Toon posts:

Phreak is back, helaas?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Hmmz.. Ik vind eigenlijk juist dat Phreak niet eens streng is.. Ik zie wel vaker topics voorbij komen waarbij ik zelf denk dat die zo'n laag niveau hebben dat ze wat mij betreft op slot zouden mogen..

En zeg nou zelf, als er weer eens een topic geopend wordt over 'Hoe moet ik overclocken', 'hoe moet ik m'n PIII unlocken' en dat soort zaken.. Heb je het dan over de doelgroep van gathering of Tweakers??? Ik denk het niet..
En er zijn inderdaad genoeg echte tweakers in OCM te vinden (zoals DaBit die al genoemd werd). Ik ben blij dat dat soort mensen ook af en toe wat posten zodat er tenminste nog wat niveau te vinden is..

Oh, en ik heb helemaal geen problemen met n00bs.. Iedereen moet ooit beginnen.. zolang die personen zich een beetje inzetten, zelf dingen proberen en uitzoeken is er geen probleem.. En komen ze ergens niet uit dan kunnen ze gerust een topic starten mits het niet duidelijk in de faq's staat.. Maar 't probleem is juist dat er vaak niks geprobeerd wordt, niks wordt uitgezocht.. En die instelling is nou niet echt bevorderend voor het forum..

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:58
Woei de discussie is gekalmeerd..

Verwijderd

Ik vind dat hier niet alleen Phreak afgebekt moet worden.

Hij verwijst gewoon naar de search en naar de faq. Hij doet dat net als andere moderators zoals Exiron, Sinterklaas, Buzzman, Nelske en de hele mod gemeenschap.

Als iedereen voordat ze een topic openen gewoon de faq doorlezen of even de search gebruiken dan zouden hier in LA een stuk minder topics staan.

Natuurlijk maken mods ook fouten maar dat doen evengoed de users. Lieve Adjes is er daarom dus ook voor om elkaar op de fouten te wijzen. Natuurlijk zit Phreak soms ook fout maar ik vind dit topic toch een beetje ver gaan.

Als we hier een beetje niveau willen houden zullen de mensen toch echt de faq en de search door moeten spitten voordat ze een topic openen.

En geloof me, die faq is nuttig want ik ben er ook al een keer mee naar mijn hoofd gesmeten. Ze zijn er tenslotte niet voor niets :)

Ook vind ik dat je dan als je kritiek hebt, die op een goede wijze moet uiten. Het is toch niet de bedoeling dat hier iedere keer een :r teken komt te staan.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 23 februari 2002 16:57 schreef Exirion het volgende:

[..]

Right... En jij haalt zeker voor elk tentamen of proefwerk een 10 omdat elk punt minder onnodig is? We zijn hier allemaal MENSEN hoor.
Net niet. Een 10 is onnodig. Met een zesje kom ik er ook wel.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Exirion
  • Laatst online: 23:16

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 23 februari 2002 18:07 schreef thedolf het volgende:
Net niet. Een 10 is onnodig. Met een zesje kom ik er ook wel.
OK, dan mag bij ons 4 op de 10 slotjes onterecht zijn >:)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op zaterdag 23 februari 2002 18:18 schreef Exirion het volgende:

[..]

OK, dan mag bij ons 4 op de 10 slotjes onterecht zijn >:)
Shit

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:15

The Legend

*Plop*

Op zaterdag 23 februari 2002 18:36 schreef thedolf het volgende:

[..]

Shit
ROTFLOL :D Sta je dan ;)

Ik ben toch malle pietje niet!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Sorry dat ik een bericht uit het begin van het topic weer even oprakel, maar ik zie het staan en moet even mn zegje doen.
Op zaterdag 23 februari 2002 14:27 schreef IkBenAlles het volgende:
Phreak sloot inderddaad snel topics. TOen ik vroeg hoe een p1 te overclocken zei die: lees FAQ en bam dicht was mn topic.
Ik bedoelde dus het unlocken p1 en jumpers etc.
Ik heb jou met dit topic geholpen, vele anderen ook, het had al vrijwel direct dicht gemogen, maar het kreeg de kans even open te blijven uit aardigheid, omdat je de hulp wel kon gebruiken. Vervolgens wordt er druk verwezen naar de FAQ en search en uitgelegd. Je wilt het maar niet begrijpen, en stelt keer op keer in het topic dezelfde vragen opnieuw. Overigens heb je er weinig van geleerd en noem je nog steeds het unlocken van een p1 hiero.
Dit hele topic vind ik ronduit belachelijk, ik en vele anderen hebben ons juist geergerd aan het lage niveau in OCM de afgelopen week. Geen tags gebruiken, zoekvraagjes doen, onzintopics. Ben blij dat het weer even wordt schoongeveegd.
Maar goed, Phreak wordt hier wel even heerlijk gebashed, maar als iemand het verdiend, ben jij het dus.

Verwijderd

Ik vind dat Phreak het prima doet...nix op aan te merken.
Alleen het niveau van OCM is DUSDANIG gedaald, dat ik als diehard OCMer er geen leuke dingen meer kan vinden. Ik zoek het nu op buitenlandse sites...Want hier op tweakers wordt niet echt meer getweakt of over ECHT tweaken gepraat..

Ik stel dan ook voor om een n00b OCM forum en een diehard OCM forum te maken...

Alle vragen die nu nog in OCM komen zijn zo uitgekauwd, alle vragen zijn zo met de search op te lossen..Maar omdat wij tweakers vrij lui zijn gebruiken we die niet vaak. Prima...maar maak dan een forum voor uitgekauwde vragen (n00b) en dat diehard OCM forum...

Voor mij is de fun van OCM op GoT er in ieder geval af..

• m-m
  • Niet online

m-m

Overigens zou een systeem van lite-mods helemaal geen slecht idee zijn, maar dan intensiever dan gewoon. Een aantal van de zeer vaste bezoekers van een forum moet gewoon de mogelijkheid krijgen te zeggen "Dit topic is zinloos, ik gooi het dicht". Geef vervolgens de echte mod de taak erbij om regelmatig de slotjes langs te lopen en te kijken of het allemaal wel terecht is, en desnoods, weer open te gooien. Op deze manier kan nooit de crew verweten worden dat ze het niet lief doen, maar zijn het de users zelf, en dat lijkt me een belangrijk verschil.

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op zaterdag 23 februari 2002 19:14 schreef NoStra het volgende:

Ik stel dan ook voor om een n00b OCM forum en een diehard OCM forum te maken...

Alle vragen die nu nog in OCM komen zijn zo uitgekauwd, alle vragen zijn zo met de search op te lossen..Maar omdat wij tweakers vrij lui zijn gebruiken we die niet vaak. Prima...maar maak dan een forum voor uitgekauwde vragen (n00b) en dat diehard OCM forum...
Hmm...er ZIT wel iets in. Alle n00btopics (als ik het ff zo oneerbiedig mag zeggen :P) snel moven naar het n00bforum...n00bs of diehards: ieder z'n eigen forum.
Rest het volgende: wie gaat er in godsnaam voor z'n plezier alle pentium1-overclockvragen beantwoorden? * snars niet iig
Als er IETS snel gaat doodbloeden...dan is dat wel zo'n n00bforum :7

I reject your reality, and substitute my own.

• m-m
  • Niet online

m-m

Op zaterdag 23 februari 2002 19:24 schreef _sNaRs_ het volgende:
Rest het volgende: wie gaat er in godsnaam voor z'n plezier alle pentium1-overclockvragen beantwoorden?
That would be me :'(

• JvS
  • Laatst online: 17:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

Prima, deze discussie is niet echt een discussie meer enzo.

Als je problemen met specifieke topics hebt, open je daar het best een LA topic voor met argumenten en niet voordat je de FAQ gelezen hebt of de links in een slotmsg gevolgd hebt.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.