Nou het draait nu redelijk, alleen die bugs in dat spel zijn zooo irritant. Stap je op een blok hout, kun je niet meer verder lopen
echt slecht. Ik zou er absoluut geen geld aan uit willen geven.
Ik zit vast in dat level waarbij je die gate van achteren moet openen.
Hoe kom ik aan die achterkant? Loop al de hele tijd rond bij die refinery en dat gebouw daarachter. Maar heb geen idee waar ik nou heen moet.
Iedereen is dood en de keycard heb ik ook....
Al gevonden...zit nu in die tempel of nod
Hoe kom ik aan die achterkant? Loop al de hele tijd rond bij die refinery en dat gebouw daarachter. Maar heb geen idee waar ik nou heen moet.
Die obelisk bij die temple kan je heeeeel makkelijk slopen.
gewoon de muur huggen, en als je bij de voorkant van de temple staat kan je zoo bij de de Obi naar binnen lopen, ZONDER dat hij je ziet\rakkt. [de dop moet je kunnen zien wil hij je raken)
SP vond ik inderdaad tegenvallertje... erg makkelijk...
beetje jammer dat je die ramjet rifel zo laat krijgt (ik zag em liggen, had ventje net gesniped, verdwijnt dat wapen weer! aargh!!)
volt gun achtig iets krijg je ook laat, en ammo is nerges te bekennen...
MP begint me een beetje te vervelen en zo vaak speel ik het niet eens...
ik hoor nu dat je een nieuwe versie krijgt, waarin je ook in de apches kan vliegen!? hoe wouden ze dat voor elkaar krijgen!? dan kan je maar een klein stukkie vliegen... zo groot zijn de MO levels echt niet...
kzie het al voor me, al die orca's tegen de muur...
gewoon de muur huggen, en als je bij de voorkant van de temple staat kan je zoo bij de de Obi naar binnen lopen, ZONDER dat hij je ziet\rakkt. [de dop moet je kunnen zien wil hij je raken)
SP vond ik inderdaad tegenvallertje... erg makkelijk...
beetje jammer dat je die ramjet rifel zo laat krijgt (ik zag em liggen, had ventje net gesniped, verdwijnt dat wapen weer! aargh!!)
volt gun achtig iets krijg je ook laat, en ammo is nerges te bekennen...
MP begint me een beetje te vervelen en zo vaak speel ik het niet eens...
ik hoor nu dat je een nieuwe versie krijgt, waarin je ook in de apches kan vliegen!? hoe wouden ze dat voor elkaar krijgen!? dan kan je maar een klein stukkie vliegen... zo groot zijn de MO levels echt niet...
kzie het al voor me, al die orca's tegen de muur...

Battle.net Spud#2543
Weet er iemand waar ik dat installatie muziekje vandaan kan halen ik zou graag de site of gewoon de titel willen weten of waar ik hem kan vinden op de CD-Rom.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
kan iemand mij helpen 
ik zit in het level waar je die geleerden moet bevrijden.
Ik heb net die temple of nod kapot gemaakt met het ion canon (vet gaaaaf !!), welke na het tunnel gedeelte komt, met de kommeet.
Maar ik moet nu een groene deur door, met een groene key en ik kan die key dus totaal nergens vinden.
Weet iemand waar die ligt ?
thanks..
ik zit in het level waar je die geleerden moet bevrijden.
Ik heb net die temple of nod kapot gemaakt met het ion canon (vet gaaaaf !!), welke na het tunnel gedeelte komt, met de kommeet.
Maar ik moet nu een groene deur door, met een groene key en ik kan die key dus totaal nergens vinden.
Weet iemand waar die ligt ?
thanks..
edit:
laat maar.... ffies wat geprobeerd... wat blijkt je moet nogal lang tegen een deur gaan staan om binnen te komen
Ik kom wel vaak van dit soort dingen tegen hoor... beetje haperingen enzo ook.... en als ik zo zit te lezen, hebben hier meer mensen last van....
laat maar.... ffies wat geprobeerd... wat blijkt je moet nogal lang tegen een deur gaan staan om binnen te komen

Ik kom wel vaak van dit soort dingen tegen hoor... beetje haperingen enzo ook.... en als ik zo zit te lezen, hebben hier meer mensen last van....
Kun je nu ff uitleggen hoe je dat gelukt is dan? Ik zit daar ook vastOp zondag 07 april 2002 14:14 schreef Rico het volgende:
Ik zit vast in dat level waarbij je die gate van achteren moet openen.

Ik heb de keycard al, alle mannetjes zijn dood, uit frustratie ook maar vast die Obelisk om zeep geholpen.
Je komt bij die achterste op zo'n dingetje aanlopen waar je je use-knop op los moet laten ... maar dan gebeurt er nog steeds niets
Ik ben ook al bij de volgende geweest (aan de andere kant van die obelisk) maar zelfde verhaal
edit:
Lama, ik mistte nog een keycard ...
Lama, ik mistte nog een keycard ...
Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...
Verwijderd
wat een waardeloos spel.
graphics zijn scherp, maar zo belachelijk onecht en bovendien is t zoooo saai om te spelen.
ik gooi de CD maar weer weg
graphics zijn scherp, maar zo belachelijk onecht en bovendien is t zoooo saai om te spelen.
ik gooi de CD maar weer weg
Wooohooooo!!! De aircraft patch is uit!!!
Ik starte het spel net op en bij de Multiplayer kreeg ik de melding dat er een nieuwe patch beschikbaar was... Ik dus downloaden... was-ie 12.5 MB die patch...
2 nieuwe maps zitten er onder andere waar je met de aircrafts in kan spelen! Verder patched het ook sommige textureproblemen bij Ati kaarten.
Ik starte het spel net op en bij de Multiplayer kreeg ik de melding dat er een nieuwe patch beschikbaar was... Ik dus downloaden... was-ie 12.5 MB die patch...
2 nieuwe maps zitten er onder andere waar je met de aircrafts in kan spelen! Verder patched het ook sommige textureproblemen bij Ati kaarten.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Ik zag t net staan !!!
Ben m nu naar binnen aan t hengelen, gaat nog snel, zal straks wel anders zijn
Ik hengel m hier naar binnen:
ftp://ftp.westwood.com/pub/renegade/updates/
Ben m nu naar binnen aan t hengelen, gaat nog snel, zal straks wel anders zijn
Ik hengel m hier naar binnen:
ftp://ftp.westwood.com/pub/renegade/updates/
Nothing to see here
Zo hee... best chaotisch in die twee levels.
Iedereen koopt natuurlijk meteen een heli... ben er wel achter dat je met een sniper zoals Havoc ze met gemak uit de lucht kan schieten in een paar knallen.
Iedereen koopt natuurlijk meteen een heli... ben er wel achter dat je met een sniper zoals Havoc ze met gemak uit de lucht kan schieten in een paar knallen.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Bijna alle servers waar ik op speel krijg ik nu een version mismatch, dus ik denk dat ik morgen pas ga zien hoe het is zodra die server hun versie hebben ge-update.
Hmm... da's vreemd. Ik kreeg maar 1 server die een mismatch had. Alleen had ik op de europese servers veel lag. Op de US-servers bijna geen.Op woensdag 17 april 2002 23:33 schreef Flexx het volgende:
Bijna alle servers waar ik op speel krijg ik nu een version mismatch, dus ik denk dat ik morgen pas ga zien hoe het is zodra die server hun versie hebben ge-update.
Ik speel veel op de 40Player server van blueyonder (server 1)
Ik zie de laatste tijd ook steeds meer Nederlanders op die server.
Mijn nick in Renegade is btw. FL3XXX
op die van blueyonder zit ik ook vaak!Op woensdag 17 april 2002 23:43 schreef Flexx het volgende:
goeie servers zijn dat, 40 spelers, en amper lagg.
* TepelStreeltje is -=spud=- als je een flame tankrush wil moet je het zeggen
is het echt waar dat je kan vliegen!?
en welke patch heb je daar dan voor nodig?
Battle.net Spud#2543
Hmmm... volgens mij heb ik jouw dan wel eens gezien.Op woensdag 17 april 2002 23:43 schreef Flexx het volgende:
* CJ is Reignshot
Die nieuwe patch zuigt. Nu kan je aaleen tegen lui spelen die ook ide patch hebben.
Verwijderd
pls..... kan iemand die C&C Renegade speelt mij ff adden in msn.....
arjen_1985@hotmail.com
arjen_1985@hotmail.com
en danOp donderdag 18 april 2002 17:43 schreef Metal-Kool4 het volgende:
pls..... kan iemand die C&C Renegade speelt mij ff adden in msn.....
arjen_1985@hotmail.com
Ach, het zal niet lang meer duren voordat iedereen die patch heeft. Ik had gisteren tenminste helemaal geen problemen om tegen andere mensen te spelen die die patch ook hadden... en ik zat in een level met 40 mensen tegelijk.Op donderdag 18 april 2002 17:39 schreef Amd RuLuzzz het volgende:
Die nieuwe patch zuigt. Nu kan je aaleen tegen lui spelen die ook ide patch hebben.
Verwijderd
toe maar ff ...... pls. (ik moet heeel erg nodig wat weten)Op donderdag 18 april 2002 18:17 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
en dan
En hier ga ik dat niet stellen
Volgens mij zit er nog een bug in, ik kan namelijk niet omhoog met die Heli, als ik Jump gebeurt er niks. alle controls doen het behalven lift.
welke versie moet ik eigenlijk hebben @ die ftp van westwood? versie 1015 hebben we nu, moet ik dan 1030 of beta1025 hebben?
jah, daaaagOp donderdag 18 april 2002 18:50 schreef Metal-Kool4 het volgende:
[..]
toe maar ff ...... pls. (ik moet heeel erg nodig wat weten)
En hier ga ik dat niet stellen
zekerz een warezrequest?
no thx
iemand trouwens enig idee waarom mijn C&C Renegade het niet meer doet na de laatste update
hij start niet meer op
Versie 1030.Op vrijdag 19 april 2002 11:56 schreef CU2morO het volgende:
welke versie moet ik eigenlijk hebben @ die ftp van westwood? versie 1015 hebben we nu, moet ik dan 1030 of beta1025 hebben?
Ik heb trouwens volgens mij helemaal niets zelf via FTP gedownload.
Het spel vroeg mij gewoon of ik de nieuwe patch wilde hebben. Nadat ik op yes had gedrukt installeerde het programma zelf alles en startte zich opnieuw op. En tadaa... Ik kon spelen en vliegen in aircrafts.
Ik heb trouwens geen problemen met opstijgen. Kon eerst de knoppen niet vinden, maar dat kwam omdat ik de aanwijzingen niet goed gelezen had.
Verwijderd
ik vond het een vet spel, veel mensen die ik ken vonden het niks maar het was machtig, soms ook vet moeilijk, ik moest me inhouden om mijn computer niet uit het raam te gooien, voor om een aantal stealth gasten naar de .... te knallen met een pistol is moeilijk... ook een moeilijk level was om zo`n chick te bevrijden, duurt vet lang voordat je die vent eindelijk neer kan knallen, tis goed om na een dag hard werken je ff af te reageren met renegade
Ik ben tot de conclusie gekomen dat de nieuwe Patch ZUIGT!
Sinds dat het mogelijk is om vliegtuigjes te kopen is iedereen nog maar druk bezig met het kopen van die dingen, en vaak zie ik meerdere gasten gewoon 5 minuten aan een stuk bij zo'n terminal staan totdat ze hem kunnen kopen.
In de tussen tijd wordt de halve base vernietigd.
Verder is het aantal personen die gewoon andermans voertuig jatten gigantisch omhoog gegaan, net nog op de 40 player server van Blueyonder. Ik heb een Steath Tank ik stap uit om het te fixen en ik ben nog niet uitgestapt of iemand rijdt er al mee weg, dan roep ik nog dat hij van mij is en dat ze eruit moeten maar daar wordt geen gehoor aan gegeven.
Fijn is dat denk ik, weer 900 ballen lichter, nu had ik genoeg geld dus maakte het niet echt uit, maar iemand die hard heeft geknokt voor die 900 zal niet zo blij zijn.
Alsof het niet erger kon, ik koop een Heli en hij wordt gebracht met de cargoplain en vliegt richting de Hand Of NOD, ik loop er naartoe om in te stappen en net als ik aankom stapt stapt er gewoon een andere gast in en vliegt weg (gast zijn Nick was McNeil). Toen heb ik gezegd dat Team NOD zwaar zoog en vol met Mensen zat die andermans voertuig jatten en ben gestopt met Renegade.
Ik
echt op deze mensen.
Sinds dat het mogelijk is om vliegtuigjes te kopen is iedereen nog maar druk bezig met het kopen van die dingen, en vaak zie ik meerdere gasten gewoon 5 minuten aan een stuk bij zo'n terminal staan totdat ze hem kunnen kopen.
In de tussen tijd wordt de halve base vernietigd.
Verder is het aantal personen die gewoon andermans voertuig jatten gigantisch omhoog gegaan, net nog op de 40 player server van Blueyonder. Ik heb een Steath Tank ik stap uit om het te fixen en ik ben nog niet uitgestapt of iemand rijdt er al mee weg, dan roep ik nog dat hij van mij is en dat ze eruit moeten maar daar wordt geen gehoor aan gegeven.
Fijn is dat denk ik, weer 900 ballen lichter, nu had ik genoeg geld dus maakte het niet echt uit, maar iemand die hard heeft geknokt voor die 900 zal niet zo blij zijn.
Alsof het niet erger kon, ik koop een Heli en hij wordt gebracht met de cargoplain en vliegt richting de Hand Of NOD, ik loop er naartoe om in te stappen en net als ik aankom stapt stapt er gewoon een andere gast in en vliegt weg (gast zijn Nick was McNeil). Toen heb ik gezegd dat Team NOD zwaar zoog en vol met Mensen zat die andermans voertuig jatten en ben gestopt met Renegade.
Ik

hehe dat was vet lachuh ja die grote gast, telkens liet hij je elke hoek van de kamer zien letterlijk, maar met een PIC is dat zo opgelostOp vrijdag 19 april 2002 16:13 schreef Tommy4u het volgende:
ik vond het een vet spel, veel mensen die ik ken vonden het niks maar het was machtig, soms ook vet moeilijk, ik moest me inhouden om mijn computer niet uit het raam te gooien, voor om een aantal stealth gasten naar de .... te knallen met een pistol is moeilijk... ook een moeilijk level was om zo`n chick te bevrijden, duurt vet lang voordat je die vent eindelijk neer kan knallen, tis goed om na een dag hard werken je ff af te reageren met renegade
Ik kom de gekste dingen tegen:
1280*1024 -> 640*480

Zijn dit cheats ofzo ? Wat ik kan niet zien wat voor voertuigen dit zijn ? En zeker die laatste niet.
1280*1024 -> 640*480
Zijn dit cheats ofzo ? Wat ik kan niet zien wat voor voertuigen dit zijn ? En zeker die laatste niet.
Verwijderd
Zit ik lekker online te gamen, krijg ik van een medespeler een persoonlijk bericht. Ik had het pas door nadat ik in het spel een paar keer "Joh" had gehoord.
Hoe kun je deze berichten aan medespelers sturen??
Volgens mij gaat dat met "Buddy"Op zaterdag 20 april 2002 22:02 schreef KHdV het volgende:
Zit ik lekker online te gamen, krijg ik van een medespeler een persoonlijk bericht. Ik had het pas door nadat ik in het spel een paar keer "Joh" had gehoord.
Verwijderd
heej, maar dit topic gaat over ervaringen enzow: mijn grootste ervaring is dat Westwood weer een prachtig multiplay spel in elkaar heeft gedraaid (als je met veel mensen bent) met een zwaar klote singleplay. (de mensen die je hoort te redden en vervolgens voor je uitlopen bijv.)
Indigo del Fuego rests his case...
Indigo del Fuego rests his case...
Wat is Buddy???Op zondag 21 april 2002 22:59 schreef Flexx het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat met "Buddy"
Ik had dat laatst ook namelijk
Nothing to see here
nogmaals hier mn post:
Ik loop al ongeveer een half uur tot 3 kwartier door een level te zwerven waar ik een siencist moet redden, heeft iemand misschien een idee waar ik heen moet ik word hier echt misselijk van letterlijk (van alles al 30x te hebben gezien)

weet iemand waar ik heen moet ?
Ik loop al ongeveer een half uur tot 3 kwartier door een level te zwerven waar ik een siencist moet redden, heeft iemand misschien een idee waar ik heen moet ik word hier echt misselijk van letterlijk (van alles al 30x te hebben gezien)

weet iemand waar ik heen moet ?
De voertuigen kunnen inderdaad niet veel hebben. Vooral de pick-up en sedan van de GDI. Maar die Chameleon is best wel cool. Een mensen-gras-maaier... uhm.. mensen-maaier.Op zaterdag 20 april 2002 17:44 schreef SaURoN het volgende:
nee dat kun je in tiepen en dan krijg je extra voertuigen, zijn erg irri zo verrot ensow
En die extra karakters van NOD zijn echt cool. Vooral die Acolyte. Die is lekker snel en wendbaar. En het is ook heel handig dat je 'm gewoon op een Tiberium-field kan laten staan, terwijl iedereen op je schiet. Zolang je zorgt dat je niet door je hoofd wordt geschoten, blijft je lichaam zich genezen. Sommige mensen blijven uit frustratie maar schieten en schieten... helpt lekker toch niet.
Welke commands zijn daar dan voor nodig ?
Verwijderd
Weet iemand een site waar je skins voor de personages kan downloaden. Ze moeten er zijn, ik kan ze alleen nergens vinden.
Zover ik weet is dat (nog) neit mogelijk.Op woensdag 24 april 2002 15:00 schreef KHdV het volgende:
Weet iemand een site waar je skins voor de personages kan downloaden. Ze moeten er zijn, ik kan ze alleen nergens vinden.
Kijk hier eens:Op woensdag 24 april 2002 15:00 schreef KHdV het volgende:
http://www.xra2x.com/files/ren/skins/
Verwijderd
Hee, bedankt. Zie er goed uit in de game!!! 
alleen zijn de voertuigen zwart als ik die mod installeer.
alleen zijn de voertuigen zwart als ik die mod installeer.
Als je die 10.30 patch hebt, moet je dan nog iets downloaden om vliegtuigen te krijgen. Bij mij doen ze het namelijk niet als ik 1on1 op lan doe met me broertje
.
Verder heb je niks nodig.Op vrijdag 26 april 2002 22:35 schreef smarthass het volgende:
Als je die 10.30 patch hebt, moet je dan nog iets downloaden om vliegtuigen te krijgen. Bij mij doen ze het namelijk niet als ik 1on1 op lan doe met me broertje.
Let wel op dat de Vliegtuigjes het maar op 2 maps doen.
C&C_Walls_Flying
C&C_City_Flying
Verwijderd
-Multiplayer practice-
Als ik het spel op deze manier speel win ik altijd maar dan zonder dat ik ook maar een gebouw kan opblazen omdat geeneen soldaat mij backup geeft of dat er nog een tank mee rijdt. Hoe kan ik er voor zorgen dat andere ook een beetje mee helpen want ik heb nu pas een keer een c4 kunnen plaatsen en daarna werd ik gelijk dood geschoten. Ook valt me op dat je geen vliegtuigen of gebouwen kunt bouwen...
Als ik het spel op deze manier speel win ik altijd maar dan zonder dat ik ook maar een gebouw kan opblazen omdat geeneen soldaat mij backup geeft of dat er nog een tank mee rijdt. Hoe kan ik er voor zorgen dat andere ook een beetje mee helpen want ik heb nu pas een keer een c4 kunnen plaatsen en daarna werd ik gelijk dood geschoten. Ook valt me op dat je geen vliegtuigen of gebouwen kunt bouwen...
Gebouwen kun je sowiezo niet bouwen en vliegtuigen kopen kan je alleen in 2 maps doenOp zondag 28 april 2002 22:26 schreef mark4sen87 het volgende:
-Multiplayer practice-
Walls en geloof dat de 2e city 2 heet (staat in de Lan server listing met "flying" achter de naam
Verwijderd
Hoe kan ik in multiplayer practice langs die advanced guard tower komen via de back entrance zonder geraakt te worden?Op maandag 29 april 2002 00:16 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
Gebouwen kun je sowiezo niet bouwen en vliegtuigen kopen kan je alleen in 2 maps doen
Walls en geloof dat de 2e city 2 heet (staat in de Lan server listing met "flying" achter de naam
en dat is nou de truucOp maandag 29 april 2002 00:31 schreef mark4sen87 het volgende:
[..]
Hoe kan ik in multiplayer practice langs die advanced guard tower komen via de back entrance zonder geraakt te worden?
wat je zou kunne proberen is een APC rush
je koop teen APc, dan wacht je even en koopt een Ion beacon....
een APC kan 2x geraakt worden is lekker snel, rij naar die ADV Guard tower, als je tegen de muren aanstaat, kan je niet geraakt worden, ga naar binnen, deploy io beacon en naar believen loop naar buiten
Ik zit vast in een level waar je die Temple of nod moet opblazen maar ik heb geen ion cannon becon en kan hem nergens vinden..
ik heb alles opgeblazen wat er op te blazen viel
ik heb alles opgeblazen wat er op te blazen viel
Als de beacon niet voor de temple ligt, dan moet je het level over doen, hoort voor de temple te liggen
Verwijderd
In de rankings op westwood kun je kijken op welke plaats je staat met het spel. Nu kan ik mijn score zien op de wereldwijde lijst, maar niet bij Nederland
Hier baal ik een beetje van, want ik scoor wel lekker (plaats 1300 wereldwijd). Wat moet je instellen of doen om in de Nederlandse rankings lijst te komen???
Hier baal ik een beetje van, want ik scoor wel lekker (plaats 1300 wereldwijd). Wat moet je instellen of doen om in de Nederlandse rankings lijst te komen???
Ik heb hetzelfde probleem. En ook een tijd geleden in dit topic heb ik er naar gevraagd, maar niemand schijnt het antwoord te weten.Op dinsdag 30 april 2002 15:08 schreef KHdV het volgende:
In de rankings op westwood kun je kijken op welke plaats je staat met het spel. Nu kan ik mijn score zien op de wereldwijde lijst, maar niet bij Nederland![]()
Verwijderd
In het level met die boot, moet je torpedo's onschadelijk maken, dit heb ik gedaan alleen vóórdat ik die opdracht kreeg. Nu staat die opdracht daar terwijl ik hem wel gehaald heb! Is hier een commando ofzo tegen?
Verwijderd
Hoe kan ik me ping zien?
(ik wist het altijd wel)
maar ben het vergeten

[edit]
Heeft iemand nog wat goede servers voor me?
plaats het ip dan maar hier
[edit]
(ik wist het altijd wel)
maar ben het vergeten
[edit]
Heeft iemand nog wat goede servers voor me?
plaats het ip dan maar hier
[edit]
Dat ga ik hier niet neerzetten. Anders zit het daar in no time vol.Op donderdag 02 mei 2002 20:04 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Op welke servers zitten julle altijd?
> Hoe krijg ik mijn nick in de lokale ladder?
Vul je nick in zonder hoofdletters.
Verwijderd
no problemoOp donderdag 02 mei 2002 21:22 schreef CJ het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet neerzetten. Anders zit het daar in no time vol.
Go ahead...
Op donderdag 02 mei 2002 21:22 schreef CJ het volgende:
[..]
Dat ga ik hier niet neerzetten. Anders zit het daar in no time vol.

Verwijderd
Ik zit vast in dat levek dat je de missing scientists moet locaten, Je moet dan op een gegeven moment die hand of nod disabelen, maar wat dan?
Verwijderd
m'n pceetje loopt aldoor vast na ongeveer 25 min spelen. hoe kan dat? Hij kan alleen nog uit via stopcontact.
relevante info:
athlon 1200 + alpha pep66 koeler
256 mb
os win2k
Met unreal tournament heb ik geen last van vastlopers.
relevante info:
athlon 1200 + alpha pep66 koeler
256 mb
os win2k
Met unreal tournament heb ik geen last van vastlopers.
Ja, dat klopt.Op vrijdag 03 mei 2002 13:27 schreef SaURoN het volgende:
[..]
servers is toch om met elkaar op te spelen of niet dan
Dus als ik ga zeggen waar ik vaak speel, dan is de kans groot dat de wachttijden nog groter zijn. En dat moet ik niet hebben.
goh... als iedereen dat nou eens deed, is heel slim jaOp vrijdag 03 mei 2002 20:14 schreef CJ het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.Maar ik heb nu al moeite om op m'n favoriete servers in te loggen. Soms moet ik gewoon 10 minuten op refresh drukken, in de hoop dat er iemand het spel verlaat. Maar dat gebeurt niet zo snel, omdat het een van de weinige servers is, waar mensen daadwerkelijk samenspelen en waar teamplay heel belangrijk is.
Dus als ik ga zeggen waar ik vaak speel, dan is de kans groot dat de wachttijden nog groter zijn. En dat moet ik niet hebben.![]()
Verwijderd
Maakt niets uit. Ik kom nog steeds niet in de nederlandse ladder.Op donderdag 02 mei 2002 21:55 schreef OlafvdSpek het volgende:
> Hoe krijg ik mijn nick in de lokale ladder?
Ik ook niet.Op zaterdag 04 mei 2002 23:14 schreef KHdV het volgende:
[..]
Maakt niets uit. Ik kom nog steeds niet in de nederlandse ladder.
Verwijderd
Kan je mij die server niet ff mailen?Op vrijdag 03 mei 2002 20:14 schreef CJ het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.Maar ik heb nu al moeite om op m'n favoriete servers in te loggen. Soms moet ik gewoon 10 minuten op refresh drukken, in de hoop dat er iemand het spel verlaat. Maar dat gebeurt niet zo snel, omdat het een van de weinige servers is, waar mensen daadwerkelijk samenspelen en waar teamplay heel belangrijk is.
Dus als ik ga zeggen waar ik vaak speel, dan is de kans groot dat de wachttijden nog groter zijn. En dat moet ik niet hebben.![]()
alvast thx..
Wat raar. Wat is je nick dan?Op zaterdag 04 mei 2002 23:14 schreef KHdV het volgende:
[..]
Maakt niets uit. Ik kom nog steeds niet in de nederlandse ladder.
Verwijderd
Mijn nick is KHdV007.Op zondag 05 mei 2002 13:34 schreef OlafvdSpek het volgende:
[..]
Wat raar. Wat is je nick dan?
> total allies killed 25Op zondag 05 mei 2002 16:16 schreef KHdV het volgende:
[..]
Mijn nick is KHdV007.
;->
Heb je wel een tournament game gespeeld nadat je met naam zonder hoofdletters hebt ingelogd?
Verwijderd
Ik speel normaal gesproken op de servers van westwood op de laddered games. (is dit niet het zelfde als tournement games??Op zondag 05 mei 2002 16:21 schreef OlafvdSpek het volgende:
[..]
> total allies killed 25
;->
Heb je wel een tournament game gespeeld nadat je met naam zonder hoofdletters hebt ingelogd?
Het speelt momenteel niet zo prettig omdat mijn ADSL modem is overleden. Ik zit nu ff op een 56k6 modempje.
Update: Ik log normaal in zonder hoofdletters. Heeft het te maken met dat ik individueel speel en niet in een clan misschien?
Verwijderd
Kan iemand mij eens uitleggen hoe dit allemaal werkt...
Hoe ik in de nederlandse ladder kom
Ik heb al een loginnaam... Aggressor
Als ik dan inlog > dan vraagt die waar ik woon.
Ik kiez dan Nederland.
Zit ik nu dan in de Nederlandse ladder
... of werkt dit anders.
alvast thx.
Ik kiez dan Nederland.
Zit ik nu dan in de Nederlandse ladder
alvast thx.
als je frame rate en ping wil (erug handig imo)
ga naar console en tik in fps .
klaar.
die "cheats" krijg ik hier niet aan de praat hoor...
je moet dus extras fnkqrrm (of quantifigo schijnt ook te werken) intikken en dan naar een PT toelopen en met alt wat kieze?
graag hulp, wil die acolyte enzo welles proberen,
ga naar console en tik in fps .
klaar.
die "cheats" krijg ik hier niet aan de praat hoor...
je moet dus extras fnkqrrm (of quantifigo schijnt ook te werken) intikken en dan naar een PT toelopen en met alt wat kieze?
graag hulp, wil die acolyte enzo welles proberen,
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
iemand???Op zondag 05 mei 2002 20:34 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Kan iemand mij eens uitleggen hoe dit allemaal werkt...
Ik kiez dan Nederland.
Zit ik nu dan in de Nederlandse ladder... of werkt dit anders.
alvast thx.
Verwijderd
Misschien kun je een clan oprichten. Dan heb je tenminste een hele groep die samenwerkt. Ik speel nu meestal met een maat van me, gaat ook wel leuk, maar een clan is natuurlijk beter. Ik weet niet precies hoe je een clan kan oprichten. Dat moet je ff uitzoeken dan. Ik zal mijn maat eens vragen of die mee wil doen in een clan.Op maandag 06 mei 2002 08:56 schreef Metal-Kool4 het volgende:
oh ja... en ik zoek nog iemand die met mijn wil teamworken.. (points halen voor in de ladder)
Want dan kunnen we samenwerken.... want als ik zo in een server ga.. > dan wil niemand samenwerken
Verwijderd
een clan hoef ik niet echt... ik zoek gewoon 1 a 2 man .. om mee te samen werkenOp maandag 06 mei 2002 09:57 schreef KHdV het volgende:
[..]
Misschien kun je een clan oprichten. Dan heb je tenminste een hele groep die samenwerkt. Ik speel nu meestal met een maat van me, gaat ook wel leuk, maar een clan is natuurlijk beter. Ik weet niet precies hoe je een clan kan oprichten. Dat moet je ff uitzoeken dan. Ik zal mijn maat eens vragen of die mee wil doen in een clan.
Verwijderd
Het speelt momenteel niet zo prettig omdat mijn ADSL modem is overleden. Ik zit nu ff op een 56k6 modempje. Hopelijk komt de KPN deze week met mijn nieuwe modem.
Ik heb ff 1 game geprobeerd op dit modem maar dat was niet te doen. Vorige maand stond ik op plaats 1400 in de wereld wijde ladder. Ik kom nog steeds niet in de Nederlandse ladder. (geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen)
Ik heb ff 1 game geprobeerd op dit modem maar dat was niet te doen. Vorige maand stond ik op plaats 1400 in de wereld wijde ladder. Ik kom nog steeds niet in de Nederlandse ladder. (geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen)
Verwijderd
Zonet even een potje gespeeld van 45min.
En dit is het resultaat

Hebben jullie ook last van heel weinig fps.. als er 40 man inziten ? ?

[edit]
ik heb nog 2 plaatjes....
En de eerste hiervan is erg vaag... (check dat voertuig) > ik ging een server in.. en toen kwam ik dat ding tegen

Nu wil k jullie scores wel eens zien
... en vreemde pics
En dit is het resultaat
Hebben jullie ook last van heel weinig fps.. als er 40 man inziten ? ?
[edit]
ik heb nog 2 plaatjes....
En de eerste hiervan is erg vaag... (check dat voertuig) > ik ging een server in.. en toen kwam ik dat ding tegen
Nu wil k jullie scores wel eens zien
Dat ding kom je tegen wanneer er een air mod is geinstaleerd
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Verwijderd
Ik ben nog geen rare dingen tegen gekomen in de games die ik heb gespeeld. Als ik ze tegenkom zie je het wel!
Goed nieuws.... ik heb een nieuw ADSL modem, dat ik kan weer lekker gaan spelen
Goed nieuws.... ik heb een nieuw ADSL modem, dat ik kan weer lekker gaan spelen
Zouden sommige mensen, eens een paar screen willen posten van Multiplayers maps
(en dan niet speciaal die ook in de die zit
)
ou weleens willen zien hoe die in elkaar zitten
ou weleens willen zien hoe die in elkaar zitten
Denk het wel, het is iig mogelijk om hem te unlocken met die airmod dus denk ik ook dat deze met de aircraft update is meegekomen.Op zaterdag 11 mei 2002 04:28 schreef Nosfer@tu het volgende:
zit de recon bike ook in de Aircraft update ?
hoe doe je datOp zaterdag 11 mei 2002 14:55 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Denk het wel, het is iig mogelijk om hem te unlocken met die airmod dus denk ik ook dat deze met de aircraft update is meegekomen.
Dat wil ik ook wel weten. Of gaat het weer alleen in de unladdered games op de normale manier zoals je ook de Chameleon etc kan unlocken?Op zondag 12 mei 2002 12:03 schreef SaURoN het volgende:
[..]
hoe doe je dat
Verwijderd
Ik ben geen echte shoot 'm up fan (meer RTS), maar ik vind dit spel toch wel echt flex
Maarre weet iemand toevallig hoeveel single player missies je hebt?
Ik ben nou bij dat level bij die temple of nod. Maar ik wil welleens weten hoelang dat het nog gaat duren voordat je het uitgespeeld hebt
Ik ben nou bij dat level bij die temple of nod. Maar ik wil welleens weten hoelang dat het nog gaat duren voordat je het uitgespeeld hebt
Die NOD Reconbike kan niet gebruikt worden. De air mod (dus niet de upgrade !!! voegt m wel toe, alleen is die niet online speelbaar.
Nothing to see here
Dat is de laatste levelOp maandag 13 mei 2002 22:11 schreef Cyber_XXL het volgende:
Ik ben geen echte shoot 'm up fan (meer RTS), maar ik vind dit spel toch wel echt flex
Als ik met een airmod de demo speel, kan ik dus mooi wel die Reconbike gebruikenOp dinsdag 14 mei 2002 08:54 schreef bas_konings het volgende:
Die NOD Reconbike kan niet gebruikt worden. De air mod (dus niet de upgrade !!! voegt m wel toe, alleen is die niet online speelbaar.
Verwijderd
je kan die recon bike zeker gebruiken, hij stuurt alleen rot en raketejs gaan maar eens in 4 seconden ofzo, hij is wel snel though
Je kunt m NIET gebruiken, tenzij je een MOD gebruikt, die wordt alleen niet door westwood ondersteund, kortom je kunt m alleen spelen op servers die de mod draaien, en dat is het zelfde als je kunt m niet online spelen.
Nothing to see here
Maare kan iemand misschien eens een paar plaatje posten van hoe de multiplayer levels eruit zien?
En dan niet de standaard, die ook n de demo zit
Ik wil weleens zien of het hetzelfe conscept is, want ik heb gehoord dat het bij sommige gewoon open velden zijn.
Ik wil weleens zien of het hetzelfe conscept is, want ik heb gehoord dat het bij sommige gewoon open velden zijn.
Open velden?? Nou, dat valt dan vies tegen, want ik heb nog geen enkel open veld gezien.Op dinsdag 14 mei 2002 16:39 schreef jdiezrequejo het volgende:
Maare kan iemand misschien eens een paar plaatje posten van hoe de multiplayer levels eruit zien?
Hoe ziet het er dan ongeveer uit?Op donderdag 16 mei 2002 17:13 schreef CJ het volgende:
[..]
Open velden?? Nou, dat valt dan vies tegen, want ik heb nog geen enkel open veld gezien.
ant iemand zei tegen mij dat je wel de basis van een ander on zien vanaf eeen afstanje, dus niet net zoals in dat demo level waarbij je de hoek en moet en da pas dat je de hele basis ziet, of houdt hij mij gewoon de gek
Ik zal even kijken of ik vanavond wat screens voor je kan maken.Op donderdag 16 mei 2002 19:04 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Hoe ziet het er dan ongeveer uit?
ant iemand zei tegen mij dat je wel de basis van een ander on zien vanaf eeen afstanje, dus niet net zoals in dat demo level waarbij je de hoek en moet en da pas dat je de hele basis ziet, of houdt hij mij gewoon de gek![]()
Oh ja, Renegade 2 is nu ook in de maak, voor zover dat nog niet bekend was hier op het forum. Het maakt gebruik van dezelfde engine als Renegade 1...
Westwood was zich heel erg bewust van het feit veel spelers de gameplay (voornamelijk multiplay) heel erg goed vonden, maar de graphics toch achter liepen op de huidige standaard a la RTCW & Mohaa. Maar ze blijven dus bij dezelfde engine, omdat die tot veel meer in staat is, en dat willen ze dus laten zien met Renegade 2.
Ze hadden toch ook gezegd dat bij Renegade 2 de taks evengroot zulen zijn als 1 Map in Renegade