Ja ik geef je wel een return!Op vrijdag 05 april 2002 18:03 schreef mophor het volgende:
wie?
opslag:
[afbeelding]
psd: [url="http://http:/www.student.tue.nl/e/r.j.koppes/edgecrusher.zip"]http:/www.student.tue.nl/e/r.j.koppes/edgecrusher.zip[/url]
(nog aan het uploaden)
Verwijderd
Dat zit er heel leuk uit, fo0l. Kan alleen wel wat meer actie in het spel
Kleuren veranderen kan iedereen
Edgecrusher, als in Fear Factory - Edgecrusher?
edit:
Mooie timing Jaap.
Verwijderd
dank dankOp vrijdag 05 april 2002 17:58 schreef Jaapf het volgende:
Onder het genot van een vette drum & bass plaat kwam ik tot deze reply. Njoy:).
[afbeelding]
PSD
Verwijderd
jah, had ik opstaan, en toen dacht ik, ik ga tenissenOp zaterdag 06 april 2002 00:10 schreef Ericston het volgende:
[..]
Edgecrusher, als in Fear Factory - Edgecrusher?
edit:
Mooie timing Jaap.
toffe return FoOl, ik ga eens met m'n racket zwaaien
edit: psd
Verwijderd
Ik heb em online gezet, ben nu op mn werk, thuis zal ik de link eens opzoeken...Op zaterdag 06 april 2002 12:34 schreef mophor het volgende:
[..]
jah, had ik opstaan, en toen dacht ik, ik ga tenissen
toffe return FoOl, ik ga eens met m'n racket zwaaien
edit: psd![]()
Verwijderd
/me maakt een volleyOp maandag 08 april 2002 17:07 schreef mophor het volgende:
/me geeft een slap lobje terug
[afbeelding]
http://www.student.tue.nl/e/r.j.koppes/edgecrusher_return2.zip

PSD
edit:
commentaar graag!
commentaar graag!
ik ga em ook ff terug tennisen zodirect eerst soepenOp maandag 08 april 2002 21:41 schreef FoOL het volgende:
[..]
/me maakt een volley
[afbeelding]
PSD
edit:
commentaar graag!
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
kvin wel leuk dat de 2 mannen van de procjekten aant tennisen zijn,Op maandag 08 april 2002 21:41 schreef FoOL het volgende:
[..]
/me maakt een volley
[afbeelding]
PSD
edit:
commentaar graag!
mabe een idee om samen iets te beginnen(projeckt matig dan he
none
lolmophor:
ik zie overal tomcats opduiken, nu ook al in de resequence, hoe kan dat toch?
Volgens mij komt dat o.a. door de Adapter meeting @ Corso Rotterdam, toen gingen er een aantal VJ/DJ gasten realtime Flashmovies compileren, en daarin zat èn een Boeing èn en F16... dat heeft indruk gemaakt denk ik.
Verwijderd
FoOl, ik bouw even snel een siteje voor die tennismatch, ik kreeg een idee hiervoor.
en je krijgt een keiharde return
Verwijderd
daar hou ik je aan. Tot nu toe was ik niet echt aan het kwijlen, ik heb betere dingen van je gezienOp dinsdag 09 april 2002 10:39 schreef mophor het volgende:
FoOl, ik bouw even snel een siteje voor die tennismatch, ik kreeg een idee hiervoor.
En fijn, dan hoef ik de site niet te maken kan ik meer tijd besteden aan het re-sequence project
Is het niet een idee om een tennis competitie te houden..daar een site voor te bouwen..een soort van wimbeldon,met een afval race
1: 4 players per pool ,die gaan onderling tennisen
2: De 2 besten daar van die gaan door naar de volgende ronde.en dan verder en verder tot dat de king der photoshop tennis er uit tervoorschijn komt
met een onhafhankelijk gekozen jury die de plaatje's gaat beoordelen..elke game duurt 8 slagen,of wat de meeste mensen een goed getal vinden om mee te starten
*

goed idee?
vrijwilligers?
2: De 2 besten daar van die gaan door naar de volgende ronde.en dan verder en verder tot dat de king der photoshop tennis er uit tervoorschijn komt
met een onhafhankelijk gekozen jury die de plaatje's gaat beoordelen..elke game duurt 8 slagen,of wat de meeste mensen een goed getal vinden om mee te starten
*
goed idee?
vrijwilligers?
none
Verwijderd
Goed idee...mits je het een beetje bijhoudt en er een websitetje omheenbouwt... zoiets wordt al gauw erg onoverzichtelijk...denk er ook aan dat zoiets heel erg lang kan duren...
Wil er nog iemand mij een bal toe meppen...? ik mep wel terug 
ICQ 59454644
ICQ 59454644
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Als je 8 ronden lang wil fotosoepen duurt het een paar maanden voordat de winnaar bekend is. Ik denk dat 3 ronden het beste is.Op dinsdag 09 april 2002 18:30 schreef kidfunk het volgende:
Is het niet een idee om een tennis competitie te houden..daar een site voor te bouwen..een soort van wimbeldon,met een afval race
*
[afbeelding]
goed idee?
vrijwilligers?
Ik vind het wel een goed idee en zou graag mee willen doen
ja daarom ..maar het is ook maar een idee..ik kan er in ieder geval geen site voor maken,(als ik het wel kon dan zou ik het zeker doen) maar ik post het hier om te kijken of er mensen zijn die met me dit idee wilen uitvoeren.en het idee natuurlijk beter te maken..want het zit nog niet helmaal goed en hoe wat moet is ook nog niet dudelijk..Op dinsdag 09 april 2002 18:41 schreef SFie het volgende:
Goed idee...mits je het een beetje bijhoudt en er een websitetje omheenbouwt... zoiets wordt al gauw erg onoverzichtelijk...denk er ook aan dat zoiets heel erg lang kan duren...
(ff reactie's afw8ten)
none
kan je een site bouwenOp dinsdag 09 april 2002 18:43 schreef Blaise het volgende:
[..]
Als je 8 ronden lang wil fotosoepen duurt het een paar maanden voordat de winnaar bekend is. Ik denk dat 3 ronden het beste is.
Ik vind het wel een goed idee en zou graag mee willen doen
en ja mabe is 3 ronden ook wel beter?
none
Ik kan wel een site maken, maar om cosmetische redenen kan je dat beter aan iemand anders overlatenOp dinsdag 09 april 2002 18:47 schreef kidfunk het volgende:
[..]
kan je een site bouwen![]()
en ja mabe is 3 ronden ook wel beter?
ja ff w8ten dan op meer reactie ..en anders de prullebak maar in met dit ideeOp dinsdag 09 april 2002 19:17 schreef Blaise het volgende:
[..]
Ik kan wel een site maken, maar om cosmetische redenen kan je dat beter aan iemand anders overlaten
none
3 ronden, zoiets zei je?Op dinsdag 09 april 2002 19:31 schreef kidfunk het volgende:
[..]
ja ff w8ten dan op meer reactie ..en anders de prullebak maar in met dit idee
Zeg mij maar welke stijl je het wil hebben, ik knutsel graag wat in elkaar
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Als ik een tip mag doen:
Basic opzetje met (donker)blauwe achtergrond en witte text met verdana size -1
(dat is namelijk HIP)
Basic opzetje met (donker)blauwe achtergrond en witte text met verdana size -1
(dat is namelijk HIP)
Verwijderd

http://www.student.tue.nl/e/r.j.koppes/edgecrusher_return4.zip
minder dan ik had gehoopt, maar ok.
FoOl, hoe isset met jouw javascript skills? ik zit nogal te prutsen met die site namelijk
Ik heb dit de laatste tijd niet meer zo gevolgd, maar heb nu veel tijd over dus:
Heeft iemand interesse in een potje photoshop-tennis met mij?
Tenminste... dat [ denk / zie / weet ] ik... | Javascript obfuscator | foto's en video's uploaden
Jij serveert!Op dinsdag 09 april 2002 20:50 schreef Bluestorm het volgende:
Ik heb dit de laatste tijd niet meer zo gevolgd, maar heb nu veel tijd over dus:
Is goed...
Tenminste... dat [ denk / zie / weet ] ik... | Javascript obfuscator | foto's en video's uploaden
prullebak it isOp dinsdag 09 april 2002 19:31 schreef kidfunk het volgende:
[..]
ja ff w8ten dan op meer reactie ..en anders de prullebak maar in met dit idee
anyone in to een potje tennis?
none
Ff kijken... voor die site heb je dus 3 ronden...?
let's say this:
Daarvoor heb je dus 8 beginners nodig, elk 4 slagen: een winnaar moet gekozen worden; deze mag dan doorgaan naar de andere en een níeuwe opslag beginnen: enzovoorts enzovoorts.
Tja, ik zet wel wat in elkaar... 3 rijen dik dus... eerste inschrijving 8 deelnemers...waarvan er 4 overblijven... die PS'en tegen elkaar, en uit de daarop volgende 2 Photoshoppers volgt een winnaar. Goed zo?
let's say this:
code:
1
2
3
4
5
| [ ] [ ]
__|__ __|__
[ ] [ ] [ ] [ ]
| | | |
[ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] |
Daarvoor heb je dus 8 beginners nodig, elk 4 slagen: een winnaar moet gekozen worden; deze mag dan doorgaan naar de andere en een níeuwe opslag beginnen: enzovoorts enzovoorts.
Tja, ik zet wel wat in elkaar... 3 rijen dik dus... eerste inschrijving 8 deelnemers...waarvan er 4 overblijven... die PS'en tegen elkaar, en uit de daarop volgende 2 Photoshoppers volgt een winnaar. Goed zo?
okOp dinsdag 09 april 2002 21:19 schreef Blaise het volgende:
Aparte thread maken? houd het wel zo overzichtelijk
cool.Op dinsdag 09 april 2002 21:16 schreef Dark Blue het volgende:
Ff kijken... voor die site heb je dus 3 ronden...?
let's say this:
code:
1 2 3 4 5[ ] [ ] __|__ __|__ [ ] [ ] [ ] [ ] | | | | [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ]
nu nog deelnemers..8stuks..dan samen beslissen wie er mag beoordelen(onhafhankelijke jury of stemmen):)
none
ok, wie doneert er serverruimte? ik ga dit niet op stylite hosten,dat zeg ik nu al hoor.
bovendien, ik heb een design in me kop, maar jullie moeten het ook maar mooi vinden...
bovendien, ik heb een design in me kop, maar jullie moeten het ook maar mooi vinden...
code:
1
2
3
4
5
6
7
| [X]
________|________
[ ] [ ]
__|__ __|__
[ ] [ ] [ ] [ ]
| | | |
[ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] [ ] |
bij het kruisje zit Blaise
Als je nou alleen de layout op stylite dumpt, en de plaatjes bij endoria ofzo, of dat iedereen zijn eigen plaatje host. * Blaise heeft wel webspace, maar geen dataverkeer overOp dinsdag 09 april 2002 21:25 schreef Dark Blue het volgende:
ok, wie doneert er serverruimte? ik ga dit niet op stylite hosten,dat zeg ik nu al hoor.![]()
Verwijderd
ik heb webruimte en nog nooit enige overeenkomst wat betreft dataverkeer gehoord... dus het mag wel op onze server (als men gaat klagen echter dan moetie eraf)

Slag 1 van Bluestorm richting Dark Blue
ja geen probleem man..kvin al tof dat je mee wil helpen..aleen ik denk dat we er wel een aantal plaatsen bij moetten zetten..want nu zit het eigenlijk al voor de 4/8 vol..dus mabe nog een laag er onder ..dan kunnen er wat meer mensen bij mee doen..Op dinsdag 09 april 2002 21:25 schreef Dark Blue het volgende:
ok, wie doneert er serverruimte? ik ga dit niet op stylite hosten,dat zeg ik nu al hoor.![]()
none
/me is een vrouwmens...Op woensdag 10 april 2002 00:44 schreef kidfunk het volgende:
[..]
ja geen probleem man..kvin al tof dat je mee wil helpen..aleen ik denk dat we er wel een aantal plaatsen bij moetten zetten..want nu zit het eigenlijk al voor de 4/8 vol..dus mabe nog een laag er onder ..dan kunnen er wat meer mensen bij mee doen..
Jamaar wat $user ook al zei, dan krijg je zo'n erg lange match. Denk er wel om dat er voor elk 4 slagen zijn. Ruim genomen, 1 slag per dag, dat duurt je een week voordat ronde 1 klaar is... en dan nog een week voor de 4 overblijvers; en dan nog een week voor de finalisten.
3 weken, hmm.. en dan zou er dus nog 1 week bij komen voor de voorronde die jij wilt plannen. Nahja, op zich niet gek, maar je kunt toch ook meerdere matches naast elkaar laten lopen?
*mep!*

uh.sorry voor de zeer brakke jpeg compressie
Uploading...
http://www.stylite.nl/my/ps-tennis/mepterug_2.psd

uh.sorry voor de zeer brakke jpeg compressie
Uploading...
http://www.stylite.nl/my/ps-tennis/mepterug_2.psd
ja dat was ook mijn bedoeling...en het mag toch best 4 weken duuren..mabe nog wel langer niet iedereen heefdt elke dag tijd..daarvoor is zon projeckt juist leuk..het duurt ff maar uiteindelijk heb je wel wat mooisOp woensdag 10 april 2002 08:37 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
/me is een vrouwmens...
Jamaar wat $user ook al zei, dan krijg je zo'n erg lange match. Denk er wel om dat er voor elk 4 slagen zijn. Ruim genomen, 1 slag per dag, dat duurt je een week voordat ronde 1 klaar is... en dan nog een week voor de 4 overblijvers; en dan nog een week voor de finalisten.
3 weken, hmm.. en dan zou er dus nog 1 week bij komen voor de voorronde die jij wilt plannen. Nahja, op zich niet gek, maar je kunt toch ook meerdere matches naast elkaar laten lopen?
none
MekkerOp woensdag 10 april 2002 13:09 schreef kidfunk het volgende:
[..]
ja dat was ook mijn bedoeling...en het mag toch best 4 weken duuren..mabe nog wel langer niet iedereen heefdt elke dag tijd..daarvoor is zon projeckt juist leuk..het duurt ff maar uiteindelijk heb je wel wat mooistoch?
Ik had gisteravond een design... maar mn pc naaide vast op IE... en heb toen maar gereboot...kwam er vandaag achter dat ik dat ding nog niet opgeslagen had
demn das klote..Op woensdag 10 april 2002 13:31 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
Mekker
Ik had gisteravond een design... maar mn pc naaide vast op IE... en heb toen maar gereboot...kwam er vandaag achter dat ik dat ding nog niet opgeslagen had
heb je msn ofzo..dan kunnen we daar ff verder bespreken ofzo..
none
ICQ? mail anders ff.
doneOp woensdag 10 april 2002 14:04 schreef Dark Blue het volgende:
ICQ? mail anders ff.
none
...maar we zoeken nog iemand die de site host...Op woensdag 10 april 2002 14:55 schreef BlaZe het volgende:
kewl...
dus we hebben iemand die de site maakt... en deelnemers!
let's rock!
Verwijderd
Het lijkt me alleen moeilijk om zo'n "wedstrijd" te jureren.... Ik vind dat je het meer als samenwerking moet beschouwen.

slag 3
Verwijderd
Lezen meid...lezenOp woensdag 10 april 2002 15:09 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
...maar we zoeken nog iemand die de site host...
ik heb wel serverruimte
echter als men gaat klagen over dataverkeer (hebben ze nog nooit gedaan en er gaan volgens mij wel een paar gigabytetjes over per maand) dan moetie eraf...
* Dark Blue zwaait uitbundig *Op woensdag 10 april 2002 18:14 schreef SFie het volgende:
ohwja ... wil de site ook wel maken...
Lezen jongen, lezen...
Ik ben al bezig.
Verwijderd
je bent té goedOp woensdag 10 april 2002 18:51 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
* Dark Blue zwaait uitbundig *
Lezen jongen, lezen...![]()
Ik ben al bezig.
Betekent nog niet dat het ook mooi wordt...
k doe mn best!
Op woensdag 10 april 2002 18:51 schreef Dark Blue het volgende:
* Dark Blue zwaait uitbundig *
offtopic:

Verwijderd
[!] potential avatar alert
ik moet zeggen dat ik niet denk dat dat sitegedoe voor pst echt handig is ofzo, ook een toernooitje lijk me moelijk..
aargh! die gaat van de server!
edited
die is beter
zwaaien? zwaaien? waar?
edited
die is beter
zwaaien? zwaaien? waar?
grrr ik wist dat ik hem moest back uppen.. btwOp woensdag 10 april 2002 20:37 schreef Dark Blue het volgende:
aargh! die gaat van de server!
edited
die is beter
zwaaien? zwaaien? waar?
bejje al bezig ? * RSP is benieuwd naar site* preview ?
Verwijderd
Ja maar ach, je weet nooit hoe betrouwbaar die polls zijn. En tsja, ik vind dat wedstrijd idee eigenlijk niet zo prettig, je doet het samen, en voor de lol. Dan hoeft er IMO niet gestemd te worden wie de beste is.Op woensdag 10 april 2002 17:08 schreef Blaise het volgende:
Je kan toch gewon een polletje maken? dan kan iedereen stemmen, en heb je geen jury nodig

Als jullie het niet mooi vinden... kleine dingen wil k wel veranderen (tis een layerfile) maar als jullie iets totaal anders willen, dan niet
hmm ziet er wel redelijk degelijk uit, err ik neem aan dat je de thumbnails gewoon via een popup wil doorlinken ? zo ziet het er iig uitOp woensdag 10 april 2002 22:19 schreef Dark Blue het volgende:
[afbeelding]
Als jullie het niet mooi vinden... kleine dingen wil k wel veranderen (tis een layerfile) maar als jullie iets totaal anders willen, dan niet
edit : als je dan toch een vrouwelijke tennister gebruikt...
kournikova ??
Als je er een beetje passend plaatje van hebt wil ik haar er wel inzettenOp woensdag 10 april 2002 22:30 schreef RSP het volgende:
[..]
hmm ziet er wel redelijk degelijk uit, err ik neem aan dat je de thumbnails gewoon via een popup wil doorlinken ? zo ziet het er iig uitkeep us up to date yes ?
edit : als je dan toch een vrouwelijke tennister gebruikt...
kournikova ??
En ja, die dingen moeten in een apart scherm openen, waarschijnlijk met alleen een klein wit/zwart/rood/blauw balkje met een titel, en dan een fikse tabel met thumbnails eronder in boomstructuur. (you still snap?
Mijn bijdrage in een Photoshop match van McVirusS en mij:

Match komt online zodra 'ie af is op www.webcontest.nl, dit is slag 7

Match komt online zodra 'ie af is op www.webcontest.nl, dit is slag 7
Verwijderd
looks goodOp woensdag 10 april 2002 22:19 schreef Dark Blue het volgende:
[afbeelding]
Lekker degelijk idd!
Nou nog even een inventarisatie maken van de deelnemers
Voor de volledigheid nog even de andere 6 plaatjes ook nog:
Slag 1 willem169

Slag 2 McVirusS

Slag 3 willem169

Slag 4 McVirusS

Slag 5 willem169

Slag 6 McVirusS

Slag 7 willem169
Slag 1 willem169

Slag 2 McVirusS

Slag 3 willem169

Slag 4 McVirusS

Slag 5 willem169

Slag 6 McVirusS

Slag 7 willem169
Als iemand dat tennis nog wil regelen ...ik doe het niet niet meer ..als die zeikerd het topic dicht gooit dan hoeved het voor mij al niet meer/je laat het zeker aleen op als het een van je vriendjes is
none
Hé hé hé, een beetje dimmen graag.kidfunk:
Als iemand dat tennis nog wil regelen ...ik doe het niet niet meer ..als die zeikerd het topic dicht gooit dan hoeved het voor mij al niet meer/je laat het zeker aleen op als het een van je vriendjes is
Je zegt notabene zelf in dat [thema] wimbledon topic dat als het niet goed, is dat jullie verder gaan in [topic=422262]. Ik was zowieso al van mening dat het topic dicht moest omdat er meerdere tennis-topics liepen.
Sluit ik het topic, vriendelijkerwijs, en met de mededeling dat je inderdaad maar in de thread van Nozzman moest verdergaan, krijg ik dit te horen. Sorry hoor, maar dat vind ik overdreven. Als je wat wilt photoshop tennissen, kun je dat in het topic in kwestie kwijt, en that's it.
Als je het er niet mee eens bent kun je je beklagen in [forum=15], waar je zowieso heen had gemoeten om eventueel te praten over dit soort zaken.
/edit
En over die quasi-vriendjes-politieke opmerking:
prototype kwam naar mij toe via ICQ met en aantal goede argumenten en droeg zelf een oplossing aan, in plaats van achteraf te gaan lopen melpen, en ook nog eens in het verkeerde forum, dus een beetje respect graag.
Verwijderd
Woef!Op donderdag 11 april 2002 13:19 schreef willem169 het volgende:
[..]
Hé hé hé, een beetje dimmen graag.
True, maar ik blijf van mening dat (mits het idee dadelijk goed is uitgewerkt) er wel het beste een apart topic van kan worden gemaakt....Je zegt notabene zelf in dat [thema] wimbledon topic dat als het niet goed, is dat jullie verder gaan in [topic=422262]. Ik was zowieso al van mening dat het topic dicht moest omdat er meerdere tennis-topics liepen.
Nu lopen er hier namelijk redelijk wat dingen door elkaar.
Is misschien voor de echte deelnemers dadelijk wel zo overzichtelijk.... just my two yen's
][edit: damn typo's
Voor elke tekening "The Sequence" ga je toch ook geen aparte topic openen? Ik bedoel maar te zeggen, als je iets wilt weten over The Sequence, ga je naar het algemene topic. En dat wil ik met dat Photoshop tennis ook zo houden. Snappie?BlaZe:
True, maar ik blijf van mening dat (mits het idee dadelijk goed is uitgewerkt) er wel het beste een apart topic van kan worden gemaakt....
Nu lopen er hier namelijk redelijk wat dingen door elkaar.
Is misschien voor de echte deelnemers dadelijk wel zo overzichtelijk.... just my two yen's
Verder nofi
Verwijderd
none takenOp donderdag 11 april 2002 13:38 schreef willem169 het volgende:
[..]
Voor elke tekening "The Sequence" ga je toch ook geen aparte topic openen? Ik bedoel maar te zeggen, als je iets wilt weten over The Sequence, ga je naar het algemene topic. En dat wil ik met dat Photoshop tennis ook zo houden. Snappie?
Verder nofi
Wat ik bedoel te zeggen is dat het, als het dadelijk echt groot gaat worden, duidelijker voor de deelnemers is als er één centraal topic is....
denk dat kidfunk het ook zo bedoelde....
maar for the time being gaan we lekker verder in deze draad
Kijk, en dáár maakt Dark Blue dus nu een site voor, welke je lekker in dit topic kan gaan melden zodat alle mensen die daaraan meedoen weten waar die site staat.BlaZe:
Wat ik bedoel te zeggen is dat het, als het dadelijk echt groot gaat worden, duidelijker voor de deelnemers is als er één centraal topic is....
denk dat kidfunk het ook zo bedoelde....
Je moet alles een beetje eenduidig houden imho.
Snappie?
Verwijderd
True datOp donderdag 11 april 2002 13:48 schreef willem169 het volgende:
[..]
Kijk, en dáár maakt Dark Blue dus nu een site voor, welke je lekker in dit topic kan gaan melden zodat alle mensen die daaraan meedoen weten waar die site staat.
Je moet alles een beetje eenduidig houden imho.
Blijf lekker toch bij mn mening
zal ik nou om je te pesten eens "nee" zeggen en dan vragen om het nog eens uit te leggen?Snappie?
ok je hebt gelijk .sorryOp donderdag 11 april 2002 13:19 schreef willem169 het volgende:
[..]
Hé hé hé, een beetje dimmen graag.
Je zegt notabene zelf in dat [thema] wimbledon topic dat als het niet goed, is dat jullie verder gaan in [topic=422262]. Ik was zowieso al van mening dat het topic dicht moest omdat er meerdere tennis-topics liepen.
Sluit ik het topic, vriendelijkerwijs, en met de mededeling dat je inderdaad maar in de thread van Nozzman moest verdergaan, krijg ik dit te horen. Sorry hoor, maar dat vind ik overdreven. Als je wat wilt photoshop tennissen, kun je dat in het topic in kwestie kwijt, en that's it.
Als je het er niet mee eens bent kun je je beklagen in [forum=15], waar je zowieso heen had gemoeten om eventueel te praten over dit soort zaken.
/edit
En over die quasi-vriendjes-politieke opmerking:
prototype kwam naar mij toe via ICQ met en aantal goede argumenten en droeg zelf een oplossing aan, in plaats van achteraf te gaan lopen melpen, en ook nog eens in het verkeerde forum, dus een beetje respect graag.
none
Verwijderd
you go girlOp donderdag 11 april 2002 14:05 schreef kidfunk het volgende:
[..]
ok je hebt gelijk .sorry
OK mensen, ik ben blij dat het allemaal weer koek en ei is tussen bepaalde iemanden hier inclus mijzelf, één ding wou ik nog even melden en dat is dat we het opprijs stellen dat we ontopic blijven. Bedankt alvast.
Verwijderd
okay on-topic it is:
Website wordt gebouwd, hosting is geregeld
wie bouwt er een mooi wedstrijd schema?
Website wordt gebouwd, hosting is geregeld
wie bouwt er een mooi wedstrijd schema?
Verwijderd
Okee, niet schrikken, ik ben effe 'doorgegaan met het thema' zal ik maar zeggen 

PSD komt nog...
en nee, ik ben niet van de andere kant

PSD komt nog...
mooi, mooiOp donderdag 11 april 2002 16:12 schreef FoOL het volgende:
Okee, niet schrikken, ik ben effe 'doorgegaan met het thema' zal ik maar zeggen
[afbeelding]
PSD komt nog...
éeeecht niet?
Verwijderd
nee, sorryOp donderdag 11 april 2002 16:26 schreef |HunterPro| het volgende:
éeeecht niet?
Verwijderd
FoOl, wat krijgen we nou? een bryceje?
NEway, ik ben kijken wat ik er mee kan
ken jij trouwens goed js? ik heb wat moeilijkheden met die site, doe ff icq
NEway, ik ben kijken wat ik er mee kan
ken jij trouwens goed js? ik heb wat moeilijkheden met die site, doe ff icq
[hint modus]comments geven mag...ik luister :)[/hint modus]
like the chickOp dinsdag 16 april 2002 09:55 schreef Dark Blue het volgende:
[hint modus]comments geven mag...ik luister :)[/hint modus]
[not-serieus-mode]
Chillen in een bubbelbad? Of is dat niet Def-P daar rechtsonder
Trouwens die meid heeft wel een flinke lip-piercing
[/not-serieus-mode]
Ziet er goed uit dude!
[/not-serieus-mode]
Ziet er goed uit dude!
Arrived anxious, left bored
Tis niet Def-P... dat is de zanger vanOp dinsdag 16 april 2002 12:21 schreef PuCK het volgende:
[not-serieus-mode]
[/not-serieus-mode]
Ziet er goed uit dude!
Ja die bubbel over dr gezicht heen...
Ziet er goed uit dude babe!
Voor degenen die niet weten dat het een meisje is en niet een jongen
Verwijderd
Wie?Op dinsdag 16 april 2002 16:42 schreef Dark Blue oa het volgende:
Voor degenen die niet weten dat het een meisje is en niet een jongen
n e way, leuk hoor, leuk
Verwijderd
Dark Blue, ik vindt het een mooie creatie geworden! 
Alleen in tegenstelling tot wat mannelijke tweakers zeggen, had die vrouw er niet perse voor mij ingehoeven. Het ziet er uiteraard niet verkeerd uit maar ik had een grote vis er ook mooi op zijn plaats gevonden.
Alleen in tegenstelling tot wat mannelijke tweakers zeggen, had die vrouw er niet perse voor mij ingehoeven. Het ziet er uiteraard niet verkeerd uit maar ik had een grote vis er ook mooi op zijn plaats gevonden.
* Bluestorm had niet echt veel tijd om wat te maken, maar anders zou 't er helemaal niet meer van komen binnenkort.
Verwijderd
Het niveau is buitengewoon acceptabel dankzij Dark Blue en Bluestorm, tis toch niet de kleur die het hem doet.
[/typo]