Daar geef ik je gelijk : GTA 3 was een zalig spel maar een brakke port
Ik heb pcies hetzelfde de hele tijdHubert schreef op 02 February 2003 @ 15:15:
heb er bij mij last van dat ie telkens crashed met de volgende melding:
General protection fault!
History: UALAudioSubsystem::PlaySound <- APlayerController::execClientHearSound <- (U2PlayerNetTestController Save0.U2PlayerNetTestController7 @ Function U2.U2PlayerController.ClientHearSound : 00C8 line 206) <- UObject::ProcessEvent <- (U2PlayerNetTestController Save0.U2PlayerNetTestController7, Function U2.U2PlayerController.ClientHearSound) <- AActor::PlaySound <- UObject::ProcessEvent <- (U2Spore Save0.U2Spore11, Function U2Pawns.U2Spore.Destroyed) <- ProcessDestroyed <- ULevel::DestroyActor <- (U2Spore Save0.U2Spore11) <- AActor::ProcessState <- Object U2Spore Save0.U2Spore11, Old State State U2Pawns.U2Spore.Dying, New State State U2Pawns.U2Spore.Dying <- AActor::Tick <- (U2Spore Save0.U2Spore11) <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Build: Jan 7 2003 18:16:21
Lijkt op iets met geluid. iemand anders die dit ook heeft?

En ik heb eax uit staan
[ Voor 10% gewijzigd door bAdmuTs op 02-02-2003 20:19 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Performance was echt 4 x nix bij GTA3...TepelStreeltje schreef op 02 februari 2003 @ 20:16:
[...]
naja, bij gta3 was het allemaal snel opgelost.
XP patch der overheen, klaar! (althans bij mij)
heb net ff reboot gedaan, en nog steeds klaptie deruit
verdomme, had net zon zin...
ga wel ff opnieuw installen in andere dir, misschien dat dat helpt...
Daar had je echt vage problemen, of op 30 fps draaien, of afentoe snel dan weer langzaam rennen/rijden..
True, dat was niet overal, maar als je dat wel hebt is dat vervelend...
Zeker als je 50 euro eraan uitgegeven hebt...
Maar heb je eax al uit en shadows enzo?
als je t spel niet inkomt kan je de ini' aanpassen
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
oh, eax heb ik juist aan gezet...
zal het wle ff uitzetten en kijken wattie doet..
thxn voor de tips iig okyah.
wel frustrerend, die maat van me draait em lachend op 1280x1024, kom ik aan met men 800x600...
KUT AEX OOK ALTIJD!
dat was het
ik ga schietne, bedankt!
wel frustrerend, die maat van me draait em lachend op 1280x1024, kom ik aan met men 800x600...
KUT AEX OOK ALTIJD!
dat was het
ik ga schietne, bedankt!
[ Voor 15% gewijzigd door TepelStreeltje op 02-02-2003 20:26 ]
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
pff, nu pas tijd om mijn opinie te posten 
Leuk spel, de gameplay weet mij goed vast te houden, de graphics zijn erg mooi.
op dit spel was ik aan het wachten na half-life
Leuk spel, de gameplay weet mij goed vast te houden, de graphics zijn erg mooi.
op dit spel was ik aan het wachten na half-life
misschien ligt dat wel aan het feit dat het een illegal leak is? Ik heb pas 1x gehad dat ie eruit klapte en dat was omdat ik blijkbaar ergens op sprong waar ik niet op mag springen.. Wordt ook netjes aangegeven in het venster wat je krijgt nadat het spel is gecrashed.. dat kan k van andere games niet zeggen dan krijg je een hoop cijfertjes of soms helemaal niets (nfs hp2) en dan moet je maar gaan zoeken waar het probleem ligt..
wil niet heel lullig doen maar ik vind eigenlijk dat je geen enkel recht op zeiken hebt over een product wat je niet eens gekocht hebt
Kan wel zo zijn, maar denk je dat het veel anders is als ie het straks voor 50 euro wél in de winkel koopt? Denk dan niet echt dat de problemen 1, 2, 3 voorbij zijn. Wat we hier nu hebben is de winkelversie (als het goed is tenminste), en dus mag je verwachten dat de fouten die we nu krijgen, ook bij de legale cd's krijgen.cybermans schreef op 02 February 2003 @ 21:17:
wil niet heel lullig doen maar ik vind eigenlijk dat je geen enkel recht op zeiken hebt over een product wat je niet eens gekocht hebt
daar gaat het niet om, je hebt niet betaald DUS heb je DAAROM geen recht op klagen.Saekerhett schreef op 02 februari 2003 @ 21:53:
[...]
Kan wel zo zijn, maar denk je dat het veel anders is als ie het straks voor 50 euro wél in de winkel koopt? Denk dan niet echt dat de problemen 1, 2, 3 voorbij zijn. Wat we hier nu hebben is de winkelversie (als het goed is tenminste), en dus mag je verwachten dat de fouten die we nu krijgen, ook bij de legale cd's krijgen.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
En WAAROM heb je geen recht om te klagen dan?Tampie schreef op 02 February 2003 @ 21:56:
[...]
daar gaat het niet om, je hebt niet betaald DUS heb je DAAROM geen recht op klagen.
vtec just kicked in yo!
als jij een product maakt en iemand pikt dat vind jij dan dat hij dat mag komen ruilen omdat het kapot is gegaan of vragen om lijm om het te kunnen maken? Dont fink so. maar nu weer on topic en als je het niet snapt: ga ergens anders spelen
Moraalridder ?? Net of jij niks illegaals hebt ofzo. Srry maar het is beter de fouten nu te ontdekken dan dat je hem in de winkel voor 50 euro hebt gekocht en dan tot de ontdekking komt dat hij het niet goed doet op je systeem.cybermans schreef op 02 February 2003 @ 21:59:
als jij een product maakt en iemand pikt dat vind jij dan dat hij dat mag komen ruilen omdat het kapot is gegaan of vragen om lijm om het te kunnen maken? Dont fink so. maar nu weer on topic en als je het niet snapt: ga ergens anders spelen
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Helemaal mee eens.Timocos schreef op 02 februari 2003 @ 22:01:
[...]
Moraalridder ?? Net of jij niks illegaals hebt ofzo. Srry maar het is beter de fouten nu te ontdekken dan dat je hem in de winkel voor 50 euro hebt gekocht en dan tot de ontdekking komt dat hij het niet goed doet op je systeem.
Dat is misschien wel zo, dat zou ook wel rechtvaardig zijn, maar het is gewoon diefstal op deze manierTimocos schreef op 02 February 2003 @ 22:01:
[...]
Moraalridder ?? Net of jij niks illegaals hebt ofzo. Srry maar het is beter de fouten nu te ontdekken dan dat je hem in de winkel voor 50 euro hebt gekocht en dan tot de ontdekking komt dat hij het niet goed doet op je systeem.
Ja fijn maar laten we die discussie hier maar niet gaan voeren.rival24 schreef op 02 februari 2003 @ 22:07:
[...]
Dat is misschien wel zo, dat zou ook wel rechtvaardig zijn, maar het is gewoon diefstal op deze manier, ookal steel je niets fysiek.
Dat roepen die beursknapen op het damrak nu ook de hele dagTepelStreeltje schreef op 02 February 2003 @ 20:24:
KUT AEX OOK ALTIJD!
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
je snapt er wee geen bal van. Ik zeik alleen over stuff die ik legaa heb (nog best vel dus) en wat ik evalueer hoor je mij niet zeiken.Timocos schreef op 02 februari 2003 @ 22:01:
[...]
het is trouwens niet aex maar eax
MAAR ZOALS IK AL ZEI NU WEER ONTOPIC
[ Voor 9% gewijzigd door cybermans op 02-02-2003 22:14 ]
Hallo, als je verder met deze discussie wil, kun je beter ff een nieuw topic openen, want het gaat hier over Unreal II, niet over of het wel of niet goed is dat je illegaal spul hebt.cybermans schreef op 02 February 2003 @ 22:13:
[...]
je snapt er wee geen bal van. Ik zeik alleen over stuff die ik legaa heb (nog best vel dus) en wat ik evalueer hoor je mij niet zeiken
Beetje verkeerde afkortingen verwisseldTepelStreeltje schreef op 02 februari 2003 @ 20:24:
oh, eax heb ik juist aan gezet...
KUT EAX OOK ALTIJD!
dat was het
ik ga schietne, bedankt!
Maar heb zelf veel problemen bij EAX dondert me er zo uit , maar 1 keer niet , en dan heb ik wel gelijk DD
wie heeft hem trouwens op de hard way al uitgespeeld (geloof dat het unreal heet die mode)
in de map C:\Unreal2\System (default install)
nee hoor ik heb een vinger die aan de f5 knop vast zit
in de map C:\Unreal2\System (default install)
nee hoor ik heb een vinger die aan de f5 knop vast zit
[ Voor 41% gewijzigd door cybermans op 02-02-2003 22:27 ]
in de systemfolder in je unreal2folderVerwijderd schreef op 02 February 2003 @ 22:23:
Ik heb gehoord dat je met F9 screenshots kan maken, maar waar slaat ie die dan op?
en dan heten ze iets van screenshot000.bmp 001.bmp etc (ofzo
* Okyah is een bit traag
[ Voor 4% gewijzigd door Okyah op 02-02-2003 22:25 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
uitgespeeld op easy, ik ga normal en unreal niet eens proberen want dan ga ik me alleen ergeren als ik steeds dood ga overnieuw moet laden (ik ben geen echte die-hard i guess
)
Graphics waren wel goed (ik draaide op 1024, alles high, geen AA), ik stond op sommige punten wel even rond te kijken
verhaallijn vond ik absoluut niet meeslepend, eerder saai. Gewoon steeds een missie doen om een artifact te krijgen oid. Op sommige punten was het ook een beetje teveel van hetzelfde, maar dan zorgde de missie daarna weer voor wat afwisseling. Ik ben ook geen enkele keer geschrokken
Ook vond ik hem nogal kort. Ik hoop dat er binnenkort een aantal singleplayer mods uitkomen
had trouwens helemaal geen problemen met crashes oid. Maar ik speelde hem dan ook alleen met mijn headset, zonder EAX. GF4400 met dets 30.82
Graphics waren wel goed (ik draaide op 1024, alles high, geen AA), ik stond op sommige punten wel even rond te kijken
verhaallijn vond ik absoluut niet meeslepend, eerder saai. Gewoon steeds een missie doen om een artifact te krijgen oid. Op sommige punten was het ook een beetje teveel van hetzelfde, maar dan zorgde de missie daarna weer voor wat afwisseling. Ik ben ook geen enkele keer geschrokken
Ook vond ik hem nogal kort. Ik hoop dat er binnenkort een aantal singleplayer mods uitkomen
had trouwens helemaal geen problemen met crashes oid. Maar ik speelde hem dan ook alleen met mijn headset, zonder EAX. GF4400 met dets 30.82
Ik rustig in een lift naar boven, lift stopt
... wtf --> lichten gaan van boven naar beneden uit... ik denk: "NEEEE, niet donker in me liffie" . Maar jawel
!!!! Dan hoor je allemaal gejank en gebonk ... Dan felle lichten van die Skaarj die op je lift inbeukt
!!!! --> Ik zware flipmode
Schrok me kapot
!!!
Erg leuk spel imo --> Ziet er ook zwaar goed uit !!! (det 41.09 here)

Schrok me kapot
Erg leuk spel imo --> Ziet er ook zwaar goed uit !!! (det 41.09 here)
[ Voor 5% gewijzigd door Cassius op 02-02-2003 23:12 ]
De meeste mensen deugen!
[Engine.GameEngine]
IgnorePaths=0
CacheSizeMegs=8
is dat net als unreal tournament weer veranderbaar.
had toch wat te maken met snel heid van het inladen van het spel ect.
IgnorePaths=0
CacheSizeMegs=8
is dat net als unreal tournament weer veranderbaar.
had toch wat te maken met snel heid van het inladen van het spel ect.
yep it's me
Verwijderd
nou we toch bezig zijn over unreal 2
weet iemand hoe je dat groene uit de kluiten gewassen knollenmonster verlsaat?? ( die kok (alien) die ze groter maken en die ontsnapt.) heb alles al geprobeerd en dat ei wil niet kapot en hij zelf ok niet....
dat ei hoeft ook niet kapot.... JUIST dat ei nietVerwijderd schreef op 02 februari 2003 @ 23:24:
nou we toch bezig zijn over unreal 2weet iemand hoe je dat groene uit de kluiten gewassen knollenmonster verlsaat?? ( die kok (alien) die ze groter maken en die ontsnapt.) heb alles al geprobeerd en dat ei wil niet kapot en hij zelf ok niet....

Verwijderd
ja maar wat dan wel:P want dat ventje zelf wil ook niet zo makkelijk kapot... heeft hij een zwakke plek ofoz ( als ik in zijn been schiet zegt ie wel auw ( in alien taal dan) maar al schiet ik daar 100 x in gebeurd niet veel)
*hint* *hint* *hint* EI *hint**hint**hint*Verwijderd schreef op 02 februari 2003 @ 23:36:
ja maar wat dan wel:P want dat ventje zelf wil ook niet zo makkelijk kapot... heeft hij een zwakke plek ofoz ( als ik in zijn been schiet zegt ie wel auw ( in alien taal dan) maar al schiet ik daar 100 x in gebeurd niet veel)
je moet het ei wat dus eigenlijk geen ei is gebruiken
je moet eroverheen lopen.... het is een wapen........Verwijderd schreef op 02 February 2003 @ 23:39:
moet ik het bakken ofzo?????? mijn vlammenwerper was zeker niet heet genoeg??
Kan iemand mij helpen met mijn crashes? Ik loop al een hele tijd te ruzieën met mn systeem en ik kom dr maar niet uit
.
Allereerst relevante specs:
• AMD TB 1200 Mhz
• 640 MB RAM
• Winfast A280 LE TD (Geforce 4 Ti4200)
• Windows XP SP1
Ik heb met alle Nvidia drivers al geprobeerd te spelen, maar telkens crashed het spel na een paar minuten. Het spel crashed niet naar de desktop maar ik krijg een BSOD, met óf een DRIVER_IRQL_NOT_EQUAL_OR_GREATER (of iets van die strekking) of een foutmelding met betrekking tot nv4_disp.dll die een geheugenfout maakt. Het ligt dus niet aan de EAX settings, die zijn goed. Het zijn dus iig al de drivers.
Heb ik nog over oplossingen heengekeken of moet ik wachten op een patch? Thx
. Andere drivers hielpen ook nix, tenzij ik er een vergeten ben
.
• AMD TB 1200 Mhz
• 640 MB RAM
• Windows XP SP1
Ik heb met alle Nvidia drivers al geprobeerd te spelen, maar telkens crashed het spel na een paar minuten. Het spel crashed niet naar de desktop maar ik krijg een BSOD, met óf een DRIVER_IRQL_NOT_EQUAL_OR_GREATER (of iets van die strekking) of een foutmelding met betrekking tot nv4_disp.dll die een geheugenfout maakt. Het ligt dus niet aan de EAX settings, die zijn goed. Het zijn dus iig al de drivers.
Heb ik nog over oplossingen heengekeken of moet ik wachten op een patch? Thx
[ Voor 7% gewijzigd door Firefly III op 02-02-2003 23:46 ]
ik heb dat op 50 gezet maar ik merk niet echt veel verschil. Wat ik even kwijt wil is dat de missie in die dam wel een heel erge k.tmissie is. Superkort, supermakkelijk en ja gewoon beetje saai. Ik hoop dat ik zometeen weer een paar van ide spinnen ofzo tegen kom of iets anders engs want dit is gewoon niet leuk.
oh ja klein detail.. bij de uitleg op datrepair planeetje hoe je die wanden moet gebruiken. Pakt die techneut zomaar eventjes een hele geschutstoren uit zijn broekzak..
oh ja klein detail.. bij de uitleg op datrepair planeetje hoe je die wanden moet gebruiken. Pakt die techneut zomaar eventjes een hele geschutstoren uit zijn broekzak..
Verwijderd
Ik heb dezelfde setup, maar met een MSI GeForce 4 Ti4400. Ik heb géén problemen.
Ik draai Detonators v42.30. Heb je je kaart op geklokt?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 00:09 ]
- Via 4-in-1 driversSlarioux schreef op 02 February 2003 @ 23:44:
Kan iemand mij helpen met mijn crashes? Ik loop al een hele tijd te ruzieën met mn systeem en ik kom dr maar niet uit.
• AMD TB 1200 Mhz
• 640 MB RAM
• Windows XP SP1
Heb ik nog over oplossingen heengekeken of moet ik wachten op een patch? Thx. Andere drivers hielpen ook nix, tenzij ik er een vergeten ben
.
- Via AGP-Driver
- Niet overclocken van CPU, FSB en VIDEO-Kaart, misschien underclocken
- NVDIA 42.30 WHQL
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Ik niet maar ik hoorde van de verkoper iets vaags dat de kaart zelf door Winfast is overgeclocked om dichter bij de 4400 te komen, of er zelfs overheen. Weet je toevallig een tweaktooltje om dat eventueel terug te draaien?Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 00:06:
Ik heb dezelfde setup, maar met een MSI GeForce 4 Ti4400. Ik heb géén problemen.
Ik draai Detonators v42.30. Heb je je kaart op geklokt?
Check
Zie andere post- Niet overclocken van CPU, FSB en VIDEO-Kaart, misschien underclocken
WHQL? Ik zal ze ff gaan zoeken, heb ze nog niet geprobeerd- NVDIA 42.30 WHQL
-edit-
Dem, nog steeds crashes, zelfs met al bovengenoemde behalve het overclocken van de vidkaart, daar ga ik nu naar kijken
[ Voor 26% gewijzigd door Firefly III op 03-02-2003 00:28 ]
Kan iemand me vertellen hoe groot de Music-map hoort te zijn? 183 MB maar hier
Ik heb bijna nergens muziek. Alleen tussendoor, terwijl muziek wel overal aan, en op goed volume staat. 
EAX aan en uit maakte geen verschil...

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
183 MB jaSorcerer8472 schreef op 03 februari 2003 @ 00:35:
Kan iemand me vertellen hoe groot de Music-map hoort te zijn? 183 MB maar hierIk heb bijna nergens muziek. Alleen tussendoor, terwijl muziek wel overal aan, en op goed volume staat.
In dat geval is er dus wat anders vaags aan de hand

Tsjonge jonge. Wat een pracht, wat een praal. Alleen in een uurtje spelen 2 x crashen naar de desktop..... Wat een bugs... Ik vind het maar raar hoor. Hoop dat ze ff snel gaan patchen want ..... *zucht*
xp 1800@2200
512 ddr samsung
win xp pro
radeon9700pro
dx 9.0
laatste catalyst drivers.
xp 1800@2200
512 ddr samsung
win xp pro
radeon9700pro
dx 9.0
Heb vaker gehoord dat de Radeon-drivers relatief instabiel zijn i.c.m. de nieuwe Unreal Technology engines...OcNewB schreef op 03 februari 2003 @ 00:39:
Tsjonge jonge. Wat een pracht, wat een praal. Alleen in een uurtje spelen 2 x crashen naar de desktop..... Wat een bugs... Ik vind het maar raar hoor. Hoop dat ze ff snel gaan patchen want ..... *zucht*
xp 1800@2200
512 ddr samsung
win xp pro
radeon9700pro
dx 9.0
Hmm, hier had ik ook wat wazige problemen...
Al het geluid echo'de 3 of 4x
Na wat kloten met de instellingen kwam ik erachter dat dit weg was toen ik EAX juist aanzette. Wist niet eens dat m'n laptop EAX ondersteunde
Maar verder vind ik het echt een mooi spel
Tot nu toen erg weinig gespeeld, maar ben wel van plan om 'm ff uit te gaan spelen
Al het geluid echo'de 3 of 4x
Na wat kloten met de instellingen kwam ik erachter dat dit weg was toen ik EAX juist aanzette. Wist niet eens dat m'n laptop EAX ondersteunde
Maar verder vind ik het echt een mooi spel
Tot nu toen erg weinig gespeeld, maar ben wel van plan om 'm ff uit te gaan spelen
Sorcerer8472 schreef op 03 February 2003 @ 00:42:
[...]
Heb vaker gehoord dat de Radeon-drivers relatief instabiel zijn i.c.m. de nieuwe Unreal Technology engines...

draaid als een zonnetje bij mij met een radeon 9700 pro
ik had aan het begin even last van instabiliteid maar dat is opgelost door EAX uit te zetten.
ik heb alleen een flipende muis, maar dat had ik met 2003 ook dus zal wel niet aan dit spel liggen maar aan de engine (aangezien ik het niet heb met andere spellen)
hier wat eye candy

verdere specs zijn
p4 tje 3.06
512mb DDR
intel 845
live 5.1
ik speel alles op high, op 1024x786 32bit
4x AF
2x AA
shadows op normale instellingen en de rest ook
ik speel op normal mode
ik had aan het begin even last van instabiliteid maar dat is opgelost door EAX uit te zetten.
ik heb alleen een flipende muis, maar dat had ik met 2003 ook dus zal wel niet aan dit spel liggen maar aan de engine (aangezien ik het niet heb met andere spellen)
hier wat eye candy

verdere specs zijn
p4 tje 3.06
512mb DDR
intel 845
live 5.1
4x AF
2x AA
ik speel op normal mode
[ Voor 43% gewijzigd door pt0x op 03-02-2003 01:01 ]
Verwijderd
En watvoor fps haal je daar bij? (voor de duidelijkheid, type "stat fps" in je console om je fps tevoorschijn te toveren)pt0x schreef op 03 February 2003 @ 00:55:
draaid als een zonnetje bij mij met een radeon 9700 pro
hier wat eye candy
[afbeelding]
verdere specs zijn
p4 tje 3.06
512mb DDR
intel 845
live 5.1
4x AF
2x AA
ik speel op normal mode
tjee met die bak alles op normal is wel zonde als je wel AF en AA aanzet kan je beter dat iets minder zetten en de rest op high volgens mij
verwijder eens je USER.INI en UNREAL2.INISlarioux schreef op 03 February 2003 @ 00:46:
Okeej, downclocken hielp niet veel. Geen BSOD's meer maar crashes naar de desktop.
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
sjoheeeeeeee
wat een spel!
die groene blob moet je met zen eigen wapen aan snot schieten
best wel naar wat daarvoor gebeurd....
wel vette wapens, die rocktet launcher die kan locken, tering, dat ding roelt!
en die drakk, die zuigen aars!
verhaal had wel een paar wendingen die ik niet verwacht had...
dus mijn complimenten voor de makers!
zeker een goed spel, misschien wat kort, maar ben toch de hele dag bezig geweest!
ik denk dat creative weer aant kloten is geweest...
heb al veeeeel vaker problemen met mijn soundkaart gehad (bf1942) en games.
dit keer was het de EAX (aex whatever
) die ik aan had gezet.
daardoor starte de game dus helemaal niet op.
heb dus uur of 6 zitten spelen ZONDER crash! genieten!
dus als iemand faq gaat maken --> EAX moet uit! dan werkt het vaak wel!
sjarioux, check ff of je eax aan heb staan, zoja zet die uit!!
wat een spel!
die groene blob moet je met zen eigen wapen aan snot schieten
best wel naar wat daarvoor gebeurd....
wel vette wapens, die rocktet launcher die kan locken, tering, dat ding roelt!
en die drakk, die zuigen aars!
verhaal had wel een paar wendingen die ik niet verwacht had...
dus mijn complimenten voor de makers!
zeker een goed spel, misschien wat kort, maar ben toch de hele dag bezig geweest!
ik denk dat creative weer aant kloten is geweest...
heb al veeeeel vaker problemen met mijn soundkaart gehad (bf1942) en games.
dit keer was het de EAX (aex whatever
daardoor starte de game dus helemaal niet op.
heb dus uur of 6 zitten spelen ZONDER crash! genieten!
dus als iemand faq gaat maken --> EAX moet uit! dan werkt het vaak wel!
[ Voor 5% gewijzigd door TepelStreeltje op 03-02-2003 03:40 ]
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Mwah... Ik denk het niet... Smaken verschillen natuurlijk maar aangezien de Radeon9700 relatief weinig moeite heeft met FSAA, zou het zonde zijn om de soepelheid daarvan overboord te gooien in ruil voor meer detail en ook pixelvorming en minder soepele gameplay. (Persoonlijk vermoed ik dat je het spel ook makkelijk kunt spelen op hoger dan normal! maar goed)cybermans schreef op 03 February 2003 @ 01:13:
tjee met die bak alles op normal is wel zonde als je wel AF en AA aanzet kan je beter dat iets minder zetten en de rest op high volgens mij
Verwijderd
Ga jij mij nu vertellen dat je het spel voor 45 euro gekocht hebt, het vervolgens in één dag hebt uitgespeeld en het tóch in zijn totaliteit, dus kwalitatief én kwantitatief, gezien een goed spel vindt?TepelStreeltje schreef op 03 februari 2003 @ 03:40:
sjoheeeeeeee
wat een spel!
ben toch de hele dag bezig geweest!
Geen reactie in de trand van: OMG WAT IS DIT SPEL F*CKING KORT HIER HEB IK NIET VOOR BETAALD?!!
Als dat zo is, dan moet het wel héél indrukwekkend zijn
spellen zijn in mijn idee minder leuk als je ze voor niets "vindt".
als je voor iets 50€ moet dokken dan zorg je er wel voor dat het leuk wordt
, bij de meeste mensen (me including) verdwijnt dit iso'tje na het uitspelen in je prullenbak 
als ik het zo bekijk moeten ze eigenlijk veel betere beveiligingen maken, dan hebben we veel meer lol in een spel
als je voor iets 50€ moet dokken dan zorg je er wel voor dat het leuk wordt
als ik het zo bekijk moeten ze eigenlijk veel betere beveiligingen maken, dan hebben we veel meer lol in een spel
Verwijderd
Of juist nietjohnny.xxx schreef op 03 February 2003 @ 04:50:
spellen zijn in mijn idee minder leuk als je ze voor niets "vindt".
als je voor iets 50€ moet dokken dan zorg je er wel voor dat het leuk wordt, bij de meeste mensen (me including) verdwijnt dit iso'tje na het uitspelen in je prullenbak
Nah ik koop hem misschien wel es als ie in de budgetbak ligt, ben 3 groffe fouten tegengekomen

1. EAX moet perse uitgezet worden wil je niet crashen.
2. In dat ene level met dat grote gebouw met de waterval aan de voorkant heb ik er twee gevonden, eerste is in het begin toen ik me team moest ontmoeten die gast die overbleef bleef de hele tijd maar zitten en reageerde niet, moest level opnieuw laden voordat het goed was.
3. En de tweede in het waterlevel is als je in dat riviertje gaat waar het water uitstroomt, kijkend naar de afgrond en dan in het water en naar links lopen val je dus de afgrond in
//edit: of eigenlijk 4
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 05:44 ]
Zou dat helpen
Zal ook ff checken, maar staat uit afaikTepelStreeltje schreef op 03 februari 2003 @ 03:40:
Jullie horen zo meer
-edit-
Hij blijft eruit klappenGeneral protection fault!
History: FD3DRenderInterface::DrawPrimitive <- RenderStaticMesh <- (StaticMeshActor120) (StaticMesh Mission_10M.Beach.Boulder1) <- FDynamicActor::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
[ Voor 40% gewijzigd door Firefly III op 03-02-2003 07:42 ]
het ligt aan je videodrivers. . ik heb niet alles gelezen.. maar probeer daar eens mee te kloten?
trouwens ik heb hier een sixpack draaien als geluidskaart en heb ik mooi eax draaien hoor dus niet zeuren dat de eax fout is bij dit spel
trouwens ik heb hier een sixpack draaien als geluidskaart en heb ik mooi eax draaien hoor dus niet zeuren dat de eax fout is bij dit spel
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
volgens die errormessage heeft ie problemen met het weergeven van een staticmesh.. dat heeft volgens mij niks met de videodrivers te maken.. anders zou ie denk ik op een ander punt al crashen.
misschien is die staticmesh file corrupt oid? al overnieuw geinstalleerd?
RaMMSTeiN schreef op 03 februari 2003 @ 08:12:
het ligt aan je videodrivers. . ik heb niet alles gelezen.. maar probeer daar eens mee te kloten?
Ik kan het proberen idd, Windows is nu iig top en de drivers moeten het ook gewoon doen. Ik ga als ik thuis ben ff herinstallen, ik heb er nog niet eens aan gedacht om dat te doenMaXiMizE schreef op 03 februari 2003 @ 09:02:
[...]
volgens die errormessage heeft ie problemen met het weergeven van een staticmesh.. dat heeft volgens mij niks met de videodrivers te maken.. anders zou ie denk ik op een ander punt al crashen.
misschien is die staticmesh file corrupt oid? al overnieuw geinstalleerd?

Thx iig
Verwijderd
Bij mij draait het spel zonder problemen met EAX aan.Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 05:40:
Nah ik koop hem misschien wel es als ie in de budgetbak ligt, ben 3 groffe fouten tegengekomen
1. EAX moet perse uitgezet worden wil je niet crashen.
Eerst liep het geheel ook vast maar na een driver update, 12mb download vanaf de creative site, werkt het zonder problemen.
Volgens mij is dat ook al eerder genoemd in dit topic.
Nu loopt het vlekkeloos op mijn Audigy 1 met Audigy 2 drivers.
Een level fout ben ik ook tegengekomen, pleurde ik ook zo naar beneden.
Maar de sfeer is goed in het spel, leuk verhaal en de levels zijn niet ellendig lang zodat het gaat vervelen.
Deze foutmelding heb ik niet bij Unreal maar wel gewoon bij windows gehad.Door Slarioux - Sunday 02 February 2003 23:44
Kan iemand mij helpen met mijn crashes? Ik loop al een hele tijd te ruzieën met mn systeem en ik kom dr maar niet uit .
Het kan een IRQ probleem zijn, teveel shit op 1 IRQ.
Of je hebt een of meerdere slechte RAM geheugen banken erin zitten.
Probeer die oudste, langzaamste eens eruit te halen.
Ik kan me voorstellen dat Unreal 2 alle geheugen gebruikt en daardoor deze foutmelding geeft.
En misschien moet je WinFox eens eraf gooien als je die geinstalleerd hebt.
Die geeft bij mij ook af en toe problemen.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 09:57 ]
www.GameSpy.com vond het spel inspiratieloos en geen replay value bevatten. Daar komt bij dat ze het spel in 10 uur wisten uit te spelen. Als rapportcijfer krijgt Unreal 2 dan ook een 7,6, bijna 2 punten! lager dan de PC Zone. www.Gamers.com bekeek de final versie van het spel, gaf geen cijfer, maar kwam wel tot een soortgelijke conclusie als die van GameSpy. Als laatste is er www.IGN.com dat een 8,2 gaf, en ook niet positief was over de conventionele gameplay en korte levensduur.
Bron gamers.nl
Toch een beetje geflopt spel??
Bron gamers.nl
[ Voor 4% gewijzigd door Ikkuh84 op 03-02-2003 10:12 ]
op die screenshot, bij die scene dus had ik niet echt HOOG maar wel netjes tussn de 35 en de 45Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 01:11:
[...]
En watvoor fps haal je daar bij? (voor de duidelijkheid, type "stat fps" in je console om je fps tevoorschijn te toveren)
in een normale scene bijvoorbeeldop je eigen schip, daar haal ik 80/90
en in de wat simpel te renderen gebieden haal ik ook nog wel 120 als het ff meezit, maar gemiddeld is het dus net onder de honderd
Verwijderd
Zoals ik op gamer.nl gereageerd heb: ik ben zeer benieuwd wat de pc gameplay zegt volgende maand, kan nie w8enTimocos schreef op 03 February 2003 @ 10:12:
www.GameSpy.com vond het spel inspiratieloos en geen replay value bevatten. Daar komt bij dat ze het spel in 10 uur wisten uit te spelen. Als rapportcijfer krijgt Unreal 2 dan ook een 7,6, bijna 2 punten! lager dan de PC Zone. www.Gamers.com bekeek de final versie van het spel, gaf geen cijfer, maar kwam wel tot een soortgelijke conclusie als die van GameSpy. Als laatste is er www.IGN.com dat een 8,2 gaf, en ook niet positief was over de conventionele gameplay en korte levensduur.
Bron gamers.nl
Maar Gamespy is het ook met me eens wachten totdat in de budgetbakken ligt
Overigens vond ik op gamespy die pic met de waterval kan ik meteen die bug laten zien

in het water en dan naar links lopen dus, als je naar rechts gaat heb je het niet.
Geheel terecht. Mensen die dit echt een goed spel vinden kijken niet objectief naar het spel en vinden waarschijnlijk alles waar unreal opstaat leuk.Timocos schreef op 03 februari 2003 @ 10:12:
Bron gamers.nl
Het is wel aardig om een keertje te spelen maar meer ook niet.
vtec just kicked in yo!
Het spel is leuk om 1 x uit te spelen maar daarna ken je alles dus tja komt het weer in de stoffige hoek van je kamer terecht
Ik vind dit spel geen 50 euro waard.

Ik neem aan dat jet het over de l11 driverpack hebt of niet soms? die draai ik namelijk een crashen deedtie echt welVerwijderd schreef op 03 februari 2003 @ 09:53:
[...]
Bij mij draait het spel zonder problemen met EAX aan.
Eerst liep het geheel ook vast maar na een driver update, 12mb download vanaf de creative site, werkt het zonder problemen.
Volgens mij is dat ook al eerder genoemd in dit topic.
Nu loopt het vlekkeloos op mijn Audigy 1 met Audigy 2 drivers.
Een level fout ben ik ook tegengekomen, pleurde ik ook zo naar beneden.
Maar de sfeer is goed in het spel, leuk verhaal en de levels zijn niet ellendig lang zodat het gaat vervelen.
[ Voor 9% gewijzigd door cybermans op 03-02-2003 11:45 ]
WinFox heb ik niet, en ik heb een oud ram chipje eruit gehaald, de fout komt idd niet meer voor. Maar hij blijft crashen op:Verwijderd schreef op 03 februari 2003 @ 09:53:
Deze foutmelding heb ik niet bij Unreal maar wel gewoon bij windows gehad.
Het kan een IRQ probleem zijn, teveel shit op 1 IRQ.
Of je hebt een of meerdere slechte RAM geheugen banken erin zitten.
Probeer die oudste, langzaamste eens eruit te halen.
Ik kan me voorstellen dat Unreal 2 alle geheugen gebruikt en daardoor deze foutmelding geeft.
En misschien moet je WinFox eens eraf gooien als je die geinstalleerd hebt.
Die geeft bij mij ook af en toe problemen.
General protection fault!
History: FD3DRenderInterface::DrawPrimitive <- RenderStaticMesh <- (StaticMeshActor283) (StaticMesh TutorialM.ObstacleCourse.ObstacleWindowFrame) <- FDynamicActor::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
gek he dat het maar 1x leuk is... het is dan ook een SinglePlayer spel. Ik ga het wel kopen, het is altijd leuk om een singleplayer spel een half jaar later weer te spelen.
Hoezo gek ?? Ik heb Max Payne 3 x uitgespeeld omdat ik het zo'n mooie single player vond ... nou en dat is ook een single player spel. Van Unreal 2 vond ik de single player niet zo boeiend wel leuk maar niet dat je er in opgezogen werd.Tampie schreef op 03 februari 2003 @ 12:23:
gek he dat het maar 1x leuk is... het is dan ook een SinglePlayer spel. Ik ga het wel kopen, het is altijd leuk om een singleplayer spel een half jaar later weer te spelen.
Verwijderd
Nee.cybermans schreef op 03 February 2003 @ 11:44:
Ik neem aan dat jet het over de l11 driverpack hebt of niet soms? die draai ik namelijk een crashen deedtie echt wel
Wat ik gedaan heb is te vinden in dit topic.
Met een audigy 1.
1] Download de Audigy 2 driver cd gedownload.
2] Download de patch. (zodat je geen 'je heb geen audigy 2' melding krijgt)
3] Draai de patch. Die past de bestanden aan van je installatie cd
4] Download deze update: AUD2DRVL11021217.exe
5] De patch daar weer op losgelaten. (je kunt die .exe renamen naar .rar en met winrar 3.10 uitpakken)
6] Update draaien en klaar.
Alles op Windows XP prof.
En het loopt als een zonnetje. En die Audigy 2 drivers zijn stuk beter dan de Audigy 1 drivers. Maar daarvoor zijn andere topics.
Slarioux
Je hebt wel de NVidia 42.30 drivers erop gezet ?
Eerst de oude de-installeren. Reboot. Nieuwe installeren.
Zonder reboot werkt het waarschijnlijk ook wel maar soms houdt windows dan DLL drivers vast zodat de nieuwe er niet overheengezet worden.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2003 13:11 ]
Gedaan. Zal het nog eens doen als dubbelcheck, je weet maar nooitSlarioux
Je hebt wel de NVidia 42.30 drivers erop gezet ?
Eerst de oude de-installeren. Reboot. Nieuwe installeren.
Zonder reboot werkt het waarschijnlijk ook wel maar soms houdt windows dan DLL drivers vast zodat de nieuwe er niet overheengezet worden.
Is er eik ook een Detonator Destroyer voor XP? Ik kon geen fatsoenlijke vinden.
neeVerwijderd schreef op 03 February 2003 @ 04:35:
[...]
Ga jij mij nu vertellen dat je het spel voor 45 euro gekocht hebt, het vervolgens in één dag hebt uitgespeeld en het tóch in zijn totaliteit, dus kwalitatief én kwantitatief, gezien een goed spel vindt?
Geen reactie in de trand van: OMG WAT IS DIT SPEL F*CKING KORT HIER HEB IK NIET VOOR BETAALD?!!
Als dat zo is, dan moet het wel héél indrukwekkend zijn. Mmmz, dan moet ik ook maar eens naar de winkel
ik weet niet hoe ver ik in de game ben, maar tot nu toe, vind ik het vet
goed verhaal. gfx zijn erg mooi etc
of het kort is weet ik dus nog niet.
ik koop trouwens erg weinig spellen, alleen als ik ze vet goed vind ONLINE.
net als de meerderheid van de gamers dus.
en het is bij mij niet eens uitproberen en dan kopen.
khebbem al, alleen het boekje enzo niet.
maar genoeg over illegale gebruikers van games, we hebben het over Unreal 2.
wat is er precies met die waterval dan?
vond dat een iets te korte missie, maar de missies daarna zijn wel heeeeel vet.
die op het dak is ook erg koel!
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Geen idee. Uninstall werkt bij mij meestal wel goed.Slarioux schreef op 03 februari 2003 @ 13:24:
[...]
Gedaan. Zal het nog eens doen als dubbelcheck, je weet maar nooit.
Is er eik ook een Detonator Destroyer voor XP? Ik kon geen fatsoenlijke vinden.
Ben je al eens tot in de game gekomen ?
Bij mij startte het geval in een window op.
Misschien kun je in de unreal2.ini file fullscreen direct aanzetten.
Eventueel is er verschil in kleuren diepte tussen je desktop en Unreal 2 dat niet lekker zit. (is maar weer idee
ik zit weer eens vast met Unreal 2
Het level Secret Izanagy Facility, in de woestijn met die rocket turrets voor de deur enzo. Missie is om alle enemy forces om zeep te helpen. Nou heb ik dus echt alles en iedereen daaro in die tent verrot geschoten, maaruh die missie komt maar niet ten einde
Ook het gebied om de facility heb ik al 2 keer door gelopen, helemaal niks te vinden verder (behalve m'n eigen schipje)
Verwijderd
Vind de game wel wat tegenvallen, qua graphics is het erg goed verzorgt, maar vind de manier van bewegen beetje lomp en niet echt lekker zoals in unreal 1.
Ook mis ik de unreal 1 sfeer, met verborgen kamers en echt uitzoekwerk.
Bepaalde scenes vind ik wel erg gaaf, met name de stuwdam is erg cool.
Ook mis ik de unreal 1 sfeer, met verborgen kamers en echt uitzoekwerk.
Bepaalde scenes vind ik wel erg gaaf, met name de stuwdam is erg cool.
k heb met unreal 2 last van glitches , iemand hier ook?
-gf4 ti4200 128 mb
-amd xp 1700+ @ 1900+
-512 mb ddr
-gf4 ti4200 128 mb
-amd xp 1700+ @ 1900+
-512 mb ddr
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Verwijderd
'Glitches' = ????flexje schreef op 03 February 2003 @ 15:36:
k heb met unreal 2 last van glitches , iemand hier ook?
-gf4 ti4200 128 mb
-amd xp 1700+ @ 1900+
-512 mb ddr
[15:57] (sQ|SPUD): hmmz, had niet verwacht dat ik U2 zo snel uit zou spelen
* TepelStreeltje is also known as sQ|spud
sja, 10 uur...
10 uur spelen en het is uit...
jammer, maar wel ERG mooi spel.
alles zit goed, alles is goed gemaakt en afgewerkt.
enige nadeel vind ik dattie in 10 uur is uitgespeeld... (op easy trouwens hoor!)
maarja, nu kunnen we weer verder met morrowind
bij die woestijn, in die missie moet je ff kijken of je voor in, waarje schip staat, of daar niet nog ergens een turret staat.
en je moet de lift naar boven nemen he?
daar moet je dat alarm uit doen.
als je dat heb gedaan komt de rest van de missie.
* TepelStreeltje is also known as sQ|spud
sja, 10 uur...
10 uur spelen en het is uit...
jammer, maar wel ERG mooi spel.
alles zit goed, alles is goed gemaakt en afgewerkt.
enige nadeel vind ik dattie in 10 uur is uitgespeeld... (op easy trouwens hoor!)
maarja, nu kunnen we weer verder met morrowind
bij die woestijn, in die missie moet je ff kijken of je voor in, waarje schip staat, of daar niet nog ergens een turret staat.
en je moet de lift naar boven nemen he?
daar moet je dat alarm uit doen.
als je dat heb gedaan komt de rest van de missie.
Battle.net Spud#2543
Dat zijn foutjes in de textures, dan zie je bijvoorbeeld allemaal kleine witte stipjes
The devil is in the details.
true trueMaRc0 schreef op 03 februari 2003 @ 16:00:
[...]
Dat zijn foutjes in de textures, dan zie je bijvoorbeeld allemaal kleine witte stipjes
Clock je videokaart eens een bit onder
Ik krijg dat soort dingen wel als t ram van m'n videokaart te heet wordt/te ver geklokt wordt
Alone at last
Just nostalgia and I
is niet getweaked , alleen mn cpu (mja wel mbv fsb tweak , maar of dat zoveel invloed heeft op mn vid.kaart ? )
Hitte?flexje schreef op 03 February 2003 @ 17:41:
is niet getweaked , alleen mn cpu (mja wel mbv fsb tweak , maar of dat zoveel invloed heeft op mn vid.kaart ? )
Als t ram van m'n videkaart te warm wordt heb ik t zelfde...
Dus zet je kast even open, zet de snelheid van je videokaart toch wat trug...
Alone at last
Just nostalgia and I
cybertijn
ben je al boven in de toren geweest en heb je daar de leuke knop gedruk (hont check zo nu en dan je f4)
ben je al boven in de toren geweest en heb je daar de leuke knop gedruk (hont check zo nu en dan je f4)
[ Voor 6% gewijzigd door cybermans op 03-02-2003 17:44 ]
case is 34 graden , niet zo heetOkyah schreef op 03 February 2003 @ 17:42:
[...]
Hitte?
Als t ram van m'n videkaart te warm wordt heb ik t zelfde...
Dus zet je kast even open, zet de snelheid van je videokaart toch wat trug...
Wat ik zo hoor is dat het spel erg kort is, das idd wel jammer. Maar unreal kennende komen er vanzelf lange en uitebgreide usermade missies uit
* StarLite wacht vol ongeduld totdat het spel in de winkels ligt
* StarLite wacht vol ongeduld totdat het spel in de winkels ligt
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Ik heb trouwens een hele respectable framerate met mijn GeForce 3 ti200 en AMD 1700+... Eigenlijk nooit echt framedrops en ik speel gemiddeld tussen de 35 - 50 fps. Nu heb ik wel mijn geheugen met optimale settings runnen en mijn vid. kaart oc'ed... maar toch. 
Heb mijn settings draaien met alles op high, 1024*768@32bits, detailed textures aan en alleen shadows op medium. Wat ik wel heb getweaked in de .ini is de compatibility mode voor het geluid op enabled zetten. En of ik wat met de geluidskanalen heb gedaan weet ik niet meer. Hij staat nu iig op 16.
Heb mijn settings draaien met alles op high, 1024*768@32bits, detailed textures aan en alleen shadows op medium. Wat ik wel heb getweaked in de .ini is de compatibility mode voor het geluid op enabled zetten. En of ik wat met de geluidskanalen heb gedaan weet ik niet meer. Hij staat nu iig op 16.
Hmmz ik heb een beetje gemengde gevoelens over het spel.
Aan de ene kant ziet het er natuurlijk helemaal toppie uit! De wapens en de gameplay zijn uiteraard ook vet, maar het is toch niet echt een topper voor mij.
Het lijkt namelijk wel of het spel niet echt af is. Met name de clipping problemen van de characters zuigt enorm, je kan gewoon door teammates enzo heen lopen
En ik ben er 4x vast komen te zitten. Loop je gewoon, kom je een randje tegen, kijk je ff erin, zit je opeens vast in iets onzichtbaars... 
En de verhaallijn vind ik nu ook niet zo "lekker" zeg maar. Veels te recht toe recht aan, helemaal niet spannend enzo, en die briefings hebben ook helemaal geen nut, zodra de missie begint maak je je zelf wakker en plak je je linkermuisknop vast, dan kom je er ook
Al met al toch wel een leuke FPS, maar zeker niet de moeite waard om te kopen! (veels te kort, aantal bugs, en zwak - absoluut niet diepgaand - verhaal)
Aan de ene kant ziet het er natuurlijk helemaal toppie uit! De wapens en de gameplay zijn uiteraard ook vet, maar het is toch niet echt een topper voor mij.
Het lijkt namelijk wel of het spel niet echt af is. Met name de clipping problemen van de characters zuigt enorm, je kan gewoon door teammates enzo heen lopen

En de verhaallijn vind ik nu ook niet zo "lekker" zeg maar. Veels te recht toe recht aan, helemaal niet spannend enzo, en die briefings hebben ook helemaal geen nut, zodra de missie begint maak je je zelf wakker en plak je je linkermuisknop vast, dan kom je er ook
Al met al toch wel een leuke FPS, maar zeker niet de moeite waard om te kopen! (veels te kort, aantal bugs, en zwak - absoluut niet diepgaand - verhaal)
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
zucht, mag ik weer een savegame van iemand?
Na de missie dat je je schip moet repareren op de grond ben ik weer opgestegen, dan krijg je een cutscene met een data ophaal missie en als die man is uitgepraak blijf ik in 3rd person hangen, ik kan dus niet meer lopen enz
Na de missie dat je je schip moet repareren op de grond ben ik weer opgestegen, dan krijg je een cutscene met een data ophaal missie en als die man is uitgepraak blijf ik in 3rd person hangen, ik kan dus niet meer lopen enz
iemand dit al tegen gekomen
k kwam em tegen achter een box in Hell :

Komt er een Discworld Unreal 2 mod?Verwijderd schreef op 03 February 2003 @ 19:46:
Nu al uitgespeeld...nouja...ik kijk uit naar de mods! (discworld!)
Hoe gaan ze dat dan doen, wat/wie ben je?
Imo moet er een fatsoenlijke Wheel of Time mod gemaakt worden, singleplayer dus, met meerdere hoofdpersonen -> ieg Rand en Nynaeve
En opzich lijkt me dat deze engine er zich wel voor leent
Er komt toch ook een StarWars mod?
Die zag er wel redelijk uit
flexje schreef op 03 februari 2003 @ 19:50:
iemand dit al tegen gekomenk kwam em tegen achter een box in Hell :
[afbeelding]

mwah...
Slechts 10 keer langsgekomen en iedereen heeft t zelf ook al gezien...
Snieterg, hoor, niet iedereen is zo gek alles door te lezen
[ Voor 28% gewijzigd door Okyah op 03-02-2003 19:52 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
whehehe mkay
Wat zijn er hier veel mensen negatief ik vind het juist super mooie graphics, verhaal is ook wel goed, en de gameplay is goed
Ik hoor iedereen praten over de graphics (en die zijn ook geweldig) maar waar is de coole muziek gebleven?
De muziek van Unreal 1 was echt fantastisch terwijl bij dit deel er nou niet echt coole muziekjes te horen zijn.......zeer jammer.
Ook mis ik het gevoel van het oude unreal, met de verborgen kamers en dat "vertaal" apparaatje waarmee je al die boeken en events kon lezen.
Verder is het tot nu toe een cool spel, ben bij Hell, maar niet super bijzonder.
De muziek van Unreal 1 was echt fantastisch terwijl bij dit deel er nou niet echt coole muziekjes te horen zijn.......zeer jammer.
Ook mis ik het gevoel van het oude unreal, met de verborgen kamers en dat "vertaal" apparaatje waarmee je al die boeken en events kon lezen.
Verder is het tot nu toe een cool spel, ben bij Hell, maar niet super bijzonder.
Hell level doet me een klein beetje aan seriouse sam denken , die kleine kutbeesten...
Ja, dat mis ik ook idd, datje afentoe dode mensen vind in een achtergelaten kamer/huisje en dat er zo'n log ligt...enrico schreef op 03 februari 2003 @ 20:00:
En ik wil meer wegrennende monsters en monsters waarvan je slechts even de schaduw ziet
Dat soort dingen was koel!
[ Voor 3% gewijzigd door Okyah op 04-02-2003 09:34 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Dit topic is gesloten.