Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Waarom staat mijn naam daar tussen dat onderste rijtjeOp dinsdag 05 maart 2002 19:52 schreef Manuzhai het volgende:
[afbeelding]
Arrived anxious, left bored
Omdat een nickgenoot van jou een weblog heeft dat ik nog wel eens lees.Op dinsdag 05 maart 2002 21:05 schreef PuCK het volgende:
[..]
Waarom staat mijn naam daar tussen dat onderste rijtje
Rustacean
Anoniem: 47213
Waanzinnige desktop's mgoed
ik zie dat er een paar een active nog wat hebben draaien
waar ze de nieuwse headlines van de frontpage hebben staan
Hoe werkt dat
is dat een programma of iets van tweakers.net...?
ok thnx mzzls..
Op dinsdag 05 maart 2002 21:40 schreef Black het volgende:
Hoi,
Waanzinnige desktop's mgoed
ik zie dat er een paar een active nog wat hebben draaien
waar ze de nieuwse headlines van de frontpage hebben staan
Hoe werkt dat
is dat een programma of iets van tweakers.net...?
ok thnx mzzls..

Lees de 1st post of kijk meteen in [topic=418646/1/50]
Anoniem: 43030
Hmmm, zolang ze haarOp dinsdag 05 maart 2002 08:35 schreef DaRealMac het volgende:
[..]
Da`s idd Cordelia, aka Charisma Carpenter.

*oops...* Sorry danOp dinsdag 05 maart 2002 21:54 schreef Smokehead het volgende:
Zeg zogenaamde tweakers, dit is het "En hoe ziet jou desktop eruit?" topic, en niet het "Wie stelt de domste vragen" topic dus bij deze gelieve alleen desktopjes ...BVD
Een goed geplaatste opmerking is altijd welkom en een desktop al helemaal,Op dinsdag 05 maart 2002 23:12 schreef Neejoh het volgende:
*oops...* Sorry danof mog die opmerking hierboven wel
![]()
maar dit hele topic wordt om zeep geholpen door al die onnozele dombo's
die de boel bewust lopen te verzieken door gewoon lukraak opmerkingen te verspreiden
die hier helemaal niet thuis horen en waar niemand om heeft gevraagd ,
dus bij deze ga lekker chatten met je MSN Messenger ofzo inplaats van kleuter gedrag
te vertonen
Respect gaat uit naar Neejoh, en iedereen die gewoon z'n desktop plaats .
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Anoniem: 49104
/OTOp zondag 03 maart 2002 09:22 schreef DR het volgende:
[..]
kweenie of jij tussen die gedelete replies zat
maar ik wordt wat moe van die mensen die rechtstreeks op postreply rammen
Ach ja, u give some, u take some.
Zo word ik bijvoorbeeld moe van die mensen die nog steeds deze fout maken.

[..]

Lees de 1st post of kijk meteen in [topic=418646/1/50] geeft namelijk een 404 terug
Wanbeleid is ook beleid.
Voor de volledige 100% mee eens...Op dinsdag 05 maart 2002 23:35 schreef Smokehead het volgende:
[..]
Een goed geplaatste opmerking is altijd welkom en een desktop al helemaal,
maar dit hele topic wordt om zeep geholpen door al die onnozele dombo's
die de boel bewust lopen te verzieken door gewoon lukraak opmerkingen te verspreiden
die hier helemaal niet thuis horen en waar niemand om heeft gevraagd ,
dus bij deze ga lekker chatten met je MSN Messenger ofzo inplaats van kleuter gedrag
te vertonen...BVD ,
Respect gaat uit naar Neejoh, en iedereen die gewoon z'n desktop plaats .
Soms heb ik ook het idee dat ik samen met jou en Stuiterbal *respect* (

Trouwens, weet iemand hoe ik eenb Active Desktop moet maken? SOWWY! Kon het niet laten
Anoniem: 21156
[topic=418646]Op woensdag 06 maart 2002 21:21 schreef Neejoh het volgende:
[..]
..
Trouwens, weet iemand hoe ik eenb Active Desktop moet maken? SOWWY! Kon het niet laten
Is wel mooi als je ook het origineel er bij doetOp woensdag 06 maart 2002 21:42 schreef Makaveli187 het volgende:
De mijne stelt niet veel voor maar jah...
[afbeelding]
Alleen die bovenste balk is wat minder mooi
Anoniem: 41225
Heb twee keer geprobeerd om het goed te krijgen maar wil niet??
Ik bedoel origineel als in plaatje zonder icoontjesOp woensdag 06 maart 2002 21:51 schreef Makaveli187 het volgende:
Dit is het origineel, maar is op de een of andere manier fucked up geworden.
Heb twee keer geprobeerd om het goed te krijgen maar wil niet??
Aap!
Tjek ff die van mij op deze linkOp woensdag 06 maart 2002 21:57 schreef Makaveli187 het volgende:
hoe doe ik dat dan??? want ik snap het nog steeds niet wat je exact bedoelt
[topic=418820/13/25]
Een thumbnail + het plaatje zonder icoontjes(dus gewoon alleen het plaatje die ergens op je HD staat)
..euuuhh... i know, just fucking with SmokeheadOp woensdag 06 maart 2002 21:33 schreef DiEana het volgende:
[..]
[topic=418646]
Vandaar ook: "Sowwy! Kon het niet laten".........
Anoniem: 21156
Op woensdag 06 maart 2002 22:19 schreef Neejoh het volgende:
[..]
..euuuhh... i know, just fucking with Smokehead
Vandaar ook: "Sowwy! Kon het niet laten".........
Kzie het probleem niet.. Je weet toch wat hij/zij bedoelt? Ik kan best over de vaudten heenlezen... Zoals meerdere als sig hebben:Op woensdag 06 maart 2002 02:28 schreef PromWarMachine het volgende:
[..]
/OT
Ach ja, u give some, u take some.
Zo word ik bijvoorbeeld moe van die mensen die nog steeds deze fout maken.
"Dyslexie" schrijf je gewoon "W-O-O-R-D-B-L-I-N-D-H-E-I-D" en nou niet meer zeuren over die paar foutjes in mijn zinnen...
Kijk even hier [topic=424566/2/50]
dan even bij het plaatje van de CPU. Ik krijg er alleen maar een url regel boven.
Wat doe ik verkeert?
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Neem dit gewoon ff over met copy en paste het ff in je eigen post..
1
2
3
| [url="Jouw URL van je desktop"][img=550,413]Jouw URL van je desktop[/img][/url] [url="Hier de URL van alleen het plaatje"][b]Origineel[/b][/url] |
Dus je moet 2 plaatjes uploaden
valt niet mee iemand iets uitleggen
Valt zeker niet meeOp woensdag 06 maart 2002 22:46 schreef Solid Seal het volgende:
Ok omdat ik in een goede bui ben
Neem dit gewoon ff over met copy en paste het ff in je eigen post..
code:
1 2 3 [url="Jouw URL van je desktop"][img=550,413]Jouw URL van je desktop[/img][/url] [url="Hier de URL van alleen het plaatje"][b]Origineel[/b][/url]
Dus je moet 2 plaatjes uploaden
valt niet mee iemand iets uitleggen
tjek me vorige reply voor uitlegOp woensdag 06 maart 2002 23:04 schreef Fireman het volgende:
[..]
Ik wordt GEK !!! hoe kan dat nou , wat had ik verkeert?
hahaha LOLOp woensdag 06 maart 2002 23:05 schreef Go0s het volgende:
[..]
Plak jij altijd kauwgom op je processor![]()
![]()
Op woensdag 06 maart 2002 23:04 schreef Fireman het volgende:
[..]
Ik wordt GEK !!! hoe kan dat nou , wat had ik verkeert?
1
2
| http://members.rott.chello.nl/rzondervan/digifoto's 20347.jpg http://members.rott.chello.nl/rzondervan/tb800.jpg |
zijn 2 dezelfde plaatjes maar andere URL's en dat gaat fout als je één thumbnail wilt maken met deze 2 links...denk ik
G

Dus de namen moet he zelfde zijn... i got it.Op woensdag 06 maart 2002 23:05 schreef Go0s het volgende:
[..]
Plak jij altijd kauwgom op je processor![]()
![]()
Staat niet omschreven in de inleiding van dit topic. Daar mag de crew wel eens wat aan doen. Ik denk dat ik niet de enige ben.
Jij zegt het ook al: "denk ik" maar je weet het niet zeker.Op woensdag 06 maart 2002 23:09 schreef Solid Seal het volgende:
[..]
code:
1 2 http://members.rott.chello.nl/rzondervan/digifoto's 20347.jpg http://members.rott.chello.nl/rzondervan/tb800.jpg
zijn 2 dezelfde plaatjes maar andere URL's en dat gaat fout als je één thumbnail wilt maken met deze 2 links...denk ik
G![]()
p .... ik ga slapen mzzl en suc7
Stuk of 20 posts, en geen enkele desktop. Gaat de goede kant op...

Nee, ik lees die verdraaide FAQ niet!
Nee, ik heb geen sociaal leven.
Nee, ik heb geen vriendin.
Nee, ik ben geen 1337 Tweaker.
System Specifications

Origineel
Normaal gesproken zijn mijn desktops iets abstracter, maar ik vond dit wel een lekker plaatje
Ik post net me desktop (met origineel er bij) en ineens is ie weg! De hele 20e pagina is weg
The devil is in the details.
beter lezenOp donderdag 07 maart 2002 18:26 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Eeh waar slaat dat op
Ik post net me desktop (met origineel er bij) en ineens is ie weg! De hele 20e pagina is weg

Full size != Origineel

Het gaat er toch om hoe jou desktop eruit ziet, niet wat voor wallpapers ik of men bezit !!Op donderdag 07 maart 2002 18:29 schreef DR het volgende:
[..]
beter lezen
Full size != Origineel
Waarom moet persé dat origineel erbij.
De topic vraag luidt: "En hoe ziet jou desktop eruit" nou zo dus met icoontjes en stuf.
Anders moeten we een groot topic openen met: "wie heeft mooie wallpapers"
Ja sorrie als ik het iets te letterlijk neem maar wees zelf dan ook duidelijk.
Andere tweakers vinden jouw wallpaper misschien wel zo kewl dat ze het zelf ook willen hebben, maar tegelijkertijd gaat het ook om andere shit, zoals Active Desktop en andere "mods".Op donderdag 07 maart 2002 18:34 schreef Fireman het volgende:
[..]
Het gaat er toch om hoe jou desktop eruit ziet, niet wat voor wallpapers ik of men bezit !!
Waarom moet persé dat origineel erbij.
De topic vraag luidt: "En hoe ziet jou desktop eruit" nou zo dus met icoontjes en stuf.
Anders moeten we een groot topic openen met: "wie heeft mooie wallpapers"
Ja sorrie als ik het iets te letterlijk neem maar wees zelf dan ook duidelijk.
Rustacean
Als die andere 'm ook willen dan kunnen ze d'r toch om vragen. Ik kan me niet voorstellen dat iedereen elke "wallpaper" wil hebben.Op donderdag 07 maart 2002 18:35 schreef Manuzhai het volgende:
[..]
Andere tweakers vinden jouw wallpaper misschien wel zo kewl dat ze het zelf ook willen hebben, maar tegelijkertijd gaat het ook om andere shit, zoals Active Desktop en andere "mods".
Maar de vraag in de topic naam zegt het toch al of begrijp je dat dan niet.
Men laat gewoon zien hoe zijn desktop eruit ziet niet meer en niets minder en als andere ook dat plaatje willen hebben ; ask for it.
Maar dat wordt men zo'n grote hoeveelheid desktops een beetje ingewikkeld, vandaar dat iedereen verplicht zijn wallpaper erbij moet zetten (tenzij je zo'n l33te (0, 52, 178) bg hebt als ik).Op donderdag 07 maart 2002 18:39 schreef Fireman het volgende:
Men laat gewoon zien hoe zijn desktop eruit ziet niet meer en niets minder en als andere ook dat plaatje willen hebben ; ask for it.
Rustacean
Ik begrijp de doelstelling ook wel maar past de topic titel dan aan.Op donderdag 07 maart 2002 18:41 schreef Manuzhai het volgende:
[..]
Maar dat wordt men zo'n grote hoeveelheid desktops een beetje ingewikkeld, vandaar dat iedereen verplicht zijn wallpaper erbij moet zetten (tenzij je zo'n l33te (0, 52, 178) bg hebt als ik).
En wat is "(tenzij je zo'n l33te (0, 52, 178) bg hebt als ik)"
Ik kan niet alles weten
en nu weer terug on-topic laat die desktops maar zien met origineel
En het origineel.
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Your wish is my command!Op donderdag 07 maart 2002 18:50 schreef Fireman het volgende:
en nu weer terug on-topic laat die desktops maar zien met origineel
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
he? nee hoor, ik had de wallpaper gepost hoor, niet de full sizeOp donderdag 07 maart 2002 18:29 schreef DR het volgende:
[..]
beter lezen
Full size != Origineel
The devil is in the details.
Lekker rustig tot bijna saai
De rest van mijn thema geven de extra's aan mijn desktop.
o.a: winbar, thema CoughtDrop (aangepast) en het icoontje van tweakers.net
Origineel "D'R" bij zetten Rulezzzz
copy+paste van screenshotOp donderdag 07 maart 2002 20:35 schreef Fireman het volgende:
Origineel "D'R" bij zetten Rulezzzz
OMG
Anoniem: 15976
zodra ik weer op mijn Chello-ftptje kan...
Origineel
Amazing Mike Rulezzzz
Beweegd dus ook op me desktop...wordt je wel gek van op ten duur
Het punt is vaak dat bijna niemand leest in dit topic. Met andere woorden: ze kijken plaatjes, en zien er een die ze leuk vinden, vragen ze gelijk naar het origineel... Zo kwam het voor dat er gewoon 4dezelfde posts achtereen stondenOp donderdag 07 maart 2002 18:39 schreef Fireman het volgende:
[..]
Als die andere 'm ook willen dan kunnen ze d'r toch om vragen. Ik kan me niet voorstellen dat iedereen elke "wallpaper" wil hebben.

Sinds deel 18 (geloof ik) werd DR er zat van, en became "The Evil".... * Neejoh is voorstander*
Let's call it SICKOp donderdag 07 maart 2002 22:15 schreef Solid Seal het volgende:
Kijken of tie het doet
Origineel
Amazing Mike Rulezzzz
Beweegd dus ook op me desktop...wordt je wel gek van op ten duur
Kheb geen zin om mijn desktop te posten.
Wel een link naar een rar-tje met wat wallpapers (40MB ofzo). Meeste zijn 1280x1024 en 1600x1200. En ff niet naar et adres kijken, mijn @home account vond die 40 MB niet zo leuk dus heb em maar ff op de space van mijn werk gezet.
Klik
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Wat was er dan ?Op vrijdag 08 maart 2002 02:18 schreef Eliza het volgende:
[edit] Laat maar, was weer eens te ongeduldigSchijnt een vrouweneigenschap te zijn
Anoniem: 46739
Sorry, ik was nog ff bezig met het uploadenOp vrijdag 08 maart 2002 02:25 schreef Eliza het volgende:
Ik zag alleen maar een kruisje, maar na ff een paar seconde wachten kwam je desktop wel.
Okay dan, Ik moet trouwens wel bekenen dat het niet vaak voor komt dat een vrouwenlijke tweaker deze topic bezoek en al helemaal niet om deze tijd van de dag of beter gezegd nacht, verder welkom hiero en waar precies kan ik jou desktopje bekijken ?Op vrijdag 08 maart 2002 02:33 schreef Eliza het volgende:
U bent vergeven
Zeg Manuzhai help jij die jonge dame eens door een fatsoendeljke uploadsite te noemen, en dan bedoel ik niet mediamonk of endoriaOp vrijdag 08 maart 2002 02:53 schreef Manuzhai het volgende:
* Anoniem: 43030 is ook nieuwsgierig
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
ROFLOLOp vrijdag 08 maart 2002 03:02 schreef Fire_escape het volgende:
Yeah, speak up you...you...woman, you.
He Smokehead.. Weet jij trouwens hoe dat active desktop werkt?
kon het weer niet laten
Ik in ieder geval wel .. http://desktop.xavamedia.nl/ is de mijne.Op vrijdag 08 maart 2002 03:04 schreef Neejoh het volgende:
[..]
Rustacean
hehe, ik weet het wel, maar kan het op de een of andere manier niet laten om het ff te vragen...Op vrijdag 08 maart 2002 03:07 schreef Manuzhai het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel .. http://desktop.xavamedia.nl/ is de mijne.
Ik wil ook zo'n resolutie kunnen draaien
Maarreuuuhh.. trusten trouwens, ik raak aardig

ARGGHH, i'm gonna beat the shit out of uOp vrijdag 08 maart 2002 03:04 schreef Neejoh het volgende:
kon het weer niet laten
Hoezo?Op vrijdag 08 maart 2002 03:15 schreef Smokehead het volgende:
[..]
ARGGHH, i'm gonna beat the shit out of u
Rustacean
Dat jong zit me nou al dagen te bestoken met vragen over hoe je een Active desktop maakt, en dan geef ik 'm een goeie link die elke leek begrijpt en dan hoeft het opeens niet meer, Dit alles uit pure verveling, maar goed ik heb onderhande alweer genoeg post replay's geplaats en daar zal DR morgen niet zo blij mee zijn, Kan die weer gaan deleteOp vrijdag 08 maart 2002 03:17 schreef Manuzhai het volgende:
[..]
Hoezo?
Anoniem: 46739
http://eliza.xavamedia.nl/desktopje.JPG
Origineel:
http://eliza.xavamedia.nl/sneeuwklokje.jpg
Deze foto heb ik uit de topic Digitale Fotos deel 5 of 6, weet helaas meer niet meer van wie. Maar ik word van dit plaatje altijd erg vrolijk.
En waar haal jij die wijsheid vandaan...??Op vrijdag 08 maart 2002 02:36 schreef Smokehead het volgende:
[..]
Okay dan, Ik moet trouwens wel bekenen dat het niet vaak voor komt dat een vrouwenlijke tweaker deze topic bezoek en al helemaal niet om deze tijd van de dag of beter gezegd nacht, verder welkom hiero en waar precies kan ik jou desktopje bekijken ?
De meeste vrouwen hiero maken gewoon niet meteen kenbaar dat ze vrouw zijn, aangezien er dan meteen van die reacties op komen waar wij niet op zitten te wachten...

Sterk.Op vrijdag 08 maart 2002 10:20 schreef Millennyum het volgende:
[..]
En waar haal jij die wijsheid vandaan...??
De meeste vrouwen hiero maken gewoon niet meteen kenbaar dat ze vrouw zijn, aangezien er dan meteen van die reacties op komen waar wij niet op zitten te wachten...
Rustacean
Door te lezen en zo nu en dan een profile te bekijken, maar daar had je zelf ook achter kunnen komen nietOp vrijdag 08 maart 2002 10:20 schreef Millennyum het volgende:
[..]
En waar haal jij die wijsheid vandaan...??
Op vrijdag 08 maart 2002 03:21 schreef Smokehead het volgende:
[..]
Dat jong zit me nou al dagen te bestoken met vragen over hoe je een Active desktop maakt, en dan geef ik 'm een goeie link die elke leek begrijpt en dan hoeft het opeens niet meer, Dit alles uit pure verveling, maar goed ik heb onderhande alweer genoeg post replay's geplaats en daar zal DR morgen niet zo blij mee zijn, Kan die weer gaan delete

* Neejoh is met photoshop bezig geweest, en is wel trots op zijn wallpapertje*

Anoniem: 27983
* Anoniem: 27983 wou al vragen "hoe hebbie die strepen gedaan"Op vrijdag 08 maart 2002 02:16 schreef Smokehead het volgende:
Ik had weer eens nix te doen , dus ben ik maar weer aan de slag gegaan met photoshop
Original
en toen zag ik het origineel

dit is het origineel: http://home.planet.nl/~renke136/rammsteindesktop3.jpg
Aap!
Nee, ik lees die verdraaide FAQ niet!
Nee, ik heb geen sociaal leven.
Nee, ik heb geen vriendin.
Nee, ik ben geen 1337 Tweaker.
System Specifications
geresized was stukken minder
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
...en waar kan je dan de 'orgineel' van halenOp zaterdag 09 maart 2002 00:17 schreef Spice het volgende:
1e pic met 3 desktops (nog allemaal hetzelfde)
[afbeelding]
geresized was stukken minder
Origineel.
Ik ben helemaal weer in de ban van "Monty Python & The Quest For The Holy Grail" sinds ik de nieuwe DVD ervan binnen heb.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Anoniem: 27983
die heb ik dus net liggen bekijken hieroOp zaterdag 09 maart 2002 00:38 schreef FL!PNEUS het volgende:
Ik ben helemaal weer in de ban van "Monty Python & The Quest For The Holy Grail" sinds ik de nieuwe DVD ervan binnen heb.
grote desktop:
[url="http://baltimore.indymedia.org/usermedia/image/large/desktop.JPG"]
http://baltimore.indymedia.org/usermedia/image/large/desktop.JPG
[url=URL Orginele grote van Desktop] [img=500,400]URL verkleinde Desktop[/img] [/url] ik heb het letterlijk gedaan !!!
origineel: http://baltimore.indymedia.org/usermedia/image/large/2_1_heidihooo.JPG
ik doe iets fout mense sorry kom ook maar net hier kijken...
maarjah het staat er met origineel, grote versie en zichtbare kleine versie das toch ook goed
Dit topic is gesloten.