[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?
je valt een beetje in herhaling, een aantal post eerder sta je ook al met dezelfde foonBierkameel schreef op 24 oktober 2002 @ 18:19:
[afbeelding]
Nokia 6210 Cyber Silver met blauwe ledjes @ KPN 80+ abbo
Samsung T100
Blaat...
Nokia 7650
dit weekend: Nokia 7210
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Verwijderd
Mijne werkt goed zonder enige problemen.Lord of the Pentium schreef op 27 oktober 2002 @ 16:36:
Zijn er veel mensen met problemen met de SoryEricsson T65 / T68 ? Ik hoorde een paar negatieve verhalen, maar hij heeft toch wel lekker veel functies
Ik heb de t68 met i software (standaard er al op)
het schijnt dat de t68i wat vaker problemen heeft.
Maar het zijn vooral software bugjes die je gratis kunt laten verjelpen
Verwijderd
heb zelf een t65, ideaal toestelletje, lekker lang standby en lange gesprekstijd. Via inet ff een daakabel gekocht voor 13 euro, dus kan nu ook alles op de pc veranderen. Ideaal toestel, echt waarLord of the Pentium schreef op 27 oktober 2002 @ 16:36:
Zijn er veel mensen met problemen met de SoryEricsson T65 / T68 ? Ik hoorde een paar negatieve verhalen, maar hij heeft toch wel lekker veel functies
Kun je ook internetten met die datakabel ? Via GSM of GPRS ?Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 17:44:
[...]
heb zelf een t65, ideaal toestelletje, lekker lang standby en lange gesprekstijd. Via inet ff een daakabel gekocht voor 13 euro, dus kan nu ook alles op de pc veranderen. Ideaal toestel, echt waar
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Verwijderd
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Ericson T18s
Sagem MW936
Bosh koelkast
Jij hebt hem dus al (Nokia7650) Phusebox?
PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!
nokia 3210 met blauwe ledjes en trilmotor (ongebruikt)
Pocketline gripz (ongebruikt)
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
Verwijderd
Sony Z7 (Mijn vaste telefoon, ik irriteer me dood aan het oranje schermpje
Nokia 6210 (1 of 2 keer gebruikt, ligt ergens in m'n kamer
Kan je zo mee inbellen bij een provider en met infrarood op je laptop internetten. Alleen jammer dat de netwerken nog achterlopen op de 43,2 kbps
En kosten gaan van belminuten af
Alcatel One Touch 715

Nokia 8310

Nokia 6310i

Waarbij ik de laatste het meest (zakelijk) gebruik, gewoon superlang standby, enorm geheugen, degelijk en de silver edition is toch ook wel
Dit ding dus:

hep da ding al lang en is niet kapot te krijgen, heeft al veel tegelvloeren gevoeld
If it ain't broke, fix it till it is...
heeft er nog iemand ervaring met de 3510?????
plz reply
Verwijderd
Komt er binnenkort hier een grote post met hoeveel telefoons van welk type er wordt gebruikt???
Welk merk het populairst is ofzo????
-Siemens SL10 (3jr)
-Siemens SL10 (3jr, defect)
-Siemens C25 (4jr, werkt alleen zonder behuizing)
-Sony J7 (1jr)

Toen Siemens ging samenwerken met Bosch hebben ze het bij mij verprutst, en de c25 was de beste telefoon ooit, simpeler dan dat bestaat niet.
De sl10 gebruik ik niet meer zo veel, standby is te kort (1,5 dag ofzo, max 2 zonder bellen).
De sony is wel aardig, leuke kalender/agenda, alleen kan ik de jogdial niet gebruiken als het toestel waterdicht is ingeseald (naar strand/zee etc). En die polyfone beltoontjes en dat trilalarm zijn waardeloos, erg jammer. Wil nu een toestel met zo min mogelijk draaiende/schuivende/scharnierende onderdelen, waarschijnlijk wordt dat de T600.
nu kan ik al zeggen dat het niet zo erg is dat je niet zo een menustructuur hebt zoals bij de sony-ericsson T68i en de Panasonic GD-75. zo werkt het prima.
het nog wel te vroeg om andere dingen te melden...
hier: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/IMG_0256.jpg
THUNDERDOME TILL WE DIE !!!
Verwijderd
De hele vrijdag getekend, muziekjes gemaakt en spelletjes gespeeld (erix roels).
Batterij was helemaal uitgepuft op het eind van de dag
Heel licht, verschillende kleuren, goedkoop (maar 170euro) en KPN
Dit is de eerste keer dat KPN goedkoper is dan o2
Ben er heel blij mee, hard voor gewerkt.
Heb ook nog een garantie van 3 jaar + leentoestel als het fout gaat.
Ericsson roels hard.
Alleen pijltjes knoppen zijn te klein voor mijn grote vingers.
Soms druk ik dan verkeerd.
Maar dat maakt niet uit.
De kleur: zilver
Provider: KPN
Prijs: 170 euro
1337: Ja
Patserig: Nee
Problemen: Na 1 keer 2 uur achter elkaar erix spelen bleef hij hangen
Wat ruist er door het struikgewas
Verwijderd
hij is dus NIET van mij!

