Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Is die standaard van fs2002 niet voldoende dan?Op donderdag 07 maart 2002 17:27 schreef Wilde het volgende:
Vraagje, misschien is ie al eerder gesteld(ga eens 15 delen doorlezenmaareuh is er een goed (freeware) weer programma te krijgen ? En dan bedoel ik er 1 die weer van internet haalt en deze inject in fs2002.. Volgens mij moet er wel een goede zijn die bv ook meerdere cloudlayers ed verzorgd
Volgens mij is daar niets voor
Verwijderd
Squawkbox is goed, weer wordt automatisch geupdate terwijl je vliegt. (online natuurlijk)Op donderdag 07 maart 2002 17:27 schreef Wilde het volgende:
Vraagje, misschien is ie al eerder gesteld(ga eens 15 delen doorlezenmaareuh is er een goed (freeware) weer programma te krijgen ? En dan bedoel ik er 1 die weer van internet haalt en deze inject in fs2002.. Volgens mij moet er wel een goede zijn die bv ook meerdere cloudlayers ed verzorgd
Verwijderd
Verwijderd
Heb ik die ooit gehad dan? Hoe doe je dat dan? Heb het wel eens geprobeerd, maar het verscheen niet op mn scherm..Op donderdag 07 maart 2002 17:35 schreef Robin Shrine het volgende:
PICWaarom heb jij geen usericon meer?
1). FS2K2 draait altijd beter dan FS2KOp donderdag 07 maart 2002 17:19 schreef Blackhole het volgende:
Ik heb een vraagje ..
Een maat van mij heeft een P 3 900. 64Ram , en een Intel 850 Kaartje gekocht ..
Maar nu wil hij ook kunnen vliegen welke raden jullie hem aan FS 2000 of FS 2002.
Dus welke draaid beter op dat systeem .
2). 64MB RAM is veel te weinig... minstens 256MB*
3). Intel 850 is bagger... minstens GF2MX*
* Meer / Sneller is uiteraard geen overbodige luxe
Je kunt een plaatje zelf uploaden naar je eigen server (van @Home, Wanadoo etc.) OF je kunt een plaatje uploaden naar de server van GOT.
Succes

ff door een wolkje

woei! beetje heel erg scheef ervoor (dan toch maar een missed approach?)

dacht ut nie heh! (veels te lui

iets te hoog, maar het kán nog goed gaan

ff wat gas terug genomen, ziet er goed uit!

en touchdown (geen wolkjes??!!!!!)

ff remmen en bijsturen! en daar sta ik dan, netjes toch?
SDK wordt in delen uitgebracht... de eerste twee zijn niet veel bijzonders nog. Zit wel een paar handige documenten tussen; ik snap eindelijk de volledige opbouw van sound.cfgOp donderdag 07 maart 2002 17:17 schreef achappey het volgende:
[..]
http://zone.msn.com/flightsim/FS02DevDeskSDK00.asp
Directe link, had hem al genoemd eerder in dit topic. Nu kan je zelf makkelijker zooi editten/ontwikkelen.
Netjes hoorOp donderdag 07 maart 2002 17:56 schreef nealzie het volgende:
Lul verhaal + pic's
Ook je pics...maar die wolkjes vertrouw ik niet bij de landing
Nice picsOp donderdag 07 maart 2002 17:56 schreef nealzie het volgende:
[Verhaal]
[afbeelding]
ff door een wolkje
[afbeelding]
woei! beetje heel erg scheef ervoor (dan toch maar een missed approach?)
[afbeelding]
dacht ut nie heh! (veels te lui) ff draaien, et voila
[afbeelding]
iets te hoog, maar het kán nog goed gaan
[afbeelding]
ff wat gas terug genomen, ziet er goed uit!
[afbeelding]
en touchdown (geen wolkjes??!!!!!)
[afbeelding]
ff remmen en bijsturen! en daar sta ik dan, netjes toch?
Ieck gaat zometeen ook even met m'n nieuwe Warbirds de lucht in, even wat pics schieten
Het "base pack" (incl. de A319, A320 en A321 in 2 varianten (IAE en CFM), panel, sounds, in PSS livery) kost £15 (ongeveer €24)
De rest van de liveries kan je los kopen voor £5 per livery. Ook zijn er "multipacks" verkrijgbaar.
Hoe meer items je koopt, hoe meer korting je ook krijgt op de eindprijs. Geen idee hoe dat systeem precies werkt.
Lijstje met features:
• Detailed 3d textures
• Full moving parts including
- Flaps
- Rudder
- Ailerons
- Spoilers
- Gear
- Passenger Doors
- Cargo hatches
- Reversers
- Virtual Cockpit Controls
• Full night lighting inside and out
• Strobes and beacons set to Airbus specifications
• Fully-featured Airbus panel with expandabel / undockable PFD, ND, ECAM etc
• Full 3D Virtual Cockpit
• PSS Utilities including
- Load Configuration Utility
- Fuel Planner utility in both Metric and Imperial units
- Panel Configuration utility for assigning all panel functions to keyboard inputs
• IAE and CFM engine variants
• Real IAE and CFM sounds
• Full onboard FMC including SIDs STARs and airways
• Reflective texture mapping
• New flight dynamics with built-in Airbus "fly by wire" protection
• 5 detailed manuals with charts and checklists
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
(hoewel ali illegali natuurlijk nog goedkoper is
Typische rip-off taktiek. Laat PSS eens een voorbeeld nemen aan Dreamfleet (gratis downloadbare livery-templates)Op donderdag 07 maart 2002 18:38 schreef Tourniquet het volgende:
Het "base pack" (incl. de A319, A320 en A321 in 2 varianten (IAE en CFM), panel, sounds, in PSS livery) kost £15 (ongeveer €24)
De rest van de liveries kan je los kopen voor £5 per livery. Ook zijn er "multipacks" verkrijgbaar.
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Inderdaad. Alhoewel ik €24 voor het basispack niet echt duur vind is het wel jammer dat je extra moet betalen voor liveries. De korting die je krijgt is trouwens wel fors:Op donderdag 07 maart 2002 18:58 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Typische rip-off taktiek. Laat PSS eens een voorbeeld nemen aan Dreamfleet (gratis downloadbare livery-templates)
(van het PSS forum:)
Ook hebben ze het over User edits na een vraag of er ook een Air Malta livery komt£15 for a SINGLE BASE product yeah but the more you buy, the more you will save !
Example -
Base Pack @ £15
12 Liveries @ £5
Total purchase = £75
total of 13 "items" in checkout
After discount = £36 .. YEP .. THIRTY SIX POUNDS !
please not fugures approximate until finalised
I'm afraid it didnt prove popular enough to be included in the overall list but I'm CERTAIN it could appear in User edit shortly after release
Neen, wel andere views (cockpit views) maar daar kan je niet in vliegenOp donderdag 07 maart 2002 19:07 schreef ND het volgende:
Die DF heeft die ook virtual cockpit?
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Nope, en het is onwaarschijnlijk dat er een update voor uitkomt die er 1 toevoegt. De nieuwe DF toestellen (A340, B727) zullen wel over een VC beschikken.Op donderdag 07 maart 2002 19:07 schreef ND het volgende:
Die DF heeft die ook virtual cockpit?
Zijn er al mensen die hem gaan bestellen .. dan wil ik het graag horen .Op donderdag 07 maart 2002 18:38 schreef Tourniquet het volgende:
Ik zie net dat de prijzen van de PSS Airbus bekend zijn gemaakt op http://www.phoenix-simulation.co.uk
Hoe meer items je koopt, hoe meer korting je ook krijgt op de eindprijs. Geen idee hoe dat systeem precies werkt.
Lijstje met features:
• Detailed 3d textures
• Full moving parts including
- Flaps
- Rudder
- Ailerons
- Spoilers
- Gear
- Passenger Doors
- Cargo hatches
- Reversers
- Virtual Cockpit Controls
• Full night lighting inside and out
• Strobes and beacons set to Airbus specifications
• Fully-featured Airbus panel with expandabel / undockable PFD, ND, ECAM etc
• Full 3D Virtual Cockpit
• PSS Utilities including
- Load Configuration Utility
- Fuel Planner utility in both Metric and Imperial units
- Panel Configuration utility for assigning all panel functions to keyboard inputs
• IAE and CFM engine variants
• Real IAE and CFM sounds
• Full onboard FMC including SIDs STARs and airways
• Reflective texture mapping
• New flight dynamics with built-in Airbus "fly by wire" protection
• 5 detailed manuals with charts and checklists
want ik wil hem hebben .. hoef er geen livery bij tehebben want ik vind dat wel tever gaan ..
dus ik blijf wel met de huiskleuren van die Airbus dor vliegen ...
Dus laat het ff weten .. want ik heb geen eurokaart of zo iets om via hun te betalen anders had ik het wel gedaan ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik wil hem ook wel graag gewoon in de huis kleurenOp donderdag 07 maart 2002 19:13 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Zijn er al mensen die hem gaan bestellen .. dan wil ik het graag horen .
want ik wil hem hebben .. hoef er geen livery bij tehebben want ik vind dat wel tever gaan ..
Dus laat het ff weten .. want ik heb geen eurokaart of zo iets om via hun te betalen anders had ik het wel gedaan ..
Heinkel He 70 G-1 "Blitz". Fast passenger airliner and mail-plane. The fabulous Heinkel was Europe's first airliner with retractable gear and thus set several records.
En dan hier een andere nieuwe de
KZ-IV "Zonen"
Zo dit was het weer.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Nice pics! Ennuh ik ga de airbus halen samen met Rdluca (zoals je al weet, en dan gaan we gewoon samen liveries kopen enzo, maar je moet rdluca maar contacten op msn/icq, dit geld voor iedereen die mee wil doen btwOp donderdag 07 maart 2002 19:25 schreef Blackhole het volgende:
Zo hier dan weer eens wat foto's
Heinkel He 70 G-1 "Blitz". Fast passenger airliner and mail-plane. The fabulous Heinkel was Europe's first airliner with retractable gear and thus set several records.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan hier een andere nieuwe de
KZ-IV "Zonen"
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo dit was het weer.
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
maar ik wil zejker deze airbus hebben dus je mag mij ook wel inschrijven er voor ..
Ik wil eigenlijk alleen 't panel, maar dat zal wel niet los te koop zijnOp donderdag 07 maart 2002 19:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Inderdaad. Alhoewel ik €24 voor het basispack niet echt duur vind is het wel jammer dat je extra moet betalen voor liveries. De korting die je krijgt is trouwens wel fors:
5 pond/livery vind ik trouwens afzetterij
Ik ga 'm wel bestellen.Op donderdag 07 maart 2002 19:13 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Zijn er al mensen die hem gaan bestellen .. dan wil ik het graag horen .
Misschien kunnen we een inkoopactie o.i.d. organiseren? Want er geldt dat hoe meer je koopt, hoe meer korting je krijgt op het eindbedrag. De standaard meegeleverde livery is trouwens NIET die Airbus huiskleuren, maar een speciale Phoenix livery! Ik heb een creditcard, dus dat is geen punt.
Tot nu toe zie ik de volgende mensen die willen meedoen:
Tourniquet
Blackhole
The_FrankO
McFlipp
rdluca
biobak
Aerodynamic
nealzie
Droogkloot
schrijf mij maar in als koperOp donderdag 07 maart 2002 20:15 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik ga 'm wel bestellen.
Misschien kunnen we een inkoopactie o.i.d. organiseren? Want er geldt dat hoe meer je koopt, hoe meer korting je krijgt op het eindbedrag. De standaard meegeleverde livery is trouwens NIET die Airbus huiskleuren, maar een speciale Phoenix livery! Ik heb een creditcard, dus dat is geen punt.
Ik wil hem ook wel graag maar hoeveel gaat het pp kosten als we het met meerdere doen?Op donderdag 07 maart 2002 20:17 schreef Blackhole het volgende:
[..]
schrijf mij maar in als koper
nederlands is mijn goedste vak
Ik heb ook een credit card en wil die ook wel gebruiken mits ik vantevoren het geld heb.
Geen idee!!Op donderdag 07 maart 2002 20:20 schreef biobak het volgende:
Ik wil 'm ook wel eigenlijk. Maar wat is nou de bedoeling van die liveries samen inkopen?
Ik heb ook een credit card en wil die ook wel gebruiken mits ik vantevoren het geld heb.
Er zijn nogal wat variaties dus ik weet niet hoe we dat kunnen doen. Misschien een top-5 maken ofzo?
319
Airbus Factory (CFM)
Airbus Factory (IAE)
Air Canada
Air Canada (TCA)
Air France
America West
British Airways
Canada 3000
Finnair
Frontier (Ducks)
Frontier (Swans)
Frontier (Whale)
Frontier (Wolf)
Lufthansa
Northwest
Sabena
Swissair
TACA
TAM
TAP
United
US Airways
320
Adria
Aer Lingus
Airbus Factory (CFM)
Airbus Factory (IAE)
Air Canada
Air Canada (Raptors)
Air France
Air Canada Tango
Air Jamica
Air2000
Airtours
Altalia
ANA
America West
Ansett (Sydney)
Ansett (Torch)
Austrian
British Airways (Bennyhone)
British Airways (Crossing Borders)
British Airways (Koguty Lowickie)
British Airways (Old Colors)
British Airways (Rendezvous)
British Airways (Sterntaler)
British Airways (Teaming for Britain)
British Airways (Union Jack)
British Airways (Whale Rider)
British Airways (Wunala Dreaming)
British Midlands
Canada 3000
Canadian
Condor
Edelweiss
Finnair
Iberia
Jetblue (Bluebird)
Jetblue (Blue Skies)
Jetblue (Shades Of Blue)
JMC
LanChile
Lufthansa
Mexicana
Mexicana (retro)
Northwest
Sabena
Spanair
Swiss Airline
Swissair
Swiss Air Qualiflyer
Taca
Tap
United
US Airways
Virgin
Virgin Sun
321
Aer Lingus
Airbus Factory (CFM)
Airbus Factory (IAE)
Air Canada
Air France
Air Jamaica
Air2000
Airbus Factory
Altalia
ANA
British Airways
British Midland
Finnair
Iberia
Lufthansa
Sabena
Spanair
SAS
Swissair
Virgin
Virgin Sun
Iedereen een lijstje maken met gewenste liveries... zijn er meer mensen die variant X willen, dan gaan turfen hoeveel precies... prijs p.p. uiteraard bijhouden.. etc. Daarna is het een kwestie van texturemappen heen-en-weer zendenOp donderdag 07 maart 2002 20:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Geen idee!!
Er zijn nogal wat variaties dus ik weet niet hoe we dat kunnen doen. Misschien een top-5 maken ofzo?
Ja, maar zo wordt het meer warez trading en dan kunnen we net zo goed ook 1 vliegtuig pack kopen (nee, dit is geen warez request oid).Op donderdag 07 maart 2002 20:32 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Daarna is het een kwestie van texturemappen heen-en-weer zenden
Van een boxed-versie is nu nog geen sprake (die komt later meestal). De eerste release gaat volledig via internet d.m.v. het downloaden van het pakket.Op donderdag 07 maart 2002 20:51 schreef Robin Shrine het volgende:
Ja klopt inderdaad. Maar ik vind dat jullie je toch eens moeten afvragen om dit niet op die manier te doen. Deel gewoon de aanschafkosten door de mensen die zich hier nu opgeven. 1 Iemand moet dan bijgeleverd boekwerk of een videoband kopieren, that's all. Diegen die de doos mag houden enzo, betaald gewoon 5% meer als voorbeeld
Verwijderd
ROFLOL :D! Eerst vond ik het geen leuk grapje, maar toen snapte ik em nog nietOp donderdag 07 maart 2002 19:09 schreef The_FrankO het volgende:
ff een lachertje tussen door
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja zo hadden rdluca en ik het ook al eerst geplaned maar misschien dat we dit beter via msn/icq verder kunnen bespreken danOp donderdag 07 maart 2002 20:51 schreef Robin Shrine het volgende:
Ja klopt inderdaad. Maar ik vind dat jullie je toch eens moeten afvragen om dit niet op die manier te doen. Deel gewoon de aanschafkosten door de mensen die zich hier nu opgeven. 1 Iemand moet dan bijgeleverd boekwerk of een videoband kopieren, that's all. Diegen die de doos mag houden enzo, betaald gewoon 5% meer als voorbeeld
* McFlipp snapt hem nog steeds nietOp donderdag 07 maart 2002 21:05 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
ROFLOL :D! Eerst vond ik het geen leuk grapje, maar toen snapte ik em nog niet
Hopen dat jullie genoten hebben
Verwijderd
huh? gat? NEEHEE, het gaat erom dat the captain zegt dat de captain vertaging heeft. Snappie??Op donderdag 07 maart 2002 21:18 schreef Robin Shrine het volgende:
Is dat een gat in de romp rechts? Anders snap ik hem nu ook pas
Neej mooie pics hoor!
nou dan vind ik er nix aan...Op donderdag 07 maart 2002 21:37 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
huh? gat? NEEHEE, het gaat erom dat the captain zegt dat de captain vertaging heeft. Snappie??
Verwijderd
Mooie pics! Zit vast wel een prijsje voor jou inOp donderdag 07 maart 2002 21:34 schreef Duncan het volgende:
Ff een paar leuke plaatsjes in USA bezocht..Met deze plaatjes doe ik mee aan de FS2002 screenshot wedstrijd!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hopen dat jullie genoten hebbenNu de bedankjes
![]()
mooie pics bij de weg
VriendjespolitiekOp donderdag 07 maart 2002 21:38 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Mooie pics! Zit vast wel een prijsje voor jou in
Heb ik al, houd ie niet bij
Verwijderd
Nou ff niet slim gaan doen ok?Op donderdag 07 maart 2002 21:39 schreef Robin Shrine het volgende:
Jamaar een captain (gezagsvoerder)hoeft niet altijd de piloot in kwestie te zijn toch?
ongelofelijk, we zitten alweer op 759 posts!
Op donderdag 07 maart 2002 21:48 schreef Robin Shrine het volgende:
Geen commentaar op mijn analyse anders ga ik speciaal voor jou op Pimmetje stemmen over 2 maanden
Verwijderd
Oh mijn godOp donderdag 07 maart 2002 21:48 schreef Robin Shrine het volgende:
Geen commentaar op mijn analyse anders ga ik speciaal voor jou op Pimmetje stemmen over 2 maanden
niet dat ik iets tegen homo's heb hoor

ROTFLOp donderdag 07 maart 2002 21:50 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Oh mijn god.....ik zag op het nieuws een stukje uit dat debat van gister
Die man heeft de homosexualiteit uitgevonden! Kan niet anders....
en het gaat niet over fs2002Op donderdag 07 maart 2002 21:51 schreef Duncan het volgende:
LOL, dit is egt funny
* McFlipp moet MOD worden
Verwijderd
Hij deed mn denken aan zo'n geflipte wereldheerser uit een komische siencefiction filmOp donderdag 07 maart 2002 21:50 schreef Robin Shrine het volgende:
Het is toch ook een homosexeviezak?
Verwijderd
Dit keer was het niet mijn schuldOp donderdag 07 maart 2002 21:52 schreef Tourniquet het volgende:
on-topic maar weer?

Verwijderd
Wow, das een errug mooieOp donderdag 07 maart 2002 21:53 schreef Robin Shrine het volgende:
Oke, hier nog effe een oudere pic van mij...doet tevens mee voor de contest (komen deze week nog nieuwe van me)
[afbeelding]
Verwijderd
/me krijgt een beetje genoeg van al die 'ismens' in z'n filosofie-essay en wil ook vliegenNu het lichaam geheel volgens de wetenschap verklaard zou kunnen worden, is de term fysicalisme geïntroduceerd. Aan de andere kant heeft het spiritualime ook steeds meer aanhang verkregen, dit ongetwijfeld als reactie op het doorgevoerde materialisme.
Van mij zijn mooierOp donderdag 07 maart 2002 21:54 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Wow, das een errug mooie
In totaliteit dus 54 pics.
Filosofie bij dheer Gordijn ?Op donderdag 07 maart 2002 21:56 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
/me krijgt een beetje genoeg van al die 'ismens' in z'n filosofie-essay en wil ook vliegen
Canadian:

BA:

USA pack:

En het is idd wel snel geld verdienen, maarja
Ennuh we moeten gewoon 1 iemand het laten kopen dan krijgt ie meteen lekker veel korting
Verwijderd
ZekerOp donderdag 07 maart 2002 21:57 schreef Duncan het volgende:
[..]
Filosofie bij dheer Gordijn ?
Dé homo van de schoolOp donderdag 07 maart 2002 22:00 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Zeker, de man met de veel te hoge stem (ik ben dood als ie dit leest
) Maar hij is wel erg aardig
DankjeOp donderdag 07 maart 2002 22:00 schreef Robin Shrine het volgende:
Hehe, strakke ondertitel "Pijp je?" hehe
Verwijderd
Hij is wel getrouwd en heeft kinderen hoor, dacht ik....hij praat altijd over z'n zoontjeOp donderdag 07 maart 2002 22:00 schreef Duncan het volgende:
[..]
Dé homo van de school

AdoptieOp donderdag 07 maart 2002 22:01 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Hij is wel getrouwd en heeft kinderen hoor, dacht ik....hij praat altijd over z'n zoontje

en deze

Verwijderd
Voor Beuving maar je toch gewoon een spiekbriefje? Die man is zo blind als een mol, en moeilijk naief. Als je bij hem betrapt wordt ben je echt het prototype onhandige nerdOp donderdag 07 maart 2002 22:03 schreef Duncan het volgende:
Moet nog een sabee proefwerk leren en een beuving so grieks
LOL, zat indd gewoon met een boek op tafel een proefwerk te makenOp donderdag 07 maart 2002 22:04 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Voor Beuving maar je toch gewoon een spiekbriefje? Die man is zo blind als een mol, en moeilijk naief. Als je bij hem betrapt wordt ben je echt het prototype onhandige nerd
We kunnen natuurlijk ook alle 95 liveries kopen>3. If I chose for example the Base, Canadian, and
>USA packs, would the discount be the same compared to
>selecting the same items individually? I would hate to
>find out after that I would have received a larger
>discount if I had selected all the items separately.
OK the base = £15
the USA Pack= £30
The Canadian= £20
Total would be £65
AFTER Discount it would be £53 saving you £12
BUT looking at this we may reduce the PACK prices some more as buying the "contents" of these packs would be cheaper at the current rate as it's based on NUMBER OF ITEMS in the basket, and of course you'd only have 3
OK here we go ..
1 X Base Package = £15
95 Liveries @ £5 = £475 !!!
Total sale BEFORE discount = £490 UKP
(damn even I cant afford that)
ok but with 96 ITEMS in the basket you'd get a Massive discount and you would pay only £106
SAVING £384 !!!!!
I have a Large supply of Shirts you can have also
Nou "maar" 106pond vind ik niet eens zoveel hoor Helemaal niet als we met z'n zessen zijn ofzo, 106/6 = 17,67pond nou dat is iets van 20,- Dat vind ik te doen.Op donderdag 07 maart 2002 22:06 schreef Tourniquet het volgende:
Die multipacks zijn nog niet definitief, als je het PSS forum een beetje in de gaten houdt zijn er wat mooie discussies gaande. Ook kan je voorkeuren opgeven voor andere multipacks
[..]
We kunnen natuurlijk ook alle 95 liveries kopen
[..]
Verwijderd
Ik ga trouwens tóch mee doen met de aankoop heb ik besloten (als dat nog kan??)Op donderdag 07 maart 2002 22:09 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Nou "maar" 106pond vind ik niet eens zoveel hoor Helemaal niet als we met z'n zessen zijn ofzo, 106/6 = 17,67pond nou dat is iets van 20,- Dat vind ik te doen.
tuurlijk je kan nog niet eens iets kopen op de website, dusse nog tijd zat, hij's nog niet eens gereleasedOp donderdag 07 maart 2002 22:10 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Ik ga trouwens tóch mee doen met de aankoop heb ik besloten (als dat nog kan??)
Alleen gaat dat *iemand* heeeel veel bandbreedte kostenOp donderdag 07 maart 2002 22:09 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Nou "maar" 106pond vind ik niet eens zoveel hoor Helemaal niet als we met z'n zessen zijn ofzo, 106/6 = 17,67pond nou dat is iets van 20,- Dat vind ik te doen.
ik w8 op posky's 757Op donderdag 07 maart 2002 22:13 schreef Robin Shrine het volgende:
Waarom loopt iedereen ineens warm voor een Airbus? Zijn we de Boeing een beetje beu geworden?
Ik op de POS757, -767, en -A330Op donderdag 07 maart 2002 22:15 schreef Bolk het volgende:
[..]
ik w8 op posky's 757
Dit topic is gesloten.