Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
gender hack is nu gefixed als et goed isOp maandag 11 maart 2002 17:08 schreef YakuzA het volgende:
[..]
1 password hack
2 crash hack met gender 02
Hoop dat ik er geen 1 ben vergeten
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Naja, dan ga ik vandaag wel niet levellen. Damn, wtf moet ik nu gaan doen. Must.....play....ragnarok
Damn dat spel werkt verslavend
There is no magic.
It seems some of the hackers in RO (namely daish) has learned to exploit a bug in RO official page (www.ragnarok.co.kr) to snatch the password and userid that"s being put in there.
This has been proven by few other hackers (but not malicious as daish), and one of them even reported that he almost got to database, and was able to change his email.
Please refrain from logging into RO official site AT ALL, until Gravity fixes this serious problem on their site, or risk danger of seeing your beloved chars deleted, items stripped, and Zeny-less.
Note: I notified Christy about how people are exploiting the RO mainsite to steal user ID and password.
)
BF1: Don-Panio
Ach geeft mij weer de gelegenheid om andere dingen te doen, zoals hier posten bijvoorbeeld
There is no magic.
Op maandag 11 maart 2002 19:08 schreef Booth het volgende:
Damn Ragnarok is verslavendMe broertje speelt het ook.. En ik hem "tips" geven
die globes ach die zijn niks waard, geef maar aan mij
/edit bleuh is vet lang sparen, ben pas op 85k voor globes
PSN
There is no magic.
PSN
There is no magic.

Niks gemist lees ik
Hmmz.. raar @home was ook baggertraag later in de middag.Op maandag 11 maart 2002 20:28 schreef M@NIC het volgende:
Hm..eindelijk is Chello ook weer aanwezig
Niks gemist lees ik
(baggertraag = 120KB/s)
Btw SlaX ik verkoop die zooi van jou zodra ik er weer op kan (tenzij dat 4 uur 's nachts is
There is no magic.
De time-outs vliegen me om de oren
Verwijderd
Verder ga ik er wel van uit dat de servers morgen weer zijn gefixed, als ze er eenmaal mee bezig zijn, gaat het meestal redelijk snel.
There is no magic.
Ik heb nog 10 veertjes op voorraad d8 ikOp maandag 11 maart 2002 20:49 schreef The Will het volgende:
Ja hoor ik wil je veren best kopen, 100z per stuk, oke?
Verder ga ik er wel van uit dat de servers morgen weer zijn gefixed, als ze er eenmaal mee bezig zijn, gaat het meestal redelijk snel.

PSN
en had ook nog een lapier uitgeleend, die ik waarschijnlijk niet meer nodig heb. Dus die leen ik dan uit todat (slaxius was het dacht ik) aan wapenvervanging toe is..., hehehehe
Dus me geld gaat al best goed. Als ik eindelijk kan venden met me merchant (nog 190% ofzo), dan begin ik eindelijk me Archer weer. Wat heb ik die gemist
hmmm, best leuk hoor, maar die dingen zijn absoluut niet meer zoveel waard (feathers zijn dat toch), omdat die quest afgelopen is.... Dus niemand heeft ze meer nodig.Op maandag 11 maart 2002 20:49 schreef The Will het volgende:
Ja hoor ik wil je veren best kopen, 100z per stuk, oke?
There is no magic.
loopt nog steeds alleen niemand heeft 4-leaf clovers om bunny te maken.Op maandag 11 maart 2002 20:52 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
hmmm, best leuk hoor, maar die dingen zijn absoluut niet meer zoveel waard (feathers zijn dat toch), omdat die quest afgelopen is.... Dus niemand heeft ze meer nodig.
4-leafs zijn BTW nu _very_ rare drops van Fabre's geworden
PSN
[EDIT]
Hoe werkt dat dan eigenlijk met die veertjes?
[EDIT2]
Ok, ik verkoop ze aan jou, ook goed
There is no magic.
Kun je beter nie doen, die 4leafs zijn nog duurder als bunny als je ze al zietOp maandag 11 maart 2002 20:56 schreef The Will het volgende:
Nee wacht, als die quest nog loopt koop ik ze wel van je.

PSN
There is no magic.
Je zou um moeten bannen ItSnows
Ik meteen proberen, weer een teleurstelling vandaag
There is no magic.
Oooooh wat ben jij hard voor em zeg!!!Op maandag 11 maart 2002 21:13 schreef ItSnows het volgende:
3Clipz: Voor straf -2 tech posts
(
omg... volges mij meen je t ook nogOp maandag 11 maart 2002 21:13 schreef ItSnows het volgende:
3Clipz: Voor straf -2 tech posts
argh... nog maar 1084 posts
There is no magic.
Beter dan 2774 onzin postsOp maandag 11 maart 2002 21:15 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
omg... volges mij meen je t ook nog
argh... nog maar 1084 posts
Verwijderd
There is going to be a Ragnarok Online wedding held Tuesday March 12th at 9PM EST/8PM CST. If you wish to be on the guest list, please contact me at prissasagiri@ragnaroksource.com
The happy couple is Hiryuu and Linna Yamazaki!
If you want to attend, please e-mail me. I'll be sending out the location 3-6 hours before the actual event
haha, die staat er al een tijde hoorOp maandag 11 maart 2002 21:21 schreef ItSnows het volgende:
w00t
There is going to be a Ragnarok Online wedding held Tuesday March 12th at 9PM EST/8PM CST. If you wish to be on the guest list, please contact me at prissasagiri@ragnaroksource.com
The happy couple is Hiryuu and Linna Yamazaki!
If you want to attend, please e-mail me. I'll be sending out the location 3-6 hours before the actual event
There is no magic.
Verwijderd
Ik moet toch ietsOp maandag 11 maart 2002 21:22 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
haha, die staat er al een tijde hoorpak0 forums
Kan moeilijk jouw posts blijven verwijderen
xD , als et je nou van de straat houdtOp maandag 11 maart 2002 21:23 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Ik moet toch iets
Kan moeilijk jouw posts blijven verwijderen
Verwijderd
"This read me is specifically designed to take you through step by step,
on how to equip 2 accessories."
We hebben waarschijnlijk toch eindelijk een host gevonden.
Misschien kunnen jullie binnenkort allemaal zelf screenies posten
We zullen zien.
lijkt me bullshit eigenlijk...Op maandag 11 maart 2002 21:28 schreef ItSnows het volgende:
http://zambonimen.com/Genjik/ro/2_Accessories.txt
"This read me is specifically designed to take you through step by step,
on how to equip 2 accessories."

En dan moeten we nog zo'n 24 uur wachten op een MySQL database.
Edit: Clipz denk wel dat het waar is, maar ik zou het persoonlijk niet doen ivm ervaringen met Diablo 2. Remember dat je ook als niet barb 2 wapens kon dragen, en dat je op een gegeven moment toen ze dat hadden opgelost die andere kwijt was. Dat wil ik echt niet hebben met mijn accesories.
There is no magic.
tjah, heb toch geen geld voor extra earringsOp maandag 11 maart 2002 21:30 schreef The Will het volgende:
Reggen duurt daar wel lang trouwens
En dan moeten we nog zo'n 24 uur wachten op een MySQL database.
Edit: Clipz denk wel dat het waar is, maar ik zou het persoonlijk niet doen ivm ervaringen met Diablo 2. Remember dat je ook als niet barb 2 wapens kon dragen, en dat je op een gegeven moment toen ze dat hadden opgelost die andere kwijt was. Dat wil ik echt niet hebben met mijn accesories.
Acolyte:
Followers of God, they have strong support spells rather than offensive skills. With Heal, they can recover HP for comrades in battle, and with Blessing they can increase status temporarily. They can use all weapons that has no blades, such as Staff and Mace type only.
well DUHOp maandag 11 maart 2002 21:33 schreef M@NIC het volgende:
Respect voor de Acolytes onder ons please
[..]
Acolytes heersen gewoon
Voor de mensen die denken dat ze makkelijk zijn enzoOp maandag 11 maart 2002 21:34 schreef 3CLipZ het volgende:
[..]
well DUH
Acolytes heersen gewoon

Ik moet het nog steeds proberen, maar zolang ik niet kan spelen gaat dat zo moeilijk.
There is no magic.
Ga er maar niet op zitten wachtenOp maandag 11 maart 2002 22:00 schreef smurv het volgende:
argh, server nog steeds down

Denk dat ze misschien rond 2 uur klaar zijn ofzow, als ze tenminste meteen om 8 uur ofzow aan het werk gaan.
There is no magic.
merke jullie dat ook
nee, eigenlijk niet, genoeg posts erover dat het down is...Op maandag 11 maart 2002 22:21 schreef 3CLipZ het volgende:
Hmmm... wat ik zo vaag vind.... op de status site staat dat alles up is... op et forum vind ik geen posts over dat het down is....
merke jullie dat ook
maarem, ik moet mijn class ook effe verdedigen uiteraard
Gompie, zelfs een soort "thief" staat er naast
Enne, die Lapier verkoop ik voor (effe uit me hoofd) 2700 Zeny ofzo = max discount. Krijgen alle gotters uiteraard
Edit: Waarom zou je de archer class moeten verdedigen, met D&D ben ik meestal of Monk of Archer (Ranger), dus je hoeft um niet te verdedigen hoor. Archers zijn relext.
[uitlok modus]
En makkelijk om te levellen.
[/uitlok modus]
There is no magic.
er staat:
en pred... WAAR staan alle posts dat et down isIt"s both
seems like they"re working on it now and some areas are going up while others are going down
You can goto this url to view the current status of the server : http://ragna-chk.s4.xrea.com/ragna-chk.en-chaos.html
In Korea, it is: 6:30 AM, Tuesday, March 12th, 2002, GMT +9.
PSN
zeker makkelijk te levelen!,Op maandag 11 maart 2002 22:28 schreef The Will het volgende:
Ja had ik idd ook gezien. Vind het erg vaag, maar op www.ro.pak0.com staat wel op de Frontpage dat ie down is toch?
Edit: Waarom zou je de archer class moeten verdedigen, met D&D ben ik meestal of Monk of Archer (Ranger), dus je hoeft um niet te verdedigen hoor. Archers zijn relext.
[uitlok modus]
En makkelijk om te levellen.
[/uitlok modus]
maar ik vind het wel stoer dat iedereen zijn eigen class heeft hier. Best verdeeld, acolyte, swordsman, archer, mage, merchant (nu al veel als 2nd), thief...
iig leuker dan dat iedereen een mage is bijvoorbeeld. Ik ga nu

Als ze nou een paar areas hadden plat gegooid zou ik het niet zo erg vinden (zal je zien dat mijn char daar natuurlijk net staat) maar volgens mij is de character server toch echt down.
There is no magic.
http://roforums.dhs.org/phpBB/viewtopic.php?topic=6989&forum=2&5Op maandag 11 maart 2002 22:30 schreef 3CLipZ het volgende:
erm.. nee dat staat er niet...
er staat:
[..]
en pred... WAAR staan alle posts dat et down is
lees deze effe door....
http://www.ixga.com/forum/showthread.php?s=8ebd62aa99d084811a7ec82f59e5aa41&threadid=3023
verder effe geen zin om te zoeken...
okok.. gelukkig maarOp maandag 11 maart 2002 22:37 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
http://roforums.dhs.org/phpBB/viewtopic.php?topic=6989&forum=2&5
lees deze effe door....
http://www.ixga.com/forum/showthread.php?s=8ebd62aa99d084811a7ec82f59e5aa41&threadid=3023
verder effe geen zin om te zoeken...
begon al paranoia te worden

PSN
Woei koel zeg, vraag me alleen af hoe hij er dan nog in kon blijven(/komen ?).
Wanneer komen die nieuwe classes eigenlijk ?(spearman/assasin).
Je werd gekicked als je van map wisselde ensow dus als je blijft leven in 1 map blijf je gewoon ingameOp maandag 11 maart 2002 22:58 schreef M a a r t e n het volgende:
[..]
Woei koel zeg, vraag me alleen af hoe hij er dan nog in kon blijven(/komen ?).
Wanneer komen die nieuwe classes eigenlijk ?(spearman/assasin).
PSN

hier was de server net 10 seconden up toen ik online kwam denk ik.
uit verveling ook maar even de pics bewerkt die ik had gemaakt van een gezellig praatje met een scammer:

En dit was een gesprek met iemand die kwam waarschuwen:

ps: ik weet helemaal niks van haxorren af
)
PSN
Ik zal ze nooit begrijpen.
There is no magic.
)
Hebben we veel aan nietwaar?Sorry we don"t know when it"s going to be up again.
We"ll post news about it when it"s back up again.
Edit: Btw Smurv er staat een typo in je sig, er staat wordsman ipv swordman. Kweenie of jij alle creatures met woorden omver lult?
There is no magic.
Woeiii jij moet je echt ernstig verveeld hebbenOp dinsdag 12 maart 2002 00:57 schreef The Will het volgende:
Yeah nieuws over de server:
[..]
Hebben we veel aan nietwaar?
Edit: Btw Smurv er staat een typo in je sig, er staat wordsman ipv swordman. Kweenie of jij alle creatures met woorden omver lult?
Zal hem gelijk ff wijzigen, thx.
Btw, de server is weer up
en in de desert kan de temperatuur af en toe hoog oplopen:

)
PSN
Mooi, MySQL er ook al bij ?Op maandag 11 maart 2002 23:18 schreef The Will het volgende:
M@NIC you've got mail.
Kan ik er vanavond mee bezig
BTW. zit op school nu

Voor m's spells, heal ect.Op dinsdag 12 maart 2002 10:34 schreef YakuzA het volgende:
waarom hebben jullie die F12 balk eiglijk in beeld?
PSN
Heeft er nog iemand een katana of tsurugi te leen ?(totdat ik er zelf 1 kan betalen)
/me a a r t e n kijkt Preddie lief aan
http://mir.e-chrono.net/index.shtml -(mooie site (nog wel in aanbouw))
euhOp dinsdag 12 maart 2002 10:38 schreef YakuzA het volgende:
kun je toch ook onthouden ipv in beeld houden?
Je F-knoppen werken ook als je die balk nie meer in beeld hebt...Op dinsdag 12 maart 2002 10:49 schreef M@NIC het volgende:
[..]
euh
/edit Hmmmz heb nu al 2 elenium stones, geen idee wat ik ermee moet
PSN
Oh zo, ach dan kank bv ook makkelijk zien hoeveel reds nog hebOp dinsdag 12 maart 2002 10:52 schreef YakuzA het volgende:
[..]
Je F-knoppen werken ook als je die balk nie meer in beeld hebt...
/edit Hmmmz heb nu al 2 elenium stones, geen idee wat ik ermee moet

http://www.nameandfame.com/
http://www.tolkien-ent.com/new/names.html
Althans dat stond op het ro.pak0 forum. Btw Preddie zullen wij nog ff reds gaan sellen? Ben ongeveer over een half uurtje online.
There is no magic.
Dat lijkt me wel erg gaaf om te spelen!Op dinsdag 12 maart 2002 15:15 schreef The Will het volgende:
Met stones kun je later je weapons/armor upgraden bij de blacksmith. Er zal dan ook een nieuwe class, de Blacksmith, komen.
Althans dat stond op het ro.pak0 forum. Btw Preddie zullen wij nog ff reds gaan sellen? Ben ongeveer over een half uurtje online.
Btw zo ziet mijn char er nu uit

There is no magic.
PSN
There is no magic.
OMGOp dinsdag 12 maart 2002 17:02 schreef The Will het volgende:
Woei redz sellen gaat echt snel, verdien zo'n 800z in 3-5 minuten. Binnenkort maar weer eens verder met me swordie, en dan me Merchant even op andere pc draaien om veel reds te sellen
Damn ik ga zelf ook maar eens mijn discount op 10 zetten
Edit: M@NIC, you've got mail
There is no magic.
YES!Op dinsdag 12 maart 2002 17:07 schreef The Will het volgende:
Preddie I need you againHeb alweer geen reds meer.
Damn ik ga zelf ook maar eens mijn discount op 10 zetten
Edit: M@NIC, you've got mail
Ga je er nu mee bezig, heb er ook wel ff zin in
Waar kan dat aan liggen, vuurmuur staat uit iig.
There is no magic.
Aaargh!!!Op dinsdag 12 maart 2002 17:19 schreef The Will het volgende:
Hmm we zullen nog even moeten wachten denk ik. Ik kan er nu niet op komen. Krijg wel error: 606 no socket
Waar kan dat aan liggen, vuurmuur staat uit iig.

Ik zal het eens proberen.
WahahaOp dinsdag 12 maart 2002 16:19 schreef YakuzA het volgende:
Lolz jij bent Lorien
Yakkie = YakuzA !!
koel man, waar was je ineens? disconnected?
Dit topic is gesloten.