Op dinsdag 12 maart 2002 13:40 schreef banderas het volgende:
Dus ik kan gewoon een 80GB ata HD en een gewone cdRom kwijt.
Dat kan, alleen zit je dan wel met de vibraties/trillingen van je auto, ik weet niet of dit bevordelijk is voor je hdd. Maar dat is misschien nog wel te omzeilen.
De audioaansluiting zou op mijn cdwisselaar van mijn autoradio kunnen.
Ik heb ook ruimte voor een 7 of 8 inch TFT schermpje.
En ik wil ook graag een gpsMuis op de usb willen aansluiten.
Moet kunnen zit USB en ook ps2 op dus is te doen.
Vraag:
Hoe sluit ik het aan op mijn 12 volts autoAccu?
Dat zou ik niet durven zeggen, waarschijnlijk moet je dan zoeken naar een adapter die je 12 Volt van je accu stabiliseerd op 12V - 5V en natuurlijk een grond. het voedings bordje wat hier bij zit gebruikt een ingang spanning van 16~24 V dus is die 12V net te laag.
Waar kan ik een 7" TFT (mag zwart/wit zijn) kopen?
Zag na aanleiding van [topic=398523] daar hebben ze een aantal LCD schermen die ook gebruik maken van de LVDS interface waarmee je ze dus volgens mij direct kan gebruiken, ze hebben ook gewoon VGA als het goed is dus dat is ook te gebruiken.
Hoe zit het met toetsenbord/muis voor in de auto?
Draadloos usb/ps2
Ik vergeet nog iets:
Ik wil ook een GPRS modem op mijn andere USB poort, zodat ik smsjes krijg indien mijn auto wordt gestolen.

Hahahaha dat kan inderdaad, alleen de kosten zullen wel wat minder plezierig zijn. Maar misschien beter gewoon een GPS apparaatje en een mobiele aansluiting er op om daarmee een smsje te versturen.
Wat dan wel nog een punt is dat dit systeem wel aardig wat zaltrekken verwacht ik. Dus een goede accu zal geboden zijn, anders sta je daar met een lege accu. Wat geen pretje is trouwens

uit eigen ervaring sprekend...