-= Radeon Topic - Deel 40 =-

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 700 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ergens een vergelijking tussen de 8500 LE en een Gf3 ti200 en/of gf2 ti500 ???
Ik heb op tweakers en tomshardware alleen maar benchmarks gezien tussen de 8500 DV en de gf3 kaarten, niks over de LE versie..
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lezzz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-10-2013

Lezzz

Nunc id vides - Nunc ne vides

Op maandag 04 maart 2002 15:47 schreef GuaRRand het volgende:
Is er ergens een vergelijking tussen de 8500 LE en een Gf3 ti200 en/of gf2 ti500 ???
Ik heb op tweakers en tomshardware alleen maar benchmarks gezien tussen de 8500 DV en de gf3 kaarten, niks over de LE versie..
Iemand?
http://www.xbitlabs.com/video/radeon-8500/index2.html#7
Hier staan maar een paar benches in.

of: http://www.sharkyextreme.com/hardware/videocards/article.php/3211_932821__5
Hier hebben ze een retail verlaagd naar 250/250 om een OEM te simuleren.

A pc is like a work of art; it's never finished

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow...
Lekker dichtbij elkaar zo te zien..
Thnx...dat wordt dus een 8500 LE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-02 10:26

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op maandag 04 maart 2002 16:05 schreef GuaRRand het volgende:
Wow...
Lekker dichtbij elkaar zo te zien..
Thnx...dat wordt dus een 8500 LE :)
Je kan natuurlijk zoiezo zelf bedenken dat het verschil MAXIMAAL 10% is (250/250 vs 275/275) Als deze clockspeeds-extra's maximaal benut zouden worden is het verschil dus 10%, in de praktijk is het dus wat minder (rond de 7% verschil ofzo) en daar merk je dus weinig van.
Bovendien zitten er op veel LE kaarten hetzelfde geheugen als op Retails, waardoor je ze na een voltmod evenver kan overclocken.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

IK las laatst ergens hier op het Forum dat er iemand zei dat ATi met een nieuwe implementatie van SmoothVision bezig was, weet iemand of dat waar is en hoe dat precies zit?

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Laatst online: 14-09 09:02
6043 drivers voor XP/2k zijn uit
ik ben weer eerste die nieuwe drivers aankondigt :)
hou t in de gaten he!

deze schijnen de nieuwe OpenGL ICD te hebben, dus geen HPB

maar schijnen ook erg buggy te zijn, ik ga ze zo testen
en me mening geven.
Als anderen dit nou ook doen de positieve/negatieve dingen en bugs etc.etc.
down ze hier!
http://www.maxreboot.com/newspro/viewnews.cgi?newsid1015264815,26919,#<br%20/>

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiostu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 06:43
Op maandag 04 maart 2002 17:10 schreef The_PyroPath het volgende:
IK las laatst ergens hier op het Forum dat er iemand zei dat ATi met een nieuwe implementatie van SmoothVision bezig was, weet iemand of dat waar is en hoe dat precies zit?
Misschien dat ik dat geweest ben.

Hier een quote:

SMOOTHVISION

SMOOTHVISION is the world's first programmable FSAA (full screen anti-aliasing) implementation allowing ATi to continually improve the performance and quality of our FSAA implementation.

En ik las pas geleden ergens dat komende maand, nadat de drivers uitkomen die de HPB oplossen, het grootste gedeelte van de driver crew zich zal richten op betere en andere manieren van FSAA te implementeren. Sneller en beter van kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Tot nu toe zijn mijn ervaringen met de RadeonLE zeker niet positief:
In het begin was ik zeer tevreden met de snelheid. Jammer was alleen dat ik telkens 60Hz refreshsnelheid kreeg onder OpenGL-apps.
Andere, nog nieuwe driver geprobeerd en vanaf dat moment is het één en al bagger met dat ding. Ik kan nu zelfs 3DMark2001SE niet meer kompleet draaien (loopt vast op de advanced pixelsshader test) en het instellen voor andere frequenties dan 60Hz in DirectX en OpenGL lukt nog steeds niet compleet. Ik ga hier niet alles posten wat ik heb geprobeerd (wordt zeker een A4-tje vol), maar mijn conlusie is dat de Radeon weliswaar snel is, maar dat de drivers echt zuigen :r en ik vraag me af of er iemand is bij wie echt alles naar tevredenheid werkt bij die Radeon-kaarten als ik alle post hier zo doorlees.

Als ik deze problemen met de drivers niet snel kan oplossen ruil ik de kaart toch maar in voor een Geforce3TI-200. Heb tot nu toe altijd nVidia gehad en je kunt zeggen van hen wat je wil (te duur enz.) maar het werkt tenminste zoals het hoort! En daar gaat het toch om.

Volvo V70 D5 my2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 18:00

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Op zaterdag 02 maart 2002 13:48 schreef Priyantha Bleeker het volgende:
Linux drivers...

Zijn die er ??
Ik bedoel dus drivers voor XFree86..het liefst die werken met 4.1 aangezien 4.2 nog niet in Debian zit:(
zo ff mijn zelf quoten hoor...misschien helpt het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Op maandag 04 maart 2002 19:44 schreef FalconM het volgende:
Tot nu toe zijn mijn ervaringen met de RadeonLE zeker niet positief:
In het begin was ik zeer tevreden met de snelheid. Jammer was alleen dat ik telkens 60Hz refreshsnelheid kreeg onder OpenGL-apps.
Andere, nog nieuwe driver geprobeerd en vanaf dat moment is het één en al bagger met dat ding. Ik kan nu zelfs 3DMark2001SE niet meer kompleet draaien (loopt vast op de advanced pixelsshader test) en het instellen voor andere frequenties dan 60Hz in DirectX en OpenGL lukt nog steeds niet compleet. Ik ga hier niet alles posten wat ik heb geprobeerd (wordt zeker een A4-tje vol), maar mijn conlusie is dat de Radeon weliswaar snel is, maar dat de drivers echt zuigen :r en ik vraag me af of er iemand is bij wie echt alles naar tevredenheid werkt bij die Radeon-kaarten als ik alle post hier zo doorlees.

Als ik deze problemen met de drivers niet snel kan oplossen ruil ik de kaart toch maar in voor een Geforce3TI-200. Heb tot nu toe altijd nVidia gehad en je kunt zeggen van hen wat je wil (te duur enz.) maar het werkt tenminste zoals het hoort! En daar gaat het toch om.
Hmm.. dan ben ik vast een van de weinige gebruikers zonder problemen. Okay, het laatste probleem was opgelost met de 6037-drivers en dat ging om vreemde textures in Renegade.

En 60hz refreshrate is een algemeen probleem en niet alleen gebonden tot Ati. Ook nVidia heeft hier problemen mee, maar dit is makkelijk te omzeilen met bijvoorbeeld een unituner of Rage3d Tweaker. Tenminste bij mij loste het deze problemen op.

Verder heeft 3DMark 2001 het altijd gedaan en in de SE versie heeft de Advanced Pixelshader test nog nooit voor problemen gezorgd... En ook over alle andere zaken ben ik zeer tevreden. Truform ziet er mooi uit, Twinview werkt perfect, DVD weergave ziet er strak uit, 2D is veel beter dan m'n vorige Geforce2 Pro en zo kan ik nog wel een A4tje vol schrijven met dingen waar ik tevreden over ben.

Misschien ligt de oorzaak van je problemen in de combinatie van hardware? Hmm.. zal wel niet... Gewoon lief blijven doen tegen je Radeon8500 wil ook nog wel eens helpen. :+

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Op maandag 04 maart 2002 19:08 schreef Turismo het volgende:
6043 drivers voor XP/2k zijn uit
ik ben weer eerste die nieuwe drivers aankondigt :)
hou t in de gaten he!

deze schijnen de nieuwe OpenGL ICD te hebben, dus geen HPB

maar schijnen ook erg buggy te zijn, ik ga ze zo testen
en me mening geven.
Woohooo! Ik las dit net op het Rage3d forum:
my glexcess test 6 frame rate has increased from 50/55 fps minimum with the 6018 driver to 170+fps with this set.

AGP texture acceleration for me is enabled, not like the 6025s....
Dat is nou een leuke vooruitgang. :)

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
nou de 6043 werken goed hier
alle spellen lopen goed en geen rare texture corruption

aantal bugs zijn zelfs weg en vind geen nieuwe
t lijkt allemaal wat sneller te gaan ook met deze drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ik heb ze ook net gedowned en ga ze zo even installen.
Ze zeggen dat je die oude driver moet uninstallen, maar hoe doe je dat het best???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Laatst online: 13-09 15:47
Sorry mensen, dat ik geen 40 topics ga doorlezen... Mijn probleem is als volgt:

Ik heb een Ati Radeon 8500
Nu heb ik een kabeltje gekocht, SVHS naar Scart. Deze gekoppeld tussen mijn Ati en mijn TV.
Ik heb nu beeld, het is echter zwart/wit. Ik weet dat daar een FAQ over is, maar daar staat NIET het antwoord in wat ik zoek.

Graag zou ik van iemand horen hoe dit probleem op te lossen is. Ik heb ook nog even gekeken met een splinternieuwe philipstv van een huisgenoot. Ook hier is het beeld zwart wit. Omdat dat een nieuwe TV was, lijkt het me onwaarschijnlijk dat het komt door het niet ondersteunen van svhs.

Wie weet een oplossing? Ik kan wel een svhs --> composite stekkertje kopen, maar wie zegt mij dat het dan wel werkt???

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 16:53

star-saber

Ryzen

de 6043 werken prima onder tribes 2
loopt erg lekker
beter dan andere drivers
mohaa loopt niet echt super
20 tot 30 fps op 1280x1024 alles max
liep beter op 6037

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 20:53 schreef coelho het volgende:
Sorry mensen, dat ik geen 40 topics ga doorlezen... Mijn probleem is als volgt:

Ik heb een Ati Radeon 8500
Nu heb ik een kabeltje gekocht, SVHS naar Scart. Deze gekoppeld tussen mijn Ati en mijn TV.
Ik heb nu beeld, het is echter zwart/wit. Ik weet dat daar een FAQ over is, maar daar staat NIET het antwoord in wat ik zoek.

Graag zou ik van iemand horen hoe dit probleem op te lossen is. Ik heb ook nog even gekeken met een splinternieuwe philipstv van een huisgenoot. Ook hier is het beeld zwart wit. Omdat dat een nieuwe TV was, lijkt het me onwaarschijnlijk dat het komt door het niet ondersteunen van svhs.

Wie weet een oplossing? Ik kan wel een svhs --> composite stekkertje kopen, maar wie zegt mij dat het dan wel werkt???
Ik heb wel eens in Deel 36 of 37 gelezen dat iemand hetzelfde probleem had, en die moest een speciaal kabeltje/stukkie van Ati hebben.

Heb je al op de supportafdeling van ati.com gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 11:20
Ik had ook zwart-wit beeld. TV ondersteunt SVHS niet op de scart. Ik heb het heel simpel opgelost: gewoon pin 15 en 20 kortsluiten -> kleur :)

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
Op maandag 04 maart 2002 21:42 schreef Muyz het volgende:
Ik had ook zwart-wit beeld. TV ondersteunt SVHS niet op de scart. Ik heb het heel simpel opgelost: gewoon pin 15 en 20 kortsluiten -> kleur :)
Kun je iemand die a-technisch is uitleggen hoe je dat doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
  • Laatst online: 10-09 02:37
Hey ppl, hier ff een loze mededeling ;) . Ik heb een Radeon 8500LE met 3.3ns geheugen weten te vinden :) . Strax ff kijken of dat helpt met overclocken ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
  • Laatst online: 14-09 11:20
Op maandag 04 maart 2002 21:44 schreef coelho het volgende:

[..]

Kun je iemand die a-technisch is uitleggen hoe je dat doet?
Je pakt een geisoleerd, dun draadje en stript de uiteinden. De ene kant duw je naast pin 20 in de SCART plug, het andere uiteinde duw je naast pin 15. Dit is een beetje een slordige (maar wel werkende) oplossing voor je probleem...

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonic
  • Laatst online: 22:52
hoe is 3DMark met de 6043 drivers ??

dan ga ik ze ook weer proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 maart 2002 14:59 schreef Tellie het volgende:
In de nieuwste drivers (6032 en 6037) heb ik een probleem met mijn bureaublad, deze is volgens mij niet 32 bits, want ik zie van die rare "banden".
Als ik terug ga naar de 6025 drivers dan is het over.

Meer mensen met dit probleem? En eventueel een oplossing hiervoor?

EDIT: in de 6037 driver is RTCW ook volgens mij maar in 16 bits kleuren, want de luchten zien er niet meer uit.
Gauw terug naar de 6025.
Ook met de 6043 drivers heb ik dit probleem. Ben ik nou de enige met dit probleem?
Ik hoor er verder niemand over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
Op maandag 04 maart 2002 21:42 schreef Muyz het volgende:
Done that, but still black and white.... Is dit hetzelfde als wanneer ik een composite op mijn svhs aansluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Op maandag 04 maart 2002 21:50 schreef Bomberman het volgende:
Hey ppl, hier ff een loze mededeling ;) . Ik heb een Radeon 8500LE met 3.3ns geheugen weten te vinden :) . Strax ff kijken of dat helpt met overclocken ...
Post de nummers ff die erop staan, kunnen we ze ff vergelijken.

BTW: 6043 loopt lekker, eindelijk een driver die alle test door loopt, zonder problemen. (tot nu toe dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber

star-saber

Ryzen

kheb mohaa nu ook super aan de praat
er zaten nog een paar reg keys hier en daar
loopt nu gemiddeld 70+ FPs @ 1280x1024
tribes 2 loopt nu nog beter :)

Wolfenstein loopt ook super vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymie
  • Laatst online: 12-11-2024

Xymie

Breda the place to be

In 3d mark 2001 heb ik niet mijn beste score, maar wel een goeie.
Beste 6018 had ik 7819
Nu 6042 had ik 7612

met de 6034 (of iig de vorige) had ik een score van 7589. In spellen is hij iig sneller. Nog nergens bugs mee. Volgens mij is dit de eerste x dat ik geen driver combi gebruik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Hmm, ik ga niet zo snel mee met nieuwe drivers. Booten duurt bij mij zo lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Op dinsdag 05 maart 2002 07:28 schreef Wekkel het volgende:
Hmm, ik ga niet zo snel mee met nieuwe drivers. Booten duurt bij mij zo lang :P
tja bugfixes he...maar als je nergens last van hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ik heb ook even die nieuwe drivers geinstalled.
En heb nu wel zeker verbeteringen gezien, ik heb het idee dat alles soepeler loopt enzo.
Trouwens met 3D mark 2001 is nu 6116. (ik weet niet of dat een beetje redelijk is voor mijn configuratie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lezzz

Lezzz

Op dinsdag 05 maart 2002 08:52 schreef Basz19 het volgende:
En heb nu wel zeker verbeteringen gezien, ik heb het idee dat alles soepeler loopt enzo.
Trouwens met 3D mark 2001 is nu 6116. (ik weet niet of dat een beetje redelijk is voor mijn configuratie)
Met jouw systeem zou het wat hoger moeten zijn (meer rond 7000). Heb je de instellingen al getweakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Op dinsdag 05 maart 2002 09:32 schreef Lezzz het volgende:

[..]

Met jouw systeem zou het wat hoger moeten zijn (meer rond 7000). Heb je de instellingen al getweakt?
Nee, ik heb hem totaal niet getweakt.
ik weet er niet veel van af dus...
Heb je enige voorbeelden / sites voor het veilig tweaken ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lezzz

Lezzz

Op dinsdag 05 maart 2002 10:54 schreef Basz19 het volgende:

[..]

Nee, ik heb hem totaal niet getweakt.
ik weet er niet veel van af dus...
Heb je enige voorbeelden / sites voor het veilig tweaken ervan.
Ff Radeonator downloaden:
http://users.skynet.be/bk265512
daar staan een aantal tweaks in de helpfile. Dat is al een begin. Anders kun je kijken op www.rage3d.com, daar is ook wel wat te vinden.

... óf wat verder zoeken op GoT, natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom halen sommige mensen met ti200's veel hogere scores dan mensen met een Radeon8500??? (in 3dmark) is de GeForce daar sneller in ofzow?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lezzz

Lezzz

Op dinsdag 05 maart 2002 11:30 schreef Thund3rKn0L het volgende:
waarom halen sommige mensen met ti200's veel hogere scores dan mensen met een Radeon8500??? (in 3dmark) is de GeForce daar sneller in ofzow?? :?
Ja, die runnen het op 640x480! :) :) :) :)

Now seriously: het ligt natuurlijk aan zoveel instellingen. Welke scores ga jij van uit dan? (linkje?) Normaalgesproken is de 8500 zelfs sneller dan de Ti500 in 3dmark!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Radeon 8500 Retail en een P3-800 met 640 mb RAM. Ik moet bij MOHaa echt de settings minimaal zetten wil ik nog een beetje vooruit kunnen komen. Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe? :'( (mijn 3dmark2001 score met win2k en 6018 driver is 5945 non-overclocked!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber

star-saber

Ryzen

je cpu is de bottleneck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal in 3Dmark 2001 8330 punten.
Als ik zie wat anderen halen (10.000+ punten) met dezelfde hardware, is dit relatief laag.

Ik heb op dit moment niks overklokt. Wat kan ik aan puntenwinst verwachten als ik alleen de Radeon overklok?
Ik heb XP Pro draaien; standaard worden hier al via drivers voor geinstalleerd. Heeft het zin om nieuwere VIA 4in1 drivers te installeren?

Specs:
MoBo:Asus A7V266-E no raid, no sound
CPU: AMD Athlon XP 1900+
Intern: 512 Mb PC266 Kingston
Video: Radeon 8500 retail built by Ati 3,6 ns mem
HD: Maxtor DMAX 60Gb U133
Radeondriver: 6025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Radeon 8500 Retail en een P3-800 met 640 mb RAM. Ik moet bij MOHaa echt de settings minimaal zetten wil ik nog een beetje vooruit kunnen komen. Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe? (mijn 3dmark2001 score met win2k en 6018 driver is 5945 non-overclocked!)
OMG, ik heb een PIII 500, 512MB ram met een TNT2 en haal 972 :((
kan die radeon nog zoveel verschil uitmaken op een PIII???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber

star-saber

Ryzen

Op dinsdag 05 maart 2002 12:11 schreef bos het volgende:
Als ik zie wat anderen halen (10.000+ punten) met dezelfde hardware, is dit relatief laag.

Ik heb op dit moment niks overklokt. Wat kan ik aan puntenwinst verwachten als ik alleen de Radeon overklok?
Ik heb XP Pro draaien; standaard worden hier al via drivers voor geinstalleerd. Heeft het zin om nieuwere VIA 4in1 drivers te installeren?

Specs:
MoBo:Asus A7V266-E no raid, no sound
CPU: AMD Athlon XP 1900+
Intern: 512 Mb PC266 Kingston
Video: Radeon 8500 retail built by Ati 3,6 ns mem
HD: Maxtor DMAX 60Gb U133
Radeondriver: 6025
ik kom ook op die score
de fsb heeft heel veel invloed op de 3dmark score.
dus vraag jezelf af is het nog een video benchmark of niet helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Op dinsdag 05 maart 2002 13:28 schreef GuaRRand het volgende:
OMG, ik heb een PIII 500, 512MB ram met een TNT2 en haal 972 :((
kan die radeon nog zoveel verschil uitmaken op een PIII???
Een radeon zal zeker uitmaken, maar CPU power levert ook een behoorlijk aandeel. Met een Tbird 1,2Ghz en een TNT2 zit ik al meer dan 1,5 keer zo hoog. Framerates blijven acceptabel in 1024 16 bit met medium settings in nieuwe games. Nu ben ik even overgestapt op de Radeon SDR uit mijn 2e pc. Dezelfde settings, maar nu lekker 32 bit en een hogere fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 19:44 schreef FalconM het volgende:
Ik kan nu zelfs 3DMark2001SE niet meer kompleet draaien
(loopt vast op de advanced pixelsshader test)
en het instellen voor andere frequenties dan 60Hz
in DirectX en OpenGL lukt nog steeds niet compleet.
Daar moet je een refreshrate fix voor downloaden !!

www.ati-news.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 12:11 schreef bos het volgende:
Check de FSB van die anderen, is veel hoger,
daardoor hebben ze ook een hogere score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FalconM
  • Niet online
Op dinsdag 05 maart 2002 13:54 schreef -Dissection- het volgende:

[..]

Daar moet je een refreshrate fix voor downloaden !!

www.ati-news.de
Thanx voor de tip. Heb nu weer Radeonator 1.60 en de 'oude' 6.015 driver voor Win2K en dat hielp ook. Alles draait weer op 85Hz refresh en ook 3DMark2001SE loopt weer normaal :)

Volvo V70 D5 my2011

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ja jongens ik krijg morgen mijn radeon 8500 :9~ heeft iemand nog tips over de drivers of zo ik heb winXp ik heb de drivers van internet gedownload (die van www.ati.com de recommended) weet iemand er betere te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56
Op dinsdag 05 maart 2002 08:52 schreef Basz19 het volgende:
ik haal met de nieuwe drivers 6422 (WXP). Dus ik denk dat jij wel wat hoger kan komen.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
[fout]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Hoe zijn trouens de ervaringen met de 9017 drivers voor w9x? veel beter dan de vorige, minder dan de vorige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Op maandag 04 maart 2002 23:24 schreef hetnet het volgende:

[..]

Post de nummers ff die erop staan, kunnen we ze ff vergelijken.
Welke nummers wil je weten dan?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over opengl.

Als ik in UT card op opengl zet hoe kan het dat het zo donker is allemaal?

Het beeld is mooi en super maar wel heel donker,kan ik het ergens mee instellen of moet ik iets downloaden of????

heb alles al geprobeerd ik hoor graag wat suggesties!!

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Op dinsdag 05 maart 2002 11:29 schreef Lezzz het volgende:

[..]

Ff Radeonator downloaden:
http://users.skynet.be/bk265512
daar staan een aantal tweaks in de helpfile. Dat is al een begin. Anders kun je kijken op www.rage3d.com, daar is ook wel wat te vinden.

... óf wat verder zoeken op GoT, natuurlijk!
Dank u!
Ik kijk wel even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redox
  • Laatst online: 30-07 09:28

Redox

Motion Design / VFX

Op dinsdag 05 maart 2002 16:29 schreef Orange het volgende:
Ik heb een vraagje over opengl.

Als ik in UT card op opengl zet hoe kan het dat het zo donker is allemaal?

Het beeld is mooi en super maar wel heel donker,kan ik het ergens mee instellen of moet ik iets downloaden of????

heb alles al geprobeerd ik hoor graag wat suggesties!!

alvast bedankt
Ik gebruik powerstrip om de gamma te verhogen ( ctrl alt + ) dus download powerstrip zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Op dinsdag 05 maart 2002 16:05 schreef Bomberman het volgende:

[..]

Welke nummers wil je weten dan?
Wat er op je memory chip staat HY5DV641622AT-36 of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomberman
Er staat HY5DV641622AT-33 ...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mennootje
  • Laatst online: 24-07 13:40
Ik ben een beetje kaartjes aan ut vergelijken voor me volgende upgrade maar in de meeste benchmarks waarin ze de Radeon vergelijken met de Geforces gebruikt de Radeon oudere drivers.

Hoe is het NU met de kwaliteit van de drivers van de Radeon gesteld wat betreft bugs/performance in vergelijking met bijvoorbeeld de Detonators die zich bewezen hebben als stabiele bugvrije drivers. Ik vind dit nl. een heel belangrijk aspect van een goede grafische kaart.

Een link met een recente review is ook welkom. Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 04 maart 2002 20:03 schreef CJ het volgende:

[..]

Hmm.. dan ben ik vast een van de weinige gebruikers zonder problemen. Okay, het laatste probleem was opgelost met de 6037-drivers en dat ging om vreemde textures in Renegade.

En 60hz refreshrate is een algemeen probleem en niet alleen gebonden tot Ati. Ook nVidia heeft hier problemen mee, maar dit is makkelijk te omzeilen met bijvoorbeeld een unituner of Rage3d Tweaker. Tenminste bij mij loste het deze problemen op.

Verder heeft 3DMark 2001 het altijd gedaan en in de SE versie heeft de Advanced Pixelshader test nog nooit voor problemen gezorgd... En ook over alle andere zaken ben ik zeer tevreden. Truform ziet er mooi uit, Twinview werkt perfect, DVD weergave ziet er strak uit, 2D is veel beter dan m'n vorige Geforce2 Pro en zo kan ik nog wel een A4tje vol schrijven met dingen waar ik tevreden over ben.

Misschien ligt de oorzaak van je problemen in de combinatie van hardware? Hmm.. zal wel niet... Gewoon lief blijven doen tegen je Radeon8500 wil ook nog wel eens helpen. :+
Trueform is mooi ja? In welke spellen kun jij het dan allemaal gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Op dinsdag 05 maart 2002 20:24 schreef HeerVanHasselt het volgende:

[..]

Trueform is mooi ja? In welke spellen kun jij het dan allemaal gebruiken?
Nou....
Ik ken een spel die over een paar weken/maanden uitkomt...... :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Op dinsdag 05 maart 2002 19:34 schreef Bomberman het volgende:
En 33 is 3.3ns geheugen ?
Wat is 36 dan ? weet jij dat toevalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Op dinsdag 05 maart 2002 20:28 schreef hetnet het volgende:

[..]

En 33 is 3.3ns geheugen ?
Wat is 36 dan ? weet jij dat toevalig.
3.6ns geheugen maybe???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 01 maart 2002 10:27 schreef hetnet het volgende:

[..]

De radeon 8500 275 MHz (PRO) Evil Master II.
Nou ik heb um binnen, was ff zeuren met bios instellingen, voor ie het deedt.
Wel raar dat DMA uit moet van ATA 100 IBM schijven ??
Zal wel aan Via 694D pro chipset liggen denk ik.
Zat daarvoor een G400 in, valt mij op dat beeld is beter op hogere resolutie.
Kwa snelheid.....tja vergeleken met een G400 is alles snel denk ik.
Maar 3Dmark 2001se ff ruim 4600 (edit 4950) vin ik niet verkeerdt op een dual P3 667, met alles nog standaardt. En verse XP erop aleen driver kaart en uit proberen
Vooral dat nature, en die vissen is erg mooi
Voor de rest razend rap in spellen, Spel ballistic. Jummieeeeeee een gaafffffff :+
Nu nog ff uit vinden hoe alles moet staan, kwa instellingen, en drivertjes uit proberen.....
Ben nog wel ff bezig denk ik voor ik um door heb.

(edit 3Dmark 4950 :9~ )
Score van 4950 ?? Das vet weinig!! Ook voor je dual P3 667

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al 2 radeons naar de mieter geholpen door de volt mod ?? Wat doe ik verkeerd waardoor ik van die rare kutkleuren op me scherm krijg? En trouwens ik had een Evil master II (retail) gekocht en dat was dus gewoon een fucking LE (250/250), maar toen had ik nadat die naar de klote was, een nieuwe gekregen maar daar stond de sticker LE wel op en die was 250/240 !!! Wat is dit voor naaierij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-rom
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-08-2024
Op dinsdag 05 maart 2002 20:46 schreef timzuiddam het volgende:
Ik heb al 2 radeons naar de mieter geholpen door de volt mod ?? Wat doe ik verkeerd waardoor ik van die rare kutkleuren op me scherm krijg? En trouwens ik had een Evil master II (retail) gekocht en dat was dus gewoon een fucking LE (250/250), maar toen had ik nadat die naar de klote was, een nieuwe gekregen maar daar stond de sticker LE wel op en die was 250/240 !!! Wat is dit voor naaierij?
Matenaaierij ?? :+ ..... het is wel erg lullig idd.. ik zou maar bij de desbetreffende leverancier gaan klagen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

Op dinsdag 05 maart 2002 20:46 schreef timzuiddam het volgende:
als je kleurtjes krijgt is je voltage te hoog :)
iemand de 6.13.6043 drivers al geprobeerd?
ATi Radeon .6043 Drivers Posted!!!

Following the net release of 4.13.9017 Win98/ME driver earlier, I guess it was only a matter of time before the Windows 2000 and XP driver would become available.

The latest ATi developer drivers (for Win2k/XP this time) have found their way onto the net and we have them available for download. Thanks PowerColor :)

They are reported as containing a new OpenGL ICD that is meant to increase OpenGL performance by around 10%-40% (not guaranteed) as long as the previous driver set used is completely uninstalled.

ATi Radeon 6.13.10.6043 beta driver for Windows XP

driver dated 02/28/2002 (28th of February 2002)

OpenGL performance reported to increase by 10%-40% (not guaranteed)

older drivers must be completely uninstalled before installing this driver!

beta driver unsupported by ATi thus install only at your own risk!

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber

star-saber

Ryzen

allang

super drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Op dinsdag 05 maart 2002 20:43 schreef timzuiddam het volgende:

[..]

Score van 4950 ?? Das vet weinig!! Ook voor je dual P3 667
dacht het effe niet, is eerder een zeer hoge score voor een 667 (maakt nie uit of het dual is, daar werkt 3dmark niet mee). is een hele nette score, ik denk dat menig P3 667 bezitter jaloers op je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Op dinsdag 05 maart 2002 21:10 schreef star-saber het volgende:
allang

super drivers
idd, weer 12 puntjes erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 20:54 schreef bluppy2 het volgende:

[..]

als je kleurtjes krijgt is je voltage te hoog :)
iemand de 6.13.6043 drivers al geprobeerd?
[..]
Zaterdag het kaartje gehaald zie specs.
nieuwste driver installeerd en 500 marks extra :9 en retestabiel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 19:34 schreef Bomberman het volgende:
Onzin en zeker niet op een LE, het gaat tot maximaal
36= 3.6 ns

Correct me if i am wrong!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

zucht daar is niks matenaaierij aan, als je beter info ingewonnen had van tevoren wist je dat alles behalve die van ATi destijds op 250/250 draaide, die 250/240 is wel gek en had je mee terug moeten gaan.

Als je kleurtjes ziet, gekleurde stukjes in textures enzo dan heb je te veel overgeknlokt of word hij te warm, juist teweinig voltage in dat geval.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 21:14 schreef Breepee het volgende:

[..]

dacht het effe niet, is eerder een zeer hoge score voor een 667 (maakt nie uit of het dual is, daar werkt 3dmark niet mee). is een hele nette score, ik denk dat menig P3 667 bezitter jaloers op je is.
Deze score zuigt, dat had ik al op m'n GF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Op dinsdag 05 maart 2002 21:26 schreef AMDLover het volgende:

[..]

Zaterdag het kaartje gehaald zie specs.
nieuwste driver installeerd en 500 marks extra :9 en retestabiel :D
500!! welke driver had je eerst dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Op dinsdag 05 maart 2002 21:27 schreef AMDLover het volgende:

[..]

Onzin en zeker niet op een LE, het gaat tot maximaal
36= 3.6 ns

Correct me if i am wrong!
Ik zal je ff correcten want je bent inderdaad wrong, er zijn ook LE's en kaarten van 3rd partys met 3,3 ns geheugen op de kaart.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 21:28 schreef Breepee het volgende:

[..]

500!! welke driver had je eerst dan?
Die orgineel op de CD stond, begint met 70 nogwat volgens mij, kan niet nakijken, ben niet thuis, maar heb het meerdere malen getest met beide drivers en scheelt 500 Marks >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 05 maart 2002 21:29 schreef The_PyroPath het volgende:

[..]

Ik zal je ff correcten want je bent inderdaad wrong, er zijn ook LE's en kaarten van 3rd partys met 3,3 ns geheugen op de kaart.
Oh damn, ik dacht, ik heb een ECHTE ATI, dus met het snelste geheugen. Ok dan, foutje bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Tomshardware heb ik gelezen dat tot 10% overklokken save is, iemand ervaring hiermee, hoef ik niet bang te zijn als ik em tot 302/302 overklok ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of kan het toevallig stiekem nog hoger? :P

Alleen jammer dat ATI niet zoals op de NVIDIA based kaarten heatsinks op het geheugen zet.
Weet iemand waarom ze dat niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Op dinsdag 05 maart 2002 21:31 schreef AMDLover het volgende:

[..]

Die orgineel op de CD stond, begint met 70 nogwat volgens mij, kan niet nakijken, ben niet thuis, maar heb het meerdere malen getest met beide drivers en scheelt 500 Marks >:)
ok, dan is deze stijging al wat aannemelijker :) (ik had met standaard driver ook 5980, maar nu 6422 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een vraag voor ik die nieuwe Drivers instaleer: Gewoon via add/remove software wegsmijten ok maar hoe weet je zeker of alles uit het register verwijderd is? welke entries moet ik handmatig wegsmijten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle ATI enty's >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-08 16:13

_mARCO_

Hier staat niks

Op dinsdag 05 maart 2002 22:18 schreef AMDLover het volgende:
Alle ATI enty's >:)
Da's toch ontzettend gebruiksonvriendelijk? Is er geen tooltje beschikbaar die alle ATI shit uit je register kan halen? Zo niet, ligt er dan voor een programmeur van GoT ofzo een wonderschone taak weggelegd? :)

sigloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Guardian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:02

The Guardian

I'll keep an I on you

Iemand een idee waarom mijn dvd playback met stotters gebeurt? DMA is enabled en gebruik 6043 drivers (6032 gaven een BSOD met ATIDVD5). Het is een Lite-on LTD163.
Ik heb al met hardware acceleration zitten spelen maar die maakt het alleen slechter als ik die lager of uit zet.
Nou het is niet echt stotteren dat ie hikt ofzo meer een soort vertragingen (of lijkt ook wel op een soort motionblur) om een vaste periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Op dinsdag 05 maart 2002 22:47 schreef _mARCO_ het volgende:

[..]

Da's toch ontzettend gebruiksonvriendelijk? Is er geen tooltje beschikbaar die alle ATI shit uit je register kan halen? Zo niet, ligt er dan voor een programmeur van GoT ofzo een wonderschone taak weggelegd? :)
Regcleaner? Te downen op: http://www.jv16.org/

Het werkte in ieder geval bij mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep 't werkt...die nieuwe drivers zijn een stuk beter! UT loopt nu lekker in D3D en Serious Sam loopt ook een stuk hoger..alleen 3Dmakrt 2000 zit 100 marks lager? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje: hoeveel ns geheugen hebben de build by ati kaarten die op 250/250 lopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lezzz

Lezzz

Op woensdag 06 maart 2002 09:04 schreef Thund3rKn0L het volgende:
vraagje: hoeveel ns geheugen hebben de build by ati kaarten die op 250/250 lopen??
"BUILT by ATi" (de échte LE dus) is altijd 3.6 ns afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Op woensdag 06 maart 2002 09:04 schreef Thund3rKn0L het volgende:
http://www.3dcenter.de/artikel/radeon_oem-karten/
Jij wilt toch een Hercules 8500 le
3D Prophet 8500 LE FDX
Chip: Radeon 8500LE
Chiptakt: 250 MHz
Speichertakt: 250 MHz DDR
64 MB DDR-RAM, 128bittiges Speicherinterface
Speicher-Spezifikation: 4,0 ns
Anschlüsse: VGA, DVI, TV-Out

btw: was Lezzz zijn linkie ;)

(EDIT) wil geen reclame maken maar >:)
Evil Master II Radeon 8500LE 3,6ns

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op woensdag 06 maart 2002 11:30 schreef hetnet het volgende:

[..]

http://www.3dcenter.de/artikel/radeon_oem-karten/
Jij wilt toch een Hercules 8500 le
3D Prophet 8500 LE FDX
Chip: Radeon 8500LE
Chiptakt: 250 MHz
Speichertakt: 250 MHz DDR
64 MB DDR-RAM, 128bittiges Speicherinterface
Speicher-Spezifikation: 4,0 ns
Anschlüsse: VGA, DVI, TV-Out

btw: was Lezzz zijn linkie ;)

(EDIT) wil geen reclame maken maar >:)
Evil Master II Radeon 8500LE 3,6ns
en waar is die te koop??? (die evil master dus) want ik zie hem niet in de pricewatch staan.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gistron heeft hem en ook de pro versie maar als je die wil moet je toch ff bellen of mailen want als je de pro op de site aanklikt kijg je de le :(
Ik krijg vandaag (als het goed is)
Mijn powercolor radeon 8500 Evil master II Pro (275/275)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik heb hier een Jupiter888 Evil Master II, die standaard op 250/250 liep. Jupiter888 is ook een CP Technologies product en dus dezelfde kaart als de Powercolorkaarten en Aopen-kaarten. Je kon ze vorig jaar op de HCC dagen gewoon krijgen bij Barlage. Kostte toen zo'n €300,-.

Deze heeft ook gewoon 3,6 geheugen en is zeer gemakkelijk over te klokken via de potloodstreepjes. Bij mij loopt-ie nu standaard op 275/275 met de geflaste relailbios en hoger gaat-ie ook wel (in ieder geval tot 285/285 zonder artifacts, hoger heb ik nog niet geprobeerd :+ ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is dit voor kaartje?

ATi Radeon 8500Pro 64 DDR
Retail 244,90

250 of 275?
3.6 of 4.0?

www.gistron.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lezzz

Lezzz

Op woensdag 06 maart 2002 13:06 schreef Thund3rKn0L het volgende:
wat is dit voor kaartje?

Retail 244,90

250 of 275?
3.6 of 4.0?

www.gistron.com
Da's een foutje op de site denk ik. De 8500Pro is de Powercolor, maar die is 265 en niet 245. De LE kost 245.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Op woensdag 06 maart 2002 12:08 schreef Rottweiler het volgende:
Gistron heeft hem en ook de pro versie maar als je die wil moet je toch ff bellen of mailen want als je de pro op de site aanklikt kijg je de le :(
Ik krijg vandaag (als het goed is)
Mijn powercolor radeon 8500 Evil master II Pro (275/275)
Yep en ik heb um al een week in huis, was ff klooije met drivers.
Een advies Rotweiler, gebruik NIET de install cd die er bij zit, maar meteen 6043.
En zorg voor voldoende air flow, rond je kaart heeft ie wel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Op woensdag 06 maart 2002 13:06 schreef Thund3rKn0L het volgende:
wat is dit voor kaartje?

Retail 244,90

250 of 275?
3.6 of 4.0?

www.gistron.com
net gebeld naar cistron ze wisten niet of ie op 250/250 of 275/275 draaide en hoeveel ns geheugen het was...

edit:

ff op powercoler website gekeken, hij draaid iig op 275/275, maar hoeveel ns geheugen kan ik niet vinden.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lezzz

Lezzz

net gebeld naar cistron ze wisten niet of ie op 250/250 of 275/275 draaide en hoeveel ns geheugen het was...
De Pro heeft 3.6 ns (op het geheugen staat ook "36"), vraag maar aan hetnet :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 13:40 schreef Lezzz het volgende:

[..]

De Pro heeft 3.6 ns (op het geheugen staat ook "36").
dan is dat toch voor 244 Euro toch niet duur, of koste hij nou 265 wat je je eerder al zei :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lezzz

Lezzz

Op woensdag 06 maart 2002 13:41 schreef Thund3rKn0L het volgende:

[..]

dan is dat toch voor 244 Euro toch niet duur, of koste hij nou 265 wat je je eerder al zei :?
De pro is dus 265 idd. Is ook niet duur... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
Op woensdag 06 maart 2002 13:52 schreef Lezzz het volgende:

[..]

Je gaat door voor de ijskast met, overklokte ijblokjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Op LE's is soms ook 3,3 ns ram te vinden hoor, je moet alleen geluk hebben

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 06 maart 2002 13:52 schreef Lezzz het volgende:

[..]

idd niet duur.. deze was dus 275/275 2x ramdac dus DVI & vga.... En 3.6 ns geheugen?

:9 ook geen slecht kaartje dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Hoi, ik had een tijdje geleden gepost over ATI RADEON 8500 LE verpakking.

Ik vond het vreemd dat er Powered by ATI logo op stond, maar vandaag las ik ergen op een site, juist ATI RADEON 8500 LE versie's verpakking die Powered by ATI logo erop staat.

Lucky Goldstar

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.