Photoshop download je niet, dat koop je in de winkelOp zondag 24 februari 2002 12:25 schreef willem169 het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar dit kan iedere sjaak die net Photoshop heeft gedownload.
Daar ik de tip gekregen heb om duidelijk te maken in men logo wat ik doe heb ik er een woordje aan teogevoegd 
De meeste mensen zeiden me ook dat ik het toch ook wel simpel moet houden dus ben ik terug naar het eerste idee gegaan maar met toch wel een ander lettertype.
Ik heb ondertussen ook iemand gecontacteerd die in een drukkerij werkt die grote affiches en weet ik wat nog allemaal maakt en die zei me dat ze dat perfect konden uitvergroten en bijwerken zodanig dat het terug scherp wordt, dus dat probleem is ook al van de baan
De meeste mensen zeiden me ook dat ik het toch ook wel simpel moet houden dus ben ik terug naar het eerste idee gegaan maar met toch wel een ander lettertype.
Ik heb ondertussen ook iemand gecontacteerd die in een drukkerij werkt die grote affiches en weet ik wat nog allemaal maakt en die zei me dat ze dat perfect konden uitvergroten en bijwerken zodanig dat het terug scherp wordt, dus dat probleem is ook al van de baan
Verwijderd
Maak het voor de zekerheid toch maar op een asociaal groot formaat, als je het echt met een bitmap image wilt doen.Op zondag 24 februari 2002 17:02 schreef Ligone het volgende:
En in CMYK color voor de drukwereld. (Bijvoorbeeld .tiff)
Ik zou gerust een plaatje van 10MB maken ofzo. Bewaar in ieder geval het font nog eens apart erbij...
Op zondag 24 februari 2002 17:08 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Maak het voor de zekerheid toch maar op een asociaal groot formaat, als je het echt met een bitmap image wilt doen.
En in CMYK color voor de drukwereld. (Bijvoorbeeld .tiff)
Ik zou gerust een plaatje van 10MB maken ofzo. Bewaar in ieder geval het font nog eens apart erbij...
Nu zonder de technische kanten maar esthetisch bekeken, vinden jullie dit mooi of niet?
ik vind het eigenlijk niet mooi. Het allerminste nu vind ik schaduw achter Computer & repair
enkel de schaduw of de rest ook?Op zondag 24 februari 2002 17:39 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
ik vind het eigenlijk niet mooi. Het allerminste nu vind ik schaduw achter Computer & repair
[jointje op]
Ik heb ook ff lopen prusten met UltraEdit, en er ook maar ff een betere marketing slogan aan toegevoegd:
[/jointje op]
(ja eigenlijk ben ik meer in P&W
)
Ik heb ook ff lopen prusten met UltraEdit, en er ook maar ff een betere marketing slogan aan toegevoegd:
code:
1
| CUBE Computers: "Rough 'n Ready" |
[/jointje op]
(ja eigenlijk ben ik meer in P&W
ik ben er ook niet weg van. Ik denk dat het mooier is als je al die schaduwen en belichting etc weg laat, gewoon een strak plat logo. En even goed zoeken naar een font. Maak er een zooi en zet ze naast elkaar.
Verwijderd
Vindt ik ook!! Je bent voor mijn gevoel meer op effecten jacht! Mooi maken willen we allemaal wel... maar de feit is dat je dit amper kunt gebruiken voor een logo..!Op zondag 24 februari 2002 18:17 schreef gladiool het volgende:
ik ben er ook niet weg van. Ik denk dat het mooier is als je al die schaduwen en belichting etc weg laat, gewoon een strak plat logo. En even goed zoeken naar een font. Maak er een zooi en zet ze naast elkaar.
Kijk bijvoorbeeld naar de logo's die er al bestaan, je zult merken dat ze bijna allemaal gewoon gestaan uit strakke vectorbased logo's!
Mooi logo, maar vertel eens... wat is die ontzettend lelijke vage bende op onder die letters?Op zondag 24 februari 2002 17:02 schreef Ligone het volgende:
subtiele hint om te zeggen: haal die schaduw weg
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Verwijderd
schaduw niet weg, maar wel iets op een andere plaats neerzetten, iets dichter naar de letters toe ofzow...Op zondag 24 februari 2002 18:29 schreef Prammenhanger het volgende:
[..]
Mooi logo, maar vertel eens... wat is die ontzettend lelijke vage bende op onder die letters?
subtiele hint om te zeggen: haal die schaduw weg
Verwijderd
je logo is te moeilijk, te veel verschillende stijlen.Op zondag 24 februari 2002 19:33 schreef Ligone het volgende:
Deze beter? is toch kaal dan?
[afbeelding]
probeer met 2 kleuren te werken en het zo basic en simpel mogelijk te houden.
Vector's!
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Verwijderd
Tip : Probeer 't es zonder die bevel emboss effecten.
Bonus Tip : Ga es op zoek naar een paar leuke fonts.
Bonus Tip : Ga es op zoek naar een paar leuke fonts.
Alé kheb er nu dus dit van gemaakt:

maar dat is toch nie fleurig of opvallend meer nu?

Ziet er stukken beter uit!Ligone:
Alé kheb er nu dus dit van gemaakt:
Alleen, grijs en die tint groen contrasteren een beetje schraal met elkaar, ik zou bijvorbeeld de C en de U uit CUBE wit maken. Dan is het opzich wel OK.
Daarnaast moet je echt van dat standaard Arial fontje af... gebruik weetiveel, Frutiger UltraBlack ofzo, met een wat grotere letterafstand, dan kan het ermee door
/edit
En willem169 oppert weer logochecks.nl ; who is into idea's and above all: sponsoring domain + hosting ?
héhé zo blijven we bezig hé,
ja als ik ander letterypes ga proberen komt da nie goe uit met da repair dus da hebbek dan maar weer eens weggelaten...
ja als ik ander letterypes ga proberen komt da nie goe uit met da repair dus da hebbek dan maar weer eens weggelaten...
Is dit een online cursus "hoe maak ik een beetje fatsoenlijk logo" ofzo??Op zondag 24 februari 2002 20:44 schreef Ligone het volgende:
[afbeelding]
Daar lijkt het wel op ...Op zondag 24 februari 2002 20:48 schreef Nozzman het volgende:
[..]
Is dit een online cursus "hoe maak ik een beetje fatsoenlijk logo" ofzo??
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Nu komt er schot in
Ik vond de schaduw het allerminste - dus de rest vond ik ook niets. Maar die laatste 2 of 3 waarvan jij zei dat je ze niet fleurig vond en maar kaal, die zijn veel beter.Op zondag 24 februari 2002 17:40 schreef Ligone het volgende:
enkel de schaduw of de rest ook?
Deze is het duidelijkst, en vind ik het mooisteOp zondag 24 februari 2002 20:44 schreef Ligone het volgende:
Ik zou alleen het woord "Computers" kleiner maken, zodat het niet meer in de cubes valt.Op zondag 24 februari 2002 21:22 schreef handige_harrie het volgende:
[..]
Deze is het duidelijkst, en vind ik het mooiste.
Verwijderd
Op zondag 24 februari 2002 21:18 schreef Geqxon het volgende:
Kubusen en Digitale letters:
[afbeelding]
En je bent vrij het te gebruiken.
offtopic:
hoe doe jij dat 3dtopic eronder?
hoe doe jij dat 3dtopic eronder?
?? welke dan?Op zondag 24 februari 2002 21:35 schreef Mvanturnhout het volgende:
Dat logo van handige harrie is inderdaad wel strak ja
Verwijderd
is nie van handigeharrie, hij heb m alleen gequote..Op zondag 24 februari 2002 21:35 schreef Mvanturnhout het volgende:
Dat logo van handige harrie is inderdaad wel strak ja