Verwijderd schreef op 27 januari 2003 @ 14:49:
[...]
Misschien komt er een uitbreiding/mod voor multiplayer ofzo (niet dat dat er veel mee te maken heeft) Sommige multiplayers hadden ook geen controle, zoals JK2
Als je alleen spellen koopt voor de CD-key, ben je erg

Dan zouden alle spellen voortaan multiplayer moeten hebben, anders wordt er niets verkocht
Het ziet er zo ongeloofelijk

uit, wie wil dit spel nu niet HEBBEN

Dus jij koopt het spel voor 100 gulden en hoopt er dan maar op dat de community nog wat moois maakt? Stel dat dat niet zo zou zijn; zou je dan het singleplayer gedeelte 100 gulden waard vinden? Ok, ligt er ook wel een beetje aan hoe lang het is, maar aangezien UT2003 al op 2cd's moest en slechts een 30tal maps teldt en de textures, art, sound, ed... Moet Unreal2 dan wel op een behoorlijke bult cd's verspreid staan om ook nog de animaties en extra ambient geluiden maar ook nóg meer verbeterede graphics en veel meer maps (hopelijk) kwijt te kunnen.
Overigens wil ik ABSOLUUT NIET zeggen dat ik daarom het spel ga branden. Ik ben waarschijnlijk één van de grotere voorstanders van het legaal kopen op dit forum en zal daarom Unreal2 gewoon niet kopen. Dat je niet anders denkt, dat zou ik niet willen
[
Voor 12% gewijzigd door
Verwijderd op 29-01-2003 17:18
]