De Ericsson T65 (vet lange standby
)
Deze telefoon own gewoon
even als Vodafone die ik er bij heb !!
Deze telefoon own gewoon
Verwijderd
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
[ Voor 0% gewijzigd door _Richie_ op 18-09-2002 13:56 . Reden: typo... ]
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
When I roll my head across my keyboard, it says: aerfcdv5y8iuh7y6t5rf4e3

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

[ Voor 0% gewijzigd door ipsec op 19-09-2002 07:25 . Reden: plaatjes toegevoegd :) ]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Verwijderd

"Yes," said the skull. "Quit while you're a head, that's what I say." -- (Terry Pratchett, Soul Music)
I pitty the fools who took my game-station.....

Unreal Tournament '99
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
webOS all the way!
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.
sure jij hebt een p800... my ass dus... die dingen zijn helemaal nog niet te krijgen, zelfs niet als je in een telecom zaak werkt...Pogostokje schreef op 21 september 2002 @ 12:23:
De volgende heb ik momenteel thuis:
Nokia 3310
Nokia 6210
Nokia 6310 (geen i versie)
Nokia 7650
Siemens C45
SonyEricsson T68i
SonyEricsson P800
Helaas moeten er 2 daarvan volgende week weer terug naar waar ze vandaan komen. Jullie mogen raden welke.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Jullie snappen het ook niet he?! Post nou alleen de naam van je telefoon duidelijk en evt. een plaatje. Zo werk je jezelf tegen door kortzichtigheidVerwijderd schreef op 18 september 2002 @ 17:24:
Een simpele motorola triband.
Simpel, gratis en geheel vrij.
Ik werk niet in een telefoonzaak.... dat is helemaal niet de plek om aan nieuw spul te komen, die krijgen ze ook pas als hij zo goed als op de markt is.sure jij hebt een p800... my ass dus... die dingen zijn helemaal nog niet te krijgen, zelfs niet als je in een telecom zaak werkt...
Ik heb eventueel wel wat space voor je, je kan de foto's sturen naar: Fietsbel@planet.nl (niet al te veel KB's aub) dan zal ik ze wel uploaden voor je.Pogostokje schreef op 21 september 2002 @ 20:15:
[...]
Ik werk niet in een telefoonzaak.... dat is helemaal niet de plek om aan nieuw spul te komen, die krijgen ze ook pas als hij zo goed als op de markt is.
Maar sorry voor 'je ass', ik heb toch echt een echt P800 hier... als iemand wat webspace heeft wil ik wel een foto als bewijs plaatsen.
Helaas heb ik hem dus maar tijdelijk.... maar als er iemand iets over dit ding wil weten, stel die vraag dan nu.
39
Done. Je hebt ze in je mailbox.Ik heb eventueel wel wat space voor je, je kan de foto's sturen naar: Fietsbel@planet.nl (niet al te veel KB's aub) dan zal ik ze wel uploaden voor je.
Nouja... hij is zoals je op 1 van die foto's kan zien niet heel veel groter dan een T68i, alleen dan wat vierkanter. Hij is wel ietsje dikker dan een T68i. Ik heb het geprobeerd, hij past wel in een broekzak maar je moet niet bukken dan.Ligt hij lekker in de hand? hoe is het bedienings gemak? vertel je bevindingen er maar een beetje over aub
Zelf heb ik namelijk heel veel interesse in het dingetje.
Okay hier de plaatjes:Pogostokje schreef op 21 september 2002 @ 21:59:
[...]
Done. Je hebt ze in je mailbox.
[...]
Nouja... hij is zoals je op 1 van die foto's kan zien niet heel veel groter dan een T68i, alleen dan wat vierkanter. Hij is wel ietsje dikker dan een T68i. Ik heb het geprobeerd, hij past wel in een broekzak maar je moet niet bukken dan.
Het bedieningsgemak ... je hebt zo'n touchscreen-aanwijzertje aan de zijkant in het apparaat zitten. Daarmee kan je op het scherm aanwijzen wat je doen wil, lijkt me logisch. Daar reageert hij snel op. Vergelijk een normale Palm, WinCE of die XDA bijvoorbeeld. Die camera is wel aardig, maar de kwaliteit is van niveau webcam, niet meer. Ook is hij fixed focus. Dus, veel meer dan een foto van een leuke meid in de trein kan je er niet mee maken. Foto's maken om zef af te drukken op fotopapier kan je echt vergeten. Max resolutie is 640x480.
Het geluid is goed, je kan er MP3 en alles mee afspelen. In de doos zit een headset erbij. Ook video (AVI, divx, enz...) speelt hij af. Dat gaat ook goed en vloeiend al zal je natuurlijk wel wat geheugen aan bord moeten hebben om daar echt iets leuks mee te kunnen doen. Verder krijg je bij aanschaf er nog een bureaustandaard bij (met USB datakabel) en een vervangend klepje, of eigenlijk ... een kort klepje ... zodat je er voor kan kiezen niet te hoeven openklappen maar alles via touchscreen te doen. Normaal kies je namelijk het nummer met gesloten klepje, maar dat kan dus ook via touchscreen met dat andere klepje omdat dat klepje zeg maar heel kort is.

39
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Meh ...
The whole thing is based on respect, respect to the music, respect to the DJ's,
respect to the crowd and respect to one another!
Verwijderd
Vodafone? Hebben die hem ook dan?Pogostokje: Werk jij bij Vodafone ofzo dat je 'm al hebt om te testen? Zo niet, heb je 'm over laten komen uit het buitenland?
Een testmodel om een review over te schrijven?Pogostokje schreef op 24 september 2002 @ 20:21:
Vodafone? Hebben die hem ook dan?
Nee, ik werk niet voor vodafone en ook niet voor sony ericsson. Het is een test model inderdaad, hij moet een dezer dagen weer terug. Het was leuk hem even gezien te hebben.
To be, or not to be...
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Verwijderd
Verwijderd
Nee, maar ik werk bij Vodafone en daar worden alle toestellen eerst uitbundig getest voor het Vodafone netwerk voordat ze in de winkel komen. Kijk, al die leuke winkels zoals Belcompany en The Phonehouse zien een nieuw toestel en gooien 'm gelijk in de verkoop. Ze testen de toestellen niet. Zo gebeurt het dus vaak (vooral met Nokia toestellen) dat er door deze winkels hele schrale toestel versies verspreid worden (Vaak ligt dit aan de softwzare versie). Ik raad dan ook iedereen aan om niet gelijk die eerste versies te kopen van toestellen.Pogostokje schreef op 24 september 2002 @ 20:21:
[...]
Vodafone? Hebben die hem ook dan?
Nee, ik werk niet voor vodafone en ook niet voor sony ericsson. Het is een test model inderdaad, hij moet een dezer dagen weer terug. Het was leuk hem even gezien te hebben.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Hmm hoelang na releas nieuwe gsm kan je ervan uit gaan dat er geen brakke software meer op zit?Verwijderd schreef op 25 september 2002 @ 09:55:
[...]
Nee, maar ik werk bij Vodafone en daar worden alle toestellen eerst uitbundig getest voor het Vodafone netwerk voordat ze in de winkel komen. Kijk, al die leuke winkels zoals Belcompany en The Phonehouse zien een nieuw toestel en gooien 'm gelijk in de verkoop. Ze testen de toestellen niet. Zo gebeurt het dus vaak (vooral met Nokia toestellen) dat er door deze winkels hele schrale toestel versies verspreid worden (Vaak ligt dit aan de softwzare versie). Ik raad dan ook iedereen aan om niet gelijk die eerste versies te kopen van toestellen.
To be, or not to be...
Verwijderd
Valt niet echt te zeggen.... Ligt eraan of het merk er iets aan doet en of ze de toestellen goed testen. Ik zal een voorbeeld geven. Veel winkels verkochten de Nokia 8310 al in december 2001, terwijl dat een hele gare versie bleek te zijn (beeldscherm, batterij, vastlopers, netwerkprobs, etc..). Vodafone verkocht 'm pas laat in het voorjaar van 2002. Dat was dus de versie die een beetje gangbaar bleek te zijn.Hmm hoelang na releas nieuwe gsm kan je ervan uit gaan dat er geen brakke software meer op zit?

Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
http://tweakers.net/~crew/sint/gsm.html
‹(◕‿◕)›
‹(◕‿◕)›
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq