Toon posts:

C&C Renegade vragen/pics/ervaringen

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 2.164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:40
Op maandag 25 februari 2002 19:40 schreef -Skyhawk- het volgende:

BL@@T
ik vind het zeker niet slecht hoor.
mensen vergeten nog altijd 1 ding Westwood is een RTS maker!!!! dit is hun eerste uitstap naar FPS en dan kun je niet zeggen dat het er slecht uitziet.
ik vind het er prima uit zien en prijs Westwood ook dat ze zo een stap hebben durven maken.
AI vind ik zelf ook de slechtste niet of je speelt em op recruit ofzo.
de Gameplay vind ik nog steeds het vetste wat er is! :)
het genot om in zo'n gebouw ff alles plat te leggen en dan de gebouwen uit te schakelen of om in een Mammoth te zitten en helicopters en ander spul uit de lucht te halen.
tot nu toe vind ik het een zeer geslaagd spel wat zeker op dag van uitbrengst hier op de plank staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 16:54 schreef Shaggy het volgende:
Als ik level 2 laad , zie ik even iets en dan komt gelijk
de melding dat ik dood ben??

Wtf is dit???
heb je wel de legale versie mail anders ff support@westwood.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:44

Bloodclot

Jawier!

Wie heeft multiplayer uitgeprobeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 18:01 schreef SeRRveR het volgende:
vaag. Ik zie hiero allemaal mensen met supersystemen en die haperen alleen maar.

Ik heb een celeron 500 met 128mbram en een onboard shitvideo kaart (intel i810) en op 800*600 16bit hapert er __NIETS__

zal wel aan mij liggen. Ik zie 20fps al soepel :)
Hier draait hij ook soepeltjes hoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hoi is het spel echt een aanrader.

Ik hoor er wel veel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 14:40
Op maandag 25 februari 2002 20:12 schreef Dutch3men het volgende:
edit :)

>:)>:)>:)
en jij bent nu waarschijnlijk al te vinden in SU >:) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Op maandag 25 februari 2002 20:12 schreef Jaguar645 het volgende:

[..]

en jij bent nu waarschijnlijk al te vinden in SU >:) :7
Wat bedoel je daarmee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw, ik dact dat er heel vele multiplay modes waren.
Maar ik ziet alleen maar command & conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch3men: een Officiele Waarschuwing voor warez aanbieden. Zie je mail.

Oh en iedereen was in deze draad zelfs gewaarschuwd hiervoor ... :) Ik ga wel even een aantal posts editten/ trashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op maandag 25 februari 2002 02:51 schreef Undertaker2 het volgende:
Even een vraag over het spel zelf: Ik zit nu aan het eind (hoop ik) van missie 3 waarbij ik de "lost scientists" moet vinden.

Ik sta nu voor een Hand of NOD (geweldig design overigens daarbinnen :7 ) en volgens m'n objective moeten die verloren gasten daar ergens in zitten. Ik heb alleen GEEN IDEE WAAR!??

Moet ik eigenlijk wel in die Hand of NOD zijn? Of juist een stukkie en aan de rechterkant staat btw een groot vliegtuig.

Die obelisk op die dam kan je trouwens gewoon mollen door er snel heen te rijden en er in te lopen... vervolgens mol je dat ding van binnenuit. Wanneer je daarna dat powerplant ding sloopt hoor je die stem weer vrolijk zeggen dat we "geen last meer zullen hebben van die Obelisk" |:(

En die deur die naar die powerplant leidt wil heel moeilijk open (ik moest er 10 sec tegenaan gaan staan) Lekker annoying dus omdat ik eerst helemaal terug was gereden in de veronderstelling dat ik ergens anders heenmoest :(
Ik kom ook echt niet uit dit stuk :'(. Ik heb nu die deur gevonden waar je die groene keycard bij nodig hebt, maar... WAAR VIND JE DIE KEYCARD?? Ik raak al vrij gefrustreerd, ik ben al helemaal teruggelopen tot in die grotten maar nix te vinden hoor... En in die Hand of Nod is 't ook maar een zootje!

Maar nog ff op zich: 't spel lijkt wel op Red Faction, de stukken waar je ook in je eentje rond moet rennen vind ik weinig aan, alleen de stukken waar je lekker kan crossen zijn wel vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 20:59 schreef Flipmo2K het volgende:

[..]

Ik kom ook echt niet uit dit stuk :'(. Ik heb nu die deur gevonden waar je die groene keycard bij nodig hebt, maar... WAAR VIND JE DIE KEYCARD?? Ik raak al vrij gefrustreerd, ik ben al helemaal teruggelopen tot in die grotten maar nix te vinden hoor... En in die Hand of Nod is 't ook maar een zootje!

Maar nog ff op zich: 't spel lijkt wel op Red Faction, de stukken waar je ook in je eentje rond moet rennen vind ik weinig aan, alleen de stukken waar je lekker kan crossen zijn wel vet!
bij die groene deuren zit ook een lift die moeilijk open gaat.
daar moetj e in om de keycard te pakken.
gewoon 5 sec tegen de deur leunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:49
Hier nog ff wat foto's

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014668510
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014668524
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014668553
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014668678
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014668594

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Laatst online: 04-10 19:44

yGiDoRp

Sawasdee

Damn, ik ga echt mijn Omega drivers niet downgraden omdat 1 spelletje het niet wil doen.

Westwood games hebben altijd veel bugs :(

Maar de gameplay is wel lachen. Ik ga hem alleen niet kopen denk ik.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
nou ik zit dus in de level met die duikboot.
denk level 5 en anders level 4

en het is :Z :Z :Z

veel ventjes (speel op medium) en je moet eindeloos die boot op en neer voor opdrachten te doen |:(
en als die boot nou een beetje beschaafd was kwa grote....maar nee....dat ding is GROOT

wordt een beetje saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-09 22:01
[topic=422527/1/25]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-10 23:03
Op maandag 25 februari 2002 22:13 schreef Morph666 het volgende:
[topic=422527/1/25]
Het heeft een reden hoor dat je topic een slot heeft.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 12-10 15:10
Oh, nooit geweten dat de Hand of NOD zo groot was van binnen.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-10 14:02

Apache

amateur software devver

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/depot/pics/c_c.jpg

lekker vlot: 1280*1024@32Bit

athlon 1400, 512DDR, GF3 (detonator 27.51)

Spel is enorm stoer, na die eerste map al: where's my medal

:D :D :D
weer een topspel van westwood wat mij betreft :)

edit: kut topix bugs!

If it ain't broken it doesn't have enough features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 22:13 schreef Morph666 het volgende:
[topic=422527/1/25]
als je nou subtiel had gevraagd dat je een iso cd had gebrand en dat die het niet deed.. dan was er niets aan het handje geweest. ------> hint dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit in dat level vast dat je je team moet redden die zijn neergestord.
Maar op een gegeven moment word patch overlopen door mutanten en dan is hij dood en ik af :(
Hoe moet ik hem vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QyRoZ
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-05 23:37

QyRoZ

Just Q it!

best een koel spel, draait nog redelijk op mijn P3-450 met Viper V550, ook al af en toe wel traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Op maandag 25 februari 2002 23:24 schreef gamer2001 het volgende:
Ik zit in dat level vast dat je je team moet redden die zijn neergestord.
Maar op een gegeven moment word patch overlopen door mutanten en dan is hij dood en ik af :(
Hoe moet ik hem vinden?
aha dat gewoon langs de kust lopen, en lopen en lopen
gewoon met je radar en zorgen dat die officers dood zijn want dan komen er geen reinforcements meer
dan loopt je nog een stukje dan moet je de com. centre in allemaal gare keys vinden. dan moet je iets opblazen dan gaat komt er een helikopter met dat wijf erin. jij staat nu gewoon in de basis. je schiet die helikopter dood. ding ontploft. basis gaat ontploffen.
je moet snel wegwezen, nu kom je bij een andere basis aan aan het water. schiet een paar dudes neer je loopt naar het water. je bent klaar. gevangen worden nog meegenomen de duikboot in en jij gaat daar ook in. klaar dan kom je in de zoutige duikboot waar je constant verdwaald :)

P.S wie weet waar die labdudes zijn gebleven van gdi, die zie je dus niet meer, je ziet alleen maar mannelijke gevangen :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Goed nieuws:

Toch vliegtuigen in C&C: Renegade *update*:

Westwood heeft in een persbericht aan de wereld laten weten dat er binnenkort toch vliegtuigen en helicopters bestuurd kunnen worden in de C&C: Renegade.

In totaal zullen er 3 verschillende speelbare voertuigen bijkomen. Dit zijn de GDI Orca, de Nod Apache en voor beide teams de Chinook troop transport. Er zullen speciale maps worden gemaakt met aangepaste gebouwen en opbouw van de basisen.
  • - The GDI Orca, an advanced helicopter armed with powerful chain guns and missiles.
  • - The Nod Apache attack helicopter, also armed with chain guns and missiles.
  • - The Chinook troop transport, a large helicopter that can carry five troops. Both Nod and GDI will have this versions of this vehicle.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamers.nl/i/022002/smallimg1014709229_0.jpg
Bron: www.gamers.nl

Upadate
PC.IGn heeft een 10 mb filmpje online gezet waarin je de nieuwe voertuigen in actie kunt zien. Je ziet eerst 2 NOD Apache helicopters opstijgen en richting de GDI vliegen, gevolgd door het uitladen van een Chinook in een vijandelijke basis en een Orca die een NOD airstrip aanvalt.

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Ben trouwens nu in een missie waar ze nukes hebben en ik een obelisk met me commando moet uitschakelen... :P

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 17:09

wzzrd

The guy with the Red Hat

Als jullie het allemaal zo fantastisch vinden: KOOP HET DAN GVD! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op dinsdag 26 februari 2002 09:14 schreef wzzrd het volgende:
Hijs hier nog niet uit... :P

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 17:09

wzzrd

The guy with the Red Hat

Op dinsdag 26 februari 2002 09:17 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

Hijs hier nog niet uit... :P
Ik weet het, maar ik stoor me nogal aan het feit dat dit wordt toegestaan. Ik zal wel weer een ouwe zeikerd zijn, maar het feit dat half GoT een spel heeft wat nog niet uit is, is al wack genoeg. Dat daarover gesproken mag worden alsof dat de normaalste zaak van de wereld is, is helemaal idioot.
Óf de mod ligt te tukken óf hij speelt zelf vrolijk mee. Ik zo graag eens zien dat iedereen die een spel fantastisch vindt, het straks ook daadwerkelijk gaat kopen. Anders komt er straks alleen nog maar PSX2 of XBOX meuk uit.

Mensen wérken aan zo'n spel. Lange dagen, korte nachten, bloed, zweet, tranen. Iedereen gaat daaraan voorbij alsof dat niet uitmaakt. Dat stoort me.

Je hoeft niet alles te kopen, maar dit soort topics wijzen op het tegenovergestelde!

PS. ik wéét dat het mag van de FAQ, praten over games als dit, maar dat wil niet zeggen dat ik het er mee eens moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Niet online
Waar zit Deadeye?? Ik kan 'm niet vinden in dat level waar je al je teamgenoten moet rescuen en protecten... D'r staat in het oosten van 't level, maar het meest oostelijke zit Gunner. Als ik gewoon de weg blijf volgen (je kan maar 1 kant op lijkt me), ga je weer verder naar 't westen (waar je die helikopter neergeschoten ziet worden) en zit je op een gegeven ogenblik zo'n 350 meter van 'm af! Dat is toch ook niet helemaal goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Laatst online: 12-10 16:40

Magic666

No one's neighbour!

Hoorde ik nou op de radio vanochtend een commercial voor renegade? Het woord renegade wordt steeds herhaald en dan hoor je: nog 2 dagen!

Niks 8 maart dus?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom-Eric
  • Laatst online: 25-03 09:11
Dat filmpje met die helicopters ziet er vet goed uit!
Ik hoop dat die patch snel uitkomt.

i76 | Webdesignersgids | Online Gitaarlessen & Muziekwinkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cimbom
  • Laatst online: 26-04-2024

cimbom

Just Kidding

Ik vind het spel best grappig... Met die stoere uitspraken

Na 1 level.... Where's my medal?
Na 3 level .... Yep.. She's pissed... She's really pissed

Ken jullie nog m,eer van dit soort uitspraken van Havoc..

Oh ja nog eentje.. In level 3 als je de grencard gevonden hebt komt een movie.. Havoc zit met snipergun even rond te kijken en ziet zijn ex met en paar nod sldies en dan schiet ie eentje dood en zegt ie .. OOps...

Best funny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:28
Yes je kan ook vliegen in vliegtuigen

download film hier: http://pc.ign.com/articles/354/354421p1.html

En de beta testers mogen ze eerst testen :P

het bericht:

Las Vegas (February 25, 2002) - On the eve of its ship date, Westwood Studios(tm) revealed that it is testing two new multiplayer maps for Command & Conquer Renegade(tm) that will allow players to control air-based vehicles from the original Command & Conquer RTS game. Electronic Arts(tm) (NASDAQ:ERTS) will publish Renegade under the EA GAMESTM brand and it ships to retail stores tomorrow.

The new flying units, taken from the original Command & Conquer strategy game, are:

The GDI Orca, an advanced helicopter armed with powerful chain guns and missiles.

The Nod Apache attack helicopter, also armed with chain guns and missiles.

The Chinook troop transport, a large helicopter that can carry five troops. Both Nod and GDI will have this versions of this vehicle.

The "City" and "Walls" maps included in the final version of the game serve as the basis for the new maps. Most of the buildings have also been modified to allow for rooftop access.

Renegade is a fast-paced 3D action game set in the Command & Conquer universe. For the first time, players can experience the war between GDI and Nod up-close and personal as they fight it out on the ground, among the structures, vehicles and weapons made famous in the original C&C.

Command & Conquer Renegade also features the "Command & Conquer" multiplayer mode, where two teams of players, GDI and Nod, fight to destroy each other's base. The aircraft will be added to arsenals that already include a variety of tanks, armed vehicles, guns, energy weapons and explosive devices.

"During Renegade's beta test phase, the most frequent request from the testers was for us to incorporate flying vehicles," said Executive Producer Dan Cermak. "We're thrilled to be able to finally honor their request and are working hard now on making sure the maps and units will be as balanced as possible."

The new maps will be available via a downloadable patch within a few weeks after the game's release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja ik vind dit wel vaag, het spel is nog niet uit en iedereen zit het al volop te spelen

kopen jullie het nog wel echt? of blijven jullie bij de warez?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cimbom

cimbom

Just Kidding

Op dinsdag 26 februari 2002 11:19 schreef Enfermidade het volgende:
tja ik vind dit wel vaag, het spel is nog niet uit en iedereen zit het al volop te spelen

kopen jullie het nog wel echt? of blijven jullie bij de warez?
Ik heb m al gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:50
Weet iemand wanneer dit spel hier uitkomt want op de site van WW staat dattie al uit is :) Maar ik heb begrepen dat dit voor Amerika en Engeland is... :'(

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 11:22 schreef cimbom het volgende:

[..]

Ik heb m al gekocht
waar? achter de toonbank? want hij ligt toch nog niet in de winkel?

ik had C&C 1 dag eerder, via iemand die ik kende bij een distributie centrum
maar deze keer zit dat er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
  • Laatst online: 13:28
Op dinsdag 26 februari 2002 11:22 schreef cimbom het volgende:

[..]

Ik heb m al gekocht
Ja maar heb je hem al binnen of heb je hem besteld ?
Als je hem hebt waar vandaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Waar heb je hem dan gehaald want ik wil hem ook gaan kopen ASAP. want deze game gaat zeker roeleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

ja, met die orca vliegen was errug leuk idd

MechWarrior || Monsters Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cimbom

cimbom

Just Kidding

Op dinsdag 26 februari 2002 11:40 schreef Timocos het volgende:
Waar heb je hem dan gehaald want ik wil hem ook gaan kopen ASAP. want deze game gaat zeker roeleren
Switzerland.. al zaterdag uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Op dinsdag 26 februari 2002 11:52 schreef cimbom het volgende:

[..]

Hmm ik ga ff op en neer naar Zwiterland om dat spel op te halen :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Laatst online: 14:37
Op dinsdag 26 februari 2002 11:52 schreef cimbom het volgende:

[..]

dus het spel wordt al eerder verkocht in zwitserland dan in de USA, beetje weird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op dinsdag 26 februari 2002 11:05 schreef stunter het volgende:
Yes je kan ook vliegen in vliegtuigen

download film hier: http://pc.ign.com/articles/354/354421p1.html

En de beta testers mogen ze eerst testen :P

het bericht:

Las Vegas (February 25, 2002) - On the eve of its ship date, Westwood Studios(tm) revealed that it is testing two new multiplayer maps for Command & Conquer Renegade(tm) that will allow players to control air-based vehicles from the original Command & Conquer RTS game. Electronic Arts(tm) (NASDAQ:ERTS) will publish Renegade under the EA GAMESTM brand and it ships to retail stores tomorrow.

The new flying units, taken from the original Command & Conquer strategy game, are:

The GDI Orca, an advanced helicopter armed with powerful chain guns and missiles.

The Nod Apache attack helicopter, also armed with chain guns and missiles.

The Chinook troop transport, a large helicopter that can carry five troops. Both Nod and GDI will have this versions of this vehicle.

The "City" and "Walls" maps included in the final version of the game serve as the basis for the new maps. Most of the buildings have also been modified to allow for rooftop access.

Renegade is a fast-paced 3D action game set in the Command & Conquer universe. For the first time, players can experience the war between GDI and Nod up-close and personal as they fight it out on the ground, among the structures, vehicles and weapons made famous in the original C&C.

Command & Conquer Renegade also features the "Command & Conquer" multiplayer mode, where two teams of players, GDI and Nod, fight to destroy each other's base. The aircraft will be added to arsenals that already include a variety of tanks, armed vehicles, guns, energy weapons and explosive devices.

"During Renegade's beta test phase, the most frequent request from the testers was for us to incorporate flying vehicles," said Executive Producer Dan Cermak. "We're thrilled to be able to finally honor their request and are working hard now on making sure the maps and units will be as balanced as possible."

The new maps will be available via a downloadable patch within a few weeks after the game's release.
Was je een paar post geleden al voor... :P

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/off topic/
Op dinsdag 26 februari 2002 09:21 schreef wzzrd een hele boel tekst
Zolang het niet over een verzoek tot verspreiden gaat en het ontopic blijft kan (mag!) ik niets beginnen :)

Verder mocht je problemen met mijn manier van modereren hebben of over het beleid mag je een weloverwogen(!!!) discussie starten in LA. Ik speel zeker niet mee en lig zeker niet te slapen. Voor zover ik kan nagaan komt mijn modereren overeen met het huidige beleid. DEZE draad gaat over C&C Renegade en het siert je in ieder geval niet dat het je nodig vind om (afkortingen voor) scheldwoorden te gebruiken.

Voor de goede orde: ik weet bijvoorbeeld dat er mensen van InfoGrames aanwezig zijn op dit forum en mochten zij problemen hebben met topics over bijvoorbeeld illegale versies van het te komen UT2 (wat zij gaan releasen) denk je dan niet dat ze dat zullen laten horen?

Deze post is een uitzondering en alle verdere off topic posts en reacties hierop zullen (misschien) verwijderd worden: daar is deze draad -niet- voor. Dat mag via ICQ of email met IceStorm of mij.
/einde offtopic/

Wat ik in dit topic gelezen heb is het een mooi spel en zal ik het zeker gaan halen waar ik al mijn goede spellen haal: in de winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nou al waar ik gvd die torpedo rekken moet vinden in die boot :( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 09:14 schreef wzzrd het volgende:
geen geld

maar over een aantal weken zal ik het heus wel doen hoor.
Ik heb praktisch elk westwood spel nog hier liggen.(gekocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wizzard je moet gewoon je bek houden hoor, welke mongool betaald 50 euro voor een spel!! doe normaal :(!

25 euro lijkt me redelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het toch wel tegenvallen hoor. de graphics zijn beetje standaard en de gameplay...tsjah ik had ergens anders op gehoopt ik kan het niet precies uit leggen maar dat gedoe _IN_ gebouwen had ik wat uitgebreider verw8 ook in multiplayer. verder ook alles een beetje te...te... tjah te C&C. het had veel Ghost Reconner moeten zijn vind ik. sluipen...mesje...1 guard neer en in die ventilatie schacht dat mis ik vaak toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 12:46 schreef NME het volgende:
ik vind het toch wel tegenvallen hoor. de graphics zijn beetje standaard en de gameplay...tsjah ik had ergens anders op gehoopt ik kan het niet precies uit leggen maar dat gedoe _IN_ gebouwen had ik wat uitgebreider verw8 ook in multiplayer. verder ook alles een beetje te...te... tjah te C&C. het had veel Ghost Reconner moeten zijn vind ik. sluipen...mesje...1 guard neer en in die ventilatie schacht dat mis ik vaak toch.
daarom heet dit spel misschien ook Command & Conquer.
Het is een aktie spel, geen ding zoals Ghost Recon (wat ik overigens wel vet vaak gespeeld heb :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op dinsdag 26 februari 2002 12:27 schreef Sanders het volgende:
Weet iemand nou al waar ik gvd die torpedo rekken moet vinden in die boot :( ;(
1ste verdieping, dus waar je uit de duikboot stapt, dan deur tegenover die grijze hal waar allemaal soldaten op je staan te w8ten in kisten en containers...

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 12:59 schreef Osdorp-Dude het volgende:

[..]

1ste verdieping, dus waar je uit de duikboot stapt, dan deur tegenover die grijze hal waar allemaal soldaten op je staan te w8ten in kisten en containers...
hmm dan weet ik denk ik wel waar ik moet zijn :) zal effe proberen , grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 13:20 schreef Sanders het volgende:

[..]

hmm dan weet ik denk ik wel waar ik moet zijn :) zal effe proberen , grtz
nou heb het geprobeerd, ik sta in de ruimte met de containers en de houten kisten ... en zie daaro niks ... ik moet dus die torpedo racks saboteren :'( , waar zit het nou dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 13:31 schreef Sanders het volgende:

[..]

nou heb het geprobeerd, ik sta in de ruimte met de containers en de houten kisten ... en zie daaro niks ... ik moet dus die torpedo racks saboteren :'( , waar zit het nou dan ?
als eva zegt, saboteer die troep, dan ben je er al :)
gewoon een verdieping naar benedegaan. zie je ene paar rack staan met raketjes erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 13:33 schreef Nephilium het volgende:

[..]

als eva zegt, saboteer die troep, dan ben je er al :)
gewoon een verdieping naar benedegaan. zie je ene paar rack staan met raketjes erin.
daar staat bij ... sam missiles ... en die had ik al gesaboteert volgens mij :S , bedoel je met dat rode licht ? ( die ruimte )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Op dinsdag 26 februari 2002 13:39 schreef Sanders het volgende:

[..]

daar staat bij ... sam missiles ... en die had ik al gesaboteert volgens mij :S , bedoel je met dat rode licht ? ( die ruimte )
nee :)
je hebt in de kamer 2 verdiepingen. je kan met een liftje naar beneden. dan heb je er totaal 4 rekken. die moet je saboteren door er tegen aan te gaan staan en op enter te drukken. het is zo gepiept
ik zit nog steeds op die boot, ik zal ff screens maken als ik er nog langs kom. maar ik weet niet zeker of ik er langs want heb die boot bijna gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cimbom

cimbom

Just Kidding

Welke level is die boot of sbmarine ding...
Gisteren even gespeeeld en ik was dacht op level 4 waar je belandt omdat je ex vriendin(wel een lekkere ding :9~ ) de cargo vliegtuig met een apache neerschoot. Vanavond even verder spelen... Wel kicken dat spel.. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal proberen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-10 19:08
Is er een mogelijkheid dat dit spel gedeeltelijk nederlands is?

http://westwood.ea.com/games/ccuniverse/renegade/dutch/index.html

Het is van EA, dus dat kan nooit goed zijn (kijk maar naar mohaa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
oke , het zijn 3 grote pics, maar goed :) staan op redelijk snelle server :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/roderik/pics/launchpad1.jpg
Dit is the launchpad van de heli die je net heb neergeknalt, als het goed is. Hier loop ik net van de racks vandaan, maar in deze buurt moet je dus wezen.
Je hebt dus, als je terug gaat waar ik vandaan kom, heel veel donkere gangen met heel veel kleine trapjes onder elkaar. Je moet dan helemaal naar beneden.
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/roderik/pics/racks.jpg
Nou dan zie je hier die racks. Het zijn torpedaracks en die zitten altijd helemaal onder in de boot. Die difuse je dan.
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/roderik/pics/Sub%20marine%20portal.jpg
Als je dat gedaan moet je hier naar toe. dit is de sub portal waar de gevangen zijn. je moet onwijze haast maken want anders worden die gevangen afgeknalt want die zitten ingevecht. Nou daar moet je het dus ff volhouden en dan heb je het gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ik had het door , ik zit aan de andere kant , heb nu ook het knopje " backspace " uitgevonden , en dat deed het hem ;)

maar thnx!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cimbom

cimbom

Just Kidding

Op dinsdag 26 februari 2002 15:03 schreef Sanders het volgende:
ja, ik had het door , ik zit aan de andere kant , heb nu ook het knopje " backspace " uitgevonden , en dat deed het hem ;)

maar thnx!! :)
Backspace ??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
  • Laatst online: 13-06 16:54

H-Alien

aka Schenk

Oki frustrerend ik zit nu in het level na de vulkaanuitbarsting.

zit dus in die boot missile racks zijn gesaboteerd gevangenen gevonden alleen heb ik een security card nodig. ben al tachtig keer het hele schip over gebaggerd maar kan die verrekte kaart niet vinden. Het objective gedoe rechtsboven verwijst me naar waar de gevangenen zijn. where oh freaking where is die idote security card?

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Op dinsdag 26 februari 2002 15:45 schreef H-Alien het volgende:
Oki frustrerend ik zit nu in het level na de vulkaanuitbarsting.

zit dus in die boot missile racks zijn gesaboteerd gevangenen gevonden alleen heb ik een security card nodig. ben al tachtig keer het hele schip over gebaggerd maar kan die verrekte kaart niet vinden. Het objective gedoe rechtsboven verwijst me naar waar de gevangenen zijn. where oh freaking where is die idote security card?
er zijn 2 cards. een rode en een groene
1e heeft de first mate (boven op het dek in een kajuit)
2e heeft de kapitein ook ergens boven op het dek in een kajuit (maar dan aan de andere kant van het schip)

P.S multiplayer fix ook binnen, woei! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

hmm kajuit?

als ik zo naar die plaatjes kijk heb ik het niet over hetzelfde level als hierboven. Ik bedoel het level nadat je op een eiland terecht kwam (vliegtuig neergeschoten door ex) en daar uiteindelijk ontsnapt met een submarine. dan kom je op een boot terecht, level 4 of 5 ofzo.

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
ja dat is dit level
die boot is fucking groot namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

hmmm kom alleen maar deuren nodig die "level 2 clearance" vereisen, maar kan die verrekte security card nergens vinden...oh well we continue the search :)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Op dinsdag 26 februari 2002 17:43 schreef vinkie het volgende:
ja dat is dit level
die boot is fucking groot namelijk :)
Vind je?

Vond de tweede missie echt de langste van allemaal...

Boot was alleen hoop gezoek...

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo2K
  • Niet online
Da's wel vaker... Moet je een keycard hebben, ligtie om 't hoekje langs de deur ofzo. Laat die deur dan gewoon zonder keycard opengaan, anders is 't ook nutteloos }:O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat net ff op dixons.nl te kijken en Renegade gaat ook €49,95 kosten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op dinsdag 26 februari 2002 15:57 schreef vinkie het volgende:

[..]

P.S multiplayer fix ook binnen, woei! :)
Als je die hebt geïnstalleerd werkt je single player niet goed meer, heb ik gehoord.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:50
Op maandag 25 februari 2002 20:59 schreef Flipmo2K het volgende:

[..]

Als je de hand of nod kapot wil maken, plaats een Ion cannon beacon in de hand of nod, en REN NAAR BUITEN

daarna kun je gewoon lekker doorlopen :)

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Laatst online: 09:06

AMDFreak

Intel is zo..

Ik heb het spel net ook gespeeld.. nou ik denk dat ie er al heel erg snel vanaf ligt! Het is echt zo'n onrealistisch spel :r

Grapiks vindt ik nou ook nie echt om van te geilen! Nou voor mij hoeft het niet zo hoor!

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik via me LAN wil spelen krijg ik een error: "NO LAN IP ADRESSES FOUND"....iemand anders tegengekomen? Hoogst irritant omdat je bij Multiplayer Practise maar één map te spelen krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 11:49
Help ik zoek die kaart om die gevangenen tebevrijden .. MISSION 5 dacht ik zit op die boot :(

maar ik kan die kaart niet vinden ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 20:15 schreef InterFreak het volgende:
Ik heb het spel net ook gespeeld.. nou ik denk dat ie er al heel erg snel vanaf ligt! Het is echt zo'n onrealistisch spel :r

Grapiks vindt ik nou ook nie echt om van te geilen! Nou voor mij hoeft het niet zo hoor!
het spel is ook niet bedoeld om realistisch te zijn.
graphics zijn redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een server voor mplay (westwood heeft een beta dedicated serving ding uitgebracht)>
Als iemand daar een adresje van weet, kunnen we elkaar afmake ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel levels zijn er eigenlijk in de sp?
Ben al redelijk ver, dus koop hem strax alleen maar voor mp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:59

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Graphics zijn zeer goed te doen, vin ze erg goed voor dit spel, gameplay is super en onrealistisch??? wat wil je man tis Command & Conquer in 3D!!
was command en conquer realistisch nee. dit hoort zo, damn begin een beetje te :r van dat gezeur dat t nie realistisch is, dat hoort dit spel niet te zijn.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer

1. Het is geen counterstrike
2. De eerste poging van Westwood op een 3D shooter. Vrij aardig gelukt moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
een vraagje van ikke

op de missie met de boot, moet je op een of andere manier de gele keycard krijgen van de "captains first mate" ofzo, waarnaar gewezen wordt met een objective pijltje (primary)

maar ik kon die gast nergens vinden, op een gegeven moment ben ik bij een gele deur naar binnen geglipt toen er een black hand uit kwam :P
en welke kaarten moet je eerst hebben, eerst geel en dan groen en rood, of andere eerder? want toen kon ik hem niet uitspelen omdat er nog steeds een objective openstond (die gele key vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Op dinsdag 26 februari 2002 21:38 schreef Blackhole het volgende:
Help ik zoek die kaart om die gevangenen tebevrijden .. MISSION 5 dacht ik zit op die boot :(

maar ik kan die kaart niet vinden ..
Ik ook niet :(

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:12
Jeetje wat was dat makkelijk zeg.

Enigste waar ik problemen heb gehad, is om Dr. morbius te bevrijden, die sukkel kan echt niets.

Ik een beetje aan het sluipen, rent die idoot keihard langs me |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:44

Bloodclot

Jawier!

je schijnt ook niet op internet te kunnen spelen.
Maar op boards zijn al multiplayer hacks verkrijgbaar.

Nee geen trojan morheus downloads gewoon gehackte bestanden.

nog niet getest btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Op dinsdag 26 februari 2002 22:13 schreef Famoso het volgende:

[..]

Ik ook niet :(
dat had ik dus ook.

maar er staat niet voor niets tijdens loading de hint "use c4 to lure enemies into the open" wat ze daarmee bedoelen is dat als je een c4 voor bepaalde (gesloten deuren waar je niet in komt) neerlegt en die laat ontploffen nod gastjes de deur open doen om te kijken wat er aan de hand is, op dat moment sluip je dus door de deur naar binnen, en voila je kan weer verder. (tip de deur die ik bedoel is in de buurt van de missile racks)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 12:11 schreef ItSnows het volgende:
/off topic/
[..]

Zolang het niet over een verzoek tot verspreiden gaat en het ontopic blijft kan (mag!) ik niets beginnen :)

Verder mocht je problemen met mijn manier van modereren hebben of over het beleid mag je een weloverwogen(!!!) discussie starten in LA. Ik speel zeker niet mee en lig zeker niet te slapen. Voor zover ik kan nagaan komt mijn modereren overeen met het huidige beleid. DEZE draad gaat over C&C Renegade en het siert je in ieder geval niet dat het je nodig vind om (afkortingen voor) scheldwoorden te gebruiken.

Voor de goede orde: ik weet bijvoorbeeld dat er mensen van InfoGrames aanwezig zijn op dit forum en mochten zij problemen hebben met topics over bijvoorbeeld illegale versies van het te komen UT2 (wat zij gaan releasen) denk je dan niet dat ze dat zullen laten horen?

Deze post is een uitzondering en alle verdere off topic posts en reacties hierop zullen (misschien) verwijderd worden: daar is deze draad -niet- voor. Dat mag via ICQ of email met IceStorm of mij.
/einde offtopic/

Wat ik in dit topic gelezen heb is het een mooi spel en zal ik het zeker gaan halen waar ik al mijn goede spellen haal: in de winkel :)
/off topic/
Sorry ItSnows maar ik moet hier ff op reageen
Ik neem namelijk ff aan dat je mij bedoelt :)
De reden waarom je mensen zoals mij niet hoort hierover is de volgende reden.

We zijn ervan bewust dat er illegale releases zijn van een spel en we doen ons best dit tegen te gaan maar jammer genoeg lukt dat niet :)
Nu kunnen we wel keihard elke topic over illegale software hier de kop in drukken maar dan gaan jullie wel naar een ander forum oid
Het voordeel van dit forum is dat de modjes hier de links weghalen en dat alleen is al een hele verbetering tov andere forums (hulde modjes)
Wat mij ook hier opvalt is dat er hier gamers zijn die hier kritiek hebben op de illegale software dat zie je niet bij veel forums
Ik ben zelf ook een gamer dus ik weet wel redelijk wat er leeft in de gamewereld en ik weet ook wel dat alles verkrijgbaar is via de bekende shareprogramma's (jullie d88 toch niet dat ik namen ging noemen :)) en het is op dit moment toch niet tegen te houden is.
daarom horen jullie nix van ons

(plus dit spel is niet van ons :))
/einde offtopic/

Eerlijk gezegd lijkt het me wel een cool spel en ik zal het spel zeker een keer gaan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

hehehe n0000bs :P ben allang voorbij die boot zit nu in volgende level die in verhouding tot de andere ontiegelijk moeilijk is imho. Zit in grote stad die overspoeld is door NOD units en vehicles. dr worden ook constant 5 officers voor je neus gedropped. pompom

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 27 februari 2002 10:09 schreef TrehT het volgende:
hehehe n0000bs :P ben allang voorbij die boot zit nu in volgende level die in verhouding tot de andere ontiegelijk moeilijk is imho. Zit in grote stad die overspoeld is door NOD units en vehicles. dr worden ook constant 5 officers voor je neus gedropped. pompom
dit is een kut level ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die ai is echt nep van die mannetjes. Kheb net een kwartiertje gespeeld op medium en die mannetjes zijn echt dom.

geef mij maar mohaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, bij mij wil hij niet eens installeren! ik start de setup, vervolgens krijg ik heel even een zwart scherm en dan springt 'ie alweer trug naar mijn bureaublad! iemand enig idee waar dit aan kan liggen? ik heb een amd 800 met 392 mb intern, windows xp en een voodoo 3 met 16 mb. bij voorbaat mijn extreem grote dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Op woensdag 27 februari 2002 11:11 schreef Dribbeltje het volgende:
die ai is echt nep van die mannetjes. Kheb net een kwartiertje gespeeld op medium en die mannetjes zijn echt dom.

geef mij maar mohaa
daar is deze game dus ook niet voor....

ik ben een keiharde C&C fanaat (speel nog steeds wel eens C&C:Gold) en dit is gewoon extreem gaaf, wel redelijke gfx en natuurlijk EVA :9 die rox gewoon !!

verder is MP gewoonweg super, en dan maar ff kijken of ik nog een kabelverbinding kan gaan krijgen, dan koop ik wel dit spel origineel, eerst nog maar ff rellen op het moeilijkste niveau zometeen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
Op woensdag 27 februari 2002 10:09 schreef TrehT het volgende:
En ik ben alweer een level verder dat ik mobius en die andere 2 uit die chateau moet halen. Alleen net mou ik de MCT opblazen voor het alarm en ineens knalt hij back to desktop ?

weet iemand trouwens hoe je die secondary objective moet doen in die stad met die engi's?
je moet er 6 kapot knallen maar ik vind er maar 2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otho
  • Laatst online: 14:10

Otho

Zoeken scheelt ergernis

Ja, eindelijk origineel gekocht bij de dixons in Leeuwarden :)

I'm a happy man :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb um ook net binnen, mijn mening: Singeplayer is wel leuk, multiplayer had ik meer van verwacht. Ik heb trouwens alleen nog CD 1, CD 2 moet ik nog ff binnenhalen maar zijn die filmpjes de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
  • Laatst online: 27-09 22:01
Jaa,

is renegade al uit?

wou bij intertoys kijken :o
ze hebben hier niet anders ja een gare cd winkel
of ik moet 10km reizen voor de bart smit (8>

is het de moeite dat ik ga kijken bij intertoys of
hebben ze hem toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik mijn vrouwelijke collega Hotwire kan vinden in dat belegerde dorpje??

Ik heb net een flame-tank gepakt en als ik daarmee verder rijd, hoor ik haar zeggen dat ze niet langer stand kan houden...
Paar sec later is mission failed vanwege haar dood.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

vanaf je start up alleen maar rechtdoor je komt het 1 en ander aan enemeis tegen maar gewoon vanaf je start punt recht tegenover je zie je wat puin liggen, daar zit ze dus achter.

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
Op dinsdag 26 februari 2002 20:11 schreef Famoso het volgende:

[..]

Als je die hebt geïnstalleerd werkt je single player niet goed meer, heb ik gehoord.
klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otho
  • Laatst online: 14:10

Otho

Zoeken scheelt ergernis

Op woensdag 27 februari 2002 13:15 schreef Morph666 het volgende:
Jaa,

is renegade al uit?

wou bij intertoys kijken :o
ze hebben hier niet anders ja een gare cd winkel
of ik moet 10km reizen voor de bart smit (8>

is het de moeite dat ik ga kijken bij intertoys of
hebben ze hem toch niet?
al wel bij de dixons in Leeuwrden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoverride
  • Laatst online: 05-06 09:17

Xoverride

sabai sabai

Ik vind het nu een beetje raar/stom worden.

Ik zit nu al zeker 2 uur in het level met de submarine.. Ik kan niet de ^$$%%@# prison kaart vinden, waar EVA het over heeft.

Ik krijg ook die deuren niet open met C4. Er komen geen mannetjes uit lopen..

ik begin het een beetje triest te vinden ....

iemand een oplossing voor dit probleem.

ik heb de torpedos al onklaar gemaakt, die andere raketten ook.

:? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-07 09:27

Mary Wana

keyboard nut

Op zondag 24 februari 2002 17:14 schreef vinkie het volgende:
ik speel btw met m'n

xp1900
gf3 ti500
256 ddr
80 gb 7200 maxtor

op 1024x768@16 bit

filmpjes haperen een beetje en de game loopt wel aardig vloeiend
Ik heb geen probs , 1200 , 256, R8500 :) 1024 32bit :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste