens tot zondagmiddag gespeeld en alleen maar even chips en cola gehaald
En waag het niet mij te kicken uit de party
Is al gebeurd ItSnows, ik zag je helemaal nergens in het weekend
There is no magic.
Helaas ItSnows, je bent de zwakste schakel, tot ziens!Op maandag 18 maart 2002 15:32 schreef ItSnows het volgende:
[..]
JIJ begon met MIJ vragen te stellen over ICQ
Voor de goede orde: zaterdag van 7 uur s morgens tot zondagmiddag gespeeld en alleen maar even chips en cola gehaald
En waag het niet mij te kicken uit de party

Verwijderd
Feel my wrath en tsjek je topic hierboven eensOp maandag 18 maart 2002 15:33 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Helaas ItSnows, je bent de zwakste schakel, tot ziens!
Hint dat topic met die van Will eronder.
Will: pak roodjes en loopt culvert lvl 2 in tot je geen Farmiliars meer tegen komt. Ik ben onderweg naar huis
Ik kom er aan, bats zijn trouwens echt simpel. En welk topic bedoel je? Beetje vage omschrijving, boven deze staat namelijk het D2 topic 
Maar ik neem aan dat het over dat Liero topic gaat?
Maar ik neem aan dat het over dat Liero topic gaat?
There is no magic.
Verwijderd
Hey guys ik ben de nieuwe rijzende ster aan het front van ragnarok wat moeti k doen om in de party te komen ... inmiddels 17/12 swordman en stijgende.... Miiyagi@ragnarok
Ik heb inmiddels het hornet field gevonden...leuk geld verdienen en beetje xp .... ben hard aan het sparen voor zo'n leuk zwaardje...zit inmiddels op 13000z maar nog niemand gevonden die hem daarvoor aanbied
Ik heb inmiddels het hornet field gevonden...leuk geld verdienen en beetje xp .... ben hard aan het sparen voor zo'n leuk zwaardje...zit inmiddels op 13000z maar nog niemand gevonden die hem daarvoor aanbied
Mij lief aankijken
Als er 12 ppl in je party kunnen kan ik je adden, anders is Matthijs eerder geloof ik. Kortom, je hoort nog van ons
Als er 12 ppl in je party kunnen kan ik je adden, anders is Matthijs eerder geloof ik. Kortom, je hoort nog van ons
There is no magic.
Verwijderd
Dank je ik zit net te lezen in de laatste patch update dat er vanaf nu idd 12 man in een party kunnen.
BTW ontiegelijk domme newbie vraag : Is er ergens een newbie guide?? Met hoe bepaalde commandos werken etc en wat er allemaal kan.
Ik ben zelfs zo blond dat ik die venders in town niets verkocht of van gekocht krijg.... ik weet dat ik blond ben maar zo erg kan et toch niet zijn
BTW ontiegelijk domme newbie vraag : Is er ergens een newbie guide?? Met hoe bepaalde commandos werken etc en wat er allemaal kan.
Ik ben zelfs zo blond dat ik die venders in town niets verkocht of van gekocht krijg.... ik weet dat ik blond ben maar zo erg kan et toch niet zijn
Als ik m'n XP viewer installeer doet ie niets meer 
En bij die andere hack zodat je 2x RO kan runnen doet ie het wel gewoon
En bij die andere hack zodat je 2x RO kan runnen doet ie het wel gewoon
Vaag... ff opnieuw patch installen en dan viewer opnieuw proberen?
En waar haal je die andere patch, van 2 keer RO vandaan? Dan zet ik ff me Merchant aan;
En waar haal je die andere patch, van 2 keer RO vandaan? Dan zet ik ff me Merchant aan;
There is no magic.
Die is naar me toe gemaild, ik zal hem je ook ff mailen.Op maandag 18 maart 2002 16:13 schreef The Will het volgende:
Vaag... ff opnieuw patch installen en dan viewer opnieuw proberen?
Maar eerst die XP viewer aan de praat.
Oke thanks. Kan ik misschien eindelijk die Karvodailnirol kwijt.
There is no magic.
Joh
Wat is er eigenlijk allemaal veranderd in deze patch?
Wat is er eigenlijk allemaal veranderd in deze patch?
There is no magic.
Op maandag 18 maart 2002 15:28 schreef The Will het volgende:
Disclaimer:Om Smurv maar te quoten: Je bent de zwakste schakel! Tot ziens
)
Leaf wisselt, probeer het maar rond de 500, maar verwacht niet dat je hem snel verkoopt.
En het lijkt mij dat Matthijs ons nu wel mag joinen? We hebben plaats en hij was de eerste, dus het klinkt wel eerlijk IMHO. Laat maar ff weten wat je er van vind.
En het lijkt mij dat Matthijs ons nu wel mag joinen? We hebben plaats en hij was de eerste, dus het klinkt wel eerlijk IMHO. Laat maar ff weten wat je er van vind.
There is no magic.
At the moment 1, en waarschijnlijk komen er daar dan binnen kort nog 4 bij, maar dat is geheel onder voorbehoud.
Edit: En dan is JesterRace eerder.
Edit: En dan is JesterRace eerder.
There is no magic.
Woei we krijgen een wachtlijst, zijn we nu populair?
There is no magic.
Verwijderd
ik wil er wel graag weer inOp maandag 18 maart 2002 17:28 schreef The Will het volgende:
Woei we krijgen een wachtlijst, zijn we nu populair?
Waarom ben je eruit gegaan ? Juist!Op maandag 18 maart 2002 17:36 schreef OrkBozz het volgende:
[..]
ik wil er wel graag weer in
Iedereen was het ermee eens dat jij gewoon te weinig speelde.
Iig dat was de hoofd reden, en nu speel je ineens meer ?
Hm....iig je bent er niet voor niets uitgehaald.
Helaas, aardiger kan ik het niet zeggen.
I-net lag plat 
Heb ik gister langer voor door de regen moeten fietsen dan dat ik bezig was met fixen
Heb ik gister langer voor door de regen moeten fietsen dan dat ik bezig was met fixen
There is no magic.
Verwijderd
me internet deed het niet dus kon ik niet spelen, ik speel nu zelf eg veelOp maandag 18 maart 2002 17:37 schreef M@NIC het volgende:
[..]
Waarom ben je eruit gegaan ? Juist!
Iedereen was het ermee eens dat jij gewoon te weinig speelde.
Iig dat was de hoofd reden, en nu speel je ineens meer ?
Hm....iig je bent er niet voor niets uitgehaald.
Helaas, aardiger kan ik het niet zeggen.
en voor hoeduur kan ik maximaal een blade verkopen?(hij moet nog wel verkocht worden
Ga naar Merchantguild.net en ga naar Discount. Neem vervolgens de prijs die bij lvl 4 of 5 Discount staat, en rond deze naar boven af op 50-tallen (tenzij prijs te laag is)
There is no magic.
Verwijderd
iemand op ragnarok begon over
"bad news for acolyts"
"i hate christy"
"good news for swords man"
mischien heeft ze iets verandert
(ik hoop dat het beter is voor swordsman
)
"bad news for acolyts"
"i hate christy"
"good news for swords man"
mischien heeft ze iets verandert
(ik hoop dat het beter is voor swordsman
Hmmm hoeft van mij niet per se hoor, ik hoef niet zo'n uberchar. Maar idd zal er binnen kort wel enigzins wat gebalanceerd worden.
There is no magic.
• Mijn account is gehacked!
Ik wou na het eten inloggen.
Wou niet, gelukkig had ik op ro.pak0.com gelezen waar je je pass kan opvragen.
Bleek veranderd te zijn naar kyle.
Schade tot dus ver:
- 3k precies weg, vreemd ik heb wel meer
- Tsurugi, waarom alleen zwaard
- Spore doll, waarom dan ook niet m'n chonchon doll
- 40 reds, van de 150 ofzo
En ik zit niet meer in Culvert lvl2
Misschien ben ik iets vergeten, maar dat zijn toch de grootste dingen.
Het bleek ook dat de jongens die gast hebben zien spelen.
Dus het is wel duidelijk
Schade tot dus ver:
Dus het is wel duidelijk
Erg lullig, hoe kan het gehacked zijn dan?Op maandag 18 maart 2002 18:42 schreef M@NIC het volgende:
• Mijn account is gehacked!
Schade tot dus ver:
Dus het is wel duidelijk
Tja vertel mij dat maar.
Iig weet ik dat er een lek zat in de site van Gravity.
Misschien dat het daar door kwam.
Ik gebruik ook een hack waar mee ik RO 2maal op 1 machine kan draaien.
Voor m'n merchant, lijkt me stug dat daar een mailer inzit ofzo
Iig weet ik dat er een lek zat in de site van Gravity.
Misschien dat het daar door kwam.
Ik gebruik ook een hack waar mee ik RO 2maal op 1 machine kan draaien.
Voor m'n merchant, lijkt me stug dat daar een mailer inzit ofzo
Dat denk ik dus wel, dat ie daar in zit. Maar je moet ff in de source kijken, wat dat ding allemaal doet. Als er een mail adres in staat, meteen ff degene van wie je kreeg waarschuwen.
There is no magic.
Nou reken maar niet dat je Notepadje dat ff ontcijferd.
En van proggen heb ik geen verstand, dus dan maar een andere zoeken.
En van proggen heb ik geen verstand, dus dan maar een andere zoeken.
Ik moet hier ergens nog wel Visual dinges van Microsoft hebben liggen, zal ik straks wel even kijken voor je.
There is no magic.
Verwijderd
Hehe een wachtlijst voor de GOT party ... prachtig.. misschien moeten we een clan vormen.
Maar nogmaals een request..waar kan ik wat meer leren over het spel op de originele site staat dus niets aan newbie help. Ik ben inmiddels wel level 19/14 maar ik heb geen idee wat dolls/cards/clovers/vendors doen en hoe ik ze moet gebruiken.
Ik ben errug goed in hornets meppen maar daar houd et nu even mee op ik wil wat meer diepgang voor zover mogelijk in de game. Er schijnen ook questen in te zitten.
Vroeger (lees begin jaren 90) speelde ik muds (mmorg in text) dat heb ik jaren gedaan..daar zat tenminste veel diepgang in...... ach ja die goede oude tijden
Maar nogmaals een request..waar kan ik wat meer leren over het spel op de originele site staat dus niets aan newbie help. Ik ben inmiddels wel level 19/14 maar ik heb geen idee wat dolls/cards/clovers/vendors doen en hoe ik ze moet gebruiken.
Ik ben errug goed in hornets meppen maar daar houd et nu even mee op ik wil wat meer diepgang voor zover mogelijk in de game. Er schijnen ook questen in te zitten.
Vroeger (lees begin jaren 90) speelde ik muds (mmorg in text) dat heb ik jaren gedaan..daar zat tenminste veel diepgang in...... ach ja die goede oude tijden
Verwijderd
Wanneer jullie pots of spullen nodig hebben kunnen jullie indeed altijd mijn chars whisperen. Ben nu waarschijnlijk en paar dagen met mijn thief aan het playen. In ieder geval tot mijn potions (die mijn merchant bij elkaar gespaard heeft) op zijn. Het zijn er iets van 2400,dus dat duurt nog wel even. Wel lekker hoor nu is alles wat ik vind gewoon pure profit! De pots haal ik gewoon weer uit mijn stash.
Eigenlijk gewoon jezelf voor de gek houden maar het is wel erg makkelijk.
By the way. Pots sellen gaat echt niet zo snel als gedacht wordt hoor. Je doet er tussen de 5 a 10 minuten over om alles te verkopen en dan heb je nog maar 800z verdiend. Het kan er ook aan liggen dat ik in het weekend zat te sellen uiiteraard,beetje veel concurentie. Maar ik denk dat als ik meteen met mijn thief verder was gegaan ik nu rijker was.
Aan de andere kant is het wel erg makkelik om een merc te hebben oor je rares. en goedkope pots. Het scheelt een hoop tijd.
By the way. Pots sellen gaat echt niet zo snel als gedacht wordt hoor. Je doet er tussen de 5 a 10 minuten over om alles te verkopen en dan heb je nog maar 800z verdiend. Het kan er ook aan liggen dat ik in het weekend zat te sellen uiiteraard,beetje veel concurentie. Maar ik denk dat als ik meteen met mijn thief verder was gegaan ik nu rijker was.
Aan de andere kant is het wel erg makkelik om een merc te hebben oor je rares. en goedkope pots. Het scheelt een hoop tijd.
Ik gebruik mijn merchant nu ook voor het grote deel alleen nog maar voor het sellen van spullen. Maar als je echt Reds wilt sellen op snelheid moet je dat in Morroc doen... Echt supersnel, heb eens in 10 sec 800 reds gesolled een paar minuten achter elkaar.Op maandag 18 maart 2002 19:11 schreef --N9-- het volgende:
Wanneer jullie pots of spullen nodig hebben kunnen jullie indeed altijd mijn chars whisperen. Ben nu waarschijnlijk en paar dagen met mijn thief aan het playen. In ieder geval tot mijn potions (die mijn merchant bij elkaar gespaard heeft) op zijn. Het zijn er iets van 2400,dus dat duurt nog wel even. Wel lekker hoor nu is alles wat ik vind gewoon pure profit! De pots haal ik gewoon weer uit mijn stash.
De Dolls doen nog helemaal niets in het spel, er zijn gelukkig gekken die Dolls sparen, dus je kan ze nog sellen ook als je geduld heb. De cards die je soms vind als je geluk heb zijn veel meer in trek, want hierbij is namelijk de bedoeling al zichtbaar. Later kan je deze kaarten dacht ik in je wapen "stoppen", en is je wapen beter tegen dat soort beesten. Of dit goed vertaald is weet ik niet. De clovers enzo, tja, sommige zeggen dat ze geluk brengen, maar dat is volgens mij Bull..., maar wel proberen te sellen voor 300z , er zijn altijd gekken die dat nog geven ook.Hehe een wachtlijst voor de GOT party ... prachtig.. misschien moeten we een clan vormen.
En over die quests, zelf weet ik niet of er op dit moment echt al quests zijn die je kan doen voor jouw char. Wel is het zo dat er soms events zijn. Zoals pas met die Bunny Hairband die je kon maken van 100 feathers, een cathairband en nog een paar items. Ik hoop dat er binnenkort weer eentje komt, dan ga ik echt meedoen, want nu heb ik financieel de middelen daarvoor
Dus zoals je merkt is het spel nog niet helemaal af, maar dat is voor ons alleen maar mooi, lekker gratis spelen totdat je er geen reed meer aan vind als het betaald moet worden is alleen maar beterz.
Verwijderd
Hier voor degenen die nog niet op de officiele page van Ragnarok hebben gekeken. Hier staat alles wat in de patch van volgende week maandag(!!) veranderd.... Have fun!!!!!
We are going to patch several skills and other related stuffs on Mon, 25 March
(Korean Standard Time).
Updates info are as below:-.
1.Skill Balanced Patch
-Provoke(For Swordman)
*SP points will be lower from 15 to 10.
*The probability to the mob will be lower than ever.
*The monster will attack the player who use provoke.
-Magnum Break(For Swordman)
*The monster will be forced back to the opposite side of the player.
*It will be implemented with `Fire"property.
*Damage dealt with:100+(Skill level*15)%.
*The splashed damage will be extended.
-Fire Wall(For Mage)
-Thunderstorm(For Mage)
*Casting speed will be affected by AGI.
-Envenom(For Thief)
*It will be possible to attack without any poison properties.
*Attack strength will be +100(Skill Level*15)%.
*The effective range will be decreased to 2cells.
-Hiding(For Thief)
*You can use hiding with SP 10 points on any level.
*While hidden,SP will be spent continuously.
SP points depends on skill level.
*While hidden,You can"t regenerate HP/SP.
*When you unhide,SP will be steady from that moment.
*Some mobs are able to detect hidden players.
(For example:Insect-like monsters,Demon-like monsters,Boss monsters)
-Capacity numbers of party will be expand from 8 persons to 12 persons.
-Some of items revived/changed
*Revived Items
Mightystaff(SP points needed)/Wing of Fly(Teleport)/Fruit of Yggdrasil(Revival)
*Crown/Tiara for all class(Except Novice)
*Ear rings/Necklace/Rosaries/Brooch/Globe for all class(Except Novice)
-Training Ground Added
*This is tutorial map for beginners.
Beginners can be trained about basic informations to play.
There are quests,they will affect to start point,Item owned.
-Critical/Perfect Dodge changed
*It will be implemented from 100% to 1000% of LUK points.
*Critical will be implemented to maximum damage of usual attack.
(Before:Attack ignoring enemy"s defense)
-EXP points changed when players attack same monster at one time
*When players attack same monster at a time EXP points will be increased from %5 to 10%.
For example,When two players attack same monster whole EXP points they can get will be 110% more than before.
(10% increasing each person)
-Anti-loot 3rd Patch
*MVP System will stay the same.
*But 30% of contribution will be taken by the player who attack first.
*Item pick-up time changed
1st contribution :Immediately(Not changed)
2nd contribution :After 3 secs(Not changed)
3rd contribution :After 4 secs(1sec faster)
The rest :After 5 secs(2 Secs faster)
* We will update anti-loot continuously.
-Implemented elemental property monsters
*Elemental Attack will be possible.
For example,when you attack `fire"property monster with `Water"property Magic,
you can deal with more damage than usual.
*And if you attack `water" property monster with `water" property
you can deal with less damage than usual.
-Double accessories will be patched.
-Fixed STAT implemented for each job
*Depending on Each Job skill, specific fixed STAT will be implemented.
*STAT will be added differently for each Job Level and it will be shown on right side.
*Untill 50 level,total 18 Fixed STAT will be added.
You can see what Fixed STAT affect the character with list below:
Swordman:STR+7 VIT+4 DEX+3 LUK+2 AGI+2
Acolyte:STR+3 VIT+3 DEX+3 INT+3 LUK+4 AGI+2
Mage:DEX+3 INT+8 LUK+3 AGI+4
Merchant:STR+5 VIT+4 DEX+5 INT+1 LUK+2 AGI+1
Archer:STR+3 VIT+1 DEX+7 INT+2 LUK+2 AGI+3
Thief:STR+4 VIT+2 DEX+4 INT+1 LUK+3 AGI+4
-Bugs fixed.
*Party Function,`EXP Points Equal distribution" fixed.
*NPC who manufacture rare item like Bunny band will be back.
Update day will be postpone when it"s neccessary.
In this case we will let you know on this board again.
Thank you.
Ragnarokonline Operation Team,
Gravity Corp.
Copyright šÏ 2001
We are going to patch several skills and other related stuffs on Mon, 25 March
(Korean Standard Time).
Updates info are as below:-.
1.Skill Balanced Patch
-Provoke(For Swordman)
*SP points will be lower from 15 to 10.
*The probability to the mob will be lower than ever.
*The monster will attack the player who use provoke.
-Magnum Break(For Swordman)
*The monster will be forced back to the opposite side of the player.
*It will be implemented with `Fire"property.
*Damage dealt with:100+(Skill level*15)%.
-Fire Wall(For Mage)
-Thunderstorm(For Mage)
*Casting speed will be affected by AGI.
-Envenom(For Thief)
*It will be possible to attack without any poison properties.
*Attack strength will be +100(Skill Level*15)%.
*The effective range will be decreased to 2cells.
-Hiding(For Thief)
*You can use hiding with SP 10 points on any level.
*While hidden,SP will be spent continuously.
SP points depends on skill level.
*While hidden,You can"t regenerate HP/SP.
*When you unhide,SP will be steady from that moment.
*Some mobs are able to detect hidden players.
(For example:Insect-like monsters,Demon-like monsters,Boss monsters)
-Capacity numbers of party will be expand from 8 persons to 12 persons.
-Some of items revived/changed
*Revived Items
Mightystaff(SP points needed)/Wing of Fly(Teleport)/Fruit of Yggdrasil(Revival)
*Crown/Tiara for all class(Except Novice)
*Ear rings/Necklace/Rosaries/Brooch/Globe for all class(Except Novice)
-Training Ground Added
*This is tutorial map for beginners.
Beginners can be trained about basic informations to play.
There are quests,they will affect to start point,Item owned.
-Critical/Perfect Dodge changed
*It will be implemented from 100% to 1000% of LUK points.
*Critical will be implemented to maximum damage of usual attack.
(Before:Attack ignoring enemy"s defense)
-EXP points changed when players attack same monster at one time
*When players attack same monster at a time EXP points will be increased from %5 to 10%.
For example,When two players attack same monster whole EXP points they can get will be 110% more than before.
(10% increasing each person)
-Anti-loot 3rd Patch
*MVP System will stay the same.
*But 30% of contribution will be taken by the player who attack first.
*Item pick-up time changed
1st contribution :Immediately(Not changed)
2nd contribution :After 3 secs(Not changed)
3rd contribution :After 4 secs(1sec faster)
The rest :After 5 secs(2 Secs faster)
* We will update anti-loot continuously.
-Implemented elemental property monsters
*Elemental Attack will be possible.
For example,when you attack `fire"property monster with `Water"property Magic,
you can deal with more damage than usual.
*And if you attack `water" property monster with `water" property
you can deal with less damage than usual.
-Double accessories will be patched.
-Fixed STAT implemented for each job
*Depending on Each Job skill, specific fixed STAT will be implemented.
*STAT will be added differently for each Job Level and it will be shown on right side.
*Untill 50 level,total 18 Fixed STAT will be added.
You can see what Fixed STAT affect the character with list below:
Swordman:STR+7 VIT+4 DEX+3 LUK+2 AGI+2
Acolyte:STR+3 VIT+3 DEX+3 INT+3 LUK+4 AGI+2
Mage:DEX+3 INT+8 LUK+3 AGI+4
Merchant:STR+5 VIT+4 DEX+5 INT+1 LUK+2 AGI+1
Archer:STR+3 VIT+1 DEX+7 INT+2 LUK+2 AGI+3
Thief:STR+4 VIT+2 DEX+4 INT+1 LUK+3 AGI+4
-Bugs fixed.
*Party Function,`EXP Points Equal distribution" fixed.
*NPC who manufacture rare item like Bunny band will be back.
Update day will be postpone when it"s neccessary.
In this case we will let you know on this board again.
Thank you.
Ragnarokonline Operation Team,
Gravity Corp.
Copyright šÏ 2001
Idd er mag wel weer eens een quest komen, of eoa andere grote event.
En over een clan, tja, het zou kunnen, maar in een party is het veel makkelijker om elkaar te helpen ed, en je kent elkaar wat beter dan wanneer je met een groep van 50 zit ofzow.
En over een clan, tja, het zou kunnen, maar in een party is het veel makkelijker om elkaar te helpen ed, en je kent elkaar wat beter dan wanneer je met een groep van 50 zit ofzow.
There is no magic.
Hm...veel voordeel een paar mindere dingen zoals die mighty staff...maar ach....

Anders is een mighty ook wel erg goed voor beginnende mages, en dat is niet echt balanced.
Begint steeds meer diepgang te krijgen dit spel
Btw wie staan er nou allemaal nog op de wachtlijst?
Voor zover ik weet:
• JesterRace
• OrkBozz
• maarten_w11 (met een groot vraagteken
)
Begint steeds meer diepgang te krijgen dit spel
Btw wie staan er nou allemaal nog op de wachtlijst?
Voor zover ik weet:
• JesterRace
• OrkBozz
• maarten_w11 (met een groot vraagteken
There is no magic.
Verwijderd
Hmmm maar een clan waarin een aantal parties rondlopen GOT1 t/m GOT9 ofzo...waarin gewoon een aantal meer ervaren spelers met minder ervaren spelers samen spelen om advies te geven over hoe sommige dingen werken. De werking van bepaalde dingen is moeilijk te vinden en ik heb ontdekt dat veel mensen die et spelen geen woord engels spreken. Dit maakt vragen een stuk lastiger.
Verwijderd
ok schrap me dan maar weer van de lijstOp maandag 18 maart 2002 20:05 schreef Maarten_w11 het volgende:
Ikke hoef nie in de party!
Mooi en dan geen gezeur meer dat je erin wil!Op maandag 18 maart 2002 20:29 schreef OrkBozz het volgende:
[..]
ok schrap me dan maar weer van de lijst
Ben het nu ff zat
HMMMZ swordie's krijgen niks ten slechte 
ik wil nog steeds een beter 2hs zien in de game eiglijk
BTW mighty werd vooral door aco's gebruikt
ik wil nog steeds een beter 2hs zien in de game eiglijk
BTW mighty werd vooral door aco's gebruikt
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik ga er van uit dat de meesten hier op GoT wel redelijk engels spreken, en het redelijk tot goed kunnen begrijpen. Dit omdat de meesten hier door de tech zooi hier zijn gekomen, en je voor de meeste tech dingen wel een beetje engels moet kunnen.
Verder zijn de echte Spielerij mensen, en dan heb ik het over de RPG'ers
zo gewend aan engels door het praten, dat ze de tutorial, die toch al in gebrekkig engels is, wel kunnen begrijpen.
De tutorial over de basic zaken zit in Prontera:
Ph34r my l33t art
F is het fontein en X de huisjes waar je in kan, dit is op je mini map. Dan zit er in het huisje links onder, een gast die de basics van het spel uitlegt. Dit kan waarschijnlijk iedereen wel begrijpen.
Voor hulp kan je altijd hier in dit topic posten wat je wil weten, daar is (bijna) altijd wel iemand om je te helpen. Daarnaast zijn Merchantguild.net en Ro.pak0 ontzettend handig, en dan voornamelijk het forum van Ro.pak0 voor alle general help, en dat van Merchantguild.net voor prijzen.
En uhmmm.... ik wou nog iets zeggen maar ik weet niet wat.
Verder zijn de echte Spielerij mensen, en dan heb ik het over de RPG'ers
De tutorial over de basic zaken zit in Prontera:
code:
1
2
3
4
5
| | | ___ X| |X __ ___ F __ X| |X | | |
Ph34r my l33t art
F is het fontein en X de huisjes waar je in kan, dit is op je mini map. Dan zit er in het huisje links onder, een gast die de basics van het spel uitlegt. Dit kan waarschijnlijk iedereen wel begrijpen.
Voor hulp kan je altijd hier in dit topic posten wat je wil weten, daar is (bijna) altijd wel iemand om je te helpen. Daarnaast zijn Merchantguild.net en Ro.pak0 ontzettend handig, en dan voornamelijk het forum van Ro.pak0 voor alle general help, en dat van Merchantguild.net voor prijzen.
En uhmmm.... ik wou nog iets zeggen maar ik weet niet wat.
There is no magic.
Dit topic is gesloten.