-= Unreal 2; The game =-

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 1.807 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

flexje schreef op 03 February 2003 @ 20:03:
Hell level doet me een klein beetje aan seriouse sam denken , die kleine kutbeesten...
Meer aan Halo, the flood >:) Maar die waren koeler en kwamen ook met meer op je af :) (die kleintjes dus :) )

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:36

bAdmuTs

mAzE

enrico schreef op 03 februari 2003 @ 20:00:
Ik hoor iedereen praten over de graphics (en die zijn ook geweldig) maar waar is de coole muziek gebleven?
De muziek van Unreal 1 was echt fantastisch terwijl bij dit deel er nou niet echt coole muziekjes te horen zijn.......zeer jammer.
Ook mis ik het gevoel van het oude unreal, met de verborgen kamers en dat "vertaal" apparaatje waarmee je al die boeken en events kon lezen.
Verder is het tot nu toe een cool spel, ben bij Hell, maar niet super bijzonder.
Ik vond deze muziek juist super vet, goed bij et spel passen. Het oude gevoel van unreal 1 is inderdaad weg en hijs veeeels te kort :'(. Hoop dat er snel patches uitkomen want ik wil em nu wel es vloeiend en in 1 keer uitspelen ipv elke 10 min opnieuw moeten opstarten :D

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:08

Wildfire

Joy to the world!

Okyah schreef op 03 februari 2003 @ 19:51:

[...]

Er komt toch ook een StarWars mod? :)
Ik dacht het wel ja...

En, nog mooier, er komt ook een Stargate SG-1 mod!! :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Wildfire schreef op 03 februari 2003 @ 20:10:
[...]

Ik dacht het wel ja...

En, nog mooier, er komt ook een Stargate SG-1 mod!! :)
:D grote lading aan koele mods komt er dus :)

Maar dan moet de performance van t spel toch een bit omhoog, hoor...
Kzit nu in een basis van die gasten, waar je t 2e artifact gehaald hebt n ik haal niet hoger dan 35 fps binnen een bepaalde kamer, ook al draai ik ALLE effecten naar beneden en de resolutie naar 640 :D
Vaag, hoor :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op 03 februari 2003 @ 19:51:
[...]

Komt er een Discworld Unreal 2 mod? :D
Hoe gaan ze dat dan doen, wat/wie ben je? :)
http://www.discworldmod.net/

_O_
Afbeeldingslocatie: http://www.discworldmod.net/asa/final9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

:D

van de site
A plot that will have you writhing in agony. Er...from laughter.
:D
Koel :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEHE gaaf hoor Unreal 2 is nog amper uit en ze zijn nu al met mod's bezig best wel gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 21:38:
HEHE gaaf hoor Unreal 2 is nog amper uit en ze zijn nu al met mod's bezig best wel gaaf :)
Hij is nog niet niet eens uit..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:04

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op 03 februari 2003 @ 15:25:
Vind de game wel wat tegenvallen, qua graphics is het erg goed verzorgt, maar vind de manier van bewegen beetje lomp en niet echt lekker zoals in unreal 1.

Ook mis ik de unreal 1 sfeer, met verborgen kamers en echt uitzoekwerk.

Bepaalde scenes vind ik wel erg gaaf, met name de stuwdam is erg cool.
Helemaal mee eens... Voor een deel is de sfeer er, maar de mystiek mis ik echt. En het alien-wereld concept met half-levende muren enzo ben ik intussen van andere games al helemaal moe...
Het moet gewoon zoals in U1! Grote kastelen, grotten en landschappen en vage dingen en monsters :D

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Sorcerer8472 schreef op 03 februari 2003 @ 23:13:
[...]

Helemaal mee eens... Voor een deel is de sfeer er, maar de mystiek mis ik echt. En het alien-wereld concept met half-levende muren enzo ben ik intussen van andere games al helemaal moe...
Het moet gewoon zoals in U1! Grote kastelen, grotten en landschappen en vage dingen en monsters :D
Oehja, dat kasteel was ook koel ja :)

Ze moeten idd een echt vervolg maken, return to na pali (of heette t nou anders? :)) was imo wel ok, maar kon qua sfeer echt niet tippen aan U1...

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 14:52:
[...]

Geen idee. Uninstall werkt bij mij meestal wel goed.
Ben je al eens tot in de game gekomen ?
Bij mij startte het geval in een window op.
Misschien kun je in de unreal2.ini file fullscreen direct aanzetten.
Eventueel is er verschil in kleuren diepte tussen je desktop en Unreal 2 dat niet lekker zit. (is maar weer idee :) )
ja ik kan een seconde of 10 spelen, daarna een crash ;(

Fullscreen staat al aan, en er is geen kleurdiepte :)

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien staat het wel ergens maar heb geen zin om al de 37 pagina's nu ff te gaan lezne, solly. Maar goed, het spel crashed soms naar de desktop, erg irri. Veelal iets met de sound zo las ik maar goed....heeft iemand daar al een oplossing voor.
Videokaart is een Radeon 9700 Pro en de geluidskaart is een Audigy (1). Spel loopt verder op 1280x1024 retegaaf en ziet er goed uit..Alleen dat crashen is minder....ben benieuwd...
Doei en alvast bedankt ! ! ! !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 12:11
Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 00:12:
Misschien staat het wel ergens maar heb geen zin om al de 37 pagina's nu ff te gaan lezne, solly. Maar goed, het spel crashed soms naar de desktop, erg irri. Veelal iets met de sound zo las ik maar goed....heeft iemand daar al een oplossing voor.
Videokaart is een Radeon 9700 Pro en de geluidskaart is een Audigy (1). Spel loopt verder op 1280x1024 retegaaf en ziet er goed uit..Alleen dat crashen is minder....ben benieuwd...
Doei en alvast bedankt ! ! ! !
heb je EAX al uitstaan? zo niet... |:(
zo ja, dan weet ik het nie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, nu ben ik ook ff vastgelopen in hell - disclosure :/
Kheb die plasma beams uit weten te schakelen, maar hoe nu verder? Ik heb het idee dat ik in diezelfde kamer helemaal omhoog moet klimmen omdat je daar erges in die cutscene een deur zag. Door van pilaar naar pilaar te springen ben ik boven op een pilaar een flame thrower cannister tegengekomen. Daartegenover staat nog een hogere pilaar waarmee ik denk ik wel naar die deur kan komen. Maar hoe kom je daar in hemelsnaam?
Nog een screenshot voor de duidelijkheid:
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~j.kooij/screenshot.jpg

Erg tof spel trouwes. Al vind ik het niet bepaald een opvolger van Unreal, en zeker niet het vervolg van de originele verhaallijn waar ik op had gehoopt. Het enigste wat je erin herkend zijn skaarj warriors en een paar verwijzingen :(

Het draait verder gelukkig nog wel aardig op m'n systeem (athlon 1Ghz, 512MB SDRAM, geforce2 pro), met alle detail op maximaal en een resolutie van 800x600 is het goed speelbaar. Komt goed uit, want ik wil nog een paar maandjes wachten met upgraden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Okyah schreef op 03 February 2003 @ 23:17:
[...]

Oehja, dat kasteel was ook koel ja :)

Ze moeten idd een echt vervolg maken, return to na pali (of heette t nou anders? :)) was imo wel ok, maar kon qua sfeer echt niet tippen aan U1...
Return to Na Pali ben ik nu in bezig (moeilijker dan U2 :D)...
Echt heel jammer van de sfeer... Maar dat kasteel was moooooi!

De gruwelijkheden mis ik ook wat - ze hebben ze geprobeerd na te doen (Skaarj die mensen van een gebouw af gooien), maar niks tipt aan U1, waar je een kamer binnenkomt, een Nali onder een guilloutine ziet liggen, en de skaarj voor je er wat aan kunt doen de hendel overhaalt... Echt rillingen kreeg je daarvan... (behalve als je Nali-hater bent :+ ) :{

U2 heeft het geprobeerd... maarja, niks kan blijkbaar aan U1 tippen (is overigens niet door dezelfde mensen gemaakt -- Epic had veel meer te zeggen over U1 dan deze keer - nu deden ze alleen tech support voor de engine heb ik me laten vertellen :) - Legend doet nu alles geloof ik, met bijna geen van de originele U1 ontwerpers)

Wel inderdaad een kort spel voor 3 jaar ontwikkeltijd :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Kinat: Unreal 1 heeft wel een vervolg: Return to Na Pali (zit samen met U1 in Unreal Gold voor als je het nergens kunt vinden - is te koop via site van epicgames.com denk ik)

Dat stuk met die glanzende blokken was dom :{
Ga je daar wat over blokken heenspringen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorcerer8472 schreef op 04 februari 2003 @ 00:31:
Kinat: Unreal 1 heeft wel een vervolg: Return to Na Pali (zit samen met U1 in Unreal Gold voor als je het nergens kunt vinden - is te koop via site van epicgames.com denk ik)
hm, ik dacht dat return to na pali niet verder ging met het verhaal :?
Ooit eens een review over gelezen en daar waren ze er niet al te spreken over. Niks nieuws toegevoegd op wat uit de toon vallende wapens en geluiden na. Losstaande levels zonder structuur, volgestampt met hordes monster die je neer moet knallen. Pure geldverdienerij dus... maar misschien haal ik 'm alsnog wel es :)
Dat stuk met die glanzende blokken was dom :{
Ga je daar wat over blokken heenspringen :+
tenminste weer es wat anders als die klotespinnen
die krengen kosten behoorlijk ammo :(

maarre, hoe moet je nu verder?

edit: lamaar, al gevonden :)
naast de knop om die plasma beams uit te schakelen zat nog zo'n klein knopje voor de security override die ik over het hoofd had gezien |:(
iets te snel daar weer weggegaan...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik, in tegenstelling tot vele andere hier, vond Unreal II een geweldige ervaring. Het verhaal was goed en mijn hemel, de graphics waren zo nu en dan adembenemend. De unreal engine is in staat enorme landschappen te renderen zonder enige moeite.. te gek. Ik heb vandaag een te gekke, ouwerwetse game dag gehad. Unreal was geweldig ..echt waar. De guns, subliem, alleen jammer dat je op het end zo'n BFG-achtig instument krijgt waarmee je alles in een zwart gat jaagt.

Normal was te doen, geen problemen gehad.

De missies waarin je technici moet bewaken (dmv, defence perimiters en commando's geven, of sniperen in een van de latere levels) vind ik echt heeeel erg origineel.

Ik ga nu slapen, over en uit.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Laatst online: 17:06
Zo game is uit.

ik ben er uiteindelijk achtergekomen wat bij mij de crashes veroorzaakte; teveel overgeklokte videokaart. ik kreeg vastlopers waarbij alleen reset nog hielp, dus ik dacht aan overklok van cpu ende videokaart, maar cpu geeft normaal bsod, en videokaart gewoon echt vastlopers. Vandaar, ik hoop dat ik er iemand mee op het goeie spoor zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
In de VS kan je hem vandaag kopen:

Afbeeldingslocatie: http://grm.m.walla.co.il/briefcase/0004/s/m/a/n/1/2/3/4/5/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200302032312548365/200302032313138135/5.JPG

Afbeeldingslocatie: http://grm.m.walla.co.il/briefcase/0004/s/m/a/n/1/2/3/4/5/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200302032312548365/200302032313447869/4.JPG

Afbeeldingslocatie: http://grm.m.walla.co.il/briefcase/0004/s/m/a/n/1/2/3/4/5/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200302032312548365/200302032314104754/3.JPG

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik die cutscenes kan skippen?

Na 1 keer is het leuk maar elke keer is supervervelend.
Verder ok spel ,al had ik er meer van verwacht.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2003 09:29 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op 03 February 2003 @ 20:03:
[...]

Ja, dat mis ik ook idd, datje afentoe dode mensen vind in een achtergelaten kamer/huisje en dat er zo'n log ligt... :)
En ik wil meer wegrennende monsters en monsters waarvan je slechts even de schaduw ziet :O
Dat soort dingen was koel! :)
Dat ben ik helemaal met je eens. Ik weet nog goed dat er een Titan op een grote troon zat (die was echt huge!) en dat hij na het omzetten van een paar schakelaars tot 'leven' kwam... dat was echt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 09:30:
[...]

Dat ben ik helemaal met je eens. Ik weet nog goed dat er een Titan op een grote troon zat (die was echt huge!) en dat hij na het omzetten van een paar schakelaars tot 'leven' kwam... dat was echt goed!
Oeps zie ik nu dat die :O een :o had moeten zijn, shift te lang ingedrukt :P

Ik vond die wegrennende monsters dus WEL koel :D

Maar idd de sfeer van Unreal mist..
m'n zusje zei t eergister redelijk correct, nadat ik had geantwoord op haar vraag over wat ik aan t spelen was -> "Nerd! Dat is toch geen Unreal?! Het ziet er meer uit als Half-Life"
8)7
Maar ze heeft wel gelijk, de sfeer van Unreal is een bit vervangen door de sfeer van Half-Life, tis veel droger, je mist idd een bit t mysterieuze en t spannende..
Jammer, maar toch is t wel een aardig spel :)

[ Voor 3% gewijzigd door Okyah op 04-02-2003 09:38 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
hmmm misschien toch eens Unreal 1 gaan spelen ;)

zal i.i.g. beter lopen op mijn pc dan deel2 en volgens de meesten ook nog cooler :)

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

ViperGTS schreef op 04 februari 2003 @ 10:04:
hmmm misschien toch eens Unreal 1 gaan spelen ;)

zal i.i.g. beter lopen op mijn pc dan deel2 en volgens de meesten ook nog cooler :)
Ook een deel nostalgie, he!
Vergeet dat niet :)
Als ik nu sommige spellen van vroeger speel kom ik geestelijk van een oude kermis thuis :/
Maar niet bij Stunts gelukkig :Y)

Maar Unreal 1 vond ik toen wel koel, gekregen bij m'n tnt kaartje :)
Khad em al gespeeld bij een vriend daarvoor, hij had een voodoo >:)
Multiplayer was ook ERG vet en de mods -> Unreal4Ever :9~
Daar kan de U4E voor UT ECHT niet aan tippen :/

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:10

ddZ

FoggyFreek schreef op 04 February 2003 @ 02:49:
Ik, in tegenstelling tot vele andere hier, vond Unreal II een geweldige ervaring. Het verhaal was goed en mijn hemel, de graphics waren zo nu en dan adembenemend. De unreal engine is in staat enorme landschappen te renderen zonder enige moeite.. te gek. Ik heb vandaag een te gekke, ouwerwetse game dag gehad. Unreal was geweldig ..echt waar. De guns, subliem, alleen jammer dat je op het end zo'n BFG-achtig instument krijgt waarmee je alles in een zwart gat jaagt.

Normal was te doen, geen problemen gehad.

De missies waarin je technici moet bewaken (dmv, defence perimiters en commando's geven, of sniperen in een van de latere levels) vind ik echt heeeel erg origineel.

Ik ga nu slapen, over en uit.
Ik ben het helemaal met je eens. Ik heb Unreal II gisteren uitgespeeld & ik heb me prima vermaakt met de prachtige graphics & geluid. Verhaallijn is ook origineel.

Toch wat te zeiken: die tussenscenes kun je niet skippen ( :( ) en de game is veel te kort ( :( ) ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 20:58
tussenscene's h oef je niet te skippen daar zijn ze te mooi voor :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Ik heb net ff unreal geinstalled en ff de laatste patch eroverheen gemikt. Ik vind unreal veel beter, de muziek uit lvl 1 en de sfeer uit lvl 1 is vele malen beter dan unreal 2, je hoort bijv overal geschreeuw vandaan komen en overal liggen lijken, heel of half :D, en je loopt een stuk sneller dan unreal 2

Lange gang, schuiven ineens balken voor me uit de muur en kan er dus niet langs en alle lichten gaan rustig een voor een uit behalve aan de andere kant van die balken (uitgang dus, maar daar ik dus niet heen), plotseling word ik ineens aangevallen van 8er, kwam een skaarj uit de muur (geheim), schrik me helemaal de tering man :D

[ Voor 37% gewijzigd door bAdmuTs op 04-02-2003 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05-2023
Heb nog niet het hele topic doorgelezen maar heeft iemand ook problemen met textures en dan bedoel ik die alleen van de skins van de mannetjes (en dus niet het level zelf die zijn goed)

Daarnaast heb ik 1 keer kunnen saven, alle overige keren kwam ik terug in windows terecht met een vette foutmelding.

Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier zit ik goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

bAdmuTs schreef op 04 February 2003 @ 13:26:

Lange gang, schuiven ineens balken voor me uit de muur en kan er dus niet langs en alle lichten gaan rustig een voor een uit behalve aan de andere kant van die balken (uitgang dus, maar daar ik dus niet heen), plotseling word ik ineens aangevallen van 8er, kwam een skaarj uit de muur (geheim), schrik me helemaal de tering man :D
Dat is ZO'N koel stuk :D
Dat kan ik me nog goed herinneren :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:20
Supern00b schreef op 04 februari 2003 @ 13:32:
Heb nog niet het hele topic doorgelezen maar heeft iemand ook problemen met textures en dan bedoel ik die alleen van de skins van de mannetjes (en dus niet het level zelf die zijn goed)

Daarnaast heb ik 1 keer kunnen saven, alle overige keren kwam ik terug in windows terecht met een vette foutmelding.
Dit staat echt al 1000 x in dit topic |:( Maar je moet gewoon de nieuwste drivers van Nvidia hebben ( als je GeForce hebt ) de 41.09 drivers

Maar met dat saven weet ik niet

[ Voor 4% gewijzigd door Ikkuh84 op 04-02-2003 14:20 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoelang is Unreal2 al uit dan? =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jap
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 18:46

Jap

No worries

Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 14:20:
hoelang is Unreal2 al uit dan? =/
geloof vrijdag gereleased in us of a?

[edit]
Heb nu die 7 artefacts al ben nu bezig met ontsnappen op mn homeworld van die Mofus van skaartjes zitten daar nu :P maar zit nu op school kan dus strakts pas verders :( moet zeggen dat het wel een leuk spelletje is 8)

[ Voor 40% gewijzigd door Jap op 04-02-2003 14:26 ]

Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOCmetalhead
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07 14:17
heb hem dus gister zitten spelen maar ik ben er maar mee gestopt graphix zijn zeer goed nix slechts daarover maar het spel zelf is echt gewoon slaap verwekkend! je kan in het begin nie eens knallen... het is toch een 3D SHOOTER!! wat een irritant spel!! nix door rennen meer... nee je moet nog met mensen gaan praten ook... ik wil gewoon in 1 keer kunnen knallen zonder een ellenlang saai en langdradig verhaal aan te horen!!!

Metal to the bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

BOCmetalhead schreef op 04 February 2003 @ 14:28:
heb hem dus gister zitten spelen maar ik ben er maar mee gestopt graphix zijn zeer goed nix slechts daarover maar het spel zelf is echt gewoon slaap verwekkend! je kan in het begin nie eens knallen... het is toch een 3D SHOOTER!! wat een irritant spel!! nix door rennen meer... nee je moet nog met mensen gaan praten ook... ik wil gewoon in 1 keer kunnen knallen zonder een ellenlang saai en langdradig verhaal aan te horen!!!
Dan is Serious Sam meer iets voor jou. :P

Ga Unreal 2 nou niet afkraken omdat het je stijl niet is. Dat is net zoiets als zeggen dat alle RTS spellen sucken omdat JIJ ze niet leuk vind :|

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Als ik dat zo zie baal ik ervan dat ze de games niet meer in van die mooie grote dozen verkopen. Dat rulede echt keihard. Had je zon mooie doos en gaf je hem voor een tijdje een mooi plekje in je kamer :D

Ik denk overigens niet dat in Unreal 2 ga kopen, mede omdat de singleplayer niet erg van lange duur is en er ook nog eens geen multiplayer in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127
  • Laatst online: 20:51

Eraser127

Nijkerk

hhm, als ik in het begin van het moederschip weer naar m'n eigen schip ga en de missie is geladen gaat ie terug naar m'n desktop met deze error:
-----------------------------------------------------------------------------
General protection fault!

History: GetEventTool <- GetMusicManager <- GetMusicScript <- DMCallRoutine <- AMusicScriptEvent::execCallRoutine <- UObject::execClassContext <- (U2GameInfo M08A1.U2GameInfo0 @ Function U2.U2GameInfo.NotifyLevelChangeEnd : 0075 line 744) <- UObject::ProcessEvent <- (U2GameInfo M08A1.U2GameInfo0, Function U2.U2GameInfo.NotifyLevelChangeEnd) <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- ServerTravel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Build: Jan 7 2003 18:16:21
---------------------------------------------------------------------------

[ Voor 6% gewijzigd door Eraser127 op 04-02-2003 15:39 ]

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:52

Tys

Nize game, echt fantastisch, mooie graphics, nize geluid (5.1 zelfs :O)..
Alleen die filmpjes, blaat, je valt er bijna van in slaap...
heb het inmiddels uitgespeelt (net als vele andere)...

[En dat vrouwtje :9~ :9~ :9~]

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de (ragdoll)physics een beetje tegenvallen, die van UT2K3 lijken beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
Timocos schreef op 04 February 2003 @ 14:19:
[...]

Dit staat echt al 1000 x in dit topic |:( Maar je moet gewoon de nieuwste drivers van Nvidia hebben ( als je GeForce hebt ) de 41.09 drivers

Maar met dat saven weet ik niet
Jij begrijpt er niet veel van he ? |:( Die nieuwste drivers van nVidia werken niet goed met een Geforce 3 en dat deze candidate blijven verbaast mij dan ook helemaal niks. Daarom juist mijn vraag.

En ik heb er nog speciaal bij gezet dat ik dit hele topic nog niet had doorgelezen oftewel daar was ik mee bezig. (tis ook maar zo'n kleintje) Daarnaast weet je het van die save games ook niet dus kan je je commentaar voortaan ook wel achterwege laten. :(

Abit KR7A-RAID, Athlon TB-1200, Corsair PC-2400, Hercules Geforce 3 Ti 500 Numero 1 Till 1400MHz 8737 Numero 1 Till 1500 MHz 9013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 17:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Eraser127 schreef op 04 February 2003 @ 15:39:
hhm, als ik in het begin van het moederschip weer naar m'n eigen schip ga en de missie is geladen gaat ie terug naar m'n desktop met deze error:
-----------------------------------------------------------------------------

History: GetEventTool <- GetMusicManager <- GetMusicScript <- DMCallRoutine <- AMusicScriptEvent::execCallRoutine <- UObject::execClassContext <- (U2GameInfo M08A1.U2GameInfo0 @ Function U2.U2GameInfo.NotifyLevelChangeEnd : 0075 line 744) <- UObject::ProcessEvent <- (U2GameInfo M08A1.U2GameInfo0, Function U2.U2GameInfo.NotifyLevelChangeEnd) <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- ServerTravel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

---------------------------------------------------------------------------
Eax uit zetten :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Supern00b schreef op 04 February 2003 @ 16:44:
[...]

Jij begrijpt er niet veel van he ? |:( Die nieuwste drivers van nVidia werken niet goed met een Geforce 3 en dat deze candidate blijven verbaast mij dan ook helemaal niks. Daarom juist mijn vraag.

En ik heb er nog speciaal bij gezet dat ik dit hele topic nog niet had doorgelezen oftewel daar was ik mee bezig. (tis ook maar zo'n kleintje) Daarnaast weet je het van die save games ook niet dus kan je je commentaar voortaan ook wel achterwege laten. :(
Moet je er wel bijzetten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 16:40:
Ik vind de (ragdoll)physics een beetje tegenvallen, die van UT2K3 lijken beter...
Idd lijken blijven liggen maar je loopt er gewoon door 8)7
Die van Doom 3 zijn nog veel beter :P

Wat mij nog opviel in grote open mappen was de skybox: in UT2003 heb je mappen met zeer mooie, bewegende skyboxen. In U2 staan de wolken gewoon stil. Slechts in enkele mappen zie je enkele wolken stilletjes bewegen of zie je de corona van de zon bewegen.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Grmbl, ik zit nu in de missie waar ik me schip moet verdedigen.. wat een <PIEP> missie zeg :(
Ik haat dat soort missies altijd [met tijdlimiet en van die verdedegingslevels].

Iemand nog tips voor dat level, want ik overleef de eerste golf van die hells angels niet eens :|

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
Timocos schreef op 04 February 2003 @ 19:54:
[...]

Moet je er wel bijzetten |:(
Waarom ? ik vroeg me het alleen maar af en je botte reactie |:( bevalt me gewoon niet.

[ Voor 53% gewijzigd door Supern00b op 04-02-2003 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op 04 februari 2003 @ 20:14:
[...]

Idd lijken blijven liggen maar je loopt er gewoon door 8)7
volges mij doen ze dat juist expres omdat je anders teveel obstakels krijgt.
denk bijvoorbeeld es aan die tunnels vol met kleine spiders...
-=!ME!=- schreef op 04 February 2003 @ 20:15:
Ik haat dat soort missies altijd [met tijdlimiet en van die verdedegingslevels].
argh, irritant inderdaad...
of dat je iemand moet verdedigen die als een kip zonder kop op het gevaar afrent :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Supern00b schreef op 04 februari 2003 @ 20:18:
[...]

Waarom ? ik vroeg me het alleen maar af en je botte reactie |:( bevalt me gewoon niet.
ok srry voor dat dan :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 09:53
-=!ME!=- schreef op 04 February 2003 @ 20:15:
Grmbl, ik zit nu in de missie waar ik me schip moet verdedigen.. wat een <PIEP> missie zeg :(

Iemand nog tips voor dat level, want ik overleef de eerste golf van die hells angels niet eens :|
voor de stenen muur een muur bouwen met die beacons en die turrets,
daarna alles afraggen (en af laten raggen) wat er beweegt,
en tussen de aanvallen door je health en shield laten opkrikken in die generatoren die links en rechts van die poort zitten

[ Voor 1% gewijzigd door Crash op 04-02-2003 20:50 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Laatst online: 20:18
niet vergeten verder in dat level in de container de rest van de walls en turrets te halen

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Bij mij verdwijnen de lijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
oeee ,jeetje
breng je copie terug !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
EXE-cuter schreef op 04 February 2003 @ 21:00:
Bij mij verdwijnen de lijken :(
Geloof dat je bij options kan instellen ... weet niet meer zeker. Weet ook niet meer hoe die schuif ervan heette.
CommanderKeen schreef op 04 februari 2003 @ 21:09:
oeee ,jeetje
breng je copie terug !!!
Nutteloze opmerking of niet ??

[ Voor 27% gewijzigd door Ikkuh84 op 04-02-2003 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Damn, zojuist uitgespeeld... het laatste gedeelte van het spel was echt verrassend... en het laatstje stukje cinematics vlak voor "The End" was echt om te :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Wildfire schreef op 04 February 2003 @ 21:41:
Damn, zojuist uitgespeeld... het laatste gedeelte van het spel was echt verrassend... en het laatstje stukje cinematics vlak voor "The End" was echt om te :'(
Vond het ook een zeeer mooi einde, alleen helaas jammer dat het zo kort spel was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Timocos schreef op 04 February 2003 @ 21:45:
[...]

Vond het ook een zeeer mooi einde, alleen helaas jammer dat het zo kort spel was :(
Inderdaad. Ik verwachtte heel veel van Unreal 2, al was het alleen maar omdat men zich compleet op de singeplayer had gericht om zo "een unieke singeplayer ervaring te kunnen leveren". Eerlijk gezegd blijkt Unreal 2 gewoon een iets-beter-dan-gemiddelde 3D FPS te zijn met erg mooie graphics, maar aangezien ik het vooral wou hebben voor de sfeer en tijd die ik erin zou gaan steken....

Ik vind nu wel een beetje jammer dat ik Unreal 2 al had gepreorderd. Nou ja, dat overleef ik wel weer, aangezien er genoeg mooie mods schijnen te komen (Stargate SG-1!! :)) dus dan vallen die 45 euro achteraf nog mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:23
ehm, na die verdediging van het schip (met die Hell's angels zoals dinges ze noemt :D) krijg ik een cutscene en dan krijg ik een briefing van een hologram en dan krijg ik een "out-of-body experience" ik kom niet meer terug in me character maar blijf er in 3rd person naast hangen, het keyboard enz doet dan helemaal nix meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
:'(

Ik snap er nix van hoor :{

Alles tietje-nieuw geinstalleerd, alle drivers, VIA, de hele rits (42.30 Nvidia WHQL)... Windows 2000 Pro dit keer, SP3, directx 8.1... EAX uit (stond al uit), geluidskaart drivers ook nieuw, *alles* dus.

Maar nog steeds crashes ;(

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 20:41
Hoe kan ik Unreal 2 in Open Gl laten draaien, het zal al wel een keer gezegd zijn maar ik heb geen zin om het hele topic door te lezen

moet het misschien zo ?

open *unreal2.ini*

RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
GameRenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice

- Verander in : -

RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
GameRenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice

of kan dit helemaal niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

ik snap al die problemen niet, ik installeer, dubbelklik en speel :p

Hijs zeker wel mooi, heb net t eerste stukje gedaan en tis erg :9
En t is duidelijk te zien dat veel tijd in dat mooie vrouwtje gestoken hebben :D

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Wildfire schreef op 04 februari 2003 @ 21:48:
[...]

Inderdaad. Ik verwachtte heel veel van Unreal 2, al was het alleen maar omdat men zich compleet op de singeplayer had gericht om zo "een unieke singeplayer ervaring te kunnen leveren". Eerlijk gezegd blijkt Unreal 2 gewoon een iets-beter-dan-gemiddelde 3D FPS te zijn met erg mooie graphics, maar aangezien ik het vooral wou hebben voor de sfeer en tijd die ik erin zou gaan steken....

Ik vind nu wel een beetje jammer dat ik Unreal 2 al had gepreorderd. Nou ja, dat overleef ik wel weer, aangezien er genoeg mooie mods schijnen te komen (Stargate SG-1!! :)) dus dan vallen die 45 euro achteraf nog mee...
Idd vind dat dit spel niet de 45 euro waard is. Daarom koop ik maar C&C Generals vooral voor multiplayer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 20:58
ik vind hem tot nog toe zeer zeker wel 45 waard :)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

STIMPPYYY schreef op 04 February 2003 @ 22:05:
Hoe kan ik Unreal 2 in Open Gl laten draaien, het zal al wel een keer gezegd zijn maar ik heb geen zin om het hele topic door te lezen

moet het misschien zo ?

open *unreal2.ini*

RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
GameRenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice

- Verander in : -

RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
GameRenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice

of kan dit helemaal niet ?
Unreal 2 kan niet in opengl |:( (d8 ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Laatst online: 23-03 18:56
bij mij helpt eax uit niet. ook nieuwste driver voor radeon en voor audigy. naja iedere 5 min dan maar saven. vliegt om de 10/15 min terug naar windhoos

heb het spel nu ongeveer een week. Vind het alleen niet echt super (komt onder andere ook dat het niet compatible is met sommige hardware)

Verder ziet het er wel leuk uit :)

w8 op collin mcrea rally 3 :*)

[ Voor 43% gewijzigd door Cougar op 04-02-2003 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Kan die niet in Open GL ?!

Das mega Lame :)

kheb 2sec de game gespeeld

ik zit nu in zo'n schip en dan moet je naar die ene gozer zoeken om wapens te verkrijgen :)

Kheb maar 30 tot 60 fps op medium detail met Gf2 ti :(

[ Voor 15% gewijzigd door STIMPPYYY op 04-02-2003 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supern00b
Timocos schreef op 04 February 2003 @ 20:26:
[...]

ok srry voor dat dan :>
Ok dan.

Kwam er toch niet verder mee en heb dus de 41.09 installed in idd de texture problemen zijn nu weg. (andere spellen zoals F1-2002 en GTR 2002 krijg ik weer artifacts, maar dan moet ik maar weer de driver uninstallen tegen die tijd)

Qua savegames is dit helaas de oplossing nog niet ....

History: UObject::ResetLoaders <- (Save2 0 1) <- UObject::ProcessEvent <- (CodeMonkey Transient.UIConsole0.CodeMonkey1, Function U2.CodeMonkey.SaveGameSlot3) <- UButton::Click <- (UButton::Button11) <- UMouseCursor::DispatchMouseRelease <- UMouseCursor::MouseRelease_Event <- UUIConsole::KeyEvent <- UEngine::InputEvent <- UWindowsViewport::CauseInputEvent <- UWindowsViewport::UpdateInput <- UViewport::ReadInput <- AbsorbedPaused <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

[ Voor 7% gewijzigd door Supern00b op 04-02-2003 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Ik kon de E3 alpha in software mode draaien !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
STIMPPYYY schreef op 04 February 2003 @ 22:33:
Kan die niet in Open GL ?!

Das mega Lame :)

kheb 2sec de game gespeeld

ik zit nu in zo'n schip en dan moet je naar die ene gozer zoeken om wapens te verkrijgen :)

maar waar is die gozer dan ?
Kheb maar 30 tot 60 fps op medium detail met Gf2 ti :(
|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( :D :D :D :D

sorry voor mijn reactie maar als je op het schip dat gastje met die wapens niet kan vinden dan heb je ergens in je bovenkamer een stuk of duizend losse draadjes.

[ Voor 18% gewijzigd door Ramon op 04-02-2003 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
Hoe zet je schaduwen uit ?

heeft dit veel effect op je fps of valt het wel mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
STIMPPYYY schreef op 04 February 2003 @ 22:57:
Hoe zet je schaduwen uit ?

heeft dit veel effect op je fps of valt het wel mee ?
Ik zou zeggen, probeer het eens, like real tweakers do :Y) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StaticZ
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
:'( Alweer uitgespeeld.
Erg mooie game en het verhaal vondt ik ook super.
Alleen zoals al vaker gezegd is het wel erg kort.
Nou maar hopen dat er weer snel zo'n missie pack komt net zoals bij unreal 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
LightSourceShadows=False
MasterShadowDetail=255
BlobShadows=False
BlurShadows=True
MaxShadowsStatic=1
MaxShadowsDynamic=0
ShadowResolution=128
ShadowCullDistance=1024.000000
ShadowTraceDistance=512

welke moet ik dan hebben :P

gewoon alles op 0 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aan het kijken of ik de FAQ weer kan updaten.

Daarom wil ik weten of het probleem met de GeForce3's zijn opgelost? En zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
Verwijderd schreef op 04 februari 2003 @ 23:41:
Ik ben aan het kijken of ik de FAQ weer kan updaten.

Daarom wil ik weten of het probleem met de GeForce3's zijn opgelost? En zo ja, hoe?
en de radeon en audigy? beide oplossingen helpen mij niet :( :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cougar schreef op 04 February 2003 @ 23:43:
en de radeon en audigy? beide oplossingen helpen mij niet :( :P ;)
Ok, sneak preview, met dank aan een eerdere poster:
1] Download de Audigy 2 driver CD,
2] Download de patch. (zodat je geen 'je heb geen audigy 2' melding krijgt),
3] Draai de patch. Die past de bestanden aan van je installatie cd,
4] Download deze update: AUD2DRVL11021217.exe,
5] De patch daar weer op loslaten. (je kunt die .exe renamen naar .rar en met winrar 3.10 uitpakken),
6] Update draaien en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
STIMPPYYY schreef op 04 februari 2003 @ 23:41:
LightSourceShadows=False
MasterShadowDetail=255
BlobShadows=False
BlurShadows=True
MaxShadowsStatic=1
MaxShadowsDynamic=0
ShadowResolution=128
ShadowCullDistance=1024.000000
ShadowTraceDistance=512

welke moet ik dan hebben :P

gewoon alles op 0 ?
je kan toch gewoon in het spel je shadows op nul zetten:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Laatst online: 18:18

St@m

@ Your Service

damn, net level 2 gespeeld met die spinnen.. ik vind Unreal 2 eng.. :/
echt waar, ik heb nu voor het eerst weer sinds tijden dat ik me soms helemaal de tyfus schrik..
hij draait hier verder wel aardig
XP1800+
Geforce 2 MX400 @ 240/210
512MB SDRAM

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOCmetalhead
Furknell schreef op 04 February 2003 @ 14:29:
[...]

Dan is Serious Sam meer iets voor jou. :P

Ga Unreal 2 nou niet afkraken omdat het je stijl niet is. Dat is net zoiets als zeggen dat alle RTS spellen sucken omdat JIJ ze niet leuk vind :|
ik kraak alleen Unreal 2 af... maar kijk voordat je het spel kan beginnen krijg je een 1 of ander doodsaai en slaapverwekkend verhaaltje (wat ik probeerde door te drukken net zoals alle andere filmpies maar wat dus nie ging) dan als je die 1ne trap afgelopen bent en in die lift bent gestapt naar je schip heb je meer film gehad dan game... dan kom je in dat grote ruimteschip aan en krijg je weer 1of ander doodsaai verhaal te horen waarna je alleen maar nog f je schip kan verkennen.onderweg in de cocpit kom je nog die hersenloze domme alien tegen die ook nix aan positieve dingen toevoegt aan het verhaal... als je dan weer terug gaat naar dat wijf vertel ze je eindelijk dat je naar je vliegtuigje weer terug mot... kortom na ongeveer 3 kwartier film en doodsaaie verhaaltjes kan je uiteindelijk wat gaan doen!!! frustrerend dus!

ow BTW Serious Sam heb ik bijde al uitgespeeld... geef mij maar gewoon CS dat rockt gewoon! geen verhaal en gewoon meteen spelen :)

[ Voor 6% gewijzigd door BOCmetalhead op 05-02-2003 10:48 ]

Metal to the bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

BOCmetalhead schreef op 05 February 2003 @ 10:47:
[...]

ik kraak alleen Unreal 2 af... maar kijk voordat je het spel kan beginnen krijg je een 1 of ander doodsaai en slaapverwekkend verhaaltje (wat ik probeerde door te drukken net zoals alle andere filmpies maar wat dus nie ging) dan als je die 1ne trap afgelopen bent en in die lift bent gestapt naar je schip heb je meer film gehad dan game... dan kom je in dat grote ruimteschip aan en krijg je weer 1of ander doodsaai verhaal te horen waarna je alleen maar nog f je schip kan verkennen.onderweg in de cocpit kom je nog die hersenloze domme alien tegen die ook nix aan positieve dingen toevoegt aan het verhaal... als je dan weer terug gaat naar dat wijf vertel ze je eindelijk dat je naar je vliegtuigje weer terug mot... kortom na ongeveer 3 kwartier film en doodsaaie verhaaltjes kan je uiteindelijk wat gaan doen!!! frustrerend dus!
Je hebt wel een beetje gelijk, die filmpjes zijn best wel irritant.. nouja eigenlijk niet de filmpjes maar de wachttijden tussen de filmpjes en het spelen zelf.
En de briefings zijn ook vervelend, wat maatk het mij nou weer uit wat dat mens me te vertellen heeft, ik ga gewoon lekker knallen

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzems
  • Laatst online: 24-08-2024
Wat is een handige aanpak om die laaste zeer vervelende alien bij het 7e artifact een kopje kleiner te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
volgens mij hoef je die briefings helemaal niet te volgen. Je kan gewoon direct naar je vliegtuigje en dan de missie doen.

en als je echt alleen maar wilt knallen dan ga je toch UT2k3 spelen?

[ Voor 23% gewijzigd door Ramon op 05-02-2003 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Tampie schreef op 05 February 2003 @ 11:56:
volgens mij hoef je die briefings helemaal niet te volgen. Je kan gewoon direct naar je vliegtuigje en dan de missie doen.
Idd dat kan deed ik meeste tijd gewoon :) Tis toch meestal afknallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unreal 2 - The Awakening, (Mini) FAQ - update 1

:?Het spel knalt er bij mij steeds uit met een foutmelding?
Grote kans dat het aan de EAX instellingen ligt. Dit lijkt zich vooral voor te doen bij Creative Audigy 1 kaarten. Doe het volgende (Met dank aan Krentenbol):
1] Download de Audigy 2 driver CD,
2] Download de patch. (zodat je geen 'je heb geen audigy 2' melding krijgt),
3] Draai de patch. Die past de bestanden aan van je installatie cd,
4] Download deze update: AUD2DRVL11021217.exe,
5] De patch daar weer op loslaten. (je kunt die .exe renamen naar .rar en met winrar 3.10 uitpakken),
6] Update draaien en klaar.
Mocht dit niet helpen, zet dan EAX uit in het spel (Options -> Sound -> EAX [vinkje uit]).
Meer informatieis te vinden in dit topic.

:?Arg! Het schokt allemaal zo!
Sja, dat heb je met nieuwe games. Controleer of je de laatste drivers hebt, defragmenteer je schijf en sluit alle onnodige programma's. Nog geen verbetering? Lees dan de Gamers PC finetune guide van tweaktown.
Nog steeds problemen? Zet dan je beeldkwaliteit iets naar beneden, vooral het uitschakelen van schaduws, lijkt een groot effect te hebben (Options -> Misc). Als je je processor/videokaart hebt overgeclocked is het aan te raden de standaard waarden weer in te stellen.

:?Hoe zie ik mijn fps in Unreal 2?
Tilde ( ~ ) en dan 'stat fps'.

:?Hoe maak ik screenshots?
F9, de gemaakte vakantiefoto's worden opgeslagen in de 'System' map van Unreal 2. De foto's heten 'ShotXXXX.bmp', waarbij 'XXXXX' dan weer staat voor een oplopend nummer.

:?En mijn savegames, waar vind ik die?
In de map 'Save' van je Unreal 2 installatie.

:?Zijn er al mods?
Nee, nog niet, maar ze komen er zeker. De eerste kondigt zich al aan: http://www.discworldmod.net/. Ook wordt er gesproken over een StarGate SG1 mod.

:?Wanneer komt het spel uit?
Het spel ligt van 7 februari (legaal) in de winkels.

:?En mijn vraag dan, mijne staat er niet bij?
Gewoon blijven stellen, zodra er meer antwoorden bekend zijn, volgt er een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Fuzzems schreef op 05 February 2003 @ 11:23:
Wat is een handige aanpak om die laaste zeer vervelende alien bij het 7e artifact een kopje kleiner te krijgen?
Ik ben gewoon beneden gaan staan 8er zon pilaar (of wat et dan ook was) zodat je er8er kan duiken als ie op je gaat knallen en ligt helath en ammo. Je moet gewoon flink op die dude knallen en na een tijdje worden et 2 dudes, degene met die zweep afknallen en dan die ander (die repareert aan de onderkant die zweep dude weer volgens mij), en dat volgens mij 3 keer en toen was et over bij mij, hij gaat er ook telkens kapotter uitzien als het goed is :D

Hoop dat je et begrijpt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzems
  • Laatst online: 24-08-2024
was ondertussen al gelukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:06
Hey!

Ik vraag me iets af, gaat Unreal 2 "The Awakening" draaien op mijn computer??

Het betreft :

XP1800+
512 MB PC133
Geforce 3 TI 500
60+40 GB HD (7200 RPM)
SB Live

Ik draai windows XP en detonator 40.72.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Ja hoor hij zou moeten draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOCmetalhead
St@m schreef op 05 februari 2003 @ 11:07:
[...]

Je hebt wel een beetje gelijk, die filmpjes zijn best wel irritant.. nouja eigenlijk niet de filmpjes maar de wachttijden tussen de filmpjes en het spelen zelf.
En de briefings zijn ook vervelend, wat maatk het mij nou weer uit wat dat mens me te vertellen heeft, ik ga gewoon lekker knallen
jah maar het blijft gewoon frustrerend!!! ik ben echt blij dat ik hem niet zelf gekocht heb zeg! Unreal 1 was nog wel te doen maar dit spel suxt gewoon zwaar! back to Counter Strike 1.6 beta :)

Metal to the bone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Visgek24 schreef op 05 februari 2003 @ 14:07:
Hey!

Ik vraag me iets af, gaat Unreal 2 "The Awakening" draaien op mijn computer??

Het betreft :

XP1800+
512 MB PC133
Geforce 3 TI 500
60+40 GB HD (7200 RPM)
SB Live

Ik draai windows XP en detonator 40.72.
St@m schreef op 05 februari 2003 @ 01:41:
damn, net level 2 gespeeld met die spinnen.. ik vind Unreal 2 eng.. :/
echt waar, ik heb nu voor het eerst weer sinds tijden dat ik me soms helemaal de tyfus schrik..
hij draait hier verder wel aardig
XP1800+
Geforce 2 MX400 @ 240/210
512MB SDRAM
dude, control + f'en is ook een vak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
tijd voor een nieuw topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ja en zet de mini FAQ van Cyberneer als eerste post met wat screens & links.

En dit:

Afbeeldingslocatie: http://images.3dgamers.com/logos/game-full/unreal2.gif

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:06
St@m schreef op 05 februari 2003 @ 14:39:
[...]

[...]

dude, control + f'en is ook een vak :P
Dem...sorry , die had ik denk ik net ff over het hoofd gezien.
Er zijn ook al zoveel posts :P

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He moet je wel kunnen replyen in de nieuwe thread!
Is UT2 al ergens in de winkels gesingnaleerd hier in ons kikkerlandje?
In Belgie en Switzerland ligt'tie er al.
Ik wil 'm nu hebben..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
Verwijderd schreef op 05 februari 2003 @ 16:04:
He moet je wel kunnen replyen in de nieuwe thread!
Is UT2 al ergens in de winkels gesingnaleerd hier in ons kikkerlandje?
In Belgie en Switzerland ligt'tie er al.
Ik wil 'm nu hebben..... :P
U2 of UT2? UT2 is namelijk Unreal Tournament 2003 :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18:52
Ga maar verder in het volgende deel :)

There is no magic.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.