ff meteen layout vern*uken
:

macintosh rules (binnenkort me macdesktop te zien in WOS
!!) edit: ik bedoel NOS
.

macintosh rules (binnenkort me macdesktop te zien in WOS
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 45506
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Anoniem: 20384
thanx ik ga gelijk ffies kijken enne ik zag net winampphp langs komen das ook wel kewl opzich.. maarja eerst maar eens corneramp proberen..Op maandag 25 februari 2002 19:03 schreef Behind_You het volgende:
[..]
Dat is een winamp 3 skin. Corneramp heet die geloof ik. Kan je downen op http://www.deviantart.com
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Anoniem: 45896
Dan schraap je toch die zooi er af er zit niks in het plaatjeOp dinsdag 26 februari 2002 18:06 schreef Hallers het volgende:
[..]
Die's wel nice, hebbie ook nog ergens een origineel???
Anoniem: 1610
Anoniem: 43030
1
2
3
| [url=URL Orginele grote van Desktop] [img=500,400]URL verkleinde Desktop[/img] [/url] |
Ik zeg me tcoh dat dat niet luktOp dinsdag 26 februari 2002 20:47 schreef Smokehead het volgende:
Je weet zeker niet wat Thumbnailen is :
code:
1 2 3 [url=URL Orginele grote van Desktop] [img=500,400]URL verkleinde Desktop[/img] [/url]
Dat probleem heb ik ook. Kijk maar eens op pag. 4 daar heb ik dan een url boven het plaaje staan. Ik ben er nog niet uit wat ik verkeerd heb gedaan terwijl iemand anders het wel is gelukt.Op dinsdag 26 februari 2002 20:48 schreef TAG_Speedy het volgende:
[..]
Ik zeg me tcoh dat dat niet lukt, dat copy paste ik letterlijk en ik zet mijn URL's er braaf in maar het wordt niks
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Anoniem: 27983
waarschijnlijk selecteer je (zonder het te merken) ook 1 van de [ of ] dingen, en haal je die weg, dan lukt het niet meer nee...Op dinsdag 26 februari 2002 20:48 schreef TAG_Speedy het volgende:
[..]
Ik zeg me tcoh dat dat niet lukt, dat copy paste ik letterlijk en ik zet mijn URL's er braaf in maar het wordt niks
Anoniem: 30036
probeer eens met HTTP ervoor..Op dinsdag 26 februari 2002 20:48 schreef TAG_Speedy het volgende:
[..]
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Anoniem: 46542
wow ja daar ga ik het ori zeker van downen!!!
(--=) Peace For Everybody (=--)
een trage pc met xp :) nu benk zeker niet meer koel :P
1. het was voor in een HK topic (en tja, dat snap jij niet, daar kan jij nog niet inOp dinsdag 26 februari 2002 21:25 schreef LiNiaaL het volgende:
[..]
wow ja daar ga ik het ori zeker van downen!!!
en jij vond mijn 'digital world' zuigen? ik heb maar 1 ding te zeggen:
[gangstah-mode]
PUNK ASS BITCH!!!
[/gangstah-mode]
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Anoniem: 43390
Wat ben ik toch weer aardig dan hèOp maandag 25 februari 2002 19:27 schreef Fireman het volgende:
Ik heb het nog staads lekker rustig gehouden. Al dat drukke gedoe hou ik niet van.
Hier is 'ie dan
edit:
hier stond dus de verkeerde
Op dinsdag 26 februari 2002 20:52 schreef Fireman het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook. Kijk maar eens op pag. 4 bij neejoh pag.2daar heb ik dan een url boven het plaaje staan. Ik ben er nog niet uit wat ik verkeerd heb gedaan terwijl iemand anders het wel is gelukt.
klopt, hij is niet weet-ik-veel-MB, maar het laden duurt wel SUPERlang voor dit plaatje zeg! Chello suxOp maandag 25 februari 2002 23:03 schreef Fireman het volgende:
[..]
Niet waar.
Check it out http://members.rott.chello.nl/rzondervan/screen1.jpg
Slechts 51598 bytes
een mens vergeet ook wel eens watOp woensdag 27 februari 2002 14:48 schreef FunkyMonk het volgende:
[..]
Waarom doe je er nou geen orgineel bij![]()
![]()
Smile !!!
Anoniem: 23888
Geen origineel? Hier zal JJJ niet blij mee zijnOp woensdag 27 februari 2002 19:18 schreef PerfectCell het volgende:
Joepie! Ik ook meedoen:
[afbeelding]
Anoniem: 46542
je bent echt debiel 'stoer' bezig, maar voor jou is er nu een oplossing: join het front anti-tegen-n00bz-opscheppen-over-hkOp woensdag 27 februari 2002 00:23 schreef Type het volgende:
[..]
1. het was voor in een HK topic (en tja, dat snap jij niet, daar kan jij nog niet in)
2. het was 5 minuten werk
heheOp woensdag 27 februari 2002 20:18 schreef LiNiaaL het volgende:
je bent echt debiel 'stoer' bezig, maar voor jou is er nu een oplossing: join het front anti-tegen-n00bz-opscheppen-over-hk
Anoniem: 45896
Heb je hier ook nog een orgineel bijOp woensdag 27 februari 2002 19:18 schreef PerfectCell het volgende:
Joepie! Ik ook meedoen:
[afbeelding]
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Is die van jou?? dat hoop ik neit voor je, want dat zou ik je moeten vermoordenOp woensdag 27 februari 2002 21:30 schreef Wolfje666 het volgende:
Mensen,
ik hoop dat ik hier iedereen een plezier mee doe die van auto'shoudt.
Voor Origineel klik hier.
MZZL
dudeOp woensdag 27 februari 2002 20:18 schreef LiNiaaL het volgende:
[..]
je bent echt debiel 'stoer' bezig, maar voor jou is er nu een oplossing: join het front anti-tegen-n00bz-opscheppen-over-hk
Helaas, hij is niet van mijOp woensdag 27 februari 2002 21:34 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Is die van jou?? dat hoop ik neit voor je, want dat zou ik je moeten vermoordenGeld heb ik namelijk niet voor zo'n auto
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Anoniem: 43390
Precies, alleen kreeg ik gisteren %^**($domme geen kans om het op te lossen; een moderater stuurde mijn post linea recta naar de eeuwige ReSetvelden...Op woensdag 27 februari 2002 16:58 schreef Xiric het volgende:
[..]
een mens vergeet ook wel eens wat
http://www.deviantart.com/deviation.php?id=200969
Op woensdag 27 februari 2002 21:32 schreef Neejoh het volgende:
IK GEEF HET OP!!!!!!!!!!!!! En jah, ik schreeuwde
Jullie zijn echt on-ver-be-ter-lijk.....
*zucht diep* heeeeel diep
Maar van mij zullen jullie het niet meer horengeen zin om het "sfeertje" hier te gaan verzieken... Hoop dat ik dat nog neit gedaan heb
Op woensdag 27 februari 2002 21:nog wat schreef Neejoh het volgende:
Is die van jou?? dat hoop ik neit voor je, want dat zou ik je moeten vermoorden Geld heb ik namelijk niet voor zo'n auto
Anoniem: 49591
Nah, vooruit dan, ik heb em even ge-upload, ik heb nog een hele zooi asian-wallpapers, als er vraag naar is gooi ik ze wel on-lineOp woensdag 27 februari 2002 21:20 schreef MasterDisaster het volgende:
[..]
Heb je hier ook nog een orgineel bij
Ik durf het bijna niet te vragen...Op woensdag 27 februari 2002 22:55 schreef PerfectCell het volgende:
[..]
Nah, vooruit dan, ik heb em even ge-upload, ik heb nog een hele zooi asian-wallpapers, als er vraag naar is gooi ik ze wel on-line
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Daar is vraag naar!!Op woensdag 27 februari 2002 22:55 schreef PerfectCell het volgende:
[..]
Nah, vooruit dan, ik heb em even ge-upload, ik heb nog een hele zooi asian-wallpapers, als er vraag naar is gooi ik ze wel on-line
iddOp donderdag 28 februari 2002 00:23 schreef EraZor het volgende:
[..]
Daar is vraag naar!!
Anoniem: 49455
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Zitten lekkere meiden tussenOp donderdag 28 februari 2002 10:21 schreef PerfectCell het volgende:
Ok ok, ik heb het al gezien, ik ben niet de enige die zich voelt aangetrokken door onze aziatische vrouwelijke medemensen.
Vanavond zal ik eens mijn webspace vullen met walls en pics.
edit:
Er staan zowiezo hier nog wat pics enzo, maar vanavond komt de rest:
http://www.xs4all.nl/~ursemcom/vince/
The devil is in the details.
Anoniem: 42113
Op vrijdag 22 februari 2002 14:51 schreef Revision het volgende:
Klik voor originele Grootte
Het origineel
katherine heigl is HIJG
LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5
http://www.speedener.nl/fora/KP.jpgOp donderdag 28 februari 2002 13:22 schreef cky het volgende:
[afbeelding]
ik heb hem hier van GOT,
ergens in dit topic........
maar hij staat ook bij desktopgirls.com d8 ik
Anoniem: 27833
Is die foto niet nep? Lijkt net of haar hoofd op dat lijf is geplakt. Kan natuurlijk ook gewoon een rare stand van haar hoofd zijn.Op donderdag 28 februari 2002 13:02 schreef Linkin_Park het volgende:
Katherine Heigl is![]()
![]()
Anoniem: 21156
Bedankt.. nu nog vinden hoe ik hij transparentOp donderdag 28 februari 2002 13:41 schreef RaDKiLL het volgende:
En voor de mensen die zich afvragen wat dat "omgevouwen hoekje" bij een aantal mensen is : Dat is WinAmp icm CornerSkin .
Voor de geïntresseerden onder u.
Rechtsklikken op je winamp venster en dan bij "opacity" een waarde onder de 100% invullen. Kan met elke winamp3 skin.Op donderdag 28 februari 2002 13:49 schreef DiEana het volgende:
Bedankt.. nu nog vinden hoe ik hij transparent
Anoniem: 21156
Net gevonden, bedanktOp donderdag 28 februari 2002 14:20 schreef EraZor het volgende:
[..]
Rechtsklikken op je winamp venster en dan bij "opacity" een waarde onder de 100% invullen. Kan met elke winamp3 skin.
ze heeft X-benenOp donderdag 28 februari 2002 16:01 schreef willem-alex het volgende:
Anoniem: 40956
Dan moeten deze ook nep zijn, maar dat zijn ze dus echt nietOp donderdag 28 februari 2002 13:31 schreef Filie het volgende:
[..]
Is die foto niet nep? Lijkt net of haar hoofd op dat lijf is geplakt. Kan natuurlijk ook gewoon een rare stand van haar hoofd zijn.
Voor de rest een mooi plaatje, moet ik zeggen
Dat ging natuurlijk weer over het origineel posten... Ik ben het zat om daarover te blijven zeuren, dus daar zul je me niet meer over horenOp woensdag 27 februari 2002 22:12 schreef Smokehead het volgende:
[..]
beetje tegenstrijdig wat je allemaal verkondigd
vooral als je de post hieronder nog eens door leest
[..]
Nope, geheel origineelOp donderdag 28 februari 2002 13:31 schreef Filie het volgende:
[..]
Is die foto niet nep? Lijkt net of haar hoofd op dat lijf is geplakt. Kan natuurlijk ook gewoon een rare stand van haar hoofd zijn.
Voor de rest een mooi plaatje, moet ik zeggen
That's another thing we GoT in commen, inplaats van alleen dezelfde verjaardags datum , ik wordt ook zowat schijt ziek van die gasten die geen origineel plaatsten en al helemaal van die dombo's die zich afvragen hoe je corneramp in de hoek van je desktop krijgt ,Op donderdag 28 februari 2002 17:25 schreef Neejoh het volgende:
Dat ging natuurlijk weer over het origineel posten... Ik ben het zat om daarover te blijven zeuren, dus daar zul je me niet meer over horen
Op donderdag 28 februari 2002 13:22 schreef cky het volgende:
[afbeelding]
ik heb hem hier van GOT,
ergens in dit topic........
maar hij staat ook bij desktopgirls.com d8 ik
The devil is in the details.
AmateurOp donderdag 28 februari 2002 19:32 schreef shabba het volgende:
Hier is de mijne
http://users.pandora.be/shabba/Images/desktop_small.jpg[/img]
Trillian rules, en zeker met twee 19"
Anoniem: 26032
Dan moet je gewoon ff inloggen (balkje bovenaan dusOp donderdag 28 februari 2002 19:37 schreef shabba het volgende:
hmmm
"Helaas, je bericht is al gewijzigd door een moderator. Je kunt dit bericht niet meer wijzigen"
Anoniem: 15976
hoe heb jij winbar op je 2de scherm gekregen? Of is dat je prim. scherm?Op donderdag 28 februari 2002 19:32 schreef shabba het volgende:
Hier is de mijne
Trillian rules, en zeker met twee 19"
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Jezus man we doen hier niet aan de topic wie heeft de meeste icoontjes op z'n desktop staanOp vrijdag 01 maart 2002 13:34 schreef Wolfje666 het volgende:
We zijn weer op dreef.
Hier nog een nieuwe desktop van mij.
Voor het origineel klik hier
MZZL
Then we're at the same lineOp donderdag 28 februari 2002 18:16 schreef Smokehead het volgende:
[..]
That's another thing we GoT in commen, inplaats van alleen dezelfde verjaardags datum , ik wordt ook zowat schijt ziek van die gasten die geen origineel plaatsten en al helemaal van die dombo's die zich afvragen hoe je corneramp in de hoek van je desktop krijgt ,
argggh leaf me alone , and use your own fucking brain , piece of shit
GoT, van tweakers, voor tweakers.That's another thing we GoT in commen, inplaats van alleen dezelfde verjaardags datum , ik wordt ook zowat schijt ziek van die gasten die geen origineel plaatsten en al helemaal van die dombo's die zich afvragen hoe je corneramp in de hoek van je desktop krijgt ,
argggh leaf me alone , and use your own fucking brain , piece of shit
Valt toch best meeOp vrijdag 01 maart 2002 14:26 schreef PerfectCell het volgende:
De meeste kunnen weg, waarom heb jij bijv Winzip op je desktop staan, of Morpheus, terwijl die ook in de quicklaunch bar staat. Dat schiet toch niet op, of ben je gewoon een icoontjes fetishist??
Anoniem: 28509
is primaire schermOp vrijdag 01 maart 2002 00:38 schreef Toet het volgende:
[..]
hoe heb jij winbar op je 2de scherm gekregen? Of is dat je prim. scherm?
Anoniem: 15976
Ja indd, zou echt ideaal zijn.Op vrijdag 01 maart 2002 19:33 schreef shabba het volgende:
[..]
is primaire scherm
zou hem ook graag op secundaire krijgen
Anoniem: 39094
Gelukkig is er niemand online op Icq!Op vrijdag 01 maart 2002 19:06 schreef Sonic- het volgende:
mijne !
klik voor de mooie grote versie![]()
orginele versie
Anoniem: 48188
acdseeOp vrijdag 01 maart 2002 21:42 schreef 3RROR het volgende:
misschien een beetje domme vraag, maar hoe maak je zo'n plaatje van je desktop?
Bedankt
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq