Toon posts:

C&C Renegade vragen/pics/ervaringen

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 2.164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok om te beginnen, niemand heeft het origineel nog en er worden in dit topic geen vragen gesteld, hoe kom ik eraan? of hoe en waar moet ik een crack vandaan halen....
zoals icestorm al zei... daar is got niet voor.

edit: En mijn icq/mail ook niet!

ik zelf heb gespeeld en ga nu aan level 3 beginnen, moet zeggen hele kluif tot nu toe..... NOT! :)

maar kan me best voor stellen dat er mensen rond dwalen hier die dat wel vonden.

ff nog iets anders.... ik moet zeggen dat het er heel goed uit ziet... beter dan dat ik verwacht had eigenlijk.

============================================================

om gelijk even een vraag te beantwoorden uit het vorige topic... in MP als je ventjes koopt, dan ben je dat zelf.
eigenlijk koop je dus het vent je niet, maar het wapen wat die in zijn handjes heeft

om een tank/humm vee in te stappen gebruik je je Use-knop (default E toets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-10 23:03
Daar heb je gelijk in maar "niemand heeft het origineel nog" duidt er toch wel op, dat _niemand_ het origineel nog heeft. Dus ook niet topic-starter.

Maar lb, ga hier gewoon leuk al je zooi posten, en dan bemoei ik me er verder niet mee.

Deal? ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
owkee... ik heb nog ff snel wat pix gemaakt... niet gaan lopen zeiken dat ik maar een tnt2 heb en op direct3d draai :P

[dit is de dir]

en als je lui bent hier de links:

[plaatje1]
[plaatje2]
[plaatje3]
[plaatje4]
[plaatje5]
[plaatje6]
[plaatje7]
[plaatje8]
[plaatje9]
[plaatje10]
[plaatje11]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Heb je ook "ECHT" het gevoel (in singleplayer) dat de maps uit cnc1 komen ??? Want ze zeggen dat ze die hebben nagemaakt. In 3d that is.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezus wat een lelijke plaatjes... jij hebt zeker maar een tnt2 die je draait op direct 3d? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik blijf het een vaag spel vinden :P. Maar heb het toch al ff gespeeld ben in Level 5 nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:54
hij loopt bij mij als stront. welke opties qua video moet ik afzette? P3 733 + gf2 MX 400 op 1024. heb m al op 16 bit gezet want in 32 schokte die :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tja als je het beste van het beste wil....
ik ben met minder ook tevreden en het loop tals een trein.

ff antwoord of dat de map ook echt vanuit cnc1 zijn...
nee... hoewel je wel in het 2e level en in de filmpjes je ook het 2e level cnc1 speelt...

echt namaken kunnen ze het natuurlijk nooit..

je ziet dus in de filmpjes screenshots en filmpjes die je in cnc1 ook zag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-10 19:34

Paniohitus

Paniohitus

die single player is niks aan, zo makkelijk....., gewoon saai zelfs :Z

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-10 15:10
Kan je nu ook online spelen?
Of moet je um daarvoor kopen?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 februari 2002 16:45 schreef Robbie007 het volgende:
Kan je nu ook online spelen?
Of moet je um daarvoor kopen?
nog niet geprobeerd.... maar er moeten dan wel full version servers zijn neem ik aan, nog niet gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil

Virgil

We're not alone

Mwah meot met gamespy. Ik heb al geprobeerd in game o[p multiplayer krijg ik incompatibility (ligt aan gecrackte versie)..

Maar singleplayer is meesterlijk. En die missie 3 is tering lang gvd zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 23:21
Op zondag 24 februari 2002 12:59 schreef Sjah het volgende:
hij loopt bij mij als stront. welke opties qua video moet ik afzette? P3 733 + gf2 MX 400 op 1024. heb m al op 16 bit gezet want in 32 schokte die :{
800x600 :? lijkt duidenijk BTW kvind die pics echt :r doet me denken aan me voodoo banshee ( maar dan ziet alles er zo uit >:) :r )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

wanneer gaat the all seeing eye met de full werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
ik speel btw met m'n

xp1900
gf3 ti500
256 ddr
80 gb 7200 maxtor

op 1024x768@16 bit

filmpjes haperen een beetje en de game loopt wel aardig vloeiend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 24 februari 2002 16:58 schreef Predator_NL het volgende:
wanneer gaat the all seeing eye met de full werken?
als ik het wist....
ik heb een t*ring hekel aan gamespy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zijn de min specs? red ik dat met mijn duron 800, 640 mbram, en mx400?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Op zondag 24 februari 2002 16:55 schreef RS_003 het volgende:

[..]

800x600 :? lijkt duidenijk BTW kvind die pics echt :r doet me denken aan me voodoo banshee ( maar dan ziet alles er zo uit >:) :r )
Onjuist, hebnet nieuwe drivers installed, en dat draaide de zaak ff om >:)
Perfect nu met de 27.23 ipv de 23.12 op 1024 32 bit.
Minder dat ik toch aan de beta's moet, hou ik niet van.
Zijn te vinden op www.guru3d.com.

Ben wel metje eens dat 't trieste graphics zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 17:22 schreef TheRealFreeMan het volgende:
wat zijn de min specs? red ik dat met mijn duron 800, 640 mbram, en mx400?
Jewel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat kwam er niet zo fijn uit...zit er soms een "maar" aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-10 15:10
Op zondag 24 februari 2002 17:14 schreef vinkie het volgende:
ik speel btw met m'n

xp1900
gf3 ti500
256 ddr
80 gb 7200 maxtor

op 1024x768@16 bit

Wat moeten we anders verwachten :D .

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gokje: UT (oid) engine?

en het spijt me, maar ik vindt die zwevende wapens ed een beetje gaar. (kan je wel lekker achter schuilen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik was vergeten om me graphics op 1024 te zetten dus die screenies zijn idd 800/600 |:(

maar draai hier op een PIII 667 met 640Ram en een TNT2 32mb
op 1024x768x16 en heb geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
16 bit....mmmmm
hebje die lucht gezien in 16 bit? :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op zondag 24 februari 2002 17:36 schreef TheRealFreeMan het volgende:
Gokje: UT (oid) engine?
Nope, een eigen engine geloof ik. Die UT engine is veel mooier :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 17:14 schreef vinkie het volgende:
ik speel btw met m'n

xp1900
gf3 ti500
256 ddr
80 gb 7200 maxtor

op 1024x768@16 bit

Waarom speel jij in GoTsnaam op 16 bit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zondag 24 februari 2002 17:58 schreef Sjah het volgende:
16 bit....mmmmm
hebje die lucht gezien in 16 bit? :r :r
ja, ziet er goed uit hoor...., ik zie het verschil niet eens tussen 32 en 16, had hem eerst op 16 staan..., en nu op 32, maar echt verschil zie ik nu niet direct (ik veel games niet hoor), of je moet echt screens naast elkaar gaan leggen dat het dan misschien opvalt..., of als je al heel lang 32 bit speelt en dan 16 gaat spelen.

Maar ik vind het er niet veel slechter uitzien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op zondag 24 februari 2002 18:01 schreef AirHead het volgende:

[..]

Waarom speel jij in GoTsnaam op 16 bit :?
Anders haperen z'n filmpjes nog harder! >:)
PS: Volgens mij staan je instellingen trouwens fout als je met zo'n bak het spel nog niet eens supervloeiend kunt spelen. Of je bent opgelicht bij de winkel waar je je PC hebt gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 18:02 schreef Predator_NL het volgende:

[..]

ja, ziet er goed uit hoor...., ik zie het verschil niet eens tussen 32 en 16, had hem eerst op 16 staan..., en nu op 32, maar echt verschil zie ik nu niet direct (ik veel games niet hoor), of je moet echt screens naast elkaar gaan leggen dat het dan misschien opvalt..., of als je al heel lang 32 bit speelt en dan 16 gaat spelen.

Maar ik vind het er niet veel slechter uitzien...
Sorry, maar als je t verschil in de lucht niet ziet met 16 of 32 bit, dan ben je redelijk blind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

weet je wat, ik ga nu direct kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 18:04 schreef Predator_NL het volgende:
weet je wat, ik ga nu direct kijken :P
Ok, hehe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Op zondag 24 februari 2002 18:04 schreef AirHead het volgende:

[..]

Ok, hehe ;)
Ok, you win :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 18:07 schreef Predator_NL het volgende:

[..]

Ok, you win :P
LOL :+ thnx :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Op zondag 24 februari 2002 18:02 schreef Flipmo2K het volgende:

[..]

Anders haperen z'n filmpjes nog harder! >:)
PS: Volgens mij staan je instellingen trouwens fout als je met zo'n bak het spel nog niet eens supervloeiend kunt spelen. Of je bent opgelicht bij de winkel waar je je PC hebt gehaald!
uhm het spel zelf loopt niet haperend, dat loopt gewoon perfect.

maar de intro filmpjes stotteren een beetje :?
heel vreemd.....
ik ga wel gewoon weer op 32 bit spelen, het spel loopt dan denk nog steeds wel goed :)
systeem goed, 3dmarks zijn ook goed dus daar ligt het niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Op zondag 24 februari 2002 19:40 schreef Sjah het volgende:En voor diegene die hopen datje kan multi-en met deze serial...helaas.
En terecht, als je hem zo nodig wilt muliplayen moet je de 45 Euro er gewoon voor neertellen. Ik ga zelf nog ff kijken of ik hem uberhaupt leuk vind en dan beslis ik wel of hij het geld waard is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

Sjah weleens van daemon tools gehoord? (http://www.daemon-tools.com/)

hehe t is idd wel erg gemakkelijk die eerste 2 lvls in ieder geval, in lvl 3 is af en toe eventueel je armour op en ga je dus health verliezen.. maar gelukkig de eerste 2 ventjes die je daarna tegenkomt hebben tig medic packs bij zich. enfin zit nu beetje vast in lvl 4 oid kweenie precies, zit in gigantische boot en mn objective is om die gevangen te bescherem(al gedaan maar ding zegt niet dat ik completed heb) en missile silos neerhalen. die missile silos zijn dus nergens te vinden en omdat t zon gigantische boot is zit ik nogal vast :?

enfin 16bit zuigt, 800×600 is prima je bent gek als je m hoger zet dan 1280, dan begint ie al in het menu te haperen (GF2 Ti AMD 1500+)

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ik denk niet dat Deamon wat voor mij is, maar thanx anyway
En ik zal 't maar eens herhalen: install minstens Detonator 27.20 als je met een GF zit. Dan loopt 't opeens soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee of er bots zijn? Jah je kan "Multiplayer Practice" doen, maar dat is alleen dat ene level uit de demo...

duz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf? hele auto's verdwijnen gewoon :?

had ik geen last van in die demo maar ik heb nu toch last van rare delen van auto's en personen die verdwijen in de training moet je in een humvee stappen verdwijnt die hele humvee gewoon alleen de wielen en het gun zijn er nog de rest knippert een beetje (meer weg dan zichtbaar)

iemand een idee wat het kan zijn ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Op zondag 24 februari 2002 22:39 schreef Rick164 het volgende:
Was bij jullie ook bestand 48 van cd 1 (flt-ren1.048) ook maar 13,3 mb, want de rest was allemaal 14,3 mb maar die ene niet.
Hoort dit zo ?
Ik ben van plan om het spel orgineel te kopen, want ik wil het spel wel online kunnen doen.
ja klopt

het probleem bij mij is dat het laden van een save game/level zo fucking lang duurt, echt niet leuk meer gewoon.
ik speel niet op easy maar eentje moeilijker zeg maar.
nou het is al redelijk moeilijk dus veel quick safe en je gaat veel dood,dus ook veel quick load. alleen daar gaat nu veel tijd inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 22:43 schreef LooneyD het volgende:
wtf? hele auto's verdwijnen gewoon :?

had ik geen last van in die demo maar ik heb nu toch last van rare delen van auto's en personen die verdwijen in de training moet je in een humvee stappen verdwijnt die hele humvee gewoon alleen de wielen en het gun zijn er nog de rest knippert een beetje (meer weg dan zichtbaar)

iemand een idee wat het kan zijn ??
driver probs. had ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij loopt dat spel steeds vast :( ik heb alles geprobeerd aan driver versies.. mijn andere spellen draaien super zonder vast te lopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 00:29 schreef BLuPPiE het volgende:
bij mij loopt dat spel steeds vast :( ik heb alles geprobeerd aan driver versies.. mijn andere spellen draaien super zonder vast te lopen..
dat hoeft niet aan renegade te liggen hoor. :)
kan ook zijn dat je graphics kaart gewoon bagger drivers heeft :)

maar ja, niet iedereen heeft net zoals mij ATI drivers (dus redelijk baggertjes soms)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, hij liep eerst vast tijdens de install.

maar nu ie draait..

wow wat ziet het er goed uit zeg (beter als verwacht)
het draait vet soepel ook (tb1200, 512mb, radeon 64 mb ddr)

echt geniaal spelleke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50
Even een vraag over het spel zelf: Ik zit nu aan het eind (hoop ik) van missie 3 waarbij ik de "lost scientists" moet vinden.

Ik sta nu voor een Hand of NOD (geweldig design overigens daarbinnen :7 ) en volgens m'n objective moeten die verloren gasten daar ergens in zitten. Ik heb alleen GEEN IDEE WAAR!??

Moet ik eigenlijk wel in die Hand of NOD zijn? Of juist een stukkie en aan de rechterkant staat btw een groot vliegtuig.

Die obelisk op die dam kan je trouwens gewoon mollen door er snel heen te rijden en er in te lopen... vervolgens mol je dat ding van binnenuit. Wanneer je daarna dat powerplant ding sloopt hoor je die stem weer vrolijk zeggen dat we "geen last meer zullen hebben van die Obelisk" |:(

En die deur die naar die powerplant leidt wil heel moeilijk open (ik moest er 10 sec tegenaan gaan staan) Lekker annoying dus omdat ik eerst helemaal terug was gereden in de veronderstelling dat ik ergens anders heenmoest :(

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 25 februari 2002 02:51 schreef Undertaker2 het volgende:
Even een vraag over het spel zelf: Ik zit nu aan het eind (hoop ik) van missie 3 waarbij ik de "lost scientists" moet vinden.

Ik sta nu voor een Hand of NOD (geweldig design overigens daarbinnen :7 ) en volgens m'n objective moeten die verloren gasten daar ergens in zitten. Ik heb alleen GEEN IDEE WAAR!??

Moet ik eigenlijk wel in die Hand of NOD zijn? Of juist een stukkie en aan de rechterkant staat btw een groot vliegtuig.

Die obelisk op die dam kan je trouwens gewoon mollen door er snel heen te rijden en er in te lopen... vervolgens mol je dat ding van binnenuit. Wanneer je daarna dat powerplant ding sloopt hoor je die stem weer vrolijk zeggen dat we "geen last meer zullen hebben van die Obelisk" |:(

En die deur die naar die powerplant leidt wil heel moeilijk open (ik moest er 10 sec tegenaan gaan staan) Lekker annoying dus omdat ik eerst helemaal terug was gereden in de veronderstelling dat ik ergens anders heenmoest :(
het is even zoeken, maar wat je eigenlijk moet doen is de laatste lift dan kom je dus bij die deuren met dat groene nod logo(groene access keycard nodig) maar uiteindelijk kom je dus bij dat cargo plane uit... meer zeg ik niet vanwege spoiler :) (daarna word de game trouwens langzamerhand moeilijker!)

dat met die obelisk... ik heb beide gedaan.....
i let no one survive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:54

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb net een grof aantal reacties door de gehaktmolen gehaald. Het vriendelijke verzoek om de komende posts ook gewoon normaal te houden.

Bepaalde mensen die 'tips om te downloaden mogen altijd gemailt worden' zijn bij deze gewaarschuwd om dat niet nog een keer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 20:17
Tof spel, vrij makkelijk. Ziet er wel mooi uit en loopt als een trein, 1024*768*32 loopt echt supervloeiend! En ook de filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:14
Ik krijg hem deze week, es ff kijken of hij echt zo leuk is.
Ik denk eerder dat ie zwaar tegen zal vallen.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Flexe game...Aleen waarom loopt iedereen om de graphics te zeuren?! Belangrijkste van een game is toch de gameplay?! En daar zit het wel snor mee imho!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nogal gefrustreerd... Wanneer ik met mission 3 begin, dan spawn ik in de open lucht en val ik meteen dood.

Opnieuw laden, het vorige level opnieuw uitspelen en het spel restarten halen niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Vreemd...Geen last van gehad...Kzou zogauw geen oplossing weten...Maybe re-install?!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Laatst online: 24-09 11:47
domme vraag misschien maar weet iemand misschien hoe het met de hitpoints zit op de mensen en vehicles?
dan bedoel ik , kan je dingen eraf knallen?
ik zag namelijk op 1 screenie ingezoomd op een achterwiel.
kan je die dan bijvoorbeeld oook leeg knallen? en armpies of crotch-shots maken? >:)

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Laatst online: 14:17
Na die walgelijke multiplayer test valt me de singleplayer nog best mee, tenminste vind het geweldig om al die herkenbare dingen uit C&C Tiberian Dawn van dichtbij te bekijken, soms is het net of je in zo'n missie zelf zit (met die 2 geschutstorens waar de hovercrafts aan land komen bv). In die gebouwen vind ik maar triest :( Zit nu in die boot, dat is helemaal triest :( :( iemand al level cheat? :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 13:28

Da_RoNiN

Oclama?

Mijn vraag is; waarom zijn de ping's zo hoog zelfs als je op een gamepoint server speelt ?!?

Kenners weten waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vindt het net een B-spel, maar hij speelt wel lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
ik heb nog nergens problemen
alleen het laden duurt zo lang van levels
heeft iemand dit ook :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:27
Net als iemand hier ook zit ik vanst op die grote boot.
De Sam sites zijn de missile Racks aan de muur waar je de opdracht kreeg "sabotage missile silo".

Ik moet nu die lvl 2 security Key Card halen (yellow card), ben al van hot naar her gestuurd, en nu blijkt dat de shipmate hem heeft, maar WAAR VIND IK DAT VENTJE????

ik krijg nu continu black hand ventjes op m'n dak, maar daat weer m'n flamethrower/tiberium flamer wel raad mee :)

maar iemand die weet waar ik die shipmate kan vinden???

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:44

Bloodclot

Jawier!

Hmm werd er net uitgegooit. zal wel een minor bugje zijn.
Ik ben al na een paar lvls uitgekeken op dit spel.

Ik hou niet van die one-man-army spellen waarbij je in je eentje een compleet legermacht moet uitschakelen. die hulp die je krijgt van GDI stelt ook niets voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Laatst online: 24-09 11:47
ehm, anyone? hitpoints?

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
poppetjes hebben wel een soort hitpoints

hoofd zijn ze heel snel dood en lichaam minder snel enzovoorts

het precieze aantaal % weet ik niet
vehicles hebben dat niet, dus gewoon knallen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op maandag 25 februari 2002 13:07 schreef Bloodclot het volgende:
Hmm werd er net uitgegooit. zal wel een minor bugje zijn.
Ik ben al na een paar lvls uitgekeken op dit spel.

Ik hou niet van die one-man-army spellen waarbij je in je eentje een compleet legermacht moet uitschakelen. die hulp die je krijgt van GDI stelt ook niets voor.
you're gonna take on the whole crew?
Yeah.. seems kinda unfair... maybe i'll shoot lefthanded.

Iedereen die de prisoners heeft bevrijd, weet waar ik het over heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 22:49
Op maandag 25 februari 2002 13:44 schreef Warbringer het volgende:
[..]

you're gonna take on the whole crew?
Yeah.. seems kinda unfair... maybe i'll shoot lefthanded.

Iedereen die de prisoners heeft bevrijd, weet waar ik het over heb :)
Hem 'm nog niet gespeeld, maar da's best wel een grappige quote. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op maandag 25 februari 2002 14:24 schreef Sovereign het volgende:

[..]

Hem 'm nog niet gespeeld, maar da's best wel een grappige quote. 8-)
je kunt zeggen wat je wil, maar deze game heeft echt wel humor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Net ff gespeeld en ik moet zeggen dat ik het echt een supervet spel vind!
Graphics zijn veel beter dan ik had verwacht, en alles draait supersoepel om mijn tbird 1ghz, 640 mb sdram en geforce 2mx kaartje! (alles op high, 1024x768)

Echt top spelletje! :)

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappie
  • Laatst online: 10-10 15:50
klote spel

nog maar net uit en ik wacht al op de bugfix

ik heb knipperende voertuigen en bomen, en af en toe ook gebouwen, super irritant dus

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/vdaalst/pics/renegadebug.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 13:40
Op maandag 25 februari 2002 15:59 schreef Rappie het volgende:
klote spel

ik heb knipperende voertuigen en bomen, en af en toe ook gebouwen, super irritant dus

[afbeelding]
is al vaker langsgekomen, dus een driver prob

BTW het duurt toch echt ngo een paar uurtjes voordat hij uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappie
  • Laatst online: 10-10 15:50
driver prob van ... ?

videokaart heb ik net de nieuwste geinstalleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
De graphics schijnen tegen te vallen (zeker na 4 jaar werk te hebben gehad aan dit spel had men meer verwacht van Westwood) maar erger: de AI schijnt te sucken.

Misschien dat multiplayer dit spel nog kan redden, anders is het de zoveelste titel die aan zijn eigen megahype ten onder ging.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
klote spel

[afbeelding]
Lijkt me meer een videokaart/driverprobleem.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nog een mooie:

Zie specs in sig voor me systeem (inc detonators 21.83 en 23.nogwa geprobeerd dus). Als ik het spel speel op 800x600, 1024x768 of wat dan ook, hapert het bij afspelen van geluid lijkt het wel. heb ook al meerdere audio modes geprobeerd (eax, eax2, d3d sound).

Ik krijg het niet weg :S. Iemand ook last van of ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op maandag 25 februari 2002 16:25 schreef Captain Pervert het volgende:
De graphics schijnen tegen te vallen (zeker na 4 jaar werk te hebben gehad aan dit spel had men meer verwacht van Westwood) maar erger: de AI schijnt te sucken.

Misschien dat multiplayer dit spel nog kan redden, anders is het de zoveelste titel die aan zijn eigen megahype ten onder ging.
Ik vind de AI nog aardig goed, nog niet echt vreemde dingen gezien.
En voor de rest vind ik de singleplayer ook nog erg leuk, maar misschien ben ik wel de enige ofzo :P

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil

Virgil

We're not alone

Op maandag 25 februari 2002 16:01 schreef PowerCow het volgende:

[..]

is al vaker langsgekomen, dus een driver prob

BTW het duurt toch echt ngo een paar uurtjes voordat hij uitkomt :)
ga'k um meteen halen. Heb hem nu dan wel illegallooo maar ik wil hem wel origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 24 februari 2002 09:25 schreef ReV3rEnD het volgende:
jezus wat een lelijke plaatjes... jij hebt zeker maar een tnt2 die je draait op direct 3d? :)
LOL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klote spel

[afbeelding]
driver probleem.h ad ik ook. oudere drivers erop en voila het werkte (ik heb een ati kaart, alles in de 6 serie suckte ,maar de 3276 werkte perfecte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik level 2 laad , zie ik even iets en dan komt gelijk
de melding dat ik dood ben??

Wtf is dit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 16:20 schreef Rappie het volgende:
driver prob van ... ?

videokaart heb ik net de nieuwste geinstalleerd
kan videokaart zijn dus, ik moest ook naar oudere drivers toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
  • Laatst online: 13-06 16:54

H-Alien

aka Schenk

beetje driver gevoelig spelleke

heb een ati radeon 8500 en xp, kan je vertellen dat de 6025 nie werkt (onzichtbaar menu), maar de 6018 doennut goed en de engine ziet er mooi uit vinnik en loopt echt retesnel kan alles op max draaien (aniso max, 2* aniso, truform etc..) op me duron 933

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 17:16 schreef H-Alien het volgende:
beetje driver gevoelig spelleke

heb een ati radeon 8500 en xp, kan je vertellen dat de 6025 nie werkt (onzichtbaar menu), maar de 6018 doennut goed en de engine ziet er mooi uit vinnik en loopt echt retesnel kan alles op max draaien (aniso max, 2* aniso, truform etc..) op me duron 933
6025 draaide hier ook slecht ja.
Alleen een vriend van me heb weer problemen met de hele 60 serie (netzoals ik).
Bij hem sneeuwt het zelfs binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Filmpjes haperen NOGAL
Menu's haperen NOGAL
Spel hapert NOGAL

640x480, alle detailsettings op LOW

AMD XP @ 1595 MHz, 512 MB DDR, Geforce 1
Windows XP

Nvidea Detonator 23.12

Wie helpt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 17:37 schreef . w o u t e r . het volgende:
Filmpjes haperen NOGAL
Menu's haperen NOGAL
Spel hapert NOGAL

640x480, alle detailsettings op LOW

AMD XP @ 1595 MHz, 512 MB DDR, Geforce 1
Windows XP

Nvidea Detonator 23.12

Wie helpt :'(
Geforce1 vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Op maandag 25 februari 2002 17:43 schreef Yoozd het volgende:

[..]

Geforce1 vervangen :)
En daarom hapert het spel in prerendered movies wil je zeggen :?

anyway

ik heb die 23.12 driver vervangen door de op-een-na nieuwste beta.. (404 bij de nieuwste)

Het spel loopt nu als een trein, echt een wereld van verschil.

Alleen heb ik nu last van artifacts door m'n beeld... zelfs terwijl ik dit type... een beta is ook niet alles.. :{

[edit3]ah.. een mirror gevonden voor de nieuwste leaked versie :P ... die ff proberen[/edit3]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 17:46 schreef . w o u t e r . het volgende:

[..]

En daarom hapert het spel in prerendered movies wil je zeggen :?
euh.... jah? Ik heb hier een c700 met 256 MB en een Geforce2MX en in 800x600 schokt het af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil

Virgil

We're not alone

vaag. Ik zie hiero allemaal mensen met supersystemen en die haperen alleen maar.

Ik heb een celeron 500 met 128mbram en een onboard shitvideo kaart (intel i810) en op 800*600 16bit hapert er __NIETS__

zal wel aan mij liggen. Ik zie 20fps al soepel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 18:01 schreef SeRRveR het volgende:
vaag. Ik zie hiero allemaal mensen met supersystemen en die haperen alleen maar.

Ik heb een celeron 500 met 128mbram en een onboard shitvideo kaart (intel i810) en op 800*600 16bit hapert er __NIETS__

[sub]zal wel aan mij liggen. Ik zie 20fps al soepel :)[/ub]
hier draait ie ook goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
met grafiche dingen heb ik helemaal geen last van dat spel :)
dus ligt toch aan je eigen compu ;)

maar niemand heeft mij nog antwoord gegeven ;)

hebben jullie ook dat het super lang duurt voordat levels worden geladen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
  • Laatst online: 13-06 16:54

H-Alien

aka Schenk

nope had alleen wel dat het installen ruim een half uur duurde :(

de 1e keer bleef hij in zijn geheel hangen, de 2e keer dacht ik dat hij bleef hangen, toch maar laten lopen en verrek er gebeurde wat, alleen in een mega slakken tempo, half uur voor een install, lijkt me nie helemaal de normale gang van zaken ;)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-10 22:35
weet er iemand nog die link,
waar je kon testen of je systeem goed genoeg was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 17:46 schreef . w o u t e r . het volgende:

[edit3]ah.. een mirror gevonden voor de nieuwste leaked versie :P ... die ff proberen[/edit3]
Nou, zo te zien doet hij het niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Op maandag 25 februari 2002 18:25 schreef Crash-Override het volgende:
weet er iemand nog die link,
waar je kon testen of je systeem goed genoeg was?
lama, heb em al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje guys als ik op het schip ben, moet ik sam missiles saboteren , dat heb ik gedaan maar weer iemand waar ik die torpedoruimte kan vinden :( , ik zoek me de pleurus en kan zo niet verder, heb overal gezocht, en volgens de kaart ben ik in het gebied, en ik zie het gewoon niet...

iemand een goeie ingeving ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een tip voor mensen die dit nog niet opgevallen waren

rechtsbovenin zie je ej objective met een pijl en de afstand....

als je dichterbij komt en ineens staat de teller op 0

dan kan het zijn dat je onder/boven het objective zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij heb het spel niet helemaal ati ondersteuning :(

agh jah ff w8en op patches is wel te spelen heb al stuk minder last van knipperende vehicles (alles high) 800x600 32 bits

loopt ook nog goed ook :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Post eens wat screenshots mensen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de ai is wel vet dom zeg :)
stond net naast een menneke en hij had niets door :)

gewoon wat algemene dingen

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/spock6942/renegade.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/spock6942/renegade2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 19:19 schreef LooneyD het volgende:
volgens mij heb het spel niet helemaal ati ondersteuning :(

agh jah ff w8en op patches is wel te spelen heb al stuk minder last van knipperende vehicles (alles high) 800x600 32 bits

loopt ook nog goed ook :9
oude drivers installeren (3276)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
weet iemand hoeveel levels de single-player bevat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
1. Heb celeron 1000 @ 1150 - geforce 1 (21.83)- 512mb sdram - XP Prof, en ik draai het op 1024x768x32 en het loopt goed genoeg, snap niet hoe het komt dat het op een mega systeem soms schokerig loopt :?

2. Wat een zwaar lame spel is dit zeg, lelijk (wat we na mohaa hebben gezien, is dit echt min, zeker na 4 jaar, hadden ze beter een Q3 engine kunnen kopen).
AI is zo dom als een koe, sta je vlak bij een soldaat schiet ie niet eens, geluidt is ook niet alles, en de graphics zijn slechts rotte bmp`tjes, damn.. dat ze zo laag konden, ik krijg hier zeker geen C&C gevoel van,
:(... mohaa was pas actie en genot, maar dit is :'(

Ik ben toch niet de enigste die dat vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 19:40 schreef -Skyhawk- het volgende:
1. Heb celeron 1000 @ 1150 - geforce 1 (21.83)- 512mb sdram - XP Prof, en ik draai het op 1024x768x32 en het loopt goed genoeg, snap niet hoe het komt dat het op een mega systeem soms schokerig loopt :?

2. Wat een zwaar lame spel is dit zeg, lelijk (wat we na mohaa hebben gezien, is dit echt min, zeker na 4 jaar, hadden ze beter een Q3 engine kunnen kopen).
AI is zo dom als een koe, sta je vlak bij een soldaat schiet ie niet eens, geluidt is ook niet alles, en de graphics zijn slechts rotte bmp`tjes, damn.. dat ze zo laag konden, ik krijg hier zeker geen C&C gevoel van,
:(... mohaa was pas actie en genot, maar dit is :'(

Ik ben toch niet de enigste die dat vindt?
Ik vind de graphics eigenlijk wel mooi. Vooral de ontploffingen zijn erg goed gedaan.
Multiplayer is helemaal leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
Die ontploffingen zijn veelste snel, die vliegtuigen vliegen zo nep als een vlinder, en als er iets ontploft, wat er ook ontzettend nep er uit zien, verdwijnt het binnen een paar seconden, dat zijn we niet meer gewend,

Sinds ik mohaa heb gespeeld, zie ik dit spel als een low budget spel die ik niet zal kopen, nu hopen we dat duke nukem ooit nog eens uit komt want dat duurt nu ook al bijna 6 jaar... :Z
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste