Ok om te beginnen, niemand heeft het origineel nog en er worden in dit topic geen vragen gesteld, hoe kom ik eraan? of hoe en waar moet ik een crack vandaan halen....
zoals icestorm al zei... daar is got niet voor.
edit: En mijn icq/mail ook niet!
ik zelf heb gespeeld en ga nu aan level 3 beginnen, moet zeggen hele kluif tot nu toe..... NOT!
maar kan me best voor stellen dat er mensen rond dwalen hier die dat wel vonden.
ff nog iets anders.... ik moet zeggen dat het er heel goed uit ziet... beter dan dat ik verwacht had eigenlijk.
============================================================
om gelijk even een vraag te beantwoorden uit het vorige topic... in MP als je ventjes koopt, dan ben je dat zelf.
eigenlijk koop je dus het vent je niet, maar het wapen wat die in zijn handjes heeft
om een tank/humm vee in te stappen gebruik je je Use-knop (default E toets)
zoals icestorm al zei... daar is got niet voor.
edit: En mijn icq/mail ook niet!
ik zelf heb gespeeld en ga nu aan level 3 beginnen, moet zeggen hele kluif tot nu toe..... NOT!
maar kan me best voor stellen dat er mensen rond dwalen hier die dat wel vonden.
ff nog iets anders.... ik moet zeggen dat het er heel goed uit ziet... beter dan dat ik verwacht had eigenlijk.
============================================================
om gelijk even een vraag te beantwoorden uit het vorige topic... in MP als je ventjes koopt, dan ben je dat zelf.
eigenlijk koop je dus het vent je niet, maar het wapen wat die in zijn handjes heeft
om een tank/humm vee in te stappen gebruik je je Use-knop (default E toets)