Op maandag 25 februari 2002 02:49 schreef Wirf het volgende:
Ach, als je een keer je speler meeneemt om ergens te showen, dan kan heel misschien een kaart loskomen of (heel misschien) afbreken... ach, een groot risico is het niet, je kunt hem eventueel vasttapen, want je hebt toch geen venstertje erin zitten

that's my point exactly
voor normaal gebruik is 't zo wel voldoende ... maar je
weet van jezelf dat het interieur niet zo stevig is als de kast uitstraalt...
je gebruikt per slot van rekening een stevig uitziende kast, die er zeer solide uitziet... zou zonde zijn als je dan extreem voorzichtig moet zijn met het vervoer van het apparaat...
in principe (nogmaals:
in principe) zou je de kast moeten kunnen laten vallen zonder dat er veel schade ontstaat. (er zit geen hdd in, dus zou je pc het moeten kunnen hebben met zo'n sterke kast erom heen)
vallen is misschien wat overdreven, maar op zich normaal vervoer zou ik me ook niet echt prettig bij voelen als de kaarten zo los in hun sloten zitten...
misschien is er een oplossing te maken met een klein plankje ónder de schroefpunten te bevestigen?
mijn idee is dit ongeveer (let niet op quality, want dit is een one-minute-paint-job

)
* jwbagger ik zie nu op de voto's dat het ietsje anders zit dan ik had gedacht. maar 't blijft wel mogelijk (alleen zal je 1) een dunner plankje/balkje moeten gebruiken en 2) de bevestigingspunten van het balkje op andere plaatsen zetten...