UltiemeLeek:
Let je er wel op dat je web logo lichttechnisch lopt?
Bij je letters komt het licht van links, bij de achtergrond van boven

Wat een gelul joh

Kijk, dat Spiney bij TweakTown heeft gezegd dat je de lichtval consequent door moet voeren, wil nog niet zeggen dat dit voor het het web geldt. Je moet doen wat je mooi vind. En als dat lichtval van bovenaf, of van rechts is, is dat toch prima?...
En wat dat vector-based betreft, tja, je weet hoe het gaat he, straks draait de website van Cube heel goed, steeds meer klanten, steeds meer interesse in het bedrijf. Dan besluit de baas dat er maar visitekaartjes moeten komen, en van die brieven in Word moeten ze ook maar af. Vervolgens ook nog eens een simpel dubbelgevouwen-A3 foldertje, en dan zijn ze helemaal het baasje.
Maar, dan komt de drukker om de hoek kijken, en die zegt: "Sorry, het moet wel 300 DPI zijn, als je dit gaat drukken word het klote. Dat is dus ècht lelijk. Maar je moet het zelf weten, zolang er maar betaald word..."
Dus, ik wil je alleen een tip geven, en dat is als je je alleen op web-gebied aan dit soort logo's gaat vergeven dan is het prima. Neem hierbij wel wat typografische regeltjes in acht, als uitlijnen, contrast en nog wat meuk, dan staat het in ieder geval wat professioneel. Sorry dat ik het zeg, maar dit kan iedere sjaak die net Photoshop heeft gedownload.
En als je van plan bent in de toekomst eventueel nog wat drukwerk erbij te gaan doen, hetzij voor de zaak zelf, hetzij voor klanten, dan zou ik zeggen ga lekker in Illustrator kloten. En zeg niet dat het moeilijk is om een heel programma te kennen, want dat is niet zo; En zo heb je Photoshop ook geleerd.
HTH