Toon posts:

C&C Renegade vragen/pics/ervaringen

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 2.164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat ze er eindelijk achterkomen dat we echte RTS in 3D willen hebben ipv een Tribes aftreksel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op donderdag 16 mei 2002 19:04 schreef jdiezrequejo het volgende:

[..]

Hoe ziet het er dan ongeveer uit?

ant iemand zei tegen mij dat je wel de basis van een ander on zien vanaf eeen afstanje, dus niet net zoals in dat demo level waarbij je de hoek en moet en da pas dat je de hele basis ziet, of houdt hij mij gewoon de gek :? :D
Er is geen map waar je vanuit jouw basis de andere basis kan zien (ja op isle na, als je heel ver achteruit gaat in jouw basis, maar dat is dus eigenlijk niet).

Der maps in multiplay zijn beter dan die van de demo.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Op vrijdag 17 mei 2002 08:59 schreef Gordijnstok het volgende:
Misschien dat ze er eindelijk achterkomen dat we echte RTS in 3D willen hebben ipv een Tribes aftreksel.
Echte RTS in 3d? A la Emperor? Nee, dank je.

Dan heb ik liever een FPS-versie in de C&C-wereld zoals Renegade.

Quote van Gamers.nl
In een chatlog van de Duitse fansite Renegade Planet is wat informatie te vinden over het vervolg op C&C Renegade dat momenteel in de maak is. Het vorige deel werd door vele spelers gemaakt vanwege zijn leuke gameplay met veel actie die de feeling van de RTS perfect naar de shooter vertaalde, maar viel vooral op grafisch gebied wat tegen. In dit nieuwe deel zal men dezelfde engine gebruiken maar men beweert dat de vooruitgang ongeloofelijk groot is. Zo zal een voertuig in het tweede deel net zoveel polygonen bevatten als de hele map in deel 1. Hoewel de maps in Renegade nu niet de meest gedetailleerde waren, is het toch een zeer straffe uitspraak.

<[Westwood]TeeLo> eine dramatische weiterentwicklung der renegade enginge. und bevor ihr jetzt hier alle anfangt mir die ohren vollzuheulen von wegen unreal warfare und doom 3 .... ich sage euch, die engine erkennt ihr nicht wieder. wir haben bereits 2 spielbare level und JEDER (ich schwoere JEDER) der die dinger bisjetzt gesehen hat hat nur gesagt "i cannot believe that this is the renegade engine".
als greg mir die erste demo vor 2 monaten gezeigt hat hat er gesagt, dass ein fahrzeug in der neuen engine soviel polygone hat wie vorher ne ganze karte.

Verder is er nog niet veel bekend over Renegade 2. Of het op de Tiberium of de Red Alert franchise wil baseren is ook nog niet bekend. Maar dat het eraan zit te komen is zeker, maar eerst zullen we C&C Generals te zien krijgen. Daarnaast is Westwood ook nog aan het werk aan een andere RTS waar men ook nog niets over kwijt wou. Misschien dat het komende E3 ons iets gaat brengen. Lees de hele chatlog, ganz ins Deutsch, hier.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:25

klomp

Zooi...

ik heb dus sinds vandaag renegade, maar ik wil er bots bij in raggen in multiplayer.

zijn er bots? of zitten ze er al in oid?

zal vast wel vaker gevraagd zijn... maar alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:41
weet niet hoe hij dit gefliky heeft, maar iemand kon bij de demo 127 (!!!) mensen in een spel laten spelen, en jah het was wel erg laggy maar we hadden afgesproken om geen tank's te gebruiken en dan gaat het wel goed :)

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2956667400

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp
  • Laatst online: 13:25

klomp

Zooi...

is er nou niemand die weet of er bots te krijgen zijn voor renegade? of dat ze er al in zitten ? en hoe ik ze er dan in krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:24

Flexx

This side up

Zijn er meer mensen die het saai beginnen te vinden ?

Elke map is hetzelfde, nadat je ze 100 keer gespeeld hebt weet je al gelijk waar de vijand is en wat ze gaan doen.

Ook de vliegtuigjes erbij begint te vervelen, sinds de vliegtuigjes is het vind ik zelfs bergafwaarts gegaan met het teamplay, men is meer bezig met het kopen van die dingen dan met het spel zelf, en als ze er eenmaal een hebben zweven ze alleen wat bij de basis rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
Op zondag 19 mei 2002 21:23 schreef Flexx het volgende:
Zijn er meer mensen die het saai beginnen te vinden ?
Moet je nagaan, ik speel alleen de demo nog maar. Dus maar een map en ik vind het nog steedw leuk, het is telkens wel wat anders telkens weer anree slimmem teamleden of tegenstanders..

Ik vind het nog steeds leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nog vaak online, maar een paar nieuwe multiplayer maps zouden inderdaad nu wel eens welkom zijn. De meeste maps ken ik intussen wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 01:16 schreef jdiezrequejo het volgende:
weet niet hoe hij dit gefliky heeft, maar iemand kon bij de demo 127 (!!!) mensen in een spel laten spelen, en jah het was wel erg laggy maar we hadden afgesproken om geen tank's te gebruiken en dan gaat het wel goed :)

[afbeelding]
Nice... lekker veel speler :) ... > maar heb je dna ook dat het schokkerig gaat? dat heb ik wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
Op zondag 19 mei 2002 22:30 schreef Metal-Kool4 het volgende:

[..]

Nice... lekker veel speler :) ... > maar heb je dna ook dat het schokkerig gaat? dat heb ik wel :(
mjah had ik (natuurlijk :? ) wel last van. Maar daarom haden we ook afgesproken om geen Tank's en dergelijke te kopen, anders zouden we nog meer last van Lag hebben.

Was wel leuk, om met zoveel mensen tegen elkaar te schieten, dat was nou en echte oorlog :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:02
wat extreem lomp is de single player toch van dit spel. ik ging het net maar eens verder spelen en ik zat in dat level waar je samen met mobius aan t ontsnappen bent.
loop die eikel gewoon zomaar door (hij loopt veel harder!) en daar staat ie dan tussen een stuk of 10 gassies die hem aan t volpompen zijn. hij veroert geen vin. hoe moet ik dat in godsnaam verdedigen? hij gaat iederekeer dood. en zelf erin duiken is ook niet al te best voor m'n health...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom nog steeds niet voor in de Nederdandse score lijst. In de wereldwijde lijst kan ik mezelf wel terug vinden.
Heeft iemand al kunnen uitvogelen hoe je ook in de Nederlandse scorelijst komt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 18:58
Ik heb Renegade net eventjes van mijn computer verwijdert, omdat mijn videokaart zat te fucken (bleek later, dacht dat het aan het spel lag). Alleen nu kan ik Renegade niet meer installeren. Als hij setup wil opstarten dan crasht Explorer gelijk en krijg ik zo'n "stuur deze informatie naar Microshit" Windows XP scherm. Heeft iemand hier ervaring mee of hoe ik het op kan lossen. :? Ik wil weer Renegade spelen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Irby
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-10 23:56
Deze melding krijgt mijn broer dus ook steeds, als ie wil installeren. Hij heeft windows xp en een voodoo 3 (met nieuwste drivers). voor alle duidelijkheid; het spel is orgineel (gekregen bij abbo van pczone).
Weet iemand hier al een oplossing voor? Ik zag in een ander topic dat er een installatiefix was, maar als ik die wil downloaden krijg ik zo'n leuk scherm "niet gevonden" :'(

11 x 270wp / 10 x 300wp, All electric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm ook ff vraagje

Renegade loopt lekker soepeltjes single player, maar online met veel mensen op de server krijg ik een fps drop.
als het rustig is op de server staat mn fps op 60.
nou is mijn vraag weet er iemand tweak commands om je fps hoger te krijgen in renegade? want 60 in single en op een rustige server ach dat moet hoger kunnen. misschien dat ik met die commands ook de fps drop eruit krijg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexley
  • Niet online

Hexley

the Platypus

Een aantal weken heb ik hier gekeken, omdat ik een probleem had met C&C. Als ik het spel wou installeren starte mijn PC opnieuw op. Het antwoord kon ik op GOT niet vinden! :( Het kan zijn dat het er nu wel op staat, maar heb geen zin om alles nog een keer telezen. Wil dus alleen behulpzaam zijn :)

Het gaat hier om de volgende videokaart: Hercules, 3D Prophet 4000xt TV out, 64mb. Kan natuurlijk ook werken bij andere kaarten.

Wat te doen:
Klik op het buroblad met je rechtermuis knop, dan naar eigenschappen, klik op het tabblad instellingen en dan op geavanceerd. Ga dan naar het tabblad 3d (ofzo), bij Direct3D en OpenGL het vakje force texture compression aanvinken. En dan moet het werken, bij mij werkt het. *D

Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Op woensdag 05 juni 2002 00:52 schreef FraXion het volgende:
Hmmm ook ff vraagje

Renegade loopt lekker soepeltjes single player, maar online met veel mensen op de server krijg ik een fps drop.
als het rustig is op de server staat mn fps op 60.
nou is mijn vraag weet er iemand tweak commands om je fps hoger te krijgen in renegade? want 60 in single en op een rustige server ach dat moet hoger kunnen. misschien dat ik met die commands ook de fps drop eruit krijg....
doe ff een search op NVidia Refresh Rate Fix; download dat proggie en gebruik hem... your problems are solved.

nu mijn vraag:

in mp; aan het einde van een level als je het score scherm ziet, staan er (soms) sterren voor bepaalde namen. weet iemand waar die voor zijn?

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
bumpje en tweede vraag:
als je in multiplayer op q drukt als je met z'n 2-en in een voertuig zit zou de controle over het wapen naar de ander moeten gaan. nu werkt dat niet bij een vriend van mij... nu meen ik mij te herinneren dat je dan ff een directory moet weggooien... weet iemand welke? (of een andere oplossing)

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van die sterren bij de online eindscores zou ik ook wel eens willen weten wat dit inhoud. Ik heb nog nergens kunnen vinden wat deze ster betekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy
  • Laatst online: 12-10 23:01

Boy

www.byoscoop.nl

ik heb een xp 2100+ met een ECS mobo (k7S5A) en een Geforce 4 mx440...

waarom start windows soms opnieuw op onder het spel of crasht het spel en gaat het terug naar windows of hangt het gewoon vast zodat ik moet resetten :?

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
maestro1980 schreef op 13 juni 2002 @ 14:31:
bumpje en tweede vraag:
als je in multiplayer op q drukt als je met z'n 2-en in een voertuig zit zou de controle over het wapen naar de ander moeten gaan. nu werkt dat niet bij een vriend van mij... nu meen ik mij te herinneren dat je dan ff een directory moet weggooien... weet iemand welke? (of een andere oplossing)
Ik zou eerst je keyboard config eens nakijken. Het werkt trouwens alleen als een bepaalde optie "driver is always gunner" niet aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hi!

ik zit in het voorlaatste level , en moet een ion cannon doen...

maar ik heb er geen in mijn bezit!

Weet iemand een cheat , zodat ik alle wapens kan hebben , en full ammo?

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2002 04:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Zo, hier is een flinke schop aan gegeven. :)

Toevallig ben ik afgelopen week weer begonnen met de multiplayer. Door Morrowind en RCT2 kwam ik er bijna niet meer aan toe. :D Het blijft een lekker MP-Spel en het lijkt alsof de spelers nu beter op elkaar zijn ingespeeld. Sommige maps vlogen voorbij. 8)7 Ik moet duidelijk maar weer eens even wat vaker gaan oefenen. 8)

Ben trouwens nog nooit in die nieuwe map geweest die bij de laatste update zat. Iemand ervaringen met die nieuwe MP-map?

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:45

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

isder een nieuwe map bij dan?

(en tering, wat een schop!)

ik heb nu battlefield, dus speel renegade niet meer...

ik hoop wel dat er en deel 2 komt, want de MP was echt (is echt) super.
lekker met zen alle de basis van de vijand binnen rijden in tanx enzo :)

heerlijK!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik meende echt dat ik er een nieuwe map bij zag zitten.