kost er dus wel 12900€, slik
Mja, die heb ik al eerder gezien.Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 18:59:
oke ik kwam dit net tegen op EBAY duitsland! staat tekoop dat ding voor een luttele 8500 euro!!!
hij is dus NIET van mij!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook een telefoon van compleet platinum.
Deze zijn echter niet van nokia zelf, maar van een dochter bedrijf die deze maakt.
Ik heb dus ook het idee dat de eerste niet echt zijn.
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Sony J5
Siemens C45
Samung T100
Verwijderd
en nog een siemens C25 voor reserve
Waarom hebben sommige in godsnaam 3 of 4 gsm's die nog geen eens 1 jaar oud zijn?? verzamelen jullie die dingen of zoiets??
Puzzle bobble roeleert echter big time!
Makkie
Die Nokia met de diamantjes is trouwens gewoon een gemodde Nokie. Vertu is de maker van exlusieve debieltjes http://www.vertu.com/vertu/ met nokie parts.
Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)
- NAC Breda -
Verwijderd
Heb hier nog een 5 jaar oude motorola T160 cmd SATSTAR, dus met dual-band en satteliet verbinding, lekker veel straling
Verwijderd
Daar is Britney Spears er een van kwijtgeraakt.Verwijderd schreef op 07 November 2002 @ 18:59:
oke ik kwam dit net tegen op EBAY duitsland! staat tekoop dat ding voor een luttele 8500 euro!!!
hij is dus NIET van mij!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
edit:
kost er dus wel 12900€, slik
*slik*!
Verwijderd
Ja.Verwijderd schreef op 07 November 2002 @ 22:17:
heeft een 6210
en nog een siemens C25 voor reserve
Waarom hebben sommige in godsnaam 3 of 4 gsm's die nog geen eens 1 jaar oud zijn?? verzamelen jullie die dingen of zoiets??
Siemens C25 2000
Nokia 3310 18 februari 2001
Siemens M35i 2 november 2001
Sony erisson R600 31 november 2002
Alhoewel ik de M35i heb doorgepaast aan mijn moeder.
Zit wel een aardige periode tussen!

(jaja, een echte Philips Diga!)
Binnenkort waarschijnlijk:

Toshiba TS21i
You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.
en een Nokia 3410 en nog een oude 6510 ofzoiets, met koelvries combinatie die oude
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
I’m not like the OTTERS
Verwijderd
Is dat een goede foon?? Werkt hij lekker? of is hij eerder buggy??Verwijderd schreef op 15 October 2002 @ 23:12:
Sony Ericsson T200
Verwijderd
goede foon, af en toe nog een paar software foutjes maar die zijn er bij de nieuwste software vast wel uit gehaald en dus ga ik hem binnenkort updaten maar voor de rest prima phone!Verwijderd schreef op 10 November 2002 @ 14:43:
[...]
Is dat een goede foon?? Werkt hij lekker? of is hij eerder buggy??
Vind het ook wel relaxt dat ie triple band is... Ga 1x in de 2 jaar naar Canada... dus daar werkt ie ook naar behoren..
I’m not like the OTTERS
Verwijderd
ach ja, telefoon tik
Verwijderd

ooh jah ik heb hier ook nog ergens 2 ouwe Motorola's liggen.. (M3188)
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
This space intentionally left blank.
Ik heb een Samsung T100...
Geen zin om me Digitale Camera te zoeken
Intentionally left blank.
"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"
Ericsson T18s
Siemens M35i
Sony Ericsson T68i
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Best licht, nieuwe software op laten zetten door Ben ,want ik kon niet meer gebeld worden, en nu bel ik dus volgens het display met PROXIMUS
Life's not a Krentenbol
2)ericson (zeer oud model , tijdelijke replacement gsm)
3) Sony J6
Abonnement van O2, maar mijn Telfort op het scherm wil niet veranderen in O2
Mijn ouders hebben zo'n lichtgroen swing 200 homoding van KPN... Werkt prima maar looks gay
Verwijderd
Aha:
Nokia 6610
Nokia 7210
Nokia 7650
Sony Ericsson T68 Lunar Grey
De laatste gebruik ik dagelijks, is de enige met voice-bluetooth
PS: Afbeeldingen heb ik ook, maar ik heb geen site om ze te plaatsen.
Verwijderd
En mag ik vragen hoe je hier aan komt, deze is nog helemaal niet uit namelijk!Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 22:17:
FF kijken wat ik hier nog voor meuk heb liggen...
Aha:
Nokia 6610
Verwijderd
Ericsson R600
Nokia 5210
En nog ouwe zooi:
Sony C1
sony J5
Ericsson GF768
Ericsson GA688 (M'n eerste
Siemens C35i
Nokia 3210
Verwijderd
AHA.. maarja aangezien jij dus zowel de 7210 als de 6610 hebt, kun jij ons natuurlijk wel uit de brand helpen met een kwestie uit een ander topic "Nokia 6610 vs. 7210"!Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 23:04:
Laten we zeggen dat ik d.m.v. mijn werk een oneerlijk voordeel heb ten opzichte van de gewone particulier
De vraag is: "Passen de frontjes van de 6610 op de 7210 en omgekeerd!?" want hier zijn wij allemaal toch wel erg benieuwd naar en jij bent natuurlijk DE man die dit kan testen!
Verwijderd
Dus JA het past wel, NEE je kan de toestellen niet normaal gebruiken daarna.

Motorola V50

Erg klein en licht, maar het menu sux
Volgende wordt een kleine nokia of Sony/ericsson.
Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.
Stay safe
Zilveren Panasonic GD30 (nu van mn vriendin)
Ziver-grafiet / aubergine Ericsson T29s = huidige foon, erg goed en mooi.
en misschien komt er nog zo'n gratis toshiba ts21i bij...
Verwijderd
en misschien valt er wat te regelen ?
Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 22:39:
ehm, hoe komt men in hemelsnaam al aan de 6610?! als ik vragen mag?
en misschien valt er wat te regelen ?special deal?
Tsja, moet je maar bij nokia of iets dergelijks werken.Verwijderd schreef op 13 november 2002 @ 23:04:
Laten we zeggen dat ik d.m.v. mijn werk een oneerlijk voordeel heb ten opzichte van de gewone particulier
imho is nokia niet erg goed. Het zijn steeds vaker kiddie phones. Ericsson is nu goed bezig, siemens ook, maar die loopt achter.
ik heb trouwens een Siemens MT50. De 3310 is gelukkig weg, en ik heb ook nog overal onderdelen van een Siemens C35I liggen.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Verwijderd
en ja, de rest, vind ik gewoon niet mooi! ieder zijn smaak, of niet?
technologisch dan? wie heeft de beste gsm?
hangt ervan af welke eisen je stelt.. Ik vind mijn GSM ideaal, maar als je er andere eisen aan stelt zijn andere telefoons wellicht beter.Verwijderd schreef op 14 november 2002 @ 22:52:
mijn 3310 is dus stervende(heb dat kreng al sinds het uit is, verbaasd me dat ie het al zo lang heeft uitgehouden) en ik vind de 6610 een goede stap omhoog, stylish, en toch niet te veel rotzooi zoals de 7650
en ja, de rest, vind ik gewoon niet mooi! ieder zijn smaak, of niet?
technologisch dan? wie heeft de beste gsm?
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
Nokia 6210
Nokia 5110
Ericsson T18s
Siemens M35i
For rent
Dit topic is gesloten.
![]()