Verwijderd
sure dude, maar dan moet je wel lang wachten op returns van mij aangezien ik t op t moment redelijk druk heb met school.... (Op maandag 25 februari 2002 18:10 schreef Nozzman het volgende:
Ik heb tijd teveel (poot gebroken) dus als iemand zin heeft om een potje te Photoshop-tennissen: bring it on. Mijn uitdaging:
[afbeelding]
PSD hier
Hmmm...anyone else?Op maandag 25 februari 2002 18:13 schreef Akira het volgende:
[..]
sure dude, maar dan moet je wel lang wachten op returns van mij aangezien ik t op t moment redelijk druk heb met school.... ()
Verwijderd
ff kijken strax of het lukt na reboot...
(strax, want ben nu bezig met Nederlands huiswerk...
wat doe je dan op GoTOp maandag 25 februari 2002 18:18 schreef Type het volgende:
(strax, want ben nu bezig met Nederlands huiswerk...)
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
een begint met plaatje, die paast t naar ander, die loopt t n beetje te veranderen, paast t weer terug, een verandert t weer, paast t weer terug, etc.Op maandag 25 februari 2002 18:53 schreef Amin het volgende:
Wat is tennisen met photoshop ? maar je hebt toch je been gebroken?
heel leuk dus
Verwijderd
spelletje wat je meeneemt op vakantie ?Op maandag 25 februari 2002 18:57 schreef Amin het volgende:
ohhh... net als dat spelletje van wat neem je mee op vakantie.
ff proberen dan maar..
Verwijderd
nou eerst zeg ik:computer. dan weer iemand:computer en vriendin, dan weer iemand anders: computer, vriendin, condoom, dan weer iemand anders: computer, vriendin, condoom, tv etc etc..Op maandag 25 februari 2002 18:58 schreef Akira het volgende:
[..]
spelletje wat je meeneemt op vakantie ?
Hmmm...dit is niet echt een slag dat je denk: sowee, hier kan ik wat mee. Next challenger please!
Even ter info, de HK is een paar deuren verderop.
Verwijderd
Challenger pakt de bal op en gaat er nu (19:55) mee aan het spelen.Op maandag 25 februari 2002 19:21 schreef Nozzman het volgende:
[..]
Hmmm...dit is niet echt een slag dat je denk: sowee, hier kan ik wat mee. Next challenger please!
Verwijderd
maar het begin van een battle is er.

Download De size wel verbeterd.
Uhm....heel eerlijk gezegd ga ik liever in hetzelfde formaat verder. Ook vind ik de return nou niet echt een uitdaging/verbetering. Dus ik wacht nog even een andere challenge af. NP?Op maandag 25 februari 2002 22:28 schreef Deneb het volgende:
Ik moest Startrek even tussendoor kijken,
maar het begin van een battle is er.
[afbeelding]
Download De size wel verbeterd.
Thanx!Op maandag 25 februari 2002 22:49 schreef Deneb het volgende:
Ik vond het ook geen beeld om uitdagelijk te maken.
Succes met je search.
Verwijderd
Jij bent ook niet gauw tevreden!Op maandag 25 februari 2002 22:43 schreef Nozzman het volgende:
[..]
Uhm....heel eerlijk gezegd ga ik liever in hetzelfde formaat verder. Ook vind ik de return nou niet echt een uitdaging/verbetering. Dus ik wacht nog even een andere challenge af. NP?
Blaise: you're on! Morgen/ vanacht return ik.Op maandag 25 februari 2002 23:46 schreef Blaise het volgende:
Ik heb em heel drastisch veranderd... Maar je herkent vast nog wel iets hoop ik
[afbeelding]
psd
nog nooit eerder gedaan hoor, ik weet niet of dit goed is

PSD bestand
edit: psd kan ik nie uploaden, te weinig ruimte
...
ok.Op maandag 25 februari 2002 23:50 schreef Nozzman het volgende:
[..]
Blaise: you're on! Morgen/ vanacht return ik.
There is no art to find the minds construction in the face
en noem het photoshop battle
Verwijderd
Op dinsdag 26 februari 2002 09:22 schreef Bosmonster het volgende:
Afdeling "plak zoveel mogelijk onzinnige afbeeldingen over elkaar"..
en noem het photoshop battle
Klopt, ik heb die eerste PSD er alweer afgegooid...beetje weinig serverruimte de laatste tijd.Op dinsdag 26 februari 2002 09:41 schreef willem169 het volgende:
[..]
Krijg jammergenoeg een 404.