*Effe checken*
Version 1.035 changes (10-31-2002)
==================================
- Users Sitting idle at team selection screen for too long will now be kicked.
- Being kicked three times in a row results in a ban(WOL mode).
- New 'allow' console command to remove a WOL ban.
- Map rotation limit now set to 100.
- Added new flying multiplayer map Glacier.
- Servers running maps that the client doesn't have now show up in the game list.
En deeltje 2 is helaas in de vriezer gestopt. :/ Maar de screens die ik er van gezien heb waren echt om van te smullen. Helaas pindakaas dus. ;(

Wel komt er een soort van Renegade 2.... "Unreal Command", een Renegade achtige mod voor UT2K3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat dit het eerste spel is met geen cheats in singleplayer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Volgens mij is er al een aimbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Laatst online: 13:55
OlafvdSpek schreef op 11 december 2002 @ 10:30:
LOL een aimbot met een strategie spel hahahahah

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CJ vertel eens wat meer over de Mod voor ut2k3?
Ik kwam laatst weer op de renegade fora en zagf dat ook. Het topic was maar 3 delen lang en weing info.

Zelf lijkt me het leuker als ze generals gebruiken voor een ut2003 mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Timocos schreef op 11 December 2002 @ 10:48:
LOL een aimbot met een strategie spel hahahahah
Eh, Renegade is een first-person shooter, geen real-time strategy game.
En een 'aimbot' voor C&C is zo gek nog niet hoor. Dan vuren je tanks tenminste op de tanks van de vijand in plaats van op de infantry van de vijand.

[ Voor 26% gewijzigd door Olaf van der Spek op 11-12-2002 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Verwijderd schreef op 11 december 2002 @ 10:54:
CJ vertel eens wat meer over de Mod voor ut2k3?
Ik kwam laatst weer op de renegade fora en zagf dat ook. Het topic was maar 3 delen lang en weing info.

Zelf lijkt me het leuker als ze generals gebruiken voor een ut2003 mod
De officiele Unreal Command site: http://www.unreal-command.com/

Interview met de makers: http://www.battle-fields.com/article.php?artid=53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar dat is niet echt C&C. Goed het is RTS maar op een boute manier als je het mij vraagt.
Vraag me af of iemand op een BF of renegade mod zit te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik zit er ook niet echt op te wachten ofzo... maar goed, als het er komt check ik het wel even uit. Maar voorlopig vind ik Renegade goed genoeg. Ik beleef er nog veel plezier aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
is het niet zo laggy als eerst ? vond het vliegen ensow wel kewl namelijk :) maar de lag he ;)

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
SaURoN schreef op 11 December 2002 @ 20:50:
is het niet zo laggy als eerst ? vond het vliegen ensow wel kewl namelijk :) maar de lag he ;)
Ik merk eigenlijk niets van lag in vergelijking tot een half jaar geleden. Kan natuurlijk komen door de servers die ik nu bezoek, maar hier dus weinig problemen.

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:45

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

hmmz, begint weer een beetje te kriebelen....

maarja, moet em wel eerst weer helemaal opnieuw instaleren....
ben ik weer ruim een gig kwijt... :\

van de dertig intotaal, dus is wel erg ja :)

[ Voor 15% gewijzigd door TepelStreeltje op 12-12-2002 01:06 ]

Battle.net Spud#2543

Verwijderd

Was er nou al een patch dat je met vliegtuigen kon oid? Kan dat ook met de minder legale versie (patchen & online)?

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
CJ schreef op 12 december 2002 @ 00:52:
[...]

Ik merk eigenlijk niets van lag in vergelijking tot een half jaar geleden. Kan natuurlijk komen door de servers die ik nu bezoek, maar hier dus weinig problemen.
welke servers speel je?

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-10 15:53

aapelite

Do the kirby!

in mp; aan het einde van een level als je het score scherm ziet, staan er (soms) sterren voor bepaalde namen. weet iemand waar die voor zijn?[/quote]

die sterren , meestal maar 1 geeft aan wie de MVP is van het spel, de MVP is de player die in die ronde de meeste punten heeft behaald..... DOH:p

Verwijderd

OlafvdSpek schreef op 11 december 2002 @ 10:30:
Wat is en aimbot?

Verwijderd

jammer, ik heb hem niet..

*tvvanham2002 gaat er ook niet om vragen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 december 2002 @ 07:42:
Was er nou al een patch dat je met vliegtuigen kon oid? Kan dat ook met de minder legale versie (patchen & online)?
Ja. Tsss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 December 2002 @ 23:43:
jammer, ik heb hem niet..

*tvvanham2002 gaat er ook niet om vragen :D
Daarom kun je toch nog wel uitleggen wat het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Een 'trainer' die voor jou richt op de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
SaURoN schreef op 12 december 2002 @ 09:41:
[...]

welke servers speel je?
Ik speel vaak op Novilan.

Heb net trouwens even voor het eerst die Glaciermap uitgeprobeerd en het ziet er niet slecht uit.

Er zijn nu een aantal extra opties:

- Er zijn gastanks in de gangen en die kan je opblazen. :)
- Er is een repair-facility voor je voertuigen, zodat je niet op zoek hoeft te gaan naar een hotwire en telkens "I need repairs" zit te roepen. 8) Best handig.

Hier een screen van de repairfacility. Heb nog niet verder gekeken wat er nog meer nieuw was, maar de glaciermap zag er zeer stoer uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.t-spoon.com/renegade-01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Ben van plan om dit spel binnenkort te kopen voor zo'n 25 euro.
Speelde tot een tijd geleden nog behoorlijk vaak de multiplayer beta.
Nu wil ik graag ff weten of het nog echt veel wordt gespeeld online... Zijn er genoeg servers met redelijke ping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
TepelStreeltje schreef op 10 December 2002 @ 18:53:ik hoop wel dat er en deel 2 komt, want de MP was echt (is echt) super.
Dat zit er niet in. Las laatsts ergens dat Renegade 2 gecanceld was. Ze waren wel al bezig met Renegade 2 en heb daar ook plaatjes van gezien (zag er goed uit) maar ze zagen er geen brood in. Misschien is er teveel concurrentie in het First person shooter wereldje...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Verwijderd schreef op 16 December 2002 @ 11:08:
Vraagje:

Ben van plan om dit spel binnenkort te kopen voor zo'n 25 euro.
Speelde tot een tijd geleden nog behoorlijk vaak de multiplayer beta.
Nu wil ik graag ff weten of het nog echt veel wordt gespeeld online... Zijn er genoeg servers met redelijke ping?
Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/yes.gif

Er zijn genoeg servers op Westwood Online. De Europese servers hebben een goede ping en zelfs op de US-servers is nog goed te spelen. En anders kan je ook nog via GameSpy spelen.

En er zijn nog genoeg spelers die het dagelijks spelen. Heb net weer een paar potjes gespeeld. :) Je komt vaak genoeg volle maps tegen. Novilan ]LoD[ ruleert echt wel met 50 spelers en een snelle connectie. En je kan genoeg skins en extra multiplayer maps downloaden via bepaalde websites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een fout...ik kan het spel niet installeren...krijg steeds de melding dat de file W3D.big niet kan worden uitgepakt..er schijnt iets tegen te zijn maar kan het nergens vinden..wie kan me helpen??
thanx!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 december 2002 @ 14:19:
ik heb een fout...ik kan het spel niet installeren...krijg steeds de melding dat de file W3D.big niet kan worden uitgepakt..er schijnt iets tegen te zijn maar kan het nergens vinden..wie kan me helpen??
thanx!!! :)
Heb je het over Renegade of Generals? Renegade gebruikt geen BIGs maar MIXs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

generals...shit verkeerde forum..:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

hoe heten de c&c gamers van GoT eigenlijk op WOL(westwood online)?

ME = aapelite :P als je een server ziet van aapeilte, dan isty van mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
aapelite schreef op 30 December 2002 @ 10:37:
hoe heten de c&c gamers van GoT eigenlijk op WOL(westwood online)?

ME = aapelite :P als je een server ziet van aapeilte, dan isty van mij ;)
CJ = Reignshot op WOL. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Mij naam op WOL: Meine2000 :X

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Hee, heb ik jouw laatst niet een paar keer een leuke headshot verkocht? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Hmm... ik starte net Renegade op en er werd een update/patch van 6.1MB geinstalleerd. De update dateert van 12 december 2002, dus vind ik het een beetje vreemd dat ik dit niet veel eerder heb gekregen... :?

Version 1.036 changes (12-10-2002)
==================================
- Fixes bug in WOL Gamelist that caused a crash when viewing a server with custom maps/mods.
- Fixed a bug in the dedicated server map rotation code.
- Fixed several bugs in the Glacier Flying map.
- Added GTH_CTF_Object2 script which supercedes old CTF script.

Gelukkig zijn er een aantal bugs uit de Glacier map gehaald. Want hij was leuk om te spelen, maar de bugs verpestten de gameplay een beetje. Hopelijk is het nu iets beter geworden. Ik ga meteen effe testen. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KHdV is op WOL KHdV007. Heeft voor 13 februari Gererals besteld en dan gaat Renegade dus de kast in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 12-10 13:54

PromWarMachine

Forsaken Archer

*schopje*

Omdat ik sinds een paar dagen een tweede computer heb, waar Renegade lekker op draait, heb ik het weer gespeeld. Er zijn tegenwoordig Europese lag-vrije servers. 8)

Dat is toch wel opzienbarend genoeg om deze schop te vrijwaren, nietwaar?
Wat ik mij af vroeg is of er nog GoTTers zijn die dit ook nog (of weer) spelen! :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik speel nog steeds. En nog steeds zeer actief. :)

Ben lid van een relatief kleine clan (PhoeniX, tag: PHx, 17 man/vrouw) met voornamelijk leden uit Nederland en Engeland. Daarnaast zijn we bevriend met 3 andere clans (DaDeth: tag Deth, Dark Angels: tag Da, Layin Low: geen tag), waar ook veel Nederlanders in zitten als ook Engelsen, Duitsers, Zweden etc. Geen idee of er nog meer GoT-ters zijn. :)

Servers waar ik vaak op te vinden ben:
- Dethserv
- PHxServer (mijn thuisserver)

Overigens je naam komt me bekend voor. Heb je toevallig vroeger bij de clan WNx gezeten?

Tip voor mensen die net willen beginnen met Renegade:
- Download Renguard (anti-cheatprogramma) @ http://www.renguard.com
- Download modmaps @ www.renstation.net of www.renmaps.com

[ Voor 6% gewijzigd door CJ op 06-07-2004 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik speel ook nog, meestal onder de naam H20canon. Het is nog steeds een top spel. Servers: Bajaserv of gfk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Heb wel gespeeld met een paar van DaDeth. Die zijn best wel goed. Het is alweer een jaar of 2 geleden, maar ik heb ooit een week of 4~5 op rank 1 gestaan. :Y)

Nick: promwarm. Gisterenmiddag 34-2 sniping rate, maar dat was tegen infantry :P

Zal kijken of ik de ownage screenshot van die tijd nog kan vinden. Gisterenavond op een server waar veel l33t spelers waren (ook een paar van DaDeth) werd ik echt hard geowned.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
PromWarMachine schreef op 06 juli 2004 @ 16:40:
Heb wel gespeeld met een paar van DaDeth. Die zijn best wel goed. Het is alweer een jaar of 2 geleden, maar ik heb ooit een week of 4~5 op rank 1 gestaan. :Y)

Nick: promwarm. Gisterenmiddag 34-2 sniping rate, maar dat was tegen infantry :P

Zal kijken of ik de ownage screenshot van die tijd nog kan vinden. Gisterenavond op een server waar veel l33t spelers waren (ook een paar van DaDeth) werd ik echt hard geowned.
Dat zal dan vast op Dethserv geweest zijn. De vier clans die ik dus noemde (DaDeth, Dark Angels, Laying Low & PhoeniX) vormen samen de FCU (Friendly Clans United). Als je die samen in een server ziet dan ben je verzekerd van goede gameplay, daar waar op sommige servers de cheaters en pointwhores de overhand nemen.

Mijn nick: PHxReign

Hehe. Heb net effe gecheckt in onze serverlogs:
[17:03] <DethServ> Host:
promwarm was seen on this server 18 hours, 26 minutes, 12 seconds ago..
Dus de kans was groot dat je op Dethserv zat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:47
Ik zag dit topic en ik dacht hey laat ik dit spel ook weer eens proberen nu ik adsl heb. Nou had me de moeite kunnen besparen wat een drama zeg :'( . Ik werd meteen weer herinnerd wat me zo irriteerde aan dit spel...nl het ongelooflijk slechte target systeem. Zowel single als multi moet je met een splash weapon (granaat ofzo) echt recht op iemand z`n poten schieten als het ook maar een half metertje naast is doet het al geen schade meer. Op de man schieten doet ook te weinig schaden imo. Nee dan ben je na UT2004 toch wel erg verwend hoor :P

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Op het hoofd schieten doet meer schade overigens... ;) Maar goed, da's ook wat moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Toevallig gisteravond weer gespeeld (nick: nhjbv). Jammer alleen dat zo weinig servers Renguard draaien, ik kwam namelijk twee keer een cheater tegen die het hele spel verpestte :r

Wat vinden jullie overigens de beste map? Ikzelf vind Hourglass zeer goed, ik hou wel van makkelijk te verdedigen bases zodat je wat meer deathmatch-achtig bezig kunt gaan :)

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

CJ schreef op 06 juli 2004 @ 17:04:
[...]

Dat zal dan vast op Dethserv geweest zijn. De vier clans die ik dus noemde (DaDeth, Dark Angels, Laying Low & PhoeniX) vormen samen de FCU (Friendly Clans United). Als je die samen in een server ziet dan ben je verzekerd van goede gameplay, daar waar op sommige servers de cheaters en pointwhores de overhand nemen.

Mijn nick: PHxReign

Hehe. Heb net effe gecheckt in onze serverlogs:

[...]

Dus de kans was groot dat je op Dethserv zat. ;)
heheh! Is grappig. Zal de nick in de gaten houden. Gisteren voor de tweede keer weer gespeeld... werd ik meteen herkend. :D
Dat is best stoer. ;)

Waarom zijn de recommendations uit btw?
NHJ BV schreef op 07 juli 2004 @ 12:35:
Toevallig gisteravond weer gespeeld (nick: nhjbv). Jammer alleen dat zo weinig servers Renguard draaien, ik kwam namelijk twee keer een cheater tegen die het hele spel verpestte :r

Wat vinden jullie overigens de beste map? Ikzelf vind Hourglass zeer goed, ik hou wel van makkelijk te verdedigen bases zodat je wat meer deathmatch-achtig bezig kunt gaan :)
Mesa is zeker mijn favoriet. Field is tweede, denk ik. :Y)
Canyon ook wel grappig.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
NHJ BV schreef op 07 juli 2004 @ 12:35:
Doorgaans draait PHxServer met Renguard, maar aangezien veel spelers op Euro te laks zijn om Renguard te downloaden en installeren, heb ik het nu uit staan en als vervangen een aantal modmaps er op gegooid. Het lijkt er namelijk op dat cheaters te lui zijn om modmaps te downloaden. :)

Maar je hebt gelijk. Een cheater verpest vaak de hele game. Ze kunnen in 10 seconden de hele balans van de game verpesten. :(
Oef, Hourglass. :X Op zich geen slechte map, alleen die vervelende hillcampers zijn een drama. Je ziet vaak mensen direct een MLRS of MA kopen om de heuvel op te gaan en te gaan zitten campen op de Refinery.

Zelf vind ik een van de beste map Walls (Flying). Perfect uitgebalanceerde map, zonder echte zwakke punten. En verder kan ik me prima vermaken op Canyon en op (Deth) Islands. Van de modmaps vind ik River Canyon en Siege wel leuk (beide zitten dan ook in PHxServer rotation). :)
PromWarMachine schreef op 07 juli 2004 @ 13:26:
[...]

heheh! Is grappig. Zal de nick in de gaten houden. Gisteren voor de tweede keer weer gespeeld... werd ik meteen herkend. :D
Dat is best stoer. ;)
Je zal ongetwijfeld ook veel van mijn clangenoten zien. ;)
Waarom zijn de recommendations uit btw?
!rec staat uit omdat het op een gegeven moment vervelend werd. Mensen gebruikten !rec en !n00b te pas en te onpas. Vandaar dat het uit is geschakeld.
Mesa is zeker mijn favoriet. Field is tweede, denk ik. :Y)
Canyon ook wel grappig.
Mesa vond ik vroeger ook best leuk, net als Field. Alleen draaien ze beide elke keer weer uit op hetzelfde. Degene die op Mesa het tiberiumveld in bezit heeft, wint. En op Field geldt ongeveer hetzelfde, wie het veld heeft... die wint...

Op Mesa kan je dan nog proberen om een rush via de andere kant te doen, maar op Field is de ingang geblokkeerd en kan je met geen mogelijkheid je basis uit. Maar goed, als je in een goed team zit, dan lukt het wel, maar vaak is de uitslag echter zeer voorspelbaar. Aangezien ik het best saai vind om de hele map te gaan campen, neem ik vaak een sniper. (Alhoewel ik moet toegeven dat ik vaak de eerste paar minuten wel camp om veel geld te verzamelen, voor het geval dat de Ref of PP wordt vernietigd. Daardoor heb ik tenminste een potje om nog wat andere characters te kopen als alles 2x zo duur is geworden of de geldstroom is gestopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 11:06
PromWarMachine schreef op 06 juli 2004 @ 15:50:
*schopje*

Omdat ik sinds een paar dagen een tweede computer heb, waar Renegade lekker op draait, heb ik het weer gespeeld. Er zijn tegenwoordig Europese lag-vrije servers. 8)

Dat is toch wel opzienbarend genoeg om deze schop te vrijwaren, nietwaar?
Wat ik mij af vroeg is of er nog GoTTers zijn die dit ook nog (of weer) spelen! :)
En ineens heb je het...je schopt een draad van 1/5 jaar oud skyhigh de lucht in :Y)

was wel leuk spel trouwens

[ Voor 3% gewijzigd door MacDokie op 07-07-2004 15:19 ]

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Nu online
CJ schreef op 07 juli 2004 @ 14:59:
[...]

Doorgaans draait PHxServer met Renguard, maar aangezien veel spelers op Euro te laks zijn om Renguard te downloaden en installeren, heb ik het nu uit staan en als vervangen een aantal modmaps er op gegooid. Het lijkt er namelijk op dat cheaters te lui zijn om modmaps te downloaden. :)
Het valt me idd op dat er maar heel weinig Renguard-servers zijn op WOL Euro, erg jammer idd. Het probleem is dat te weinig mensen het draaien, zodat de Renguard-servers leeg/leger zijn en iedereen alsnog op de gewone servers gaat zitten omdat het daar drukker is :(
Oef, Hourglass. :X Op zich geen slechte map, alleen die vervelende hillcampers zijn een drama. Je ziet vaak mensen direct een MLRS of MA kopen om de heuvel op te gaan en te gaan zitten campen op de Refinery.
Dat is zo, maar dat is vaak alleen in het begin van een ronde. Verder is het makkelijk op te lossen (iets later) met een Sydney PIC of een Raveshaw. Als het halve vijandelijke team daarboven zit wordt het lastiger, maar in dat geval werken ze goed samen en verdienen ze het om te winnen ;)
Zelf vind ik een van de beste map Walls (Flying). Perfect uitgebalanceerde map, zonder echte zwakke punten.
Walls is idd ook goed, alleen bij mappen zonder AGT loopt het zo vaak uit op SBH+nuke, dat is erg jammer. Walls is wel uitermate geschikt om heel lang een aanval op je laatste gebouw te weerstaan, de Barracks bijvoorbeeld. Als het hele team die verdedigd is het vrijwel onmogelijk om een beacon te plaatsen >:)
En verder kan ik me prima vermaken op Canyon en op (Deth) Islands. Van de modmaps vind ik River Canyon en Siege wel leuk (beide zitten dan ook in PHxServer rotation). :)p
River Canyon is wel leuk, die heb ik al een hele tijd niet meer gespeeld. Ken je C&C_Snow overigens? Die is ook goed _/-\o_
Mesa vond ik vroeger ook best leuk, net als Field. Alleen draaien ze beide elke keer weer uit op hetzelfde. Degene die op Mesa het tiberiumveld in bezit heeft, wint. En op Field geldt ongeveer hetzelfde, wie het veld heeft... die wint...
Mesa vind ik nooit zo heel boeiend omdat er constant vijf tanks/MLRS/artillerie de Nod powerplant of de GDI Wepfac staan te bestoken zonder enig resultaat :Z
Op Mesa kan je dan nog proberen om een rush via de andere kant te doen, maar op Field is de ingang geblokkeerd en kan je met geen mogelijkheid je basis uit. Maar goed, als je in een goed team zit, dan lukt het wel, maar vaak is de uitslag echter zeer voorspelbaar. Aangezien ik het best saai vind om de hele map te gaan campen, neem ik vaak een sniper. (Alhoewel ik moet toegeven dat ik vaak de eerste paar minuten wel camp om veel geld te verzamelen, voor het geval dat de Ref of PP wordt vernietigd. Daardoor heb ik tenminste een potje om nog wat andere characters te kopen als alles 2x zo duur is geworden of de geldstroom is gestopt).
Ja, Field loopt idd vaak uit op een blokkade van de basis zonder dat ze verder komen. Darom vind ik Hourglass ook zo goed, daar kun je van drie kanten je basis in en uit en is daarom heel lastig te blokkeren. Vooral vroege rushes door de tunnels zijn daar altijd leuk >:)

[ Voor 8% gewijzigd door GreatDictator op 07-07-2004 18:50 ]

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Domus schreef op 07 juli 2004 @ 15:14:
[...]

En ineens heb je het...je schopt een draad van 1/5 jaar oud skyhigh de lucht in :Y)

was wel leuk spel trouwens
Dat weet ik, maar lang niet alle schopjes zijn nutteloos. Als het wel nutteloos was, had het topic net zo hard weer gezonken of zat er een slot op. :) Ik wist dat er nog belangstelling voor dit spel was, vandaar. :)

Ik ga spelen.

@CJ: Hoe werkte dat !rec eigenlijk precies? Je kon iemand als gewone user recommenden? Als dat zo is: dat werkt idd niet. Kun je niet door een script de MVP of degene met de hoogste fragrate een recommending geven? Werkt altijd. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
NHJ BV schreef op 07 juli 2004 @ 18:48:
[...]

Het valt me idd op dat er maar heel weinig Renguard-servers zijn op WOL Euro, erg jammer idd. Het probleem is dat te weinig mensen het draaien, zodat de Renguard-servers leeg/leger zijn en iedereen alsnog op de gewone servers gaat zitten omdat het daar drukker is :(
Klopt. Da's heel jammer. Ik kwam er vandaag achter dat je blijkbaar ook de server zo kan instellen dat Renguard pas bij een bepaald aantal Renguard spelers aan gaat. Stel je hebt een 32 player server. Je stelt het minimum aantal RG spelers op 16. Wanneer dus 16 van de 32 spelers inderdaad Renguard draaien, dan schakelt Renguard zichzelf helemaal in. Iedereen die dus geen RG heeft, krijgt een waarschuwing dat ze RG moeten downloaden om verder te kunnen spelen. Daarna volgt een auto-kick.

Dit is in mijn ogen ideaal om RG wat bekender te maken. Zo krijgen mensen de smaak te pakken van de gameplay op een bepaalde server. En als ze het er leuk vinden, dan zullen ze vanzelf wel RG downloaden om er te kunnen blijven spelen.

Met de rest van je verhaal ben ik wel eens hoor. ;)
PromWarMachine schreef op 07 juli 2004 @ 19:00:
[...]
@CJ: Hoe werkte dat !rec eigenlijk precies? Je kon iemand als gewone user recommenden? Als dat zo is: dat werkt idd niet. Kun je niet door een script de MVP of degene met de hoogste fragrate een recommending geven? Werkt altijd. :)
Door middel van !rec kan je inderdaad als gewone user iemand recommenden door bijvoorbeeld in te typen: "!rec PHxReign good teamplayer". Als iemand dan !tp in typt dan krijgen ze dus een lijstje van gerecommende spelers op de server, mochten er spelers op zitten die aanbevolen zijn door anderen.

!noob werkt precies de andere kant op. Maar er zijn genoeg mensen geweest in het verleden die gewoon voor de lol mensen tot !noob bombarderen. Niet handig dus.

Verder stond vroeger autorecommend op na elke map. Dan werden de MVP, degene met de hoogste K/D rate en (ik geloof) degene met de meeste kills, automatisch gerecommend. Ook dit is uitgeschakeld op Dethserv, maar staat nog wel aan op PHxServer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

CJ schreef op 07 juli 2004 @ 19:12:
Verder stond vroeger autorecommend op na elke map. Dan werden de MVP, degene met de hoogste K/D rate en (ik geloof) degene met de meeste kills, automatisch gerecommend. Ook dit is uitgeschakeld op Dethserv, maar staat nog wel aan op PHxServer.
Dan wordt PhxServer zeker mijn primary server. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
PromWarMachine schreef op 07 juli 2004 @ 19:16:
[...]

Dan wordt PhxServer zeker mijn primary server. :)
Lol. De server die we nu online hebben is eigenlijk een testserver. Geen idee hoe lang we die nog in de lucht kunnen houden. Maar we werken aan een andere server. Tot die tijd zijn zowel Dethserv als PHxServer op Euro, als Angelserv op USA onze thuisbasissen.

Overigens zag ik net ook Nhjbv online in de server. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Nu online
CJ schreef op 07 juli 2004 @ 19:35:
[...]

Lol. De server die we nu online hebben is eigenlijk een testserver. Geen idee hoe lang we die nog in de lucht kunnen houden. Maar we werken aan een andere server. Tot die tijd zijn zowel Dethserv als PHxServer op Euro, als Angelserv op USA onze thuisbasissen.

Overigens zag ik net ook Nhjbv online in de server. 8)
Ja, ik was gisteravond op jullie server. Bij toeval eigenlijk, ik zocht een server met Renguard (en meer dan 0 spelers) en daar zijn er niet veel van :+

Een of andere malloot beschuldigde me ervan m'n eigen WF opgeblazen te hebben, waarschijnlijk omdat ik eruit kwam lopen nadat het ding opgeblazen was 8)7

Die twee Stealth Tanks die het ding half stuk schoten om daarna met twee Technicians de klus af te maken had hij kennelijk gemist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Renguard staat nu overigens uit op onze server, maar het staat nog wel in de omschrijving [RG/BR]. En dit schijnt ook vrij veel cheaters te weren die er allemaal in trappen. Hehe. :P

RG schijnt echter een optie te hebben waarbij het programma pas begint te werken bij een minimum aantal mensen met Renguard. Dat wil zeggen dat onze 24 player server nu ook mensen toe laat zonder Renguard. Maar als de server registreert dat er van de 24 spelers er 14 zijn MET Renguard... dan stuurt-ie een bericht naar alle non-Renguard spelers dat ze RG moeten downloaden, en worden ze daarna gekicked. Dit voorkomt dat RG servers op 0 spelers blijven staan en dat er dus altijd een minimum aantal spelers op de server blijft.

Nadeel is nu alleen dat sommige mensen te lui zijn om modmaps te downloaden. |:( Daardoor blijft onze server vaak hangen op River Canyon, Siege of GlacierTS.

Het enige probleem is dat het me nog niet echt gelukt is om het aan de praat te krijgen. :( En aangezien de server op m'n werk staat en ik daar pas weer woensdag ben, hebben we RG maar even handmatig via onze IRC controlroom uit gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Nu online
Er komt een Renguard-patch met daarin wat modmaps, dat zou de aanwezigheid van modmaps moeten vergroten.

http://www.renegadeforums.com/viewtopic.php?t=11221

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

CJ schreef op 09 juli 2004 @ 00:40:
Renguard staat nu overigens uit op onze server, maar het staat nog wel in de omschrijving [RG/BR]. En dit schijnt ook vrij veel cheaters te weren die er allemaal in trappen. Hehe. :P

RG schijnt echter een optie te hebben waarbij het programma pas begint te werken bij een minimum aantal mensen met Renguard. Dat wil zeggen dat onze 24 player server nu ook mensen toe laat zonder Renguard. Maar als de server registreert dat er van de 24 spelers er 14 zijn MET Renguard... dan stuurt-ie een bericht naar alle non-Renguard spelers dat ze RG moeten downloaden, en worden ze daarna gekicked. Dit voorkomt dat RG servers op 0 spelers blijven staan en dat er dus altijd een minimum aantal spelers op de server blijft.

Nadeel is nu alleen dat sommige mensen te lui zijn om modmaps te downloaden. |:( Daardoor blijft onze server vaak hangen op River Canyon, Siege of GlacierTS.

Het enige probleem is dat het me nog niet echt gelukt is om het aan de praat te krijgen. :( En aangezien de server op m'n werk staat en ik daar pas weer woensdag ben, hebben we RG maar even handmatig via onze IRC controlroom uit gezet.
Niet te lui, maar lang niet alle modmaps zijn leuk :P
De meesten zelfs niet. Doe mij maar gewoon Mesa, Field, Canyon, Hourglass en alle andere klassiekers ;)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

PromWarMachine schreef op 09 juli 2004 @ 13:24:
[...]

De meesten zelfs niet. Doe mij maar gewoon Mesa, Field, Canyon, Hourglass en alle andere klassiekers ;)
Helemaal mee eens, heb het lange tijd al niet meer gespeeld, maar vind de orginele maps altijd al zo veel beter. Misschien weer eens tijd om het te installen en te proberen. Heb toen de ranking allemaal nog werkte enzo in het begin behoorlijk hoog gestaan, top 100 van de wereld, was ik best tevreden mee gezien ik er niet eens mee bezig was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 11:06
PromWarMachine schreef op 07 juli 2004 @ 19:00:
[...]

Dat weet ik, maar lang niet alle schopjes zijn nutteloos. Als het wel nutteloos was, had het topic net zo hard weer gezonken of zat er een slot op. :) Ik wist dat er nog belangstelling voor dit spel was, vandaar. :)

Ik ga spelen.

geeen probleem, vind het juist wel leuk dat er oude topics nog steeds gebruikt worden. Zo kan je tenminste nog met vragen komen over spellen die anderen misschien al niet meer spelen en jij juist wel.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
PromWarMachine schreef op 09 juli 2004 @ 13:24:
[...]

Sommige servers, zoals Dethserv, hadden lang geleden ooit eens een gigantische modmap testperiode ingesteld. In die periode werden er allerlei modmaps geinstalleerd en kon men hun mening er over geven. De besten zijn er nu wel zo'n beetje uitgefilterd.

Zelf kan ik maps als Mesa, Hourglass en Under dus echt niet meer uitstaan. 8)7 . Dat krijg je als je het meer dan twee jaar lang dag in en dag uit hebt gespeeld. En vaak is de uitkomst van deze maps na 5 minuten spelen al duidelijk. :+ Dat heb ik overigens echter niet met Canyon, Volcano, Complex en Islands. :7

Doe mij dan maar een River Canyon of Siege. Redelijk goed gebalanceerd en door de afwijkende layouts toch andere tactieken nodig dan op de standaardmaps. :Y) En af en toe is een DM map ook best wel grappig.

Nu nog even wachten op bugvrije versies van Renalert en Reborn, en dan kan de pret weer helemaal beginnen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite

aapelite

Do the kirby!

Reborn was al erg gaaf, heb de beta mogen testen enzo, maar er waren zoveel rare bugs en de balance was nog ver te zoeken. Wel vind ik het een van de meest interessante mods ooit. Vooral om het feit dat je bv ook op ieder gebouw kan komen, of ondergronds. Nadeel was dat je bv met een devils tongue vast kon komen te zitten in een gebouw als je naar boven ging ofzo.

Weet iemand hoever reborn op dit moment trouwens is? heb het niet meer gevolgd de afgelopen tijd :)

Verder heb ik vorig jaar ergens al eens een topic geopent over dit spel mocht er over gepraat willen worden ^^ zie: [rml]aapelite in "[ C&C renegade mod] C&C Reborn"[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

CJ schreef op 12 juli 2004 @ 19:50:

Zelf kan ik maps als Mesa, Hourglass en Under dus echt niet meer uitstaan. 8)7 . Dat krijg je als je het meer dan twee jaar lang dag in en dag uit hebt gespeeld. En vaak is de uitkomst van deze maps na 5 minuten spelen al duidelijk. :+ Dat heb ik overigens echter niet met Canyon, Volcano, Complex en Islands. :7
Die 4 zijn ook _o_
Op voorwaarde dat er op Island een hard beleid wordt gevoerd. Base2base zuigt arse. Tegenwoordig word je er voor gekicked. Dan gaat het erg goed, maar Field blijft toch the ultimate sniping map :P

Canyon is een mapje van alles. Je kunt er snipen, maar ook met tanks spelen. Leuke afwisselende map.

Volcano is super, hoewel ref en pp vaak snel down zijn. Als je zonder pp of zonder ref 45 minuten moet spelen, wordt het toch snel minder grappig. Zeker als er 5 Sakura's op de loer staan, terwij jouw team alleen infantry heeft. :|

Complex is meestal erg snel. Met 3 stanks neem je zo de GDI ref. Aan de andere kant heb je met 3 Med tanks zo de Airstrip down. Geballanceerde map dus.

Island vind ik ook wel een leuke sniping map, maar dan vooral bij NOD. GDI komt te vaak Stealth tanks of stealthy black hands tegen. Dat is rete-irritant als jij als Havoc met 50% van je HP in het veld staat.

[ Voor 39% gewijzigd door PromWarMachine op 13-07-2004 09:10 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Nu online
Volcano vind ik echt de ergste (officiële) map die er is. Het is onmogelijk om fatsoenlijk te verdedigen zonder het hele team bij de basis te houden en constant alle ingangen te bewaken, en als je met minder dan ongeveer 16 man speelt (8 per team) dan speel je al snel langs elkaar heen, dwz dat je bezig bent elkaars gebouwen op te blazen zodat beide teams op het laatst nog maar 1 gebouw hebben en niks meer kunnen. Complex heeft dit ook een beetje, maar minder.

EDIT: ook duurt het bij Volcano veel te lang (voor Nod) om bijv. de PP te kunnen repareren als je in de HoN of de Airstrip spawnt. Tegen de tijd dat je er bent is het gebouw er geweest.

[ Voor 17% gewijzigd door GreatDictator op 14-07-2004 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ik spawn zowiezo zelden in het goede gebouw. Op Walls (Flying) spawn ik meestal in de Refinery of Power Plant. :/ Op Complex en City idem dito. Ik ben dus ook altijd de laatste bij de moneybox. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine

PromWarMachine

Forsaken Archer

Die 'moneyboxes' vind ik sowieso een apart fenomeen. Wanneer krijg je nou wel geld en wanneer krijg je geen geld? Ook krijg je soms 100 en soms 150, toch?

Als je geen geld krijgt en je loopt er overheen, verdwijnt 'ie wel. Dat dan weer wel... 8)7

Wie heldert op.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Nu online
Je kunt ook nieuwe ammo krijgen, en vooral als je nog geen kruit hebt verschoten valt dat niet erg op. Als je echter net een nuke hebt geplaatst... :7

• CJ
  • Niet online

CJ

(overleden)
Even een subtiel kickje. O+

Mijn clan heeft (in samenwerking met een bevriende clan) een nieuwe 32 player server online gezet op Euro. Voorlopig draaien er alleen de standaard maps, maar wanneer het er wat voller wordt, voegen we meer fanmaps toe. En er wordt gewerkt aan een programma die in "half Renguard" modus werkt.

De server heet DaPHxServ en kan zoals gezegd gevonden worden op Euro op WOL. De server staat in London, maar de Nederlanders hebben allemaal een vrij goede ping op de server. :7

Dus mochten er hier nog mensen zijn die Renegade spelen... kom een kijkje nemen op de server. 8)

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste