En, ben je er al uit. Ik vind dit toch wel een behoorlijke bug hoor. Zo wordt het spel echt rechtlijnig.Op zaterdag 02 maart 2002 00:57 schreef MadRacer het volgende:
[..]
TNX eindelijk de gouden tip! Kep dat level 2 keer gespeeld maar idd 2 keer door die gele deur geglipt... tnx ik ga het nu meteen opnieuw proberen! :D:D
Valt mij ook nu erg op.Op zaterdag 02 maart 2002 01:47 schreef bassio het volgende:
[..]
En, ben je er al uit. Ik vind dit toch wel een behoorlijke bug hoor. Zo wordt het spel echt rechtlijnig.
Zit nu bij missie 9 of 10 ofzo en nu is het echt meer gericht op lopen. mollen. En zorgen dat je teammates niet doodgaan.
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Ik heb in missie 3 dattik in de lucht begin en doodval, you are dead
restart
was dit nu weer?
restart
was dit nu weer?
aahh durka durka durka
Haperende filmpjes? FLT zekerOp zondag 24 februari 2002 17:14 schreef vinkie het volgende:
ik speel btw met m'n
xp1900
gf3 ti500
256 ddr
80 gb 7200 maxtor
op 1024x768@16 bit
filmpjes haperen een beetje en de game loopt wel aardig vloeiend
\__________________________________Niet verwarren met IEEE 1394__________________________________/
Verwijderd
Ik weet al wat het probleem is.
Ik was door een deur gesneakt..................er kwam een nodje uit, daardoor ging een deur open waar ik nog geen keycard voor had en dan snapt het spel het niet meer.
Sneak dus niet door deuren als je nog geen kaard voor zo`n deur hebt!
Domme fout trouwens (van Westwood dan
)
Ik was door een deur gesneakt..................er kwam een nodje uit, daardoor ging een deur open waar ik nog geen keycard voor had en dan snapt het spel het niet meer.
Sneak dus niet door deuren als je nog geen kaard voor zo`n deur hebt!
Domme fout trouwens (van Westwood dan
dr zitten wel meer rare dingen in, ik ben geloof ik ook door zon deur geglipt maar toen had ik de keycard al (moet dan wel). er zitten erg veel domme fouten in en de enorme rechtlijnigheid irriteer ik me ook mateloos aan.
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Ondanks de rechtlijningheid heb ik me gisterennacht toch nog erg vermaakt met het spel. Hoefde ik niet naar bed en kon ik gewoon de kwalificatie van de GP zien.
Ik vind de reeks van C&C toch altijd erg verslavend en dat is nu ook weer zo. Bij elk deel had ik altijd als ik aan het spelen was dat als ik een level af had nog ff ging kijken in het nieuwe level...... Met als gevolg dat ik ook dat level uitspeelde en nog even ging kijken bij het volgende level... en.....

Bij Renegade heb ik dat ook weer. Ik ben er al met al best tevreden mee. Vooral door de MP. Normaal doe ik niet meer aan de rage van HL en CS via het internet.... Maar bij renegade wel. Er zijn alleen nog niet zo heel veel servers te vinden via the All-Seeinig Eye.
Ik vind de reeks van C&C toch altijd erg verslavend en dat is nu ook weer zo. Bij elk deel had ik altijd als ik aan het spelen was dat als ik een level af had nog ff ging kijken in het nieuwe level...... Met als gevolg dat ik ook dat level uitspeelde en nog even ging kijken bij het volgende level... en.....
Bij Renegade heb ik dat ook weer. Ik ben er al met al best tevreden mee. Vooral door de MP. Normaal doe ik niet meer aan de rage van HL en CS via het internet.... Maar bij renegade wel. Er zijn alleen nog niet zo heel veel servers te vinden via the All-Seeinig Eye.
Verwijderd
Dat gebeurde vroeger ook wel eens met wolf 3dOp vrijdag 01 maart 2002 23:35 schreef LooneyD het volgende:
[..]
Ik ben er achter gekomen waar het fout gegaan is. Ik ben, terwijl ik de gele keycard nog niet had, een gele deur door gesneakt toen er een nodje uitkwam. Hierdoor is het spel dusdanig in de war geraakt dat, toen ik alle keycards al had, de captain vermoord en de prisoners beschermd, de statussen van de captain en de prisoners allebei nog op pending stonden. Vervolgens heb ik nog 2 uur rond lopen dolen.
quote jij nu wel de goeie?Op zaterdag 02 maart 2002 14:08 schreef Webmasterok het volgende:
[..]
Dat gebeurde vroeger ook wel eens met wolf 3d![]()
![]()
, toen raakte het spel niet in de war, had je de lvl gelijk uitgespeeld met 1% kills
.
Verwijderd
Ja.... (nu wel)Op zaterdag 02 maart 2002 14:21 schreef PowerCow het volgende:
[..]
quote jij nu wel de goeie?
Verwijderd
Nee, volgens mij had hij mij moeten quoten om 11.21. Tenminste, dan snap ik zijn tekst wel...Op zaterdag 02 maart 2002 14:21 schreef PowerCow het volgende:
quote jij nu wel de goeie?
jammer dat het niet soepel loopt op mn 400 
het loopt wel, maar erg fucked happeringen enz.
tijd voor een nieuwe bak
het loopt wel, maar erg fucked happeringen enz.
tijd voor een nieuwe bak
jaOp zaterdag 02 maart 2002 09:12 schreef DaTLS het volgende:
[..]
Haperende filmpjes? FLT zeker
die level blijft fucking moeilijk waar ik nog steeds in zit.. Ik zit niet vast maar het is gewoon moeilijk.
ik zit dus nog steeds in die research facility met die stealth blackhands en die andere dudes met een auto tiberian rifle
Hallo, ik heb ff een vraagie...
elke keer als ik het level na die boot laad, knalt ie op 75% terug naar windows zonder error of wat dan ook
weet iemand hier iets op of heem iemand hetzelfde toevallig ?
elke keer als ik het level na die boot laad, knalt ie op 75% terug naar windows zonder error of wat dan ook
weet iemand hier iets op of heem iemand hetzelfde toevallig ?
I don't ride fast, i fly low
Ik zit vast in de 4e missie waar ik eerst contact moet krijgen met Gunner. Dat is gelukt. Daarnaa kom ik in contact met Dead-Eye die vervolgens voor me uitrent. Ik kom dan een flame-tank tegen die ik pak en achter dead-eye aan loop. Daan staat er aan het einde van de straat een buggy waar hawkeye bij staat. Elke keer als ik in de buurt kom, dan gaat ze dood en is de mission failed. Moet ik dan de andere kant op? ik krijg nl een nieuw objective als ik die straat in rij. Maar als ik doorrij gaat ze dood.
Iemand hier al langs gekomen?
Iemand hier al langs gekomen?
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
BUG SPEL
moest ff hoor
moest ff hoor
aahh durka durka durka
Waarschijnlijk ff een domme vraag: "Hoe de fuk krijg ik het voor elkaar om meerdere mannetjes in zo'n armored vervoer ding te vervoeren een basis in?
"
Ik heb zojuist de Ion Cannon losgelaten op de Temple of Nod. En nu moet ik Sydney (nogmaals) redden uit de ondergrondse bunker, maareh.. op het moment dat de missie start sta je al onder vuur door 2 nod officers, en 3 turrets die een combinatie zijn van tesla/obelisk.
Tja, dan komt er het elctroshock wapen nog bij wat die black hand's dragen en ja, dan kom ik niet ver.
De rest van de basis in de vorige missie is helemaal ontmanteld, zelfs de tiberium silo's.
iemand een tip?
Tja, dan komt er het elctroshock wapen nog bij wat die black hand's dragen en ja, dan kom ik niet ver.
De rest van de basis in de vorige missie is helemaal ontmanteld, zelfs de tiberium silo's.
iemand een tip?
I want to live forever, so far.. so good.
Kan ik van iemand de savegame hebben van de missie die NA het redden van mobius komt.
Hiero gaat die gozer hele tijd voor mannetjes staan en laat ie zichzelf doodgaan.
Hiero gaat die gozer hele tijd voor mannetjes staan en laat ie zichzelf doodgaan.
In level 3 moet ik die wetenschapper zien te vinden. Bovendien moet ik een power plant en de hand of nod naar de andere wereld helpen.
So far, so good. Maar nu komt het gedonder. die power plant moet ik nog, en die wetenschapper moet ik ook nog zien te vinden, maar nu ben ik via die tiberium grot (zo noem ik het maar) bij de hand of nod gekomen.
Ik heb dat hele gebouw doorzocht, maar ik kan niet bij het paneel komen om C4 te plaatsen. Als ik bij die deur staat krijg ik te horen: "This door requires level 1 security access"
Jaja, heel fijn dus, maar dat heb ik niet! Ik denk dat ik zo'n keycard moet halen
Waar vind ik die ? of moet ik eerst de powerplant doen ? en hoe kom ik daar vanaf de hand of nod ?
So far, so good. Maar nu komt het gedonder. die power plant moet ik nog, en die wetenschapper moet ik ook nog zien te vinden, maar nu ben ik via die tiberium grot (zo noem ik het maar) bij de hand of nod gekomen.
Ik heb dat hele gebouw doorzocht, maar ik kan niet bij het paneel komen om C4 te plaatsen. Als ik bij die deur staat krijg ik te horen: "This door requires level 1 security access"
Jaja, heel fijn dus, maar dat heb ik niet! Ik denk dat ik zo'n keycard moet halen
Verwijderd
Als ik eye opstart, en een renegade server aanklik, dan start hij Renegade gewoon op, en doet verder nix...
Als je slim ben geweest heb je je ion cannon beam nog.Op zaterdag 02 maart 2002 20:26 schreef CyberTijn_ het volgende:
In level 3 moet ik die wetenschapper zien te vinden. Bovendien moet ik een power plant en de hand of nod naar de andere wereld helpen.
Jaja, heel fijn dus, maar dat heb ik niet! Ik denk dat ik zo'n keycard moet halenWaar vind ik die ? of moet ik eerst de powerplant doen ? en hoe kom ik daar vanaf de hand of nod ?
Die leg je daar ff neer. Zoek je dekking.
Dan ga je helemaal naar het dak van de hand of nod en daar krijg je filmpje met die scientists enzo.
Waarschijnlijk heb je een firewall (zonealarm b.v.) die na het starten van het programma vraagt of dat programma verbinding mag maken met internet. Dit scherm blijft waarschijnlijk hangen achter C&C. Kijk of je je firewall C&C toegang kan geven en dan moet het lukken.Op zaterdag 02 maart 2002 22:50 schreef TheRealFreeMan het volgende:
Als ik eye opstart, en een renegade server aanklik, dan start hij Renegade gewoon op, en doet verder nix...
Je kan ook C&C starten in windowmode.
Nog bedankt voor die savegameOp zondag 03 maart 2002 01:27 schreef bassio het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je een firewall (zonealarm b.v.) die na het starten van het programma vraagt of dat programma verbinding mag maken met internet. Dit scherm blijft waarschijnlijk hangen achter C&C. Kijk of je je firewall C&C toegang kan geven en dan moet het lukken.
Zijn er vandaag nog mensen bij de Toys 'R' Us te Utrecht geweest die misgegrepen hebben naar deze game? 
Ik had gisteren 't laatste exemplaar namelijk
Hijs vet stoer, ben alleen beetje verdwaald in die tunneltjes in level 3, maar ik was nog niet op het geniale idee gekomen om m'n map eens te bekijken
Gaan we morgen zeker doen, verder is deze game ge-wel-dig online!!
Good luck, have fun! Hope to see a tweakers server soon
Hijs vet stoer, ben alleen beetje verdwaald in die tunneltjes in level 3, maar ik was nog niet op het geniale idee gekomen om m'n map eens te bekijken

Ik vind het spel niet goed genoeg om hem legaal in de winkel te kopen, vooral de singleplayer laat nog wat te wensen over.Op zondag 03 maart 2002 03:56 schreef PromWarMachine het volgende:
Zijn er vandaag nog mensen bij de Toys 'R' Us te Utrecht geweest die misgegrepen hebben naar deze game?
Maar als er nog een mission pack dat je Renegade ook als NOD kan spelen, dan koop ik ze wel allebei, maar nu vind ik het die 110 gulden niet waard.
het spel loopt bij mij goed onder windows ME, maar op windows 2000 of xp duurt het echt superlang voordat een level geladen is
zodra mijn schijf eindelijk klaar is met laden hapert het spel en bij elke beweging gaat die schijflamp aan om bij laden
zwaar klote dus !!
ik heb al diverse biosen en drivers geprobeerd voor mijn abit hotrod udma 100 kaartje maar zonder resultaat
is er iemand die dit probleem ook heeft ?
en is er misschien een oplossing ?
thanks
ps: ik heb de laatste update ( v1.0.15 )
zodra mijn schijf eindelijk klaar is met laden hapert het spel en bij elke beweging gaat die schijflamp aan om bij laden
zwaar klote dus !!
ik heb al diverse biosen en drivers geprobeerd voor mijn abit hotrod udma 100 kaartje maar zonder resultaat
is er iemand die dit probleem ook heeft ?
en is er misschien een oplossing ?
thanks
ps: ik heb de laatste update ( v1.0.15 )
sow, uitgespeeld, op medium difficulty.
Verhaal valt een beetje tegen, met (blauw) Tiberium hadden ze er wel een mooier verhaal om kunnen bouwen...
Verhaal valt een beetje tegen, met (blauw) Tiberium hadden ze er wel een mooier verhaal om kunnen bouwen...
okay lekker is dat.
Ik zit dus hoer met vrijwel geen ammo, kwam doordat ik na het laden van level 4 plotseling allemaal nullen zag bij de wapens terwijl ik aan het einde van level 3 nog genoeg ammo had. Ik dacht dat het zo hoorde, maar kennelijk is da weer een bug...lekker handig
Ik zit dus hoer met vrijwel geen ammo, kwam doordat ik na het laden van level 4 plotseling allemaal nullen zag bij de wapens terwijl ik aan het einde van level 3 nog genoeg ammo had. Ik dacht dat het zo hoorde, maar kennelijk is da weer een bug...lekker handig
www.simsport-racing.com
je kan ook gewoon naar het dak lopen filmpje kijken terug naar binnen gaan keycard pakken deur openenen en C4 op mct leggen, verspil je geen beam cannonOp zaterdag 02 maart 2002 23:20 schreef SeRRveR het volgende:
[..]
