geen
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
EchoJimbolino schreef op 28 september 2002 @ 18:16:
nokia 3330, nog nooit problemen mee gehad, alleen k*t o2 met zijn echo.
Nu een Philips Xenium 9@9, dit toetsel roeleert echt.
Standbij van een paar weken, erg sterk ontvangst.

Enige nadeel is die verrekte antenne
HIER !!! PAK AAN

maar over een paar dagen is het deez...
Verwijderd
Ik heb nl nog een m35i die al 2 jaar oud is.
Vind die nieuwe siemens wel erg blits

En een andere kleur
Die ziet er wel vet uit.
Maar weet niet of dat wel fijn is zo klein schermpje.
Dat had ik nl nu ook al en wil ik eigenlijk niet meer.
En deze lijkt mij ook wel een relaxe telefoon.

Wil nl weer een siemens omdat ik er gewoon goeie ervaring mee hebt.
En het makkelijk fijne toestellen zijn.
Maar wil wel een abo omdat ik nu steeds met het probleem zit dat me beltegoed op is
Ik heb sinds vorige week de Siemens C55 (had een Nokia 8850) en het display is lekker groot hoor!Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 17:15:
Ik ben nu aan het kijken voor een nieuwe mobiel.
Ik heb nl nog een m35i die al 2 jaar oud is.
Vind die nieuwe siemens wel erg blits![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding]
En een andere kleur
[afbeelding]
Die ziet er wel vet uit.
Maar weet niet of dat wel fijn is zo klein schermpje.
Dat had ik nl nu ook al en wil ik eigenlijk niet meer.
En deze lijkt mij ook wel een relaxe telefoon.
[afbeelding]
Wil nl weer een siemens omdat ik er gewoon goeie ervaring mee hebt.
En het makkelijk fijne toestellen zijn.
Maar wil wel een abo omdat ik nu steeds met het probleem zit dat me beltegoed op is
Ik ben wel tevreden met m'n telefoon, en voorlopig hou ik prepay, zodat m'n belgedrag mooi binnen de perken blijft.
Edit: ME45 heb ik ook gehad, is een zeer fijn toestel, maar die knoppen slijten supersnel af.
Verwijderd
Siemens S40:

En vrijdag komt deze (Siemens m50) aan, me S40 is helemaal over de zeik. Ooit meegenomen naar een IJs-beeld-houw zaal waar het -25c was

Ik heb alleen wel de blauwe versie
En natuurlijk mog wat andere oude telefoons:
Ericsson t10s
Motorola TalkAbout
Verwijderd
OVer die knoppen dat ken ik ja.Bart-Willem schreef op 03 oktober 2002 @ 17:47:
[...]
Ik heb sinds vorige week de Siemens C55 (had een Nokia 8850) en het display is lekker groot hoor!Net iets groter dan die van de C45, die ik wel erg klein vond.
Ik ben wel tevreden met m'n telefoon, en voorlopig hou ik prepay, zodat m'n belgedrag mooi binnen de perken blijft.
Edit: ME45 heb ik ook gehad, is een zeer fijn toestel, maar die knoppen slijten supersnel af.De C55 heeft wel leuke polyfone beltoontjes, en Prince of Persia is echt supergaaf!
Ik heb dan nog de m35i die had ooit zwarten knoppen nu zijn het nl witte knoppen.
Maar zou siemens dat tegen woordig niet hebben veranderd die knoppen??
Hoe lang geleden is het dat jij een me45 had ???
Verwijderd

spelletje iemand ??

Heb hem sinds vanmiddag wat een functies zeg gprs,java pim functies etc..
Vreet aleen wel batterijen als je veel met het scherm speelt
Verwijderd
Kleine kans dat het nog word bijgewerktDomino schreef op 05 oktober 2002 @ 17:04:
Samsung SGH N620
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 20:53:
[...]
OVer die knoppen dat ken ik ja.
Ik heb dan nog de m35i die had ooit zwarten knoppen nu zijn het nl witte knoppen.
Hoe lang heb jij die m35i nu? Ik heb sinds een half jaar een m35i en ik zit er echt veel mee te doen qua smsen enzo. Ik zie nog geen enkel spoor van slijtagen. Hoeveel doe jij ermee? Ik heb wel eens een andere evenoude c35 gezien en die had dat ook wat jij zei. Ik denk dat het per serie verschilt ofzo.
Verwijderd
/me Ik (vriendin) kan dat bevestigen...Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 10:15:
HFdude heeft nu een 8910Limited edition. nog nooit zo'n GEIL telefoontje gehad......
Anyway, ik doe het ook niet slecht, heb nu de T68i van SE
Edit:
Ja schat, dat weten we nu wel...Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 20:28:
Best phone i've ever had: Nokia 8910, titanium is geweldig
Verwijderd
had ik ook toen ik m'n 8850 kocht toen hij er net was...Verwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 20:35:
[...]
/me Ik (vriendin) kan dat bevestigen...Hij is verliefder op zijn telefoon dan op mij!!! Elke keer als ie gaat trillen of als ie em openklikt, krijgt ie echt zo'n geile blik in zijn ogen...
mja wat wil je ook die 8910 voor die prijs... (moet niet veel zeggen eigenlijk :-) )
Pak je rust!
Ligthning silver
en mijn "oude" toestel is een siemens c45i (maar die staat op het punt verkocht te worden!
Succes is een keuze
Geef ff een adres ofzo waar ik je kan bereiken, maybe interesse namelijk
Of mail me, zie profile. Ik zie wel of je reageert
[ Voor 0% gewijzigd door J0YR1D3R op 05-10-2002 21:13 . Reden: stukkie toegevoegd ]
www.triathlete.nl
Deze maand stap ik over op een abo bij Ben.
Dan wil ik er weer een Nokia bij.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Verwijderd
Verwijderd
Die heb ik na 2 weken ingeruild voor mijn huidige Ericsson t39m (wat een klereding is dat..).
Ik heb ze bijna allemaal nog (behalve de a400 en de z1)!
Verwijderd
misschien helpt het om het spraakvolume wat zachter te zetten? Hielp bij mij LG wel.Jimbolino schreef op 28 september 2002 @ 18:16:
nokia 3330, nog nooit problemen mee gehad, alleen k*t o2 met zijn echo.
o en de Sl45 kan echt (net als een WinPC) echt vastlopen!!
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Hiervoor ruim 2 jaar een s35i ( ook super). Daarvoor de c25. Mijn volgende wordt de s55, die is echt cool.
Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4
Verwijderd
Heb deze nu omgezet naar een Nokia 7650, en heb deze sinds vorige week binnen.
Echt een top Telefoontje, en nog niet eens zo gek groot als dat de meeste denken.
Hij is niet eens groter of dikker dan mijn oude 3330, alleen is hij wel iets breder en zwaarder, maar dat vindt ik geen probleem als je kijkt wat voor functies er allemaal opzitten.
Verwijderd

Voor de mensen die het nog niet kunnen raden , het is een Nokia 8850 die ik al 2 jaar heb
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

Staat er niet op:
siemens S35 (die met kleuren scherm)
Samsung opklapbaar (model weet ik niet meer)
nog een samsung
sagem
nokia 5110
deze zij allemaal kapot
de Motorola V3690 gebruik ik nu.. vind ik de handigste
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Ik heb vorige maand een splinternieuwe zilveren Noka 6210 gekocht ondanks dat ie niet meer gemaakt word.
De blauwe ledjes laat ik er volgende week inzetten dus dan wordt hij zo
Alle proemn in n drek
zeer goedkoop was hij ook (164€ met kaart)
Die nieuwe Siemens zien ze inderdaad zeer cewl uit (zie eerder)
Hij is gewoon dubbel zo goed dan de Nokia 3310 van me broertje.
[ Voor 0% gewijzigd door Dupje op 14-10-2002 18:11 . Reden: 3310 ipv 3210 domme nummers ook ;) ]
Mijn boefje is liev!
Dat is al bijna een jaar terug ofzo!Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 20:53:
[...]
OVer die knoppen dat ken ik ja.
Verwijderd
Met simpele codes kan je de simlock en het "engeneering menu" unlocken
Siemens SL42
Nokia 9000i
Nokia 3310
Nokia 6310i
Heb er zoveel gehad dat ik eigenlijk niet eens meer weet welke... begon iig met een Siemens Marathon (ATF3)
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Sinterklaas is geen crew meerDomino schreef op 05 oktober 2002 @ 20:15:
Hoe bedoel je?
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Wat bedoel je "t is tijd?" t is altijd tijd......¿-¿......
...gamen blijft leuk...
Ik hem mijn Samsung SGH-2400 weggedaan en daar heb ik heeeel veeeeel spijt van.....
Dan had ik de N-400, T-65 niet nodig gehad.

Ik zit nog te twijfelen om toch een Nokia 6310i te kopen, want hij is erg sloom etc.
Intentionally left blank.
Mitsubishi MT30 (koelkast met klepje),
Erricsson GF768 (blijft mooi vind ik),
Nokia 3210 (van m'n werk) en een
Nokia 8210. (die ik nu gebruik en naar mijn mening nog steeds de mooiste phone is)
Oja ik heb trouwens spijt dat ik de 7210 nooit heb gekocht. Ik begin deze nu pas mooi te vinden.
Verwijderd
Een 7210? Die moet nog uitkomen, en wel pas in November. Of bedoel je soms de 7110.Monsoreto schreef op 15 oktober 2002 @ 08:18:
Oja ik heb trouwens spijt dat ik de 7210 nooit heb gekocht. Ik begin deze nu pas mooi te vinden.
Lees ook [rml]haas in "[ GSM overzicht] Post hier je GSM"[/rml] even. Dat Sinterklaas geen crew meer is heeft er niet zoveel mee te maken, al heeft hij wel elke keer de door mij bijgewerkte database geupload
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Zit te denken aan een nieuwe, maar welke ? :-)
Verwijderd
echt super telefoon spelletjes zijn zeer gaaf.!
mooie kleuren, super menu ( vind ik),triple band, bluetooth, irda, voice memo, voice dialing enz.
echt super fijn in gebruik en mooie iconen ( menu, mms) voor meer argumenten zie een van de andere 100 t68i topics
werken allebei perfect
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Zeer blij mee. Kvind trouwens de meeste nokia's wel geil.
Met Vodafone 240 (voor 4 maandjes) daarna 60. Lekker goedkoop.
mag je mij vertellen hoe je dat doet! die van mij haalt echt niet meer dan 10 dagen in het uiterste geval!Selachii schreef op 15 oktober 2002 @ 02:57:
6310i hier....uiteraard...ultimate phone if you ask me. Meeste possibilties en 480 uur stand-by...en dat haalt ie(das 20 dagen idd)

Dutchtone Allin 20
Verder nog een sagem MC750
En een nokia 5110
Maar nu hou ik m'n 3110, niet te klein, niet te groot, niet te zwaar maar wel goed.
En stuiter vast
ik denk dat hij 'm 2 uur per dag aanheeft en niet beltharryslinger schreef op 17 oktober 2002 @ 22:32:
[...]
mag je mij vertellen hoe je dat doet! die van mij haalt echt niet meer dan 10 dagen in het uiterste geval!
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
maar het zou best kunnen hoor, als je hem echt heel weinig gebruikt, en bluetooth uitzet en vooral niet te vaak het backlight aanzet (dat vreet stroom, op mijn T68i iig, 1200mA ipv 100mA zonder licht ongeveer!)
Mooi is een woord van 3 letters .......AMD
Fun while it lasted: World Community Grid!

6510 met rood Xpress-on Cover
iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 64GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB
Xda van o2 zonder belminuten alleen Gprs
Nokia 6510 Ben Enorm
Sony Ericsson T600 Los Toestel
:-) niet te veel geld :-)
maar midden in de telecom.
see ya
Verwijderd

had ze al eens gepost, maar nu heb ik een pic ervan!
nokia 8850 en nokia 9110
8850 tekoop
zal iets anders worden, met kleurenschermpje.

Nokia 6210 Cyber Silver met blauwe ledjes @ KPN 80+ abbo
Alle proemn in n drek
Dit topic is gesloten.
![]()