Verwijderd
(pauze houden)Op maandag 25 februari 2002 18:21 schreef KnEuTeR het volgende:
[..]
wat doe je dan op GoT
Ziet er vet uit!!!Op dinsdag 26 februari 2002 16:32 schreef Blaise het volgende:
uploaden psd duurt nog ff 2 minuutjes vanaf de tijd dat ik dit post.
Hmmm...PSD doet het niet.Op dinsdag 26 februari 2002 16:30 schreef Blaise het volgende:
[afbeelding]
edit:
PSD: http://members.ams.chello.nl/b.zoest/slag4.psd
Verwijderd
blaise, schatjeOp dinsdag 26 februari 2002 16:30 schreef Blaise het volgende:
[afbeelding]
edit:
PSD: http://members.ams.chello.nl/b.zoest/slag4.psd
kan je dit even uitbouwen tot een HEEL coole wallpaper voor mij?
die ziet er phat uit
Het spijt me dat ik zo laat reageer, maar er zijn meer misbruikers op deze compu
edit:
KLAAR!
doet me goed om te horen dat je em mooi vindt
Verwijderd
Erg vaak de laatste tijd niet? Ik zie t vaak, lopen ze onder jou hotmailadres te msnnenOp dinsdag 26 februari 2002 18:32 schreef Blaise het volgende:
vaag dattie het niet doet... ik host em wel ergens anders...
Het spijt me dat ik zo laat reageer, maar er zijn meer misbruikers op deze compu
Verwijderd
ahh schizofrenie dat wordt opgewekt door verveling.Op dinsdag 26 februari 2002 19:00 schreef Blaise het volgende:
Dat ben ik als ik me verveel.
Daz kut
Hahaha!! Me poot is nog kapot, maar ik ben bezig. Staat rond 9 uur online ofzo.Op dinsdag 26 februari 2002 19:32 schreef Blaise het volgende:
Nozzman, doet je poot het weer? of ben je al bezig?
Verwijderd
ik ga beginnenOp dinsdag 26 februari 2002 22:55 schreef cannsz het volgende:
hier dan mij eerste zet..
http://www.phunky.nl/upload/tennis.jpg
wie wil?
als je even de .psd erbij zet...
Verwijderd
Daar heb ik (nog) geen toegang inOp maandag 25 februari 2002 19:38 schreef OzBoz het volgende:
[..]
Even ter info, de HK is een paar deuren verderop.
[edit lijst]
Nozzman en Blaise
Cannsz en Type?
Raafje?
http://hawvie.deviantart.com/
(wederom maak ik misbruik van de compu hier op school)
none
"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"
Verwijderd
www.endoria.net/uploadOp woensdag 27 februari 2002 15:24 schreef cannsz het volgende:
ja dat is dus de vraag..weet iemand waar ik mijn psd zou kunnen uploaden..kan niet op phunky (waar de gif ook is) want die is vol.iemand?
en anders, mail maar naar supreme@onzin.com, dan krijg ik'm ook, doen we de .psd bestanden via mail, en laten we de mensen hier van GoT gewoon met de JPG's meegenieten...
ow, en kan het een iets kleiner plaatje?
dit verneukt lay-out, waar we nu mee bezig gaan...
Verwijderd
is dit een soort competition van
"Wie maakt de mooiste tekening(tennis bal)?"
Verwijderd
Kijk jij eens snel hier: [topic=283281/1/100]Op woensdag 27 februari 2002 18:14 schreef Devilseye het volgende:
1 vraag waar gaat dit over?
is dit een soort competition van
"Wie maakt de mooiste tekening(tennis bal)?"

http://arte.w3b.nl/slag5.psd
1: "what took you so long, Blaise?"
2: "my brother has a tentamen op school, so de computer is niet available."
Als ze dat bij mij in de huiskamer doen wel.Op woensdag 27 februari 2002 18:10 schreef Type het volgende:
[..]
je gaat toch ook niet even door een spelletej tennis van eggasy en kraaychek (of whatever) heenrennen en een balletje slaan?
"Passing silhouettes of strange illuminated mannequins"
Verwijderd
maar W&G is niet jou huiskamer...Op woensdag 27 februari 2002 20:49 schreef klokop het volgende:
[..]
Als ze dat bij mij in de huiskamer doen wel.
[ . : O N T O P I C : . ]
en ik wacht nog steeds op me .psd...
Verwijderd
die psd heb ik weinig hoop meer in...
ben zelf maar even begonnen
Het is niet veel niets, maar ja, vanuit de service ga je pas verder werken he

http://members.chello.nl/~h.bergmans1/tennis/service.psd
Sorry Type, maar ik vind dit persoonlijk weinig inspirerend en nog minder uitdagend. Ga eens iets geks doen in plaats van een paar simpele basic-Photoshop trucjes...Type:
die psd heb ik weinig hoop meer in...
ben zelf maar even begonnen
Het is niet veel niets, maar ja, vanuit de service ga je pas verder werken he
Verwijderd
Ehm...jaar of 5/6 denk ik.Op donderdag 28 februari 2002 12:33 schreef Bostoman het volgende:
effe vraagje, hoe lang gebruiken jullie photoshop al? Ik bak er namelijk niet veel van als ik eens iets probeer te maken
10 maanden pas?Nozzman:
Ehm...jaar of 5/6 denk ik.
willem169 ongeveer 4 jaar nu
Maar ja dan ga je zitten en dan is het . . . euuuuuh, hmmm dat lukt niet.
Vandaar dat ik me ff flink aan het verdiepen ben
Ben iig leergierig.
Dat is misschien nog wel het belangrijkst!!Op donderdag 28 februari 2002 14:31 schreef Muppet het volgende:
Ben iig leergierig.
Verwijderd
Ik werk er nu al meer dan een jaar mee, en ik ontdek nog steeds nieuwe dingen. Wat helpt is een willekeurige foto openen en alle tools erop los laten die je kan vinden.
Gewoon om te kijken wat ze doen!
Besteed vooral veel aandacht aan de 'layers'/'lagen', deze zijn echt een essentieel onderdeel.
Daar kan ik al wel een beetje mee googelen, heb mezelf al aangeleerd om elk nieuw effect of wat dan ook in een nieuwe layer te proppen. Het moeilijkste vind ik nog de pen toolOp donderdag 28 februari 2002 14:39 schreef Mvanturnhout het volgende:
Je moet met Photoshop veel proberen, heel veel proberen.
Ik werk er nu al meer dan een jaar mee, en ik ontdek nog steeds nieuwe dingen. Wat helpt is een willekeurige foto openen en alle tools erop los laten die je kan vinden.
Besteed vooral veel aandacht aan de 'layers'/'lagen', deze zijn echt een essentieel onderdeel.
Verwijderd
Nee, je daat gewoon in op het beeld dat de vorige gepost heeft. En dat heeft verder niets met lagen te maken (alleen je moet wel netjes werken, anders wordt het een puinhoop). Er ontstaat gewoon een soort beeldverhaal door die tennis.Op donderdag 28 februari 2002 14:57 schreef DarkX het volgende:
Ik vind het nog een beetje vaag... Je voegt steeds 1 laag toe? Ik heb es zo'n psd bekeken maar als ik 1 laag weghaal krijg ik echt niet de vorige slag terug. Welk stuk snap ik nou niet?
Zoiets denk ik
anders moet je hier even kijken
http://forum.fok.nl/showtopic.php/91100/1/25
iemand please..Op woensdag 27 februari 2002 15:24 schreef cannsz het volgende:
ja dat is dus de vraag..weet iemand waar ik mijn psd zou kunnen uploaden..kan niet op phunky (waar de gif ook is) want die is vol.iemand?
none
Verwijderd
Ah, dat is al heel anders als in da eerste draadje stondOp donderdag 28 februari 2002 15:01 schreef Nozzman het volgende:
[..]
Nee, je daat gewoon in op het beeld dat de vorige gepost heeft. En dat heeft verder niets met lagen te maken (alleen je moet wel netjes werken, anders wordt het een puinhoop). Er ontstaat gewoon een soort beeldverhaal door die tennis.
Yep, you're a free man, maar werk wel netjes, dus alle layers netjes benoemen.Op donderdag 28 februari 2002 15:50 schreef DarkX het volgende:
[..]
Ah, dat is al heel anders als in da eerste draadje stondGewoon vrij verfucken dus
layer 2,
copy of layer 2,
dat zijn toch ook namen
Amen!Op donderdag 28 februari 2002 14:39 schreef Mvanturnhout het volgende:
Je moet met Photoshop veel proberen, heel veel proberen.
Owja, Nozzie, vandaag is morgen... slag6.psd graag...
Offtopic: Blaise, heb jij ICQ of MSN? Dan kunnen we ook ff erover ouwehoeren zo nu en dan. Mijn ICQ nr is 67337912 en ben te bereiken via nozzman@hotmail.comop MSNOp donderdag 28 februari 2002 16:22 schreef Blaise het volgende:
ok...
huh?
druk? denk toch aan je poot!
/offtopic