Als je slim ben geweest heb je je ion cannon beam nog.
Die leg je daar ff neer. Zoek je dekking.
Dan ga je helemaal naar het dak van de hand of nod en daar krijg je filmpje met die scientists enzo.
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Explain the difference van blauw en groen tiberium.Op zondag 03 maart 2002 13:22 schreef Warbringer het volgende:
sow, uitgespeeld, op medium difficulty.
ik vind de AI gewoon klote!
als die muts in de Temple of NOD nu gewoon ergens veilig wacht tot ik iedereen verrot knal... maar nee. ze gaat er middenin staan en rent voor me uit!
als die muts in de Temple of NOD nu gewoon ergens veilig wacht tot ik iedereen verrot knal... maar nee. ze gaat er middenin staan en rent voor me uit!

Verwijderd
vraagjes : want ik heb hem zo binnen
1. er was toch een link waar je je systeem kon laten testen voro dit spel om te kijken hoe hij zo lopen ?
2. als ej een key heb zou je hem dan kunnen spelen ( online dan ) ?
3. is single player erg makkelijk
4. wat zijn de beste drivers voor nvidia geforce 2mx/mx 400 ? zodat het spel het beset draait
5. waar zijn die te vinden ?
1. er was toch een link waar je je systeem kon laten testen voro dit spel om te kijken hoe hij zo lopen ?
4. wat zijn de beste drivers voor nvidia geforce 2mx/mx 400 ? zodat het spel het beset draait
1. Klopt geen meter van. Ik zou 95% te kort komen qua video kaart. Ik draai alles full detail soepelOp zondag 03 maart 2002 15:15 schreef roy-2001 het volgende:
vraagjes : want ik heb hem zo binnen
2. Ja je hebt een key. Maar je kan niet online spelen. Zelfs niet met Gamespy.
3. Nee.
4. De laatste.
5. www.nvidia.com
Verwijderd
ff ik kan wel online spelen dan , die gast die hem mij gegeven heeft kan dat ook !Op zondag 03 maart 2002 15:35 schreef SeRRveR het volgende:
[..]
1. Klopt geen meter van. Ik zou 95% te kort komen qua video kaart. Ik draai alles full detail soepel
2. Ja je hebt een key. Maar je kan niet online spelen. Zelfs niet met Gamespy.
3. Nee.
4. De laatste.
5. www.nvidia.com
nananananananna ! of zou hij lullen ( ik heb gratis gekregen )
Hij lultOp zondag 03 maart 2002 15:44 schreef roy-2001 het volgende:
[..]
ff ik kan wel online spelen dan , die gast die hem mij gegeven heeft kan dat ook !
nananananananna ! of zou hij lullen ( ik heb gratis gekregen )
Verwijderd
Ik ben dus in dat dorpje, en dan moet je op een gegeven moment die elite forces mollen of zo bij dat kerkje. Maar dat heb ik dus gedaan (en die Apache neergehaald) en nu komt er niet 'accomplished' te staan?
Weet iemand hoe dit komt?
Weet iemand hoe dit komt?
er zijn 2 apache's
www.simsport-racing.com
Psies of hij moet een hele andere illegalo versie hebben of origineel gekocht.Op zondag 03 maart 2002 16:04 schreef Thunder het volgende:
[..]
Hij lult
En als het een hele andere illegale versie is dan waarom hebben ander mensen die dan niet.
Verwijderd
Wie weet er of er al cheats voor het spel te vinden zijn? In Singeplayer, wou ik graag god hebben en alle wapens.
Weet iemand het?
Hier heb je wel een trainer, ik denk dat die in principe wel hetzelfde zal doenOp zondag 03 maart 2002 19:07 schreef ExiRana het volgende:
Wie weet er of er al cheats voor het spel te vinden zijn? In Singeplayer, wou ik graag god hebben en alle wapens.Weet iemand het?
In Westwood games ben ik btw nog nooit écht cheats tegengekomen

Verwijderd
Dan is er binnen no time nix meer aan, is sterk af te raden, ook zeker als je een trainetje hebt:Op zondag 03 maart 2002 19:07 schreef ExiRana het volgende:
Wie weet er of er al cheats voor het spel te vinden zijn? In Singeplayer, wou ik graag god hebben en alle wapens.Weet iemand het?
"damn, waar moet ik heen, hmmzzz, dan maar ff F8"
En dan gaat ut echt snel, als je begrijpt wat ik bedoel.

Verwijderd
hey mensen
ik heb net ff dit hele topic door gelezewn ((( tsss dat was een lees werk )))
euhh ik had weer een stel vraagjes :
1. wat is dat met eem multiplayer hack , waar kan ik ze vinden ( als dat niet mag , sorry mods )
2.welke drivers kan je het beste hebben voor een nvidia geforce 2mx/mx 400 ( 32 mb ) want sommige zeggen de 23.30 en de andere 27.70 ofzo
dus welke ?
dat waren de vraagjes !!
1. wat is dat met eem multiplayer hack , waar kan ik ze vinden ( als dat niet mag , sorry mods )
2.welke drivers kan je het beste hebben voor een nvidia geforce 2mx/mx 400 ( 32 mb ) want sommige zeggen de 23.30 en de andere 27.70 ofzo
dus welke ?
dat waren de vraagjes !!
Hoe hoog staat iedereen nu eigenlijk in de Westwood rankings? Daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
1. dat mag idd niet neeOp zondag 03 maart 2002 19:20 schreef roy-2001 het volgende:
hey mensen
dus welke ?
dat waren de vraagjes !!

2. probeer het nou voor 1x es gewoon zelf ff uit

Verwijderd
LoL, die gast leest het hele topic door, blaf je uhm zo afOp zondag 03 maart 2002 19:34 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
1. dat mag idd niet nee
2. probeer het nou voor 1x es gewoon zelf ff uit
1. Dat mag hier niet.... (raad aan om gewoon orgineel te kopen, dan weet je zeker dat het loopt want bij de volgende updata of zo kun je ut al niet meer spelen.)
2. Nieuwste heb ik hiero gelezen, zelf gebruik ik nog oude voor zo ver ik weet, en loopt ut redelijk goed.
hehehe, oepsOp zondag 03 maart 2002 19:37 schreef Webmasterok het volgende:
[..]
LoL, die gast leest het hele topic door, blaf je uhm zo af....
[...]
maar ut is toch zo,
in alle topics waar hij iets vraagt, dan is het zoiets
Verwijderd
LoL, wist ik niet....Op zondag 03 maart 2002 19:41 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
hehehe, oeps
maar ut is toch zo,
in alle topics waar hij iets vraagt, dan is het zoiets
*Blaf Blaf roy-2001 zijn richting op*
blaf blafOp zondag 03 maart 2002 19:43 schreef Webmasterok het volgende:
[..]
LoL, wist ik niet....
*Blaf Blaf roy-2001 zijn richting op*
mwah, we zullen maar weer ontopic gaan he
ikzelf gebruik iig de 23 versie van de Nvidia drivers met mijn GeForce2 MX400
Verwijderd
Woef WoefOp zondag 03 maart 2002 19:46 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
blaf blaf
mwah, we zullen maar weer ontopic gaan he
ikzelf gebruik iig de 23 versie van de Nvidia drivers met mijn GeForce2 MX400
ik gebruik 2.1.8.3
Verwijderd
bedankt, ik ga zelf wel ff wat proberen
heb bijna cd 2 binnen, dus ga hem zo ff branden en spelen
laat weten hoe die loopt , welke drivers en hoe ik hem vind
is er al een patch uit ?
heb bijna cd 2 binnen, dus ga hem zo ff branden en spelen
laat weten hoe die loopt , welke drivers en hoe ik hem vind
is er al een patch uit ?
Verwijderd
Op zondag 03 maart 2002 19:49 schreef roy-2001 het volgende:
Kef Kef!!
Hehe, voor zo ver ik weet al twee, gewoon ff anymous inloggen op ftp://westwoord.com dan naar renegade en dan patches of zo...
Verwijderd
ik heb de sorrt iso gedonwload ( bin versie )Op zondag 03 maart 2002 19:50 schreef Webmasterok het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hehe, voor zo ver ik weet al twee, gewoon ff anymous inloggen op ftp://westwoord.com dan naar renegade en dan patches of zo...
dus dat zijn 2cd die ik zo ff ga branden
kan ik daar die patches ook op toevoegen denk je
ik moet hem dan instaleren via een setup ?
Verwijderd
hmmm, ja kun je gewoon doen volgens mij, toen ik met redalert over nedwerk wou gaan spelen heb ik ook gewoon de patches geinstalld.Op zondag 03 maart 2002 19:55 schreef roy-2001 het volgende:
[..]
ik heb de sorrt iso gedonwload ( bin versie )
dus dat zijn 2cd die ik zo ff ga branden
kan ik daar die patches ook op toevoegen denk je
ik moet hem dan instaleren via een setup ?
*** en dat was post 590
Verwijderd
Nee das klink_en_klaar GoT/LoTOp zondag 03 maart 2002 20:00 schreef roy-2001 het volgende:
ah !!! perfecto , en bedankt
dit is mijn 765 post
toeval he
*post 591
Verwijderd
jij hebt wel humoer hoor, i LIKEOp zondag 03 maart 2002 20:02 schreef Webmasterok het volgende:
[..]
Nee das klink_en_klaar GoT/LoT
*post 591
MAAR VIND JE DE GAME OOK leuk ?
Verwijderd
ik heb hem orgineel gekocht, en de game is best leuk maar zit niet echt tactiek in de single player.... this redelijk duidelijk hoe je de levels uit kunt LoPeN, moeilijkste is die achterlijke maatjes van je levend houdenOp zondag 03 maart 2002 20:03 schreef roy-2001 het volgende:
[..]
jij hebt wel humoer hoor, i LIKE
MAAR VIND JE DE GAME OOK leuk ?

Verwijderd
Godverdomme! Heb ik dat hele verdomde level opnieuw gespeeld en nu gebeurd er weer nix als ik al die Black nog wat gasten heb gesloopt.
Wat moet ik daar in godsnaam doen bij die kerk?
Verwijderd
F8 drukken?????Op zondag 03 maart 2002 20:10 schreef 007 het volgende:
Godverdomme! Heb ik dat hele verdomde level opnieuw gespeeld en nu gebeurd er weer nix als ik al die Black nog wat gasten heb gesloopt.
wazda voor bullshit?Op zondag 03 maart 2002 20:15 schreef Webmasterok het volgende:
[..]
F8 drukken?????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar ff over degene waar je op reageerde.
hebbie die 2 helicopters ook gesloopt?
btw spel bleef bij mij daar ook de eerste keer hangen
heb toen voor dat ik die kerk inging gesaved en bleek dat de helicopter de eerste keer dus er wel was, maar je ag hem niet (je hoorde hem wel)
maar de 2e keer werkte het dus wel....
Verwijderd
WINDOWED mode??? kan je dat ff uitleggen?Op zondag 03 maart 2002 01:27 schreef bassio het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je een firewall (zonealarm b.v.) die na het starten van het programma vraagt of dat programma verbinding mag maken met internet. Dit scherm blijft waarschijnlijk hangen achter C&C. Kijk of je je firewall C&C toegang kan geven en dan moet het lukken.
Verwijderd
Ik leg het wel ff uit, je kunt het zo aanzetten: start > programs > Westwoord > renegade > renegade configOp zondag 03 maart 2002 21:36 schreef TheRealFreeMan het volgende:
[..]
WINDOWED mode??? kan je dat ff uitleggen?
dan moet je daar ergens windowed mode aanvinken en dan heb je ut.... moet je ff je IE verkleinen dat komt op het zelfde neer...
** ( post 596
Verwijderd
Huh? Maar waar vind je die 2e helicopter dan? Ik speel btw op easy hoor, dan ook een 2e helicopter? Of is die eerste helicopter daar in dat park? Met die engineers, daar staat trouwens 'failed' achter.Op zondag 03 maart 2002 21:29 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
wazda voor bullshit?
maar ff over degene waar je op reageerde.
hebbie die 2 helicopters ook gesloopt?
btw spel bleef bij mij daar ook de eerste keer hangen
heb toen voor dat ik die kerk inging gesaved en bleek dat de helicopter de eerste keer dus er wel was, maar je ag hem niet (je hoorde hem wel)
maar de 2e keer werkte het dus wel....
als je met de "crew" binnen in de kerk bent en je gaat naar buiten staan er 3 attilerie karretjes... er lopen wat black hand gastjes rond en er vliegen 2 helis rond (2 apaches)Op zondag 03 maart 2002 21:55 schreef 007 het volgende:
[..]
Huh? Maar waar vind je die 2e helicopter dan?
Verwijderd
Easy...Op zondag 03 maart 2002 21:59 schreef Nosfer@tu het volgende:
ik heb eventueel nog wel de savegame voordat je de kerk in gaat...
maar je moet em wel willen hebben.. ik speel op easy...

(** post 596
Edit: (**post 597
yo en waar ben je dan al?Op zondag 03 maart 2002 22:13 schreef Webmasterok het volgende:
[..]
Easy..., ik vind ut al een "volg de weg en je speelt het achter elkaar uit" spel op "soldier"...
(** post 596)
Edit: (**post 597 :):))
![]()
ik zit ergens in de temple.... is niet makkelijk...
en ik vind aan een game dat het leuk moet blijven......
en niet dat ik om de haverklap me zorgen moet maken om health en ammo
Ik heb hem net uitgespeeld. Viel wel ff tegen hoor. Echt zo'n MOHAA einde. De temple is inderdaad het laatste level. Je krijgt nog een eindbaas (baasin eigenlijk) en dan red je Sydney. Je moet haar nog escorteren naar boven en that's it.Op zondag 03 maart 2002 21:31 schreef Nosfer@tu het volgende:
zit nu in de temple... en die vink niet leuk.
moeilijk... maar weet ook niet helemaal waar ik heen moet
is dit het laatste level? (voor degene die em al uitgespeeld hebben)
Waarom maken ze die games nu eens niet wat langer. Nu speel je hem binnen een week makkelijk uit.....
die eindbazin is ook weer zon tiberium lifeform/mutant? net als de 2e "baas" die je tegen je krijgt in dat lab
Verwijderd
Zou wel orgineel zijnOp zondag 03 maart 2002 22:30 schreef Nosfer@tu het volgende:
die eindbazin is ook weer zon tiberium lifeform/mutant? net als de 2e "baas" die je tegen je krijgt in dat lab

Edit: post 598
Verwijderd
Ik had gelukkig zelf ook nog een save vlak voor de kerk, nu ging het wel goed. Zal wel door die patch komen...Op zondag 03 maart 2002 21:59 schreef Nosfer@tu het volgende:
ik heb eventueel nog wel de savegame voordat je de kerk in gaat...
maar je moet em wel willen hebben.. ik speel op easy...
easy is echt super makkelijk. dan is het gewoon niet leuk meer.
soldier is moeilijk vind ik, het is wel te doen maar lastig
soldier is moeilijk vind ik, het is wel te doen maar lastig
en.............. uit
ach ze hebben we de moeite genomen om het via een filmpje af te laten lopen.
"could have done it left-handed"
ach ze hebben we de moeite genomen om het via een filmpje af te laten lopen.
"could have done it left-handed"
k heb hem al heb er ook al een review over geschreven het is best een vet spel
http://www.game-trix.com/reviews/showrev.php?rev_id=12
http://www.game-trix.com/reviews/showrev.php?rev_id=12
Ksnap niet wat mensen er makkelijk aan vinden. Ik zit vast bij die laatste level.
Speel op hard imho. (Commando)
Speel op hard imho. (Commando)
Ja hoor, mijn ervaringen met het spel zijn uitermate positief. Sinds die 6037 drivers van Ati uit zijn heb ik ook geen last meer van corrupte drivers en kan ik (helaas) niet meer door deuren heen kijken om te zien wie er achter staat.Op maandag 04 maart 2002 00:46 schreef Bulldog het volgende:
BESTE MENSEN, zou het weer wat meer on-topic en serieus verder kunnen gaan?.
Verder ben ik eigenlijk weinig bezig met de singleplayer challenge, maar houd ik me meer bezig met de multi-player versie. Die ruleert zwaar... En ik ben namelijk gek op rankings. Het is alleen zo'n hele klus om bovenin de top 10 te komen. Ik begon op nr. 4428 en zag dat ik net op nr. 571 stond, dus ik heb nog wel wat te gaan.
Wat ik trouwens wel vreemd vond is dat ik niet opgenomen wordt in de Dutch rankings? Heeft iemand anders dit probleem ook? Ik heb toch echt als nationaliteit Nederlands aangegeven, maar goed, ik speel meer op Amerikaanse servers omdat er daar meer van zijn dan Europese. Maar toch vind ik het jammer dat ik niet bij de Nederlandse rankings sta, anders stond ik daar nou op nr. 10!
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Weet iemand een snelle server in nederland???
Ik zie alleen maar snelle servers voor de demo
Ik zie alleen maar snelle servers voor de demo
Nothing to see here
weet iemand misschien antwoord op mijn vraag ? (pagina 14)
Groen Tiberium = Lethal to organic materialOp zondag 03 maart 2002 14:58 schreef SeRRveR het volgende:
[..]
Explain the difference van blauw en groen tiberium.
Blauw Tiberium zit in de repair guns van Enigeers/technicians/hotwire, en repareet juist organic material en metaal structuren etc.
Dus blijkbaar is blauw tiberium niet zo schadelijk.
D8 ff ... zal wel aan t swappen zijn ... maar gezien je sig lijkt dat t niet te zijnOp maandag 04 maart 2002 11:53 schreef taz3d_nl het volgende:
weet iemand misschien antwoord op mijn vraag ? (pagina 14)
Nothing to see here
Verwijderd
goedendag,
ik heb dus c&c renegade binnen
en gebrand
maar nu doet hij het niet , boehoe !!
wou ik ff mededelen
ohh ja je mag hier toch niet naar een no-cd crack vragen
en gebrand
wou ik ff mededelen
hehehe, net goed voor jeOp maandag 04 maart 2002 16:16 schreef roy-2001 het volgende:
goedendag,
en gebrand
wou ik ff mededelen
en nee die krijg je hier idd ook niet
Verwijderd
goedendag
ik kan niet op de ftp van westwood komen
voor de patches ?
weet iemand waar ik die anders van dan zou kunnen halen ?
voor de patches ?
Probleem is waarschijnlijk dat de files waarna ze linken niet meer bestaan ze linken naar:Op maandag 04 maart 2002 16:39 schreef roy-2001 het volgende:
goedendag
voor de patches ?
ftp://ftp.westwood.com/pub/renegade/updates/Renegade_1014_English.exe
Maar dat moet inmiddels:
ftp://ftp.westwood.com/pub/renegade/updates/Renegade_1015_English.exe
zijn, maar beter kun je
ftp://ftp.westwood.com/pub/renegade/updates/
Gebruiken, dan zie je de files gewoon staan.
Nothing to see here
Verwijderd
Met geen mogelijkheid krijg ik dit meer goed.
Inmiddels heb ik al C&C Renegade de-installed en m'n oude drivers weer terug gezet, maar MOHAA vertikt het om weer op z'n oude 100 Mhz te werken.
(draai XP PRof)
Oplossingen?
(Ja natuurlijk install ik Renegade later weer
nooit gehoord van je post edittenOp maandag 04 maart 2002 16:39 schreef roy-2001 het volgende:
[..]
hoezo goed voor me ?
enfin, dat "net goed voor je" slaat erop dat je em dan maar legaal moet kopen,
het kost namelijk geld om die spellen te ontwikkelen
en doordat mensen de game legaal kopen verdienen ze dat geld terug
om het zo maar ff te zeggen
Het ziet er goed uit! Niks mis met de graphics ook!! Echt niet minder als MOHAA of RTCW, beter zelfs imo.. En de gameplay is zeker veel beter.. Degene die de graphics slecht vinden zijn waarschijnlijk aan een nieuw systeem toe 
Maar ik ga weer ff verder spelen...
Maar ik ga weer ff verder spelen...
Dan heb je 'm verkeerd gebrand.. CD1 moet als label 'Renegade Game' hebben, en CD2 'Renegade Data' anders doet ie het niet....Op maandag 04 maart 2002 16:16 schreef roy-2001 het volgende:
goedendag,
en gebrand
wou ik ff mededelen
Rage3d Tweaker even installeren. En dan in het extra tabblad in je Display settings de frequentie even vast zetten.Op maandag 04 maart 2002 17:40 schreef Squeek het volgende:
Heb ik net C&C Renegade geinstalled en ATi drivers geupdated, draait MOHAA nog maar onder 60 MHZ.
Met geen mogelijkheid krijg ik dit meer goed.
Inmiddels heb ik al C&C Renegade de-installed en m'n oude drivers weer terug gezet, maar MOHAA vertikt het om weer op z'n oude 100 Mhz te werken.
(draai XP PRof)
Oplossingen?
Verwijderd
In welke winkel kan Renegade het beste kopen? Ik bedoel heeft iemand m ergens el-cheapo gezien?
Net als RTCW toen bij Eplaza, 75 guldens
Net als RTCW toen bij Eplaza, 75 guldens
hoe zit het met die stealth tank eigenlijk
als ik met die tank ook maar in "de vieuw" van een advanced guardtower kom, gaat die tower gelijk schieten??
HALLOW? ik zit in een STEALTH TANK, met C&C ging het vroeger wel en nu niet meer boehoeoeoeoe
als ik met die tank ook maar in "de vieuw" van een advanced guardtower kom, gaat die tower gelijk schieten??
HALLOW? ik zit in een STEALTH TANK, met C&C ging het vroeger wel en nu niet meer boehoeoeoeoe
Verwijderd
In dat leven met die onderzeer... WAAR is dan in godsnaam die captain?? en is het noodzkaleijk om dat helicoptertje neer te schieten?
sorry maar antwoord is hier helemaal bovenin/aantal threads geleden te vinden.Op maandag 04 maart 2002 22:05 schreef samba het volgende:
In dat leven met die onderzeer... WAAR is dan in godsnaam die captain?? en is het noodzkaleijk om dat helicoptertje neer te schieten?
En voor als je geen zin heb door te lezen.
Ga alle deuren door en ga door totdat je helemaal bovenin bent. Op het dek dus. Dan meot je naar de radiotoren/commando toren geval gaan en daar zitten keiveel chem warriors en flame throwers je op te wachten. Pak je flame thrower en blaas ze omver. Dan staat daar in het midden zon gozertje wat dus de kapitein is. Mol die gozer en je heb je rode kaart
anders ga je gewoon van het begin af spelen en probeer je te onthouden waar je allemaal geweest bent.
edit:
Tip om te onthouden waar je geweest bent is mischien wel ammo verspillend maar zet c4's neer en detonate ze. Als je alles full detail gebruikt komt daar dan zon hele spoort van zwart spul. Dat blijft zitten (hier iig). Goed om te onthouden waar je geweest bent.
Tip om te onthouden waar je geweest bent is mischien wel ammo verspillend maar zet c4's neer en detonate ze. Als je alles full detail gebruikt komt daar dan zon hele spoort van zwart spul. Dat blijft zitten (hier iig). Goed om te onthouden waar je geweest bent.