[/14] System.exit(0): Ik stop met P&W

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 343 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 20:06 schreef MisterData het volgende:
Heel jammer. Het lijkt wel alsof GoT leegloopt :? In de LA staat ook al een topic over iemand die ermee kapt. Het wordt tijd dat er wat aan gedaan wordt, want GoT is (te) groot :) Helaas ;(
En we maken plaats voor de n00bs.

</offtopic>

• chris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03-2022
Door het grote aantal n00b's stoppen er te veel goede users. Ik kan me het trouwens (jammergenoeg) heel goed voorstellen. Als ik html-rechten heb, dan zou ik dit ff groot zetten:
[groot fontje]
<font size="48">Jammer</font>
[/groot fontje]
[edit: Zoiets?]

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 20:23
Op vrijdag 01 maart 2002 20:09 schreef Rahman Advany het volgende:

[..]

En we maken plaats voor de n00bs.

</offtopic>
Tjsa, dat zit er wel aan te komen ja. De mensen die hier al lang (vanaf 2000 is lang) zitten die gaan niet _ZOMAAR_ weg, lijkt me. Wat er aan de hand is is dat de 'ervaren' /14'ers de vragen te simpel vinden en geirriteerd raken, en de 'n00bs' daardoor de sfeer nog erger verpesten. En dan komt er een mod die er een slot op gooit en dan is HIJ weer de boeman :(

Ik zit hier nu sinds November 2001 (niet zo lang) maar ik merk gewoon dat het toendertijd veel beter ging. Er hing een lekker sfeertje en op alle vragen werd _normaal_ geantwoordt. Ik vind het gewoon heel jammer :)

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Op vrijdag 01 maart 2002 00:02 schreef mbravenboer het volgende:
Beste allemaal,
[..]
You can run, but you can't hide....

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• Nexopheus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 13:50
Martin, bedankt voor je vele inzichten die je gedeelt heb met iedereen hier.

Ben zelf meer een lurker.... zal nu niet zoveel meer te lurken zijn...

Wat niet kan is nog nooit gebeurd

• elnino
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 05:13
Op vrijdag 01 maart 2002 20:16 schreef /dev/null het volgende:
Door het grote aantal n00b's stoppen er te veel goede users.
[ot]
Laten we zeggen dat alle n00b's niet direct het probleem zijn, maar een bepaalde groep newbie's (lees: luie mensen). We zijn allemaal eens begonnen, maar ik merk gewoon dat er bij bepaalde mensen zo'n houding is van: 'wil jij dat ff voor me doen?', 'moet ik dát ook nog kunnen voor programmeren?', 'jullie beginnen net op mijn wiskundeleraar te lijken'.

En dat zijn de users die het niveau naar beneden halen.

En ik kan mbravenboer geen ongelijk geven, P&W is gewoon té groot en daar kun je moeilijk een interessant topic tussen vinden.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 09:52

Pelle

🚴‍♂️

:{

* Pelle las Martin's reacties ook altijd met groot plezier
Al was het maar om te zien dat er voor mij nog erg veel te leren valt, want veel ging m'n pet te boven. Desondanks vind ik het tof dat je je nog zo lang hebt ingezet en zelfs lite-mod werd, terwijl je je 'vertrek' misschien toch al wel een beetje in je achterhoofd had.

Gelukkig ga ik je nog veel tegenkomen op javahova :)
Bedankt voor je inzet iig!

• Tomatrix
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-02-2025
Jammer mbravenboer, jij was een van de weinige die echt hart voor de zaak had en je er ook dieper in verdiept had. Ik kom je nog wel 's tegen op javahova.net. (ik kan me je beslissing trouwens (bijna) helemaal voorstellen)

Verwijderd

Hey Martin, erg erg jammer! Even dacht ik "wat mot dat met die lite mod's", totdat ik jou in actie zag. Een slotje met tips en uitleg... WOW! Ik was zo onder de indruk dat ik gelijk een melding in LA gemaakt heb..

Met jouw vertrek duikelt het niveau weer een stuk naar beneden, omdat jij volgens mij nu net het 'verse bloed' bent dat dit forum nodig heeft, en je hebt met je collega lite-mods het niveau in korte tijd met succes omhoog gesleurd.

Jammer, ik zal je missen en zelf ook eens nadenken wat ik hier nog doe.

Verwijderd

Ik vind het gemeend jammer dat je gaat, maar ik kan je beweegredenen goed begrijpen...

Ik heb vaak veel aan je hulp gehad! Bedankt daarvoor! :)

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

He Martin,

Voor mij nu ook ff en public:
ik ben er van overtuigd dat je de juiste beslissing hebt genomen en wil je bedanken voor je goede inzet.

Jij was degene die aan het begin van mijn "P&W carriere" (toen ik dacht dat ik iets van Java wist) mijn een aantal keer terecht gewezen heeft ;) en ik heb veel van je geleerd en waardeer je enorm :P

Ben blij dat ik je bij "die andere site ;)" heb kunnen betrekken en reeds enkele keren van je kookkunst heb mogen genieten.

Het gaat je goed kerel!
we houden contact

Wanneer bel je me nou eens :( ;)

• Rense Klinkenberg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 19:19
Martin, jammer dat je weg gaat. Vanaf het moment dat ik me met xml heb bezig gehouden ben ik je vaak tegen gekomen en heb vaak versteld gestaan van de oplossingen waar je mee aan kwam zetten voor de problemen.

Je beweegredenen om weg te gaan kan ik me perfect voorstellen. Iemand met jouw niveau die zoveel tijd in /14 steekt krijgt er eigenlijk maar weinig voor terug.

Dat je de enorme bult extra tijd die je nu hebt maar nuttig mag gaan gebruiken ;)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 08:26

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

sonde...

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:40

mulder

ik spuug op het trottoir

Ik heb aan het begin van dit topic gereageert en ik doe het nu weer. Het lijkt wel of er iemand dood is. Bovendien: "Het niveau is weg. De sfeer is kapot. GoT is te bekend, overgenomen door kwaadaardige N00bs" Give me a break, wie verneukt hier nou de sfeer? Eindeloze zeiktopics, over mensen die forumsections als eigendom beschouwen. Het lijkt wel zo'n f#cking camping in Frankrijk. Hoe heet die maatschapij-relax-uurtje-les film ookal weer... The Wave? Kwaliteit hoog houden is een. Jezelf als kwaliteit beschouwen is heel iets anders.

oogjes open, snaveltjes dicht

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 08:26

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

uhm, die zeiktopics zijn het resultaat van een slechte sfeer, niet andersom :z

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~zanstra/img/tmpMartin.PNG

• razor-x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 07:37
...........Dom ben ik :X..........

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 20:35

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Geloof het of niet, maar ik zit hier bijna :'( :'(.

Ik ben al een flink poosje P&W-af, maar als ik hier kwam was jij (ongeveer) de enige die mij vertrouwen gaf in /14.

Verder zou ik hier uren kunnen kletsen, maar de conclusie is toch:
:'( !!DIT IS KUT!! :'(

|_____vakje______|

• im_ik
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-12-2025

im_ik

dat ben ik dus

helemaal mee eens :(

* im_ik komt hier al minder vaak hierdoor.
Maar vondt de XML/JAVA topics wel interesant.
Veel succes in iedergeval :9

Atari Terminator AI - LegoBlockX3 = ᒢᐩᐩ.ᒡᒢᑊᒻᒻᓫᔿ.ᣳᣝᐤᣜᣳ.ᐪᓫᣗᔿᑊᣕᣔᐪᐤᣗ.T008ᖟ

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 23:01
Ik had eigenlijk nog wel wat moeilijke dingen van je willen leren.

Anyway ... succes verder met je programmeerkunsten :)

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 08:17

Basszje

Reisvaap!]

:{ ..

Veel suc6 verder :)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-05 14:52

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Het ga je goed, makker! :)

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Verwijderd

hey m.bravenboer,

jammer dat je weggaat. Niet dat ik vaak heb gereplyed ofzo. maar die topics waar je op reageerde waren meestal interessante. Toch vond ik het klasse dat je in sommige gevallen niet bent overgegaan om te gaan flamen, maar altijd een normaal "civiel" antwoord gaf.

Het ga je goed, en wie weet lees ik wel weer wat op javahova.

Greetzzz

• Mart!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 08:19
Posten in P&W WAS al zo'n stuk minder interessant geworden. Het wordt er zo niet beter op. Maar ja, geheel begrijpelijk imo.

Succes met je andere bezigheden!
Pagina: 1 2 Laatste